Friday

Saksi terlibat hasilkan video lucah ditahan Polis





BERITA ini dipetik daripada keadilandaily. Difahamkan pada waktu ini laman sesawang rasmi Keadilandaily mengalami serangan ddos dan tidak dapat diakses.

Wakil Sekretariat Pakatan Rakyat, Shabrimie Sidek ditahan polis bersama dua saksi yang mahu mendedahkan penerbitan video fitnah lucah.

Mereka ditahan di sekitar sempadan Malaysia-Thailand di Bukit Kayu Hitam, sebentar tadi.

Dua saksi terlibat dalam pembikinan video lucah berkenaan tetapi berpaling tadah dan sedia membuat pendedahan sebenar.

Calon Dewan Undangan Negeri N21 Sg Acheh, Pulau Pinang, Badrul Hisham Shaharin atau Chegu Bard memaklumkan kepada Keadilandaily, tangkapan dibuat selepas Shabrimie dan dua saksi itu sudah melepasi pemeriksaan Imigresen di Bukit Kayu Hitam.

"Ini adalah tangkapan bermotif politik," kata Chegu Bard.

Menurut Chegu Bard, dua saksi tersebut bakal tampil di program KEADILAN di An-Nahdhoh, Kubang Semang, Permatang Pauh malam ini, dan akan membuat pendedahan terbuka berhubung penglibatan mereka dalam pembikinan video tersebut.

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan calon Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul dijangka turut menyampaikan ucapan.

Keadilan Daily sedang mengikuti perkembangan terkini berhubung tangkapan tersebut.

25 comments

Kenapa masa kes penayangn video datuk t tidak diambil tindakan sepantas ini ?

hai rossie hang betul betul jiwa kacau

Depa nak lari pergi Siam atau baru balik dari Siam?

rasanya nak pi cari cinadoll kot

ni semua nak salahkan polis plak.

najib bini rosmah delete 19 April 2013 at 22:10

kalau cepat ambik tindakan,
maknanya betul la dalam video tu bukan anwar...
Papagomo mesti meracau2 tido tak lena nih...
Tak sempat nengok klon anwar..
Potong stim betul la polis pon...
Kahkahkah!!! Asalkan bukan UMpornooooooooO!
INI KALILAH!

bulatkan undi,jgn timbang2.. delete 19 April 2013 at 22:31

mesti kaum umno tgh meroyan ni.macai xpyg cerite la,kalau betul crite ni.ramai la macai ikut rombongan pr esok hri.kikiki....

Ape bodoh sgt smpai bulih kna tgkp tuuu...bingai btoi nuar ni...senyap2 la dlu....bwk masuk tu...

Kenape tak saman dato t.. berani saman akhbar dan blogger yang melapurkan je.. dato askay telah membuat tuduhan yang dikatakan fitnah secara terbuka dan mencabar anwar menyamannya jika ianya fitnah.. secara terang dan jelas anwar takut berhadapan dato askay.. blog raja goyang adalah sandiwara bagi memerangkap BN..

bingai tu umno

saksi?
saksi yg mcm mane?

Yang nampak keling T tu punya kelentong

mana cai2 umngok nie???

Pegi psg bendera...dpt komisen rm 20 smlm....eeeeh bkn rm 2 smlm

Umno kaki lucah ae???

rossie syg awatlah suka.buruk.sangka kt orang.x baik awar boring ka x orang nak.gadoh dlm ni

ni le ulasan pakatan haram , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

Mmg semua salah mno...apa tujuan buat bideo porno? nak malukn musuh kunun.piirah. Ada akai tak mau pakai..kena ingat kat dunia buat fitnah, kat dunia juga kita akan dimalukn..itu blum lg tambah siksa akhirat..jgn tabur fitnah, takut2 nnti kena tempias kat kluarga kita..

ikut suka kamu lah labu

anarkin skywalker delete 22 April 2013 at 08:26

mamat copy paste...kekekekee..

Yang dalam video tak nak tangkap pulak ? ... hmmmmm dunia2 ....

ni le ulasan pakatan haram , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

Bukti UMNO pengkhianat MELAYU!!!
Cuba korang cek kerusi di parlimen utk
PRU 13 ini.. dimana BN mempertandingkan
seramai 131 calon Melayu, dan 91 calon
BUKAN melayu... Manakala PR
mempertandingkan seramai 145 calon
Melayu, dan 77 calon BUKAN melayu..
BN = 91 calon BUKAN melayu
PR = 77 calon BUKAN melayu
so siapa yg mengkhianati Melayu sekarang
ni? di mana kedudukan org melayu dlm
BN? kenapa BN lebih ramai calon BUKAN
melayu berbanding PR? ini fakta.. kalau tak
percaya pergi cek satu2 calon BN dan PR..
pastu kira beramai melayu dan berapa
ramai BUKAN melayu....

ak budak umno johor....tak pandai mcaci..salah tetap salah..benar tetap benar...negeri lain tu macai umno..

JOHOR UMNO BUKAN MACAI!!!kami dipergunakan oleh orang yang tak tahu 'perjuangan' lalu menyebabkan umno rosak!!mghala utara...

aku pun budak umno johor.tahun 1998 aku dan 20kawan2 keluar umno.malu bila kes liwat di villa yang belum wujud pun.tilam diusung dari bilik bangunan yang belum dibina?
kami tak sanggup jadi pencacai fitnah bongok,
perintah tak pandai.buat fitnah pun tak pandai tapi buat juga.tapi perintah juga.


EmoticonEmoticon