Tiada wali, Ummi Hafilda terpaksa bernikah di Pakistan

KELMARIN Ummi Hafilda perempuan yang gemar menyerang Anwar Ibrahim dengan isu-isu lucah baru sahaja selesai melangsungkan majlis perkahwinannya di Dewan Negara, PWTC bersama dengan lelaki warga asing pilihannya Zaman Khan ~ Majlis Perkahwinan Ummi Hafilda

Sebaik sahaja berita tentang majlis perkahwinan perempuan ini tersebar, ramai pihak terutamanya di blog-blog mempersoalkan bilakah Ummi Hafilda menikah?

Sebelum ini Ummi Hafilda ada membuat satu sidang media khas untuk memberitahu bahawa lokasi dan tarikh perkahwinannya adalah dirahsiakan selain itu dia turut mengumumkan YB Azmin Ali abangnya tidak akan dijemput di majlis perkahwinannya.

Pengumuman untuk tidak menjemput keluarganya ini menyebabkan ramai pihak mempersoalkan siapakah yang akan menjadi wali bagi perkahwinan Ummi Hafilda bersama Zaman Khan seorang warga asing dari Pakistan ini?

Akhirnya terbongkar segala persoalan tersebut apabila portal myStar mendedahkan bahawa Ummi Hafilda telah bernikah di Pakistan seminggu sebelum majlis perkahwinannya. Gara-gara tiada wali maka Ummi Hafilda terpaksa menikah di perantauan.



Biasanya orang kahwin lari kerana wali tak restu perkahwinan, tapi perkara sebaliknya berlaku kepada Ummi Hafilda, dia terpaksa berkahwin di perantauan kerana dia sendiri yang tidak restu kepada walinya.

Apa pun selamat pengantin baru diucapkan kepada kedua-dua mempelai, semoga selepas berkahwin suami Ummi dapatlah menasihatkannya untuk berubah ke arah yang lebih baik.

ReJaM© "Harap selepas ini, Ummi Hafilda berhentilah menjaja cerita lucah... "

44 Comments

  1. dah dapat penyedap senyaplah dia tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tol3...klau x cukup sedap x tau la nk kate ape...kehkehkeh

      Delete
    2. Jangan mencarot !

      Delete
    3. Pakistan ooooo
      Mau beso btg pokok nyiok

      Delete
    4. Melayu x mainlah x besar sbb trowong dia double line.

      Delete
    5. Haha..bkn terowong double line tp triple line..haha

      Delete
    6. Hi dasyat hampa semua. Ada ka duk kata lagi tu kat muslimah solehah ini. Tak patut, Tak patut.
      Solehah kapla bana laki dia kut? Hehehuhu. Besaq oii. Syiokk nya dia!!!

      Delete
  2. ingatkan pakai wali band..huhuhu

    ReplyDelete
  3. Tu la..ade abang, p cari pasal. Nak kawen pun kene jauh2 dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajwan Ali ada kan hehehe... Adik jadi wali.... Kahkah kah memang kacau bilaujadinya

      Delete
  4. made in pakistan.barang impot mesti baik dan mahal.

    ReplyDelete
  5. Sampai nk nikah puh da susah...harap2 dia brubah lps kwen ni

    ReplyDelete
  6. Janji dia dah nikah , kalau ada wali sendiri tapi tak boleh jadi wali nak buat apa !

    ReplyDelete
  7. Mulut bising lagi sumbat mulut dgn pisang cap carpet

    ReplyDelete
  8. Nape pulak takleh jd wali

    ReplyDelete
  9. Nape pulak takleh jd wali

    ReplyDelete
  10. Nape pulak takleh jd wali

    ReplyDelete
  11. Itu masaalah dia , tak nak jadi wali , dah lah !

    ReplyDelete
  12. Wah untunglah dpt timun pakistan

    ReplyDelete
  13. besaq weh.pueh.

    ReplyDelete
  14. Dh kena sumbat atas bawah depan belakang senyap la nnt...

    ReplyDelete
  15. Jangan mencarot !

    ReplyDelete
  16. Si cai2 amprono ni, si umifelda ni pn nk dibelanya...bingai30x... Otak cap lembu...keh keh..

    ReplyDelete
  17. Kepala ketapi pon boleh coner

    ReplyDelete
  18. Kau ni kkdg mngrut ler milo suam..kt pakistan ler amerika ler jerman ler..siam dekat ler naik sampan da bole mnikah..pkir pakai otak ler.hehehe

    ReplyDelete
  19. Untung ummi dpt pisang made in pakistan.. terbaikkk der..lazat x terkata der..confirm lps ni ummi jadi soleha siap pakai purdah. Ini semua berkat doa pencacai umno.

    ReplyDelete
  20. Klu dia x berubah jugak lps kawin, elok kasi dia pisang made in Nigeria.

    ReplyDelete
  21. Tahniah kak ummi :)

    ReplyDelete
  22. Jgn sok2 kita jpa dia juai kapet dah ler...hahahaha

    ReplyDelete
  23. Itu jodoh dia. Korang apa masalah. Allah yang tentukan jodoh dia. Dia kawin korang susah. Dia tak kawin korang kata sia mcm2. Ini lah dikatakan blog lubang taik. Kita tengok sapa yang kena nnt heeee...... tunggguuuu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baeek punyeee...

      Delete
    2. Dafi...aritu shuib sepah pun cakap cmtu...baeeek punyeee..

      Delete
  24. Jgn tuduh dia sembarangan. Biar dia jwp dgn Allah. Buat apa kita yg x de mengena dgn dia carik dosa free. Susah nanti nak jwp kat Akhirat.

    ReplyDelete
  25. Halo, semua orang, nama saya AMINA Saya tinggal di indonesia dan hidup bernilai hidup dengan selesa untuk saya dan keluarga saya sekarang dan saya tidak pernah benar-benar melihat kebaikan dalam hidup saya kerana saya seorang ibu yang tersiksa dengan tiga anak dan saya akan melalui masalah yang serius ketika saya meminta wang untuk melabur dalam perniagaan pertaniannya, dan saya tidak mampu membayar tagihan sekolahnya, dan kemudian saya pergi ke bank untuk pinjaman, dan mereka menolak saya, menyatakan saya tidak mempunyai kredit kad. Dari sana, saya berlari ke ayah saya, dan dia tidak ada pilihan bantuan, maka ketika saya melayari balasan Facebook dan saya berjumpa seorang pemberi pinjaman untuk Puan BAHIJA, yang memberikan pinjaman pada kadar faedah yang baik, dan saya mendengar tentang ia banyak penipuan di internet, tetapi dalam keadaan saya yang terdesak ini, saya tidak mempunyai pilihan tetapi untuk mencuba dan mengejutkan, ia sama seperti mimpi, saya menerima pinjaman sebanyak 20.000 dolar dan akan menasihatkan sesiapa sahaja dalam keperluan sebenar dan serius pinjaman. hubungi tuhan ini yang takut dengan lelaki melalui e-mel. ((joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com)) dan saya ingin anda semua berdoa untuk lydia ini untuk saya. Terima kasih JOSE LUIS

    ReplyDelete
  26. Hello.

    Salam, saya Jamal Shahat, saya dari Selangor,
      di Malaysia Saya sangat gembira menerima pinjaman dari bahagian Eropah di dunia, mereka memberikan saya pinjaman untuk menyelesaikan bil hospital saya, Mereka menyelamatkan saya daripada kehilangan rumah saya. mesej ini mungkin membantu anda yang juga memerlukan pinjaman yang lain untuk tidak pergi salah dalam carian anda, anda perlu menghubungi syarikat Jose luis ini. Melalui E_mail: (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com))

    Salam

    ReplyDelete
  27. Nama saya Asep Darjat. Pesan ini ditujukan untuk semua warga negara Indonesia. Biarkan mengambil pinjaman dari sesama orang Indonesia.
    Saya benar-benar akan berterima kasih kepada Allah atas kebaikan yang Anda lakukan dengan membantu saya dan hari ini saya mendapatkan pinjaman saya sebesar Rp250.000.000,00 untuk menyelesaikan masalah saya.
    Saya menerima telepon di ponsel saya pagi ini dari Bank CIMB yang menyatakan bahwa saya berhasil mendapatkan pinjaman di akun saya.
    Saya berterima kasih kepada nyonya Debora karena saya tetap mempercayai Anda dan atas karunia Allah, saya telah menerima pinjaman saya dengan sukses.
    Terima kasih banyak.
    Saya juga akan memberi tahu Anda teman-teman dan orang-orang terkasih yang membutuhkan pinjaman. Terima kasih banyak Nyonya Deborah, saya berdoa semoga Allah menyertai Anda.
    Hubungi Ibu Deborah melalui
    email: avantloanson@gmail.com
    WhatsApp: +6281334785906

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan