Monday

Hak berhimpun dijamin Perlembagaan Malaysia


RAKYAT Malaysia berhak menyertai perhimpunan seperti termaktub dalam Perlembagaan selagi tidak bercanggah dengan Akta Perhimpunan Aman (APA), kata peguam Lawyers for Liberty (LFL), Afiq Mohd Noor.

"Sekiranya peserta ditahan ketika dalam perjalanan hadir ke tapak program, mereka berhak bertanya kepada polis motif ditahan dan atas kesalahan apa.
"Dari situ mereka boleh memastikan kedudukan sebenar mereka berdasarkan peruntukan Perlembagaan.

"Jika dibawa ke balai polis, peserta masih berhak mendapatkan bantuan guaman atau menghubungi ahli keluarga bagi mengesahkan lokasi sebenar mereka, ini penting untuk memudahkan urusan guaman," ujarnya kepada Keadilandaily.

Tambah Afiq, sekiranya peserta tidak tahu untuk berhadapan dengan polis ketika ditahan, mereka disarankan untuk berdiam diri sahaja.

"Tindakan berdiam diri adalah hak yang dijamin oleh Seksyen 112 (2) Kanun Tatacara Jenayah dan hanya memberikan maklumat peribadi seperti nama, alamat dan nombor kad pengenalan sahaja," katanya.

Ujarnya lagi, LFL ada menyediakan bantuan guaman kepada peserta yang ditahan dan akan mengedarkan senarai nama dan no perhubungan peguam yang boleh dihubungi melalui media sosial rasmi LFL.

Peserta dinasihatkan agar tidak melakukan sebarang provokasi kepada polis kerana akan memberikan kesan buruk kepada perjalanan perhimpunan nanti.

Sumber: http://www.keadilandaily.com/?p=53453

201 comments

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 201   Newer›   Newest»

Sudah2 le wahai melayu belacan smua, marilah kita bsatu hati dn jiwa dlm 1 jasad mmpertahankn ibu prtiwi dri ancaman tsunami musuh dlm gebor(slimut).

-macai pakatan-

macai umno undercover detected....

Confirm perangai umno terbawak2 dari tua sampai ke generasi muda.

Kalut sangat hang ni pun.
Tiap hari dok serang blog rajin betul hangpa nih.

Apa pun, biaq pi lah depa nak demi pun mintak izin dah pun hang pun dah tau hang jangan lalu situ.

Hari merdeka pun jem jugak new year pun jem jugak. Raya pun jem jugak, jom heboh pun jem jugak. Exciden pun jem jugak.

Menteri lalu aja penyokong kene bukak jalan sebab kemulian dia berbeza kan???
Dia menteri hang penyokong.
Lain darjat hahahaha.


Kritik lah jugak pemimpin umno tak semua betul malah kebanyakan dah hanyut dah pun.

Pakatan ada kelemahan tapi perhimpunan ni ada alasan dia sendiri bukan suka2 nak bantah.

Kalau kau tak setuju tak bermakna benda tu tak betul.
Hak masing2 kebebasan.
Izin dah mintak dah pun hang tak payah kecoh hang pulak yang lebih.

Macai oh macai.
Harga kete apa cite???

Ps,pantang ada topic,baru laju aja macai bertindak 😊

Car price and discount's macai detected.

Stupid moron,
The discount price is the actual car price.

The before and after price been falsified.
Not giving the correct information to the people of the country???
False advertisements inside the national newspaper????

Wow what a lame gov I got here,
They falsified almost everything..... damn
What else can bn do man???
I mean what else they cannot do???

Janji what???
Sebab apa???
Sebab macai akan percaya

Macai jangan derhaka tau sultan kelantan pesan bagi hak royalti.

Semua kene sokong tau sokong tak kerajaan umno bagi duit kat rakyat Kelantan semula???
Duit yang selama ni tak diserah.

Jom pakat sokong jangan derhaka tau.

http://m.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/20085-sultan-kelantan-minta-pusat-selesaikan-tuntutan-petroleum

macai malu nk mengaku...tu yg depa snggup telan...hadam....sakit perut pun xmau p tndas lg....cai xrasa kena perbodo ka....jgn la sbb parti ampa nk bg brim 1200 cai diam....duit tu xsmpai pun stahun....cai bli pampers ank pun brapa dh sebulan....kami nk berhimpun pun awat cai kalut...kami wat sopan ja..takat flash mob pun cai bising...cai p wat tarian punkoq hari tu xpa plak....dah la lucah...xsopan lnsung...cai suma minat pungkoq awat p tuduh anuar......

kawe sokong penuh...timo kasih la pado saing2 pr blako....semugo Allah lindung saing2 pr dari ore yang zolim......nk oyat susoh buleh make lg...tp kalu kerajae wi gak...koho mujur...syukur kalu gitu.....kawe sokong pr sokmo.

Depa ni bodoh orang berjuang untuk taraf hidup lebih baik,

Kalau idea pakatan menjadi kita akan jimat berapa puluh ribu secara individu sebab pembatalan cukai eksais kereta sahaja.

Kita punya belanja bulanan jadi kecil.
Kita dapat naikkan taraf hidup.

Dah tu dengan pembatalan tol and minyak termasuk pendidikan,percuma berapa banyak kita mampu baiki hidup kita???

Depa ni bodoh tak nak faham apa yang pakatan nak buat.
Lepas tu salahkan cina apa punya bodoh lah macai umno ni.
Konon pakatan menang nanti akan huru hara, apa punya bodoh lah pemikiran ni.
Aku nak menang sebab aku nak huru hara????
Ada akai ka???

Orang berjuang untuk taraf hidup dengan gaji minimum,
Sebab apa tau sebab hangpa bodoh tak tahu sebenarnya hangpa kaya banyak duit tapi kerajaan dah beban kan hidup korang demi kroni.

Air boleh percuma hangpa tak nak bukan tak boleh Selangor dah buat dah pun.

Tapi buta,
Nak jugak sokong umno, umno kata bantu rakyat cara pakatab akan buat negara bangkrap,
Duit pergi beli kondo komen pun tak.
Beli senjata berkali ganda harga pasaran semua diam.

Aduhhhh macai apa kau jadi wei

Ps. Ni dah masuk ekonomi jangan lah alih bab pengundi ke or jubor ye,
Tunjuklah anda tu bijak simpan bodoh tu esok lusa pulak guna.

ha...aku sokong penuh....taraf ekonomi lbh baik klau pr ambk alih....aku tgk pr wat krja lg bagus dari gov skrg.....sumenya bleh klau x amal rasuah..lgpun depa jaga kroni depa ja....aku rs terbeban dgn gov skrg..smpai bila agaknya depa nk mmrntah...bab tipu xpyah ckp la....lgpun sapa nk huru hara kt tmpat tnggal sndiri....sume nk aman la.....nk telus....rasuah kosong......aku sedih la melayu lagu ni.....umno patut jd umnosaurus...dh lama sgt dh.....prasejarah.....

Saing pr hok mano 1? Dap ko? Mu bace la sangat harakah tu, kawe dok gelak sokmo bace jumpa minyok siap proses dale perigi tuh.

Nak ngaja ore jd baik tapy mu nengok husam ada hormak sulte? Puak pas ye dok baring bawoh kete sulte perak mu ingak dok? Mane p dwet bebilion jepon tuh? Senyak nizar.

mu dok bobel gapo ni...mnyok dale tlago gapo..aku komplen puok umno ko yak mu maroh sgt....mu baco ko dok tu hal mu....kecek wi ado fakta ah boh...takat nok ngarut baik xpayoh..aku x komplen umno mu jange wat kaca....aku ucap timo kasih jah ko saing pr..xkiro la dap ko pkr ko.....namo lg pakate..

aku xsebut skit pun pasal umno..pasal najib...mu pehe dok gapo aku tulih atah tu...aku oyat timo kasih ko saing2 pr jah...mu putar kot lain lg....hal pas perok aku xperlu masuk capo tu hal dio...acu reti gak skit....aku ule skali lg..aku cumo nk ucap timo kasih pado saing pr..tu jah..aku xsebut najib..aku xsebut umno..nk wi ko dok royalti...tu atah kerajae loni....

Anon 126 ni kes duit tuntutan tu pampasan Jepun tu

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2007&dt=0511&pub=utusan_malaysia&sec=Parlimen&pg=pa_05.htm

Petikan,utusan link diatas
Mengikut perjanjian tersebut, katanya, kerajaan Jepun bersetuju membayar wang ‘darah’ kepada Malaysia dan wang tersebut telah digunakan untuk menubuhkan Perbadanan Perkapalan Antarabangsa Malaysia (MISC).

Hoooo...banya saing mari sini bebinceh....ooo...baguh...molek...o..lagu tu lah...mari kito samo samo mempekasakan bahasa ibundo kito....pado macai macai yang benci puok puok dap ni...bqkpo tok gocoh abe derih kito tu...hok dio molek halus tulus pulus kecek hok cino pung bole jadi pedana mentere......gi gocoh dio selalu...bak poh buat bedoho dalam milo.....bedoho satu hal.....eh eh....dio makan pil kudo dio goyak kok kito...diam diam doh lah....bodoh anga mu ni macai....banyak makan budi.....jadi natelah mu...takdo kebebasan befikir....cu gi tanyo arnab tu...lobak tu sedap ke dak...mesti dio dok tahu....aaaahhhh....serupo tu lah muuuuu macai...sedap tapi dok tahu kena tipu selalu.....supo dulu laaaa....harga teksi 1 malaysia.....59 ribu...dio bukok 65 ribu...doh tu kato kerajaan dicount 5 ribu..jadi pakcik makcik adik kakok...cuma baya 59 ribu yo......hahahhahaha....najib tu...mu nasihak 1 dio goyaklah 1....mu nasihak 9...dio goyak lah 9.....aikkk...mace nak sabotaj...abe najib yo puak puak mu ni.....hehehehhee....sian najik...kena tipu oleh puok sendiri........hahhqhqhq

Assalamualaikum semua...

Sy nak bg peringatan, sekarang ni musim jerebu.mmm....pg td sy hantar anak ke sekolah, nak drive pun x bape nak clear.sejauh 50 meter jek boleh nmpk.n memotong pun x kompiden.

Mmm...penunggang motosikal gunalah mask (penutup hidung n mulut) utk mengelakan penyakit.kurangkan aktiviti luar...

Kepada yg merokok...kurangkan merokok...anda adalah penyumbang pd bertambahnya jerebu.hehe....gurau...gurau...

-pak harun-

Jerebu tebal di padang merbok nnti...hehe. himpun la smp pagi syawal....hehe. org x kesah pun. Jgn kacau ketenteraman sudah. Nak memekik ke melolong ke...hak korang....suara korang...majoriti rakyat islam nak keamanan agar tenang berpuasa dan beribadah pada bln ramadhan ni....lantak korang lah yg nak himpun. Bila nak sedar diperkuda dan diperkera...diperkeldai....ada lg diperbaghal oleh si non yg mungkir janji dgn pak suf indonesia.....hehehe. janji dgn sahabat ternama pun blh tipu...inikan pula dgn korang yg tak ada kedudukan. Begitu mudah diperbaghal....hihihi....peliknya korang percaya pulak janji manis dia....janji si non palsu belaka....nasib baik si non x menang...klu menang...aku percaya korang tetap akn himpun jg sbb tuntut janji dia yg tak ditunaikan...so sudah2lah tu jadi keldai dia....mari lipat gandakan ibadah bln syaaban ni...ramadhan menjelang.

Sila baca kisah pak jusuf kalla n anwar di blog jentayu abaka. Bukan minta percaya tapi fikir yg mana benar yg mana salah....kita kan org2 yg berakal dan berpelajaran. Terima kasih.

Kalau kau berakal kau tak sokong umno lah bro.

Harga kereta turun pun tipu,
Hak royakti pun di nafikan
Harga projek ketenteraan 3 kali ganda lebih mahal.

Tapi korang sokong jugak umno hehehehe.
Ini korang rasa berakal ke

Mmg hak korang nak berhimpun di mana2 pon tapi kena hormat saranan pbt dan arahan polis..
Klu dah jadi mcm Bersih kotor tu...baik tak payah....
Melalak lah korang sampai pru14.....seronok jugak aku tengok....mana tahu tercapai hasrat korang utk melihat pendubor jadi pm...
Zaman aku dulu tak mampu nak angkat dia jadi pm...mgkin zaman macai2 baru nie mampu nak jadikan gay sbg pm negara islam pertama di dunia.....
Jijik wei....hanya para pengotor dan penipu jer yg menyokong tindakan pendukung lgbt nie.....

Selamat berhimpun para gay sekalian.....

Bodoh....dah dilantik jadi yb korang buat apa nak suruh mrk boikot angkat sumpah....BODOH!!!!

Dah rasa umno tipu...arahkan mrk bongkar di parlimen nanti....klu stakat tulis dlm blog buat apa...hanya fitnah jer......

Klu benar...sebagai rakyat biasa...aku pon tak hingin berlaku penipuan dan tugas korang lanyak dan belasah lah kerajaan bn di parlimen....

Tu kan lbh baik dpd korang menipu rakyat dgn blackout yg tidak blackout....BODOH punya macai!!!!
Hanya tahu minum kencing dan makan najis jer ker????

PARA BABI BODOH....GUNAKAN YB2 KORANG YG HEBAT TU UTK MENYALAK DI PARLIMEN NANTI!!!!JANGAN NAK BERHIMPUN JER....DAH DIPILIH SBG YB....JALANKAN TGGJWB...BODOH!!!!

Bodoh.....mana wakil rakyat ko cina babi dap oi....
Suruhlah mrk menyalak di parlimen nanti....
Cakap belakang jer lebih...

Kau tu yang babi anak haram bodoh.

Umno tipu kau and babi babi semua diam macam bangsat apa punya puki lah keturunn kau ni dasar bodoh tak boleh diajar.

Bantahan tu di boleh kan lah anjing UMNO woi,
Nak jadi anjing sekali pun biarlah bijak apa punya bangang.

Umno punya bantahan pun angkat sumpah jugak kenapa tak boikot terus satu Malaysia.
Sebab ceramah azhar idrus satu Malaysia dengar.

Jangan jadi babi bermulut anjing apa punya bangsat lah kau ni bodoh punya melayu jadi anjing UMNO.

Bagus menyalak.

Kau nak kurang ajar jom kurang ajar anak babi.
Ye kau and semua adalah babi anjing UMNO

Tak ada akai dan bangang bodoh punya yb2 korang!!!!!
Bodoh dan emo jer lebih....kerja malas....apa yg mampu yb2 korang lakukan di parlimen...BODOH!!!

Dah ada 'bukti' berlaku penipuan....suruh lah yb2 korang menyalak pihak kerajaan di parlimen nanti...
Yang mrk bodoh tak nak angkat sumpah buang duit rakyat percuma jer buat pru13...

Bodoh....ingat pru tu tak kluar sesen ker???Dah tahu tu duit rakyat...pi suruh mrk angkat sumpah...

Suruhlah mrk tu bekerja membongkar segala kemungkaran kerajaan bn di parlimen....jgn hanya pandai cakap di belakang jer!!!!

Cakap belakang nie hanya fitnah jer dan mainan para pendubor dan pemuki jer!!!!!!!

Kau nak berhimpon kau punye pasal yg penting aku xkn brhimpun lg..dlu aku brhimpon bgai nak rak hnye yg dpt 21 palimen utk PAS..pnykong PAS.

Bodoh babi gay nie....buang duit rakyat jer buat pru13....klu tak nak bekerja menyalak di parlimen...baik lepas jer jawatan.....

Bodoh babi2 gay nie....buang masa dan buang duit rakyat jer!!!!Dah tahu bapak gay korang dah dilantik cina babi dap jadi ketua anjeng penyalak....menyalaklah di parlimen....buktikan kerajaan menipu.....

Jangan jadi BODOH menyalak macam anjeng di tepi jalan....BODOH NAK MAMPOS!!!!
BAZIR WANG RAKYAT JER BUAT PRU13 TAPI YB2 BABI MALAS NAK BEKERJA UTK RAKYAT....
SIAL MEMANJANG JER KORANG NIE....TAK MALU

Aku pon....jadi hamba dan kuli macai cina babi dap jer!!!!

Sidang parlimen tak lama lagi....yg BODOH bila ada yb2 yg bazir wang rakyat memboikot jadi mp.....

Apa guna rakyat undi korang klu perangai mcm babi....malas memanjang!!!!nak makan jer tahu!!!!

Gunakanlah kuasa undi rakyat tu utk menyalak kerajaan di parlimen.Buktikan mrk bersalah...seronok jugak tengok jika ianya terbongkar...
Nie tidak....nak menyalak di jalanraya mcm anjeng2 jer....betul2 buang masa rakyat dan buang duit rakyat jer...SIAL LER....

DAH DIPILIH JADI YB2 TU...BUAT LA KERJA UTK RAKYAT...BODOH!!!!MENYALAK LA DI PARLIMEN DEMI RAKYAT...BODOH!!!!

MMG SIAL NAK MAMPOS LER KLU YB2 KETURUNAN GAY NIE TAK PANDAI BEKERJA UTK RAKYAT...BONGKARLAH SALAHLAKU KERAJAAN DI PARLIMEN....BUKANNYA JADI ANJENG ATAS JALAN....BODOH!!!!!BANGANG!!!!!!"

Umno mudah lah menipu sebab berak aja ada anjing umno jilat cakap apa pun percaya.

Siapa malas woi babi,
Kalau dah takde kote ngan cina pun ditakutkan bagus lah lu jadi anjing belaan UMNO.

Dah lah anjing bodoh nak mampus.
Lu mesti satu family anjing umno ni confirm punya.

Tang mana buang duit rakyat tu lah kata hang ni anjing bodoh.
Tak boleh pakai punya otak,
Bangga pemimpin umno ada anjing jinak cakap apa pun anjing percaya.

Dah tu masuk blog orang menyalak.
Bodoh punya anjing upahan.
Tak payah jadi macai lah babi ooooiii

Anjing aja tak dapat fikir umno tu penipu.
Bodoh anjing UMNO bangang.

Cina babi ni lagi amanah dari
Anjing2 dalam umno lah wei tak payah kecoh.

Lu anjing mana lu nampak lu bodoh terjelir mintak upah

Anjing atas jalan tak makan duit rakyat.

Anjing kat atas tak amanah,
Anjing di upah pulak bodoh nak mampus

Macam babi apa UMNO kata semua hang telan tu yang namanya babi.
Semua makan.

Membazir kepala buto himpun tak pakai duit rakyat.
Upah macai pakai duit.
Kroni tu pakai duit rakyat
Beli kondo,konfirm duit rakyat

Babi umno jahanam memang bodoh and buta macam bangang.

Tak habis2 gay memang kau sah didikan umno.
Dah kene train baik punya anjing seko ni.
Tu menyalak lebih tu
Bodoh punya anjing.
Lu memang a well trained dog lah macai.

Hasil umno depan mata

Bila cina panggil hang babi hang marah bila melayu umno buat tak apa.
Hang depan cina aku jamin hang telur pun takde nak cakap cina babi kalau hang seorang.

Bodoh punya melayu,
Takde class punya pencacai.

Mainan perkauman tak habis2.

Bro lagi satu kalau tak nak berhimpun sudah bukan masalh kau pun kau diam pun takde kesan kau bising pun takde kesan.

Aku kenal melayu jenis kau ni nak kata berharta tu tak jugak
Tapi setia sebagai macai tu memang tak ada dakwa dakwi lagi.

Pm gay, pm takut bini, pm makan duit negara, pm dikaitkan dengan pembunuhan, pm kaki betina, pm bodoh semua ada.

Orang dok sibuk pasal ekonomi hang dok sibuk pasal individu bernama annuar Ibrahim aja ka???
Takde modal lain ke???


Jadi tak payah kecoh

Mereka x akan buka blog jentayu abaka sbb nya mereka dh tahu kena kelentong dan kena kencing.dh malu dh.
Tp nak buat cam mana yang ada dalam ni semuanya upahan walaupun dh tahu kena kelentong sama bapak non
Terpaksalah spin sbb di bayar.faham x merwka ni di bayar
Pengkomennya cuma sekor jer tp tukar2 nickname bg menampakkan ramai lah kununnya....
Aku layan jer nak tengok kebodohan dan kebebalan mereka jer....

Lor dah baca pun bro blog tu bila baca terus macam nak masuk umno lah betul cakap kau.

Bila baca blog tu aku rasa macam pakatan ni penipu sangat.

Aku rasa ah apa salah nya aku sokong umno...
Sebab umno cuma..
1.suka tipu rakyat apa salahnyakan
2.pemimpin yang makan duit negara apa salahnya makan duit negara.
3.suka buat fitnah melalui media
Ah apa salahnya.
4.cuma nak kekal kuasa pemimpin atasan UMNO, apa salahnya???
5.mengianiaya rakyat melebihkan kroni, apa salahnya.
6.menafikan hak royakti Kelantan, apa salahnya.
7.suka bermain sentimen perkauman tiap kali pilihan raya oh apa salahnya.

Semua tak salah sebab umno parti melayu, berjuang untuk melayu.
Melayu Terengganu tempat mb kalah dinafikan rumah rakyat,
Tu lah hangpa siapa suruh tak ubdi bn.
Bn kan pejuang melayu tak nampak lagi ka???

Genting, perwaja steel,pkfz
Semua untuk bangsa melayu
Bagi melayu senang.

Pasar payang kontrak berapa ratus juta dapat kat bangsa mana???
Cuba teka lah kalau benda tu jadi siapa dapat???
Ini lah pejuangan umno untuk melayu

Semua buta tak nampak

Lepas ini kera kera pkr nak himpon dekat mana pula ? dah lah , perjuangan anwar tak kemana ! umpama masok angin keluar asap , hujong hilang pangkal lesap , nak berjuang pergi semenanjong gaza sana , kalau mati tentu dapat syahid !

pengamal homoseks risiko kena aids amat tinggi , aku tengok anwar itu pucat lesi sahaja , suroh anwar menjalani ujian darah , aku cuba nak ingatkan sahaja , nanti kena berjangkit pula !

Kau nak burukkan orang,
Ditakdirkan Allah kau yang kne baru kau tahu.
Jangan seronok nak bawak berita bro.
Hukuman Allah cepat atau lambat aja.

Kau tgk orang pucat aja kau maca2.
Kau janji jadi macai sangat lah pencacai.

Apa punya perangai lah kau ni, entah perangai siapa kau bawak lah.

Dia gay atau tak kau pun tak berani nak sumpah tapi kau berani tuduh.
Tapi kau berani nak cakap pelik betul lah.

Confirm macai lah lu, tak payah jadi hina sangatlah bro sampai nak jadi macai ni
Jujur kata hidup dengan maruah lah.
Sekurangnya ada harga diri lah.
Anugerah tuhan akan kehidupan ni.

Jangan jadi barua and macai UMNO lah

Bro siapa ye pemilik video seks Anwar tu???
Kenapa ada video tapi takde yang mengaku dan tampil jadi saksi???

Kenapa takde orang yang rakam mesti ada orang punya tapi siapa dia???

Bro kalau benar Anwar gay and penzina kan, jadi masa mengundi kene pangkah umno ke???
Macam tu ke konsep dia sekarang???

anon 15:52
kau bercakap macam mak kau lesbian plak..
atau kau memang dilahirkan ikut buntot

aku mnyokong penuh kerajaan pakatan rakyat....biarpun ada anjing dtg mngigit....umno xcukup mnyakin aku sebagai melayu...aku rakyat biasa yg ingin keadilan dalam pemenrntahan kerajaan malaysia.....sngkir kroni...rakyat harmoni...hahaha..sorry macai..brim baru ni aku sapu...pakej komunikasi aku sapu....

ai pak harun...apa habaq...shat ke...geng pr ok ka....aku harap ampa shat sejahtera...oit...ni sapa punya anjing ni main kt sini......halau p main jauh2...xnk p aku ada c4...hahaha..klau ada yg terasa sah la...we are not tools for corrupt gov....ha.

Kau muka tak malu memang kau sapu .

cmner aku nk percaya apa yg blog tu tulis..ampa d bayaq utk wat kacau....awat ampa pksa kami..ampa sapa......?mafia?kgb?mossad ke ampa....susah nk sekolahkan anjing yg well trained....upah ampa duit ke tulang.....susah ah dok paksa pasai apa....

aku skit pun xprcaya anuar mcm ampa tuduh.......aku menyokong penuh pr....nk kata apa kata la..........aku tetap dgn pr...aku nmpk apa yg pr akn laksana kan...hidup pr..hidup john jo.....aku tetap sokong......hahaha...cai..aku xbuta mcm ampa...pr xbg duit pun kt aku.....aku tetap dgn pr selagi pr telus.....

dah nk bg sangat pasai apa...hahaha...bodo punya gov...wei..cina pun ambik..ampa xmau marah ka......hahahahaha......suka ht aku la wei...aku ambk apa yg gov bg..tq...bkn aku tipu..kaut byk2..hahaha.....

ustaz azizan yg sakit tu pun anwar x jenguk sok klu korang masuk jail anwar bior jer wat jadi umpan api bakar kemarahan rakyat
batu api ni sifat setan huhuhu

Beli satu cermin besar
Pandang cermin besar tersebut
Bila dh tengok diri dalam cermin besau kata orng melaka
Tanya diri adakah aku ni dh cumup sempurna
Pakatan rakyat pun tengok juga adakah parti anda sudah cukup sempurna
Tidak ada kroni
Tidak ada rasuah
Tidak ada penipu
Tidak ada pemfitnah
Tidak ada double standart
Tidak ada maksiat
Sbb aku tahu gak sedikit sebanyak apa yang berlaku.
Lpas tu baru cakap hal orang lain.tak betul.

apa lagi pi la join DAP bakar lilin kan blackout huhuhu DAP ganti PAS

gov pakai duit ang ka yg nk marah sgt...brapa juta ang habis....aku xkisah pun yb aku nk buat apa...depa tau apa depa buat...bkn mcm ampa..yb ampa tau nk kaut ja..ang plak mncarut xtntu pasal...sakit ht ye..hahaha.....padan muka......hidup anuar.....hahahaha.....

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!!

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!!

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!! tu anon atas ni dah jadi bodoh

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

Sila komen dengan bahasa yang sopan dan jangan lari dari tajuk blog, minta kerjasama semua pihak terutama macai-macai DAP.

-suparman-

gempak la gua nak tgk tuan guru hadi awang pakai baju hitam bakar lilin join himpunan hitam

mesti gempak tuan guru hadi awang,harun din dan nik aziz pakai baju hitam bakar lilin join himpunan hitam

Aku mursyidol am PAS yg da pencen mnyeru smue ahli2 PAS memboikot flashmob ni..flashmob ni akn membuatkn kite lenguh2 tulang n sntiase mmbzir waktu.anak kemana kluarga kemana bini kemana...adlah d galakkn duduk d rumah atau d msjid..iklas dr nik ajis.

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!!

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!!

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

macai oh macai.....macai yg sebut kroni tu....pr tak kroni ke....? So jgn sebut kroni lah klu korg pun sama. Isunya skrg wajarkah himpun2 ni sedangkan petisyen mhkmh sedang dibuat dan akn diputuskn. Lwn la d mhkmh. Kedua....mgapa bang non tipu pak jusuf....

Undang2 benarkn rakyat bhimpun....itu hak rakyat yg nak bhimpun. Bebas. Buatlah. Tp fikirkn jg hak rakyat lain yg tak nak himpun. Usah timbulkn kegusaran dan halangan lalulintas lebih2 lg di ibu negara. Mana hak rakyat KL yg mahu berurusan dan berniaga... Mengapa korg x nak hormati hak org lain....sdgkn korg mahu hak kamu dihormati....mana dia hak asasi dan keadilan yg korg perjuangkan. Berlaku adil lah......

So klu korg himpun sejuta org pun di kwsn lapang yg jauh dari pusat bandaraya KL....x kisah. Itu baru profesional sbb hormati hak org lain......

Apa niat dan motif nak himpun di pusat bandar KL....ini yg meragukan........malah mmbuatkn majoriti rakyat bosan dan muak dgn pjuangan sia2.......

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!!

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

saudara....saudara buta atau pura2 buta.........klau saudara nk komen..silakan...jgn lupa pesan sekali kt yang berhormat macai umno supaya mnjaga bahasa.....sila hormat ruang komen yang mulia ini..

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!!

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!!

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!!

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

Ada yang mengaku macai DAP.

-suparman-

eh bukan mat sabu kata semua ostaz PAS dan tuan-tuan guru PAS akan turun join himpunan hitam hehehe

teruja aku nak tgk tuan guru hadi pakai baju hitam bakar lilin dgr kata semua pemimpin pas turun hehehe

ostaz husam musa dah keluar fatwa klu mampos mati syahid

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!!

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

UAI pun dah nmpk bulan jer skrg apa lg x nak join ostaz bulan pakai baju hitam bakar lilin ker ayuh kita hitam kan padang merbok demi isle jgn jadi bodo cam penyokong UMNO bawak anak bini pergi pesta flora putrajaya yg warna warni tu tema perjuangan kita adalah hitammm!!! :D

Pas dah jauh tersesat, 505 dianggap jihad, mati ketika 505 dianggap syahid, apa beza 505 dan BERSIH? Tiada beza. Apa beza BERSIH dan AMBIAGA? Tiada beza. Apa beza AMBIAGA dan perjuangan LGBT? Tiada beza. Apa beza LGBT dan 505? Tiada beza tapi Pas mensyahidkan kematian dalam 505, kenapa perlu kematian? Adakah ini hasutan?

-suparman-

betul la roket dah smpi bulan sbb bulan dah kena pijakkkk!!!

DAP ganti PAS hehehe

ostaz PAS la ni dah tukar baju hitam bakar lilin hehehe x sabar nak tgk ostaz PAS pakai baju hitam bakar lilin kan PAS dah wajibkan semua pemimpin PAS turun himpunan hitam ostaz husam musa bg fatwa klu mampos mati syahid wo hehehe

Kita tak nak kecoh kecoh , tak lama lagi bulan ramadan , kita nak fokos nak sambut puasa ini , terimalah hakikat yang kalah tetap kalah yang menang tetap menang , kita tak ada masa nak layan kerenah anwar itu , okey lah magrib pon dah masok dah ....!

Sorry bro dalam anjing umno banyak lah macai dap takde

Kesian kau bro copy paste banyak2 takpe asal,hati kau tenang cukup lah.
Harap kau bahagia

Bro suparman apa yang takde beza???
Sebab kau cakap ke???
Ke kau tak dapat bezakan???

Setiap,orang ada keperluan kadang2 melebihi 1.
Memohon pilihan raya bersih jadi salah???
Tapi spr tak tunai janji tak salah???
Takde pun kau komen.

Perhimpunan 505 mintak izin tapi dibalas dengan penipuan tu wajar???

Ambiga nak prrjuang semua lantak pi lah, tapi mana yang berkait aja yang tak sama dengan akidah kita tolak lah itu pun korang tak nampak ke punya batu api.

Umno lagi macai tunduk bawah cina,
Tak payah cakap pasal perjuangan lah.
Umno macai cina..benarkan soi lek hina islam
UMNO bawah mca..benarkan mca hina islam.
Umno takut mca,... Umno pembelot agama benarkan islam dihina parti komponen.
Telur pun takde oh asal menang boleh aja.

Apa bising2 tgk dulu lah.
Pas bukan nak mati tapi umno akan buat apa saja nak dekat suara yang menentang umno.

Hang kaji balik tujuan perhimpunan kali ni just satu hari aja, depa nak buat bukan seminggu sekali pun sekali aja.
Apa lah kelam kabut sangat dok kaluit sangat ni.

Hang tak setuju tak bermakna depa salah depa ada hujah dan pegangan.
Kalau semua pihak,bagi kerja sama takde masalah pun.

Baik,jangan buat game bola lagi sebab penuh keganasan.

Ada akai ka???

John jo

Jangan jadi barua Cina bro aka orang kafir yang Macai PR banggakan sangat.

sah la....anjing mnyalak guna bhasa sama ja..ni dia cntoh dia......xpa la doggy..asal ang hepi.........pm ltak bunga kt patung tugu negara bertahun dulu apasai ang xmnyalak....mufti tegur baru nk sedar..nk ikut yahudi pun agak2 wei...klau aku ckp ampa anjing sakit ht plak......mmg macai umno ni suka mnyalak bnda sama....boring la cai.....

abis yb ampa pun kalut gak nk wat petisyen tu awat....dah la punca depa ckp ustaz azhar......mmg la aku dgn geng pr pun nk smbut puasa gak...raya pun sama...cuma aku xnk kmeriahan tu di cabuli dgn kenaikan hrga barang.....ni kecoh plak hrga tiket bas dh naik...tp ampa bkn kisah pun...kn ampa pakai keta kn...hrga keta turun kn..hahaha.....mudahnya ampa kena klentong....hidup2 plak tu....hahaha...

ang la bngga dgn cua soi lek......hahahaha....lawak la ang.....ang bela lg walaupun dia hina islam..klau xsilap aku...dia la pelopor rakaman seks....hahaha....lg bangga kn...kn...

aku heran sgt2 awat depa anti dgn dap aka cina...sedangkan dalam umno mca aka cina pun ada....kn sma2 ada....awat nk bising..ampa lg gagah ada mic...xtau la nk ckp apa..kita ckp soi lek hina islam..p putar kot lain....ckp anuar tu ni la....aku skit pun xpercaya....aku x dibayar pun..aku kt sini sbb aku rasa pr betul....ha...asal bukan umno...

Mengaku pun akan kebusukan kaum ko.memang kaum ko melayu belacan.kaum aku melayu jer.

Tu dia banyak nye komen bodobangang dr macai macai berbayar.cari makan cara sundal demi sesuap nasi.dan banyak nye komen komen merapu.apa la punye bodoh.siang hari nak bakar lilin buatpe.jgn cari mkn cara sundal.

La statement ni lg.bodo.cr mkn mcm sundal

Kita nak tenang bulan puasa ni , politik tolak tepi dulu , bulan puasa dudok diam diam , jangan banyak songeh , kurangkan bercakap , cakap apa yang perlu sahaja , diam lebih baik dari bercakap benda yang tak perlu !

Biasalah puak umno ni semua yang diluar umno musuh

Cina yang mengundi pakatan dalam,apa yang bn panggil tsunami cina adalah cina yang sama satu ketika dulu mengundi mca.

Bila dalam bn tak pulak dia panggil cina harbi atau babi, masa tu bn panggil rakyat hahahaha

Soi lek tak dia panggil babi mca jauh sekali diserang, senang aja sebab dia,
Demi KUASA ASALKAN BERKUASA

Ini pegangan umno apa saja halal untuk kekal kuasa.
Mana ada negara dalam dunia ni kerajaan bagi duit pada rakyat.
Kalau ada pun alaun yang diluluskan parlimen.
Itu pun di bwah jabatan masyarakat,
Tapi di Malaysia ni bagi duit yang hak rakyat letak gambar parti sebesar mungkin ditambah pulak dengan ceramah politik.

Ini kerja gila salah guna kedudukan dan manipulasi wang negara atas tiket parti.

Ini jangan harap macai nak nampak, macai akan kata dah dapat bersyukur sorry bro gaji aku tak melayakkan aku terima brim.

Dan aku tak berkehendak pun.

Kerajaan mana dalam dunia ni tipu pasal harga kereta dalam akbar nasional????

Tapi semua macai akan pasti diam sebab macai
Ditugaskan sebut pasal jubo aja.
Low class macai takde harga diri and maruah

HIDUP PAKATAN RAKYAT............!!!!!

HIDUP PELIWAT RAKYAT..........!!!!!!

woi ang...mulut.....kurang ajaq ang.....umno la yg lesap jap g....aku tau la najib ang dah smpai sana.......xpayah nk sembang besaq.....hal dlm mlysia kena selesai dulu la cai baru cita antarabangsa......kami kmpul ramai pun xguna duit ampa..jauh skali duit najib....awat ang jeles kot tgk kami seronok....

aku kera ko pun kera delete 18 June 2013 at 22:10

Opss.same ler kite.ko kera aku kera.ko kera sarkis yg menerima arahan kera kera diatas sana.dan upah ko kera cume sebijik pisang.kera,kera dengar citer ader kera dpt upah lebih.betul ke kera.ko duduk dlm golongan kera dpt pisang lebe ker.

dah agak dah...ang dah xde bnda len ke nk sebut......aku xmkn la bnda2 tipu ni...taun 1998 lg geng ampa dok ulang.....hahaha..ampa macai umno mcm cd lekat...

BODOH MACAI GAY NIE!!!!!
TIADA SALAH HANTSR PETISYEN....
YG YB BODOH BANGANG KORANG NAK BOIKOT ANGKAT SUMPAH AMENDE?????

DAH KALAH...KALAH LAH....JADILAH PEMBANGKANG YG PROFESIONAL BUKANNYA MELALAK MCM ANJENG GAY DI TEPI JALAN.....

BODOH!!!!!BAZIR WANG RAKYAT BUAT PRU13 TAPI TAKNAK JADI YB....BODOH NAK MAMPOS!!!"
MACAI2 NYA PUN BODOH NAK MAMPOS!!!!!

DAH DILANTIK JADI YB2 TU....BEKERJALAH UTK RAKYAT...BUKAN BEKERJA UTK PENDUBOR...BODOH NAK MAMPOS!!!!

KLU DAH BANYAK KEMUNGKARAN YG KRJAAN BN TELAH LAKUKAN....BIAR YB2 BODOH KORANG SELAK DAN TELANJANGKAN SEMUA KEMUNGKARAN TERSEBUT.....BODOH!!!!
NIE NAK BERLAGAK DEPAN BANGSA SENDIRI JER PANDAI...MELALAK DEPAN PENIAGA MELAYU...CUBALAH KORANG MELALAK DEPAN DAN DLM PETALING STREET KLU KORANG ADA TULUR???!!!!

BODOH NAK MAMPOS....DAH DIPILIH JADI YB TAK NAK JADI YB PULAK...NAK MELALAK TEPI JALAN...MMG SIAL LAH PUAK PARTI GAY N LGBT NIE...MMG PERANGAI GAY YG BERFIKIRAN SEMPIT DAN MUDAH NAK MELATAH....MMG BODOH NAK MAMPOS!!!!!SIAL MEMANJANG.....

Hebat ang mgaku kera....nk tunjuk bodoh pun agak2 la......ni dh tahap maksima dh ang tunjuk bodo.....hahahah....dasar anjing yg di bayar...wei..ang dapat apa..tulang ka.....nk tunjuk bodo pun jgn cita kt sini...xkn nk kena bg frisbee baru nk lari.....anjing warna biru...hahahaha...

Bodoh...pru13 dah tamat...bodoh!!!!
Skrg waktu yb2 bekerja....klu ada salah lapor pada polis...lapor pada sprm.....
Klu ada bukti yg cukup luas....bentang depan parlimen...bukan jadi babi gay melalak tepi jalan...rakyat dah bosan...bodoh!!!!Ko tahu tak...bosan..BODOH!!!!

KLU YB2 KORANG HEBAT DI RANJANG...KENA JUGA HEBAT BEKERJA UTK RAKYAT DGN KETENGAHKAN ISU2 BURUK KERAJAAN DI PARLIMEN....BUKANNYA MELALAK MCM ANJENG BABI DI TEPI JALAN...BODOH!!!!

PERLUKAH NAK DIULANG LAGI...SEKARANG MASA UTK BEKERJA UTK RAKYAT...BODOH!!!!BUKAN MASA UTK MELALAK..MEMBOIKOT DAN BUAT FITNAH....BODOH BANGANG!!!"

DASAR GAY...KENA MARAH DAH MELATAH...BODOH!!!!
WOI MACAI BODOH!!! AKU BUKAN ORG UMNO!!!!
AKU RAKYAT YG MELUAT DGN PERANGAI RAJUK GAY KORANG....BODOH SIAL!!!!

Chua soi lek ko peecaya plak tp setidak2nya dia berani mengaku
Tapi kerua ko langsung x dak telur usahlan nak mengaku sumpah pun tak mahu.itu pun ko mSih puja dia .kena dh ko ni buta n pekak.

Wah umno sokong cina puji cina pelik ni

bodo punya macai dlu kini slamanya lagi mau sembang tenang ka?? Jom kita turun ramai2 ....cai pun bleh turun gak coz korang pun fail 56 petisyen kan.

Bila kena tegur...terus kata macai umno....
BODOH PUNYA MACAI!!!!

MASA UTK BEKERJA UNTUK RAKYAT....
JANGAN BAZIR WANG RAKYAT...BODOH!!!!
HENTIKAN JADI BABI GAY...TERUSKAN KHIDMAT UTK RAKYAT....BODOH!!!!
BUKTIKAN SEMUA TUDUHAN KORANG DI PARLIMEN....RAKYAT TENGAH PERATI...BODOH!!!
JGN CAKAP BERDEGAR DEPAN RAKYAT...BILA SIDANG PARLIMEN...MENIKUS!!!!
TAK PON...MCM PONDAN MERAJUK BILA KEINGINAN TAK DITUNAI...MMG SIAL LAH YB2 GAY KORANG..MMG KECEWA RAKYAT UNDI KORANG....

hehe pencacai DAP dah panas pungkok wei bodoh mmg ler himpunan tu siang tapi smpi mlm ler bongok tapi brape mlm aku x tau ler sbb chegu bard suruh korang tido sane smpi pengerusi spr letak jawatan hehehe tapi korang jer la tido sane pemimpin korang tido hotel hehehe

Ini lagi bodoh kau percaya media UMNO lu berani sumpah kan lu sumpah laknat lah video Anwar tu asli,
Lu sumpah laknat lah saiful,punya pengakuan sumpah depan kaabah tu asli.

Rakyat ke tapi pelik rakyat bodoh ni melalak macam anjing cuma pasal annuar aja ke???

Yang umno punya kau langsung diam ini kata bodoh buta.
Rakyat celah mana.

Tiap hari masuk dok cakap pasal Anwar,meliwat apa punya bodoh lah anjing ni

Khas untuk anjing yg melalak,
240613 tarikh angkat sumpah,
maknanya belum tiba masanya lagi..
jika pr tidak bersumpah pada tarikh tersebut
maka melalak lah kau wahai si anjing.

ps/ BODOH LAMA BELUM LAGI HABIS
JANGAN BUAT BODOH YG BARU...

Semua tipu
Pengundi hantu ...tipu
Pengundi bangla mereka sendiri yang hantar lps tu tuduh umno....tipu lagi
Pengundi 2 kali......orang dpa gak......tipu lagi
Blackout..........tipu lagi penipu
Undi popular........lagi bangsat .....tipu lagi dah kalah dah lah.....tipu lagi
Lagi lagi tipu tipu
Lagi lagi penipu
Habuk pun x dak
Bila tanya kata ada
Tapi x ada ...tipu lagi

Motif mrk ialah nak buat rakyat majoriti sakit hati....
Konon utk rakyat....maaf cakaplah.....semuanya demi pendubor yg sudah hancus...hidup dah hina dan terkutuk...para lgbt jer yg masih puja selain cina babi dap!!!!!

bodoh? la statement tu husam musa ckp ko x bace harakahdaily ker ko team nik amar hehe

Fuh...ayat ang...kesian kt ang dok ulang benda sama...abis yb ang pun buat awat nk mnyalak kt sini....aku dh baca la pelaq woi...nk ulang pasai apa....hahahaha...woi pelaq...kalau umno ang xmain tipu yb aku xkalut....awat ang nk marah....yb ang yb ang la.....jgn la ang nk jadi barua sgt kt sini....p salak bukit la pelaq....dh terlmbat dh ang nk halang kami kumpul kt TEPI jalan.....woi pelaq...len x guna tulisan kecik la...hahahaha....terlambat dh ang.....hahaha.....pengerusi spr pun dh tunduk..ni anjing kacuk mcm ang...hahaha.....umno main api dgn rakyat...harimau tido jgn dsngka kucing...hahaha...terlmbat dah....

Hanya gay yg puja anwar tu!!!!!
Aku cukup jijik dgn pendubor parti gay tu...selagi dia diangkat jadi pm...selagi itulah aku boikot pr!!!!

Woi macai babi...
Terimalah hakikat...rakyat dah bosan....
Bosan dgn perangai bapak gay korang....
BEKERJA UTK RAKYAT...JGN BAZIRKAN WANG RAKYAT YG DIGUNAKAN UTK PRU13 PILIH MRK!!!

GUNA AKAI SIKIT!!!JGN GUNA LUBANG TAIK!!!!
PAS DAN DAP AKAN ANGKAT SUMPAH...KENAPA???
SEBAB MRK LEBIH MATANG!!!!PKR BELUM MATANG...BODOH DAN DIBANGANGKAN OLEH ANWAR IBRAHIM DAN KONCO2NYA...BODOH!!!

CAKAP BLACKOUT TAPI TAK BLACKOUT!!!!
CUKUP MEMBUKTIKAN PENDUBOR DAN PEMUKI KORANG TU TAK LAYAK JADI PM DAN KERJA BERHIMPUN KORANG BUAT RAKYAT SAKIT HATI!!!!
KO FAHAM TAK...BODOH!!!!FAHAM TAK???!!!!!

KLU ADA KEMUNGKARAN OLEH KERAJAAN BN....IKUT SALURAN BETUL....POLIS ADA...SPRM ADA...PARLIMEN ADA...MAHKAMAH ADA....BODOH!!!!

MACAI OI.....AKU DAH MUAK PERANGAI KORANG...BEKERJALAH UTK RAKYAT...BODOH!!!!BUKANNYA MELALAK TEPI JALAN...BODOH!!!!!BANGANG!!!!!!

betul jgn sokong bn kita sokong anwar ayuh hitamkan padang merbok mat sabu bg tau semua pemimpin pas akan hadir pakai baju hitam husam musa dah bg fatwa klu mampos nanti syahid jgn lupa bawa baju sebab nak tido sane smpi arahan terbaru dari chegu bard sebelah mlm nanti ada acara bakar lilin mcm aritu kat pdg amcorp mall hehehe gempak ni ularmak2 pas akan turun pakai serba hitam bakar lilin nanti jgn lupa bawa lilin k hehehe tolak soi lek sokong lim kit siang hehehe sbb lim kit siang teman pembakar lilin ulamark2 PAS

Turun demi pendubor tu....hina sangat rasanya diri ini utk join u all!!!!!
Baik aku tengok laporan terkini....harap jgn ada melayu yg mampos atau yg ramai kena tangkap.....

anjing mnyalak benda sama....awat ang ni xfhm....ang baru kot kt sini......ksian kt ang......p la ggt tulang tuan bg......ang mnyalak kt sini pun xkn mgubah apa2 dh......terlmbat dah...sikit pun kami xgugat....tindakan ang skrg mcm curah mnyak kt api......hahahaha.....terlmbat dh.....

Nak tau siapa pendubor tu.. org yg liwat altantuya

Sebelum ni dah berapa banyak perhimpunan kau orang buat.Sekarang 22 Jun next 22Julai ?next 22...Bila lah budak budak melayu yg kau orang hasut nak belajar.Suruh lah budak budak ni belajar mak bapa dia org belanja banyak duit hantatr mereka belajar kau org jahanamkan masa depan mereka .

Lantak ko lar babi gay....lantak ko!!!
Harap korang ada buat wasiat atau perjanjian hitam putih dgn pendubor tegar korang tu....takut nanti mampos sia2!!!!

Harap kali ini ramai cina babi dap di barisan depan pulak...tak mcm selalu...melayu jer bodoh di depan...mmg layak jadi kuli cina babi dap jer!!!!

APA2 PON CAI....SELAMAT BERJUANG DEMI PENDUBOR TEGAR!!!!AKU DOAKAN KORANG SELAMAT AGAR WARIS KORANG TAK MENYALAHKAN KERAJAAN WLPUN KORANG PERGI ATAS JEMPUTAN KRONI BAPAK GAY KORANG!!!!!

Banyak kucing dipadang merbok,
anjing-anjing jangan nak menyibok.

bagus la lepas mufti tegur umno dah sedar tapi ularmak2 PAS sah la pencacai DAP sbb bukan tegur DAP bakar lilin tapi seru semua ahli turun pakai serba hitam utk diserahkan pada chegu bard utk memimpin upacara membakar lilin mcm kat pdg armcorp mall aritu hehehe PAS siap bangga publish dlm harakahdaily kata permandangan yg cantik hehe sah DAP yg tarbiyah PAS

mmg pencacai DAP ni mmg main sondol jer cam babi hutan... boring la cai...

Sapa tipu sapa yang kena tipu
Tak tahulah aku ko ni pekak atau buta
atau ko ni tahu tapi buat2 rak tahu
Atau dh keja ko biat fitnah
Atau ko dh kena air kencing kuda
Atau ko kaki kencing gak macam tuan ko
Atau ko ni mmg jenis oatk kt lutut
Atau ko ni mmg otak ada akal x ada
Yang x dapat nak membezakan mana yang baik mana yang tak baik.

Yang banyak kt situ nnt adalah gampang2 hanyut

2240 x dak sapa nak halang ko nak pi himpun dan nak berhimpun ko punya pasallah .ada aku kesah.pi mampos lah ko.apa masaalahnya.

hehe ada macai DAP anon atas ni nanti jgn lupa lak bawa skali anak bini ko pakai baju hitam dan jgn lupa lak bawa lilin nanti ada upaca membakar lilin bersama ularmak2 PAS mcm kat pdg amcorp mall aritu

woooooiiii .. anon 23:03 nak berdoa tu...
nak angkat tangan ke... nak angkat kaki ?

kah kah KAHHHHH

2247

Kalau takat macam hang ni tak sokong pun tak apa

Hang kasi,sumpah,lah itu video asli
Apa susah.

Video China dall and video saiful sumpah di kaabah.

Hang berani sumpah,laknat tak video tu asli sahih.

Sebab hang percaya so hang sumpah laknat lah

anak kecil main api......skrg api dh marak......air mata dh xberguna lg....hahahaha..........mnyesal dulu pndptan....hahaha......mmg che det ckp melayu mudah lupa....hahaha....woi macai umno pelaq....wakil rakyat dgn rakyat mna lbh besaq.....?ampa main dgn api skrg...mcm lagu puaka ang tu la.....hahaha.....ni aku nk pesan...yg turun xlama lg...xde sapa yg bayar........hahahaha....mnyesal la ampa...

betul la bongok pencacai PR ni org perli pun x pahamm kaum ko melayu pembakar lilin hehe

ANJING + GAMPANG= umno

hahaha....boring ke...aku pun sma..asyik bca ayat sma la cai.....pendubo...pemuki...hahaha.......aku xkisah pun apa...terlmbat dah cai....brapa hari lg tnggal cai......hahaha....

x yah sumpah2 tu dulu skrg era pakai baju serba hitam bakar lilin ularmak2 pas pun dah setuju nak join himpunan hitam husam musa bg fatwa klu mampos nanti syahid hehe DAP tarbiyah PAS

Tak payah layan mamat tu eleh dia macai standart lah.

Apa yang membazir nya???
Bukan nya tak angkat sumpah akan effect apa2 tempoh ada lagi what.

Yang membazir umno buat dia tak bising pun.
Dia diam terkemut-kemut aja.
Bab habis beli kondo,
Bab beli senjata lebih mahal dari harga pasaran.
Bab pembaziran pkfz.

Dia diam aja.
Bab annuar wah dia punya kecoh wow macam bangsat, bro bukan lu sorang boleh bahasa kasar lah anjing babi.

Setakat babi macam lu banyak aku tgk masa meeting umno poyo cakap besar pasal hak melayu tapi apa jadi dalam negara pun tak Tahu.

Anjing menyalak memang kuat disahut pulak anjing yang seangkatan.

Tapi ini kacuk babi punya anjing jenis bodoh, baik punya semua taik dia sapu telan.
UMNO suap tahu apa pun dia makan dia diam aja.

Tak sedar bau nya orang dah tahu tapi taik dah masuk perut buat puak anjing2 ni jadi bodoh.

Sumpah lah apa susah lu sumpah laknat lah kata video asli apa lu kecoh.

Umno punya salah langsung tak sebut ini baru anjing taat.
Rakyat bosan konon buto lah

Dari jadi melayu,makan anak bangsa lagi teruk bro

Dari,jadi anjing umno
Makan upah lagi hina bro

Kau sokong ke apa,harakah tulis bro???

Kata,tak,percaya

Macai pelaq 2312...ang kisah kot..tu yg ang menapak kt sini nk bg komen.....hahahah...awat ang tkt sgt...ang punya gov bangang yg main api...kisah dlm lagu ank kecil main api akn jd kenyataan....hahaha...apa ang nk buat...ang nk halang?hahaha...too late...api dh marak....hahahaha...umno jd sejarah...ang hnya kutu bg aku..

Ai menjawab pulak anjing seko ni hahahaha

Aku puji sbb dia berani bwrtanggong jawab atas apa yang dia lakukan dan x nengheret rakyat.tp ketua ko lagi x dak tel.....r dah lah x ngaku sumpah jauh sekali.itu yang ko bangga kan piiirahhhhh

Aik sorang pun tak sumpah kata percaya asal takut sumpah laknat senang aja cai

Boleh refer video saiful.

Hangpa sumpah lah video semua tu asli.
Sumpah laknat.

Bab baju hitam and lilin kesian ang aku tgk ulang dari tadi.

Salh apa baju hitam??
Atas dasar apa ulamak2 tu sokong untuk ikut.
Shahid itu ikut pergentian dari segi hukum boleh jatuh shahid menegakkan kebenaran.
Depa cakap pakai ilmu kalau hang ada bantahan maka cakap melalui fakta.

Barangsiapa yang terbunuh kerana membela hartanya, maka ia syahid. Terbunuh kerana membela agamanya, maka ia syahid. Terbunuh kerana membela dirinya, ia syahid. Dan terbunuh kerana membela keluarganya, ia syahid." (Hadis Riwayat Ahmad(1565), Tirmidzi(1341), An Nasa’I(4026), Abu Daud(4142))

Dalam Islam, mati syahid (Bahasa Arab: شَهيد ‎ šyahīd, jamak: شُهَداء šyuhadā') ertinya Muslim yang maut ketika berperang atau berjuang di jalan Allah membela kebenaran atau mempertahankan hak dengan penuh kesabaran dan keikhlasan untuk menegakkan agama Allah. Siapa yang berjuang membela harta miliknya, jiwanya, keluarganya, agamanya, dan meninggal dalam perjuangannya itu, maka ia meninggal fi sabilillah atau mati syahid. Mati syahid merupakan cita-cita tertinggi umat Islam. Salah satu jalan menuju mati syahid adalah berjuang di jalan Allah (jihad fi sabillillah

Tapi syahid Allah tentukan.

Bro nak tanya betul,ke bn bantah azhar idrus dalam patisyen tu???
Tak tahu ke azhar idrus petik ayat Quran???

Bn bantah ayat azhar idrus ke ayat Quran tu ye????

Just tanya aja.

Aku tahu confirm kau spin baik benda ni tak sabar aku nak tgk.

John jo

Tak dak sapa pun yang takut.aku rasa ko yang bangang ada otak dh di beri oleh allah tapi ttp ko sia2kan maka ko cuma dapat ottak jer to akal ko x dapat.
Bila manusia di beri oleh allah pada manusia otak beesama akal.maka dia adalah manusia
Tapi ada juga allah beri otak tapi tak ada akal itu adalah binatang samalah dwngan ko

2232 kau sumpah laknat aja bro

Tunjukkan kau yakin,dengan,video2 tu semua,habis cerita,semua,settle.

Kau sumpah laknat video tu,memang asli tak di tambah and itu memang Anwar bro

Sumpah aja bro buat sumpah laknat

Ang pun sama akai xdak....xpayah sembang lbh la cai...org macam ang bila dah tersepit baru nk igt tuhan.......aku dgn pendirian aku..awat ang igt mlysia umno ang yg punya...tolong la cai..ang tgk iran...pemimpin dh tukar...so...malaysia pun sma.....hahaha...ang macai bodoh...hahaha..tnggu la cai pada hari tu...

Aku syorkan puak yang tegas menekankan Anwar penzina, dan pebdubur.

Dan mereka mereka yang yakin dengan saiful
Membuat sumpah laknat.
Sebab hangpa kata ia perlu so hangpa buat lah

Bersunpah laknat bahawa pelaku dalam video tu adalah annuar Ibrahim dan dia dah melakukan zina dan video itu adalah asli

Bersumpah laknat yakin akan video saiful sumpah di hadapan,kaabah adalah asli.

Ps. Eskey yang sumpah laknat tu pun tak tuduh Anwar zina.

John jo
Im starting a game "truth or swear"

Himpunan party gay pendukung lgbt mesia!!!?

Tak panaih,pun cuma bila tgk
Anjing seko tu meyalok benda same dok ulang2 copy paste,betul,ganggu mata.

Apa kurang kasih sayang ke apa nak sangat perhatian aih.

Kesian sungguh tak dapat belaian secukupnya.
Takpe hang buat kerja elok2 nanti umno bagi upah no.

Sebab cyber umno dok,gaduh so kene tunjuk rajin upah lebih

Tapi pelik umno masa tu diam kan???
Isk2 pejuangan apa ni.
Islam,kene hina umno diam.

Bila pas sound karpal media UMNO tulis pakatan retak.

Piraaahhhh

Umno haram jadah
Bacul

Cai...banyak sgt dalih dan spin.....
Ko pimpin tangan anwar dgn bersarung tangan....bawak dia depan org ramai....bersumpah laknat!!!!!

Payah sangat ker????tgna dah kata dibolehkan utk memulihkan maruah dia krn dah tiada saksi.....
InsyaAllah....Allah swt sbgai saksi akan berada dgn org yg tidak bersalah.....mudah kan?????!!!!

Kenapa payah sangat???!!!!!

Aku pun nak tengok gak apa yang korang boleh buat cakap besar beedegar2 macam bos ko gak tp habuk pun x dak.piiiirahhh.
Jangan mimpilah di siang hari.

Takut kerana salah berani kerana benar

Kau sumpah ajalah bersih kan nama kau jugak macai.

Kau bawak cerita Anwar dubur Anwar zina.
Cuba kau sumpah sekali benda tu asli.

Kau ikut aja ke???
Takkan,kau tak yakin kot.
Kau dah tgk kan???

Now sumpahlah sumpah laknat
1.video Anwar tu asli dirakam dan pelakunya Anwar sendiri.
2.video,sumpah,laknat saiful,di,kaabah adalah asli

Sumpah benda ni aja.
Hang sumpahlah,demi sumber hang sendiri.

Ini antara aku dengan ang ni.
Anwar belakang cerita.

Aku nak hang jelaskan pegangan and dengan pegkuan sumpah dah laknat.
Sebab hang percayakan so hang sumpah baru hang boleh cakap.

John jo.

Kenapa payah sangat jangan bagi alasan bro.????!!!!!!!!

John jo....ko suruh bapak gay ko bersumpah laknat jer lah.....abis cerita!!!!!
Tak payah ko susah2 spin sana sini....
Cai....bapak gay ko kata ada blackout tapi sah tak ada blackout!!!!
Pi mabuk la dgn pembohongan bapak gay ko tu!!!
Kesian...ada jugak manusia rela dikencing mamat gay nie!!!!!bodoh dan kesian.....

Klu aku dituduh suntut saiful atau henjut china doll....sanggup aku bersumpah laknat tidak melakukannya!!!!

Lain ler klu aku betul2 buat....gerenti aku takut nak sebut nama Allah......

Bro kau faham tak persoalan,di sini kau dah buat tuduhan.

So kau kene sumpah lah now pun kau takut sebut nama Allah.

Kau tak yakin ke pada video tu???
Kata boleh jadi bukti.

So kau sumpah lah, buat sumpah laknat.
Video annuar dah cina itu adalah diri annuar Ibrahim dan annuar Ibrahim dah melakukan zina.

Second takkan video saiful sumpah depan,kaabah pun hang tak dapat sumpah kata video itu asli benda mudah bro.
Sumpah,laknat mengatakan video itu adalah asli.

Hang tahu tak,ikut hukum hang dah pun terikat pada menuduh orang melakukan zina.
Hang dah kata dia berzina so hang kemukankan bukti hang.

Takkan hang nak kata bukti hang ialah dia tak bersumpah.

Now hang lah kene bersumpah sebab hang dok tuduh Anwar

John jo
Sumpah laknat lah bro
Jangan pusing lagi hang dah tuduh dah pun now hang sumpah laknat dengan nama Allah dan sekiranya hang menipu hang rela dilaknat.

Cepat bro...

Bersumpah,lah bro kau tuduh dia so bersumpah lah

Emm...korang kena tipu Anwar 16 Sept dulu tak rasa bodoh pulak ye? Kesian... Kalau pandai, tak sokong UMNO konon.. Macamlah PR tu semuanya betul.! Agak2lah.. org lain ada akal jugak.. Dan yg Maha Mengetahui tu hanya Allah sahaja.. Tak perlu lah berlagak sangat..

Bila pas saund karpal bro?
Karpal ckap langkah mayat dia dulu pas terus tak jadi buat hudud teeus jadi nwgara berjebajikan.lol lol lol

Hang pi kulom kote dia lg senang jo

Anon 0403

Aik kesitu pulak aduh benda kan korang dok sibuk sebarkan kan zina dan liwat sumpah lah

Apa susah dah korang pun tuduh dia.
Sumpah lah apa susah.

Emmm ini aja ke kau mampu kata???
Aduh.
Ini hukum datang lah dengan bukti hangpa dok,bising pasal bukti video apa semua.

Hangpa sumpah laknat lah video tu asli dan pelakunya benar2 annuar.
Dan annuar melakukan zina.

Apa susah apa lagi kau nak spin

John jo....sama ada ko cina babi dap atau mana2 kafir di mesia ini....

Cara ko bahas balik nyata ko bukan org islam....

Klu aku difitnah meliwat dan tiada saksi.....aku demi Allah tidak akan gentar bersumpah laknat utk membersihkan nama dan maruah aku!!!!TAK AKAN GENTAR SAMA SEKALI!!!!!

DENGAN CARA ITU...MUSUH2 AKU AKAN BERHENTI MENGGELAR AKU ALJUBURI...MAT LIWAT...MAT GAY...PELIWAT TUA MAHUPUN PENDUBOR!!!!!

TAPI JIKA AKU PERNAH MEMASUKKAN KEPALA BUTUH DAN MENINGGALKAN AIR MANI KU DI DALAM JUBOR MANGSA.....AKU BESAR KEMUNGKINAN TIDAK MAMPU BERSUMPAH LAKNAT KRN NAK MENYEBUT NAMA ALLAH DAH MENGGENTARKAN JIWA DAN RAGA KU.....

SO...KO FAHAM TAK!!!????

JADI AKU MASIH BERPEGANG DGN SUMPAH SAIFUL DAN SUMPAH DATUK ESKAY SBGI PEMBUKTIAN ANWAR MMG PENDUBOR DAN PEMUKI....SELAGI DIA TIDAK MENYANGGAHNYA DGN BERSUMPAH LAKNAT....AKU AKAN TETAP PERCAYA ANWAR MMG TAK LAYAK JADI PM!!!!
DAN TAK ADA ERTINYA AKU PULAK YG PATUT BERSUMPAH KRN AKU BUKAN PENDUBOR!!!!!

KO FAHAM TAK....BODOH!!!!

KLU UST DIN AYUB YG DIGELAR DIN PUDU BERANI MEMBERSIHKAN NAMANYA DGN BERSUMPAH LAKNAT....KENAPA TIDAK ANWAR?????KENAPA???

UST DIN AYUB BERANI DAN TIDAK GENTAR KRN DIA MMG TIDAK PERNAH MELAKUKAN PERKARA TERKUTUK TERSEBUT KERANA DIA PERCAYA DENGAN TUHAN YANG SATU ITU ADIL....ALLAH SWT...

KO FAHAM TAK??!!!! BODOH!!!!!!!!!!

Lah itu aja pegagan kau dan kau yang tak faham islam.

Dia nak menuduh, dia perlu ikut saluran. Bukan jemput orang tv rakam benda tu.

Kedua kau tak tahu ke eskey nafikan yang dia tuduh Anwar berzina????
Atau kau buat tak tahu???

Nak tuduh orang berzina ikut jalan dia lah kau persoal aku islam tak apa sebab kau bodoh aku faham.

Orang nak tuduh melalui perbicaraan.
Bukan kau buat kat tv and lepas tangan bodohhhhhhh.

Now kau kata kau cuma ikut kata eskey and saiful apa kau tak berani sumpah ke????

Kau pegang pada kesaksian dia kau berani sumpah laknat mereka cakap tu benar???

Kau pun base on cakap orang, and kau nak sebar kau nak lebih2. Bila suruh kau sumpah laknat kau pun takut.
Bak kata kau bergetar jiwa

Bro sumpah laknat lah video eskey bagi tu betul asli dan memang yang berzina tu Anwar Ibrahim.

Kedua sumpah laknat video saiful sumpah laknat kat depan kaabah adalah video asli.

Apa yang kau takut sangat, kalau kau yakin dengan apa diorang cakap mesti kau yakin dengan bukti yang diberi.
So kau sumpah laknat lah bro.

Apa lagi kau nak spin.
Kau upcase kau punya huruf pun aku tak gentar lah.
Kau sumpah laknat lah kau yang lebih.

Kau nak mencarut aku faham itu didikan family kau.
Aku islam, dan kau islam kau perlu tahu benda ni nak buat pertuduhan macam mana.

Isu liwat aku cuma tanya bab sumpah saiful di depan kaabah aja aali atau tak
Sumpah laknat kau kata itu asli.
Ini pun tak berani ke

Sudaklah jo ko pusing lagi kuat macam ribut taufan.ko spin orang lain sumpah apa kah dua sendiri x nafikan dngn beesumpah bg membersikan nama dia apa kena mengena dengan ko yang beematian suruh orang lain plak sumpah .yang paling swnang suruh dia beesumpah itu bukan dia cukip senang.kalau dia buat gitu aku peecaya 100 peratus.
Tapi biasalah kalau anggapan orang kalau takut tu bermakna betullah tu.

Bro macam kau kata lah video sebagai bukti sumpah tu add keyakinan.

So now adakah kau cuma pegang pada sumpah aja.

Dan barangsiapa yang tidak berhukum menurut apa yang diturunkan oleh Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang fasik”. (Surah al-Maidah ayat 47

Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatang 4 orang saksi, maka deralah mereka(yang menuduh itu) delapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lama nya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik, kecuali orang yang bertaubat sesudahnya itu dan memperbaiki (dirinya), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang”. (Surah an-Nuur ayat 4-5).

Ayat ni menurut ijma' ulamak terpakai bagi wanita dan lelaki.

Now kau cuma pegang pada sumpah eskey and kau persoalkan islam aku???
Kalau kau kata bukti video boleh di pakai, soalan aku Siapa yang rakam dan kenapa bukn owner dia sendiri tampil???

Ok dah kau pun tahu tuduhan zina kene bawak saksi tapi kau kata video boleh jadi bukti,
So kau sumpah laknatlah video tu asli,
Now kau pun dah menuduh ni

Bab saiful kau sumpah laknat video dia di depan kaabah adalah asli,
Ada sebab kenapa aku suruh
Kau sumpah video tu asli atau tak

Ai terasa pulak babi seko ni hehehe

Anon 1022

Siapa spin aku suruh puak macai yang yakin dengan tuduhan Anwar berzina buat sumpah laknat.

Kau dah tuduh dah pun, base on pengakuan eskey. Takkan ini aja bukti nanti kalau kau nak menjawab di hari akhirat apa jawapan kau???

Jawapan kau sebab eskey sumpah dan Anwar tak???

Now soalan aku kau base on sumpah aja ke???
Or video tu kau sendiri kata boleh guna pakai as bukti

Now sumpah laknat lah kau kata video tu asli and pelakunya adalh betul Anwar Ibrahim.
Sebab memang korang dok kata dia buat so sumpah ajalah kalau tak benar kau akan dilaknat Allah.

Kau pun takut sebenarnya kau sendiri tak yakin dengan bukti tu, tapi kau still nak menuduh.

Aku tgh menjatuhkan air muka korang ni, yang yakin benor dengan bukti video tu.
So kau buat sumpah laknat apa susah???

Budak2 pakatn lain semua diam usha tgk apa korang nak spin bila korang kene pikul amanah nak menuduh tu.

Now tunjuk kau berani lah jangan baling batu sorok tangan.

Kedua kenapa kau takut nak sumpah laknat video saiful sumpah di kaabah tu adalah asli,
Kau tak yakin ke yang video tu tu asli???
Kau sumpah laknat lah kata video sumpah tu asli.

Apa susah ini kan pegangan kau

ntah aku pun x tau lak bila PAS sound karpal x pernah dgr pun boleh bg link x? yg aku tau PSM pun dah panggil PAS mengadap PSM hehehe

ostaz jo salah seorang yg akan hadir himpunan hitam bakar lilin hehehe

heran aku patut pas anjur perhimpunan solat hajat perdana minta tlg Allah

ni x pas join himpunan hitam bakar lilin nak minta tlg obama

betul la pas dah kena tarbiyah dgn DAP

Kau jangan sibuk nak spin lah,
Bacul takde telur pandai tuduh nak sumpah takut.

Biar lah pas kene tarbiyah dengan dap apa kau susah.
Yang penting bukan umno.
Umno bukan untuk aku.

Tak payah alih topic lah mai lah sumpah laknat aku nak tgk berapa ramai,macai berani.
Tak,kisah lah yang mengaku rakyat ke or macai ke

Aku nak tgk korang sumpah laknat.

Flip flop flip flop aja kerja

For people that prefer to race online, there
exists plenty for those to enjoy. The Need for Speed: The Need for Speed was the initial effort
at semi-realistic racing for your 32-bit generation of home computer game consoles.
If you enjoy building things a kit car can be quite a great solution to introduce yourself
to the RC hobby, however, if you are impatient sort simply visit a fully assembled car and you'll start when you remove it in the box. Along with your car games, a lot of online arcade games can be obtained throughout internet. Sonic the hedgehog is usually a character found in online games.

My website; play games in school without blocked

Bos ko lah yang x dak telur takut sumpah.yang dia tahu flip flop.
Flip flop hanya untuk gelaean pada bos ko yang cakap x selupa bikin ada faham
Bila ko cakap flip flop itu kena batang hidung bos ko
Bodooohhhhh....

MACAI JO....KESIAN AKU DGN KO CAI...
BETAPA KEINGINAN KO NAK PERTAHAN PENDUBOR TU TERLALU TINGGI SAMPAI SANGGUP KO SPIN NAK MAMPOS!!!!

APA2 PON...SELAGI PENDUBOR TU GENTAR DAN BACUUUUUUL BERSUMPAH LAKNAT....AKU DAN RAMAI LAGI RAKYAT TERMASUK RAKAN AKU DLM PKR SKRG...PERCAYA YG ANWAR IBRAHIM ADALAH PENDUBOR!!!!!!

HANYA DGN BERSUMPAH LAKNAT AKAN MEMADAM TANGGAPAN AKU YG DIA PENDUBOR!!!

DPD KO KLUAR HADIS ATAU AYAT QURAN...TAK AKAN MAMPU MELENYAPKAN TANGGAPAN ATAU TUDUHAN YG ANWAR TU SEORG PENDUBOR!!!!

KO FAHAM TAK. ....BODOH!!!!!

MACAI JO...KLU BINI KO DITUDUH BERZINA DGN ANON TANPA SAKSI.....

BINI KO BERSUMPAH LAKNAT...SI ANON GENTAR BERSUMPAH....NAMA DAN MARUAH SAPA YG AKAN BERSIH????

TAK KAN KO NAK BERSUMPAH LAKNAT UTK BINI KO PULAK!!!!"BODOH NAMANYA!!!!!

ATAU MMG SEDIA BODOH DAN DIPERBODOHKAN!!!!

Lah kau takut ke bro selamba aja sumpah laknat.

Dah tuduh dah pun hang pun memang percaya dia buat.
Yakin kan dengan sumpah eskey???
Now tinggal sumpah laknat kata video itu asli dan pelakunya adalah Anwar aja.

Hang dah tuduh dah pun ikut islam hang dah perlu bawak saksi, takkan nak bawak eskey pulak.

And bukti, mesti hang guna video tukan???
So sumpah laknat lah kata pelaku dalam video tu adalah Anwar dan video itu adalah asli, dan dalam video tu Anwar melakukan zina.

Kedua ni paling senang sumpah laknat kata video saiful bersumpah depan kaabah adalah asli.

Buat lah apa hang tkut hang kata berani kerana benar.
Macamana orang nak percaya Anwar zina kalau hang pun tak berani sumpah ni bro???

Kalau gitu bukan Anwar aja kau pun takde telur dah ni.
Konfirm kote kecik cakap berapi tapi kote kecik penakut nak mampus.

Tuduh pandai bila suruh sumpah takut.
Spin sini sana hahahaha kelakar lah macai bodoh baru hang tau langit tinggi rendah dok nak jdi barua sangat.

Bodohhhhhhhhhh punya macai UMNO.

Dalam islam...bukan hanya perlu 4 saksi...islam tu cukup sempurna..
Klu anak ko jo dibunting oleh lelaki tanpa saksi....ko nak guna hukum apa jo????

AKU BERPEGANG DGN YG HAK!!!!!
YG KENA TUDUH...PANDAI2 LER BERSIHKAN NAMA DGN CARA YG SAMA....

KO FAHAM TAK...BODOH!!!!!

Dari pemerhatian...nampak sgt bodohnya yg cuba nak spin tak bertempat....yg percaya anwar peliwat pulak yg disuruh bersumpah laknat..
Sepatutnya yg menuduh dan dituduh bersumpah laknat demi maruah jika dah tiada saksi...
Islam kan sempurna....

Wah hebat betul pegang pada yang hak puiiiihhhh
Hahahaha.

Bro bila orang kene tangkap khalwat pernah kau tgk dia sumpah laknat tak berzina tak???
Ini menunjukkan kau bodoh dan tak faham hukum.

Anwar tak nak,sumpah itu hak dialah.
Selagi dia tak kata dia buat maksudnya dia tak buat.
So dapatkan bukti sahih.

Ok biar aku hujah balik,
Kau percaya pada sumpah or bukti???
Bila kau kata ada bukti video maka tampillah bawak bukti tu.
Maka kau kene yakin bukti tu sahih,
Baru kau tuduh, kalau kau sendiri nak sumpah laknat kata video tu asli pun kau takut pada bukti apa kau pegang???

Pada sumpah eskey aja ke???
Sedangkan eskey dah KATA DIA TAK TUDUH ANWAR ZINA
Apa lagi kau tak faham... Spin lah mana pun dia kata dia tak tuduh Anwar zina.

Agak2 lah bro hukum menuduh zina dengan bukti. Kalau bukti yang kau pegang pun kau takut nak sumpah tak payah spin jauh lah.

Kau harap sumpah eskey aja ke???
Ini lah lemahnya pemahaman agama pada diri kau.

Ok aku tak sentuh pasal Anwar meliwat atau tak, kalau kau baca betul lah tulisan aku.

Cuma aku suruh kau sumpah laknat bahawa sumpah saiful di depan kaabah itu video asli.

Alasan aku mudah, islam letak kridibiliti yang menuduh sebagai satu kriteria dalam menuduh.
Bila kau sendiri takut nak sahkan video sumpah saiful adalah asli,
Adakah video tu diedit???
Maka apakah kita boleh pegang kata saiful lagi???

Maka kalau kau yakin pada saiful seorang yang jujur dan berkata benar.
Maka kau sumpah laknat lah video di depan kaabah adalah asli tanpa edit.

http://e-journal.um.edu.my/filebank/published_article/3973/kaedah_pembuktian_dalam_kes_hudud.pdf

Bacalah pembuktian dalam kes hudud.
Pdf tu boleh baca.
Pengakuan and sumpah semua ada dalam tu.
Siap hadith dan kisah2 lagi.


Anon 1155
Oh kalau berlaku pada anak kau lah bro dia main beramai2,
Jadi bohsia.
Maka kalau lelaki itu tak mengaku dan tak nak sumpah,
Still kau kene bawak bukti.
Bicara dan dapat kan bukti.

Kalau kes mak kau sebagai contoh 1 by 1 dengan bangla.
Still kau kene dapat bukti.
Bicara and dapatkan bukti.
Tapi contoh kalau mak kau memang kaki menyundal susah jugak.
Macam tu jugak ngan kaki penipu.

Ps kau boleh bagi contoh tanpa serang aku, jadi aku pun bagi contoh ikut cara kau.
Sopan kau sopan lah aku biadap kau biadap lah aku.

Korang suka memandai dalam agama
Ini sedikit ceramah sebelum depa lafaz sumpah

Tgk dulu baru komen

http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=QnAzy0uxp3Y

Sumpah untuk tuduh suami isteri berzina,
Sumpah tanpa saksi tak boleh
Kira tak datang 4 orang saksi berdusta

Ada faham Ka????

Jadi bukti yang adalah adalah video yang mana itu yang aku suruh buat sumpah laknat video tu asli.

Pusing mana nak pusing bro
Hak konon cakap berapi pada hak
Keh keh keh
Nak hak pun rujuk Quran lah

Ps dengar and tgk ceramah sebelum sumpah laknat tu di buat.
Jangan pulak pegang Quran pun terbalik.

Kes kes rogol tak sama tau ini kes mebuduh zina ye sila faham.

Ini pulak eskay mengaku dia tak tuduh Anwar zina

http://m.youtube.com/watch?v=NIbrlqG2-dI

Ini ke korang buat jadi bukti????
Agak2 lah.

Tinggal video ajakan???
So siapa berani sumpah laknat video tu asli com on UMNO cepat sumpah

SURUH JER BAPAK GAY KO BERSUMPAH LAKNAT..ABIS CERITA!!!!
BERJELA2 KO TULIS TAK MEMADAI DGN SUMPAH SAIFUL DAN DATUK ESKAY YG PELAKU DLM VIDEO TU ADALAH ANWAT!!!!!

KO FAHAM TAK....BODOH!!!!!!

JO...KLU MAK KO MENYUNDAL DGN BANGLA...HASILNYA...ADIK KO GERENTI SERUPA BANGLA...TU BUKTINYA!!!!

KLU ADIK KO BERZINA SAMA BANGSA...KESANNYA TAK KETARA KRN SAMA SPESIS!!!!
KECUALI ADIK KO GAGAL KEMUKAKAN SAKSI 4 ORG YG KO INGINKAN SANGAT TU...
APA2 PON...SUMPAH LAKNAT ADIK KO SEBAGAI HAK DIA DIZINA OLEH BOYFREN NYA....TAK MEMADAI KER!!!ANDAI TAK MGHASILKAN BENIH!!!

KO FAHAM TAK....BODOH!!!!!

JO....ANDAI ADIK KO BUKAN BOHSIA....
MAKSUDNYA...BERZINA DGN BF NYA TANPA 4 SAKSI.....

SITUASI 1...DIA TAK MENGANDUNG....HANYA DIA BERSUMPAH YG BAPAK GAY KO YG HENJUT!!!
KO NAK PERCAYA TAK??????

SITUASI 2....DIA MENGANDUNG ANAK LUAR NIKAH...DNA BOLEH DIPAKAI DAN SUMPAH LAKNAT YG BAPAK GAY KO YG PUNYA ANGKARA!!!
BOLEH PAKAI JUGAK KAN!!???!!!

KO FAHAM TAK....BODOH!!!!!!

Bro andai mak kau main ngan anjing sekali pun jangan risau yang lahir tetap kau jugak.
Tahniah sama aja hasil nya.

Bodoh lagi bodoh dari keldai punya macai.

Pergi mampus lah kau tu penakut nak sumpah bila bodoh lagi buta.
Apa kau minum kencing mak kau ke apa sampai bodoh macam ni.

Buto nak mengaku reformis.
kau yang bangang gagal buktikan Anwar berzina yang kau dok cakap pasal sumpah sebab tu kau ni UMNO sebab kau bodoh bangsat.

Macam lahanat, baik mak kau main ngan anjing aja dapat anak pun still macam kau.

Mana anak luar nikah Anwar,
Yang sumpah tarik sumpah yang video pun tak berani sumpah.
Dah tu kau bising pasal suruh org sumpah, menyalak lah kau anjing.

Kau tak payah spin lah babi,
Mana bukti Anwar berzina bodoh,
Siapa and mana bukti nya bodoh,
Ini berbincang bukan nak mencarut bodoh anak anjing wei.
Mana sumpah eskey....
Tuduhan sumpah,untuk suami isteri.
Sumpah takde dalam islam.
Tanggungjawab penuduh untuk memulakan saksi sahih apa punya anjing bodoh lah itu pun tak faham.

Kalau kau kata video tu bukti kau sumpah lah video tu asli ada faham ke anjing mungkin kau tak faham sebab kau anjing mana nak faham bahasa mudah.

Kau spin tak habis lagi ke???

Bodoh banggang macai bodoh baik hantar anjing aja serang blog ni sebab sama aja hasilnya menyalak takde fakta asyik mintak orang sumpah.

Kau jumpa mak,kau suruh dia sumpah laknat kau ni anak dia lah, tgk dia nak layan kau ke tak bodoh bingai mencarut macam haram.

Babi sundal macam mak bapak kau jugak lah kalau dah bodoh tu memang bodoh cakap elok pun boleh lah babi.

Banyak mencarut otak kau pun macam babi dah. Bodoh tak boleh pakai.

Asyik suruh orang sumpah, sampai kata bagi dalil hadith pun tak guna sebab nak tgk orang tu sumpah.

Dah tu mengaku islam siap kata aku bukan islam apa punya anjing lah kau ni.

Kau tgk video saaiful sumpah pun tak berani nak sumpah video depan kaabah tu asli ke apa punya bangang lah.
Kenapa kau takut nak sumpah laknat video depan kaabah tu asli.

Sumpah ajalah video aja pun kau takut sangat kenapa???
Kau tak rasa dia asli ke???
Kau kata kau anjing yang menyampah dengan annuar.
Dengan penipuan kat tv kau tak menyampah ke sampah??


KAU ANJING YANG BODOH,
OTAK MACAM BABI...
BODOH!!!!!!!!!!!

Ps bukan susah pun nak kurang ajar, semua pun boleh lah bangsat.

Tuduhan zina dan liwat perspektif hukum yang ditetapkan.

http://ibnuirfadzil.blogspot.com/2010/02/isu-liwat-mengikut-perspektif-syara.html?m=1

Bukan ikut hukum anjing2 tau???

Tapi mengikut shara'
Siapa yang menetapkan hukum???
Ketentuan siapa???
Siapa dia yang tentukan hukum ni semua???
Siapa dia???
Adakah dia berhak???
Kenapa harus ikut syara'???
Kenapa perlu ikut hukum syara'???
Apa,hukum mengikut hukum syara'???
Apa hukum tidak dan menolak syarat syara'???

Adakah tatacara syara' adil???
Di akhirat adakah kita akan disoal tentang perkara ni???
Tak yakin ke dengan keadilan syara'????

Sekian.

Sudahlah jo bagi aku kalau di x sumpah bermakna betullah .habis cerita.

Banyak nye collection pencacai umporno dpt kali ni.cr makan dgn menyundalkan maruah demi sesuap nasi.

JO....BERTENANG LAH CAI....
BUKANNYA APA...NAK TENGOK PEMIKIRAN ORG GAY MCM KO....

APA2 PON...TAHNIAH KRN SPIN KO MENAMPAKKAN KEBODOHAN PUAK KORANG...

Bodohnya.. hari tu ckp cina ya ramai dtg prhimpunan, skrg org melayu pulak.. mmg btulla lu macai umno bongok @ caingok

Abang Jo.. Eskay tak tuduh Anwar zina sbb dia tahu benda tu sahih.. Tuduh tu bila benda tak sure. dah sah mamat tu ada sama masa tu.. nak tuduh buat apa.. dah terang lagi bersuluh kot..

Caingok siang mlm buat provoke kat blog ni.. mmg sah2 dia dpt upah utk kerja2 haram ni .... team pr dhrp dpt pertahankn emosi & hujah2 yg bernas.. HIDUP PAKATAN RAKYAT

Oi..bahasa menunjukkan iman.. bkn setakat bangsa sahaja....

Hahahah
Bagus semua pun bertenang.
Apa pun as Muslim maafkan bahasa aku.

Anyway,
Bagi aku hukum,mendahului segala
Hukum dan peraturan Allah menentukan semua.

Walau orang berzina itu benar berzina kalau pendakwaan tak cukup menepati syara so let it be.

Sebab Allah Maha mengetahui,
Mungkin didunia dia lepas diakhirat Allah Maha tahu.

Bagi walau sesiapa buat silap kalau hukum diatas dunia ni membuat dia lepas maka itu urusan Allah bukan lagi aku.

Spin itu bahasa korang,
Aku sampaikan yang benar,mengikut hukum.
Kau pilih apa aku cakap,buat lah ikut hukum syara, dan kau kata dia hanya sumpah dah selesai.

Dalam pertuduhan begini hukum dah ditetapkan,
Maka as hamba ikut ajalah... Walau pun kau tak puas hati, tapi ikut ajalah itu kan hukum Allah

http://ibnuirfadzil.blogspot.com/2010/02/isu-liwat-mengikut-perspektif-syara.html?m=1

Ps takde lagi yang berani sumpah keaslian video sex dan akuan sumpah saiful,depan kaabah.
Adakah ia tak asli dan diedit???
Or,lain2... Allah Maha mengetahui

Assalamualaikum....
Sy tumpang lalu yeee....

-pak harun-

Waalikumussallam pak harun.lalu lah x pa.
Pak harun sehat ka.

Dpd menyundal dgn china doll...tak ngaku perut dia dah londeh....mmg sial!!!!

JO...KO SUMPAH YANG DIA TAK MENDUBOR DAN MEMUKI...ADA BERANI KER????

YG. VIDEO BESI TU JELAS RUPA BAPAK GAY KO...KAN???

APA2 PON....YG MENUDUH DAH BERSUMPAH...YG KENA TUDUH BILA LAGI????
APA PERLU RAKYAT YG PERCAYA DGN BUKTI VIDEO...BERGAMBAR DAN SUMPAH MEREKA PERLU BERSUMPAH!????YANG TAK PERCAYA TAK NAK BERSUMPAH??!!!!

Anon 2052

Logik lah kata bro, spin apa lagi ni.
Aduh kau ni pun

Kau tgk tak video tu??
Eskay kata apa???

Aduh mana lagi nak pusing ni???

Dia sumpah and dia tak mengaku kata Anwar berzina... Tak ke pelik bunyinya tu???

Ikut kau lah bro mana kau twist flop flop or 360 pun.

Yang aku tahu, dia sumpah tu takde dalam syara' nak buat betul masuk mahkamah syariah lah.

Bukan main cakap aja dalam islam dia wajib kemukan bukti especially bila dia umum satu Malaysia macam tu.

Sebab andai dia berdusta dia akan disebat. Ini main umum gitu dalam agama ada undang2 aku tak tahu lah korang ikut ke tak tapi kalau macam ni kau tuduh come on bring it to court lah.

And paling best dia kata dia tak tuduh pulak and suruh orang lain judge???
Wah sangat sahih.

Dan dalam,islam saksi tu pulak trio tu hahahaha com on lah tgk sejarah depa lah bro.

Twist lah macam mana pun apa asas tuduhan pun dah takde cuma tinggal video aja lah as nak jadi bukti.

So apa kata sumpah laknat kalau kau rasa video tu ori adalah annuar
Cakap banyak pun tak guna.

Setakat kau bersaksikan sumpah eskay dalam menuduh annuar baik tak payah

Bagus anon 2054 tapi tegur jugak puak umno ye???

Sama2

Pak harun nak tanya kalaau eskay sumpah and bila media tanya dia adakah dia kata annuar berzina,and dia kata tak macam mana pulak tu???

And kalau video tu orang pegang kata sahih tapi tak berani sumpah kata sahih macam mana,pulak tu??/

Sambil,lalu tu jawab lah ye

Udah2lah 2217 x payah spin lagi lah dia sumpah vedeo tu adalah sipolan tu dia bkn tuduh zina .apalah ko ni orang yang dalam vedeo tu x suruh sumpah dan dia x mahu sumpah gak pasal apa .takut kerana salah berani kerana benar.kenapa surh orang lain plak sumpah.attas dunia boleh lah tipu akhirat nnt jawablah.
Ko nak peecaya ke atau tidak itu hak ko.aku percaya ke atau tidak itu hak aku.
Terpulang lah pada ko
Terpulang lah pada aku

John jo....aku tuju lagu wanted dead or live.....dari bon jovi kt ang...ang terbaik...salute ang

'bukanlah seorang mukmin itu yg jd pencaci , pelaknat, bukan yg suka berkata kotor atau yg lidahnya suka menyebut kata2 yg hina

Berkatalah kpd manusia dgn kata2 yg baik (al-Baqarah :83)

Kau akan buat aku ulang benda sama aja berpuluh kali.

Kalau kita berada di zaman pemerintahan islam lah yang mengamalkan undang2 islam. Kau rasa lah siapa kene tampil dengan bukti..???

Kau tuduh aku zina aku pulak kene sumpah hay come on lah sayang,
Kau gi lah jabatan agama bawak bukti kau, maka mahkamah akan adili, dan kau akan dikehendaki mengemukan saksi sebanyak 4 orang.
Ini syarat al Quran syarat yang Allah tetapkan. Apa lagi kau nak bantah????

kau pusing macam mana pun kau cuma nak ikut undang2 kau with all do respect kehendak kau tak sama dengan kehendak syariat.

Mana dahulu agaknya hukum Allah atau pandangan kau yang dia harus bersumpah jugak???

Maka jawapan aku hukum Allah.
Tak kira apa kau kata pun macam mana tanggapan kau pun yang menuduh harus kemukan saksi sebab ini ketetapan Allah.
Kau spin macam mana pun, still wajib kau ikut ketetapan Allah.

Dan aku ulangi.
Ok kalau dia tuduh dalam video tu adalah Anwar aja. Kan dia kata pelakunya adalah Anwar Ibrahim pelaku apa???
Bukan pelaku itu adalah dia yang melakukan perbuatan tu ke???
Perbuatan apa???

Apa yang hang dok pusing lagi pun aku tak faham.

Ini video dari umno hq
http://m.youtube.com/watch?v=cH2P-y9NgbM

Jangan lupa dengar pesan ustaz tu sekali sumpah tiada dalam syara'
Syara tu hukum agama.
Mengada2 kan sesuatu dalam agama hukumnya apa???
Biar aku ajar,...
Aku saja bukak sikit2
Bagi hangpa sedar

hadits Rasulullah Shallallahu ‘Alaihi wa Sallam: “Sesungguhnya sebenar-benar pembicaraan adalah Kitab Allah; sesungguhnya petunjuk yang paling mulia adalah petunjuk Nabi Muhammad; seburuk-buruk perkara adalah perkara-perkara baru yang dibuat (perkara agama yang tidak diajarkan). Padahal setiap perkara baru adalah bid’ah dan setiap bid’ah adalah suatu kesesatan dan setiap kesesatan (tempatnya) di neraka.” (Muslim, An Nasai, Abu Daud, Ad Darami, Ibnu Majah, dan Imam Ahmad)

Imam Asy Syafi’i (767-820) mengatakan: “Bid’ah adalah sesuatu yang diadakan dan bertentangan dengan Kitab atau sunnah atau ijma’ ulama atau atsar. Bid’ah ini adalah bid’ah dhallah (sesat). Sedangkan sesuatu yang diadakan berupa kebaikan dan tidak bertentangan sama sekali dengan itu semua maka ia adalah bid’ah mahmudah (terpuji). Jadi bid’ah yang merupakan suatu kesesatan dan (sanksinya) di neraka, bukanlah mengadakan hal-hal baru yang belum disebutkan oleh wahyu dan belum dijelaskan oleh sunnah, melainkan ia adalah yang bertentangan dengan apa yang dibawa oleh Al Quran dan sunnah

Bila Quran kata bawak saksi hangpa kata tak perlu cuma jawab sumpah apa yang hangpa dok buat ni???
Hangpa faham Ka???

Now kau rasa tanggungjawab siapa sebenarnya untuk buktikan Anwar bersalah???

Jawapan aku ialah tanggung jawab yang menuduh termasuk korang yang tiap hari menulis tanpa henti akan dia adalah pemuki dan sebagainya.

Now wajib bagi yang menuduh mengemukan bukti, seperti yang dikehendaki dalam syara'.

Ada faham tak??? Tak payah pusing jauh.
Bawak bukti,dan saksi.

Ps kalau dan kata pelaku dalam video seks lepas tu kata tak tuduh dia zina macam mana tu???

Aku ada satu teori, korang dah kene tipu,

Dia kata dia dan Anwar ibrahim
Ada dalam paparan video yang dirakamkan pada tarikh....
Dan dato Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut.

Cuba teka video mana sebenarnya yang dia maksudkan???
Adakah video dalam bilik???
Atau video kat lif????

Cuba dengar sumpah laknat tu balik.

Ini cuma pendapat aku.
Tkut korang yang over dia selamat sebab dari teori aku dia dok kata pasal video kat lif that why dia kata dia tak tuduh Anwar zina.

Sumpah laknat dia pasal video yang mana??

Soalan aku ada video Anwar di lobi tapi ada tak video Anwar masuk bilik dan keluar bilik???
Dan
Ada tak rkaman wanita tu keluar dari bilik yang Anwar masuk???
Kenapa cuma ada video kat lobi and parking lain floor takde cctv ke???

Lor ini ke rupanya benda yang di sumpah hahahaha
Tak tahu lah ini teori aku hahahahaha

Aku John jo
Aku kasi spin supaya macai UMNO fikir semula.

Aku orang biasa aja bro,
Aku belajar pengurusan akaun and ekonomi.

So aku nak negara kita maju dan,rakyat dapat nikmati bumi anugerah Allah ni.
Malaysia ni kaya rakyat kita kaya.
Cuma ramai tak sedar kita di susahkan dengan polisi yang mengkayakan kroni.

Dan beban cukai yang tak wajar.

Kalau kau respect tulisan aku semuanya dari Allah bro aku tak miliki apa2.
Semua dari dia

Iklas from John jo d'first @ johan

Dan aku respect kelantangan kau bro,
Kau ada semangat tinggi

Berkata al-Hasan : d antara tanda2 seorang muslim yg sejati, ialah teguh agama, lemah lembut kelakuan, penuh iman dan yakin, berilmu pengetahuan dan bertoleransi, pandai menjaga kepentingan dan berbelaskasihan, selalu memberi dgn hak, tidak boros meskipun kaya, murahati meskipun miskin, berbuat baik meskipun berkuasa, menanggung jerih perih bersama kawan2, bersabar walaupun susah, tiada d kuasai oleh kemarahan, tiada terlalu menurutkan perasaan, tiada d pengaruhi oleh syahwat dan nafsu, tiada d malukan oleh kebatinan, tiada mementingkan keinginan, tiada terhad niat baik, sering menolong org yg teraniaya, mengasihi org yg lemah, tidak kikir dan tidak boros, tidak berbelanja berlebih lebihan dan tidak menggengam tgn, bersedia mengampuni org yg menganiayai, suka memaafkan org yg bodoh, biarlah dirinya berada d dlm kepayahan asalkan semua org berada d dlm kesenangan.
Buat renungan bersama, insyaAllah..
-az0-

Aku nak spin lagi sekali,

Video tu dikatakn hitam putih sebab lampu di padam and night vision dia aktif.

Ada berpendapat begitulah, tak kan lah takde video masa lampu di pasang???
And siapa agaknya masuk bilik hotel dengan langsung tk bukak lampu???

And kenapa semua berlaku dalam keadaan lampu padam aja???
Cina tu masuk bilik air pun gelap langsung tkde sumber cahaya dalam bilik tu????

Sekurngnya video itu mesti panjang.
Sebelum and selepas lampu padam, tak mungkin tak ada lampu masa masuk hotel tu.

Terbukti lagi video tak boleh jadi bahan bukti.

Seronok lah buat benda ni,
Kita kupas kekurangan pada bahan bukti hahahaha

Takkan main tak tak nak tgk muka kot mesti nak tgk muka cun punya.

Saja aja bermain dengan bahan bukti korang.
Lagi satu kalau masa eskay dikatakan masuk dalam bilik tu pun lampu padam and bilik ditutup jugak ke???

Kalau bilik terbukak pintu mesti ada cahaya dari hall???

Emmmm pelik bukti macam ni pun orang percaya.
Berapa duration video???
Where is the rest of it???

Makaseh jo kena bela aku

Papahomo

Come to me with fact not crap lah bro.

Kalau tak dapat hujah baik diam.
And kalau hujah setakat suruh sumpah hahahaha com on lah.

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 201   Newer›   Newest»


EmoticonEmoticon