Saturday

Calon KEADILAN Parlimen Pekan dituduh cabul anak murid


KITA faham benar dengan kempen lucah yang dijalankan oleh Umno dan Barisan Nasional untuk mendapat sokongan orang Melayu.

Kali ini kempen lucah turut dikesan dilakukan oleh jentera gerak saraf Umno di Parlimen Pekan, Pahang tempat di mana calon KEADILAN, Fariz Musa menentang calon BN, bekas Perdana Menteri Najib Razak.

Jentera gerak saraf Umno difahamkan mula menyebarkan cerita lucah kononnya, calon KEADILAN, Fariz Musa yang merupakan seorang bekas guru telah dipecat kerana mencabul anak muridnya di salah sebuah sekolah di Chini, salah sebuah daerah di Pahang.



Bagaimanapun Fariz melalui akaun twitter miliknya @farizmusa menjelaskan bahawa beliau tidak pernah ditugaskan mengajar di Chini. Beliau turut mencabar pihak yang menuduhnya agar menunjukkan bukti dakwaan liar tersebut.

Sabarlah Cikgu Fariz, dah nama pun lawan dengan parti lucah, adatlah kena serang dengan isu lucah. Tak lama lagi keluarlah cerita Fariz Musa meliwat pulak, biasalah UMporNO.

90 comments

Nak jadi pemimpin, pasti ramai yang memerhati dan menilai akhlak dan pribadi. Terima ini sebagai ujian dan kekalkan integriti dan kredibiliti.

Jangan jadi macam setengah pemimpin gila kuasa sanpai Parti politik pun dah macam Parti Keluarga dan salahlaku sex dah jadi perkara biasa dan tidak diendahkan.

Bersabar Cikgu Fariz sebab bila nak jadi pemimpin masyarakat, kena tunjukkan kepimpinan melalui tauladan.
Yang penting sekali jaga akhlak dan janji mesti ditunaikan. Jangan sampai gilakan kuasa awak lupa berikan khidmat terbaik kepada rakyat setempat.

Jangan gila kuasa...bia kuasa gila...khkhkh

Allah telah maqbulkan sembahyang hajat pas.alhamdulillah amin

ini lagikah..

aku benci betul ngan pr ni sibuk semua nk dtg perintah johor.johor da maju skrg ko semua berebut nk dtg cni eh.aku rakyat johor semunye da cukup bn bagi.idup aman damai,keje bnyk,gaji pun besar.aku xnk pemimpin asing perintah negeri aku.kedatangan korang x dialu alukan rakyat johor.pegi berambus

aku suka pr perintah johor..sebab di sana taik dadah byk n keruntuhan moral...masjid org muda kurang yg ade org tua2 bangka yg da tamat tarikh luput....pmimpin sana berebut jual tanah..da pupuk kekayaan...org melayu avg golongan sederhana n miskin...banggang..masih lg sokong pmimpin gitu...

menate mu. macai tolol.

Nate.gedebe doh maroh doh

Aku sokong...kalo nak cite pasai akhlak,bdk2 belia sana lg truk or sama level mcm kat k.l.
Ini fakta...

Satu mesia ni serupa. Org muda kurang solat jemaah. Ramai yang langsung tak solat... salah Anwar jugak ke?

BN perintah mesia lebih 50 tahun, makin ramai tinggalkan solat. Hiburan terlalu byk.

Bodo punya umno.

Frz.hang x tau keee atau buat buat x tahu kat selangor ni dh di panggil syurga dunia bg kaki enjoy.tmpt maksiat bercambah mcm cendawan tumboh lpas hujan.wowww....hebat deeer.ini misti salah bn .ni

Maju apa?nasib baik sy dan kwn2 dpt kerja di Singapore.Pendptan kami blhla sara klga.Bro,sedarla Johor sendiri byk tanah org melayu dah dijual kpd Spore.kita kena klentong dgn BN selama ni.Hak Johor di Tg Pagar pun dah terlepas.buka matalah kos hidup di JB semakin tggi.org melayu ttp susah bawah BN.

Bro.Gua ajk lu dtg JB lg best.tmpt maksiat line clear.lg selamat dah kauting grantee tak msk Tv3.no problm byk sgt tmpt nk enjoy!

Mentaliti macai PR lemah sebab kena tarbiah songsang. Nak kenal macai ni senang je. Malas mengkaji dan memperhalusi isu semasa dan mudah salahkan orang lain kecuali diri mereka sendiri.

aku orang melayu duk penang.idup susah jgk bawah DAP.kita kene tipu dgn DAP haram jadah ni.PAS n PKR boleh sokong DAP ni.memang melayu da jadi barua DAP.

aku sokong.macai pr ni otak udang.x bole bfikir.nuar menyalak ko pun menyalak.pikir dlu sebelum buat.

Aku dok penang juga.bertmbah mudah nk buat krontrak walaupun pykng Umno.Selama ni jd barua Gerakan org melayu ramai lari keKulim.Hang ni tak rasakah perubahan yg positif utk org Islm diPenang la ni.Aku sklga dpt rasa nikmat walaupun Dap baru printah 5 tahun.

woi klate tu bwh pas dah bpuluh tahun.bdk2 die lg teruk.aku keje klate.bdk2 klate ni bnyk kaki pil kuda,main betino.kesimpulannya kalu sokong pas pun x menjanjikan budi pekerti dan berakhlak mulia.bukn parti politik yg menjanjikan syurga dan pahala

hang orang meniaga kontrak memangla mcm lalang.bn perintah hang sapu,pr perintah pun hang sapu.aku ni keje kilang jer.xde faedah ape pun aku dapat dari dap ni.bn sekurang2nye dapat jgk merase rm1000 dari br1m

Saya student oversea, hari tu muhyidin yasin dengan ceo iskandar johor dtg tempat saya belajar sebab nk cari investor n diorg buat makan2 dengan student malaysia kt sini tapi ceo je datng yaitu dato ismail ibrahim. N kitorang ada sesi bertanya dgn beliau. One of my friend ni tny betul ke tanah johor ni betol dah banyak dikuasai dijual ke org singapore? N guess what jawapan die? Die pnye penerangan pnya panjang tapi last2 die mengaku mmg tanah johor byk dijual ke org luar especially singaporean. Hmm xkan la nk kejar kemajuan sgt smpai tanah sendiri tergadai? Kalo org johor sendiri tak kesah so terserahhlaa..tapi pape pun ni ceo iskandar sendiri yg ckp ok

cuba ko bahagi 1000 tu dgn 365 hari dpt berapa. kah kah kah meh sini aku bg kau 1001 mau ka

patut ar lim kit siang nak sgt johor ni.tmpt maksiat sume line clear.kegiatan die x bole dihidu.

Johor siap ade kawasan bapuk2 buat maksiat kat lorong2 secara terang2.. even polis dah tahu kawasan tu tp xserang pun. I wonder why...yg datang berlanggan dgn bapuk2 siap ade bilik dah tersedia kat kwsan tu. Ya Allah serious memalukan! Kenapa kerajaan johor tak ambil tindakan?? Benda2 maksiat ni la puak2 umno suka lagi2 terang2..sbb tu johor ni senang nk buat maksiat sbb xkena tangkap..xde org kesah

Itu hotel bilik daaalaam punya dudok tadaa kenaaa boleeeh kaunnn sellllinnng ada bikin taaadaaa aapa.

Anon 3:20..patut la hang keje kilang..sbb hang bodo..haha..dpt 1000 galok sgt da..

Tu masa pas...klu bn perintah lg ramai kot...

hakikat nya mmg bnyak tanah johor kne jual ngn singapore...sebabnya dyeorg kaya ...kita melayu miskin...walaupun aku sakit hati, tpi aku xkn bg undi aku kat pr..sbb...aku rasa bawah pr lg jahanam...silap2...bawah nuar hbs melayu kne halau ngn cina nt...sbb anuar ni agen cina lahanat...jangan marah cai pr...nie fakta

Elok la tu..xpo die cukuo 1000..bior kan dia..pemimpin dia mkn French fries...dia mkn ubi kayu rebus je..jgn komplain pulak org pakai 5 series

Mula2 tanah ko kene jual..nnt sok luse dgn ko kene jual..elok la tu..lelong2...sedor pun diri tu miskin, tp eksyen pulak tu..tu sebab yg kurang cerdik sume dlm umno...
Ini fakta lg tepat...

Puak mno jb ape kesah tanah tergadai... diaorg lebih suka lelong.. bontot! bontot! bontot!

Penyokong bn mmg bodoh sbb x kena tipu dan kena suntut dengan puak pr... tp penyokong pr ni lagi bodoh sbb kena tipu kena suntut dengan pemimpin pr.itula perbezaannya.

Yang kesiannya penyokong pas lagi teruk kena tipu.siap gulong guling mcm.filem hindi tp boss boss mereka kena jual mereka x tahu.kesian sunggoh

Macamlah kerajaan pas kt kelantan x ambil tanah peneroka serah pada orang luar perseorangan banyaklak tu...kesian dwngan macai...

Pr ni x hbis2 porno, bosan la i , ni kali i nak undi bn pula. slamat tinggal porno rakyat...

Setuju... kita tolak bideo porno

Tolak rissie jngn x tolak sama cam boss ko tu

Pkr apa sudah jadi , ramai keluar pkr secara senyap senyap , tempat saya tak banyak bendera pkr pun , ahlinya dah macam putus angin saja , yang anwar pening tu buat lawak tiga suku dekat mana pula hari ini , nurul izzah anak puaka mulot longkang dah tak nampak lagi dekat lembai pantai , dah tak ada modal nak cakap lagi ke ?

Rossie diam jer tngh kena tolak ker..

mne macai pr nie sonyap jo.. dh tak laku ke blog miloruam nie gak nyee.

Biasalah dpa blog sendiri pun hit and.run

Ada satu istilah baru.bg ahli parlimen yang masuk paelimen x buat apa yang baik bg pengndi mereka yang memilih mereka untuk bawa suara rakyat di parlimen tp tiada yg ada cuma nak menonjolkan diri dngn terpekik terlolong mcm orang kena sampok.mereka ni bolih lah disamakan mangkok berayun

Melayu melaysia bodoh pecah belah boleh belah...aku melayu singaporw happy..nahahahahahaha

Melayu malaysia memang bodoh. Aku melayu Singapore happy...hahahahaha...cina dgn india ketawakan melayu bodoh bin bebal dari dulu nie...hahahahaha...

Merase br1m sleps dah perintah 55 tahun?tahniah kpd kita rakyat malaysia,bru aku trase betape btuahnya jd rakyat malaysia

Lawan tetap lawan..takbir...Allah hu akbar...

Moga2 PR menang..

kau ni semua nk sgt anuwar brahim jd pm nape.selagi die jadi ketua pr jgn harap la aku nak suka pr.kene ganti ngn salahudin ayub baru la aku bole suka sikit.anuwar ni kaki kencing der.pas masih terbaekk..

kasi ubah dulu klate.kita tgok camne.ade brani ke.jom ubah

PR menang sorak je la

betul2 nuar ni barua dap.memang ikut telunjuk kit siang jer.die nak jadikan johor cm penang.x dpt jek.rata2 orang johor bnyk tolak pr.ade pun sikit jer penyokong pr.tu pun yang bengap2.haha

Betul... PR menang pru nnti, kita sorak ramai2

haha semua kene tipu.tu la puak pr ni memang bangang.ikut jer ckp orang.bapak aku ade tanah 1eka kt jb,x kene jual pun kt singapore.5 tahun lepas hrga tanah aku rm500k.sekarang nilainye rm1.5juta.ade x melayu pr nak beli.

berita menarik.tempat aku ni jb kubu kuat bn.malam td aku jalan2 ternampak la macai2 pr ni pasang bendera kt tmpt aku.aku btanya kabar la jgk.yg kelakarnye orang pasang bendera ni orang kelntn n orang teganu.nmpk sgt xde pengikut kt jb.aku siap saun die lg.abe balik pasang bendera kt klate je la.korang nk tau ape die jawab..(AKU NAK 5 REPLY,BARU AKU JAWAB)

Diorg ada pgalman bg PR menang kat klntan & trengganu... lpas ni johor pulak tumbang

Betul... walpun kita tepaksa tungu 5000 tahun dari skrng

Dorg takda pgalman kat johor, ta pa la diorg tumbang kat johor

Kitorg habis psg bendera kat trganu & klntn... skrg ni nak penuhkn bendera PR kat johor

Kalo bn menang sbb org bangla mynmar filipina indon macam ko la kan yg dapt ic free2..bodoh forever. Kecik2 xnak mampos..besar jd bangang abadi

macai pr ni memang cakap x bfikir dlu.ade bukti ker.yg tiap hari masuk berita imegresen tgkp pati tu pe jadahnya.kalau diorang ade ic cmne bole kene tgkp.ko tu patutnye mampus awal.idup buat fitnah jer.

Pr bolih berangan lah macm mat jenin

Aku kesian kt nik ajis ni dh mcm kaldai tua dh jadinya

macai amno nampak sgt tk ikut prkembangan.. kesian najib ke hulu hilir macam tk cukup tanah nk prtahankan ameno... kalau cakap membabi buta macam orang buta baik dok diam

Bodoh! Ni aku anak jati Johor gak...BN menyusahkan hidup. dah la barang mahal, takde pantauan pulak tu. Tanah banyak dijual kepada orang Singapura...sape yang jual? malikul sembab la, sape lagi? tu kena pegi parlimen, kalau tak habis satu johor dia dengan bini dia jual.

ini bukan berita ni..ini dakwaan..kalau mat sabu update dlm FB beliau sedang dituduh mengorek hidung ketika berkempen, baru berita besar bro..apapun, ini kalilah! dua kali lima sahaja!! hahaha..

Yg da baik wat apa nak ubah. Yg x baik tu yg nak diubah...ini kali lah...jom ubah!

Apa2 pun...kita kasi ubah. Undilah pakatan rakyat sbb bn dah tak releven dah.

Jgn dilyn macai umno. Dah mmg level pemikiran diaorg nivery low.tak bole nak diubah.mencarut maki hamun fitnah sana sini mmg cr hidup diaorgmkita doakan agar Allah bg kemenangan pd pihak yg benar.brla diaorg ni bole nampak keindahan pentadbiran islam

aku x sabo nak tengok pr kalah pru kali ni.x sabo nk ketawakn macai pr yang tgh baca komen aku ni.korang ngan parti korang da nak dikuburkan da.hahaha...

aku org slangor... best tggl slangor.kikiki... itu hari aku kne outstation g batu pahat,johor.aku pnh tggl sne,adik aku pun lahir sane.pagi aku sampai sne cri restoran nak sarapan,puas aku cri sepanjang jalan,xde langsung kedai melayu.xkn aku nak makan kedai cine plak?.last aku jumpe gak warung melayu,kedai tu lauk ade 3jenis je.persoalan,teruk sgt ke melayu kat bandar batu pahat tu sampai xboleh nak buka restoran?.tu ke negeri "pembela" melayu? ikan sardin n paku pakis aku makan dlm hati terpikir je...g

aku pun anak johor jgk.barang ape yg mahal.cuba ko bitau aku.tanah ko ke yg kene jual kt singapore.bukan barang yg mahal,ko tu yg xckup duit.kcik2 xnk blajar betol2.da besar menyalak serupa hanying.ko ingat kalau DAP yg perintah johor,barang semua murah ke.x dapat jek.lancau la ko ni bebual lebih.akal tarak.

kuburkan pakatan rakyat dan pengikut2nye.

fakta. aku tggl selangor ok je,bwh pkr lg.mmg aku akui selangor ni kire negeri maksiat jg la tp sejak PR pgg,byk program agama dorg buat.belia pun byk berubah ke arah kebaikan.kalau nak cerita teruk,mane2 negeri pun ade yg teruk.kelantan ke,johor ke same je.yg jahat bkn parti,negeri atau negara.yg jahat tu individu je... kalau la BN tu ade Najib je mungkin aku undi die tp x,ahli umno ramai yg jahat.Pkr pun,dap pun dan Pas pun... tp majoriti yg jahat ni dtg dari BN.fakta...

PR dah 55 thn kalahla bro.tak kisah pun kalah.takut bn yg tak biasa kalah je yg terkubur terus.

bukti umno bersengkokol dan menjadi
kuda tunggangan MCA dan Gerakan selama
lebih 50 tahun...UMno berdosa kerana
menjadi kuda tunggangan dan
bersengkokol dgn parti anti islam MCA dan
gerakan selama hampir 50 tahun..adakah
umno berani keluar dari BN? Renungkan
1. Dalam Isu Azan. Ng Kiam Nam ahli
seumur hidup MCA bantah laungan azan...
JAWI arah masjid perlahankan Azan.
Selepas dia menang (azan berjaya
diperlahankan) .UMNO dakap MCA dengan
erat. Isu ini dilupakan
2. Dalam isu Hudud. MCA buat
demonstrasi tolak hudud. UMNO pejamkan
mata. Tak ada UMNO yang mencela. Isu ini
dipadamkan
3. Bila Chua Soi Lek menolak Ketuanan
Melayu dalam perhimpunan agung MCA.
Najib tunduk dan menyokong. Tak ada
sorang pun barua UMNO tuduh Najib
penkhinat Melayu. Tiada akhbar yg siarkan
4. Chua Soi Lek kata persaingan UMNO dan
PAS untuk menunjukkan Islam membawa
Malaysia mundur ke belakang. Chua Soi lek
Ingatkan masyarakat Cina bahawa PAS
akan menegakkan negara Islam. Najib
mengangguk-ngangguk tanda setuju.
5. Chua Soi Lek menulis dalam twiternya,
Cuti hari raya haji merugikan orang cina
kerana terpaksa tutup kedai. UMNO kata
Cua Soi Lek berniat baik
6. Menteri Pelancongan, merangkap naib
presiden MCA, Dato' Sri Dr. Ng Yen Yen,
pada 16 Januari lalu memperlekeh dan
'menghentam' langkah Majlis Perbandaran
Subang Jaya (MPSJ) yg melarang pekerja
muslim dari bekerja di tempat2 hiburan
yang terlibat dgn arak..katanya langkah itu
mesti dibatalkan kerana bertentangan
dengan hak asasi manusia. Jamil Khir Tak
berani kata Ng Yen Yen hina Islam.
7. MCA akan meninggalkan Barisan
Nasional (BN) jika Umno mahu
melaksanakan hukum hudud. “Pendirian
MCA sangat jelas. Kami akan menentang
dengan keras hukum hudud. Jika Umno
mahu melaksanakan hudud, kami akan
menarik keluar dari Barisan Nasional...
sangat mudah,” kata Presiden MCA Datuk
Seri Dr Chua Soi Lek

Anon 7:46. ..ko nk cari sarapan itik cucuk ke?? Tupai sop ke?? Mmglh takda restoran melayu jual menu tu kat sini..
Agak agaklh nk reka cerita BODOO punya OLANG!!!

Kat kelantan tu taik dadah takda ke?? Yg tersidai celah2 bot tu hisap gam tu apa dia,yg tindik2 rambut terpacak2 kat kotabaru tu apa dia???
Kat johor diorg jual tanah tp kat kelantan hang BAGI tanah gua musang..bahlol taksub tak bertempat..

Terima kasih saudara/saudari kerana menyatakan dgn jelas siapa pengkhianat agama dan bangsa melayu.semua ni ada tersiar di dada2 akhbar pro bn.tak kan tak nampak lg.masih menyokong? Tepuk dada tanya iman......

55thn kepala hotak hang.pr ni baru jer ditubuhkan 5thn lpas.kononnye nak menang pru13 ni.kalau pru ni kalah.gerenti pr ni akan dibubarkan.hang percayalah ckp aku.ideologi parti dlm pr ni berbeza2

johor pun da baik.wtpe nak ubah.disini lahirnya parti melayu.x kan kubiar parti komunis bertapak kt cni.umno dan johor ibarat aur dengan tebing.luaskan kuasamu johor.

anon 746..ko pegi batu pahat ke batu belah batu bertangkup.mulut bau longkang siot.bnyk kedai melayu kt bp ni badigol soot.

Aku rasa anon 7.46 ni sesat kot?. X payah buat taik la...kedai makan melayu bersepah sepah kat batu pahat...ker ko pergi kat batu pelir ko?.

Org selangor....penuh ngan sampah

Org kelantan adalah org yg x reti bahasa, jenis suka mendera warga tua..yg muda nak selesa yg tua dibiar sengsara..kenapa?

Negeri yg tak ada apa2..
Yg muda keluar melata
Yg tingal tua bangka
Mana negeri yg x ada anak kelantan
Kalau di banci kaum mereka ramai sekali
Mengapa ini terjadi
Pasal negeri sendiri tak ada hasil nak dicari
Bukan disebabkan org kelantan suka berhijrah
Tetapi terpaksa berhijrah
Senang lenang dinegeri org, dibiarkan yg tua bangka makan minum keladak air dikampung...hebat org kelantan....



Cai fakta apa ko pakai yg kata majoriti bn ni jahat?..ko ulas pun mcm org kena sawan babi.
Ko ni sihat ker tak?
Kalau setakat fakta sesedap hati atau main taruk jer pasal ko rasa benci...itu bkn fakta..tapi auta.

Keluarkan fakta2 yg menyatakan majoriti bn ni jahat..aku nak tgk..jgn nak sembang sgt.

Kat kelantan dia tak jual, bagi free jer...lepas tu bila rasa nak ambik?, nyer ambik ker...mana ada ikut pejabat tanah...

Kan negeri koboi tu....hahaha

Melayu singapork happy mender....ko kalau betul melayu singapork..duduk diam2. Jgn bising2...kaum melayu kat singapork mana ada suara kat sana..lagi mahu bising. Apa jawatan tertinggi melayu singapork kat singapork?..

Jawatan paling tinggi pun aku rasa tukang cuci banggunan hahahaha...nak isi minyak keter, beli belah pun pakai subsidi kerajaan malaysia...hahahaha

Tak caya..korang tgk hari minggu...berebut nak masuk jb...sekaya-kaya singapork...bangsa melayu kat sana merempat jugak...tanah apa yg korang ada?...

Aku ank jati johor.. cam ner plak macai umporno leh ckp dap akan menguasai malaysia?? Kerusi parlimen ader 222, dap just lawan mca dkat 51kerusi... cam ner lak ko ckp ianya leh jd suara majoriti?? Bangang xsudah.

Malu r org johor ckp xguna akal?? Bebal.. umno dulu menegakkan keadilan, menjaga kebajikan rakyat... umno baru ni cekik rakyat contoh spt gst... nampak sangat ko memang xnk amik tahu.. aku pun ank jati johor der... pikir r kak jat rompak duit rakyat bli kondo, kereta gan wang msk poket ank2 dia... tup tap ajib ckp xsalah yang salah rafizi sebab bongkarkan kes ni.. macai xder otak

Ya Allah, berikanlah kami pembela agama mu, yang sebenar2 pembela, bukan atas dasar politik, bukan atas dasar parti Islam. Izinkanlah kami untuk melaksanakan sistem pemerintahan Islam secara kekhalifahan yang diwariskan oleh nabi kami, bukan demokrasi yang memecahbelah ini. Ya Allah, bantulah kami untuk bersatu atas nama agama, bukan atas dasar parti. Ya Allah, dengarkanlah permintaan hambamu ini, kerana hamba yakin ramai dikalangan hambamu sebenarnya sangat menginginkan pemimpin yang sebenar2 adil, saksama dan yang bersih dari segala perkara yang meragukan. Dengarlah rintihan ini wahai Tuhan.

Otak lembab bn nie bodoh tak sudahhh shuiittt


EmoticonEmoticon