Thursday

Jentera Umno DUN Cempaka tolak calon samseng pilihan Najib Razak


MALAM tadi ReJaM bertemu dengan beberapa orang sahabat yang merupakan ahli jentera Pakatan Rakyat di DUN cempaka di bawah parlimen Pandan tempat Pengarah Strategi KEADILAN, Saudara Rafizi Ramli bertanding pada pilihanraya umum tidak lama lagi.

Sahabat itu tersenyum sambil berkata "Kami di DUN Cempaka seronok, sebab Umno pun tolong bantu kempen Pakatan Rakyat".

Apabila ditanya apa maksud mereka, salah seorang mencelah sambil menghulurkan sehelai risalah yang disebarkan oleh Umno tempatan "Jentera Umno Cempaka sendiri tolak calon pilihan Najib Razak, kita tak payah susah Umno tolong berkempen untuk kita".



Rupa-rupanya jentera Umno di sana sedang bergolak kerana calon Umno pilihan Najib Razak di situ, Faizal Sufar dikatakan tidak dikenali, pernah mengambil ganja dan pernah mengalami masaalah mental.

Tidak cukup dengan itu, calon Umno tersebut didakwa merupakan anak didik kepada samseng terkenal Abdul Ghani Ismail.

Kita sedar Umno memang terkenal dengan perangai samseng kerana sering mengganggu ceramah Pakatan Rakyat sebelum ini. Maka tidak hairanlah anak didik samseng jadi calon pilihan Najib Razak.

Moga parti samseng ini cepat berkubur, batu nisan sudah lama kita siapkan.

130 comments

Itu kes terpencil dalam umno , masa pru nanti kita tolak anwar sebab main lubang tahi , bukan dekat malaysia sahaja orang tahu , satu dunia orang dah tahu anwar main lubang tahi , ish ... pengotor anwar ibrahim itu !

Rafizi lembu comfirm kalah.. sape nak pilih wakil rakyat berotak lembu.. aku duduk cempaka semua tahu ni propaganda PGayR.. sejak diumumkan faizal sufar bertanding, rafizi lembu mengelupur mcm lembu kena sembelih..

Lu ketinggalan zaman la...org dh xmau citer2 kotor ni beb

Pintu depan ada , kenapa perlu ikut pintu belakang , memang luar tabie betul , maafkan hamba andai kata terkurang adatnya , ye lah dunia pun dah akhir zaman , sempadan dunia dan akhirat begitu hampir sekali , hamba pun tak hairan benda macam itu berlaku !

Aku pun tak suka rafizi itu , walaupon aku orang pkr , kali ini undi ahli pkr dun cempaka semua beri untok bn !

Satu dunia pon tau pasal scorpene dan najib xmahu hadir utk disapina....anwar dh clear kt mhkamah...kalo ye pon dh fitnah xyah guna taktik yg sama...negara maju pon dh xlyn isu video lucah sbb skang suma boleh edit...

Kite semua xsuka najib dan rosmah walopon org bn.....undilah pkr utk ajar najib ni!

Masa 2008 undi protes ahli umno diberi kepada pkr , tetapi pru nanti undi protes ahli pkr diberi kepada umno atau bn , senario pru nanti memang sukar dibaca , ikut pemerhatian kami bn munkin mengekalkan kuasa sekali lagi , bah kan bertambah kuat lagi , kita sama sama lah tunggu keputusan pru 13 ahad malam isnin itu nanti .....analisis

Bodoh punya semua org ameno...mahkamah da buat keputusan...mu tunggu tgk dan lihat ...satu dunia tahu siapa penggerak bunuh alantauya..

Bodoh punya semua org ameno...mahkamah da buat keputusan...mu tunggu tgk dan lihat ...satu dunia tahu siapa penggerak bunuh alantauya..

Kau tak suka najib , orang lain suka , kau tak boleh paksa orang ikut kepala kau itu ....hehe

Alah! Setakat kertas photostat tu pun nak jadi bukti! Video ada?

Anon 614 bukan ke bapak ngko ke wat kat ngko. Bb tu dri ko keci smpai ke besar lobang tu je bermain kat kepale mgkuk ko. Klu nak sgt g join d club papa gomol.

Aku x suka najib

Setahu sy kat pr takde perkataan lembu.
Kat bn je ade. Tauke lembu ngan lembu tggal kat kondo.

Pemimpin umno bersih punya tak masok video .....hehe

kita orang nak tengok tranformasi yang seterusnya , tak sabar rasanya nak undi umno kali ini !

Jubo gan stopa je ske msuk video.. Sbb depa kuat sangap..kah kah kah

Cerita stopa spender tak nk post ke? Apasal senyap. Semua blog dh post siap bukti video ada color,suara lagi. Yg ko setakat kertas photostat bungkus nasi lemak pon nk kecoh. Bodoh punya blogger

Ble tak klu x gelar seseorang tu dengan nama yg x baik. Dalam islam pun tegah kita wat gtu.
Klu benci sgt pun x yah lah nak gelar2 org sampai gitu skali.

@blanka

Klu depa msuk kn pn,depa edit.. Uat kabur2 mke stopa 2,buh titik2 skt.. Bg xnpk 100percen tulen.. Macam haram puak2 PR ni..

Atas pagar

Ko lg bodo anon 715. Apesal cai2 bn ni ska sgt benda2 lucah.

Pemimpin umno wat kat umah je. Anak bini bg lampu hijau sbb perangai dorang sama jer.

Dulu aku sklga sokong BN.Kali ni sorila.Dah sedar byk penyelewengan dlm pengurusan BN selama ni.

Lu mimpilah.Buka minda buat analisis bongok!

Jgn mengiyakan yg tak pasti dan hebahkan.Ingat bro kita org islam percaya adanya akhirat.Berpolitik dan hujah dgn rasional pd BN dan PAKATAN RAKYAT.

Salah tu. Skrg pr yg bertambah kuat disebabkan byk perpecahan dalaman tp tak tunjuk kat media bn kerana takut rakyat tahu bn mula lemah. Sebagai cth naib ketua wanita umno x berpuas hati dan kecewa sbb x da sorang pemimpin wanita pun yg dicalonkan tuk bertanding. Banyak lg pemimpin bn x puas hati malah menimbangkan untuk bertanding sebagai calon bebas. Malah dah ada yg wat penyokong2 yg wat demonstrasi sbb pemimpin mereka x tercalon. Jgn tgk tv 3 je. Tv 3 pun skrg ni pening kepala tentang nasib dorang lepas pru nnt

@blanka

Betul tu anon 738 dan tahniah anda dah sedar.Sbb sy sndiri mengalaminya.

@blanka

Sebab apa orang umno suka bukak cerita lucah ? Kerana kes anwar main lubang tahi itulah puncanya , 7 keturunan ahli umno akan bercerita hal itu juga , yang kes mustafa itu pun lucah juga , memang jadi modal umno pru ini , itu belom termasok roti canai seluar dalam itu lagi , dah lah time undi pangkah bn , aku janji bn itu nak kena ikut !

Anon 624 sepatutnya kamu hairan kenapa cai2 bn asyik gunakan isu2 lucah sebagai modal. Kenapa mereka gunakan unber yg lain untuk berbahas. Kenapa mereka laporkan tentang isu2 rasuah, penyelewengan pr? Apabila pemimpin bn kantoi dlm rasuah atau penyelewengan, mereka akan menyalahgunakan kuasa yg mereka ada untuk melepaskan diri dan macam2 alasan yg x munasabah dberi.

@blanka

Hehehe ...lucu betul orang pkr itu ...entahlah ..

join clubing al juburi

anon 7.00 yg ada club pgayr..club anak ikan

Ini menunjukkan 7 keturunan ahli umno ni otak bangang. Lebih bangang dari lembu. Makan tahi lembu yg kena pelihara kat kondo. Jgn lah menunjukkan anda tu bodo. Anak2 kmu pun x yah ntar pegi sekolah, bg ilmu dri papa gomol je sbb dah 7 keturunan cerita lucah. Rugi je mak bapak anda ntar anda pegi sekolah.

ikut suka hang la nak cakap apa yg penting kita tunggu 5/5 baru kita bolih ckap....klu hangpa mnang tahniah klu x kita sama muhasabah diri apa kekurangan kita...

cai pr ni mmg suka buat fitnah sbb tu kita tunjukkan bukti ngb vedeo pun dpa kta fitnah.irulh budaya nereka

Anon 809. Hanya org2 gay je tahu ade club cmtu bb org2 gay je leh msuk kat club gay. Rupenyer org2 bn dah tubuhkan. X tau pla aku. Ketua mesti papa gomol.

masaalahnya bro puak pr ni tak mahu terima apa kesalahan pemimpon mwreka buat.kita hwndaklah bwrjata benar kalau salah kita akur kalufitnah buat laporan polis atau buat kenyaraan atau saman orang buat fitnah ini tak mwreka spin balik itu yg tak betul

Ya kita tggu 5 mei ni. Sapa yg menang kita ucapkan tahniah bkan membenci dan berharap negara kita akan jd lebih baik. Insyaallah. Amin3

@blanka

x caya tanya rafizi gay jambu dia tahulh

X yah undi bn. Undi lah pr. Tgk negeri yg ditadbir pr hutang makin berkurangan

dh ckup dh masyarakat melayu berpecah kita yang rugi cer kita lihat di mesir..ssyiria..lubnan..dannegara arab ug sewaktu dngnnya negara kucar kacir.ini menyenangkan negara musoh menyerang sngn mudah.fikirkan lah klu terjadi kat negara kita

Puak bn pun same gak. Pemimpin mereka wat salah x nak ngaku. Mereka kata sumer tu fitnah. Klu btul ape yg pr ckp tu fitnah nape x saman jer. Pemimpin mereka tau klu saman padti akan kalah, bukti dah ader. Ble pr wat laporan polis x der pa2 tindakan. Senyap jer

merwka ni x boli terima kenyataan yg peminpin mereka semwmangnya begiru sepatutnya mwrwka tegur ini mereka spin ligat mcm mesin cuci baju

Sape yg ske wat fitnah. Bn yg ske wat fitnah.

sbb tiada buktilah ngok.mana yg ckup bukti mcm toyo mana lpasnya.dan banyak lagi.ug salah tetap salah yg benar twtap bnar sayang ooiiii

ceemin diri dulu beb

Aku tak pernah terlintas di hati yang mana aku dapat saksikan sendiri bagaimana pemimpin yang terlibat dgn salahlaku sex dijunjung oleh penyokong tegar. Manakala orang yang cuba megenepikan pemimpin sedemikian dicerca dan dihina.

Semua ini merupakan bibit bibit akhir zaman di mana peliwat dan penipu diangkat darjat mereka untuk memimpin umat negara ini. Minta dijauhkan kita dari dipimpin oleh orang yang buruk akhlaknya.

namanya pun parti islam.di mana islamnya? kalau peminpin uang buat mungkar disanjung.sepatutnya ditegur agar orang sanjung dan hormati ini tidak tudoh orang lain yang buat fitnah lihat saja berapa orang ug dh kena tangkap dalam keretapi.bilik bilik hotel alasan bwei kaunseling..hantar bunga.takut dok sorang dalam k/apinik aziz pula fatwa merapu.maaf ckaplah dulu mmg saya hormati nik aziz tp sekarang x lg.

Orang umno tak bodoh , yang bodoh anwar itu , benda yang busok seperti main lubang tahi itu mana boleh orang tutop mulot , orang ramai akan bercerita juga , mulot orang bukan boleh ditutop . itulah pasal jangan buat benda benda yang bodoh itu , kan dah kantoi .....

Hari ini ramai cybertroper bn singgah dekat blog milo ini , kasi cuci sikit otak orang pr ini sebelom 5hb ini ...

Mana ko tau anwar main ikut pintu belakang ni... masa tu ko tengah duduk mencangkung tepi bontot saiful ke???

nak cuci cam ner bro otak dh beku x bih biat apa dh...

Singgahler. Kat cni komen2 x dipadam. Bkan cm gomol tu komen2 anti die sumer die padam

betil.betul.betul.

PAS dan sex tak dapt dipisahkan
PKR dan liwat tak dapat dipisahkan

Spender dah jadi roti canai mana nak post , dah kenyang nik aziz makan roti canai ..hahaha lucu .

ikut suka hang nak.undi pr yng penting saya tatap undi bn bah......

Bn ape islamnyer? Tolak islam dah terang terang. Ikut ckp pemimpin mca tolak hudud. Klu nak tunjukkan bukti yg mencukupi. Dna ker ape ker.

Org umno bodoh jg. Pecaya bulat2 tanpa siasat sendiri.

Ler bn pun smer gak.

tweima kaseh ku ucapkan padamu (bn) kerana aman hidup ku di bumi malaysia ni
terima kaseh ku ucapkan pada mu (pr) kerana buat kucar kacir sejak dua tahun kebelakangan ni.
tweima kaseh ku ucapkan ku ucapkan (bn) kerana mertabatkan islam di malaysia hingga di hormati dunia.
terima kaseh ku ucapkan padamu (pr) kerana pwrmintaan anakmu kebebasan berugama termasuk arang islam fan kamu telah merendahkan martabat islam di malaysia

Budak gembala umno ni memang otak lembu. Orang putih tak reti, bodoh , pasal tu tak reti nak baca SD1. Dalam SD 1 dah cita pintu bekakang sapa suka. Podah

oiiit...hamg stujulh pemimpin hang suka maksiathahaha...kantoi lu bro.

sebb ada buktinya pemimpin fuckatan rakyat ug buat mungkar.anda jer buat buat pakak badak jer....

4 hb ni saya nak balik melaka , nak mengundi calon pilihan hatiku 5hb nanti , dekat melaka kempen semakin panas kabarnya , bn menjadi pilihan ku ...

mereka tidak menjual ugama demi kepentingan politik orang bn x buat ceramah dalam masjid dan surau dengan caci maki hanya pas yg buat.

Kat mahkahmah tak de pun bukti dna anwar kat bonto saiful. Dna yg x dikenali adelah. Anwar dah bg dna kat polis dan x same. Jgn2 dna bapak ko kot kat bontot saiful. Ko yg duk mencangkung sambil cak2 tgk bapak ko wat ngan saiful.

yeeima kaseh anon 9.32 kita doakan bn berjaya saya pon orang melaka gak calon saya tarik diri sbb sakit tp ug gamti baru pon pk gak yatap sokong beliau

Salam. Kepada semua pengunjung blog ini maupun blog-blog pro pakatan rakyat lain. Saya berharap anda semua bertindak bijak dengan tidak melayan komen-komen merapu dari penyokong bn. Saya yakin mereka diupah untuk mengulang-ulang cerita sex dan lucah kerana mereka tidak boleh berhujah secara rasional untuk mematahkan fakta-fakta yang didedahkan. Biarkan mereka merapu seperi peribahasa melayu : Biarkan si luncai terjun dengan labunya.

sapa kata amuar bg dna kt polis bro hang pekak ker.dia gunakan lowyer dia menghalang dna nya dari di beri ngok

umno = lembu = lucah = macai

diupah?hahaha lawak 9.47 kami x nak pemimpin yg rosak akhlak mwmimpin kami klu oru yg hang suka apa bolih buat.tp bg saya di simpangkan........

ko tak suka rafizi, org lain suka. ko bg la undi dun cempaka utk bn, org lain bg utk pr!

pr=maksiat=homosex=k/api=hotel

terpulang nak undi sapa.klu saya katakan tidak pada gay jambu

Saya sokong 100%

Lucah2 tu la dibawa x habis2 berwirid kat bibir sampai x lekang.... nak nasihat di maki balik... esok kat akhirat nak sebut apa xtau la... kalau xmau pemimpin yg rosak akhlak ka apa ka adakah serupa ini perbuatan dan percakapan. Kalu pihak yg lain dikatakan salah adakah begini cara yg diajar nabi untuk kita bertindak....

betul, mmg bn yg suka buat fitnah...tak abis2 dgn fitnah seks. kalau tak nak terima hukum Allah utk bawak 4 org saksi yg benar, so barulah boleh ko percaya pd cerita yg disebar tu.

Setuju..pemimpin mkn komisen, skandal mongol, ada syer arak...kita tolak habis2an

ha baru betul, terpulang nak undi sapa...masing2 berhak buat pilihan.

yeahh...ikut suka hati lah nk undi apa...tak sabar nak undi pr.

betul...betul....betul...

macamana pulak kalau dipimpin oleh org yg rasuah, terlibat bunuh dan tak cenderung kearah islam? tak buruk akhlak jugak ke?

contoh
dah bawa ramai saksi jawab dia hanya buat kaunseling
orang pas sendiri tangkap dlm k/api niki aziz dh ampunkan
cee citer.klu dh mangkok ayun mangkok ayun gak lah.budos tol

huh...org bn x buat ceramah dlm masjid/surau dgn caci maki? buat lawak la lu der.

ada bukti ker trlbat pembunohan mcm tu gak hang minta bukti dh bg bukti hang kata fitnah ni langsing tak dk bukti kat ds najib hnya akuan brsumph bala utu pun bolak balik statementnya

buktikan diana bn buat cwramah dlm surau dan masjid biat caci maki di mana?

hahaha mulut longkang yang mkn upah dh mai dh....

untuk adik2 sayang delete 18 April 2013 at 22:47

Ajaib....magis utusan..tv3 tv1 tv2 tvtv n radio2 pro bn begitu kuat melekat kt otak budak2 yg blm knal idop ni....kesian..dgn adanya internet pn msih x nampak jalan lg...yg npk fesbuk tweeter je... adik2 bn...kaji dulu dik knape org2 kaye...cerdik pandai...para doctor2 n para cendekiawan menolak bn dik...kerana bn corrupt...bkn suke2 fitnah dik...x jadi kudis pn kt otai yg income ratusan ribu setahun malah juta pn ada kalau bn trus memerintah...tp diorng nampak yg x betul pada barisan national yg meniaga maruah...meniaga kuasa...duit anda juga diaorang tapau...ko tau ape....nk online pn numpang kt mamak or mcd...pastu bukak benda merapu..lu tgk skrg kt msia bejuta org meniaga online mcm2 bnda ada...tu tnda kerja 8.00 to 5.00 x mampu mencukupkan keperluan harian...tu tnda rakyat sangap...kos hdup tgi...perlu cari wang tmbahan...rkyat tersepit... Kdg2 sedih tgk bmatian2 wt advrtisement product mcm2...just to pay the bills....nk byor kete..umah...broadband...mcm2 ag lh....bkn wa nk hina...wa puji usaha rakyat tp wa nk highlightkan apa punca scenario mcm ni kt msia...tdung rm 1.50 kt jln tar jd rm 35.00 kt fesbook..myk wangi rm 2 jd rm60 kt online... Bgitu dahsyat penangan kesempitan hdup kt msia...namun ramai msih menafikan...undilah bn mu dik... ABE NOK TUKA.. INI KALILAH!!!! Ksian ke demo...sjjk dua menjak ada pr ni...byk jugak bn fight nk reducekn burden rakyat...lu bygkn..klau pr lg kuat..bn pn mansuh ptptn...mansuh tax yg bkn2..lu untg dik...lu untg....bn mansuh lg ron 95...bg 97 je..lu untg dik...myvi lu enjin thn...bn mansih excise duty lu untung kete saga lu jd murah...proton d profesionalkn..lu untung dik...lu dpt saga flx best mcm vios...lu dpt persona best mcm mazda3... Sape untg?? Lu jgk...so plzzzzzz...dont be such a bangang. ... Fight... Picit...perah....pauuuu.... Bukan kene pau je kt tepi simpang sbb xda lesen...roadtax mati...alasan..lesen mahal...insuran n roadtax mahal... Kete kne tarik..kne pau dgn bdk tarik kete...alasan gaji kecik x mampu nk byr kete naza sutera lu.... Again..plz pkai your otak... Ini kali chance lu nk pau bn...lu undi pr..nt bn bg lu gula2 lg...lu amek je..tp lu fight lg...pau lg...lu ikut je pr...kalau pr menang... Lu untg berooo...x pyh susah jual ice blended dpn cool blog lg.... Cari rezeki wa galakkn..tp bermatian keje mcm lmbu x ckup duit gak pastu menyokong bn mati matian pertahan bn yg sedut masa depan lu...itu bodoh mcm kak ijat jwbnya....

betul nabi kita tak ajar supaya berkata lucah dan tidak juga mengatakan allah mencarut dN baginda tidak juga mengajar bih berkawan dengan syaitan yang direjam tp uang bwrkata ini adalah ulamak niki aziz apakah beliau sudah riak boloh bercakap sesuka hati dia

Bagus sangat nie korang berbalah sesama sendiri, 55 tahun BN memrintah... Hmmmm apakah ini sistem DEMOKRASI ataupun DIAMAUKRUSI??????? Kalau sistem demokrasi dijalankan, seharusnya ada pertukaran pada parti pemerintah,,,,, kalau tak nak baik tak payah ada wujud DEMOKRASI... Buat la sistem komunis.. Lagi satu,,, betul ke cara tampuk pemerintahan perdana menteri nie dipilih???? Secara undian ke servis bertukar tangan boleh passing2 sana sini?????

adik manja pr pon kuat korap dik cerg kt umah pemimim pkr cer lihat berapa kendwraan yg mereka ada dan chek dkt jpj dan ihat bila tarikh pemilikan daei tahun2008 smpi sikalamg dik.dari mana dtang nya duit dik berapa elaun.adun ngan ahli parlimen dimanja.namti tnya bukti lak .snang jer dik dapat kan no ic mereka pas tu pi jpj semak.

Salam. Tokwan saya kata dkat pilihanraya biasala timbul isu-isu lucah. Dari dulu lg cuma x mcm kebelakangan ini..jd mcm budaya pulakk..x cayaa tgu 5 thun lg. ..

head hunters
cuba awak lihat dalam pkr adakah anuwar di pilih untuk ketua umum olih ahli pkr dia lantik diri dia sendiri ds najib dilantik sbb dia tmbalan pm masa tu.itu demokrasi dalam pkr ada? jawabnya baling kerusi lh jawabnya

Awak tlg cek kn adik manja...mcm blm npk lg kt mane2 belogg...

Kalau pkr letak awk pun abg kt tpt nua brahim skrg...n awk perjuangkn dasar2 n suara yg sama..ill vote for u....

Seharusnya kerusi perdana menteri pun harus letak diatas jari rakyat. Cth:- PM mahathir nangis2 letak jawatan bagi pada pak lah... Lepas tu kutuk2 pak lah pegi ke najib... Ish..ish... Hebat la sangat sistem demokrusi... fikirkanlah wahai sahabat

head hunters tu yg saya kata dri awal kita tunhgu 5/5 biar rakyat pilih apa yg sebok mwngomel dlm blog milo ni

apa payah nya ca ri kt jpj jer

adakah ajijah di pilih olih ahli pkr? inikan parti anak beranak.hebat ..hebat inikah demokerusi hahaha.....lawak maharaja lawak

Kita tunggu sapa yang lebih layak..lagi satu boleh???? Saluran media perdana sepatutnya bersistem DEMOKRASI... Bukannya berita sebelah pihak jer.. Rakyat pun nak tahu berita parti pembangkang bukan dengan berita mengutuk saje... Fitnah No.1 TV nie... Lucah pun show dalam TV... Sedikit sebanyak mendorong generasi muda terjebak ke lembah maksiat... Kalau tukar tampuk pemerintah, tukar TV ker?????

Ahahaha Anon1214 ko buat lawak la pula... Tuu pak ajib sapa bapanya???? Tu anak si mahadir sapa???? Tu bapa hishammudin sapa pula.... Salah ke anak beranak???

Bro letupan c4 tu menteri ke ble luluskan. Nape takde menteri terlibat? Takkan senang polis tu leh gune c4.

hang miangkok btullah ketika bapa mereka berkuasa anak anak mereka tiada tempat dalam pati sayamg oiiii.cer lihat dalam dap lim kot siang jawatan apa lim guan eng apa?karpal apa dua orang anak karpal jagjwet dan govin sing apa?
anwar ibrahim apa ajijah apa nirul apa dalam pkr
dalam pas nik.aziz ngan nik abduh hj hadi ngan anaknya.apa ceter bro...pagi pagi buat lawak bodo...

dalam haprakah .keadilan daily .dalam roket daily adakah keluarkan berita yang seimbang? melainkan berita putar belit dan penipu saya baca hnya untuk pengatahuan jer bagi membezakan tp semuanya hampeh....

selangor kini berita semua haprak.cakap tak serupa bikin .ini kalilah head hunters....

Yg korg duk berbalas pantun dgn pencacai najis tegar umnoporno tu kenape? otak lembu diorg dh biol sebenarnya sbb dah tau be end dah nak mampus 5/5 ni.... jgn marah..!!!

Saya mendoakan Allah memberikan hidayah kepada semua pengundi agar pilih yg terbaik....Selamatkan malaysia....

Alaaa hnya skping risalah je,.da ada video pon org x pcaya ni kn plak skping risalah pmbungkus nasi lemak huhuhu

tu la pasal, lain kali dgr, baca dan fikir. tuduhan/dakwaan dibuat berdasarkan laporan. mangsa berhak membela. tp kalau siasatan awal pihak penguasa atau jab. agama pun meragui tuduhan, mcmmana nak dakwa? kalau betul org dah tangkap, knp tak bawak gi report. kene kan pertuduhan mengikut laporan. nik aziz tak ada hak nak ampunkan sesapa kalau mahkamah syariah dah jatuhkan hukuman. tu la citernya. apa ada masalah?

Anon952...
Ko btl2 dah tetinggal bas ni..

ala kalau sesiapa cerdik dia boleh fikir apa ke jadahnya 2 org polis tu nk membunuh org yg diorng pun x kenal...tak pasal2 cari penyakit. tak payah crite pasal akaun bersumpah la bro. bgtau jer apa motifnya 2 org ni terlibat, kaitannya dgn razak baginda dan najib sendiri...kalau ko tau aku pun nk tau jugak.

hahaha wat lawak nk cuci org. ABU selamanya...parti yg busuk sampai ke usus, statement yg ikhlas dr tun.

Terus terang aku ckp org umngok mmg cukup takut dgn rafizi.. Rafizi ada ketokohan selain mpunyai otak yg genius selain mpunyai kepribadian yg cukup tinggi. Calon mcm ni dah x bminat dgn umno. Wahai pngundi pr xperlu layan bahasa lucah yg dimainkan oleh macai umno. Mereka dah terdesak sgt maklumla hidup bgantung pd br1m kesian mmg kesian. Demi sesuap nasi. Kita bukan penerima br1m ni klu bleh bantulah mereka. duit byk pun x guna klu manusia disekeliling kita papa kedana sgup berlucah dan mfitnah demi menyuap anak isteri makan

ckp lah apa2 yg korang nak ckp. sbb tu la di mahkamah Allah nnt mulut dah tak boleh nak membela apa2. masa tu takde lg dah istilah2 konspirasi politik, fitnah, u help me i help u, rasuah, kambing hitam, apa2 lah lg. semuanya akan ditayangkan satu persatu. so sedia lah dr sekarang agar semuanya akan dipermudahkan disana. samada org pr,bn, atas pagar semuanya sama bila kat sana nnt. muhasabah diri masing2 - peringatan utk aku jugak. nak undi sape2 pun boleh...ini kali lah

Balaci umno apa khaba...sht ke hahahah...maruah balaci umno 1sen pn xlaku...slp anjing pn xjamah hhaahahah...buta buta buta...celik celik celik...

Cuci pakai tangan ke mesin basuh..hahahahah..sembang kasi org bimbang...

Tu la aku lg pelik..laki gaji berapa duit la sgt..beli cincin 24 juta..magik tu...fuyoooo...

Rumah aku tv 1 2 3 rosak.xdpt channel

Mau tak...goyang kepala lutut org umno

55 tahun baru nak bagi duit br1m. Ooo maksud tu nak pencen baru bagi2 duit pada rakyat... Well macam sistem kwsp kan... Bapa sponser anak2 lepas dapat duit EPF... Ini kali lah.. Jangan marah penyokong BN.. Dah bagi duit minta undi.. Maaf saya tidak rasuah..wakakakkaa

kpala niar yang goyang tngok gay jambu tu anak ikan katakan

selamatkan lh malaysia dari peliwat tegar

samseng kg dusun rupanya patutlah poyo.....

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 20:07

9.50 bro dna tu supporting evidence je,bukan compulsory,sbb tu hakim xpaksa pun dsai tu kasi...kes dulu pun dah terbukti fabricating n manipulating evidence...lu ape cer bhai?bc surat terbuka dato mat zain...hahahaaa..

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 20:12

tiada bukti...hhahahahaa...dah la cai...ayat biasa je tu...xmeyakinkan...xpe,isu2lucah ni nkorg bincang ngan kaum2nko je k?la ni kite fokus pru 13 ok?...hahahaaa...

anarkin skywalker delete 19 April 2013 at 20:19

nko dah jmpe ke dgn die dptkan kepastian statement tu??itu orgnya ulamak antara 100 yg diiktiraf didunia?ingat kisah nabi khaidir??nko xkan tau mksud kalau nko x bertanya pada empunya diri...so...nk tambah lg dosa ke??

BN - Bongok Nau'zubillah!


EmoticonEmoticon