Friday

Dedah wajah, Utusan Malaysia kenakan Papa Gomo


MESKIPUN selama ini gambar blogger lucah nombor satu Umno, Papa Gomo, Wan Muhammad Azri Wan Deris, 30 sudah tersebar di internet, namun dia tidak pernah mengakuinya.

Malah ketika disaman sebelum ini oleh Husam Musa di mahkamah, Wan Muhammad Azri Wan Deris
tidak mengaku bahawa blog Papa Gomo adalah blog miliknya.

Namun hari ini di muka depan Utusan Malaysia, gambar blogger tersebut terpampang atau dengan kata lainnya identitinya telah dibongkar oleh Utusan Malaysia.



Ini maknanya Papa Gomo atau nama sebenarnya Wan Muhammad Azri Wan Deris telah menipu di mahkamah apabila tidak mengaku bahawa blog tersebut adalah blog miliknya.

ReJaM© " Selepas ini lebih mudah nak saman Papa Gomo..."

242 comments

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 242   Newer›   Newest»

Ada aku kesah!!! Betul ke itu papagomo?? Sejak bila admin percayakan utusan.. huuahahahaha... ini sungguh luar biasa.. tik tok tik tok tik tok.. nantikan video ke2.. ape kate korang para pencacai lobang taik mewakili aljuburi membuat laporan polis mengenai ugutan papagomo terhadap aljuburi..

Ala milo suam..ko pn mcm la org ramai xknl..duk bergambar ngan abby abadi..ade aku kesah..

Tiada masalah untuk percaya apa yg benar. Kan kan kan...Lepas ini ada video lg ke? Xnk buat dvd atau blue ray? Selain video seks, video apa lg yg ada di benak Umno dan sekutunya?

Cai umngok detected..

aku tak kisah utusan nak kenakan papagomo , janji anwar kaki liwat !

Kalo macai msti IQ rendah. Tu psl klo bg komen ayat xde adab. Hai la macai. Time skola dlu xnk blja pndai2. Da besa ni tw nak maki org je

benda kalau dah busok orang akan cerita juga , bukan iq rendah persoalannya , pemimpin mesti nak ada agama , prinsip , aklak , dan moral !

Haaaaa.... milo suam dah kantoi. Betul ckp anom 6:40. Selalu lu sangat benci sama utusan hari ini percaya pula. Haaaa... munafik punya milosuam puiiiiitt....

Big boss pr ada maruah ke ??? heeee lain mcm je heeee

Ikan kalau dah busok mesti mula pada kepala , kalau kepala dah busok ia akan mengikut keekor , jijik aku pkr itu !

Aku dah cakap.. Komen komen kalau bahasa mcm haram.. Memang budak budak cybertroopers kurang didikan UMNgOk..
jenis mak bapak tak pernah ajar tatasusila..
Korang semua tak mewakili rakyat pun.. Syok sendiri je tu..

Budak budak pkr nie benci polis, benci utusan, benci tv3, benci tun M..


Tapi dlm hati sayang..


Cuma sekarang nie agenda budak budak pkr ialah mengembalikan kuasa kepada anwar.

Milo suam pernah dedah identiti sendiri?



Puuiiiii...


Cakap org lain jer, sekali 2 x 5 jer..

Cakap blog org lain blog fitnah..


Sekali 2 x 5 daaaa..

Siapa pun papagomo tak penting. Yg penting, rakyat Malaysia tak nak peliwat jadi PM...ABAI

Kita bagi pihak bn bagi komen bukan kosong punya komen bro , komen kita ada isi punya , kadang kala komen kita agak terkurang adatnya , janji komen kita sampai sasarannya , kebanyakan orang pr ni tak faham bahasa , kalau bahasa mulot tak faham lagi , kasi bahasa tangan baru tahu !

Bahya betul la pakatan rakyat. Takder damage control ker.. Kalau saman papagomo lagi besar la coverage yang papagomo kasi.
Lebih ramai akan dpt lihat video tersebut.

Anwar dengan umi hafilda pun telor dah kecut , macam mana nak saman papagomo , datok nalakarupan pun tak kena saman lagi , dayus kau anuar ibrahim !

Xde adab??? Pundeklah lu wei.. aku bekas penyokong aljuburi.. aku jadi ahli pkr dari awal penubuhan pkr.. dah 15tahun aku ikuti ceramahnya.. hampir semua ceramahnya penuh dengan kata caci maki dan penghinaan.. ini yang aku belajar sama dia.. tak akan ada adab dari aku pada dia dan pada pencacai lobang taik.. jangan diangkat orang yang tak ada adab dan tak bermoral jadi pemimpin..

Cybertrooper umno??? Kau ni syok sendiri lah.. macam kucing jilat kotey sendiri tahu tak..

Kuasa untuk koteynya bermaharajalela.. habihlah pungkuk budak2 pkr ni nanti..

Pendekkan kate kalau aljuburi berceramah penuh dengan adab susila selama sebulan mahu huru hara hidup pencacai lobang taik..

Tanya sama nuar apa sebab menggigil..
Nanti jawab nuar sebab I nak jumpa budak sabah..
Uuuwahahahaha...

Bila dia menggigil? Kaki skodeng ke? Hihi. Patut la.

Sebab kau orang sokong UMNO/BN lah kau orang kutuk DSAI dan PR. Ingat pemimpin2 BN tu elok sangat ke perangainye. Piiiiraaahhh. Cuba fikirlah kalau YB BN menang sepenggal semua boleh beli banglo 300-400 ribu dua tiga buah,tanah puluhan ekar,kereta mewah 5-6 buah mana depa dapat duit. Harap gaji dgn elaun sekitar RM21,000/- sebuah x 12 = RM252,000/- x 4 tahun = RM1.08 juta tak makan tak minum kalau simpan tapi kumpul harta sampai nilai RM2-3 juta mana depa dapat duit. Sokonglah UMNO/BN tu bagi puak2 YB bertambah kaya yang hampa jadi macai dapatlah sebuah motosikal duit RM5,000/- kerja potong rumput majlis daerah. Lebih baik sokong PR tak dapat apa pun puas hati daripada sakit mata dan hati tengok perangai YB BN. Dekat PRU ini depa kenalah hangpa lepas PRU nanti muka hangpa pun puak YB ni tak mahu tengok sepaknya hangpa macam anjing kurap tepi jalan. Kalau tak caya wa berana potong jarilah.Itu kalau depa menang PRU nanti kalau kalah bayang pun susah nak nampak belah lah tunggu lagi cari sakit

macai umno ni tau ape yg berlaku...cume blum sedar....tapi ramai kwn aku dh sedar insaf...melainkn ada kepentingan...takpe la...

Anarkin skywalker delete 22 March 2013 at 23:51

Rilek bro2..,kite simpan komen2tu smpi habis episode video tu..barulah fair..ok?..lekk...jgn emo...

Ini cerita sembang kedai kopi tepi jalan lah.. ini sembang cerita orang yang tak ada arah tujuan hidup inilah ceritanya bila duk kedai kopi pun.. aku duk dalam pkr lama dah sejak dari tertubuhnya pkr.. bagi aku pkr parti yang terlalu kotor.. senang cerita kalau umno tu kotor pkr berganda kotornya.. umno mula rosak setelah aljuburi berada dalam umno bukannya rosak setelah aljuburi di tendang keluar dari umno..

Admin milosuam mana isu pengintipan yang dikeluarkan tadi.. menjadi persoalan kenapa isu tadi dibuang.. adakah isu tadi satu fitnah yang di reka.. inilah blogger yang paling bangsat.. hidup membangsatkan diri sendiri.. blogger milo suam munafik!!!! Ingatlah janji allah tentang syurga dan neraka itu adalah benar..

ape benda la korang ni ckp xde adab. korang ckp busuk ataupn bhemat,benda yg benar,tetap benar. yg fitnah ttap fitnah. dunia skrg dh mkin canggih. media utk dpt mklumat mcm2. hanya org2 yg x bertamadun atau buta IT je yg xkn jmpa kbenaran

maruah ape?ko kalo xtau cite sbnar,duk diam je la

Fulamak macai umngok udah pandei bicara tentang surga neraka ha ha ha tahniah cai kalian memang debes hu hu hu. Debes pada yg bodo bodo je la x gitu cai haha ha ... Cauu

Btol tu.. Gua sokong lu bro. Ni mesti br blk ceramah najib cerita tentang 7 dosa besar. Ok gak la sbb bjaya mdidik pcacai mengena dosa pahala surga n neraka. Apa pun tahniah untuk pm tcinta lg cantek klu dpt tarbiyah isteri pakai tudung dulu lps tu br elok criter bab dosa2 ni. Br gua respect x gitu. Cai2 jgn mara aar

Blog milo suam dipenuhi cai2 umngok... G la kat blog papagomo...toksah dok meroyan kat blog pro pembangang...wat menyemak...

Kan dayus lelaki yg benarkan isteri dia xtutup aurat cam abg najib hang tu... Law jd ketua keluarga pun da fail...macam mane abg najib kog tu nk takbir negara?? Cecite cket...

Aku pun nak pelik nape Datuk Eskay tak disaman tapi orang kecil macam Gomo lak disaman????

Kalau akhlak seorang pemimpin itu tercemar dengan perlakuan yang bertentangan dengan agama, adakah kita patut mengangkat kepimpinannya?
Aku harap macai macai BN dan PR dapat bagi pandangan memandangkan sudah ada tanda tanda penerimaan pemimpin LGBT seiring perkembangan dunia moden.

Mengadu di utusan nampak. Nak minta buat tabung mangsa penderaan ...kah...kah...
Mana tahu macai2 menderma dan pungutannya lebih 100 juta dah boleh bayar saman.
Kah..kah..kah
Ps : Luka mcm tu masuk suratkhabar.. manja betul

Berape puluh jam lg bru dapat tgk video ke 2?bkn snang nak edit video,papagomo,mampuslah mu di akhirat nanti diatas fitnah yg ko buat,dan kepada org yg pcye fitnah tu pun same2lah korang ikut dia ke neraja jahanam

Anonymous yg atas skali,ltak le name mu dan no ic mu,meh aku cek,benorke mu ni ahli pkr,ckp smua org bleh,ak pun bleh ckp,dah 50 thun aku dok dlam umno,tp 1 hapah pun ak x pnah dapat,x gitu?

Btoi,org xde ilmu memang pandai judge org brdasarkan video je,kalo si papagomo ltak gmbor mak dia menjalang,sah dia pun caye

Slh 2 sedara...umno mla rosak ble mahathir join...da lpe??ke buat2 lupe...???

Hahaha prinsip agama moral akhlak..
Piem skrg ade ke sume tu..

Pencacai lobang taik boleh bagi tahu kenapa isu pengintipan semalam di buang.. tak ada sekor pun pencacai lobang taik boleh bagi tahu nampaknya.. memang dasar pencacai lobang taik.. munafik!!! Blogger paling munafik dalam alam maya ini.. bangsat!!!

mmg macai umno xde adab...mentaliti low class. sape yg tau betul ke tidak ko pernah jd ahli pkr...bapak ko pun tak tau. najib tu beradab sgt la...haram jadah!

aku lg jijik ngan umno...busuk smpai ke usus. bodoh2 pulak tu ahlinya, jahat2 belaka mcm syaitonirrajim...hishhh nauzubillah...jauhkan lah aku dr setan2 yg dikenali ni.

rakyat malaysia pun tak nak pembunuh, penipu, pemfitnah, penakut jd pm!

video fitnah...nak kesah apa. sape2 nak tambah saham dosa sila kan tengok...

aku dah duduk dlm umno sebelum pkr ditubuhkan lg. mmg legasi dlm umno ni semuanya nak merosakkan agama dan bangsa. sejarah kemasukan mahathir dlm umno sehingga dia berkuasa jelas menunjukkan kebiadabannya dlm politik. tak ada sorang pun pemimpin besar umno yg mempunyai pendidikan islam dan mengamalkan islam yg syumul. sebaliknya perjuangan anwar dlm menegakkan islam bermula dr awal sejarah penglibatannya dlm kampus. sayangnya anwar memilih umno utk meneruskan perjuangannya dlm politik. niat utk membetulkan umno dr dlm bukanlah sesuatu yg mudah. satu cara utk menyingkirkan anwar dr politik ialah dgn memberikan gambaran yg kotor, jijik yg akan membuatkan org benci. dan mmg usaha umno berhasil walaupun tak sepenuhnya. bagaimana org boleh terima seseorng yg berpenampilan baik, mmpunyai latar belakang pendidikan agama yg baik, keluarga yg baik2, aktif dlm program2 agama, ttpi dikatakan sbg peliwat...satu perbuatan jijik yg tidak dpt dibayangkan oleh org melayu pd masa itu. sbb itulah fitnah itu diteruskan kerana bg umno adalah penting utk menanamkan persepsi negatif spt itu utk menghapuskan anwar. manusia hanya merancang, dan Allah lah yg menentukan. kesudahan episod politik busuk ini masih belum berakhir. semoga Allah memberi khabar gembira buat org2 yg benar.

Ha...ha....umno rosak bila tertubuhnya semangat 46 Lupe ke...umno di haram kan di mahkamah Dr m masa tu cakap tunku abdul rahman dah hilang ingatan.... cian melayu mudah lupa

Dalam otak pikir lobang taik sampai pakai kain kapan la otak masih ingat benda tu.. jangan jumut otak walaupun penuh dengan lobang taik bagi la fakta pasal anuar kena penjara pasal ape... pasal liwat ke atau pasal rasuah.... aku rasa ada je pesalah rasuah masih lagi bebas... tak caya tanya bekas mb selangor... bebas dengan tempenya

La kalau budak sekolah tanya pasal jenis najis dalam islam pun terkebil2 nak jawab pandang muka timbalan dia.tapi timbalan dia pun sama tak tau.... penyudahnya budak tu jawab balik soalan yg dia bagi tadi.. so macam mana dia nak ajar isteri dia... hanya mawi af je boleh ajar bini dia...ajar vokal la

Aku still tercarik2 celah mana pulak milosuam kata dia pcaya utusan. Dia cuma ckp utusan kantoikn papagomo. Kn laen bunyiknya tu. Macai oh macai. Ptt la jd macai.

Lain ditanya lain dijawab.. memang otak dah diliwat pacacai lobang taik ni.. kaki pusing.. memang munafik!!! Memang ternyata blogger milosuam kaki fitnah.. bangsat munafik!!! Kaharrrkkk..tuih..

Tiada negara yang rakyat nya menerima pemimpin LGBT.. jika ada yang terlibat dengan masaalah isu moral dengan sendiri nya meletak jawatan.. tapi di negara ini pemimpin ini dipuja dan hendak diangkat menjadi pemimpin no1..

Apa lagi celup lah

Gomo hanya manusia kerdil berbanding Anwar yang berada di puncak. Sekiranya negara ini dipimpin manusia yang bermasalah, mana mungkin negara ini dapat membangun dan disegani ramai.

Pasti rakyat negara ini berhak mengetahui kebenaran sekiranya Anwar melakukan perbuatan keji. Saman 100 juta bukan ukuran bagi nilai sesuatu kebenaran.

nak tanye dlm video papagomo itu betul ke anwar ibrahim ahli parlimen permatang pauh tapi jadi penasihat ekonomi selangor.

Kalau lelaki dua alam macam mana lak???








Rafizi kantoi menipu rakyat.






Klik link dibawah. Klik dua link memaparkan daftar pemilik wan azri.


Perhatikan tarikh lahir kedua dua penama. Anda pasti terkejut ia adalah milik dua warganegara kebetulan sama nama.



Rafizi ramli kantoi memfitnah Suruhanjaya Pilihanraya.




Siapa pakar fitnah sekarang????


http://www.keadilandaily.com/keadilan-ada-bukti-dokumen-sahkan-papagomo-pengundi-berganda/

Anon 9.10



Kau punya bahasa pun tak la sopan sgt pon.. Busuk jer.

Aku mati hidup semula pun tak akan pangkah PR.. Pundek Rakyat.

ABU.. Allah Bersama Umno. Allah Bersama Papagomo

Fareez jambu: agak2 ko lh video tu betul tak muka anwar..suara anwar..?
Iya atau tak bg komen sikit psl video tu errk..

Sekarang papagomo hanye menyiarkan komen puak2 bn je,ntah kenape dier tibe2 menjadi bacul sekarang ni,alahai,papagomo yg dktekan hero bn ni penakut jugak orgnye ye

Lantak lah u cai umeno nk ckp pe pun... yg penting aku tetap undi PAKATAN RAKYAT.......
** 'sila tempatkan akal anda ditempat yg sepatutnya'.

Allah bersama perjuangan bngse melayu?biar btol mu ni,trang2an umno ni perjuangan assabiyah

Steady,lntak la ape yg dkatekan cai umngok,hati gua pun xkan brganjak ntuk undi pakatan rakyat

No ic sama tak?

ada gak cacai ngaku bekas pkr,
anon plak tu... 15 tahun dah.. Hehehe...
Cer citer.. Cer citer..
Ngabiskan duit tenet je nak menipu... Ape raa...
Mak, pak, boss dan laki ko kije bukan nak suruh ko menipu samdol...

Bila ko mati n hdup smula,memang ar xkan pangkah pr coz time tu dah kene ngadap ALLAH dah,time tu kamu jwb la,kamu ni perjuangkan agama ke,perjuangkan bngse?

Video tu kan ciptaan manusia?so,stiap ciptaan manusia ni sempurna dan tulen ke?sdangkan hukum hudud yg sahih dalam alquran pun korang x nak ikut,ni stakat video je?alahai,ceteknye akal puak2 bn ni...takbir!!!!allahuakbar..

dasat blog ko milosuam. macai umno pun 'singgah' kat blog engko. teruskan usaha...

Anwar tidak menerima lgbt...sbb tu utusan kalah kene saman kerana fitnah anwar sokong lgbt, tp macai2 umngok mana boleh terima ni. Mcm mana dgn ank2 mahathir yg terang2an menyokong lgbt? Allah takkan matikan org yg memfitnah tu sebelum dia atau keturunannya kene balik dgn fitnah yg dia buat...itu janji Allah.

Aku tgk muka papagomo tu pun...alahai tak sampai ati nak luahkan kat sini...tu pun ramai jugak yg back up dia...hmmm

Ha ah...lantak la apa cai ngok nak kata...undi tetap utk pr.

Hahaha...mmg kelako siot...

Utusan kalah kena saman dari segi teknikal kerana utusan tidak dapat membuktikan aljuburi menyokong lgbt.. kenapa aljuburi tidak menyaman ummi hafilda dan dato askay??? Ini kerana ummi dan askay mempunyai bukti untuk membuat dakwaan.. bukankah kebenaran telah berdiri dengan sendirinya seperti yang dijanjikan allah.. tidakkah kau beriman bahawa allah itu maha berkuasa hingga sekarang aljuburi tidak dimatikan untuk menerima aib diatas perbuatannya..

Rafizi hilang cool...


https://www.youtube.com/watch?v=xc6kgHWWwIA&feature=youtube_gdata_player

Auw auw auw season 7 part 2 da kluar tp suspen ler gomo buat kehkehkeh patutny bkn season 7 tp season 50 sbb da lame dahhhh huahuahua

Salam....mohon rakyat Msia yg masih ada rasa cinta pada AGAMA BANGSA & NEGARAnya...mohon ke blog...novandri.blogspot.com....(tajuk..guan eng telefon 35x)..Dengar video suara tsebut....hayati dgn hati & minda yg terbuka...tolak fahaman politik masing2...Semoga kita sama2 insaf...demi jihad kita yg x seberapa ini...satu2nya hanya pd ALLAH SWT.....Semoga kita dijauhkan dr keegoan diri sendiri....yg kesannya akan ditanggung oleh anak cucu kita kelak... Wasallam...

Anarkin skywalker delete 25 March 2013 at 00:45

Wah...lame anarkin xsinggah sini...ape kabo cai2?? Marah lagi ke?hahahaa...

Pm Pembunuh?? Peguambela razak baginda dah mengakui anwar rasuah dia supaya petik Nama najib sbg Pembunuh altantuya walaupun sbnrnye najib xkenal pun altantuya Dan najib dah bersumpah laknat pon xkenal altantuya...anwar ado??

Pm penipu?? Setau aku pr yg penipu besar,manifesto yg dijanjikan x tunaikan,penipu besar...lepas tu penuh dgn spin konar baring, sampai jam omega pun xtau kat mana...

Pm pemfitnah??celah jubor mana pm fitnah??anwar fitnah najib Ada,kes altantuya kes lahad datu,padahal semua tu anwar yg rancang...phuiii

Maaf saudara fareez,Tp ni gua nak bagitau, president pas pun dah lama tolak hudud ye..Terima kasih

Lagi satu, Kalau dah semua bukti kau nak spin, Ciptaan manusia la edit la, maknanya susah betul nak tangkap org ye?boleh jadi kosong penjara agaknya...huhuu

Kes amah lambung baby pun boleh kena sabit apa dgn bukti CCTV??takpe,pandai la Gomo serahkan video tu kat pakar utk sahkan ketulenan, pakar tu pun nnt akan jd saksi kes saman papahomo vs papagomo jugak..habis la anwar..hehehe

Orang sokong umno sbb perjuangan party yang memihak kepada melayu Islam..sampai melayu hari ni dah kaya raya,taraf hidup dah naik...Kalau takde hak istimewa melayu mcm yg umno perjuangkan,teruk kita nak compete dgn India cina yg pandai,rajin..

Pemimpin umno yg kotor Dan dah disabitkan kesalahan pun kite tolak melainkan Kalau dah insaf...org umno sokong party sbb perjuangan party,bukan pemimpin kotor...

Berbeza dgn party pkr,perjuangan utama party adalah utk menegakkan keadilan seorang peliwat...dafuqq??

Macai (mempercayai apasaja cakap anwar Ibrahim) dah pandai mengaku bangang??joke of the year ni!!kahkahkahkah

Anwar hanya berani saman mereka yg tak cukup bukti...

Saiful yg banyak bukti,Umi hafilda Dan Dato trio yg Ada bukti anwar tak berani nak saman...

Tp kalau papagomo gua musykil..Tp rasanya anwar failkan saman sebelum Gomo upload video liwat terbaru..Lu dah silap besar nuaq,papagomo Ada bukti Lagi besar bhai..Nuaq dah kena main...hahaha..

Alahai fareez,perjuangkan bangsa Dan agama pun Lu nak kecoh??habis takkan nak Tunggu India cina yg perjuangkan Islam??? Sape lg Klau bkn melayu kan??cerdik la sikit...smlm ulama pondok cakap,pas yg assabiyah sbb pecahbelahkan Islam yg dah lama berpayung bawah umno...Huhuuu

Terima la hakikat bahawa ahli pas dan pkr dah ramai keluar party...tinggal pentaksub bontot je dlm pr...hehehe

papagomo d kambing hitamkan oleh utusan utk menarik perhatian awam bahwa mereka masih relevan stelah d saman fitnah berkali2?? hmmmm... strategi x sesuai utk utusan... sepatutnya mereka mula dgn 'jerung2' yg lebih besar utk mendapat kembali perhatian awam.. x kira la dr pihak kerejaan or dr pihak pr sekalipun.. klu dah salah report saja.. jgn bias.. dan sudah semestinya sesuatu yg tepat.. bkn just andaian mcm sembang kedai kopi yg mcm mereka lakukan sekarang.. jgn jadi mcm blogger ubn.. taraf reporter dr longkang jerk.. fitnah & lucah saja mereka pandai..

anuar nak saman pulak mazidul akmal blog pemfitnah purpakari...hehehehe.

blog purpakari mazidul akmal anuar nak saman...padan muka..hehehe.

Aljuburi pula menganjingkurapkan diri dengan menyaman blogger.. waaahahah.. blogger milosuam munafik!! Apa cerita isu MKN yang dah dibuang.. nampak sangat fitnah yang direka.. apa cerita.. blogger pr memang bangsat kaki fitnah.. kaaahaarrrrk.. tuih..

Baik ko jilat blk kahak ko...sini bkn tmpt utk ko buang kahak ko..lau ko nk buang gak..g kat si gomo 2...die kaki fitnah..ok???xpn ko blk rmh mkn dedak bnyk2...macai thp ko ni terlalu sng utk dbodohkn dgn video bngang mcm 2...kebodohan ko mlebihi tahap bodoh macai bn yg lain...

Macai oh macai...da ko taw pr fitnah saman je la!!! Porahhhh....sembang pkai lutut.... Klau umngok sial byk bukti psl anwar bwk je mahkamah....ape susah! Buktikn dlu anwar brsalah dlm mahkamah...pastu br tunjuk kt rakyat! X pyh nk ugut2 bagai kononnye byk video...sahihkn dlu video tu! Lau bukti tu sahih...da tentu anwar ke sg buluh! Mahkamah under gov..da tentu yakin! Porahhh....bangang punye org.....

Anarkin skywalker delete 25 March 2013 at 16:31

Emo tul cai2 bn sejak pru 13 da nk kunjung tiba...all out seme diorg punye hujah n caci maki...hahahaa...tapi diorg masih xpaham jgk... Matlamat kita just nk kuburkan UBN...too old n too classic...hahahaa letak lam muzium je laaa...

Btol tu,si gomo ngah edit video tuh,tu yg mkan hr nak siarkan tuh

Sy ni penyokng anarkin skywalker dan bapak tiri ko,biarkan si najib heret diorang ke nerake bersame2

Milosuam,truskan usehe,mcai2 bn ni jgn kasik muke

Yang aku taw,ahli umno yg knonnye ahli pas je yg tinggalkan parti,kmudian masuk umno blik,,umno masuk umno,hahaha

Bodoh,kamu search kat tenet,ape makne perjuangan assabiyah,.perjuangan assabiyah ni maknenye perjuangan keBANGSAan..ape basic perjuangan UMNO?perjuangan BANGSE MELAYU kan?ade slogan kome ckap,HIDUP MELAYU ISLAM ?Tak kan?slogan kome HIDUP MELAYU! !!!!SO DI SITULAH ASSABIYAH NYE,KALAU ASSABIYAH, MASUK SYURGA KE NERAKA?CUBE MU GOOGLE KALO MU NI MALAS NAK G NGAJI

Saiful bnyak bukti?kalo bnyak bukti,kenape pulak boleh kalah kes liwat tu?alahai,ceteknye otakmu,mu ni nyah gomo ke coz bnyak taw pasai gomo

Aljuburi dah pun disabit salah atas penyalah gunaan kuasa.. 6 tahun duduk penjara kajang.. cuma pencacai lobang taik je yang buta.. video chinadol pun sahih.. kalau aljuburi berani dan benar buat report polis keatas video itu yang dikatakan fitnah jahat keatas dia.. poorahh.. lagak bagaikan anjing jagoan tak sedar, diri adalah anjing kurap..

Kenape rosmah x saman pr pasei kes cincin dan gelang zebra?kerana pr bnyak bukti?jawab la blik soalan aku ni wahai pencacai BN laknatullah smua..

Nape rosmah x saman pr pasei kes cincin dan gelang zebra tu?

Kamu ni ke yg dua alam?name pun anony,x taw jantan ke betine

Lor,itu ikut terjemahan hang,ikut terjemahan aku plak,mu ni pencacai bn yg bengong n pegi la ikut si perasuah rm 1000( pstt,sape lg kalo bkn gomo dajjal yg terang)

3 pencacai BN yg same,laksamane do re mi

Uuuwahahahaha. Aljuburi menganjingkurapkan diri meyaman blogger.. uuuwahahaha...

Uuwahahaha... aljuburi menganjingkurapkan diri menyaman blogger.. uuuwahahaha... pareezporn2 penyokong analpig dan papa tiri norul.. uuwahahahaha... eloklah tu.. kalau pemimpin anjing kurap pengikut dah tentu anjing kurap juga.. uuuwahahaha...

Kalo dah sahih,kenapa x ditangkap?

Hahaha,siannye mu ni,..Mu lagi la,anjing kurap najib dan gomo,sedeyh,x jugak2 kaye mane mu ni skng deme

Komen ada isi??? Bahasa tangan???

Kmudian xde keyakinan diri..letaklah nickname mu sndiri

lan todak0122118747 delete 25 March 2013 at 19:02

Sembang byk pon xde guna....bia gua setel itu org PR...gua pijakk je

Hei!!hei!!anakku lan..kamu da blk dri skolah ke??bnyk keje skolah ari nie??nk papa tlg x???papa org pr..camne kamu nk setelkn papa???nnt kbulur kita skeluarga lan???amcam???de jln x???

Dey kak non 633!!!!slamber tkak ko je nk sound aku???apahal???ni la jdnye klau parti yg memprjuangkn bngsa...martabat bangsa dltakkn diatas mlbihi agama...dey!!lau xde agama siapalah melayu...x gitu???

Tue maddey kutty pny keje brader...ikut slere die je nk sumbat org...ko pe tau..kak non 6.25 ni x bleh mngundi ke???ke first time???ke skolah lg??bkn pe...nmpk bangang la...

lan todak0122118747 delete 25 March 2013 at 19:48

Gua taiko selayang...call me if u jav problem..gua backup dak umno saje..dak pr?pigi mampos

Hahahaha,lan todak gangster?se gangster2 kamu ni,akhirnye ke tanah juge

Lan todak ni bnyak tgk drama sitkom samarinda

Mak Cik duduk dulu kat kerusi tu ,video papag0m0 blum siap lgi nie payah nk buat tu tau ..InI KaLI LaH !!! ~_^

Kepala otak ko sama dengan kepala otak pemimpin yg ko agungkan dan terkenal dgn gelaran " Bapak Saman".

Gomo tak sehebat Anwar berdasarkan rekod penjara. Kehabatan dan citarasa mengalahkan orang biasa mengikut rekod mahkamah.

Betul2 umno sial celaka laknat Allah kaatas puak2 ni.

Kami rakyat msia mahukan anuar.
Najib kami x mahu....pondan takut bini pnbunuh penipu pngkianat dll..tg.

Brader lan todak...gua nk mntak tolong lu cari sorg tua ni wat kuang hajor nga sy ptg td..dgr cter org tua ni duk ppr batu...td sy ngn bdk2 tgh nk pasang bendera barisan kt round bout kepong..tbe2 smseng PR dtg nk ggu gua..gua pk psal die org tua je td.klo x mmg gua kepak2 leher si tua tu...td wa sempat snap gmbor..nnt gua whatapps kt abangda lan yer..

Pncacai umngok bodoh mcn lembu ni lah akibatnya bila brtuankan pminpin bodoh...bagaimana acuan begitulah kuehnya.

MUKTAMAD: UMNO BODOH MCM LEMBU...PR CERDIK MCM KANCIL...TQ.

Lan todak...gangster sgt kn..aku nk no ic ko ada bran ke nk bg,stkt no tepon,pondan je byk jual no macam lu..nk check ko nie bole ngundi lg ke x...kot pgundi hantu mcm papagomo...tp syg..papagomo punye rekod sudah dipdam sbgai pgundi hantu hahahah...

Anarkin skywalker delete 26 March 2013 at 02:28

Perghh...ayat tu nmpk tahap iq yg lowered Dan dah direnovate secara membabi buta oleh UBN..
Anon 6.33...suka tul nko menyalak guna perkataan anjing yek? Da macam ade chemistry da nko ngan he wan tu...hahahaa...bro...lek laaa...punch line Lu berterabur...hahhaa

Anarkin skywalker delete 26 March 2013 at 02:39

Anon 5.52..anwar di penjara kerana dianiaya oleh gani n musa...bc Surat terbukti dato,mat zain..... Jgn jd Mersin cetak yg tatau mende yg dicetak ok?
Anwar berani?memang pun...da mcm2 die pernah rase,diaibkan,dipukul,dipenjara dan diancam,tapi die still fighting bro....masih standing still...lau najib aku ingat,mesti surrender kan?nko pun lom tentu bekas mcm die,ye tak?hahahaaa

anarkin skywalker delete 26 March 2013 at 02:56

anon 5.43.. utusan kalah sebab teknikal???sampai 5 kali kalah saman pun kesalahan teknikal yg pelbagai la?? bukan sebab fitnah ke??nko goreng siot?sedap baunye..ade lagi x??nko ckp umi n eskay ade bukti utk buat dakwaan??mslhnya nape tak buat dakwaan??then nko cakap anwar tak dimatikan utk menerima aib keatas diri ye??perghhh....nko lak jadi tuhan ye...pandai buat rumusan...dapat wahyu ke??dahtu mahathir dipanjangkan umur utk ape lak??menerima kemuliaan???itu ilmu Allah...xpayah la nko nk bereksperimentasi...surat terbuka oleh dato,mat zain(sape tu??pegi search google,jgn jd pemalas)hasil siasatan dan dokumen bukti melalui sura terbuka kpd kpn,die sahkan dgn terperinci,bahawa anwar telah menjadi mangsa politik mahathir,gani n musa.. anwar dibebaskan sebab mahkamah dapati kes itu misconduct..ok?
jd menjadi tggungjawab kite uk pastikan konspirasi itu tidak berulang....pastikan ia benar2 sahih dan kukuh utk sabitkan kesalahan..then isu china doll ke.liwat ke,aku nk ty..nape x dakwa lam mahkamah syariah???????

anarkin skywalker delete 26 March 2013 at 03:02

presiden pas tolak hudud???bukti please..!!..then kes amah lambun bayi,cctv tu sokongan,saksi termasuk mak budak tu skali yg mengaku boipren die gi blasah anak die...supporting evidence ye bro...bukan bleh terima bulat2...sama cam dna...supporting evidence..cerah tak mate nko bace statement aku ni??hahhaha

anarkin skywalker delete 26 March 2013 at 03:09

bagi tau skit pemimpin umno yg ken tangkap n masuk penjara sebab buat kesalahan?rasuah ke penyelewengan ker?ader tak??mohammad hassan,seludup duit..bebas...ali rustam rasuah ...bebas...kak ijat...lembu kondo...bebas...ling liong sik...pkfz...bebas...org umno sokong party bkn sbb perjuangan party la bro...sebab nak kaya....xcaye cube nko jadi ketua bahagian bak sepenggal....mesti nko xingat dah blog milosuam ni...hahahaha....lu mmg poyo...

Jgn gado2. Umat Islam itu bersaudara. Lps pru13 marilah kita bermaafan. Buang yg keruh ambil yg jernih. Segala yg baik dan sempurna drpd Allah. Yg buruk yg cacat yg kurang adalh kelemhn kita sebagai manusia biasa.

Bru smalam ak dngar ceramah agame,rakaman video,cctv,x bleh djadikan saksi bg prtuduhan liwat atau zina,dia kene ad 4 org saksi yg menyaksikan perlakuan tersebut dngan mate kepale sndirik ataupun pengakuan sndirik oleh si pelaku,tolng lah berpandukan alquran sdara2 sekalian,kalau x mu share saham same ngan papagomo tu

Pm pnipu,yahoo,skarang dia da taw soal dosa dan pahala,bini dia yg x tutup aurat tu kira dosa @ pahala? Tlng la jawab wahai pencacai PM

Anon 12.55,amah lambung bkan pertuduhan zina @ liwat,..pertuduhan liwat kene ad 4 org saksi yg baik serta menyaksikan bnde tu ngan mate kepala sndirik,ni bkan ak yg kate,tp alquran yg kate

Brani lu ajak anak aku lan bergadoh???apahal???lan 2 bdk yg baik!!!kn lan kn?????

Steady ar anarkin,xde pun istilah islam dalam UMNO,yang ad hanyalah MELAYU

Big mama yg terang2an x tutup aurat tu dikire dosa ke pahala weyh?kmudian si najib yg pakei rntei tu plak ape hukumnye

Bila x betul, kita SAMAN je lah,so,lu rase lu btol,lu jgn la goyang

Btol tu anarkin,huhu,sronok tol brjuang ngan org yg de ilmu

Kau apahal lak ni?nk kne hempok kpala ngn safety shoe ke

Kehkeh...bdk hingusan nk rembat aku???sdh laa...blog ni bkn tmpat macai tahap ko...pegi balik..kalau lu bru knl alif...x pyh smbng besar...malu nnt...bnyk bnda yg aku rs ko x tau ni...kesian..p blk..ngaji lg k???

Ops!!sblm ko blk..aku de asgmnt utk ko...ko blk nnt crik mksd zalim...then tny dri ko blk..adakah pmimpn bn berlaku adil atau zalim..ok??

Pencacai boleh bagi tahu kenaps adami milosuam buang isu MKN pengintipan dari kerajaan.. jangan jadi munafik ye..

Ye la kalau kalah kena niaya.. kalau menang mahkamah adil.. pundeklah.. memang munafik lu orang... wahahaha...

La...hidup lagi ikan durian...ingat dh mampos...ingat taikocing sgt la bdak hingusan nie...nk kapak leher org bagi..puuuiihhh. .

Tulah ambil bloger yg bongok mcm babi hutan main sondol.sendiri tanggungla bodoh!

Gua sokong BN tp bab lucah yg tak pasti tak minat ambil tau.takut subahat akhirat dpt balasan.so biarla kita komen secara bermoral dgn fakta.

Najib dgb Rosma setiap masa mengigil.tggu ms tumbang.

Tu org2 umno msk tv hari2 report polis.Muka mcm celaka je.ingat polis tak de keja lain ke.Nak jd pelakun wek!

anarkin skywalker delete 26 March 2013 at 20:20

pasal kalah n kene aniaya tu lepas die bebas dan dtg satu mkhluk allah ni pegi siasat dan die sahkan....ape yg didakwa oleh anwar tu betul...dah menang atas sebab yg kukuh..jd wajarlah....xpeh nk terima kenyataan pasal ape?

anarkin skywalker delete 26 March 2013 at 20:53

laa,inikan blog die..die punya suka la die nak up cete pe2pun...bende basic cmni pun tatau jgk.??sakit ati lak die..hahhaaa...

Anon 11.26 skit ati n nak cr point ngan milosuam,tp x dlayan,maap ye kak anon

Saya pun selalu dengar ceramah agama juga..Tp Ustaz kata, jika org yg berzina akan dijatuhkan hukuman hudud,wajib membawa 4 orang saksi...

Tp jika tiada 4 saksi atau kekurangan saksi, tidak bermakna pesalah boleh dilepaskan jika terdapat bukti berlakunya penzinaan..Disitulah rasullullah SAW mencipta hukum ta'zir.. jika zina tersebut tidak punyai 4 org saksi, tak boleh dijatuhkan hukuman hudud sebaliknya hukum ta'zir..

Bagi penzina yg akan dijatuhkan dgn hukum ta'zir, bukti diperlukan seperti perempuan mengandung yg x berkahwin, anak luar nikah yg telah dilahirkan diambil sample DNA untuk analisis, bukti rekod perubatan yg mengesahkan ada kesan koyakan pada vagina atau apa2 bukti seperti ekstrak sperma, mahupun video boleh digunapakai sebagai bukti...

Dgn adanya hukum ta'zir dimalaysia,x bermakna Malaysia x mengamalkan undang2 Islam kerana di zaman rasulullah lg hukum ta'zir ini telah dilaksanakan..

Hukum hudud pula jika dilaksanakan, hanya Akan merangkumi jenayah zina, mencuri, merompak, minum arak, Judi,qazaf...jenayah lain seperti rogol, rasuah, bunuh, kesalahan jalanraya dll tak disabitkan dgn hukum hudud, Tp guna hukum ta'zir yg sediapakai skrg ni...Bermakna terbuktilah undang2 dimalaysia ni bknlah undang2 yg tah apa2 sbb jika hudud dilaksanakan,hukuman lama masih perlu digunapakai..

Jangan la sebarkan ilmu yg salah :) keterangan 'pertuduhan zina perlu 4 saksi' tak tepat, sebaiknya
'pertuduhan zina perlu 4 saksi jika ingin disabitkan hukum hudud' baru tepat...
Disitulah terciptanya hukuman ta'zir seperti penjara,denda,sebat atau kesemuanya bersesuaian dgn jenayah..hukuman ta'zir x memerlukan 4 org saksi,

Sebabnya admin milosuam dah kantoi menipu.. analpig dan parisporn tak ada point nak jawab sebab memang isu rekaan untuk memfitnah.. hahahaha... kalau dah namanya anjing akan berkurap juga akhirnya.. kahkahkahkahkehkeh....

Cuba baca dlm buku jingga, tiada lagi perjuangan hudud..tiada lagi perjuangan negara Islam..yg Ada hanyalah perjuangan negara berkebajikan..Nmpk sgt kamu menyokong pas secara membabibuta tanpa selidiki perjuangan parti..

Fareez,da ada anon kat atas terangkan pnjg lebar hukum hudud dan ta'zir,sila fahamkan..Islam ni tak kejam,Kalau dah berzina,tp tiada saksi,pesalah tak boleh dilepaskan begitu saje..makin teruk la jenayah zina nanti..selagi ada bukti penzinaan,pesalah masih boleh didakwa under hukum ta'zir..Islam ni mudah...jgn kita susahkan..

lan todak0122118747 delete 27 March 2013 at 03:40

Ikan duri...td gua dah suruh bdk2 gua lam 30org g round ppr batu dlm kol7...jumpe dow pakcik salleh tu..drebar teksi rupenye...seb bek pakcik tu mintak maap kt gua,tp gua tumbuk gak muke die as a tnda amaran...geng geng teksi dieorg slalu gak mintk tolong gua suh backup..tu cam kesian nk balun lebih lebih sbb knal rmai gak geng org tua situ...lu jgn risau la ikan duri...ape2 hal whatapps gua..

Wowww..salute lu bro...sy nk mntak tolong ngn abg gak la...kt tmpt sy ni bdk2 pr tunjuk eksyen lebih laa...nnt sy whatapps kt abg lan..

Perangai mcm anak gampang budak nie...dok reti nk hormat org tua...dasar macai otak lembu haramjadah...

Kehkehkeh....begegar sgt smbng nie.. crite ni mcm real la plak..hehehe..ni kes pkol org ni..leh rpot plis x???cek nombor lau btol laa..leh tau sape pny kn??hihihi...kanak-kanak tadika lg kamu ni...hahahaha....klaka siut..pkcik saleh???drbr teksi???hahaha...ankku lan..kamu ade bkat mengarang laa...hahaha....

Kihkihkih.....wat pe mntk kat die...mntk la kat bdk2 brahim ali..tp kn stnby la telor spapan...kahkahkah...bodoww gile ko nie...huhuhu...

Kihkihkih...milo suam mnipu???lau btol la isu mkn 2 tpu...at least xde la admin blog ni trus mnipu..die trus buang bnda yg x btol..lau btol la isu mkn 2 tpu..blog bn yg laen???yg btol diorg buang...yg x btol brlmba nk isukn...tol x macai bn yg bodow thap dewa???kihkihkih....

Cantek idea nie...tp nk dak2 bn??leh ke dorg trime kekalahan???bleh ke???bleh ke??bleh ke????bleh ke???bleh ke????bleh ke?????????ke x bleh??????

anarkin skywalker delete 27 March 2013 at 13:25

x dinyatakan x bermakna die tolak...itu fitnah bro...negara berkebajikan mengikut maqasid syariah juga sebahagian dari ciri2 negara islam... setakat ni die xpernah zahirkan dari segi pengucapan n perbuatan...main2 nko ngan fitnah ye...pegi baca maksud negara berkebajikan menurut maqasid syariah...

anarkin skywalker delete 27 March 2013 at 13:33

adoiii...anon..kantoi mende pulak...setau aku anon je yg kantoi menipu berkali2,tapi sebab pk name anon kan.leh la wak tatau je...hahhaa.

anarkin skywalker delete 27 March 2013 at 13:35

bagus penerangan tu...tapi kenapa xbw kes tu ke mahkamah syariah?

anarkin skywalker delete 27 March 2013 at 13:43

' takkan nak tggu india cina yg perjuangkan islam?'...statement anon x cerdik...islam bkn hak milik melayu je brader...nape?xde cina islam?xde india islam?xde orang asli islam??abis tu yg dekat palestin tu xde sorg pun org melayu yg perjuangkan islam??mknenya ape?? mknenye..nko la yg x cerdik...siyes nko x cerdik...

anarkin skywalker delete 27 March 2013 at 14:02

laaa..ade lagi lan todi ni??..gangster tuntung je nih...jgn takut kawan2...ni sardin cap ayam je ni...

Terkuburnya perjuangan hudud bermakna pas dah tolak hudud drpd sebahagian perjuangan mereka..perjuangan yg begitu mudah pusing 360 darjah bila kne tunjal dgn dap..

Dulu,malaysia x amalkan hudud, nik aziz fitnah mengatakan Malaysia menggunakan undang2 jahiliyah, sehingga melabelkan umno kafir, tu juga fitnah maha besar wo, besar dosa memfitnah org murtad ni bro..hakikatnya Nabi yg perkenalkan undang2 ni..

Negara berkebajikan salah satu cabang negara Islam..Tp negara berkebajikan apa yg gagal sediakan keperluan kpd rakyat?x pyh tgk jauh kemudahan asas, peluang pekerjaan..tgk keperluan dulu,gagal!

Kalau dulu pembangkang bising jenayah, maksiat berleluasa..hakikatnya kat kedah pun ada budak melayu yg masih sekolah jd pelacur, di selangor, Budak sekolah berzina di surau..mana2 kerajaan, sama je sbb maksiat tu bermula dr pelaku, salahkan pelaku, jgn salahkn kerajaan sbb Kalau ikutkan hati aku, aku pun nk salahkan kerajaan kedah dan selangor jgk..

Tq taiko..dtg sri gonbak roger roget ar

Bongap la sekor nie.

Rasulallah sndri menperjuangkn islam bkn dlm tempoh yg sngkat...malah di zaman nabi sndri ade berlaku zina..sbb,iblis trlah berjanji akn mnyesasatkn anak2 adam smpi hari kiamat!so,jgn dsbbkn bkn parti kgemaran kamu sng2..kamu nk mludah..igt 2!ye...btoldi slangor bnyk mksiat!!tp mcm yg sy ckp..nk mnegakkn islam kmbali bkn dlm msa 5 tahun setelah drosakkn dlm tempoh masa yg ckup pnjg...jd fikirkn kmbali sblm mlontarkn sesuatu perkara..ok??

anarkin skywalker delete 27 March 2013 at 19:25

anon 4:16 nko kate nabi yg perkenalkan undang2 yg kat malaysia ni?check ur facts ok....nabi mane??pegi check sejarah...dasar perlembagaan n undang2ni diwarisi dari penjajah british dan inggeris ok...nko semberono je...nak tanya bab hukum hakam lak...ape hukum org yg mengaku islam tapi dalam masa yg same mengatakan 'hudud x sesuai dijalankan di malaysia,there will be hudud,kitab al-quran perlu ditafsir semula mengikut kesesuaian zaman,janggut nabi panjang sebab zaman tu xde gillete dan mcm2 lagi ucapan yg menolak,mempersoalkan dan mempersenda nabi dan hukum hakam Allah yg dikelyarkan oleh pemimpin umno bn...ape hukum nya???bukan kafir??

then aku tau pasal kemudahan asas n peluang pekerjaan yg sedikit mesti nko merujuk kelantan kan??hello bro..check facts..negeri di malaysia paling miskin adalah sabah n sarawak ini perangkaan dari jbtan perangkaan,then melayu paling miskin adalah johor,ini yg disebut oleh presiden dewan perniagaan melayu malaysia...nko tgk kite zaman ape?sains dan teknologi??tapi sabah n sarawak masih ade lagi org minum air sungai n naik rakit??shame on u...

soal maksiat..!?itu aku setuju,tapi kene ade usaha nk kurangkan,program2kesedaran...nko bandingkan sambutan ambang merdeka yg kerajaan bn buat dengan kerajaan selangor buat??jd be fair...

Bawak tepung gandum sekali blh buat kek ke, kueh bahulu ke..

anarkin skywalker delete 27 March 2013 at 19:50

kekeke..aku sponsor icing vanila...hahahaa

Cantek gak 2..da lame x pekena kek vanila nie...woi man terer!!cpt la halo brahim 2...aku da kebulur nie...hahaha...dak lan 2 die nk halo..klako btol dak2 bn ni...

hang kata hang terer..
hawat panggil lan taiko

anarkin skywalker delete 27 March 2013 at 21:32

oh ! lupe lak,ari ni bestday lan..nanti leh tulis atas kek vanila tu..Hepi Birthday Lan..hehehehee

Kami rakyat mahukan najib..Anwar kami tak mau..bunuh altantuya utk memburukkan najib, bunuh pasukan keselamatan di lahad datu demi kuasa dan pangkat..Dan apabila rakyat bertelagah kerananya, Apabila PDRM dan ATM mempertahankan negara, dia sedap2 main buntut mahasiswa..dan kini org bawahannya pula kantoi main totey sendiri..pkr selamanya jijik!

lan todak0122118747 delete 27 March 2013 at 23:29

Hr ni gua bz skit settle kes budak2 team lain yg kne kejor ngn dak pr..palat tol nk g serang xbwk gua ini lah padahnye...yg aku heran nya klo time gua join xde lak dak2 pr brani nk mlawan or wat hal...gua dah gian bangat nk tibai org...stakat tumbuk muka pak leh smalam x puas ar...xde ke dak2 pr yg free free nk begasak ngn gua mlm ni..pls call me a.s.a.p

anarkin skywalker delete 27 March 2013 at 23:35

kami??lawak ke pe?dahla cai...seme yg nko ckp ni aku da bc kt blog pro bn..bunuh altantuya?guna pe?c4?sape pgg bende tu?pg check!pasukan keselamatan terbunuh?hishamudin ckp bukan pengganas.lupe ke?then mane pegi radar kite yg sgt mahal tu?bot laju kite tu?scorpene ?apmm?operasi pasir pesisir?strategi lautan biru?? then 200 org pengganas masuk malaysia lawan dengan bp batalion??lbh dari 7,lau pengganas 2000 org??dgr cer jamalul kiram tu bekas do kt sabah??ye ke?..liwat bontot.?aih??rasenye x abis lg gomo upload video tu...nko dpt advance ke?org bwhan main totey?kantak die la totey die?nko?xpernah???hahahaaa

anarkin skywalker delete 27 March 2013 at 23:42

lan...lu da makan ubat ke?pelik je gaye nko ni??hahaaa

Dasar otak lembu haramjadah...

Hebak mu lang!!..ambe duk bace lame doh blog ni..ambe tgk macang ke anarking tu brahi ngak deki ngang mu lang...nati ambe siasat natan aner analpig ni..ape ape nati ambe call mu lang

Dasar otak lembu haramjadah anarkin skywalker

Siapa yg menang debat menggunakan akal fikiran yg bernas di samping berkelakuan sopan akan dapat ganjaran nanti.
Aku nak tengok macai Melayu mana yang sanggup terima cabaran ni. Setakat ini aku tak nampak lagi macai yang berkalibar cuma macai macai standard syok sendiri ala rimba.
Komen macai Milosuam ni semua boleh masuk Maharaja Lawak.

lan todak0122118747 delete 28 March 2013 at 08:16

Mai la nk bedebat

La...lembu mne yg cilok nicknme aku nie...

oi pukimak..
xkire la ko lan gajah ke lan todak ke lan naga ke
lu xpyh sembang lebih la..
lu sape nk sembang kelam kabut?
ade org kenal lu ke?
lu ade name ke?
xpyh bt drama india kt sini..
lu boleh whatsapp, then apahal dok comment2 kt sini..pg mampus la sama lu..
kt sabah tu mat rempit kene rembat?lari besepah2, lu xnk tolong ke?
malu bai..yg kt slangor ni, tggu mase je....

lan todak0122118747 delete 28 March 2013 at 12:20

Stakat sound lam ni saje ade dapat bro..mai la depan depan ngn gua..ape ade hal

lan todak0122118747 delete 28 March 2013 at 12:24

Sembang bedegor degor..tp ltak name anon...macam
puki-mak die itam legam....come on la brader..gua dah lme tggu ni

anarkin skywalker delete 28 March 2013 at 12:36

Pukimak nye nenek hang..babiii

Tu la psal..sembang sja tarak guna bro...brader lan da ajak tu....xkan xde telorr

anarkin skywalker delete 28 March 2013 at 12:55

beskal biu?konon org trg la tu???trg sblah mane?kokdiang??tatabahase trg pun dah fail...menyamar lagi...budak2 ni...nakalll siott..

1236..la....babi mane yg cilok nickname aku nie..hahahaaa

anarkin skywalker delete 28 March 2013 at 12:59

lan todi...dahlaaa...blakon lak...kite cete isu kat sini tau...kan cete pasal lu...ok?...hahahaaa

anarkin skywalker delete 28 March 2013 at 13:03

weii...lan..lnko tukar name lak ke?hahaaa..ni name per? yie cangkul??kekekeee....yie cangkul longkang ke pe??

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 242   Newer›   Newest»


EmoticonEmoticon