Monday

Macai Umno jerit bontot! Bontot! Bontot! ketika ayat Quran dibaca


MACAI upahan United Malays No Otak, Umno sambil membawa bendera Umno dan Barisan Nasional, meneruskan kempen lucah mereka di Johor baru-baru ini.

Dalam sebuah ceramah Anwar Ibrahim, macai-macai upahan ini menjerit bontot! Bontot! Bontot! berulang kali terutama ketika Datuk Seri Anwar membaca ayat Quran. Bagaikan orang kena rasuk hantu bontot mereka terjerit-jerit bagai orang gila.



Saksikan dan sebarkan rakaman video di bawah. Lihat dengan mata kepala anda sendiri bagaimana akhlak dan perangai macai-macai upahan Umno ini. Pastikan keturunan anda jangan sampai jadi "macai" Umno. Hina!



ReJaM© "Kambeng pun jauh lebih mulia dari macai! Puihhh... "

110 comments

Astaghfirullahh ...
MasyaAllah
MasyaAllah

What kinda nonsense of dis 'creatures'? Am speechlez act..

Kamu sekalian, tolonglah...

Semoga Allah Swt membuka pintu-pintu yang tertutup dan tidak menurunkan kemurkaan-Nya ke atas umat Islam seluruhnya. Amin.


-aisya-

bongok umngok....jahil murakkab...

Thats why we cannot choose umnogok. Ayat2 suci Allah pun mereke sggup wat gitu. Klu nak sgt mengganggu ceramah pun senyap la kejap ble quran kne bc. Dah habis baca bru ler nak wat pa pun tak kisah. Nak main congkak kat tgh2 ceramah ke, nak goreng mee kat tepi pentas ke. Tak de org nak halang pn, leh jge dorng tbh wit saku. Bahlul2.

@blanka

anarkin skywalker delete 8 April 2013 at 15:24

umno ni mmg cmtu,,org2agama pun diorg sggp hina...so aku xpelik pun...cume aku kesian tgk budak2ni...diperalat sepanjang mase...diasuh agr demi duit sggp buat ape saje....

Penganut ajaran Machiavelli macam tu la.. dah gelap perut..nak je saya sebut murtad. Hmm... lembu mekah pun kenal Tuhan.



-aisya-

Allah bersama dengan umatnya yg bnyak bersabar,tahniah dato seri anwar ibrahim

Rm 20 je nilai penganut2 bn ni

Next draw MAGNUM
7085
Play and win

Smalam ade tertengok tv3 putar belit video ceramah tgna ,mmg tv3 ni super fitnah le. Muhiyiddin pla ikot sedap mulot je kate pas parti ajaran sesat. Tak sedar lngsung bn yg dah sesat. Tergamak kate saudara islam sendiri mcm tu.Mmg tu dah petanda bedar bn kalah pru kali ni.

@blanka

Fareez rsenye mmg btol le kate ko. Cai2 bn ambik upah psg bendera sbb Sumer cai2 bn takde la dlm 2 3 hari ni.

@blanka

Tggal 2 hari lg pengumumam spr tarikh pru13. Tak dabar rssenye nengok bn jatuh tsungkur tgolek smpai ble2.

@blanka

Kalau pas ni parti ajaran sesat,kenapa pihak kerajaan x amek tindakan?betol tak?

Betol2.sokong

@blanka

Anon 522. Klu ko nak bg no ekor g bg kat cai2 umnogok ngn papa gomol. Drong tgh sengkek wit skrg. Tak yah la ko nak ajak kmi ni. Aku lempang jg ko kang.

@blanka

Org yg main bontot pon bole jd imam,jd ketua abim,bole jd pmimpin..hehehe bkan aku ckp ni nalla yg ckap..mnusia bbgai wajah.huhuhu

Selama aku tgk video2 ceramah dsai ngn pemimpin pr yg len. X penah aku dgar mereka ni kutuk, hina, cerca, maki ngn mcm2 bnde burok. Mereka cume bg membntu ngn beri keyakinan kat rakyat supaya bgn apbl ditindas. Berbeza sgt ngn ceramah bn, gne penari sparuh bogel, tyg video lucah, menakutkan rakyat ttg rusuhan, memaki, memfitnah. Tp pling tkejut skali ble pmimpin umnogok ble nak bg ceramah atau ucapn mmg jrg2 skali dimulakn dgn bismillah pastu bg salam n bc doa. Sape yg membelakangkn agama sebenarnye. Ttu ler umno.

@blanka

Anon 617

Pertama, tak kira siapa cakap tetapi kau juga ikut menyampaikan. Kau tahu apa makna dan beza antara fitnah dan ghibah?

Kedua, sebagai seorang Muslim (if u r so!)tidakkah kau tersentuh dengan kalam Allahmu, Tuhanmu, yang menghidup dan mematikanmu, dipersenda sebegitu rupa? Tolak tepi soal politik kejap n kalau kau rasa malu nak jawab di sini, jwblah untuk diri kau sendiri. Kalau susah sangat kau nak sayang dan mencintai Allah n kalamNya, bayangkan saja kalau yang dihina itu adalah ibu atau ayah kau?

Talk as a muslim dude, think as a muslim. Not juz like dat u r noe nothing!... mengucap n tanya hati kau.. x trsentuh kalam Allah dipersendakan sebegitu?

End up of dis, kau boleh pertahankan prinsip politik yg kau pegang but once in a lifetime kau harus kembali ke jalan benar sekurangnya dgn tidak komen merapu. Cukuplah itu membantu akidah kau!




-aisya-

Frankly, saya belum pernah dengar ceramah pkr live. Selalu banyak aral melintang. Tapi saya ikut, ikut rapat dengan semua medium yang ada. Syukur, tahun ni saya dah boleh mengundi. Heheheh.. moga ada kesempatan mengikuti nanti.


-aisya-

Anon 617, ko yakin ke ape yg ko dgr atau ko tgk kat tv. Klu stakat video yg mirip pelanduk due serupa bek tak yah la. Knape ske sgt fitnah org walaupn tau ksahihan tak pasti lg. Anda dikira bersubahat apbl mempercayai dan mnyebarkn tanpa bukti yg kukuh. Ble tjdi perkara sebegitu dikira sebagai fitnah. Dosa memfitnah lebih besar dripada membunuh kerana anda memimpin org lain untuk membenci dan menghina walaupun org tu tak bersalah.

@blanka

Aisya, aku lbt ckit je td. Hehe

@blanka

Heheh takper.. kita mengembeling tenaga la. Sapa nampak cantas dulu. Ngegegte... cuma saya tak pandai berkeras. Sedang belajar sekarang caranya..hehhehe


-aisya-

Budak umni ni memamang bodoh berpolitik, dapat sekupang kecuh macam penagih.. Kah kah kah

Moral of the story: Jangan Meliwat Anak Muda...

Penyokong UMNO sangat teruk.

Moral pale hotak hg...

Anak muda tu perlu dibimbing untuk salurkan ketidakpuasan hati mereka melalui saluran yang betul. Melabelkan mereka bukan penyelesaian sebenar.

Salam wt smua....pd ari ds najib bentang manifesto bn,rakyak sdah menang...beliau dgn sndri nya mengakui idea2 dr PR... Bg Kami rakyat yg hina dina ini..mnyeru agar d bersih kn krajaan yg bkal trbntuk nnt dr gejala rasuah dn komisen...berpolitik lh dgn cra Islam..tdak mengaib kn,fitnah...jga adab jga ugama..DGN LAFAZ BISMILLAH,DGN SELAWAT,ISTIQFAR...mula kn perbuatan kita krana ALLAH...

Puak umnogok memang bgitu. X habis2 nak cetus hal2 yg x spatutnya. Walaupun kami skeluarga benci BN, pangkah kami tetap BN. .

Teruk sesangat2 kerana rakyat dah mula benci kpd UMNO, dan menyukai BN rata2nya...

Kelihatan jeritan tu datang dari kalangan hadirin di ceramah PKR. Kemungkinan ada penyokong PR tak berpuashati dengan pemimpin PKR terutama Anwar yang sering terbabit dengan salahlaku dot dot dot.

Bukan semua penyokong PAS yang berminat dengan Anwar.

Tercengang lg sekali bile tgk aisya komen

Dey macha,bru kuar dari estet ka?tarak paham la ckp mu ni

Ni la satu2nye komen yg paling bodo yg pnah aku lihat sepanjang karier mengomen blog ni

Anon 750,kamu ni yg x bermoral sbnarnye,dimane fakta dan hujah yg mu bentangkan?tibe2 trus buat konklusi je ni,dulu blaja kat sulu ke?

Aisya,jelajah merdeka rakyat slalu ada live streaming,tgk n bersorak di rumah aje,ngee

Erkk Fareez.. kali ni sya x tersasul sebut lan todak..heeee..

Maaf kalau sya terlebih hujah di atas.



-aisya-

Hehhrh ye.. itulah selalu buat. Nak tgk live xde kesempatan. Sya tgk kedua2 pihak. Pkr n bn. :) n guna iman dan akal membuat kesimpulannya. InsyaAllah.



-aisya-

Anon 818

Betul cakap awak. Jangan melabelkan apa2 tapi harus dibimbing.

Awak boleh bagi cadangan, siapa harus membimbing? Bagaimana? Bila dan kenapa?

Jum bincang, jum.


-aisya-

Syaitan suka sembunyi sebalik rupa manusia. Setakat maya ni selamba je ciplak nick.

Teruskan usaha anda. Maklumlah kami ni bodo x kenal kawan2 sendiri.

Senyum senang.

-aisya-

Fareez..sori komen tu tersasul..heheh


-aisya-

Tahniah PR

Waalaikumusalam..insyaAllah.

Bkn susah pun, bagi je ruang n peluang. 5 tahun lagi tukar la plak kalo x puas hati. Guna sistem dua kerajaan akan menyediakan sebuah pemerintahan yang lebih berjaga2 n berkebajikan.

Ini duk berpuluh tahun 1 tu aje..penat la dia nak kira duit masuk poket.


-aisya-

Moral of de story ::

Abaikan je makhluk macam anon 750 tu.


Bukan tau menda, ayat tu pun 50x type delete nak bagi nampk bijak.

Anon 750 lampin dah tukar?


-aisya-

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR delete 8 April 2013 at 22:11

Hahhaaha...pape kome tanding bebas....kakakakaak.....pape lah kome....batalkan jelah wei.....dengar nasihat ku ini......batalkan....nanti pape kome.....turrrr...montot ke bontot sebutan eh.....sekejap kentut...sekejap bantut.....macai buat lelongan jual bontot tur.....lagi midnight...lagi murah.....kalo juai ayam...mesti sebut...ayem ayem...ayem...ni bontot..montot ...kentut...baik jual taik terus...taik taik taik...haaaaaaaah.......macai tengah cari duit tu...bini dio nak tukar s4 dengan iphone5....hehhehee...kesihan....takut bini betul....hahhhaahaha...kompom besok cakap takdak suara......hhahahaha...kena kanser kerongkong le ko gamoknyo......hehhehee...PAPE LE KOME.......

Aku rase mcai yg jerit bontot2 tu dah ada pglaman kena liwat..tu yg syok sgt sebut bontot...jual brg lah tu

Tgk ler tul2 disebalik bndera pkr ade bendera bn jg.

Brader.. Relaks..relaks sket bahasa tu.. Kawal bahasa. Walaupun kami tak tahu siapa anda, tapi malaikat sentiasa mencatit. Pada saat perkataan gelaran buruk digunakan (macai), telah jelas kamu telah mengengkari perintah ayat 11, Surah al-Hujurat:

"Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka; dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka; dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain; dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah ia beriman. Dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim." (QS 49:11)

Yang menghina DSAI tu memang jelas perlakuan mereka. Janganlah pula terikut mereka masuk ke lembah kepanasan. Akan menjadi umpama dua satria yang sedang berlawan. Ketika sedang bertarung, tak perasan mereka telah saling berlawan hingga ke puncak gunung berapi, yang boleh meletup pada bila-bila masa.

Janganlah dilawan api dengan api. Yang menang jadi arang, yang kalah jadi abu.

Terpakse didi xplain diri dia yg sbnar,hurm..nak wat cmane didi,mcai mencilok dan membusukkan name kamu

lan todak0122118747 delete 8 April 2013 at 23:34

Hi babi

Aisya i nk liwat u boley?

Betol tu,bg je peluang Kat pakatan memerintah,xdenye bankrap malaysia ni,kalo rase x ok,kita tukar blik,tak gitu?

Umur dah tua,tapi perangai mcm budak darjah 3,budak darjah 3 pun lg elok prangainye drp kamu ni lantakdotelo

Hai

-aisya-

Jom
-aisya-

Kalo bleh,jgn sampai tertengok tv3 suku nun,bhaye,bleh timbulkan fitnah di dalam hati kite,huhuhu

Contoh perkara fitnah adalah seperti 2 mangkuk di atas ni,jangan ingat anda hebat dngan mencuri nickname2 pejuang kami,tapi ALLAH lg mengetahui siapa kamu sbnarnye whai pencacai2 ubn skalian,jgn lupa ntuk mencari owner nick aisya dan nenek hang di akhirat kelak na,

Allah maha mengetahui wahai sdare

X Pnah lg msg2 si aisya sesingkat itu

Hai anon 1150..

Seronok jadi aisya?? Hheheh ..


"Bersikap lemah lembutlah kepada orang-orang mukmin tetapi keras terhadap orang-orang kafir.”

(al-Maidah: 54)

Malangnya saya tidak dapat menkategorikan kalian di dalam golongan apa. Kafir laknaktullahhu minzalik atau walmukminin yang dijanjikan syurga dan keredhaan Allah.

Fareez, mekasih :) u r getting to noe me well.


-aisya-

Terima kasih. Keseluruhannya, awak benar. Selebihnya kita serahkan kepada keadaan halatuju waktu.

Berlembut pada ketikanya dan berkeras pada ketikanya :)


-aisya-

Kepada penyamar nenek hang dan anon 1152 yang begitu berminat dgn aisya :)

Kalian boleh meliwat, memfitnah atau melakukan apa saja. Saya sedia n tidak keberatan.

Tetapi,

Sya rela diperlakukan apa2 oleh kalian dengan syarat kalian membuang keEsaan kalian kepda Allah SWT. Membuang kalimah syahadah sekiranya kalian muslim. Memperakui bahawa tidak ada hari akhirat serta malaikat yang menjaga baik buruk manusia adalah pembohongan semata.Serta dengan yakin basahkan lidah kalian dengan menolak Rasullullah sebagai nabi terakhir dan kiblat kalian bukanlah Kaabah.

Seandainya kalian, wahai pemfitnah akhir zaman rela dan tegar mencukupi syarat2 tersebut. Katakan apa mahu kalian dan saya berpegang pada keyakinan Yang Maha Satu, akan binasalah orang2 yang mendustai n menyekutukan Allah n beranggapan perbiatan mereka tidak diketahui-Nya.


Kalau korang berani sahut cabaran saya. Jadilah lelaki. Datang berdepan dengan saya sebagai lelaki n menggunakan nama kalian sebenar.


Saya Siti Nur Aisya mencabar anda ke mari dan bentangkan apa pun bentuk perbicaraan yang anda mahu.

Dan kalau kalian adalah orang Islam, kalian akan tahu apa2 yang saya perkatakan itu adalah sangat-sangat-sangat berat n saya sedia memikul tanggungjawabnya di akhirat!


-aisya-

Menjadi murtad n kufur tidak semata kerana kamu berkata dengan jelas kamu mahu keluar Islam.

Murtad boleh terjadi dengan perbuatan juga.

Berpolitiklah n peganglah pada falsafah politik tapi di atasnya jangan buang agama. Saya mohon dengan sangat!


-aisya-

Tercengang sambil menyokong aisya.......senyum ;-)

Ada.. infonya ialah "hari ni kita menipu pasal bla bla bla..."

Hehhe saya suka tgk dua2 belah pihak. So kita tahu isunya apa.



-aisya-

Bila puak2 bn dah terlalu taksub dan tidak boleh terima kenyataan,maka mereka akan melakukan apa sahaja

Yang sy tahu,isunya x boleh dimasuk akal,hahaha

:) senyum sajalah Fareez. Saya bersyukur dan yakin pada-Nya. Kalau salah saya akan mohon maaf tapi kalau saya benar, I will stand for myrite till de death part... heheh..

Kesiankan dorg? Modal tadak..fakta yilek terpaksa la main kotor. Itulah ajaran bn yg meracun umat Muhammad.


-aisya-

Anon 852.. daripada berkata2 hal yang kita kurang tahu n lebih banyak mungkin2, baiklah diam aja atau pergi ambil tahu dengan detail. Takut kalau termasuk dalam golongan pemfitnah seterusnya. :)


Anon 1044, bendera adalah buatan manusia. Tidak dipersoalkan dalam kubur tetapi bila manusia mengagungkannya jadilah ia begitu hebat n besar sbg intergriti lambang maruah kedaulatan. Itu saya akui. Tetapi Ada hal yang lebih besar n serius perlu ditangani selain membelek flag. Apapun mekasih utk infonya. Dihargai :))


-aisya-

Lan todak... :)

Kalau mak ayah meninggal..bolehkah dia mengharapkan kamu menghantarnya doa dan fatihah?

Saya mohon selalu pada Lan Todak n semua anon2...banyak soalan sy pada korang tertinggal camtu je..kenapa takut nak jawab ek?

Paling2 masuk komen, menyamar memfitnah maki hamun pahtu lari. Kesian betul..sapalah mak ayah korang ya? Mesti sedih hati orgtua.


-aisya-

Entahlah. Dari pemimpin smpai anak buah. Perangai sama je. Memfitnah mencarut.



-aisya-

senyum selalu..:)

Kannnnn.. takut sgt nak tukar2. Mcmlah kiamat kalo bn x jadi pemerintah. Haizzz




-aisya-

Assalamualaikum wbt.


:) senyum pada kebenaran Harris.



-aisya-

Sebenarnya, sy selalu tengok jg berita2 dorg. Bila ada yg dibangkitkan sy akan segera memcari informasi alternatif. Merujuk semua medium. Begitulah selalu.


Senyum.


-aisya-

Ha senyap trus cai2 umnogok ni. Tak leh nakwat pe dah. Terbaik aisya

@Blanka

Perhhhh siti nur aisyah memang srikandilah...tabik springg

Bn tau pr smakin kuat dan btambah kuat. Jln tuk menawan putrajaya terbuke luas. Skrg ni bn sebok nak bg tu bg ni sebagai rasuah. Cai2 umnogok patut bterima kasih pd pr, klu bkan sbb pr yg ketengahkan byk isu jgn harap nak dpt sen dr bn.
Mat sabu bsuara ttg komunis, tentera dpt imbuhan.
Rafizi ramli kate nak trunkan harge kete tempatan , bn cepat2 nak turunkkan jge. Interest kete tmpatan pn dah trun skg.
Dsai kate nak bg lesen psendirian kat p.teksi pn bn cpat2 nak bg jg.

Br1m, baucer buku, rebat tpon, baucer tkor tyar teksi, bantuan tuk bdak skolah, mcm2 lg ah. Aku pon x ingt dah. Tk bsyukur lg ke cai2 bn.

@blanka

Aku bce sme kmen2 ko aisya..ko mmg hebatlh...bleh tahu x umo ko brape?

Nak tanye sape2 yg bg komen sbg anon leh kne detect ke?

Mereka adalah spesis dri planet marikh yg telan ape je. Ni anon 832 sy tau mereka keje ape. Sbb tu walau benci tp ttp kne pangkah bn.

@blanka

Aik lan todak. Mane dah salam 1 malaysia yg ko agung2kn ?

@blanka

Video besi boleh caya ke??

You all prasan tak....lan takdok telor comment die ciput2 je...dh goyang la tu...

Bile u nk isap kote i aisya?

Dari Abdullah r.a, katanya:

"Seolah-olah saya melihat Nabi s.a.w menceritakan seseorang di antara nabi–nabi yang dipukul oleh kaumnya hingga mengalir darahnya dan nabi itu menghapuskan darah di mukanya sambil berdoa: “Wahai Tuhan! Ampunilah kiranya kaumku kerana sesungguhnya mereka belum tahu."

(Bukhari)


Terima kasih Harris. Moga awak Islam ketika dilahirkan, ketika hidup dan ketika di hadapan Allah Yang Maha Melihat walau sehama perbuatan awak.


Haqqul laillahaillalah, alhamdulillah.

Senyum



-aisya-

lan todak0122118747 delete 9 April 2013 at 11:06

Ya Allah haris...awat hg jd lgtu..bila nk insaf ni

Wow, lan todak dah pandai sebut ALLAH,ingatkan pandai sebut khinzir je

Aisya,percayalah,si harris yg brkate lucah itu adalah harris si penyamar

Oh ye ke? Sya x kenal Harris sebelum ni. N reply itu pun sy tujukan pd Harris yg melucah.

Fareez, sya kesian betul dgn penganut fahaman BN ni. Itu sajalah produk yg mpu bn keluarkan setelah 50 thn lbh memerintah. Penyokong yg lebih hina dari sampah. Otak kosong, kelakuan lebih busuk dari muntah hantu. MasyaAllah.

Nak berhujah fakta xde, jadi kerjanya curi nick n maki hamun. Kalau dorg ingat boleh provok n buat sy marah dgn cara tu...silap besarlah.


-aisya-

Oh xlah. Sya bkn srikandi, haiz.

Mekasih Blanka.

Anon 227, umur sya 26 thn.


-aisya-

Mmg mudah bercakap...cuba kena kat diri sndiri atau mak bapak kita..baru nmpak langit tinggi rendah..pghinaan dtanggungg DSAI dah lebih satu dekad

Taruk la video apa pn... tp jgn harap nk pecaya..ABU Takbir... Lawan tetap lawan..

Mr. Right

anarkin skywalker delete 9 April 2013 at 14:40

salute la to both of u...hujah nkrg mmg brilliant...so leh la aku rehat2 sikit...smbil tgk2 set pancing aku nih...hahahaaa( tu pujian utk eisya, fareez,blanka n kawan2 pr yg lain..cai bn..ermmmm..mmm..lupalak..aku nak cakap per tadi?)..hahhahaa

anarkin skywalker delete 9 April 2013 at 14:43

speechless kt eisya...u have my honour....pemimpin mase depan..

anarkin skywalker delete 9 April 2013 at 15:06

MIND CONTROL...care yg dilakukan oleh elit elit diseluruh dunia...termasuk di malaysia...dan ia berjaya 'meninggalkan saka'yg sgt hebat kpd sebahagiaan besar rakyat malaysia agar terus tunduk,patuh dan bergantung harap kepada BN...dengan menggangap bn itulah pemberi kemakmuran,kesenangan,keamanan dan perlindungan kpd seluruh rakyat malaysia...hakikatnya..mereka sgt berjaya..tetapi kini...rakyat telah bangkit...bangkit utk mencabar lagenda dan hikayat ketuanan bn..sudah tidak bermakna lagi,beras yg dihulur...kerana apa yg rkyat mahukan adalah sawah dan bendang yg subur....

Kalo xkuat iman blh rosak akidah.
Akhlak usah ckp la..

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR delete 9 April 2013 at 17:17

Besalah ging...lembu ternak...aku yang diam ni pun diusik apo lai yang daim zainudin....hehehehe.....kita lawan sampai dorang keluar air hidung je ging......penyakit mulut kuku lembu ni bahaya ging....mati pelan pelan..dah tu import tak laku....hhhehehekalu jumpo dorang ni ging...ada garam dalam poket pun jangannlllahhh ko kasi lembu ni jilat....tayang je bungkus garam kat lembu tu....biar dia taliur terhegeh hegeh........dorang ingat tuan dio akan supply garam seumur hidup...kakakakaa....lembu sakit mulut dan kuku.....tembak je...habis cerita....kakkakakaka.....

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR delete 9 April 2013 at 17:47

Tu sebab kenapa kita melawan sky...kita telah bebas dari sifat takut ini....yes kita susah...tapi kita susah berprinsip...prinsip dio...kita bukan pengemis......macai ni sentiasa tak cukup...mereka disusahkan mereka tak sedar...mereka dikembiri...dibonsaikan dan dimiskinkan oleh sistempun mereka masih tak tahu...apatah lagi nak menyedarkan...kerana mereka tak tahu rahsia anak lelaki iskanadar punya doctrin....alahai...macai...anak lelaki iskandar berdoctrin...bacani bebetul macai....cucu lalaki kutty tu....kalau korang disusahkan dibonsaikan dan dibodohkan...itulah saja cara sesuatu kuasa boleh panjang umur dia.....ahhh...itulah doctrin mahathir anak lelaki iskandar cucu lelaki kutty......dah tahu macai...pandai pandailah le memintarkan diri......

Anarkin jangam rehat dulu..heheh guna pancing tu pancing semua yg gelap hati ke mari.


Sy mungkin akan jrg hadir. Banyak tugasan menanti. InsyaAllah klo ada kesempatan.


Amal makruf nahi mungkar. Lawan tetap lawan kekwn. Tidak perlu kebanggan atau kehinaan dunia..cukuplah berbangga sbg umatNya yang Haq.


-aisya-

Maaf ye encik milo suam,sy nak ajaK bbrape troopers untuk g blog melalut cai BN yakni blog IPOH MALAY untuk bg pencerahan sket kepada pmilik dan pengikut blog trsebut,huhuhu

anarkin skywalker delete 10 April 2013 at 01:29

huhuh...betul sgt tu dd....doktrinasi ini membentuk pemikiran konservatif yg sgt naif...rakyat terutama di kampung2 menjadi sgt terbendung fikiran mereka selain menyerahkan bulat2 pemrintahan negara selama berpuluh puluh tahun kpd ubn dengan setia dan penuh keyakinan...mereka tahu mereka ditindas,tapi mereka masih lagi setia....kerana permainan sentimen dan propaganda yg menyentuh nilai klasik masyrakat terutama orang melayu...jadi mereka letakkan harapan dan nasib mereka kpd sang penguasa yg mereka anggap pembela...hahhaa...nmpk tak ayat aku tu... klako lak aku bace...tapi itu semua mitos bagi anarkin...aku masih berpegang kepada satu kaedah yg sgt2 kuno dan primitif...iaitu BERFIKIR... dan satu prinsip aku,aku tak pernah percaya 100% ape yg kerajaan cakap xkira pr or bn...so setiap sesuatu tu perlu dinilai dgn lebih meluas dan dari pelbagai point of view...kesimpulanya...BN perlu more realistik kpd new political will serta perlu letakkan wawasan dalam politik era baru... berundur lah dulu,rangka strategi dan tawarkan yg lebih meyakinkan buat rakyat...insyaallah,rakyat akan letakkan sesuatu pada tempatnya....kembali..

anarkin skywalker delete 10 April 2013 at 01:32

takpe...kite saling sulam menyulam kebenaran...nmpk cai buat onar..cucuk je ngan jarum....adios

Kesian macai

Tu je BN/UMNO bole buat......kacau ketemtraman
Buat bising.........Najib be a real gentleman debat laaaaaa. Macai2 xde maruah mcm ketuanya juga!

Umngok da gabra nk hilang kuasa...hahahaha

Ooo kata pas parti ajaran sesat salah, kutuk sesama islam laaa tp yg doa kn sedara islam k.o tu bleh plak pastu solat org umno tk masuk syurga pun kira no problem la kn lg satu amanat hadi tu kira tk ikut sedap mulut la kot yer....sembang lebih la lu mat....

Tak sabar tunggu 06.05.2013 dapat pemerintah baru. Amin.


EmoticonEmoticon