Saturday

Ribut melanda selepas Najib Razak ambil alih kerja tuhan


SEMALAM Najib Razak berlagak bagaikan tuhan apabila kononnya cuba menyenaraikan tujuh dosa pembangkang terhadap rakyat dan umat Islam dalam program "Bekwoh" rakyat bersama perdana menteri di Kelantan ~ Bernama.



Bagaimanapun, tidak lama selepas Najib Razak menyenaraikan dosa-dosa pembangkang program yang dianjurkan oleh beliau itu dilanda ribut kencang mengakibatkan beberapa buah khemah diterbangkan angin.



Kerusi-kerusi berselerak, malah ada yang tersangkut di bumbung khemah. Banyak barang musnah.



Berikut antara barangan berharga yang rosak akibat diterbangkan angin kencang.



Di bawah ini pula rakaman video yang sempat diambil oleh salah seorang penduduk tempatan ketika majlis Najib Razak itu dilanda ribut kencang.


ReJaM© "Macam-macam cara Allah nak bagi amaran, awas Najib! "

136 comments

Peringatan allah wat najib..agar jangan terus menerus menfitnah..kepada najib..jgn jd agen dajjal k...allah da tnjuk 2..tp,anwar ari tu pn kna ribut gak kn?ribut batu..kayu..siap ade suara lg..lgi dahsyat ye x cai bn??hehe..

mna geng2 bn?slalu ramai je bercakap...nsb baik ribut je...xde petir...tau tau tau

Macai bn sdg sibuk dgn fitnah baru.....bodo piang semua tu....

Anarkin skywalker delete 16 March 2013 at 11:19

Ni kali yg ke 3 da ni...yg last aritu kt teluk cempedak mase pelancaran my beatiful malaysia...ni mesti keje anwar ni...

bala? bala kan dah mati.
kena makan sumpah sendiri?


Anarkin skywalker delete 16 March 2013 at 11:31

Wah...cai2bn sdg kumpul poin tuk lanacarkan fitnah yg ke 3....dgr rumous ade lak video besi ke 2 yg lebih real...bahaya betul puak2ubn ni...xpe,kite tgk camne reaction diorg nanti..

Anarkin skywalker delete 16 March 2013 at 11:49

Allah izinkan die mati...ok?

nampak cam dia.. kali ni nak cakap apa pulak? Spec mata laen? tp hj hadi kata video tu besi .. kan ..kan ..kan. nak tunggu full video ker baru caya?tp hj hadi kata....video besi x boleh jd saksi kan.
klu betul kena terima.. bukan canang cite2 yg retorik tanpa bukti... jgn jd pak turut tukang angguk jer.

La....mcm biasa la puak otak kat lutut....biasala nak pru....mesti ada cite lucah anwar punya....ceh....seandainya anwar ibrahim hilang di dunia skalipun....umno ttp akan tumbang....umno busuk....

admin tolong ulas video kantoi terbaru aljuburi anuar tu.. tolong spin utk kami hehehe...

Allah Maha Besar

Anarkin skywalker delete 16 March 2013 at 12:22

Nampak cam die??tapi xcfm kan.?...dah la cai...rakyat da boleh jangka ape yg kerajaan nk buat utk jatuhkan anwar...penipu lauberulang kali menipu,sampai satu mase bende betul pun org tak percaya dah...skang zaman teknologi,ramai pakar it n pakar lam video producing...hukum Allah tu mmg sgt perfect dengan meletakkan syarat bg pembuktian zina/liwat secara sgt ketat dan relevan setiap masa dan keadaan....stakat nak ubah imej,jantina ke,nak ubah rupa wajah ke,paling dekat thailand pun da boleh..so walaupun aku boleh iktiraf kejayaan cai umno/bn utk buat video yg hampir perfect..tapi,aku tetap xpercaya...!!kenape...sebab aku mmg xkan percaya..ok?

jgn usik lantodak...dia tengah tdo sb smalam kerja keras jadi cacai umngok

Banjir dan ribut memang biasa dekat kelantan , kebetulan ribut itu berlaku semasa program najib dekat kelantan , kenapa ribut dan banjir itu pun nak dipolitikkan , tak matang puak puak pr ni , dekat tempat saya tempoh hari pun berlaku kejadian ribut , bumbong rumah kawan saya terbang !

Najib buat program dekat kelantan tak dapat restu nik aziz gunduk tu , sebab tu ribut datang , lain kali mintak syafaat dekat nik aziz dulu , sekurang kurangnya boleh dialihkan ribut itu kelaut , takkan pas punya orang tak tahu , nik aziz itu wali pas akhir zaman !

bodoh tul la demo anonymous 12:45pm.

habis tu ajib wali umno akhir zaman??

Telok cempedak??haha..pringatan utk njib 2 sedara...jgn suke2 fitnah org..ckp la kaki fitnah 2 hnya dajjal..jgn la jdi dajjal kcik..phm?? Hehe..mntak maap la lau terasa ye??pkcik ni bkn ape..cme mngigtkn ank2 mda cam kmu dan ank pkcik si lan 2..

Ni lgi satu..jgn sbb politik kamu memainkn syafaat ye??bkn bnd main2 2..kita perlukan syafaat 2..phm??nik aziz cma seorg pemimpin yg zuhud,amanah,mentadbir cra rasulullah..2 shaja..die xde syafaat utk dbrikn..hmm...xpe2..ni bdk kelas cempaka kn..bdk sblh ank sy 2..lan..knl x??

anak ku........tlg kejut lan bangun tdooo.....pampers penuh dh tuuuu

bodoh piang betui pencacai umngok bg komen

itu semua peringatan kpd najib....jgn dok ckp dosa org len....baik fikir dosa sendiri....bni sendiri pun xleh nk tgur suh pakai tudung...laki dayus najib nie

lan todak0122118747 delete 16 March 2013 at 14:50

Hey hey shaithon...memanggil manggil namaku...aku br siap solat la cibai...pahal cibai cibai n cai cai sakalian...isu ribut ke plak....pasal ribut korg nk bermaki maki tuan guru....aku lan todak wlaupon aku taiko besar...aku hormat golongan ulama'....klo korg nk bermaki maki..maka maki la anwar ibrahim or pemimpin yg sama taraf ngn dia...klo korg nk tukjuk eksyen lagi..lan todak akn pukul korang!!ape ape pon hiduppp umno!!

lan todak0122118747 delete 16 March 2013 at 14:54

Anon 1.08pm: bhasa cantik skit bro...nik aziz ko jgn wat main dhoo...ko nk maki org len bley...wlopon lan todak xsokong pas bkn bermkna lan todak lawan tok guru....gua panas je tgk stetmen lu bhai...lu jgn wat hal...jgn smpai gua sound tuk kali ke2...

Bapak tiri aku tu biol , nik aziz dia kata zuhud , nik aziz mintak tolong dengan syaitan itu dikatakan zuhud , ini politik bro , silap hari bulan serban nik aziz kena tahi babi dibaling orang umno , bapak tiri otak mereng !

Lagu untuk macai omngok...
KAN KU USUNG OH JENAZAH UMNO..
SEMADIKAN DIDASAR LUBANG JAMBAN.
SEMANGAT MU,TETAP BERSAMA CAI2
SELAMA LAMA MAMPOS...
cai2 semua leh praktis k..kalau x fham leh blajar kat lantodak..dia dah hafal lgu ni..hehe

Aku tak berapa nak faham dgn kata2 keji korang ni...dah biasa sangat mencarut...berubahlah wahai umat Muhammad supaya anda semua tidak tergolong org yg rugi

Ya allah..lihatlah kerosakan yg tlh dlakukan pemimpin kmi ya allah..shinggakn ulama dkatakn brshabat dgn syaitan..ampunkn dosa fitnah mereka2 ni ya allah..hhmm..lan syg mne??lan..ni ade bdk kutuk ulama ni..ajaq ckit nak..hehe..nmpknya doa sy dan anarkin termakbul juga..alhamdullilah...terbuka hati si lan nie..hehe..

Cai2 tgh kmpul bkti nk sabitkn anwar dlm kjdn nih.

semoga trbuka hati cucu ku lan todak

Ada gambar laki romen laki la. Ku tak tengok lagi ke? Mcm kenal. Lu gi tengok mn tau big bos lu

Eehhhh geli la gambar ni. Bro lu dh tengok ke belom gambar jantan romen jantan ni. Mcm kenal la. Ada mcm boss lu tak ? Heee

Ye la mcm kenal tapi mmmmmm.. tak mcm big bos lu ke anarkin?

Yelah...mcm 2 la hndaknya ye mak??walaupn sy bpak tiri lan..tp sy syg lan 2 mcm anak kandung...hhmm...sdh la sy tgk prangai lan mcm ni skang...tp,nmpk da ade prubahan 2...hehe...

Sabo je la bapak tiri lantodak..ujian tu kat kita sbg bapa wlupun bapa tiri..tuhan nak uji tu dpt anak tiri pngai mcm babi..apa pu bapak tiri lantodak dpat pahala sebab x jemu dok tarbiah anak tiri dia..hahaa

Eh nak tnya bapa tiri lan todak ni...lan todak ni dah brsunat ke blum..kalau belum cepat p bg sunat..tkut gak ada najis bwa kulup tu

lan todak0122118747 delete 16 March 2013 at 17:26

Celaka punya anon 3.04...kau tu ilmu pon xde berani nk menghina ulama..sedar skit broo...quran pon lu tegagap gagap nk baca...kitab satu haram pon xnah telek...sembang plak camtu. .mmg nothing laa....menunjukkn kebodohan diri je..langsung xley d banggakn...xde nilai..ni mesti bapak kau terpancut lam burit mak ko mase mak ko haid dulu kan....bodo piang badigollll...

lan todak0122118747 delete 16 March 2013 at 17:29

Setakat komen berapi api tp ltak name anon xde gune bhaii....mmg mcai sejati la...celake btull...mane tah cai sembang bedegar degar.1 haram pon xde call gua...kloberani call la..hangin tol sembang 0 cam nii..sampahh setan

cucu ku lan todak...dr buang masa apa kata nenek & bapa tiri mu bagi bisnes. nenek bagi modal buat bisnes bela kambing di condo...lembu dh ada....buat bisnes kambing dlm condo lak kasi gempaq....
SEMUA PAKAT2 SETUJU X BAGI LAN TODAK KJE JAGA KAMBING DI CONDO???
at least jd insan brguna gak cucu aku nie

butoh la lan todak !!! ko cakap je tapi penakut macam anjing. nak pukul? lahanat ko. ko bangkai setan. klu berani betul2 kasi no tel ..jangan tipu..aku rembat ko..sial ko. aku anak jawa sabak bernam patigeni sebulan..klu ngan ko aku lambung je.

Ye...sy stuju mak...demi kbaikan lan..apa lah slhnya...ye x??dari mlalak cam berok...baik lyan bisnes...lan ankku syg??kamu stuju x??

agreed!!!!!!
after this lantodak will be managing director of NFG

Buat la topic tu dlm blog ni milosuam n kte bahaskn..ade bran..

Terima kasih atas semangat yg dberi..trime ksh nak..hehe...

Em..blom lg..mse nk sunatkn dak lan ni..die lari...puas ligan dia..x dpt..laju dak lan ni lari..tp,xpe..nnt pkcik nsihat die k..trime ksh krane mngigtkn pkcik.. kta doa sme2 agar ank pkcik si lan 2 terbuka hati ye nak??kuikui...

Eh..lantodak..ko x sian ke kat bapak tiri ko tu..snguip ambek ko bg kasih syg..kenapa ko jd anak durhaka..x baik mcm tu lan oi..insaf la..klu ko x suka bapa tiri ko nape ko restu dia kawen ngan mak ko..untung gak bapa tiri ko nak bg ko sunat..kalo x smpai ke tua la ko dok gelumang ngan najis..x gitu bapa tiri lan...kahkahkah

Najib bukan puak dajjal....dio tu lah dajjal...ulangi...najib dajjal.....yang somo.g dio pun bukan puok dajjal....merek jin pakai toceng......ulangi...jin bertoceng....dajjal ketuk je loceng kat pala jin tocceng tu...jin tu pun melompat...pukul sekali...lompat sekali....begitulah seterusnya sampai jin tocceng tu bodoh dan miskin....tak sedaq sedaq lagi ke.......??????

Isnin nie nenek akn wat loan 250juta utk lan bela kambing di condo....agk2 approved x loan? cian kt lan kalu x approved

Ini smue tkdir tuhan x plik pon ribut nii alngkan haji hadi pnye msjid lg kn trbakar inikn pulak hal ribut hehehe

HAHAHA BTOL2 HAJI HADI WT MSJID PKAI TABUNG MEMALI KOT, 2 SBB TBAKAR KEHKEH

Anarkin skywalker delete 16 March 2013 at 22:43

Nko minta ngan rejam..

Anarkin skywalker delete 16 March 2013 at 22:51

Maafla..statemen lu anon1003&1005 x betul....fitnah lagi kat rumah Allah...hape nk jadi nkorg ni...yg terbakar tu asrama lelaki,bukan masjid..jgn ikut nafsu nk hentam..biar nmpk cerdik sket...kepala paip tul...

Anarkin skywalker delete 16 March 2013 at 22:54

Dah la cai2.. Ingat2 tuhan sikit.q..jgn jadi penyambung lidah iblis...nko yakin ke org tu die??...aku da tgk...dan aku xkan percaya pun..

Anarkin skywalker delete 16 March 2013 at 22:57

Saya pun setuju!!errr..cdangan dah ditutup ke????Saya x terlambat kan??

Ni bukan berita, ni cerita. Milo Suam ni kan suka ambik cerita dr tandas awam. Mana pny tandas awam pulak yg dia dpt crite ni. Aku ingat la kan. Tgh dia dok membuang tu dia dgr org dok sembang pastu dia terus la buat crite ni.. Hik hik hik.. Crite terus dr sumber(lubang tahi).

Anarkin skywalker delete 16 March 2013 at 23:14

Al hamdulillah..lan danhampir ke pangkal jalan....same2kite doakan....

Anarkin skywalker delete 16 March 2013 at 23:18

Boringgg...

Betul kata lan todak tu siapalah kita jika dbanding dgn tgna....mu pun nak jual samseng juga??

Anon 3:04 mu ni manusia @ binatang kalu mu manusia sah mu gila pergi brubat sblum ianya parah.

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 00:29

Dulu si saiful kate die diliwat..pstu bapak die cakap itu fitnah sbb bpk labih tau segala galanya.
Dulu video liwat 1- anwar digambrkan perut boroi,dada bidang dan 'terlebih tua'
Skang liwat 2- anwar digmbrkan sbg lelaki bertubuh sasa dan muda...
So soklan pada cai2bn-mane satu yg betul..??
22 betul?abis nape fizikal x same?
Yg dulu betul-abis yang skang nih?
Yg skang betul-abis yg dulu tu tipu la?
22 tipu...betul ke?

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 00:32

Nk tanye..nape fizikal video yg dulu tu dengan yg skang ni berbeza..?nape yg dulu nmpk terlebih tua,then nape yg skang ni nmpk lebih muda??
Mane satu video yg benar?

Keh keh keh..


Pasal ribut kau nak kaitkan hukuman dr tuhan.

Jom tgk raja goyang a.k.a rajagobal. Cerita sensasi ni milo.

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 00:56

Nk dgr cai2bn ulas sket pasal video tu?ye ke orangye?aku tgk lain je..

lan todak0122118747 delete 17 March 2013 at 01:02

Boring btul baca komen cai beruk

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 01:04

Ko ni knape bodo sgt didi..dah la org sabah..bengap!!! Mmg patut la sabah kne serang

lan todak0122118747 delete 17 March 2013 at 01:06

Mls aku lyn cai biol cam korg...wat penag aku je...aku suh call,sekor pon xcall..xde telo btul...ke mmg cai cai anwa ni seme mat goyang...

lan todak0122118747 delete 17 March 2013 at 01:06

Bapak tiri setan

Dah kena pijak pusat , sebab tu tdo mlm kena pakai pampers...

####wira six stone

Ambe pon setuju, ambe bg modal pon boleh. Duit main projek ngan bn dulu pon melambak lg ni, x tau nak wat per, nak wat makan harm pulak

####wira six stone

Siapa cai bn ni....anarkin skywalker ke didi kota belud ni....confiussss.....

Katalah apa saja anakarin yang betul atau penyamar...aku tetap undi PAKATAN RAKYAT.....100 orang telah kukumpul...ko adeeeeer.....biar bodoh berprinsip...dari bodoh senang dibeli...itu bukan bodoh dah...itu mooooo tahap kiram 3....hahahhaha...penyamar ke bukan......anakrin is still my buddy.....khalas.

Kalau tahu siapa yang dalang fitnah ni tembak mati aje lah..atau curahan mata dia.

Mana no mung kawe nok halo

UMNO & PAS sama saja. Mengaku islam .Perbuatan tak islam.Apa umno buat buat pas kata haram , tapi bila pas buat hukumnya halal.. Begitu jugalah sebaliknya.
Kesimpulanya dua duanya kaki temberang.

Anon 11.11,
Ko kata camtu sbb ko jahil pastu malas nak ngaji. Mana ada dua 2 sama, ko 'base' pd ape ko ckp tu? Kalau dua 2 sama tak betul, jd ko ikut cakap yahudi yg betul la tu?
Komen ala2 org bijak pandai tapi HAMPEH.

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 11:46

C...!!how pr supporters is thinking??x macam cai2 bn..nk letak name sendiri takut kne taji,letak anon pun kene taji..skang menyamar jadi org lain pulak..dah macam sesumpah lak aku tgk...anyway keep trying yeah...dd..gud job bro...

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 11:50

Wahhh...ni lagi kes berat nih..nko mesti wakil ISMA kot...

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 12:00

Weiii...nape cai2 bn x jual isu video terbaru anwar yek??xpanas pun rase ni ....da kantoi hujah awal2 ke?

Anon 11.11
Ko ni umpama beruk sb xreti nk beza

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 15:21

Lan todak,jgn lari...kite gangster kn brani...alaaa xsakit sunat tu...cam gigit di semut api gergasi je....lek bro,jgn takut,gua ade leh backup lu...

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 15:26

Cai bn menyamar jd nenekLANtodak lakk..projek divide n rule la ni...?epic fail la cai...

Woi bangkai bila nak kuar video aljuburi tengah sondol belakang jantan nie.....x sabar nak tengok..hahahahahaha..kalau dah kaki sondol tu kaki jugalah...samalah pengikut dia orang pencacai pr...nanti kat akhirat nabi pun x mengaku umat..kat dunia bolehlah ko berdalih...memang dasar lelaki laknattullah.

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 15:43

Ish!ish!ish!nape emo ni cai....jom kite bahas n bandingkan antara video dulu ngan yg skang ni??nak??ade bran x..?? Byk mende aku nk ty ni...nko jgn lah pakai sondol je yekkk..lau buleh jgn pk sondol ngan muke lak...takut da xleh beza ngan b#b% lak...leh tolong jawab x?

Pelik jgk..nk pru je ada drama dr ubn..jadi keliru rakyat yg atas pagar tu..fitnah kn lebih dosa dari mmbunuh..xtakot ke???

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 17:03

Cai2bn da xtakut utk terus menerus melakukan dosa...bagi mereka itu buhkan fitnah,tapi gossip walau berkongsi makne yang sama...

Didi..awk kne berhati hati..anarkin skywalker ni mcm bermuke muke plak sy tgk...lpas maki maki awk..ckp org lain plak...mintk dia di bukakn hati...jgn la bermuka sgt

lan todak0122118747 delete 17 March 2013 at 18:35

X usah begado..kang 2 2 aku hempok kpala....pas ke bn ke pkr ke lantak laaa...lan todak just bgtauuu yg gua TAIKO BESAR kt selayang....sape cuba nk tunjuk lagakk...gua pijak muka dia!!!!

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 20:12

Biskut kotak...betul,jgn percayakan sesapa pun lam ni,termasuk nko...Nko jgn lak jadi cai bn yg msuka jd sesuah lak yekkk.....

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 20:15

Wah...da jadi ayahanda lak...then da jadi tukang damaikan org..bagus2...perubahan da mula berlaku...

Nak baca cerita ni kena p jamban dulu. Sambil membuang sambil membaca. Cerita utk hiburan membuang.. Tahap jamban.. Hehehe.

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 21:41

Haaa...cai2 bn tatau nk goreng psl cete anwar tu ye... Lau x mesti melompat sakai ni....bagusla..Bende da terang2 fitnah,jgn kompromi,buat rosak bangsa je....

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 22:36

Hidup UMNO...!!!

lan todak0122118747 delete 17 March 2013 at 22:38

Aku pelik n kompiuss laa ngn kau ni anarkin...skali jd analpiq,skali ko maki didi..skali ko sokong bn...pastu puji anwar laa...ko ni biol ke ape?dah mkn ubat ke?ke ko nk lan todak ludah muke ko??? Badigoll..

Tu la pasal.bodo piang nye anarkin..gile glamer

Kesian btol ngn anarkin..kurang kaseh sayang...jd macai sbb nk duit agaknya.....

Jgn ikut suka fitnah dgn nama Allah.Berpolitik secara sihat dan jauhi dr dosa.Bila berckp cermin diri sahsiah dan sikap kita dulu.buat rakyat gelak je.

Antara dosa besar BN ialah merampas royalti hak rakyat kelantan.Apa yg UMNO kltn buat?Mcm Bewok mkn bangkai!

Anon 3.04 mu ni babi hutan.sondol ikut suka.bodo rupanya mu ni.

Anarkin skywalker delete 17 March 2013 at 23:26

Murahan je tu,...duplicating n fabricating ni memang ubn master sgt...cai2...

Xpe teruskan penyamaran anda...sbb otak da xde idea yekk,xmampu nk attack anarkin sorg2 yekk..poor cai..

Nanti lan pegi nasihat kawan lan tu yekk..be ur own self..baru gentleman..,then ape tadi?lan todak nk ludah muka anarkin?err...dgr cer ramai gak nak ludah muka lu..ye ke?

Ramainye kawan ubn dok kutuk anarkin,kt atas tu die ade bagi soklan..xnak jawab ke?Malu woo..ramai2,tapi satupun xtau nk jawab..malu wooo..

Allah yg izinkan hujan..ok?

Itu kalu fitnah..klu tak fitnah ko lh g cium ketiak belah kiri plak..kah..kah..

Anarkin skywalker delete 18 March 2013 at 00:08

Betul lah tu..ingat mengingati..bagus2..

Angin takda..ribut takda..boleh tersungkur plak nk bg ceramah, nuar..nuar..

BN bnyk isu skrg nih, disenaraikan:
1) Saman AES
2) Kilang Lynas
3) Cukai GST
4) Kos hidup naik
5) Harga minyak naik
7) Punca Fitnah kes memalukan DSAI
6) Bumbung runtuh Stadium Terengganu
7) Jambatan runtuh
8) Hishamuddin cakap kes lahad datu bukan pengganas, kerajaan BN lambat ambil tindakan
9) Sharizat menyeleweng 250juta dt rakyat peruntukan b'niaga projek mega projek lembu
10) Lemah tangani masalah sosial dan budaya samseng jalanan UMNO
11) Utusan Malaysia berpuluh tuduhan dan disaman, kalah mahkamah
12) Dll yg berkaitan

Ratus ribu sokongan PR rakyat bangkit, manakala BN dlm kempennya nampak hambar..mungkin juga cara kempen BN yg lapok, duk heboh ckap BN tu bagus?? PR tu tak bagus...Bilamana timbulnya isu rakyat PR ajk b'debat utk kebaikan kebajikan bersama rakyat, pemimpin UMNO taknak mcm2 alasan PENAKUT..persoalannya skrg ni nak tanya, skrg nih dgn mcm mslah nih parti UMNO barisan nasional masih lg bagus sngt ke??..

PETUA berkesan untuk mengikat kasih sayang...Jom cium KETIAK!!!
Kah..kah..balaci sila pilih nk sbelah kanan atau kiri..cepat..cepat!!!

aloooo lan....amacam bisnes kambing?

Anarkin skywalker delete 18 March 2013 at 00:21

Bro,byk sgt nko bg tu...susah belaan UBN nk jawab..biar aku tolong jawab..UMNO=towards dead end..

Anarkin skywalker delete 18 March 2013 at 00:26

Balaci bn ke?

Isu pakhatan rakyat ialah 1. JUAL NAMA ALLAH n PENGIKUT SODOM NABI LUTH,

Apakah??kenapakah??iakah??anarkin??kamu ber-muka2??kahkahkah...wei cai bn..crik nme lain laa...skang ni watak mak lan todak xde..amacam??xde bijik ke??xde identiti btol la...sedih..mak bapak ko msti mnyesal sbb membsrkn ko..hmm...dey!macha!!!jgn bsing2 di sini ok..ank ku lan sdg tido..ok..slamat mlm...

lan todak0122118747 delete 18 March 2013 at 05:33

Hai babi babi pr yg xde telor...

Anarkin skywalker delete 18 March 2013 at 08:10

Yang duk bg sabah sarawak guna name Allah ialah kerajaan Barusan Nasional la macai...then 2010 pun nazri ug benarkan..pegi check fakta nko tuh..atau nyah nko dari sini...hieeeyaaahhh...

Lu tak kenal ke mamat dalam gambar tu mcm kenal je la. Takkan tak kenal?

Tanya pun marah. Tak mcm boss lu ke? Klu tak ok la heee...... sebiji la rupa nye

Sama je la . Body dh tua tu. Anarkin buat2 tak perasan pula heeee.... nk spin la tu

Cai2 BN ini x ada otak ke? Zizan pun dh ckp. Nampak serupa tp bukan dia. Hahaha. knp asyik seks shj fitnah yg ada pada otak orang BN? Kaki seks ke? Hihihi. Xnak mengaku kan kan kan...

Disebabkan engkau terlalu banyak telur untuk main baling2, aku bagi gelaran ST1M - Samseng Telur 1 Malaysia. Nama lan todak harus ditukar kepada lan telur. Baru cute sikit. Hahaha. Itu no telefon kenapa letak? Promote diri ke? Hihihi.

Lan todak taiko besar area selayang ke? Besar mana? Line apa? Kabel apa? Sekali Allah bg kau melayang baru tahu. X payah nk tunjuk besar sgt ya. Nama Lan Todak itu dh la ambil dlm cerita Juvana. Budak sekolah ek? Kih3...

lan todak0122118747 delete 18 March 2013 at 13:52

Ooi mz tahi..ko jgn wat palat..klo gua nk lempang muke lu ngn kaki pon gua bleyy laa..badigoll...tbe2 lak nk tunjuk hero ngn gua..pukimak kau berlubang..sial nye dajai

Kalau guna kaki dipanggil sepak atau tendang. Bukan lempang. Pergi sekolah ke x ini. Hihi. Mulut kuat mencarut kan. Mesti selalu kena pijak dgn rakan2. Saya faham. Teruskan dgn kata kata kesat. Anda berdosa, saya berpahala. I like. :)

Kalau guna kaki dipanggil sepak atau tendang. Bukan lempang. Pergi sekolah ke x ini. Hihi. Mulut kuat mencarut kan. Mesti selalu kena pijak dgn rakan2. Saya faham. Teruskan dgn kata kata kesat. Anda berdosa, saya berpahala. I like. :)

lan todak0122118747 delete 18 March 2013 at 19:47

Fuck u

Anarkin skywalker delete 18 March 2013 at 21:01

Xkenal...sape tu?

Anarkin skywalker delete 18 March 2013 at 21:03

Gembira ye cai..xpe teruskan...Tapi nape fizikal xsame ngan vid dulu tu?

Anarkin skywalker delete 18 March 2013 at 21:04

Same ke?..haha lawak...cai2..

Oiii cacai guna name laen la...tudung bt rosmah ko gne..siot pnye ubn..nk pecah belah kn org nmpk..tiru name nmpk..puihhhh

Lan todak ni mcm tk dibendung je masa kecik. Jgn biar amarah tu berleluasa.. kurang cerdik org tgk.

From : James Bonding Time.
Let me know if you need my number.

lan todak0122118747 delete 21 March 2013 at 02:11

Call gua skanghg....gua taiko selayg

lan todak0122118747 delete 21 March 2013 at 02:53

Mano mat klate kato nok call kawe..ambo duk tggu nok behe sek demo ni...nate mano jenih kecek sajo....nok call x brani...narak x dop kredik boh..miskol/sms la..nati lan todak taiko selayangcall balik

Xnak call. Nanti bingit telinga nak dgr budak sekolah mencarut. Hihihi.

Dah mmg terdesak ape nak buat...jgn dia tuduh anuar minat ngan rosmah udah le....ate mau senak prt teman ketawa

Tu dia bodoh2 sekalian tgh bergaduh..
kerana taksub akan politik..
Nk kata x paham ngan mainan politik..
rase2 Nye sume paham...
Tp await x gune otak dok bergaduh sesama sendiri..Bodoh kayu piang tpi la hampa suma neh


EmoticonEmoticon