Prof Sidek Baba akan sekali lagi mengaku diliwat Anwar Ibrahim?

LIHAT wajah orang tua ini baik-baik, namanya Sidek Baba, dia kini sedang diperkudakan dengan kerap di media arus perdana kongkongan Umno dan BN seperti Utusan Malaysia dan TV3 untuk menyerang Anwar Ibrahim secara bertali arus.

Dimaklumkan, Sidek Baba adalah salah seorang ahli dalam kumpulan khas yang dibentuk oleh Datuk Elias Anor Abdul, Setiausaha Politik Najib Razak dan diberikan habuan RM15,000 sebulan untuk melakukan tugas khas "membalun" Anwar Ibrahim.




Satu masa dahulu selepas penahanan Anwar Ibrahim pada 20 September 1998, Sidek Baba telah ditangkap dan ditahan di bawah ISA oleh Rejim Mahathir. Seminggu selepas ditahan dalam ISA, dia mengaku telah diliwat oleh Anwar Ibrahim.

Menjelang PRU13, ramai pihak berpendapat, di dalam menjalankan tugas khasnya membalun Anwar Ibrahim, dengan upah RM15,000 sebulan ini, Sidek Baba dijangka akan sekali lagi mengaku pernah diliwat oleh Anwar Ibrahim seperti pengakuannya sebelum ini.

Melihatkan watak lelaki lembut yang dimiliki oleh Prof Sidek Baba ini, dia dijangka akan digunakan untuk mengaku sebagai mangsa liwat Anwar Ibrahim menjelang pilihanraya umum ke 13 sekaligus melengkapkan kempen lucah Umno dan Barisan Nasional bagi meraih sokongan rakyat.

Maka sebelum dia sekali lagi mengaku diliwat oleh Anwar Ibrahim, bagi menyiapkan "assignment" membalun Anwar, biar gua balun dia supaya dia tahu langit tinggi ke rendah. Prof paling bahalol dalam Malaysia...

ReJaM© " Duit punya pasal, gadai maruah pun sanggup bahalol..."

119 Comments

  1. Salam,ni nak tumpang tanye na..dikatekan anuar ni minat yg jambu2,ni pun kategori jambu jugak ke?mohon pencerahan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...nie bapok jambu...pelawok la nate nie...

      Delete
    2. Ekekkekek.. tumpang gelak je.




      -aisya-

      Delete
    3. Wahahahahahahahahahahahahahahahahahwahahahahahahahahahahahahahah wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.... memang lawak gila.. wahahahahahahahahahahahahahahaha.... meroyan gila babi anjing kurap PR.. adakah anda mengenali prof. Sidek baba????

      Delete
    4. Tahniah,anda pencacai pertame ntuk hari ni..da lame kami menunggu pencacai mcm mu masuk,hurm,bru blik pasang bendera ke?

      Delete
    5. Alahai comelnyaaa.. masuk2 terus maki hamun. Ni nak tanya dulu, anon 757 muslim ke? Kalo muslim jawab salam dulu ya.. assalamualaikumm.

      Keduanya, soalan panas enjin tuh..hheh mengikut anda siapakah prof sidek jambu..eh baba tu? Cer citer cer citer...ngegeg..

      Tapi xmo la maki2 camtu, kak mah x ajarkan..ingat tuu..xmo! Xmo!


      -aisya-

      Delete
    6. Alaikumsalam.. nak jawab salam orang kafir tak boleh jawab penuh ye.. patutlah meroyan gila babi rupanya tak ada proBN komen.. kesiiian...

      Delete
    7. Nape pla nak meroyan. Aku sntiasa siap sedia nak bhujah ngan cai2 bn ni.

      Delete
    8. Wow,tingginya darjat OSTAD anon 958,mcm tu cranya dia menjawb salam..tahniah buat penganut BN

      Delete
    9. Kalau ikutkan,dah lame aku carutkan ostad anon 958 ni,hurm,sabo je la ye fareez...

      Delete
    10. Anon 985, terima kasih. Semoga mahsyar mmpertemukan kita. :)

      Seterusnya, untuk menuduh seseorang muslim itu kafir ada klausa2nya. Begitu juga dlm pertuduhan murtad. Ia tidak sesennag itu ditype kerana agama, iman dan ikhlas adalah dalam pengetahuan Allah.

      Jika anda benar muslim, anda harus tau basic2 itu n tau atau tidak, kita bertemu di padang akhirat, terjauh dari politik n dunia. Allah pengadilnya.

      Seterusnya lagi. Anda bertanya tentang pengetahuan kami mengenai siapakah Prof itu. Kami tahu, tapi pengetahuan kami mungkin ada lebih atau kurang pengetahuan kamu, jadi bentangkan apa yg kamu tahu dan kita bincang.

      Bincang bermaksud mencari pro n kon sesuatu isu sebelum diputuskan sebulat suara ia menjurus ke arah mana. Di dalam perbincangan, boleh marah atau bertegas tapi bukan maki hamun carut macam tu.

      Last but not least. Kamu gagal. Peringkat saringan je dah gagal. Awal2 dah tunjuk emosi tak stabil.

      Oh ye, sebelum saya away, saya nak ingatkan awak 1 menda ni. Fine awk panggil kafir atau apa. Tapi KAFIR adalah 1 perkataan yg sgt besar n dlm maksudnya bg seorang muslimin/muslimat.

      Adakah awk yakin awk x kenal saya? Mungkin iya, tapi bagaimana kalau sya ni adalah salah seorg ahli keluarga awak? Kita x saling mengenal di maya ni. Tapi hal itu tak mustahilkan? N awak telah menjatuh-hukumkan keluarga awak sbg kafir.

      Saya agak sedih bila bab agama ne. Sebagai muslim anon 958, tak bolehkah awak stand down dgn emosi n syaitan tu? Berbicara n berhujah sbg org matang n sedikit beriman? Tidak ada siapa yang benar atau salah dalam politik ni sbnrnya.. tapi antara keduanya, ada Iman dan Amal jadi penentu. Saya percaya awak masih ada kebaikan. Tidak seorang muslim itu khasnya dan manusia itu amnya terlahir dengan kejahatan semata2.

      -aisya-

      Delete
    11. anarkin skywalker7 April 2013 at 23:24

      macai2bn ni xtau adab2berhujah dan mengkritik...care nak diamkan lawan,maki hamun dengan segala bahasa kesat...tapi pointless...
      sebab tu diorg prefer guna nick anon..so lau diorg kantoi diorang leh hide n run...pastu wak tatau je...dulu kini dan selamanya mcm tu..

      Delete
    12. Walaupun gune nick anon,jgn lupe akan 2 makhluk ALLAH yang mengapit kiri dan kanan kita..

      Delete
    13. Tulah, heran betul sya. Dia yg kuarkan soalan bila disoal balik marah2 lak. Pahtu meraban entah ke mana.

      Kalau ye pun nak spin, biarlah cerdik sikit. Jangan sampai kena lipat balik..huhuhu

      -aisya-

      Delete
    14. nak tanya dgn cik aisya.

      apa pendapat cik aisya bila nik aziz kata solat org umno tak dpt pahala dan hadi awang juga penah kata undi umno jatuh kafir sedangkan dosa phala syirik atau tidak itu semua adalh urusan Allah s w.t

      mohon pencerahan

      Delete
    15. anarkin skywalker9 April 2013 at 15:25

      soalan pertama die,nko baca habis tak statemnent nik aziz tu?soklan yg kedua,nko bc habis tak amanat haji hadi tu?soalan ke 3 nko tau tak ape perkara yg boleh menyebabkan dosa dan apekah perkara yg boleh menyebabkan dosa,syirik,kufur kafir dan sebagainya...benar ia milik Allah...tapi Allah dah turunkan manual operating system untuk kite ikut dan juga penyelesaian sekiranya berlaku trouble shooting dalam kehidupan ini..manual ni dipanggil al-quran dan al hadis...so guideline da ade..tapi xikut,ingkar malah menentang secara kate2,perbuatan dan amalan..jadi ia terhukum dengan sendirinya...xperlu belajar tinggi2pun utk memahami basic concept lam islam ni....sori...rase cam nk bg pendapat...take positively ok...

      Delete
    16. DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR9 April 2013 at 18:02

      Jangan sesekali kamu makan bangkai.daging sedara sendiri....kalau nak makan juga...ada kelas puak sinunnnnnn tu buat......punyalah banyak makanan kat dunia ni...meke ni pilih daging manusia....alahai.......aku nak fitnah lipas kat rumah aku tu pun keluar peluh dahi aku dibuatnya....inikan......aduyaiiii...berhentilah .....kalau masalah pangkat...wang...nama....jangan taksub sangat prof...kang mati main upah orang 2k ke 4k untuk baca doa atas kubur mengelak siksa kubur prof...silap haribulan...anak sendiri pun taknak doakan prof.....kalau yer DSAI BUAT...buktikan sampai kami diam...tapi kalau pru13 baru nak on...alahai prof...teknik basi dan lama lah.....tobatlah......baik keje je mcm biasa...dapat pencen...melancong ke asia barat...mencari diri.....habis cerita.

      Delete
    17. Heheh anon 1049, maaf le lambat masuk. Maklum kerja :)

      Terima kasih tanya dan sya rasa semua pertanyaan tu dah dijawab Anarkin dgn pertanyaam kembali kepada awak anon 1049.

      Ada 1 persoalan penting iaitu ADAKAH AWK BENAR2 TAHU APAKAH YG DIPERKATAKAN TG NIK AZIZ atau hanya mendengar tanpa menyelidik? Soalan sama utk amanat Allahyarham Haji Hadi. Awk benar2 tahu apa amantnya atau cuma dgr ckp2 kedai kopi?

      Kenapa Allah bekalkan kita dgn Quran n Hadis? Bknkah Quran mencakupi semua aspek hidup muslim? Setuju?

      Ini kerana di dalam Quran banyak firman2 Allah yg perlu juga dirujuk ke Hadis sebagai jalan penerangan n pemahaman. Apa relevennya dgn soalan awk kan anon 1049? Relevennya adalah, jikalau AlQuran yg sebegitu agung pun dikembarkan dgn hadis sbg penerangan apatah lagi kata2 manusia biasa.

      Pernah x awk terfikir kenapa BN sgt 'kedekut' mmberi ruang kepada PAS utk menerangkan apakah amant sebenar Haji Hadi di media perdana? Walau hanya 20 minit? Guna akal awak fikir...fikir..atau mahu sy beri jawapan?

      Tapi waima kerajaan tidak memberi ruang pun, sbg insan berakal awk harusnya berusaha dgn segala keupayaan utk caritahu..selidik..tapi malangnya...


      Anarkin terima kasih :)


      -aisya-

      Delete
    18. Bercakap soal amanat. Ada beberapa amanat yg ingin sy kongsi::

      Amant Haji Najib pada sidang media 20 April 1983,

      "Negara akan huru-hara sekiranya undang-undang Islam dilaksanakan..."

      salah 1 amanat Haji Mahathir pd ucapan perhimpunan Agung Umno 5 September 1997,

      "Tujuan menutup aurat kerana zaman nabi Arab suka merogol kerana nafsu kuat. Sebab tu Arab suka berperang..."


      Amanat Haji Abdullah Badawi pd persidangan Fikih Antarabangsa di Putrajaya pd 9 Julai 2007,

      " kalau org Islam memutuskan nak tinggalkan Islam apa lagi yg kita boleh buat? Biarkanlah..."


      Amanat Hajah Masyitah di Harian Metro 19 Jun 2005,

      " Dalam keadaan biasa melacur diharamkan tetapi jika terdesak, tidak mengapa.."

      Cukuplah sbhgian kecil sy letak di sini. Apakah amanat2 ni tidak terlebih berat drpd amanat Haji Hadi yg kamu tidak baca n tahu keseluruhannya? Ataupun ucapan TG Nik Aziz yg diambil separuh n dipropagandakan??

      Inilah sebenarnya amanat2 yg memesongkan n dengan jelas menolak n permainkan hukum Allah! Tidak keterlaluan kalau sy bertanya lagi..Islamkah para pengucap ini semua??


      Semoga Allah membuka pintu hidayah-Nya. Amin.



      -aisya-

      Delete
    19. Kekawan.. sy akan sibuk dgn kerja, jadual kerja baru...jadi mungkin terbatas waktu 'berbual' dgn semua terutama penyokong BN..


      InsyaAllah ada waktu sy akan menjengah.


      Lawan tetap lawan.


      -aisya-

      Delete
    20. saya adalH anon yg bertNya berkaitan ucapan nik aziz dan amanat hj hadi. saya bersetuju jawapan di beri. kesimpulannya amanat dan ucapan nik aziz berbalik pada quran dn hadis. tapi bagaimana pula kerjasama pas dan dap serta pkr. dap secara jelas menolak hudud hingga karpal singh kata langkah mayat dia dulu sebelum buat hudud begitu juga pkr dan dap buat ketetapan bersama yg agama lain boleh guna kalimah Allah namun pas tarik balik selepas dapat tekanan majlis syura. apa hukum para pengundi yg mengundi pkr dan dap. adakah sama solatnya juga tidak dpt pahala seperti org umno.

      Delete
    21. anarkin skywalker10 April 2013 at 02:09

      so...kerana kamu menjaga adab bertanya,kamu dimuliakan sbgi tetamu...soalan kerjasama pas n dap serta pkr...ok aku akan jawab secara logik dan biarkan eisya pergi lebih detail dari sudut agama...1.secara umumnye kite lihat bende tu cam memudaratkan agama islam..tapi cube lihat dari sudut dakwah...selama berpuluh2 tahun kite x sangka org yg dulunya lantang menolak hukum islam,tapi kini die bekerjasama pulak pas yg sgt islamis berbanding umno?mknanye die sudah bg ruang utk mendekati islam...mgkin kerana amanahnya pas pada agama,ketokohan pemimpin pas ataupun kerana kebesaran islam itu sendiri...so bg pas,kite x rase suatu maslah besar sekiranya dap amnya ataupun karpal singh khususnya menolak islam,kerana mereka itu kafir dan sgt2 kurang kefahaman ttg islam...yg menjadi fokus org2 pas adalah umat islam itu sendiri yg mengaku islam tapi lam masa yg sama menolak dan mempertikaikan hukum hakam serta kerelevanan islam itu sendiri atas alasan merencat kemajuan,pembangunan dan peradaban manusia..so xkira org islam paske umno ke,bilamana kite mengaku islam tp masih mempertikakikan islam itu sendiri,maka segala amal ibadah itu tertolak pahalanya,bukan setakat solat sahaja...maka benarlah kate2 nik aziz tu....

      isu kalimah Allah ni,isu yg dihangatkan je dik...nk alih tumpuan rakyat je..ni aku ringkaskan...2007 mhkmh benarkan akhbar mingguan gereja katolik the herald gunakan kalimah allah lam majalah diorg..hakim lau beng lee( mane hakim islam ?)

      sabah n sarawak dah guna kalimah Allah lam bible sejak sekian lame??nape umat islam malaysia x pertikai??

      nazri aziz melalui the star onlin tahun 2010.. negeri tanpa raja n sultan dibenarkan menggunakan kalimah Allah lam bible

      tahun yg sama idris jala,benarkan bible versi melayu diiimport dari indonesia..

      so ape pendapat nko?bg aku majlis syura sgt cakna apabila bertindak proaktif menangani isu kalimah ni..tapi sepatutnya tugas sape?majlis fatwa?menteri dalam negeri?mahkamah syariah?jakim???

      so pasal hukum undi dap n pkr,kite tgk track record..dap perintah penang...jumlah belanjawan bagi pembangunan agama islam meningkat dari tahun ke tahun...mknenye dap tidak memrangi islam malah dibantu lagi...check pulak sumbangan bn sepanjang perintah penang bg institusi islam??so hukumnya??nko pikir sendiri....

      eisya...betulkan jika anarkin salah...still learning...

      Delete
  2. Belajar sampai taraf PROF,tp masih lg memihak kepada org yg zalim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prof lenggang kangkong

      Delete
    2. Duit duit.. di mana kau duittt...


      Other side, depa2 ni patut suatu masa p jumpa DS anwar minum air ludah DS. Sbb ramai sgt yg naik, yg jadi hero, yg kaya-raya jual maruah n agama atas tiket Anwar Ibrahim. Bayangkan kalo DS tak diberikan Allah ujud di Malaysia ne..alahai makan pencen jela seko2...



      -aisya-




      -aisya-

      Delete
    3. Orang macam ini kita panggil Lembu

      Delete
    4. Kesian Cikgu Sidek...orgnya begitu rendah diri..
      Bila berbahasa terlalu lembut penuh budi dn berbudaya. Jadi kalian yg tak kenal dn lemparkan cemuhan.....siap2 minta maaf.......takut tak sempat....dunia ini kan pinjaman.....

      Delete
  3. bideo sex najib nazak akan keluar tak lama lagi ngan ziana zin. kui kui kui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lame x dngar kes tu kan,pandei org bn tutup cite tu,

      Delete
    2. Ahhh fitnah! Fitnah! Sume tuh fitnah..kalau betoi abe Jib ada skandal ngn kak Jiana, sah2 kak Jiana pendek umo dah. Kak mah garang tauuu.. takat apa menda tuh? C4? Cput? Tu dia main tunjuk aje hancur la jiana. Huh...am pes lady n am worn u...dun ever try to get close wif abe jib. His mine! Roger.



      -aisya-

      Delete
    3. Ngee...maaf ye bekas perdana menteri, kerana memFITNAH kamu dengan ziana zain,kamu mesti x kenal siape ziana zain tu kan,

      Delete
    4. Eh? Dah jadi bekas PM ke? Lahhh.. ingat pm lagi. Tb3 duk sebut pm lagi. Saya ni dah la cepat tertipu...huhuhu





      -aisya-

      Delete
    5. Sy pun terkeliru gak ngan tv3 suku ni..diorang ni seolah olah tiada ape yg brlaku pun..

      Delete
    6. Keluarkan video najib-ziana Dan hishamuddin-anuar biar depa cuak sikit. Ajar sikit puak2 ni.

      Delete
    7. Laba,better kita jgn ikut perangai yahudi papagomo yg ske wat serangan peribadi,kita lg elok prangai dari diorang,keep in cool je na,ngeee

      Delete
  4. Nape ek muke2 org bn ngan muke2 org dpt upah dri bn mmg nampak sgt muke jahat. Lg2 ble dorg senyum lg terserlah muke fitnah tu.
    Klu sal muke kat atas ni bg mana2 gay atau bapok pun taknak. Klu bg upah ble dipertimbangkan ltak gambar papagomol. Cai2 bn je yg nak tu peminat setia la katakan. Tak leh nak bayangkan papagomol ngan org tua tu kat lorong mlm pakai bju singlet sendat skirt paras bontot. Pelanggan tentu cai2 bn sbb ade cabutan bertuah sape yg pling buas. Tgk je konfirm muntah.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Sebelum Solat hati kasi bersih bro..jgn tubuh bersolat tp hati pikir mcm mana nk buat fitnah..

      Delete
  6. X Bnkrap ke nanti kalo bn nak trunkan harge kereta 20-30%????kan pakatan punye manifesto ada jugak bab trun harga kereta..kenape kalo bn bwat x bankrap n pakatan bwat bleh bnkrap??konpius la,kpd macai2 bn yg bijak pandai,mintak tlng jawb,ambo ni x berapa pandai sgt bab manifesto ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pastu nak bg br1m lg..alahai,bnkrap la malaysia cam ni...mesti bn ni ada cara tersendiri ntuk tak bg bnkrap kan,ape la agaknye ye...?

      Delete
    2. Cara tk bg bnkrap salah 1 nye bg naik harge minyak ngn brg2 keperluan. Hutang kat bnk dunia, naikkn cukai. Pham2le sapa tggung

      Delete
    3. Kite ke yang tanggung?wow,gembiranya,kalau mcm ni,x sbr rasanye nak sokong umngok pru 13,tahniah najib,coz menyusahkan kami..bersyukur rasenye tinggal di bumi malaysia ni,xpe berhutang,minyak naik,brang naik,ada GST 6%,janji MALAYSIA NI AMAN DAN SENTOSA KAN?sape setuju dngan sy?

      Delete
    4. Bn kate klu manifesto pakatn trunkn hrge kete leh bankrp sbb tak de untung kat kroni mereke sbb kete import pun trun hrge skali. Klu bn pla kete tmpatn trun skit tp kualiti turun skali , free servis pn takde. Bb tu drg kate nk trunkn hrge kete.

      Delete
    5. Takkkkkk setuju dan menyampah klu3 parti umnogok memerintah. TP SETUJU MALAYSIA AMAN SENTOSA. SETUJU BLE PAKATN MENANG NGN TANGkAP SUME PELAHAP DUIT RAKYAT.

      Delete
    6. Sunyinye,mane panglima2 umnongok sekalian ye?x kan g lepak shopping kompleks kot?bnyak isu lg ni,pru 13 da dekat sgt ni.Spatutnye panglima2 skalian da kene krje siang malam hasut kami jemaah pakatan ni ntuk undi bn..

      Delete
  7. Cai2 umnogok tgah cri idea nak fitnah. Suma tgh surf kat papagomol ape pla c gomol bg info kat drang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betapa malunya ngan rs terhina perasaan mak bapak sidek klu masih ade kat dunia ni. Tak terfikir ke perasaan anak bini die ni.

      Delete
    2. Pelik pla takde cai2 umnogok komen. Jgn2 drang ni bdak2 jambu wat keje skolah. Mak bapak pla cuti hujung mggu so tak leh gne tenet. Tggu mlm nnt bruler drg habis habisan nak beta.

      @blanka

      Delete
    3. Diorang dok sebok p pasang bndera,dah dapat dwet bru leh g cybercafe malam ni,kita brsdia je la,1 je bdak bn masuk,ramei2 la kite bedal dia,hahaha

      Delete
  8. Hahaha,papagomo tengah menghitung hari tarikh 22 april 2013,nanti msti ada lg brlaku kejadian org pukul kpale dia dr belakang sampai berdarah siap dapat jahitan lg,kmudian tersiar kat kitab utusan meloya,itu je la taktik yg dia tahu untuk elak g mahkamah,hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alasan yg kemungkinan c gomol akan gne lg untuk tak hadir mahkamah:

      1- luke kat kepala rs berdenyut denyut.
      2- warne stokin tak spasang ngn baju
      3- lpe isi minyak kete.
      4- cermin kete kne pecah
      5- kucing kat umah tak kejut so lwat bgn.
      6- tersalah pegi mahkamah syariah.
      7- doktor bg mc 2 hari so tak leh g mahkamah.
      Sapa2 lg ade idea cara c gomol nak elak g mahkamah sila komen.

      Delete
    2. -Ambiga buat demonstrasi depan rumah beliau
      -"ini smua salah anwar ibrahim(tibe2 je)"

      Delete
    3. Tanya sama gomol apa sbb goyang. Nnt jwb gomol backup dah hilang.

      Delete
    4. Haipp...jgn nyanyi lagu tu,nanti tersiar kat tv3 suku,x pasal2 kene siasat,lagu tu lagu keramat tu,ekekekeke

      Delete
    5. Ble pr menang nnt ape jd ek ngn tv 1, 2, 3 some, ntv cawan, ueekk tv, 9 , utusex, mentelo, berita hairan, dan mcm2 lg ?. Adakah mereke wat muke tak malu menyokong pr atau mereke akn mulekn niat jahat mereke untuk wat rusuhan atau mereke wat mcm takde pa2 yg mereke ni takde wat salah. Haaa, jwb2.

      Delete
  9. Kepada pr yg bakal memerintah. Sila hati2 dgn umnogok krana mereke ni talam dua muka. Klu dah kalah nnt mule lah nak skong pr pla pastu cre nak cover risau akn keselamtn diri ngn keluarga.

    ReplyDelete
  10. Hai..bila nak pru13 ni..dah tak sabar nak tukar kerajaan..asyik2 muka najib dlm tv....mcmlah dia sorg wakil bn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah pru 13 akan menyusul juga,persiapkan anak,isteri keluarga mu ntuk bersama jemaah pakatan rakyat,jgn lupa ntuk berdoa juge ye diakhir solat..

      Delete
    2. Sory ek bro mulot gatai nak nyanyi lg.
      Tanya sm najib ape sbb goyang. Nnt jwb najib kak mah hilangkan diri.

      Delete
    3. Dalam blog ni ade SB dok pantau...SB=sapok biki...dah lame dah tak dngar name dia kan

      Delete
    4. Saya takut laa... dgn para pemantau ni. Sekali dtg ambush sya mati la sya.. trrrr..trrrr... (sambil makan cekodok)




      -aisya-

      Delete
    5. Korang kan.. kalo abe jib berucap, cuba alert menda ni. Abe jib ne kalo berucap air liur dia akan bertompok kat tepi bibir. Dia slalu lupa nak lap KECUALI dia toleh kat kak mah n kak mah bagi isyarat mata maka dia terus lap mulut. Kekeke..sya banyak kali tangkap adegan camtu..


      Hehheh..ni bkn apa..saja citer santai2 petang hari...


      -aisya-

      Delete
    6. Positif thinking, kak mah ni isteri yg penyayang walo rambut dia garang. Inilah contoh isteri mitali ular.

      Tapi syg, abe jib ni amik kak mah dah jadi bekas tandas. Ngegeg ada la citer2 kak mah dgn para menteri sblm dicuci abe jib. Tapi biarlah dulu. Kita simpan apa yg perlu.



      -aisya-

      Delete
    7. Ok lah nak out dulu. Rasa malas nak masuk dah blog2 politik ni tapi mcm ada cacing lak kat perut...hehhe..




      -aisya-

      Delete
    8. Aisya oh aisya. Nak pjam ek care ko letak nme kat bawah ek.

      @ blanka

      Delete
    9. This comment has been removed by the author.

      Delete
    10. Heheheh.. tulah tu, nk letak nama cam Fareez x pandai. Tepakse la wat camtu..ekkekke..




      -aisya-

      Delete
  11. 1 soalan yg xde kaitan ngan tajuk pun...

    Ada x korang dapat msg dr no yg tak dikenali, kmudian mcm nilah contoh msg yg ak trima

    Salam 1 malaysia,parlimen dah dibubarkaN,pilihlah Malaysia,undilah barisan nasional...

    Mane le diorang taw no ak?kmudian nape la diorang menyemakkan lg inbox msg ak,korang ad x dpt msg yg same?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye aku ngn kwn aku penah dapat tp ckit msg yg aku dpt.
      Salam 1 mys. Selamat thun bru cina dri barisan nasional.
      Klu kes cmni sebenarnye ade kaitan ngan telko tersebut.mereke ntar msg secara random. yg pliknya no tu ble kol takde jwb atau ble kol customer service drg kate akn siasat klu drg ade hati nak siasat. No tu pn ddaftarkn atas nm org lain atau tak wujud lngsung

      @blanka

      Delete
    2. Ku dpt gak text sbjik cam fareezpro2...dh sangap sgt nk pncing undi Be eNd nie..

      Delete
    3. Sya selang sehari dpt. Dlm bahasa cine pn ada. Tapi sy wat2 x nampak je. Kdg2 kalo bosan try gak reply.. 1 menda je sy tanya..duk salam 1Malaysia, 1Malaysia tu..hape ke dianya? Maklum la sya ni blur, kurang tahu.

      Pakcik menang moto <--niklan je.


      -aisya-

      Delete
    4. Bn dah ketandusan idea ntuk tarik undi,bwat rugi kredit je diorang bwat mcm tu. ...

      Delete
    5. Drang kate takpe2, bkn wit drang. Kerajaan bayar gne wit kte jge. Kdg2 bengang jge aku ngn sesetengah telko ni, mereke ni ble ptg kdt kte tanpa kte sedar. Kli ni msuk kali ke 3 kdt sy kne ptg dan sampai habis licin kdt tpn, dah ler bru topup. Yg skit ati c.service ble kate aku gne tenet ms tu pdhal aku tgh tdo. DAN BKN MASALAH DIE SBB TPN BKN KAT TGN DIE TP KAT AKU N BYK LG PELANGGAN LBH BYK KRDIT HLG BBANDING AKU. APE PUNYE JWPN BIADAB DIE BG. Aku jwb dgn marah, AKAK NAPE BLE CKP GTU TP JGN LE NAK BODO2KAN AKU. TPON AKU NI TPON NOKIA LAME YG TAKDE KALER TPON BUTTERFLY ( RINGTONE tit3 tot3). Ape yg aku dpt drang akn wat report yg takde kesudahanye. Kdt pun tak nak ganti. Binawe tul. Yg aku nak gtau ialah telko yg ade kaitan ngn krajaan leh wat sesuke ati drg tanpe ape2 tindakan kat drg. Mesti ade sape2 yg penah kne kn.

      @blanka

      Delete
    6. Dah kul 1259 n syarikat telco masih lg mengganggu sy dngan msg2 spt yg sy ungkapkan tadi,tapi kali ni dia blank kan,Undilah. ....(syarikat telco pun da pening)

      Delete
    7. Telko pung risau gak cutomer lari.

      Delete
  12. BN dah buat hal dgn manifesto..matilah kita hutang negara akan menimbun...klau bn menang !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Kalau' Be eNd menangla....

      Delete
    2. anarkin skywalker7 April 2013 at 21:37

      perkara yg boleh memusnahkan negara selepas gout..BN la...hehe

      Delete
    3. Salam anarkin,lame x msuk,hehehe,bz brkempen pilihanraya

      Delete
    4. anarkin skywalker7 April 2013 at 23:18

      walaikumsalam...bz skit..byk mende nak settle down..wahh..!!makin matang nko fareez..respek kat lu...stand for pr..stand for justice..

      Delete
    5. Hehehehe,tq2,sy bnyk blaja drp anda yg bijaksana,lebihkan fakta,kurangkan caci mencaci,nak mencaci,dalam hati je,ahaks

      Delete
    6. Iya betul. Matlamatnya fakta bukan auta. Tapi kalau saya jadi geng BN, saya akan cuba mencaci dgn cara lbh kreatif..asyik ulang yang sama n konvensional, bosan la.


      -aisya-

      Delete
  13. Bru ler tau rpe2 nyer sumer cai2 umnogok kureng ari ni sbb sumer g abpbh kt bukit jalil. Ptutler tkde nak defend kikiki

    @blanka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh,patut la sunyi malam ni,teman idak la tahu,dah lame x menengok tv

      Delete
  14. lu org syok la sendiri2... sendiri soal, sendiri jawap, sendiri puji, sendiri buat lawak, sendiri ketawa... kitaorg malas nak campur. Itu tanda org dah malas nak baca blog ni.. Aku tumpang lalu je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anarkin skywalker7 April 2013 at 23:45

      tumpang lalu...sila2...baik2ade becak tu,taik lembu pun ade tu,ntah lembu sape berhajat kat situ td...kitorg tgh bincang pasal najib nak turunkan harga kete tu...bg membankrapkan negara...teruk tl najib..kan?kan?kan?kan?

      Delete
    2. Wow,nickname muslimah hbis,mukminah kate ko,tp ayat pertame yg kuar "lu",anda ni species jantan ke btine?kami kat sini memang ske tanye soalan pada diri kami sndiri dan jawb pun diri kami jugak,senang..Kalo komen kat gomo nanti lg la bwat leteyh,da tulis panjang berjela,last2. ."your comment will be visible after approval"

      Delete
    3. Ler bkan org mlas nak campur tp cai2 mcm kmu ni dah takde idea btul tak? Ko tumpang lalu pun mate pandang kiri kanan jge ye tak? Kot2 ade rakan seperjuangan, leh join skali tp maafle mlm ni sume cai2 bn g tgk abpbh tu. Awak tak join skali ke tgk artis melaram tunjuk yg haram.

      @blanka

      Delete
    4. Diorang ada bnyak lg idea la blanka,hurm,jap2,liwat dah ckp,china doll da ckp,lancap pun da ckp,hurm,ape lg ye?

      Delete
    5. Hehehheee...





      -aisya-

      Delete
    6. Btul le fareez. Rsenye yg tu je modal cai2 bn. Dah takde lain dah.

      Delete
  15. W/pun slalu ditipu bn...tp masih ada rakyat yg tak sedar2...takut perubahan, sdgkn berubah adalh utk kehidupn yg lbh baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul tu.saya pun hairan masih ada lg rakyat yg x sedar

      Delete
  16. lan todak01221187478 April 2013 at 00:37

    Salam 1Malaysia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh tolong ajarkan saya cara nak jawb salam jenis baru ni

      Delete
    2. Yang RASULULLAH ajar kalau x silap sy ASSALAMMUALAIKUM kan?salam 1 malaysia ni nabi mane yang ajar pulak ye lantodak?tlng share sket,nak gak tahu

      Delete
    3. Yela aku pn pelik gak salam 1 malaysia ni. Takkan nak salam 1 malaysia lbih tggi darjat dri assalamualaikum yg NABI MUHAMMAD S.A.W kita ajar. Ni lah gimik politik .

      @blanka

      Delete
    4. Nie mesti lan takdok telor dh menginsafi dri die...mmg die dh cmpare manifesto Be eNd ngn PR...tu psal die msk dh tau bg salam...kalu x, mencarut n melalak entah pa pe2 taikocing nie...Hmmm

      Delete
    5. Tapi anta taw ke nak jawb salam tu,?mcm ni ke?waalaikumsalam 1 malaysia?bkn waalaikumsalam w.b.t ke?

      Delete
    6. Sbr2. Die tgh tggu ularmak umno tu tlg bg jwpn.

      @Blanka

      Delete
    7. Juak2 umnooo je reti jwb salam camtu...

      Delete
    8. Kuikuikui...lan2...asal kamu bg salam cam 2...papa ajar cara islam kn??ni cara yahudi ni...lain kali x mau wat mcm ni lg k??x psl2 kne bhan...

      Delete
  17. Assalamualaikum wbt.




    -aisya-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam warahmstullahi wabarakatuh

      @blanka

      Delete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak bg info sket Ni

      Kepada warga2 IPOH,malam ni (8 APRIL 2013 - 9 MALAM),ad 1 ceramah pakatan rakyat di DESA TAMBUN IPOH,PERAK..Kepada sesiapa yg ada mase terluang,bolehlah hadir ye,terutamenye ahli2 umngok n bn,kasi refresh sket otak anda tu k,

      Penceramah:Siti Aishah(srikandi pkr),Shamsul kamar dan muhammad arafat

      Delete
    2. anarkin skywalker8 April 2013 at 15:37

      tambun...ohhh..lame xpergi...

      Delete
    3. Alahhh... sy next week baru gi ke Ipoh..huhuhu terlepas laa..




      -aisya-

      Delete
  19. lan todak01221187478 April 2013 at 20:06

    Hai natang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mne ade lembuuuuuuuu kat sni...cba lu g tnye kat jat...mne g natang2 die...

      Delete
    2. Dia ckp hai kat diri sndirik,name dia pun dah name binatang

      Delete
    3. Lan todak....india sttelment punya budak cari hang kat gombak...bila nak bayar hutang .....aku sampaikan je.....hehehheh

      Delete
  20. lan todak 2 kan samseng...samseng mintak dihormat...

    ReplyDelete
  21. Samseng boleh slamat dari azab kubur ke?kalo boleh,sy pun nak gak jadi samseng

    ReplyDelete
  22. Sebagai bekas pelajar beliau di uia dan seorang yg aktif di dalam pkpim / abim, saya mengenali prof sidek. Beliau amat dihormati oleh para pelajar. Jika tidak percaya, boleh tanyakan pada bekas-bekas pelajar yg lain. Pendapat prof sidek mungkin tidak dipersetujui ramai, tapi usah lah mencerca beliau. Terutamanya kalau anda tidak betul-betul kenal peribadi beliau.

    ReplyDelete
  23. Salam, buat prof. saya nak tanya prof. adakah prof. pernah buat perjanjian dengan ALLAH untuk menangguhkan umur prof. ingatlah dunia ni sementara kita tak tau bila kita akan di jemput ke sana, saya rasa prof. sebagai orang islam juga tahu bahawa menceritakan keburukan sesama islam amat di larang, sekiranya apa yang prof. katakan itu benar adakah prof. yakin dengan cara ini ALLAH akan menerima prof. sebagai soleh, dan sekiranya apa yang prof. kata itu fitnah semata-mata dan takdirkan ALLAH tidak lagi membenarkan prof. untuk berada di dunia ini dan prof. pun tak sempat untuk memohon maaf kepada orang yang prof. finah adakah pemimpin-pemimpin yang mengarahkan prof. dapat membantu prof. daripada seksaan yang menanti di sana.

    ReplyDelete
  24. Gaduh la org melayu..... Org cina dtg kumpul duit dan kalu korang dah x stabil bagi org cina perintah malaysia pulak..... Ye la org melayu asyik bergaduh antara umno, pas dan pkr...... Mana ada masa nak perintah negara malaysia........ Ini kalilah dap ( tq pas dan pkr sbb tlg dap utk jadikan malaysia seperti negara singapura )......... Sokong dap..... Hahahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan