Thursday

Solidariti Buat Safwan Anang - Bukit Tengah, P.Pinang Malam Ini


Kepada warga Pulau Pinang Solidariti untuk Safwan akan di adakan malam ini jam 8.30 di tengah tengah bulatan Bukit Tengah bersebelahan kilang Alagapas.... Mohon sebarkan

29 comments

Anak berani dan memhami sistem seperti ni perlu dilahirkan sebanyak banyaknya....tanpa batas dan sekatan...saiful anang...pendapat peribadiku....melawan sistem pincang dengan nyawanya.....aku tak berani buat begini...swtelah anak anang ni bertindak begini....aku terberani secara outo...kenapa...aku tak tahu...aku dokong cara ini....ini mesej yang terjelas dapat di berikan kepada yang berkenaan....sampai anak indon yqng ku temui berkata...."RASA IN LO NAJIB......"...mungkin antara tahu atau tidak dia apa yang terjadi...tapi aku yakin dia tahu apa yang berlaku di negara ku ini.....masa tembakan nya tepat....heheheheh

Asyik nk bersolidariti jer..cmne la nk dpt cgpa 4.0 bdk2 mlayu kite ni..kesian mak bapak..

Ntah, phabis duit makbapak dn krajaan ja, dh tu utang blajar xnak byr pulak tu, smua nk fri, blajar malas, pengor btol.

SAPUABIS ni demam ka apa? Tingkahlaku mcm demam ja.

Cgpa 4.0 boleh dapat kalau dia berusaha politik politik jugak.
Insyallah.

Orang tak habis belajar pun boleh hidup senang bro.
Adalah tu if kenal orang betul

Sokong umno lebih sikit mengampu lebih sikit
Masyukkkkk

John jo
Open tender

Solatlah kamu sebelum kamu disolatkan........sama erti pada pendapat diriku.....melawanlah kamu sebelum kamu dilawani.........sengaja tidak ku endahkan segala pendapat para pembodek...bukan maksum atau syumul...aku cuma ingin menjadi sebaik baik mahkluk.bukan juga amerikanya aku yang sering brmotto.....lu tak suka gua...no problemo....gua tak suka lu...lu in trouble......cakaplah apa jer....yang berperinsip saja dilayan......comon anak muda....LAWAN.

lebih baik BERSOLAT dr BERSOLADIRITI,jom solat jom solat jom solat psstt da lame xdgor PAS solat hajat hehehe BN x k.o pon huhuhu ada lg ni kehkeh

Orang yang munafik akan memberi pelbagai alasan untuk kata kata fitnahnya tp allah akan membalasnya dengan azab nya jua nnt.biarkanlah.

Hai lah jo bkn takat masyukkkk jo ais cream lagi baru dapat apa yang di mahukan pandai ko jo.

Kalau tak masuk,bab jubo
Bukan umno lah tu hahahaha

Tak sokong bn aja munafik,ke???

Ingt masyukkk ingat pakatan semua masyukkkk kalau tidak bkn pakatan lah namanya

Hang betul betul bangang aku x ckap klu x sokong bn tu munafik.aku ckp orang yang bagi alasan yang pekbagai .kata fitnah.apa ki x tahu baca ker? Lain kali orang suruh belajar belajarlah dengan rajin ini asyik pokitik jer ka dh bangang.

Laqak giler der hahahahaha gogogogogo hehwhwhwhw baru 2 haei dh x tahan dijamin dan kuarlah .idola hahaha..guling guling aku atas katil sambil peluk bino aku hahahaha

Syukurlah kau dapat gelak der.....ubat muda tu....tak nak terima kasih kat material bahan gelak kau tu ke.....dia telah dapat mengintimkan kau dengan isteri kau...syukurlah...bahagia rumahtangga......

Aik sejak bila plak beruk tu dapat mengintimkan aku ngn bini aku yang ko suruh aku bertwrima kaseh kt dia .dia belum lahir lagi aku mmg dh intim ngn bini aku.bingai lol

Hahaha hang lah bangang
Orang bagi alasan adalah munafik ke bro???

Bagi dalil dia bro???
Munafik tang mana???

Berdasarkan hadits, Nabi Muhammad mengatakan: “Tanda-tanda orang munafik itu ada tiga, yaitu; jika berbicara berdusta, jika berjanji mengingkari dan jika dipercaya berkhianat”.[1]

Kemudian ada hadits lain yang menjelaskan bahwa berdebat hingga melampaui batas termasuk dalam kategori munafik.[2]

Ini lagi satu

Telah menceritakan kepada kami Qabishah bin ‘Uqbah berkata: telah menceritakan kepada kami Sofyan dari al-‘Amsy dari Abdullah bin Murrah dari Masruq dari Abdullah bin Amr ra. berkata Rasulullah saw. bersabda: ada empat perkara yang barangsiapa (empat perkara ini) terdapat pada dirinya secara lengkap, maka dia itulah orang munafik yang sesungguhnya, dan barangsiapa yang terdapat padanya satu perkara sifat saja, maka ia termasuk munafik juga, hingga ditinggalkan sifat yang satu ini. (empat perkara itu) ialah: (1) apabila ia dipercaya ia berkhianat, (2) apabila berkata ia berdusta, (3) apabila berjanji ia ingkar, (4) apabila berdebat ia melampaui batas (HR. Bukhari, Muslim, Abu Daud, Turmudzi dan al-Nasa’i).

Aku nak tanya duit projek lembu beli kondo macam mana???
Bila guna tv hak rakyat untuk kempen dan tak adil kepada parti lain dgn monopoli media rakyat amanah tak???
Bila janji dakwat kekal tapi terpadam macam mana???

So mana dalil kau gelar orang munafik????
dan apa alasan yang kau rujukkan disini????

Suka2 aja kau munafikkan orang

http://www.sinarharian.com.my/buku/renungan-buat-pecinta-syurga-hindari-diri-daripada-sifat-munafik-1.111339

Betul lah kata dia sebab pasal mamat tu kau peluk bini kau guling2 intim kan lagi.

Lagi banyak kau boleh guling2 dengan bini lagi intim lah dengan wife kau insyallah.

Benda telah membantu lebih intim bukan kata kau tak intim tapi oleh sebab benda tu jadi kau pun guling2 peluk kan benda tu membantu mengintimkan.

Benda semudah ni pun nak bertekak ke???

John jo

Hehehehe...ini bujang mengaku kahwin ni.....eeeeeee...tak malu...intim dengan kuchingler tu....takpelah beb...yang penting kau guling guling...nak tanya...masa guling tu sempat tukar baju berapa helai...saja je nak tahu......

Tanya stopa mandu junub x

Hahahaha macai umno takde Point tak habis2 dok ulang benda sama bro.

Sama gak ngn puak korang spon benda yang x ada cincin lah dan tah apapa lagilh.imut ckap jo ada rwpot polis ker, ada tuduhan krt mahkamah ker? Dh di dapati bersalah oleh mahkamah kee? Itu lg penipu dulu kini dan selamanya .itulah pakatan.

Aik ustaz jo dh mai dh .orang pun tahu sapa yang munafik jo.dan sifat sifat orang yang munafik

Itu lah manusia,
Kau siapa nak,menghukum???

Bila berkata benar kau pun perlu ustaz lah apa lah. Adakah aku berdusta???

Kalau kau tak dapat nak terima,kau diam aja. Hadith tu benar.
Bagi alasan jatuh munafik???

Nak cakap ada dalil lah senang cerita.
Anggap aja ini ilmu Allah bagi.

Kalau bukan Najib cakap kau anggap tak betul ke???

Ikut kau lah bro.
Kalau kau tahu sifat munafik tak lah kau sengal sangat

Ekelehhh jo ko tu yang sengal teesanagt lah sengal

Hahahaha kau pernah tgk aku sebut pasal cincin ke???

Oh by the way takkan rosmah tak tahu tujuan cincin tu dibwak ke Malaysia???
Kene wakil syarikat yang cakap ke???

Tak dakwa takpelah aku pun tak bangkit kan isu tu kau feeling sangat bro hahahaha

Kau sayang kak ros kan???
Hahahaha

Hahaha ini aja kau mampu kan???

Macai macai,
Dah salah pun nak menang
Oklah sebab kau UMNO kau menang.

Biar bulan bicara

Hai lah macai bangang DAH KALAH JALAHAH LAINKALI LAH
Oleh sbb ko pakatan kau menanglah

Biar macai berbicara sebagai penglipurlara.yang bapak syaitan pelihara.yang sekor baru kuar penjara.tunggu yang akan di bicara.kalu didapati bersalah akan dipenjara.

Ini aja
Hahahaha

Si banggang mengamuk dan melalut hahahaha
Kalah nya kami yang meroyan,lebih kau hahahaha

Kelakarlah bro.
Patut lah dalam,UMNO hahahaah


EmoticonEmoticon