Tuesday

Ummi Hafilda jadi model produk putihkan kulit gebu persis bayi




BARANGKALI Ummi Hafilda sudah insaf dan tak mahu lagi menjaja fitnah untuk menyara hidupnya maka dia dan suami Pakistan yang baru dikahwini kini memulakan perniagaan produk memutihkan kulit.

Lebih menarik Ummi Hafilda sendiri menjadi model produk tersebut. Salah seorang sahabat memaklumkan iklan produk itu ada disiarkan di akhbar. Gua tertarik dengan tagline "Gebu persis bayi" yang digunakan.

Eloklah meniaga sebab kalau Ummi nak berceramah menyerang Anwar lagi macam dulu pun sudah tidak ada orang nak dengar cerita dia.

83 comments

Bodo pnya syrkt!takde org lainke?lu jual brg kt org umno pun tak lalu.bungkusla sikit hr.COMEL TAK KAK UMI!!

Kasi menang sama DAP , singapore cina pegang...kasi MALAYsia cina pegang...melayu pandai...hahahahahahaha

Bodoh...macai umno otak umpama bdk2 umur 3thn....wei sebelah lu ada antu....kompom macai caya...

Yang cerdik main politik umno , yang bodoh politik pas sahaja..

Betul... cerdik menipu rakyat

Sapa yang tipu sapa.aku rasa nik aziz kaki penipu .hj hadi pun kaki penipu.ada satu lagi penipu besaq balut leher tulang belakang.semuanya penipu

hahahah.. pencacai ubn berotak udang.. wakakakka

a ah.. cuma abg jibi je yg baik kan kan.. wakakak..
cybertrompah bleh la cacai ni... wakakaka....

Tak pyh tuduh orgla.kita tggu siapa yg kena lps ni.

Iklan ni dlm harakah ada x? Slaluny harakah yg akn promosikn.

Pd 6 may nanti, negara sunyi sepi, sbb:: 1) Tengok siaran lansung Anuar angkat sumpah jadi PM
2)Orang2 umngok tengah berbual ngan lembu
3)Semua negeri kecuali Sarawak dapat CM/MB baru

Kak ton lg comel... hahaha... puih...

Setuju.. masa tu ada yg dah sampai AS bawa beg besar..

3taun sblum PRu minah ni slalu g ceramah anjuran bn utk hentam anwar.bodek punye bodek... name xnaik jd calon.hahaha.... akhirnye pilih jalan selamat,meniage la.... hahaha.... selamat maju jaye... #bn xbg bisnes ke?haha

lancau la anwar jadi pm.ceramah pr kt tmpt aku ni ade lbih kurang 20 orang jer yg dtg.ni ko ckp anwar nak jdi pm.orang ramai x suka la ngn kaki penipu ni.satu yang aku x suka ngn anwar ni kalau wartawan tanya soalan panas,die akan marah wartawn tu balik.berbeza ngan tun mahathir.bagi la soalan sepanas mane pun,dia akan jawab ngn slumber jer smbil tersenyum.tu yg aku respect die.

kah..kah..kah..series milosuam,series artikel ni paling klakar..guling2 aku gelak skang ni..
HaHaHaHa..pecah perot aku.syial lah..

Wartawan soal, " anak anda ada saham dlm kilang arak?". "Ya !" jwb che det sambil tersenyum.

masa umno pegang ko tgk melayu maju ke? warung/ kedai mkn pon diconquered oleh org thai n indon.. trutama kt negeri yg kuat bn.. ko johor.. melaka.. n9.. kira kedai melayu kt bandar tu..

madey tu dh pakat ngn wartawan..haha. najib plak bodoh n lembab+takut bini.. org mcm ni yg macai banggakn..

Anon 11.26 dan 1.41
Komen mereka adalah fitnah semata mata. Mohon diberikan hidayah untuk kembali ke arah kebenaran.

Apa punya mnusia bodoh mngatasi lembu..puiii.

Setuju umno cerdik bab filem porno.

Woit lembu mabuk apa yg eko merepek ni.

Adei... Malaysia ada perlembagaan la dei.... Bc dlu perlembagaan.. Kita ada raja berdaulat... Lainlah kalau u x dah perlukan institusi raja... Tok sah nak sebarkan propaganda

Bukan mahathir yg korang agungkan tu ke kata yg cerdik2 semua masuk pas n pkr ke? Boleh tgk track rekod akademik pas pkr n dap... Bkn calang2.. Umno? Samy velu, yg lain2 x nampak pun biografi kecerdikan diaorg... X payah blaja pandai2 pun dapat title doktor falsafah..

Aku sebenarnya aku layan jer macai macai pr pinjilat pungkok ni.hanya untuk buang masa xada keja nak buat nak tibai bontot gel aku nnt nabi x mengaku umat minta simpang malaikat 44.nak tebar riti spanda haram zina tp nak buat camner ada pendokong kegiatan x bermoral ni olih ketua ketua pr .dh tahu blog ni sampah aku layan jer

roti spanda bkn riti... lu rugi buang masa kat sini. baik lu daftar jd siberuuuk trooper, boleh dpt rm 20/ hari

Aku pun suka gak tgk macai sampah bn layan blog ni...huahuahua

Aku pon suka layan n komen dlm milo suam sbb PENCACAI2 PR ni smue bodoh2..haha da byk sgt mnum air liur nik ajis.kit siang kalu bckp msti air liur dia mnymbur mase bckp,cai2 PR tnganga mulut dgar n trus telan air liur kit siang sbbtu dorg ni smue bhlol kahkahkah pas tu cm biase mlaungkn takebeer takebeer takebeer huhuhuhu

Anwar nak bagi tazkirah dekat masjid telok bahang , tak boleh ! tak boleh ! , ahli jawatan kuasa masjid tak bagi ! nanti rosak pula moral anak kariah telok bahang ! anwar itu syaitan , bertopeng manusia , mana layak nak beri tazkirah , orang main lubang tahi , nabi tak mengaku umat , ish pengotor betul anwar itu , suroh sumpah laknat pun tak nak , bertaubat pun tak nak , kemekah pun tak nak , orang melayu penang pun ramai dah tolak dia , sahsiah anwar itu tak berapa elok , ada orang kata undi pakatan rakyat itu haram , itu orang kata bukan saya yang kata !

Bapak lu la takebeer.. bodoh punya macai

Syukurlah pimpinan pr nak bg tazkirah sambil jd imam solat.. nak harap jib ngn udin.. sibuk hal dunia je

CYBERTROPER BN YANG BERJUANG DIMINTA HABISKAN PELURU SEBELOM 5HB INI , CARI BLOG ATAUPUN LAMAN WEB PRO PR KITA TANGKIS SEGALA FITNAH YANG DILEMPARKAN , GUNAKAN SEGALA RUANG YANG ADA , PASTIKAN BN MENDAPAT 2/3 MAJORITI ..

Ada bezanya 'cerdik' dan 'pandai'. Ada org PR pandai sebab masuk uni..tapi ada jugak org BN yg cerdik walaupun tak sekolah tinggi... Tapi, yg pasti kebanyakkan orang PR memang BODOH sebab berfikir tak guna otak, tapi guna emosi. Bodoh utk 'read between the line' atas apa yg Tun Dr Mahathir cakap. Bodoh sebab tak boleh membezakan apa yg tersurat dan tersirat. Bodoh sebab tak pandai bahasa Inggeris tapi, berlagak pandai nak terjemah peribahasa Inggeris yg Tun guna. Bodoh sebab tak reti membaca bahasa sinikal Tun. Tapi yg lagi pasti orang PR ni BODOHnya dah nak boleh nak diajar! Bodoh SOMBONG namanya.. Dah tu, pekak dan penakut. Apa pun penjelasan yg diberi utk rasionalkan fikiran BODOH mereka tu, mereka tuli kan telinga mereka. Ada video pun, takut nak tengok sbb tak berani terima kenyataan.. Entahlah. . Kadang2 rasa kasihan pada sesetengah puak ni melebihi rasa kasihan pada org OKU.. Rugi Allah bagi otak sempurna pada mereka ni.. Sbb ada otak pun, tak boleh membezakan mudharat yg sedikit atau byk kepada bangsa dan agama.. Selamat Mengundi 5 Mei ini. Segala parti ini tidak menjamin syurga.. Sesungguhnya hamba yg di lihat Allah adalah mereka yg BERTAKWA dan byk berbuat KEBAJIKAN kepada hambaNYA yg lain, Wallahu'alam..

Awat walaupun Che Det tak kemuka bukti saham anak2 dia korang percaya ye? Ohhh.. Lupa, mcam jugak bila korang minta jam omega kat Nurul, tapi dia kata 'Ya, ada'.. Dan korang pun percaya?..kira adil lah camtu yer.

Reply di atas ini adalah reply standard macai PR yg dah tak tahu tak nak counter attack komen org BN... Pethatic!!!

OK BOS ... ITU UPAH UP SIKIT LA. SATU HARI RM2 MNA CKUP.. UP SINGIT OK?

Ya, jwb nrul sambil senyum kehairanan..

Emmm... Kalau setakat kokok kencang tapi ekor penuh taik, baik tak payah! Buat mengotor masjid aje.. Anwar ni buat generasi sekarang jd prejudis pada org agama saja. Anak2 remaja sekarang pun dah pandai fikir.. ' alaa.. Diorang ni, nampak aje alim, guna ayat Al-Quran bagai, asaskan UiAM lagi.. Tp, akhlak- HANCHUSSS!!!!'. Lama kelamaan, generasi baru pun dah hilang hormat kat orang agama di sebabkan makhluk yg bertopeng ni.. Bawak2 lah tobat..

Don't worry BOS, aku VOLUNTEER jadi CYBERTROOPER BN. Tak bayar takde hal. Demi agama, bangsa dan negara yg aku cintai ini. Selagi ada daya upaya kita rasionalkan otak2 orang PR yg tak berapa nak settle ni. Bukan semua org PR yg buta hati. Aku dah ramai jumpa yg atas pagar dan tak berapa sure dgn PR ni. Alhamdulillah, dengan fikiran yg matang dan tenang, mereka ni akan terbuka hatinya menerima hakikat kecerdikan berpolitik demi utk keselamatan dan kemakmuran negara...dan yg penting bg kita adalah AGAMA ISLAM yg menjadi tanggungjawab kita dalam perjalanan kita menemuiNYA. Ayuh teruskan usaha mencelikkan mereka yg masih kelabu...yg dah buta tu nak buat camne... Hidayah itu hak Allah. Too bad, they are not blessed enough to see the truth! ALLAHHUAKBAR!!!

Alhamdulillah.. sejuk dgr takbir..teruskn masa dgr ceramah nanti

Setuju... bawak2 lah tobat. jgnlah sibuk2 fitnah org.. lg2 buat video porno. moga Allah merahmati kita semua

Tu sbb aku benci bn..pgikut2nya tak abis2 mainkn kalimah islam... dihinanya lg

Haramkah banyak iklan ubat kuat sbb tu lah cuba kt hotel mana tau kantoi plak ini semua salah haramkah haramjadah

Aku rasa puak pecacai pr ni lagi kaldai dari kaldai yang ada dalammuka bumi ini

Tp kan 10.34 ni lagi sampah dari sampah yang x di angkat olih pak gagap kita di selangor kan kan kan...

Takbir takbir takbir d sisi cramah harun din,takebeer takebeer takebeer d sisi cramah tian chua hehehe

Kpd anonymous y pro bn. Jgn mati tkejut plak tgk pkr menang 5 mei nie. Kata kata hang pa ni bg semangat yg tinggi bg kami PKR. Teruskn menghina ulamak n menolak islam(hudud). Kerana kami makin membara n bdoa agar malaysia kami tawan. Lgpun kami x guna cd lucah hitam putih nk raih undi

Hehehe da tgk ke cd stopa ali..bile tgk 2 kali ada iras2 kapal sin,bile dpkir blik kapal sin tu o.k.u...tp sape tu ek? Tolon pkirkn sape plakon tuuu kahkah

KITA MESTI LAWAN FITNAH PAKATAN RAKYAT , KITA MESTI GUNAKAN PLATFOM DIA SEPERTI MILO SUAM INI DAN SEBAGAINYA , KITA MESTI TEMBUSI SEGALA PLATFOM YANG DIA ADA , PASTIKAN BN MENDAPAT 2/3 MAJORITI ..

Apa bhai..?.tak kuasa org BN nak buat video bagai.. Kalau dah bangkai gajah bhai.. Kau tutup dengan spender besar Stapa Spender pun tetap bau busuk punya.. Kalau tak buat gitu bhai, hancur negara ni ditadbir manusia munafik.. Korang pun caya bulat2 yg Anwar, Stapa dan ramai lagi org PR ni manusia tahap dewa.. Kalau cabar org no satu.. Bila diri sendiri terbuka pekong, bersumpah takut, buat report polis lagi takut.. Sudah2lah.. Bukak lah minda korang..tengok dgn mata dan hati yg terbuka. Pakar kata video tu asli korang tak caya, minta pulak 4 saksi..Tak masuk akal le ada 4 org saksi dpt tengok anwar kongkek dalam bilik berkunci tu.. Lain le kalau ramai2 skodeng kat air terjun kelah.. Apa2 pun bhai.. Allah jua yg maha mengetahui.. Entah2.. ko yg dpt dosa fitnah org lain buat video porno!

Alah... Macam lah org PAS tak pernah menghina kalimah Islam.. Org PAS kat tempat bini aku dtg ceramah DAP pun siap laung "TAKBIR".. Itu, kalau ko tak kata menghina kalimah Allah tahap gaban jugak, tak tahu le aku nak kata..

Wah.. Mentang2 film stapa spender tu laris di pasaran.. Ko sibuk ye nak ngaku sbg pelakon tu? Kesian stapa.. Penat dia berlakon, tak pakai stunt tu..

Bodo punya statement.... Singapore bekas malaysia..... Majoritinya cina singapore... Umno yg singkir singapore dri malaysia... Knp nk banding kita ngan singapore ?...dorg otak pandai bisnes pastu politik dorg brtukar... Bkn cam kita... Nk yg sama jer... Mentaliti mundur...

Ya..pastikn bn dpt 2 @ 3 krusi je.. tu pun krusi plastik je....takpun krusi malas

Bkn krusi tu... Bangku plastik y kat tandas pun blm pasti

Bodoh punya lembu.Dahla bodoh gila pulak tu....

Betul tapi pencacai BN macam babi lebih teruk dari kaldai plus haram kpd org Islam.ABCD ABU

Bro engko ni sebijik macam beruk..

Bagus la dia dh brubah,kau pulak milo bila nk brubah jd manusia? Ni guna nik milo dh mintak kbenaran NESTLE blum?

Otak macai umno dah berkarat.DAP lebih islamik dari umno..baik dari segi akhlak, moral, tingkahlaku, budaya kerja.DAP adalah berbilang bangsa dan bukan perkauman mcm umno.umno ajar pengikut2nya jadi haprak dan rendah moral.tak percaya? Lihat dan baca komen2 macai umno kat entri ni.

Anon 9.43.
Bagi aku kongkek jubok hang sekali..mesti mata hang berpinar sbb sedap rupanya berjubok ni.

Nik aziz itu mambang tanah , anwar itu hantu kunyit , aku nak cuit emosi puak pr ini , saja nak sakat , apa komen anda ? hehe

Anwar memang penipu , dia kata ada penerbangan dari sabah kesemenanjong membawa pengundi hantu , saiful dah bersumpah depan kaabah , anwar bila lagi , nenek aku kalau dia balik umrah pun anwar akan kata pengundi hantu juga , anwar ibrahim tolong jaga maruah sikitlah , manusia apa itu ..

UNDILAH BARISAN NASIONAL ...

Aku suka soalan melyu maju ke bawah BN? Bawah PR melyu dapat kontrak masa BN kena buanh yang ganti CINA. so nak tanya melyu maju ke bawah PR?

Ya sudah tentu bn dapat 2 @ 3 krusi dun mongolia

Bro sumpah2 laknat orng x buat main2 tp korang edit video sepul.agak2 la edit biar la pandai.aku nak tngok muka macai2 bila pr menang lg seari je lagi.

UNDILAH PAS

Bodoh anon edit tu,bsumpah je cara tbaik,dtuntut juga dlm islam,ni dh nyawa2 ikan pn xnk bsumpah,nmpak sgt la mmg dh kantoi..

tak laku provokasi lu bro... rakan macai lu pon tak lalu nak komen... hahahaha... cuba lagi bro... carik idea lebih kreatif... PTUIHHH!! ABU ABCD!

Tu pasal aku ckp..puak2 umno bn ni xde modal..biorkan si luncai terjun dgn labu2 nya..biarkan..xyah layan

Yg penting bkn melayu dah kaya raya bawah pemerintahan bn...org melayu apa ada...lps pru ni jd kuli bangla plak...lg 10thn...bangla tuntut putrajaya plak...melayu jd apa..balaci je seluruh keturunan...

Melayu miskin bkan sbab krajaan tp sebab diri sndiri,dh bnyk krajaan bantu utk naikkan org melayu,tp langsung x dihargai,bgaduh ssmama sndiri,kawen ramai,busuk ati,kaki jubor macam2 lg le,tngok kalid gagap tu,dia naik jd kaya sbab apa? Last2 jd pngkhianat la pulak,blm hal nuor lg..org mlayu sibuk nk pegang kuasa,ulamak pun dh gila kuasa,ank bangsa tkapai jd bohsia dn bohjan,ulamak yg diamanahkan utk mnguatkan akidah dh sibuk dgn politik,krusi lg penting,bangang btol bela jaggug panjang serban tinggi tp hal akhlah dn akidah pn tak trbela,ni hal tauhid pulak jd mainan.

Puiiiihh..!!! Comel lg kak ton wakaka

Ni la salah seko melayu bodo pencacai umngok.. tu la kecik2 xnk blaja dsh besar jd bangang.. cina sedar pemimpin ada skrg sgt corupt... melayu je dok ikot lg... bodoh. Tgk la pr menang majoriti kwsn bndar.. kampong2???? Hari2 keno pebodoh dgn TV3suku.. sedar ls ckit. Bodoh punya macai!!

Mana adab anda pd ulama...

Kita kena buat sesuatu..rakyat terutama gulungan muda yg berbagai bangsa berhimpun beratus ribu menafikan rasist di kelana jaya..penang..pahang..johor etc. Woi..bn pon bole buat la..kau tengok ulangtahun 67 ni...

Mmg la... husband dia punya produk.. husband dia doktor yg buat produk tu

Tu yg ats tu pakistan husband ummi la tu.. doktor

Melayu tak layak jd pemimpin..bodoh punya bangsa melayu..ptuiii..buat repot polis ramai2 pandai la bangsa melayu ni..bodo piang!!!

Wartawan tanya.."Tun Mahathir..awak melayu ke mamak?..mestilah dia jwb dgn senyum lebar..dia melayu minangkabau campur darah biduanda..


EmoticonEmoticon