Thursday

Berita baik! Umno pening kerana DAP mahu sertai PAS!


HARI ini ROS telah menghantar surat kepada DAP menyatakan bahawa badan itu tidak mengiktiraf jawatan kuasa tertinggi DAP. Dengan kata lainnya parti DAP akan diharamkan .


Jika DAP diharamkan maka, tiadalah calon DAP akan bertanding pada pilihanraya umum kali ini. Ini jelas taktik kotor Barisan Nasional untuk melemahkan Pakatan Rakyat.

Namun rupanya ini adalah satu berita baik! Jika anda masih ingat, sebelum ini DAP telah menyatakan bahawa mereka akan menggunakan lambang PAS pada pilihanraya umum kali ini jika parti itu diharamkan.


Susah payah Umno menanam persepsi memperbodohkan rakyat kononnya DAP parti kafir, parti rasis dan sebagainya untuk menakut-nakutkan orang Melayu kepada DAP, namun akhirnya calon-calon DAP akan bergabung dan bertanding di bawah Lambang Parti Islam, PAS.

Maka persepsi memperbodohkan rakyat yang dibuat oleh Umno dan Barisan Nasional sebelum ini hanya sia-sia, kerana DAP sudah sertai PAS! Maka tiada lagi istilah DAP perkudakan PAS. Ini bagus!

Jom ramai-ramai rakyat Malaysia, Melayu, Cina, India, Iban Kadazan dan lain-lain mari undi PAS dan KEADILAN! Lebih cepat Umno berkubur!

Sent from my BlackBerry

114 comments

milo suam
umno pin pernah di haramkan tp umno x menyalahkan sesiapa tp.....

dap adalah kesalahan nya sendiri kerana menipu semasa pemilihan ajk cec.yang mana banyak ahli uang tidak di panggil untuk menghadiri pemilihan ini terbukti dngan ketidakpuasan hati ahli yang layak tidak dapat mengundi
pas tu kiraan jumlah undi silap itu pun telah Lebih seminggu pas tu tak hantar butir butir mesyuarat pemilihan kat ros.o.i adalah kesalahan dalam akta pertubohan pas tu biasalah pasti akan di haramkan.
pas memang seronok klu dap gunakan lambang pas.nnt pas kata dap telah terpokat dngn ajaran islam pas
tp dap lg cerdik dia x mahi gunakan lmbang pkr sbb kenapa.klu lambang pkr dh tentu klu dap menang pkr akan kata itu kerusi pkr bukan dap jadi dap takut todak dapat kuasa.tp kliu gunakan lmbang pas dap bolih pwrkudakan pas mcm sekarang

Macam pakai spenda stopa la kah kah kah

kenapa bila dap nak dharamkan bn/umno pula nak di persalahkan?apa punya bingai dap ni..

milo suam pun ngok sama x yah lh nak perbodohkan rakyat dengan artikel kamu ni

dap kononnya juara bersih mengasak spr supaya bersih..dh lama dh spr bersuh yg x bersihnya dap.baeu penilihan ajk cec dh caca marba.shit...ikut jata shahnon..

Pencacai umngok sudah mari...hahaha...

Kalau xsuka baca artikel milo suam, xpayah la dok nyemak kat blog nie...g jauh2 dari cni...shuh, shuh...

Admin ni bodoh..Dap masih blh gunakan lambang roket utk pru ni, artikel kat atas tu utk lembukan pengikut pr je.

Bukan soal tak suka tp nk betulkan yg tak betul apa yg milo katakan..ahli dap yg buat aduan pd ROS bukan umno pasal pemilihan cc tuari tu.

722 btol2..kapir harbi mnudakn pas...guna@pinjam..guna kete atau pinjam kete org pas...kete bile da rosak pulang mule ke tuan kete..sendri repair..kehkeh mmg sengal org pas ni...psstt nape dap xpnjam pkr? Xkn murshidol dpt spotong kek da terutang budi kot!!huhuhu pkir2 ler.

Hang tu lg sengal, tetiba nak marah admin, admin cuma mengeluarkan pendapat, yg ko tu macai dah mcm2 kampen ada, so ngaku sajalah klu parti ko ni mmg dah tak betul, penipu, korup dulu, Sini dan selamanya. Amacm nak nafikan terima sajalah.

Dap boleh sama sama makan babi dengan mat sabu , kira abang adik ma ...makan tiada lagi nama parti islam pas , ia akan menjadi parti sosialis pas , ada paham lebai lebai pas !!!

kira x sengal yg sengalnya milo suam artkal samph.kami hnya nak btulkan baru fotikopi hang dh prcya vedeo tulin hang kata fitnah inilah mantaliti cai pr rendah tahap gaban

Saya nak tanya ulamak terompah niki aziz pas kata telah tarbiahkan dap .soalan saya berapa ramai ahli dap yg dh memeluk islam.sya rasa tiada .

anon 506 kami x menyemak kalau hang ngn milo suam serta mangkok mangkok pr yang x bolih twrima kenyataan.pemimpin hang rendah moral.hang ni cuma keja cuci pungkok jer mangkok

Berita baik umno pening kepala. Meleleh leleh air mata orang umno.. karpal sing dan limkitsiang di lantik menjadi ahli majlis syura ularmak pas setelah bergabung bersama parti pas.. kedudukan muStopas setiausaha agong pas yang terlibat skandal sex mungkin akan digantikan limguangeng.. wuahahahahahaha...

anon 504 sebenarnya kamu lh mangkok mangkok pr.sbb kamu diupah unruk mencuci najis pemimpin kamu betul ker x betul kamu semua cuci tp bla nak nak kena tutuh pungkok hangpa lari pastu dtang balik kt milo suam buat statement bodih kamu.ini yang peribahasa cakap "Bodoh x bolih diajar cerdik x bolih diikut"

anon 1025 hang pun baca anon1125 itu utk gak

itu lh yg sebaiknya buat pas kerana ahli majlis syura yang tiada berkeliber dan berkredibiliti bila ada kapal singki bolih belayar samasama

anon 734 .seperti yang saya katakan di anon 119 itu sbbnya dap dan pkr sama sama cerdik cuma yg bodoh nya adalah pas yang tak tahu tektik dan teknik yang digunakan dap dan pkr

Kepala singki kalau bertanding pakai lambang bulan pas nak kena pakai serban tak , sebab apa dalam dap kepala singki saya tak pernah nampak dia pakai serban ! lebai pas sila jawab !

Bukan setakat pemimpin umngok je yg mgelabah.. Macai2 umngok pun mgelabah ha ha ha. Takut x dpt br1m ka tahun depan.. Kesian harapkan br1m bg makan anak bini.. Hu hu hu dasar papa kedana

suroh nik aziz pakai serban benggali dulu . baru karpal sing ikut ...hehe lucu betul , pecah perut aku ...hehehe

Yang papa kedana lebai lebai pas dekat kelantan itu , asyik dudok kedai kopi aje , kerja malas , pengotor pulak tu !

Tak kira cap apa yg penting BN bungkus kali ni.

Duduk dgn org pengotor lbh baik dari org Bn yg rasuah,kaki fitnah dan hati busuk mcm babi.

Suruh wanita umno semua ikut style rambut Rosmah lg lucu....mcm gangpang style....kah3.

tp yang aku tahulh orang mula di barisan hadapan sekali masa nak ambil duit brim di tempat aky adalah orang pas dan orang pkr nilah contoh orang yang tak tahu malu .tp kerajaan bn adil bg semua x kira parti apa x mcm pr pemberian berpjlih

ni satu lg mangkok keturunan pr yg riak belum brtnding dh mengaku menang.nnt bila kalah x dpt terima kenyataan mulalah buat kacau kata spr x telus

suruh pula amk pkr ikut stail papahomo mcm sundal atau surh pemuda pas ikut stail mostopa pasti hebat.mcm kuda

lawak juga persepsi lur ni der.. kekekekek... dulu kata dap parti nak jatuhkan negara islam.. then pas parti yg ekstreme islamic.. tp bl ke dua2 bleh berkerjasama terus kata diperkudakan plak.. kah kah kah.. lawak gile... mca terang2 tiau pasal islam korrang dlm ubn wat pe? meragut rumput je ke? dasar lembu mmg x dpt d ubah.. huhuh...

lgpun ape yg berlaku jika ada perselisihan faham di dalam sesuatu parti tue ada melibatkan duit rakyat ke?? sian pencaci ubn nie.. xde modal la tu nak spin.. klu bukan pasal seks pe je la lg korang tau...

untung la mat sabu.. dpt pahal free je ari2.. teruskan memfitnah.. tambah saham utk akhirat kelak ye..

Ulasan anon 1.19 nmpak mcm mesra dgn dgn parti dap...tahu semuanya ttg prjlnn parti dap..tahniah sudah minat dgn dap

Knape? itu duit mak bapak kau yg punya ke?

anon 1248 ini bkn soal.duit rakyat isunya disini kenapa dap yg buat salah mangkok mangkok pr spin kata bn/umno yang salah
satu lagi apa pula kata ulamak terompah kayu nik aziz ckp bila nak buat negara islam maka jawab kapal sing langkah mayat dia dulu.nik aziz .stopa spnder ngn hajah hadi buat pula makan taik ker der atau dok dlm bilok hoel

rossie sayang hang ni pon mangkok mangkok cuci mangkok pr sapa kata saya sokong.dap cauvinis ni.hang x baca perkembangan semasa ker sayang tu lah asyik baca haramkah.keadilan daily serta milo suam jer.mcm orang kata macam katak bawah tempurong.

anon 1250 bg hang orang lain smua fitnah puak ang jerlah maksom.dasar puak pr ni mangkok ayun

anon110 dyit tu bkn mak bapak aku yang punya tp nenek moyang kau yg punya isu moralnya di sini hang dngn hang punya kaum kerabat dok kata duit tu rasuah so kenapa ambil.kerajaan ikhlas memberi

Apa yg disampaikan oleh milosuam memang betul. Pas membenarkan dap menggunakan lambang mereka apabila dikatakan x sah. Manakala dap bersedia untuk menggunakannya tetapi berita terbaru dap masih bole bertanding guna lambang sendiri seperti yg dimaklumkan oleh pengarah jpmm.
Kpd cai2 bn anda msuk tanpa siasat pastu serang membabi buta. Ini dah tunjukkan anda sebenarnya seorang yg x berakal. Len kali lihat entri tu bila artikel tu dimasukkan. Sebelum atau selepas keputusan dap mle gna lambang sendiri.
Berkaitan ngan mustapha ali pla, pr telah mengesan saksi penting video tu dan saksi bersetuju untuk tampil memberitahu tentang video tu. Sapa2 yg wat fitnah faham2 lah. Allah slalu akn membntu org2 difitnah.

@blanka

Dap ada buat stetment ka slhkn umno?

ni le ulasan pakatan haram jadah , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram jadah berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

hang x baca ker statement milo suam di atas wahai anon204 atau ppn hang ni dh mmg species pekak n tongong

ni le ulasan pakatan haram jadah , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram jadah berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

Lucah nmpak...kalah ke ?

blanka awat hang x baca ker artikel milo suam ker"ini adalah kerja jahat bnuntuk melemahkan pakatan rakyat"so sapa fitnah sapa.berkenaan stopa pula baguslah ada saksi uang nak jadi saksikami pon nak tahu gak jngndaksi yang dibayar udahlah

anon 225 oni bukan lucah ini betul betul bkn fitnah atau lucah.apaug kalahnua belum beetanding lg

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 14:34

okla tu dap dah boleh bekerjasama ngan pas..dari bn smpi skang pun xboleh nak tarbiahkan dap..sebelum ty brp pas islamkan dap.ty kerajaan kamu bp kes murtad semenjak tahun 2000 sampai skang...viva bn...hahahaha...

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 14:36

kerajaan ikhlas memberi..hahhahahaaaa....hahhahaa....setelah 50 tahun..hahhahaa...gelak dlu lah....hahhaaa

Pangkah BN baik pangkah Tok Mun yg logo Kunci tu...
Yg lembu2 bongok ni biarlah pangkah Cap Lembu.
..ngoooookkkkk....ngoooookkkkk....ngoooookkkk.....

ni sekor lg mangkok ayun yg dpa pi muryad tu adakah bn yg suruh.awat hang x pi tanya nurul izah kenapa dia bagi statement kebebasan berugama bagi orang islam

anarkin patutnya nick kamu tukar pada talkin lg bagus sbb hang ni pkak

anon 254 ikut suka hang nak pangkah siapa ada ku kesah.....

ni le ulasan pakatan haram jadah , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram jadah berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

Keluo stament!!!ko bace ke statment penuh die?? Ke ko bace sekerat2 je..umno bn mmg mcm tu..aku lame tau dah..suke yg sparuh2 je.agama sparuh dunia lebih..

Aku pun heran..merintah malaysia udah betahun2..tp ngape skrg baru nk
bg brim (konon nk tlg rakyat la tu)..ikhlas tang mana tu..
Baik..baik ada makna tu...

Teringat spender parachute ... hik hik... bideo tuh clear giler... cian stapa...

Bai2...pkfz apo cerita ni..sonyap ajo...
Bai2..ni bkn fitnah..aku pun nak tau jgk perkembangan kes ni..betul ke idak ni..
Puak2 bn ni suke beno rasuah...
Tp aku sikit pun xheran..dah blh agak dah puak2 ni..

Aku pun xtgk lg..best ke..bideo chua soi lek ada x???sian umno.dpt geng pun low moral..ishhh..simpang....gaknye umno bn ni xblh dipisahkan ngan sex ko..bab2 lucah ni..hang pa memang terer la org umno bn ni...steady la....

Aku pun xkesah

Seburuk buruk Chua Soi Lek dia masih sanggup bertanggung jawab dan rela lepaskan semua jawatan.
PR pula fahaman songsang, sendiri yang sedap tapi orang lain yang disalahkan.

Nacam mana nak memimpin kalau dah kencing berdiri, nanti anak buah kecing berlari macam apa yang macai PR buat sekarang.

pecacai sungguh kamu ni

sarip dol ada aku kesah

seorang lowyer kos guaman l.kurang dua puloh ribu katakanlah klu sembilan orng dh berapa upah saksi luar negara dh bwrapa agak agak berapa kos semuanya.dari mana dtang duitnya ohhhh lupa saya pak ongkosnya dibiayain olih macai macai

Anon 425 setidaknya dia ada gak telurnya tp boss hang pa aku rasa ops.....lucah plak.lbih elok potong jer bg jaws makan hahaha...x dak txxxx..ops sorry.

ni le ulasan pakatan haram jadah , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram jadah berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

DAP dah yakin dpt sokongan bukan islam khasnya cina jadi mereka perlu sedikit sahaja lagi sokongan org islam utk menang semua kawasan yg ditandinginya manakala pertembungan pas dan umno akan split kawasan org islam sebahagian akan dimenangi pas dan sebahagian kawasan pula akan dimenangi umno hmm... bijak2 sesungguhnya musuh2 islam x akan redha dgn islam sebelum korang kata mustahil la renungkan dulu 50 thn dulu pasti x ade siapa percaya singapura akan jadi seperti skrg tunggulah 20-30 thn dari skrg

Apa bezanya tuan dgn pihak pr yg dikatakan haram tu kalau mcm ini cara bahasa yg dipakai... kalau nak sedarkan org pun cuba guna bahasa yg elok..

sambungan tak yah jauh2 tgk singapura kpd yg sokong DAP tanya diri sendiri masing2 30 thn dulu ada x korang beriya-iya sokong DAP cam skrg nie dan aku nak tanya apa beza DAP dulu dgn DAP skrg takyah bnyk satu cukup apa beza DAP dulu dgn skrg smpi bertegang urat nak menangkan DAP cer jwb

Kerajaan dap Ppinang tambah peruntukn hal ehwal agama islam 3 x ganda drp krjan bn..terbukti

Maklum lh pas, pkr n dap ni, pmimpin dpa dh tua nyanyuk dh. Cai2 pr ni pn ikut lh, la ni parti anak branak plak, lg mcacai lh cai2 pr ni haha..

sarip dol apa pula papahomo ngn ulamak terompah kamu bagi .yang saya tahu dia bg bontot jer yg sekor lg bg gak tp bg botok kan hutan

Yg ngkau bg statement meracau-racau apa ke hal?

rossie...cer lihat rumah mampu milik yg di buat olih krjaan dap p.pinang lebih empat ratus ribu bagus sangat lh cer citer sat hang dh kena suntut dh ni

mana ada statement meracau kamu tu yg jiwa kacau....

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 19:38

hahaaa..pencacai sudah panas...der sape pegang kuasa der??hahaaa...org buat permohonan murtad xleh nk halang ke?hahaaa...kate malaysia ni negara islam...sape pegang kuasa cai??.?mane jabatan agama islam cai???

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 19:41

nape najib jadi menteri wanita xpakai skirt ke baju kurung ke tudung warna pink??hahahah cai...bengap der lu...

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 19:49

anon 300pm...kekekkee...nko ade dgr suare ke???sah2gila....hahhaa so org gile buat pe layan??....anon 609... papahomo n ulamak terompah x bg ape2.... tapi lau dsai n nik aziz,byk die beri....salah satunye die beri macai umno bengang....hahahahaha

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 19:54

pergh marah gile siot...rilek,masalah kuarga jgn bwk kt forum ni ...hahaaa...

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 19:58

sebab ABCD ABU...simple as 1 2 3..

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 20:00

tanah kt penang tu dr zaman hang koh tsu koon perintah lagi da mahal...dah saka saka umno yg bg inflate hartanah tu,then nak salah org lain lak...hahahaaa...

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 20:03

kekeke...hishamudin n najib tu kire ape yek?yayasan noah tu sape punya yekkk??parti anak beranak...kekeke..nko buat la satu parti anak beranak....huhuhuhhhuuuu...kot2berjaya....lambang sanggul..hahahahaa..sori xsengaja kutuk lu....hahaha

anarkin x tau kau i islam ker x tapi klu islam sbb ABU jer kau sokong DAP mmg banggang la

talkin hang ni betul mangkok apa jadi pada hasan ali yg pi dngn pajabat agama selangor pada bulan puasa lpas pasal orang islam kt jamuan gereja .&ada pwngakuan dri mereka.hasan ali pula di pecat lawak der

tulah patunya nnt gay jambu leh jadi menteri gay dan anak ikan fan ug tua sekor tu awww...

rossie sbb DAP tmbh peruntukan hal ehwal islam 3 kali ganda kau pun teruja menyokong DAP tu yg bila DAP bertambah pengaruh skrg dah berani bersuara nak kalimah Allah diguna dlm bible hmm... klu ramai org cam rossie ni aku ingat malaysia mungkin x yah tunggu 50 thn jadi cam singapura maybe lebih awal

Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam

Aku sokong dap sbb dia tak pertikai hukum Allah...bukan mcm mca

talkin
sebenarnya hang ni adalah seorang manusia yang mwmpunyai otak tp x ada akal untuk menilai sesuatu yg benar dan fitnah .maksudnya klu ada otak tak ada akal itu golongan haiwan.sbb apa yang hang jawab semuanya jawapan budak tadika tp dpa lg bagus dari kamu
terpulang pada hang apa hang nak kata x dak satu yng bolih di ajar umpama bodoh x bolih di ajar cerdik x bolih diikut

rossie aku ingt anda dh lupa ke kapal singki ckap langkah mayat dia dulu.jiwa kacau kau ni

tukar nama najibah bibir pink bru ble jd menteri wanita ha3

BN salah strategi... kekeke

Cuba pikir baik2, karpal taknak hudud sbb dia bkn islam..itu pun tak boleh pk ke

Jwpn tadika lg baik drp jwp lucah..

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 23:06

tu la kan dari mula kene pecat sampai berulat dok tunggu video gempak hasan ali..video ape tu?bukti majlis thanksgiving tu adalah majlis memurtadkan org melayu.....hahhahhaa...cai...kene kencing berterusan lu yek....elok la tu nko join hasan akidah tu..hahhaa..hahaha

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 23:08

hahaha...cai..berasap da tu gua nmpk..hahahhaa...nah...mentos ice cool...kekeke,ee

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 23:11

nape?calon dap kat raub beragama islam...so??..

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 23:14

kekekkeke....cai umngok...xkan buat2 pejam mate sebelah je kot??kalimah Allah guna kat sabah n sarawak tu ape cer...jwb tu dulu yekkk...hahhahaani pelapis cai2 ni masuk mengadap...hahhaha

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 23:20

jauh je bawak diri,jgn la majuk...ermmm..nko lak aku tatau spesis ape?ade otak ke tak?unisel ke multisel sebab xde name...hahaha...anarkin bodoh??hahahaha..ye kot,maknenye ALevel aku ni tahap tadika je la ye...hahahaa...jap...nak panggil ape nko ekk?anon ke anu??hahaha

pasang bendera pun kne dibayar...law x dibayar , aku rasa xde sape nk pasang bendera umngok ngn bee end nie... porrah la macai umngok... rata2 kamu yg komen disini semuanya hanya kamu ditabur duit untuk mematahkan serangan blgger pro pr, hanya untuk mengelirukan pengundi di atas pagar.. poorah macai umngok

menggelupur dah BN ni. cepat2 sediakan kubur ye BN. aku bleh sponsor batu nisan kalu nak. :D

ni le ulasan pakatan haram , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram berani buat berani tanggung le.......akai ada ka. ni le ulasan pakatan haram , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

kalu x ada duit mmg lembabla nk naik bendera BN kena masyuk dulu ha3...penyokong umno mmg mata duitan markas diorang cai2 diorang dok meeting brape puluh ringgit share diorang sblom buat kerja parti...kesian aku tgok cai2 umporno ni ha3

entot ziana zain kt pd kata angkara pakatan ha3

main ngan budak skolah pom angkara pakatan ha3

raba punggung waitress kata salah pakatan gakk ha3

Tgk la macai bn yg dengki 2. Sgt bodoh

anarkin skywalker delete 20 April 2013 at 10:44

kekkekee...xyah wei..buh lam insinerator je..cm bakar sampah..hahaha

anarkin skywalker delete 20 April 2013 at 10:56

kahkahkankah.....mslh je bro...nkorg punye blogger bangang yg dok sibuk2 sebarkan mende lucah tu lam internet??so dah sah2 lah nkorg yg didokong umno barisan nasi lemak yg terlibat??kalu nko cerdik then professional,ambil bukti tu serah kat polis,biar diorg buka kertas siasatan??tapi cyberclown umngok ni pi sebar kejadahnya lam internet nih??political mileage ker??nk serang peribadi ker??ckp bangang kan marah...tapi bangang jugak....

Dah lama tak tgk umno gelek2 dan tonggeng bontot mcm sundal.lucunya...gua suka buat lg sbg strategi kempen.

Parti mak bapak dia.

anarkin skywalker delete 21 April 2013 at 08:27

suh menteri wanita a.k.a najib pakai baju wanita umno dulu baru menteri lain ikut..kakahakahakahaa...pecah otak aku dibuatnye....huhuhuhhuuu

Kerajaan BN diterajui pemimpin2 beragama Islam. Kebanyakan jemaah Menteri2 orang Islam. Tetapi tindaklaku dan tindakan mereka tu anti-Islam. Tuhan hanya satu2 helah buat mereka utk menipu rakyat Muslim. Pemimpin2 DAP tu orang suruhan ALLAH demi kebaikan umat negara Malaysia. Nak kekal lagi ke Regime Syaitan UBN.....

ni le ulasan pakatan haram , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram berani buat berani tanggung le.......akai ada ka


EmoticonEmoticon