Thursday

Tan Sri Ibrahim Menudin calon KEADILAN Parlimen Labuan


SEMALAM Timbalan Presiden KEADILAN, merangkap pengarah pilihanraya KEADILAN, Azmin Ali telah mengumumkan bahawa kerusi Parlimen Labuan, Sabah akan ditandingi oleh calon Pakatan Rakyat daripada KEADILAN.

Azmin turut mengumumkan dua lagi kawasan parlimen yang bakal ditandingi oleh KEADILAN, iaitu Bera dan Setiawangsa.



Sebentar tadi ReJaM© sempat singgah di ibu pejabat KEADILAN di Tropicana, merisik-risik siapakah calon yang bakal bertanding di sana.

Maklumat yang ReJaM© perolehi, kerusi itu bakal ditandingi oleh bekas bendahari Umno yang telah menyertai KEADILAN baru-baru ini iaitu Tan Sri Ibrahim Menudin.

Selain itu, difahamkan calon KEADILAN Parlimen Setiawangsa pula bernama Ibrahim Yaacob yang juga merupakan Ketua Staff di Pejabat Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Parlimen Bera gua tak sempat tanya, nanti gua pergi risik-risik lagi hehehe...

ReJaM© " Tekadkan pilihan anda kepada Pakatan Rakyat..."

162 comments

PRU 13, PR mmg dah ready...jom kalahkn BN..nyampah tengok macai terjerit2 mcm kokang

Jom kita liht sapa yg kena

Ye dah bosan dah.. asik muka dia je yang keluar video tengah berjubor.. saman dato askay pun tak nak.. nak bersumpah tak boleh sebab dia nak idup lama lagi takut mati pulak.. adoi..yai..

Kami tak tolak Islam. Kami tolak PAS!

Ksmi pula tolak PR yang sanggup mengadai agama untuk berkuasa.

Contoh macai2 kaki sumpah adlah spt anon 707

Bkn "kami",tapi "kamu" sorang je

Kejayaan pakatan rakyat bakal bersinar di pru 13 ini,insyaallah

Aku tolak peliwat nasional.

Tempat aku markas pkr dah jadi bilik gerakan bn .....yes !

Kat mane tempat mu?mozambique ke?

Tolak kaki jubor.. nabi tolak kaki jubor tak kan mengaku umatnya ini kan pula kita nak angkat jadi pemimpin.. tolak orang yang melacurkan kalimah allah, kufur jika menyokongnya..

Bgtaw la sape kaki jubor?pemimpin mane yg meluluskan kalimah ALLAH dlm bible,ce bgtaw

Jngn haraf mng ke p/jaya tp klu ke prut lh kot

Kalo pemimpin yg kamu kate tu berjubo dpan mate kepale aku,aku leh cye,tp kalo stakat bideo kat lman web umno yg 100% x leh pakei,simpan je la knyataan bodo kmu tu

Sendri mau ingt ma...

Contoh pun contoh le.. ada aku kesah.. meliwat tetap peliwat.. yang batil tetap batil.. saman dato askay tak mahu.. takut hendak saman ummi hafilda.. buat laporan polis tak mahu.. maka disini kebenaran sudah tertegak dengan sendirinya, macam tertegak nya sediri kotey aljuburi apabila melihat pungkuk jantan jambu..

Bukan ke kau dah melihat depan mate kepale kau.. tak kan kau nak tunggu kau pulak yang kena liwat baru kau percaye.. wahahahaha.. kau boleh simpan kau punya kebodohan sebab kau lebih berkurap dari anjing kurap.. keh..keh..keh..

Bodoh kau parisporno mcm tu pun kau tak tahu.. lepas tu menuding jari kat orang lain pulak.. sape lagi kalau bukan papahomo kau tu.. kalu bodoh sangat jugak tanya mat sabu dia lah yang bagi gelaran manja tu.. shikh aljuburi katanya..

Lia boloh maciam duba tak boleh ingat ma..

Tak usah lah syok sendiri parisporno.. macam kucing tengah syok jilat kotey sendiri je kau ni.. keh..keh..keh..

fareezpro2, aku kena akui awak salah satu macai PKR paling tegar dengan kenyataan awak yang hanya percaya jika liwat berlaku depan mata awak.

Aku harap satu hari nanti awak dapat menerima kebenaran untuk menolak peliwat diangkat menjadi pemimpin negara.

Terimalah kenyataan parisporno.. tak guna kalau mata kau celik tapi hati kau bute..

X abis video,ok mcm ni,so korang da rase anwar bsalah kan?so nape x bwak kes ni ke mahkamah syariah WAHAI PENCACAI2 UMNO BN LAKNATULLAH SEKALIAN?

Mane polis?nape x tngkap anwar?X Bwak ke mahkamah syariah?

Jangn taw melalak je,sdangkan korang sdang share saham yg same ngan papagomo di akhirat kelak

Blah la lu anon 8.59pm.. lu pon sama macai umno sial bangang...parti haram jadah..mkn duit haram tu buta perut...

Kan korng puak2 umno empunya negara malaysia ni,heret la anwar ke muke pengadilan..Nape x bwat?nape taw mencaci caci je

Nak tnggu smp bila?smpai pakatan menang ke?

Hatimu yg bute,dibutekan dngan br1m rm500 bleh makan stahun kan?

Bhase melayu umno mualaf ke?

Ekau yg bodoh,g la bwak kes ni ke mahkamah syariah

Tengok pada komen serkap jarang macai PR menambahkan lagi keyakinan aku yang macai macai PR bengap bengap belaka.
Komen tahap longkang hanya untuk syok sendiri. Dah dikencing berkali kali pun masih tak sadar diri. Sanggup lak tu diliwat sebelum terima kebenaran.

Kalau mu x ske,pg laman www.papagomo/kuat porno

Aik,mane faktanye?taw hine je

Komen kamu anon 928 tahap ape?sarjana muda ke?

Mesti kamu ni salah sorang jambunye kan?

Yang bagi komen pro bn dalam blog milo suam ini semuanya budak jambu !

Budak skolah yg still x leh ngundi,so,kite abaikan diorang,x merugikan kite sket pun

Eh.. Mana Anarkin. Lama x nampak dia komen. Dah join Umno kot. Haram x ajak aku. Choi..

Biar btoi?X Yah ajak,ko kan memang dah umno,bwat pe nak ajak orang umno masuk umno

Pencacai2 bn sebok mengkomen di blog ni kerane di blog ni milo suam x tapis komen2 yg ada,tapi kalau di blog papagomo yg bacul tu,dia akan tapis komen2 org pr dan hanya melepaskan komen2 pencacai2 thru BN sahaje

Dari situ kite boleh nampak kekecutan telo si papagomo yg konon2nye hero malaya

Kami x makan hasutan puak umngok harbi

Jom tolak bn..dah lama hisap darah rakyat..hutang dah menimbun, habis negara ini dijualnya nnti...mari kita pilih Harapan Baru utk rakyat msia.

Bro, bagi peluang orang lain komen pula. Sendiri tanya dan sendiri jawap kira tak aci laaaa.....

Fareezpro tu ayat dia dgr cam jambu kan.. Hehehehe. Confirm jambu ni..

Aku rasa cai umnonok ni otak dia da bingai,org2 atasan dia pupuk kekayaan cai dpt habuk,banggang tul,..

anarkin skywalker delete 4 April 2013 at 22:39

ahaaaa...xterlayan cai ubn ngan nko fareezpro2...hahhaaa...last2maki je la yg diorg pandai...cakap bab agama kan main...liwat sah lah,dpn mate la,ikut takzir lah..bile ty nape xbwk pg mahkamah syariah??seme mengelembu je...hahhahaa...steady fareezpro2...aku bg nko lak layan feel ngan iq cai2ubn ni..hahhahaa

anarkin skywalker delete 4 April 2013 at 22:41

cai2...cube satu hari nkorg x mencarut....leh??...ke berdosa lau satu hari x mencarut??cai2...

Hi fareez.. Asl pls.. Awww..

assalamualaikum buat fareezpro. saya sering juga masuk ke blog nie. saya nk buat sdikit teguran lh.trpulng smada saudara nk dengar ataw nk hentam saya. saya dapati saudara gemar mengulangi hujah2 yg sama.yg bg pendapat saya kurang berkesan.samada saudara memang tidak ada idea nk mnjwab ataw saudara memang sahaja nk mncri glamour.
buat pnyokong bn pula...jgnlh mnggunkn bhasa yg bg saya memperlihatkn kelemahan dlm mengemukakn hujah.berhujah dgn mudah dan tenang.
fareez pun ada point dan pendapatnya yg sendiri..pnyokong bn pun ada juga pandangan yg betol.. jd berhujahlh dgn cantik dan menarik.
ini adalah pandangan ikhlas saya..bg saya parti x pnting.yg pnting saya pilih wakil yg ikhlas jujur dan berkorban untk kawasan..rakyat..dan negara. tp..mcm msing2 tetp ada kepentingan sendiri..saya berkwan dgn wakil bn..pas..pkr.. jujur saya ckp..semua nk jga perut sndiri.. xperlu lh kita nk ckp psal mca.dap.mic.. renung renungkn dan fikirkn lh.. ikhls dri saya.. undi tetp yg terbaik.

lan todak0122118747 delete 4 April 2013 at 23:58

Dlm page ni ade 2 ekor macai tegar...gua klo dpt mmg gua rodok jubor dia ngn penyapu...sape ade info sal analpig n fareez gay sile sile la call gua...pasti ada habuan..bkb omong 0 mcm PR....

Masalahnya, aku bc kt atas macai bn modalnya asyik liwat. Kasi bwk ke mhkmh syariahla bak kata fareez.. setakat dgr tv3 n utusan baik xpayah.. ko nk tegur pn tp hujah ntah apa2...

Jgn ckp benda bodoh...

mi..yg kao bodoh x fham tu knp.mamat tu ckp bhasa mudah faham lh..dia bkn berhujah.dia cite..xda guna nas atau dalil pun..kao dah gila sngt nk berpolitik ke.xdanya dia kutuk pr maupun bn. siapa terasa..ngelupor lerrr

Dato yusof pndwarya yg kndali kes liwat 1 & 2 kini dh jd pgiuambela anwar.....cai anjing myalak mcm org giler apa brg...lu sape ngok jika d bndgkn dgn dato yusof.

Mangkuk2 ayun ne.. yg kalo kita tak layan nanti merajuk pulak..baik g buat keja gantung bendera dacing karat tu kat tiang..dapat gak rasa kena langgar kereta..30 ingit punya pasalll...

Mcm calon tangkap muat jaa.. Che gu bard kat mana?

lan todak0122118747 delete 5 April 2013 at 01:52

Gua taiko selayang...lu sapa anjing?

Eh anon 820, ko ade nampak ke ke depan mate. Klu stakat tgk kat berita je ngan ngn papagomol x yah ler. Jgn2 ko ni spesis gomol kot kuat porno. Kan ade video ko liwat kambing dulu siap gentel2 lg.

Ngko gok tolak pas sbb ko tu hidup liar. Suma haram jd halal oleh parti ko tu. Nsib bek undang2 leh pakai lg, kku tak mak ko, adik2 ko pun ko gomol. Ye tak anon 714

Ni ler spesis bangang. Duit br1m tu anggap parti ko yg bg. Duit tu suma duit yg mak bapak ko bayar cukai yg tak de faedah nye. Duit ko mkn mc d, kfc, bayar keta , petrol tak kualiti tu mangkuk. Sume org mmg patut dapat.

Sumo umnogok ni dapat upah 20 hinggit tu. Tuk duit rokok. Suma nak harap senang je dpt bantuan. Lpas mngundi bru le gok2 ni tau leh dpt duit lg ke tak.

Hero pe mendenye. Anak bini pun tak terjage. Lelaki dayus ade ler. Klah saman nnt kte tgk umnogok mn sggup hulur duit. Kihkihkih tu pun klu dorang ngaku gomol tu org umno

Gua ni bapak ko. So makne nyer ko pun anjing. Nak tunjuk samseng je keje nye. Blik umah nnt siap ko bapak rotan

Gua lu punya bapak. Lu pun anjing jg sbb u kt gua anjing. Kakaka.

Bukan senang nak jadi pemimpin politik sebab bila berjanji mesti tunaikan. Kalau tak, kena soal di Akhirat nanti. Begitu juga dengan pengikut pemimpin politik yang tak sanggup membimbing pemimpin yang terbabas dari landasan yang sebenar.

Kalau yang peguam lebih parah lagi sebab banyak fakta dan kebenaran disorok untuk memenangi kes Mahkamah dunia.

Pendek kata, hanya akal dan ilmu yang sahih berpandukan Islam saja yang jadi bekalan hidup di dunia. Oleh itu, bukakan minda dan cari kebenaran sehingga ke penghujung dan elak dari terlalu taksub dan menerima berita tanpa usul periksa.

Lor,daripada ayatnye dah taw da dia penganut agame bn

Time tu bru la ngadu,minyak naik,brang naik,cukai gst 6% ade

Yus ngn toke le bodo!!k3coh btol la ngko ni farezz!!hahaha...semoga pr tersungkur dari bumi malaysia!

Kamu ni pencilok nickname org,

Najib pilih tarikh 3 april 2013,bubar parlimen,kerana nak ckupkan 4 tahun pemerintahan,tapi pihak pembngkang pilih 5 april 2013 kerana menghormati hari jumaat,iaitu penghulu segala hari,so,mane yg lebih berilmu?

Aie....mseh idop lgi si lan takdok telor nie...ingat dh mampos..Puuuiiih

Peh.. parisporno dari ayat je dah tahu penganut agama mana.. dasyat salakan dia, tapi sayang salakan anjing kurap.. tapi dia ni lebih berkurap dari anjing kurap.. kalu dah anjing kurap jadi pencacai lobang taik je lah kat dalam alam maya ni..

Bn menghormati hari jumaat kerana.. tahu kenape.. hari jumaat adalah penghulu hari untuk beribadah.. supaya tidak mengganggu amal ibadah rakyat.. jadi disini memberi jawapan yang paling berilmu adalah BN..

Tang mane berilmu nye?kalo berilmu nape la jumaat kite kene g kerje kan?

Pening la ckp mu ni anon 104,ape kaitan bubar parlimen ngan ganggu amal ibadah rakyat?

Macai2 gok ni dah buta ni, chua so seks yg btul kantoi kat hotel tadke pla nak serang, masitah cium salam tgn lelaki bukan mahram senyap je, siap sokong fatwa sesat masitahi pla tu. Rosmah baca quran tak tutup aurat suma gok2 puji padahal dosa tak tutup aurat. Ulama tersohor pla kaki fitnah, nikah kat negara jiran , nape tak kat malaysia je. Kot2 ade masalah ye. Ni pla sume gok3 modal dr awal sampe ke akhir liwat je fitnah. Dah sume bangang caye bulat2.

Sendiri mau ingat la.. lu kafir ke tak tahu ape..

Sayang,hilang pahale hari jumaat yg mulia ni

lan todak ni bikin gempak je...ckp degar2...nko lau unit aku dapat trace nko....jgn xngaku cm gomo lak ye...tau unit It pdrm??aku gebang kot...mgkn la..

Sedap je lan todak nak rodok jubo org ngan pnyapu ye.,blaja dari papagomo ke?

Ape mu nak ckp ni sbnarnye anon 223,x fham la percakapan harbi mcm mu ni

halo!,!!lan todak,mu nate babi...aku call mu,bkpe mu bg no bdk lain??mu pengecut ke berok??mu turun male ni kat petronas janda baik..mu turun sial...semnbang babi mu nih...malam nih, bdk aku ade game janda baik..pas game aku nok game ngan mu pulok...hok mano nak join lan babi nih,tubik skali malam nih...!!!,!aku cabar mu lan babi!!mu ingat bame aku!!...aku BUJA..kete aku honda ek...putih bumper hitam...aku nk jumpe mu ..babi...!!

Hehehe,steady,lan todak tu x beri efek lngsng kat kite,coz org cam dia ni cume tahu jadi samseng upahan rm 20-30 umno

Kahkahkah!!!kucing mane rembat nme aku nie..agk2 laa...xde idea ke ape...adoi...siut tol la..

Dah taw dah,puak2 bn ske cilok nickname kite dan wat kacau bilau di sini,modus operandi sebijik papagomo punye style,kecut telor

Tak yah berdebat macam bebudak. Semua hari pun baik selagi dipenuhi dengan amal dan pekerjaan yg berfaedah. Kalau hari Jumaat pun tak gi sembahyang dan kurabg beramal, lebih merugikan juga.

Tp kan lebih baik pada hari jumaat penghulu segala hari...mu taw tak nikmat hari jumaat

Sila lah tunjuk cara debat org dewasa....dengan caci maki ke?

Elehh fareez..dia yg jambu izzah tu!!!

Macam tu je komen penuh fakta kamu?

Klu bn berilmu tlg jawab nape mase phimpunan agong umnogok dri awal hingga akhir mengutuk fitnah je, hinggakan waktu masuk waktu maghrib pun tak berhnti dah dekat2 isyak. Tu pun ade yg bg peringatn dah masuk waktu solat.

lan todak0122118747 delete 5 April 2013 at 15:50

Call gua no buja ek buruk...gua nek kelisa gino je pon...ape de hal ..

Budak2 baru kenal politk

La,ingatkan pengikut stia dan tegar bn naik kete merc ke ferrari ke,rupe2nye same mcm kami puak pakatan,cume naik kete perodua..alahai,x gune la sokong tegar umno bn,

Lan todak,x kan la xde dpt tender2 dari krajaan umngok mu tu?la,rugi la skong umngok kalo cmni,x kan la seronok dapat topi sudu,kain pelikat kmudian duit rm50 je kot?x kelas la mu ni

Lu phal lan takdok telor...xkan dh goyang kot...tu da brader sound lu...lu pnya loya tinggi cam gnung dh...

Buat repot polis kalau ianya fitnah bersifat jahat.. ini tidak asyik menuding jari je.. kalau dah buat repot polis baru lah polis boleh bukak kertas siasatan, barulah tahu siapa yang terjerat.. dato askay sama ummi hafilda pun tak berani nak saman.. hanya berani saman media yang melapurkan aje.. dato askay sudah bbersumpah dengan nama allah didalam masjid bagi mempertahan kan tuduhan dia terhadap aljuburi.. ape tindakan aljuburi bagi mempertahan kan diri.. TIADA.. Hanya anjing kurap pencacai lobang taik je yang mempertahan kan dia dengan teori tah ape2 itu pun hanya berani melalak melolong di dalam alam maya saje.. kalau dah dasar anjing, berkurap juga akhirnya..

Asyik2 sumpah,x bosan ke pncacai,ok,kite rewind blik kes sayfool n mcmane bpak dia boleh tukar kenyataan..so,boleh ke pcye ke sumpah si sayfool tu?ALLAH nak tnjukkan betape temberangnye sumpah tu sampai bpak sndirik boleh tukar statement

Encik khalid yusuff jangan lah ketepikan fakta bahawa kesemua peguam yang beragama islam yang membela aljuburi semasa liwat 1 kesemuaya sudah lari meninggalkan aljuburi.. anjing kalau dah berkurap habis semua benda nak di salak kan.. anjing khalid yusuff pergi ubat kan kurap kat badan tu ye..

X Faham bhase anjing mu nieh,blaja kat mane?

Hari jumaat orang sibuk buat amal jariah.. ini duk sibuk nak bubarkan parlimen.. yang umumkan pulak kafir harbi.. kononnya menghormati penghulu hari. Maka melolong lah anjing2 kurap peliharaan meraikannya tanpa sedar syaitan sedang mempermainkannya..

Lar,mcm ni rupenye cara mu buat amal jariah?dngan menghina org?Ust mane yg ajar mu?

Bubar parlimen ada kaitan ngan halang org dari buat amal jariah ke?adik ni msti bru blik dri skolah kan?msti cikgu marah adik kat skolah tadi kan?tu yang adik dok melalut lalut kat sini tu

Siapa yang membuat pertuduhan diliwat saipul atau bapaknya.. macam mana bapak dia boleh menukar kenyataan saiful.. kalau begitu aljuburi boleh lah menyaman saiful kerana kenyataannya sudah ditukar oleh bapaknya.. paris kau hendak pusing tapi pusing kau membuat bulatan yang akhir nya bertemu titik yang bermula tadi.. jadi persoalan sumpah dan saman bertemu semula.. samanlah nak takut ape ye tak..

Sarip dol gangster kampung dusun.. poorah!! Ni bukan zaman p.ramlee lah..

La,kan kes tu anwar dah menang,so,nak btolkan tang mane lg?

Dia hanya menang dari disabit kan kesalahan meliwat saipul.. dan hakim tak pula menjatuh kan hukuman keatas saipul kerana membuat pertuduhan palsu.. jadi kenapa aljuburi tidak mencabar keputusan hakim bahawa kejadian liwat berlaku.. dan kenapa aljuburi tidak menyaman saipul kerana membuat pertuduhan palsu dan fitnah bertujuan jahat dan mengaibkan..

Macaii Umno mana mengaji...klau mengaji pon kitab satu malaysia..hahaha..tu yg tepu...aku sarankan gie mengaji cai..

lan babi..sial lu...bg no betul lu...bacul ke babi??

Lan takdok telor dh mampos...tu la pasal xnk bg no phone..

Kirenye aku ada teloq lg la buh name.dr ko buh name ore tino cik anon..ade aku kesah..puak2 umno mane blh tgk ore senag..hati penuh taik..busuk sampai ke usus.. (bapak mai thir yg kecek)

Ba wau ro nga..unta cikgu..hahaha..

Btui2...gomo da tapis komen..xder ruang da nk berdebat .oh lupa...debat bukan budaya kita.

Yela fareez...aku pn curious.ko ni umo brapa.gud job anyway..

Takde topik lain ke? Hari2 duk melucah, maki-hamun encik2 bn? Bosan la isu sama je. Cuba keluar sikit topik2 liwat tu dlm komen. Balik2 tang tu gak..bosan

Cer bayangkan, tiap kali nak menaip menda2 lucah, maki hamun carut sana sini tu, Allah depan muka. Atau tetiba lepas je type carut marut tu, menggelupur abis hayat..

Alaaa korang ni..dgn lan todak pun nak emo. Ilekk arr.. layan2 je sbg hiburan semasa. Aq tgk dri dulu dia duk kopispasta ayat2 tu je. Jenis ayat budak diabaikan lepas sunat.

Kesiann..kesiannn.. lannn, mak panggil makan jemput2 kodok..jgn wat2 x dengar derhaka nanti.

Statement anon 2:40 ni, tanda2 orang beriman dan penuh ilmu.

Begitu juga anon 857. Contoh keimanan jelas pada komennya. Berat timbangan di Mahsyar ni.

Saya respekom

Tolak orang yang kuat mencarut dan suka buat dosa tak semena-mena. Posting anda sungguh menunjukkan anda umat Rasullullah yang taat.

Kami tolak bn yg sgup bunuh agama demi kuasa.

fareezpro..asal orng kutuk kao..kao cite ilang pahala bgai..kao sedar agama pula..kao tibai hentam orang kao x sedar pula psal agama..kao carot kutuk orang x pk agama pula..apa punya mazhab laa nie..kutuk pndai..guna bahasa kesat sedap mulot..orang hentam kao blik..mengelabah..pnda

korang nie kn..kna kutuk kna maki kna tegur..korang kuar cite dosa pahala..korang pun dok kutuk maki..korang x pk lak .adoiii..mcm nie pun ada ke..mulut sdap dok hentam orang..orang hentam blik trus cite dosa pahala. apa daaa...xde ciri2 give n take langsung..boleh hentam boleh lh terima...asip semua jaa nk betol kt korang...letih aaa dohhh.

Jawbnye,selamat dtg ke kerajaan akhirat pulak le

Sampaikan puak2 bn pun bnyak brtandang komen kat sini coz papagomo x appearkan msg diorang

Sekarang bukan ngaji kitab 1 malaysia,tp kitab biografi kak semah

Tu name nye membalas.tahap kesabaran adalah 3,kalau rase x bleh trime,sila menyalak di blog demokrasi papagomo

Camtu la kalo dah bute perut. Org bagi peringatan suh respek sikit hari Jumaat pun kena bedal.kesian betul umat akhir zaman ni.

Tulah tu. Naik heran aq. Bagi la topik apapun balik2 hujahnya sal melucah sal meliwat.. boooorriinggg der.

Cube la elak sikit mencarut ni. Bagi hujah berkilau cam cincin kak mah tu..baru la nampak berilmu cket.

Ameno melayu ke? Lah baru aq tau selama ni kajaan melayu duk printah malaysia. Ingat holiwud nun, sbb byk sgt bidio lucah...

Fareezpro2 sorg je dah gelabah ameno neh. Huhuhu..kesian tol. Tulah jgn byk mencarut..kan dah jadi gelap perut tu..

Hehhehe.. comei je.

Betul! Byk isu tapi duk menyalak tang liwat je..boooriiiinnnggg

Bagi pree pun aku xnak.

Komen bole laa..tapi jangan la mencarut lucah. Malu la weii, kata Islam

Nape ek cai2 ni modal liwat je. Takde yg lain ke? Dri dulu kini dan slamanyer, asyik liwat je. Ble bw bhujah scara live mcm2 alasan. Takut tak leh jwb. Ble bkaitan ngn Islam umno tak tau nak jwb, mca tlg jwbkan. Ble kes kuil batu caves pla umno yg jwbkan. Tp klu kes mca pla terpksa lah mereke jwb sndiri sbb drg pandai lbh 1 peratus je kalangan org bn yg bangang. Fatul bahlul ni pn bz ngn bini bru.

Cai2 gok tak tgk berita ke? Kn dah trang lg bsuluh lampu hid lg, anwar mnang kes sbb mmg takde bukti lgsung, cek dna pun rupe2 nye dna lelaki asing yg tak dkenali kat buntot c saipul tu, tkde pla dna anwar. Dan yg lg bangang pla statement saipul, sggup tak cuci buntot slama 3 hari lpas kna liwat tu pn lpas mdpatkan nasihat bkas mntan pm bn skrg. Tk penah2 dgar kes gtu. Klu ikut scara psikologi org kn rogol atau liwat takkan biar gtu krana ape2 yg brkaitan ngn progol atau pliwat akn mendatangkn trauma secara mental dan pasti akn membuang atau membersihkn sgala yg mlekat kat bdn mereka. Tp ble tgk c saipul tu lek je, org skrg ni bsumpah kat masjid pn tak kesah asalkn duit masuk poket leh mndatangkan kemewahan malah ckup smpai anak cucu. Bapak saipul pla wat statemant gitu sbb die tau die kne tggung dosa anak die klu tak perbetulkan apa yg anak die wat silap. Cume org bn je ske pusing2, mule2 menipu dari awal pastu kantoi ble btemu titik awal td dan mereka akan wat pusingan lain pla. Tgk je kes lembu tu.

X Kan ari jumaat cume boleh buat amal jariah je?Kalau cmtu,kamu x yah g kerje ari jumaat,dok kat umah,brtasbih je k

Hei babi babi sekalian...berdebat la pasal ekonomi ka...ini asyik menyalak pasal fitnah.....bangangvtul umngok!!!!!

Itu je modal puak umngok harbi yg ada,nak ckp bab ekonomi x bleh lg,coz PR bru otw ke putrajaya

mana puak2 cacai umngok??

mari la sembang pasai ekonomi....apa kejadah asyik2 hidup melayu! !!!kalau pasai ekonomi xleh nk sembang!!!! pi tukaq bangsa la...buat malu melayu aje asyik sembang pasai seks...fitnah...melayu kejadah apa org umngok ni

Org2 pakatan mane tau hal2 ekonomi yg tau hal2 seks n lucah.hal2 lucah x bole d pisahkn dgn org2 pakatan ibarat ombak dan pantai berpisah tiada hahaha

Org2 bn taw ekonomi,.?taw merosakkan ekonomi ade lor,cube tanye kat abg najib ko,brape jumlah hutang negara kita sekarang ni..tengok la internet lebih sket.Jgn dok tgk tv1 2 3 suku je..tanye lg,btol ke lpas ni bn nak adakan cukai GOODS and SERVICE TAX 6 %?btol ke kerajaan BN akan naikkan harge minyak RON95 bile menang pru 13 ni?info ni ngko x kan dpt kalo cume ngadap tv ok! !!!!!!

Jgnla letak calon tangkap muat.. Mana pemimpin setempat?


EmoticonEmoticon