Saturday

Hasil tinjauan 81% pembaca The Edge sokong Anwar Ibrahim bersara palsu


KAJIAN laman web The Edge yang menunjukkan 81 peratus pembacanya bersetuju bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim harus bersara daripada politik rupa-rupanya palsu.

Mengikut laporan penjelasan The Edge, editor laman webnya, Ho Wah Foon mendapati kajian yang berusia seminggu itu telah menarik 12,736 reaksi yang berat sebelah. Ini menyebabkan beliau menghentikan kajian tersebut pada 14 Mei lalu.

Setelah disemak, jabatan IT The Edge telah mendapati 6,354 reaksi datang daripada satu alamat IP yang sama, dan 1,700 datang daripada beberapa alamat IP yang lain dari bangunan yang sama.

"Manakala 2,000 lagi datang daripada tujuh alamat IP berlainan. Daripada ini, ia adalah jelas kajian telah digodam dan keputusannya tidak boleh diambil sebagai satu yang objektif dan boleh dipercayai," kata The Edge.

Difahamkan keadaan itu berlaku akibat telah digodam cybertroopers.

Dalam kajian yang keputusannya disiar media kelmarin, laman itu bertanya sama ada Anwar harus terus memimpin Pakatan Rakyat atau bersara ekoran kegagalan Pakatan itu untuk memenangi pilihan raya 5 Mei lalu.

81 peratus atau 10,396 daripada 12,736 reaksi yang diterima berpendapat Anwar patut bersara.

Sumber : http://www.keadilandaily.com/?p=52152

Sent from Samsung Galaxy Note


101 comments

Ksjian The Edge tak penting. Yang lebih penting adalah samada Anwar bersedia menunaikan janji yang dia sendiri buat kepada umum.

Kalau dia sendiri tidak mengotakan janji dia sendiri, tidak ada sesiapa yang boleh memaksa. Sebaliknya ia akan menunjukkan keperibadian Anwar yang tidak mampu mengotakan janji.

Rakyat boleh membuat perbandingan akhlak pemimpin yang bersedia melepaskan jawatan tanpa huru hara dan pemimpin yang bukan sahaja mungkir janji tetapi memperjufikan keamanan untuk kepentingan sendiri.

Nuar slalu pkai rambut palsu...hehehe..khdpan nuar smue adlah palsu..tiada kjujuran

Nuar slalu pkai rambut palsu...hehehe..khdpan nuar smue adlah palsu..tiada kjujuran

Cakap nak jadi pensyarah universiti kalau tak dapat jadi pm , jangan buat malu , macam keling anwar ibrahim ini , sampai tua lah lu , tak berubah lagi perangai tu !

Klu diorng nk tipu pn takan lh 6354 dr satu IP yg sama..agak2lh milo nk kencing!!!

Dulu lain sekarang lain!!!!
Dulu masa mula mula kena tendang keluar, anwar kata tak minat jadi pm dah. Cuma nak bersih nama saja.
Sebelum GE13 kata kalau kalah nak jadi pensyarah.
Jadi maksudnya ini cuma manifesto. Manifesto bukan janji.




Milo suam apa bezanya palsu ngn x palsu.apa yang penting janji dia .kalau dia x tepati janji dia ini bwrmakna dia tiada krebility dan tiada moral.adakah pemimpim macam ini yang nak kita jadikan pemimpin kita nombor satu kt malaysia.kalau kita x mampu nak tunaikan janji lain kali jangan buat janji.bagi saya dia nak bersara ke x nak bersara ke itu dia punya pasallah.bagi aku sama jer.tp yang buart aku marah pasal dia nak buat huru hara .terima jer keputtusan yang tidak menyebelahi pada kita tunggu lagi 5 tahun lawan lagi apa masalahnya dh x sabar dh .

palsu ker x kajian tu aku x tau yg aku tau aku sokong dia bersara dan dia pun dah janji nak bersara!

ramai yg kata anwar dpt undi popular pada aku itu x tepat bukan semua yg x undi BN nak anwar jadi PM.anwar nampak mcm ramai penyokong kerana dia mengumpulkan semua org yg x puashati dgn BN berkenaan isu yg pelbagai mengundi PR tu jer.

cth macam drama kat selangor la lepas pakatan menang selangor baru rakyat tau yg ada pemimpin dlm PR yg x nak khalid jd MB.sebelum PRU13 di "cover" dinafikan semua hipokrit!

aku din

Btol tu din...kat terengganu pun ade jadi macam ni jugak...ape plak dramanya?sinetron ke samarinda?

Plz support my blog
Che'en punyer

Walaupun 5 thun lg kita still di tipu?masih nak menunggu tahun berikutnya pulak ke?

Plz support my blog
Che'en punyer

Same macam anak iskandar kutty....knape sampai la ni dok bersuare suare dan siap tolong ku nan berkempen kat putrajaya? ??????plik kan????

Plz support my blog
Che'en punyer

Ko kalu dah puak kamu mmg suka menipu dan buat fitnah maka ko ingt orang lain pon macam puak pakatan nko menipu gak ke? Akai ada ka?

Parezpro@mohd farez@aku jo@blanka apa pun x kkesahlah apapun yang pasti aku sangat gumbira sekali kerana aljubs kempunan nak jadi pm.tahniah aku ucapkan pada pengundi pwngundi yang mwnyokong ds najib walaupun x dapat undi popular menang ttp menang.itulah sistem di malaysia apa yang tipu? Pakatan lg kuat penipu cakap x swrupa wajah

Parez x payahlah nak promote ko punya blog klu oeng suka oeng pi lah klu blog copy paste baik x payah buat blog tp buat batu blok bolehlah.awh..awh x gitu nyah.pasal ti pakai topeng takut terserlah ke awh..awh hang ke?

Kepada sesiapa pun dalam ni nasehat aku lah .kalau kita mahu orang hormati kita maka kita hendaklah menghormati orang lain dulu.kalau kita x mahu orang buruk dN fitnahkan kita maka kita pun jangan buruk dan fitnahkan orang.kalau kita x mahu ibu bapa kita di fitnah kita jangan finah ibu bapa orang lain.kalau semua keburukan dan fitnah itu tiada bukti kita akan berasa marahkan begitu jugak orang lain.kesimpulannya puak pakatan jangan buat fitnah dan tuduhan tanpa bukti kukuh pada pemimpin lawan kita tp bila puak bn tunjukkan bukti bee vedeo pemimpin pakatan maka puak pakatan marah kata konspirasi dan macam lagi

anwar itu sakit jiwa sebenarnya !

tukar bidang lainlah anwar ! cukoplah tu , najib pun dah jadi pm , jangan kacau najib buat kerja , sebab itu ahli umno suka perlekehkan anwar , tak kan sampai mati nak kena kutok je !

cukup sampai di sini Anwarrrrr.... relakan persaraan iniiieee.... jangan lah kau berduka.. sampai kau pun jadii gila.. terima lah ke henndak nyaaaa.....

aljuburi , aku kalau dengan member aku dudok kedai kopi bila sebut sahaja pkr mesti tak lengkap cerita kalau tak sebut aljuburi , masing masing semua kutok anwar aljuburi , dah lah buat kerja masing masing !

Redbean sndri pon plihara 6000 ekor hantu..

Redbean sndri pon plihara 6000 ekor hantu..

to blogger che'en punyer bukan kat selangor dan terengganu jer ada drama semua negeri ada puashati dgn jawapan tu?

TETAPI pahamkan betul2 masalah nyer PRU13 dah lepas tu yg kau dgn puak ko x paham2

ada kami pertikai MB kelantan dgn KM penang?

yg ko nak anwar jadi PM gak! kalau x puashati dgn keputusan bawa pi mahkamah x puashati gak bawa pi Agong

nak support blog kau? tgk komen kau org dah leh tau x cerdik buang masa jer baca blog kau tu

org kalau nak tukar sesuatu sbb yg baru tu lebih baik kalau kau bagi alasan ala BN pun sama gak apa kejadah org nak susah payah nak tukar

anwar itu tarafnya jaga permatang paoh sahaja , tak layak diangkat sebagai pm , jadi penglipurlara politik gampangan boleh lah , perangai pun dah jadi anak gampang malaysia .

Nak jadi pm x boleh dah .nak jadi pensyarah !!!!! Apa??? Huhhh x gamak aku nnt nak hantar anak aku ke university taakuuttttttt!!!!!! Layaknya dia tulun jaga lembu yang diternak oleh suami kak jat jeerrr....

Baikkkk punya lagu ini boleh gantikan lagu sabah nak hilang oleh penyanyi dan pelakon terkenal alllljjuuubs...

Green plus white spanda army c ner plak??

Chedet pun tak bersara2...

Selagi mnjd ahli parlimen..nuar layak jd pm

Jo mana jo?

anon 18 11:12 ni baru keluar hutan kot? cer bg tau chedet tu bertanding parlimen atau dun mana?

dia dah dok luar gelanggang Anwar jer yg sibuk bertarung pastu x dpt hajat nak panggil geng luar tlg bakar terus gelanggang tu habis semua nak dibakar x peduli dah semua nyawa yg dok dlm stadium.

tapi paling bongok org yg tolong tepuk tangan dia dah taksub smpi x perasan yg dia pun dok dlm stadium gak

Sepatutnya najib yg bersara pm bodoh macam Lembu

Pakatan tidak gagal yg gagal bn guna jentera kerajaan dan dana kerajaan tapi hanya dpt 133 kerusi jea

Jadi pm kt negeri pasir bedengong pasal bengong

NUAR LG BODOH PIANG MACAM KALDAI SBB JADI KALDAI TUNGGANGAN.ORANG KEDAK HABAQ BODOH PIANG.....

Najib bodoh? Org bodoh mana boleh jadi PM.. Yg tak dpt jd PM lah yg bodoh! Dah lah bodoh, meroyan pulak tu.. Sama bodoh dengan pengikut dia si parezpro3suku tu..

Betul.betul betul....

Kenapa orang bersara masih bersama???

Com on lah dia dah bersara tak ada tempat dah dalam pentadbiran negara.

Presiden Amerika puj dah bersara duduk diam aja, mahathir dok bising sini sana untuk apa???

Dia pulak sibuk
Bro agak2 lah harga keluarga mahathir ni banyak mana???
Berapa banyak harta seluruh keluarga mr m

Just tanya aja
Especially din
Yang menjaga dalam dan luar ni.

Apa kuasa dia lagi dalam negara??
Dia sekarang dalam umno pun as apa???
Still ada jawatan????

Pilihan raya dia kempen lagi dasyat.

Hahahaha
Bersara jawatan tapi still gila kuasa.
Tu kau tak nampak pulak.


Soalan cepu emas,
Anak mahathir pun join bersih bro.
So what do u think???
Kalau anak pm sendiri join bersih.
Macam mana kita nak cakap tu.

http://en.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/4930-mahathirs-daughter-if-were-not-egypt-why-fear-bersih.html

Tanya pendapat aja anak mantan ni.

Aku jo


Yang kau cakap ni pun dah fitnah.

Mula dah macam baik aja ayat tu wow
Hujung nya topeng pun terbukak.

Aku jo

Video najib kata tolak hudud tu asli ke tak???

Video saiful sumpah laknat tu bila azhar sulaiman nak bagi commen agaknya???
Sama ada video asli atau tak???

Bro udah lah macam ni lah kau anggap lah umno betul dan pakatan teruk and kau main jauh2.
Tak perlu lah kau masuk sini nak hentam2.
Kau dah tahu kau power kan kau punya parti,hebat so sokong lah.
Apa susah
Biar aja kami sokong apa kami nak

Aku baca blog umno pun cakap macam2 jugak.

Kuman seberang laut nampak gajah depan mata tak sedar.

Aku jo

Orang bodoh dapat jadi pm lah sebab di belakang dia ada kaum dia.

Orang bodoh bagi duit tipu rakyat macam duit bn, orang kata bn baik.

Orang bodoh tak dapat pedaya orang bijak yang tahu asal usul duit tu bukan harta bn.

Aku nak tanya lah sebab hangpa aja pandai,

Patut ke dia bagi duit tu atas tiket parti kenapa tak dibayar as tiket jabtan kerajaan yang berkaitan dan lagi kenapa bila pembayaran dibuat dia akan diberi oleh wakil bn????

Ni pasal br1m
Sebab pemimping hang memang bijak tipu orang bodoh.

Aku jo
Wang itu adalh wang rakyat,
Wang negara

Rindu ke hahahaha

Aku tgk wayang star track best wooo

Aku ada kenduri kahwin member2 lagi ni.

Aku jo,
Musafir lalu

Anon 6:31

Lembu mana yang kau nak nuar jaga???
Lembu yang pinjaman,mudah syarat pembayaran yang menarik tu ke???

Lembu ladang tak menjadi tu ke????

Yang dia as menteri pembangunan wanita dan keluarga tak tahu menahu tu ke????

Or lembu dalam kondo.
Oh lupa dia beli kondo sebab investment dia kata lah kan

Dan kau pun percaya,betul tak???

So apa lagi kita guna cara UMNO dapat bukti sahih
Jom bawak gi SUMPAH LAKNAT semua selesai

Hahahaha

Aku jo

Anwar nak mengajar kat sekolah dalam cerita p.ramlee tu ingat tk depa eja apa???
Yang bunyi dia zoo lah sarkis lah tu hahahahahaha

Fakta menunjukkan Anwar pernah jadi menteri pendidikan,
Menteri kewangan malaysia

Dan acting pm iaitu ganti pm semasa mahathir tiada.

So apa yang tak layak????

Aku jo
Taraf apa yang anda maksudkan ni????
Pelik lah anda ni hahahaha

Fakta bro fakta

DIDI KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 03:52

Kemenangan palsu......kajian palsu......laki dio rambut palsu....semangat patriotik yang palsu.....tak suko kuar kuar kuar....hehehehh.....tukarlah nama.....dari pada BARISAN NASIONAL ke BARISAN PALSU........alahai...mahkamangkuk....

Kutuk aja lah bro kalau itu kau nak,
Setiap kutukan kau tu pahala bagi dia dosa bagi yang kutuk.

Well good deal lah tu.

Hujah bn dia nak jadi pm sebab nak huru harakan negara,

Negara akan huru hara bila
1.minyak turun harga
2. Pendidikan percuma
3. Kereta murah - bn pun cilok awal dulu langsung tak boleh.
4. Bina rumah rakyat
5. Mansuhkan tol or kurang kan
6.kurangkan ketirisan dengan memantapkan sprm

Semua ni akan huru harakan negara.
Wahhhhhhhhhhhhh

Dasyat ni,
Kita harus elakkan semua ini terjadi.

Aku jo
Apa punya bengong lah hujan yang mengatakan dia nak huru hara negara.


Aik ni mabok ke apa ni

Aik jo baru lepas mabok ke?

Sama lah mangkok dengan ko

Taraf mangkok ayun lah dia tur...

Nak tahu lwmbu apa?.lembu macam ko lah jo

Ko pi kt bank rakyat pas minta duit itu bank rakyat tu misti dia bagi kalu dia x bagi nnt dia ckap bank bapak ko jo

Din,
Aku jo ada soalan untuk kau as pasukan keselamatan negara mungkin kau ada info

Jujur kau jawab pada aku akan soalan ni,

Kalau ikut cara bn kau boleh sumpah laknat sekali kalau kau nak tambah sedap.

1. Jujur ada tak pemimpin bn pernah kene tangkap khalwat????
Dan dia masih berkhidmat lagi.

2. Pernah tak pemimpin bn kene tangkap khalwat kat port Dickson?

2. Secara jujur adakah video sumpah laknat saiful bukhari di depan kaabah asli

Aku nak tgk kejujuran kau din dalam menyampaikan.
Dan demi Allah din sampaikan lah hanya kebenaran.

Aku jo
Aku dah nampak nama kau dalam 3 topic berbeza blog ni so aku rasa kau pengunjung tetap jugak.

DIDI KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 04:06

Macammano nokk bersara.......cubo korang explain.......ini keje dio...mati je boleh buat dio berhenti....caymonlah...kita dan dio manusia.....kalau alone stim dio nak politik tu lain mcm...tak cayo...tanya bapakkk owner saint miguel tu......stim kas kas tak habis habis lagi tu....caymonlah ini realiti hiduplah.....

Menipu tak kalau duit rakyat di beri masa brim tapi letak lambang umno letak lambang bn

Di beri pulak oleh pemimpin2 bn, dan disertai dengan cermah politik baru wang itu akan diserahkan.

Itu di kira menipu atau tak aku tanya kau anon 11:23

Apa pendapat kau???

Kau ada akai kan???
Jawab lah

Aku jo jangan fitnah aku sebagai orang lain sia2 aja dapat dosa.

DIDI KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 04:09

Iyo...sakit jiwa.......SAKIT JIWA bila menghadap orang takder nama mcm ko.......PUI.....anjing pak mie shelleter tu lagi baiklah........

Ini aja ke kau ada oklah tu

Aku tak harap lebih pun dari puak UMNO.

Salam

Aku jo
Joe

DIDI KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 04:13

Puak yang suka semua mahall adalah puak yang MATALIARITIK.....1....MATA BUTO...2...HIDUP LIAR....3.....SUKE MENYUDU MAKANAN MCM ITIK.....siapa cium kentut dio terasa bau eh.....paham ndak midi kuar kuar kuar.

DIDI KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 04:15

Cubo translate ke banglasia pulak......kamu kan member.kesian dorang.... dah dapat IC tapi masih tak paham ko nyanyi apo.....

DIDI KOTA BELUD....OPPPS...KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 04:17

Dio tada taraf...tu yang membla bla bla......tanyo dio...apa taraf ic dio dengan ic bangla.....itu je aku nak tau.

4:02
Gi tidur lah aku tgk kau ni macam ngantuk aja

Nanti ada masa kau balik kampung jumpa mak and ayah kau mintak dia ajar BUDI BAHASA sebab macam kurang lagi

And mintak suruh hantar gi sekolah balik sebab hang ni serious bodoh.

Aku jo

DIDI KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 04:22

Biasa yang palsu ni kalau sebut jantina.....pundan....tulen bang...tulen.....hahahahha....parti pondan...semua palsu tiada yang palsu melainkan yang palsu palsu belaka...TULEN BANG....PUI......awwww....

Anon 3:55 aku Baru balik dari mendidik anak muda kita ilmu sedikit.

Biasalh malam minggu baru free
So ilmu milik Allah aku serahkan pada semua.

Jo dorg ni sume kalah dengan apa yang ko kata tu sebab dorg spin mengalahkan tv3..

Ko yang dilembukan oleh umno...orang cakap pakai otak dengan fakta tapi ko membangkang mgalahkan lembu kondo kak jat tu..hidup melayu..melayu lembu..aku dpt kondo..tak gitu anon 3.59..KDK

Ko ni indon ker moro ni

Aku rasa baik ko yang pi tidor jo ko dh mabok dh ni jo mabok kena kencing ngn nuar.

Sia sia jee ko hidup asik asik kena kencing dngn bang nuar.surat yusof qardawi pun dia palsukan aduyaiii

Agak agak ko sapa yang rindukan ko jo pagi pagi nan syahdu ni awh..awh..

Fakta apa auta auta auta semuanya

Ko ni indon yang beli ic keer atau dpa bg masa nak undi utk buat spin kata pengundi hantu.hanru raya ko ni

Stopa ckp I'm coming....

Aq rsa ko yang sakit jiwa sbb dh terminum kencing aljubs

K jo ko sokong pakatan ko punya hal tyah kutok dan fitnah tangkap khalwat pd ko nampak tak palah ko betul tp mcm mana plak kena tangkap dlm k/api yang di tangkap oleh suami perempuan tersebut dengan ahli ahli pas sendiri dan yang di tangkap oleh sisuami nya dengan pahak beekuasa agama kul 3 pagi dalam bilik hotel macam mana plak.

Tang awh..awh.. tu ko kena tanya pada milo suam aku tngok dua ahhhh........

najib bini rosmah delete 19 May 2013 at 07:48

anwar bersara ke tak yg korang sibuk2 apehal?
Tengok la berita pasca pru janji dah kota ke blom?
Kata BRIM 1200 tapi dapat caj letrik tambahan...
Kata nak kurang beban rakyat
tapi GST mao jalan kroni rembat...
Yg korang bayar internet nih agak2
ada cukai komunikasi 6% macam asstroke tak?
Janji palsu BN ditepati rakyat makan hati
pemimpin twittwer palsu makan yee sang dgn kroni...
Menang undi palsu, rambut bini palsu, duit tabung palsu, komisyen palsu, sumpah palsu, video palsu, kerajaan palsu, spr palsu, jpn palsu..
Yang tulen kena tendang je kao nyah masa
pau palsu nanti...
Kahkahkah!!!

Ni lg sekor manusia bangang janji manwfesto? Dah tunai ke belum? Caj letrik tambahan kat kampong mana tu ? Cuba tanya khalid gagap nnt dia kata manefesto bukan janji.tp bn dh banyak jnji di buat.kt penang dpt apaingt x lagi kt penang kg buah pala ? Ada tengik vedeo janji nur brahi? X sMpai setahn kampong buah pala lenyap.aper citer.

Kau ni btul xsabo ler..org br angkt sumph mntri kabenat...akujnji msti dtpati bkan manifesto yg dkncngi..rmbut plsu?nuar brhim nk bjubo pon pkai rmbut palsu gk...auw auw auw i nuar brhim can i help uuuu?

to jo:
soalan ko kat aku tu aku jwp jujur aku x tau dan x pasti

aku lak nak tanya ko jujur cara ayat ko mcm pengomen nickname arnakin skywalker ko tukar nama jo ker?bukan ape aku pernah debat dgn dia dulu kot2 la ko org yg sama.

crite mudah aku paham isu PR ni sbb dah lama hidup dikalangan penyokong tegar PR ni dari zaman parti S46 lagi

jujur pada aku BN mmg korup tapi yg nak ganti PR ni lagi cacamarba tangkap muat lg masalah

so aku lebih pro pendapat ISMA

tapi PRU13 dah LEPAS ko kene paham aku debat utk pertahankan kerajaan yg sudah diperkenan dan diiktiraf oleh Agong!

aku yakin BN dan PR sama2 tahu Agong dan timbalan Agong skrg sgt islamik dan beramanah

BN dan PR hanya parti!
terpulang nak sokong mana tapi kena hormati keputusan kalau x puashati bawa mahkamah x puashati gak bawa pada Agong dan kalau x puashati gak serah pada Allah yg akan tentukan di akhirat

jadi x yah nak bertekak tunggulah PRU14 lain kali la cerita nyer

hmm... aku x der la pengunjung tetap sgt saje nak berdebat dgn penyokong fanatik PR yg kata undi BN ni bodoh konon tolak islam

pada aku penyokong yg taksub PR ni pun bodoh juga

yg betul pilih org bukan pilih parti dlm islam xder politik kepartian ni

Din
Aku jo

Baru aja berjinak2 balas ni hahahaha aku solo tak ada kumpulan tak ada link. Ini jujur aku tak tipu, dan aku tak perlu sumpah laknat just nak buktikan aku betul.

So din kau pernah kata, suruh aku kaji siapa Anwar sebelum ni, but kau pun sama tak kaji .

Thank bro sebab mengaku bn korup

So aku nak tanya pr korup tang mana???

Selangor tu kalau hang kata korup memang aku pelik lah dan hang patut kaji sumber hang.

Bila hang cakap pasal calon dalam parti jangan lah hang kata pr ni teruk.
Aku tanya hang apa status calon bn gombak hang ingat isu dia dulu kan???
So jangan dok komen pasal calon pr aja kebanyakan orang dalam bn profil tinggi punya kes what.

Ok bab agung pekenan takde yang bantah,
Bab ni apa kata aku mintak ko pulak redha, bro depa tak datang serang agung pun kami hormat undang2 jugak

Cuma bab berhimpun aja jadi isu betul tak???
Yang ni kau baca komen marina mahathir anak mantan pm Malaysia.
http://en.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/4930-mahathirs-daughter-if-were-not-egypt-why-fear-bersih.html

Aku harap kau baca.

Dan jangan risau kami still tunggu keputusan pilihan raya diwartakan ni
Untuk buat bantahan

Bab islamic tak islamic tu
Mudah aja
Nanti kita bincang
Terlalu banyak isu dalam satu prnulisan tak best lah bro

Aku jo
Orang baru

Anon 5:23

Apa kau cakap ni???

Aduh aku dok cite apa kau baca tak???
Kau tulis apa pun aku tak faham.

Bro aku nak tanya ye yang tangkap khalwat yang kau sebut tu jabatan agama ke???

Bro bagus kau dapat bezakan antara tangkap khalwat dan zina.

Aku jo

Anon 5:08 ini aja komen anda ke
Tak payah menyemak lah kalau macam ni

Dok,menyalak dalam blog orang fakta takde

Aku sedar ada berapa golongan penyokong bn dalam,ni

Ada yang jenis tukang kutuk aja macam2 tugas yang di bawa hahahaha
Ada yang macam din, adalah jugak bagi hujah
And ada tukang sokong
Kira kalau pasal bn dia akan support hujah tak berapa nak hujah tu.

Aku jo.
Kebanyakan yang masuk aku sedar orang sama buat kerja menyerang ni hahahaha
Udah lah tu bn

Jngn jadi bangang bro baca semua baeu tahu keadaan semasa yang mana benar yang mana fitnah.macam haramkah keadilan dialy penipu milo suam fitnah.

Indo ke moro hang tanya lah

Ic siapa bagi tu penting hahahahaha

Aku jo

Hahahahahah

Anon 1:11

Ini aja ke kau nak kata???
Hahahahaha aduhh so funny

Aku jo

Orang selalu tanya kenapa pe selalu ke jalan raya

Aku cakap mudah ada sebab pe bukan umno mudah dapat platform

Umi hafilda pun depa bagi slot,
Mustafa ali pun ada slot,
Ezam pun ada slot

Pakatan mana slot untuk bercakap???

Yang bukan ahli politik semua dapat slot pelik tak yang penting menentang pakatan akan dapat slot

Hahahahaha

Siapa bagi peluang bagi ceramah,
Nak ceramah agama pun susah.

Bab janji ditepati adalah benda paling lawak sekali,
Bro kau dapat tak kad tahun baru pm
Hahahaha kau baca lah apa dia cakap dalam tu,

Persoalan aku mudah
Duit bagi kad
Duit beli helmet
Duit hantar semua ni termasuk sms suruh sokong bn
Panggilan telefon,suruh sokong bn ni

Dibayar dengan duit apa????
Duit parti atau duit negara.
Semua hadiah jemput artis siapa bayar????

Aku jo

Dia macam keling

Yang lagi sorang tu,
Dah lama dah
Dah lama dah

Still ada lagi hahahaha

Deyyyy tgk dengan mata fikir dengan akal

Aku jo.

Anon 1:11

Kau tak rasa lawak ke tgk tv3 and utusan kelakar, ahli pas sini keluar sana keluar sekali rupanya semua tu budak2 bn menyamar

Hahahahaha

Kau tak rasa,lawak je???
yang tak wujud pun keluar sekali disiasat rupanya puak umno hahahahaha

Mana yang palsu bro hahahaha

http://malaysianindian1.blogspot.com/2013/02/identiti-penyamar-pas-di-seremban.html?m=1

Aku jo
Aku tgk bn banyak buat propa

Tapi hangpa suka hahahaha
Kelakar lah sangat

Satu lagi projek,barisan nasional hahahahaha

The best, terdesak sampai menyamar tu hahahahaha tapi yang fitnah cuma harakah kan hahahaha

Lu orang kelakar dah sangat terdesak

Aku jo
Orang baru.

Aku tanya bab pd korang semua masing2 tak tahu ye hahahahaha

Pelik hairan info korang cuma untuk serang pembangkang aja

Bosan

Aku jo

Apa masalah kau asyik sebut jubok je... tak rasa geli.. klau diupah utk provoke pun bg lah idea2 yg bernas..ini tak abis2 dgn kata2 lucah..apa ? idup kau dklilingi dgn bende2 porno ke? @mmg kau ni golongn ponorisme...

DIDI KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 15:10

Khalid gagap ko panggil......mudah mudah ko gagap sungguh kalau minum air free 20 meter padu kat selangor....20 meter...BUKAN 20 LITER.....tui......so...jangan ko cecubo minum air kat selangor...kang makbul pulak doa kami......hehehehhee......itu belum sumpah ko jadi aww aww.....hehheeh......kang meroyan kau....TAK MENIAGA KE NYAHHHHHHH.......hehhehe....alahai si penganut palsu ni....KESIAN.

ANGEL KAMPUNG RATAU delete 19 May 2013 at 15:16

Hehehehee....aramai tiiii......saya kenal ko didi...ko yang humban saya dari jambatan kg piasau kan.....sampai lemas saya mati .......hehhehehe....aik...sudah mati pun eksyen lagi saya ni kan...macam bee end plak saya ni...SUDAH MATI EKSYEN LAGI....hehhehe....aramai tiiii....hidup UKOH...one and onely PKR IN KADAMAIAN STATE SEAT..... Bha didi.....nanti kita diskuss...javelin...100 meter lagi kio.....see you.....

DIDI KAMPUNG PIASAU DI KOTA BELUD delete 19 May 2013 at 15:21

MILO SUAM LEGEND...SYED IS LEGEND NOW......Kalau di malaysia ni...trend dio...selagi tak kena tangkap...ITU POYO punya blogger....kalau dah kena....itu LEGEND........DIA TAHU APA DOA AKU KAT DIO...SALUTE FIDEL CASTRO KAT LEGENDA......UMNO FOLLWER.....TULENNNNNNN BANGGGGGGGG......HAHHAHAHAH....pui.

Din kau tak pasti jawapan bagi semua soalan aku ke????

1. Jujur ada tak pemimpin bn pernah kene tangkap khalwat????
Dan dia masih berkhidmat lagi....
Ini aku faham kalau kau jawab tak tahu

2. Pernah tak pemimpin bn kene tangkap khalwat kat port Dickson?..
Ini pun aku fahah

3. Secara jujur adakah video sumpah laknat saiful bukhari di depan kaabah asli......
Ini pun kau tak tahu ke????

Dari segi,mata kau rasa asli tak just tanya

Ps,aku dok tunggu azhar Sulaiman sulaiman komen video hahahaha
Bila lah agaknya.

Aku jo
Kau cari lah jawapan soalan2 aku tu ye ok

Ini aja ke hahahaha

Bosan lah bro ayat sama takde lain,ke.

DIDI KOTA BELUD....OPPPSSS...KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 15:32

Indon nehi...moro nehi...aku anak malaysia yang lahir dimalaysia..taat kepada raja dan negara...setia pada keluhuran undang undang dan taat kepada perintah allah saw......eden tak kisah kalo member member hang umno tu yang dari negara terbit matahari BANGLASIA.....NEGARA SAINT MIGUEL...ATAO NEGARA KELINGMANTAN..... kalao dah bertapak kek sini 20 thn 30 thn...tak kesah....ITU okey...ic merah dahlah...dah tu mengundi tak bley lah.....itu aku tak kesah.....yang aku kesah...ibarat....omak ko kena simbah asid depan mato kau macai...adik ko kena starlight bangla depan mato ko macai....anak ko kena rebus depan mata ko tu macai....tapi kerana ko masih nak mempertahankan keMACAIAN ko tu....KO BUAT BUAT BUTA.....deyyy...angkat satu botol racunlah kasi minum.....LU TALA GUNA SATU SEN PUN SEBAGAI ANAK...ABANG DAN BAPA.....BOLEH KO BIARKAN....PUI....itu je....DATANGLAH KE KAMPUNG PIASAU KOTA BELUD...RUMAH AKU KAT DELLIP.....LUASSSSSS JE AKU TENGOK GUNUNG KINABALU TETIAP HARI.........kalau nak lagi.....hehehhehehe

Bro gagap tu anugerah Allah,
Apa masalahnya????

Kau nak hina ciptaan Allah ke siapa???

Gagap dia rezeki di macam mana pulak,
Cuba kau cakap khalid bijak dan kaya.

Hahahahaha ciptaan tuhan kau hina2

Apa nak jadi lah. Aku tahu ini nama kutukan khalid dalam,umno

Udah lah tu nak cakap dia gagap ke apa.
Allah yang bagi, kau ada masalh ke dengan cara Allah pada hamba Nya???

Anon 7:18

Annuar tak perlu, lah jadi pensyarah
Kan kami menang

Spr tak Telus jari semua kene tipu

So bila disiasat kami mempu dapat kalau bantahan di terima so hangpa tunggu ajalah.

Dengan izin Allah boleh kami perintah Malaysia tanpa penipuan.

Perhimpunan kami memang takde permit tapi kami tak buat kacau itu kami cuba jaga supaya tak berlaku kekacauan.

Nak harap permit susah lah,
Apa rahsia umi hafida mudah dapat ceramah dia ada permit tak???
Dia orang politik ke???
Dia siapa ye dalam Malaysia ni???

Mana2 pun kalau ada perhimpunan sesak jalan kalau umno buat pun sesak jugak.

So masalah tu benda sama.
Umno buat pun sesak jugak so tak payah bising.

Aku jo

Surat apa di palsukan?/??
Oh hang dah tgk yang asli ke???
Sampai kata dipalsukan hahahahaha

oh sentuh bab yusuf qadawi

Ni yang menarik ni
Fatul bari kata KETUA ULAMA DUNIA NI SEBAGAI APA YE???

Just tanya lah ulama benteng umno ni dia kata apa???? - petik,kata maza

http://m.youtube.com/watch?v=D_Nhw2lZ1OM

Sila lihat

Jadi sambil2 hang dok komen siapa pemimpin pakatan hang tgk jugak siapa yang masuk umno,ye????

Siap jadi calon lagi agak2 lah

Aku jo.

DIDI KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 16:48

Hantu raya...kalau dengar ayat ruqyah...bergegar lantai rumah dio lari .......fuh......mujur tak jadi pemenang palsu.....macai pendokong kepalsuan...kalau dengar nak berdebat...bergegar dalam web...tibo maso...yelek...kaburrrrrrr.......dah tu ...eh...eh...eh...suruh kuar dari ini negara malaysia tanah air ku yang tercinta ini dengan selamba......hehehehhehe......aku nak tanyolah.....ko suruh dio cari negara kadazan kat dunio ni....kalau ado...aku orang 1 yang pergi....mana lagi baguih macai.....jadi hantu rayo masa hidup ke masa mati........tobatlah sebelum lidah tu nak menikam....kesian.....buta kayu...iguana pun taknak tidurlah belah ko ni.....pengamal kesamsengan sejagat.

DIDI KOTA BELUD...OPPPPS...KAMPUNG PIASAU delete 19 May 2013 at 16:56

Aku sakit jiwa satu je....kenapa 4.9 juta orang buta ....buta kayu...buta colour dan buta politik.....kalau pasal ko anon.....hemmmmm........ko tu tumpuk tumpuk taik unta kat padang pasir di angola je....pm dio...MOBUTHO SEKSI SEEKOR..........HEHHEHEH....

jo kau mmg kaki spin tul la

point aku
BN ada yg x ok
PR pun ada yg x ok

dlm BN ada yg tolak islam
dlm PR pun ada yg tolak islam

so cerita nyer undi BN x bemakna bodoh dan tolak islam begitu juga undi PR pun x bermakna bodoh dan tolak islam

BN dan PR adalah parti politik semata-mata

PRU13 dah selesai kalau ada bantahan ikutlah prosedur

beberapa pemimpin tertinggi PAS dan PKR pun setuju perhimpunan x perlu

aku harap jo kau x spin isu lagi aku harap kau paham aku rasa cukup kot perdebatan ni sbb x ke mana pun

nasihat aku berhati-hati dan bertanggungjawab dlm mengeluarkan komen

Thank,untuk nasihat tu din,

Insyallah aku jaga

Yang panas bukan apa kenapa asyik pakatan aja jahat
Umno dikira mulia itu kene faham.

So kalau kau rasa dua2 ada silap bagus lah baru kita logik.

Now masing2 dengan cara masing2 bagi pkr masih ada jalan, so biar lah depa dalam,ceramah unuar pun dipesan jangan timbul huru hara datang aman balik pun aman itu aja.

Bro kau jangan silap aku belum pernah turun mana2 perhimpunan pun.

Aku lagi selesa duduk rumah layan kopi.

Aku jo.


EmoticonEmoticon