Monday

Rosmah Mansor kantoi berlakon mop lantai depan kamera


GUA terjumpa gambar Rosmah Mansor sedang mop lantai sebentar tadi. Gua nak cari gambar lain, tapi terjumpa gambar Rosmah pulak. Difahamkan gambar ini mula disebarkan sejak dua hari lalu ketika lawatan Datin Rosmah ke rumah mangsa banjir.

Gua tak kisah Rosmah nak berlakon mop lantai, semua orang tahu dia mop lantai untuk ambil gambar, untuk tunjukkan kononnya dia berjiwa rakyat di depan kamera.

Cuma kalau nak berlakon tu janganlah nampak sangat. Elok-elok nak bina persepsi kononnya dia berjiwa rakyat, persepsi sebaliknya pula yang dia dapat.

Cuba anda lihat gambar di bawah ini baik-baik. Nampak sangat Datin Rosmah ni tak pernah mop lantai. Nak mop lantai siap dengan glove, dengan safety boot bagai macam takut sangat kena air takut sangat tangan kotor.


Apa yang lebih lucu, kalau iya pun nak tunjuk kamu berjiwa rakyat, tak payahlah mop tikar getah datin. Tikar getah kalau kena banjir pergilah gulung bawa ke tempat lapang dan jemur, bukan mop kah kah kah...

Budak-budak Pandu Puteri kat belakang tu terpinga-pinga tengok lawak apakah yang dibuat oleh Datin Rosmah ni kah kah kah...

ReJaM© "Nasib baik dia tak mop tikar mengkuang kah kah kah... "

28 comments

Alaaaa nik ajis pon nk nmpk dia alim smpai smbhyg tepi semak bwh pokok..yg 3 4 ekor tu tkang amik gmbr n tgk nik ajiss smbhyg..kite dok ats dunia ni kene kuat belakon hehe

kahkahkah mmg kelakar
lantai x kotor mane pn tp pkai mcm nk cuci longkang.
ni bkan jiwa rakyat ni jiwa org kaya berlakon watak rakyat

yg menjadi persoalan aku ialah bleh ada saiz plak bju pandu puteri utk si mummy ni. tang kt tgan bleh fit mcm kene paksa pkai je semata mata utk snap pic ni.

jangan marah bro!
kerja amal tunas putri kaaaaan?
tu training ngemop nyapu...ana la tau kot2 1 hari nanti jdi bibik!
sediakan la jamban sebelum twberak!
kehkehkehkeh...
ahlanwasahlan...to bibik klub!

kite kat dunia ni kene kuat belakon bila, umngok bagi duit kita sapu, undi kita undi PR...sbb umngok bagi pun belakon nak tarik undi...55 thn perintah baru la nak ingat rakyat...bagus la nik aziz tunjuk alim smbhyg kat tepi semak, lu pun tau la kan kat mane2 pun blh smbhyg kalo tak lu pun tak tau, ni la salah satu dakwah tok guru kat lu macai umngok yg memang jahil ttg agama....

Milo xkenal ke mop dgn wiping? Haha...saja gurau..

Bro,first skali aku nak cakap ialah aku tak suka rosmah.dan aku tau ni lakonan je.tapi aku rasa kita tak perlu ikut perangai macai umno yang serang peribadi perkara perkara yang tak patut.kau boleh troll dia berlakon tapi jangan ulas macam macai umno.dia pakai glove dan boots memang betul bro kalau ikut health and safety measures.tu tak salah malah digalakkan semua orang pakai untuk kebersihan dan keselamatan waktu bekerja.kau cuma perlu post gambar ni semua orang tau dia berlakon,tak payah ulas lebih lebih.

Aku sokong bro kt ats ni.. nice komen. Aku puji cara bro ni komen. Cool je.

Smue org suke blakon..blakon smbhyg,blakon porno,blakon mop lntai,blakon cramah,blakon blakon blakon blakon..

Nik aziz naik tikar terbang dekat tepi semak tu , zam zam al kazam , filem arahan hadi studio ....jangan marah ye ! nak hilangkan stres sikit .....hehehe

Pencacai umno sila berbaris ambil upah

Kite hdup nie mmg pelakon...dunia nie pentasnye...

Setuju sangat! Bak kata dr MAZA klu nak tgr dosa peribadi xperlu dpn org...ape lagi kritik perkara remeh..tapi klu dosa yg melibatkan umum atau hak rakyat boleh dpn umum...teruskan usaha milosuam

Xkisahla dia blakon or betl2.tp admin milo memg nampk kurang cerdk.. Nampk xde isu da nk d fitnahkan

anon 4.40... hanya yg btl bljr agama shj yg faham maksud itu...

Apo bondo ekao mengarut ni jang...aku pun tgh stress ni..jum pekena teh tarik secawan.

nk tunjuk berjiwa rakyat kena mop guna rambut semah atau mulu tundunnyer....kah kah kah

Kelakar betul kau ni ! Tak jadi aku nak sakat puak puak kau ni ...kihkihkih

truk sngt berlakon tu...mkin mnymph lk tngok..dulu dulu istri PM xda lh nk poyoooo sngt...adoihai... xplah...hnya allah yg maha mngetahui.

Walaupun sya x suka rosmah...tpi milo jgn malukan diri sendiri...tu bukan mop tpi wiping untuk tolak air kuar...

Baikkkkk...

sy pun x suke rosmah. Rasa nk belasah je muka dia dgn kayu tu...

bergetah lagi rosmah nie..sangap plak aku.

nmpak sgy x ikhlas rosmah ni..die ngn puak2 die semua pakai but n gloves..nk jg kesihatan la konon.. budak2 n org len d biar gitu.. nmpk sgt bukan jiwa rakyat.. khas utk rosmah..tukar la fesyen rambut..dh 55thn rmbut gitu je.. x bosan ke.. xkn xde prrubahan.. tp aku nk perubahan..tukar kerajaan sbb kerajaan masih d takuk lma mcm rmbut rosmah..haha

Macai umno memang jahil agama

Dunia sementara akhirat selamanya.


EmoticonEmoticon