Saturday

Pemuda PAS Kelantan desak Dato Husam dibebaskan segera


DEWAN Pemuda PAS Negeri Kelantan (DPPNK) melahirkan kekesalan yang teramat sangat di atas penahanan Naib Presiden Pas, Dato Husam Musa petang tadi di Kuala Lumpur. 

Beliau saat ini sedang dibawa ke IPD Kota Bharu menaiki kereta peronda polis untuk disiasat atas kenyataannya yang dikatakan mengeluarkan pandangan bahawa peserta himpunan Blackout 505 'mati syahid' sekiranya terkorban.

DPPNK menyifatkan tindakan menahannya di Kuala Lumpur dan membawanya ke Kota Bharu hanya dengan menaiki kereta merupakan satu tindakan yang tidak wajar memandangkan statusnya sebagai seorang pemimpin. 

Apatah lagi kesalahan yang didakwa dilakukan bukanlah jenayah yang serius yang memerlukan tangkapan segera. Adalah lebih waras sekiranya beliau dipanggil memberikan keterangan di Kota Bharu dan semua pihak yakin beliau tidak ada sebarang masalah untuk berbuat demikian.

DPPNK mendesak agar kenyataannya diambil pada malam ini iuga dan dibebaskan dengan kadar seberapa segera. Ini kerana DPPNK mendapat maklum daripada ahli keluarganya bahawa kesihatan beliau kurang stabil dan memerlukan rehat.

Selagi beliau belum dibebaskan, DPPNK tidak teragak-agak mengerahkan seluruh kekuatan pemuda di negeri ini berkumpul di hadapan IPD Kota Bharu bagi menunut pembebasan beliau.

Sekian.

ADBUL LATIFF ABD RAHMAN,
Ketua,
Dewan Pemuda Pas Negeri Kelantan (DPPNK)

22 Jun 2013
9.00 malam

121 comments

HUSAM TAK LAYAK KELUARKAN FATWA , DIA HANYA LAYAK JAGA KAMBING JANAPARI ! ADA FAHAM !!!

Puak dpa marah pasal x bawa naik k/terbang
Masa bawa balik ke kelantan.

xfaham pun.....macai bodo.....lg bangang

Pg2 dh maki orang
Mmg bangsa ko ni kurang ajar
Mak bapak ko x ajar budi bahasa kot
Puak no pandai ckp orang ckp maki hamun
Tp sebaliknya puak ko yg kurang ajar.

Nak mati syahid jom berdemontrasi... nak msuk syurga jom pangkah pas... sesat lagi menyesatkan.. ingat..PAS bukan agama... dlm Al-Quran xda pn agama pas... pangkah pas x smbahyg pn x guna... berdemo tp x ikut ajaran islam pn x guna....kt kg aku berlambak org pas.. sembahyg tidak.. puasa apatah lagi... mcm mna tu.... ostat2 pas boleh tolong komen x....

dedy coooolll...

Laaa...kampong kau semua tak sembahyang ke...
Abis tu macam mana kalau ada kematian..
setahu aku orang PAS je yang rajin dan tahu solat jenazah ni...

Negara kita mengamalkan demokrasi...biarkanlah mereka nak berhimpun..itu saja cara untuk menyampaikan message mereka.. jangan takut dengan perhimounan aman...jika ada kekacauan maka ia sebenarnya bermula dari orang2 yang tak suka perhimpunan tersebut..

Negara kita mengamalkan demokrasi...biarkanlah mereka nak berhimpun..itu saja cara untuk menyampaikan message mereka.. jangan takut dengan perhimounan aman...jika ada kekacauan maka ia sebenarnya bermula dari orang2 yang tak suka perhimpunan tersebut..

Isunya bantahan terhdp spr. Kamu kata SPR penipu. Tak boleh pakai. So kamu bantah. Bantah dgn demo dan himpun2....fatwa ni pun berkaitan. Yg kompius ialah bos kamu dlm ucapannya d padang merbok kata Lawan dalam Parlimen dan lawan di luar Parlimen. Kalau lawan dalam parlimen ertinya iktiraf SPR la...terima keputusan spr la tu.....lawan di luar parlimen pl ertinya x iktiraf dan x terima keputusan spr. Mana satu ni? Pintu depan kamu nak guna. Pintu belakang pun nak guna juga. Istilah depan belakang tu secara literal ye...jgn tafsir lain pulak. Kamu buat rakyat kompius la....kalau betul dan bersungguh2 nak lawan luar parlimen mengapa terima jadi YB...bukankah SPR juga yg umumkan kemenangan kamu....? Tambah kompius wei tengok ada jg macai pr yg sanggup diperbodow oleh bos kamu ni...walhal kamu rata2 org terpelajar termasuk bro john jo.....

Termasuk jg blogger Ms ni...bijak dan terpelajar. Tp knp mudah percaya dgn tipudaya puak pr tu...mereka senang lenang kamu yg susah payah. Fikirkanlah

Yup bro..dh bos ne gila jubor n puki tu yg nk ajak rakyat yg ln ikut telunjuk dia..Sedih tgk bangsa melayu ni di perkudakan..Himpunan 505 smlm x smpai pn 50k..10% pn x capai..ksian puak pr ni x mewakili langsung suara rakyat...john jo dtg ke pdg merbok @ shopping2 kat sogo aje...rugi oo x dpt mati syahid...

Yang datang x ramai sebelumnya ramai gak lah dan penyokong dap yang datang hampir 90 perarus
Kerana mereka benar2 peecaya ada
Black out
Pengundi hantu
Pengundi bangla
Pengundi 2 kali
Tp bila buat petisyen hanya isu dakwat kekal jer
Dan hanya 5 saja petisyen yang di buat
Tidak ada isu
Black out
Pengundi hantu
Pengundi bangla
Pengundi 2 kali
Penyokong dap terasa ditipu maka pada himpunan kemuncak mereka x datang di tambah lagi jerubu yang melanda.dan ditambah lagi fatwa yang dibuat husam
Dan puak pas pun sama terasa tertipu juga maka yang datang hanya puak anwarinas ketua mat sabun
Yang ada hanya penyokong tegar pkr maka yang hadir lebih kurang 10 ke 15 ribu jer
Himpunan ini gagal gagal dan gagal
Tweima kaseh kepada allah yang mendatangkan jerubu
Dan terima kaseh kepada umat islam seluruh malaysia yang buat sembahyang hajat keamanan

Mcmana dgn khemah2 smp 24hb ni...ada sejuta org ke...aku dah kata suam2 taik ayam jer. Bos dia ada khemah sekali ke atau tidur hotel 5 bintang. Smp bila macai ni nak jd bodow...sdh2 la hd macai. Cukup hina dah tu. Jgn smp jd pencacai angkat taik ayam yg suam tu pulak....

...luahan rakyat yg meluat...

huhh kuat nya jerubu ini hari satu KL pn tak nampak.. syukurr..

Akusokongkeamanan delete 23 June 2013 at 11:08

Zuhud konon... Kena naik kereta je dah sedih! Masa keluar fatwa konon nak jadi tuhan menentukan syurga neraka manusia tak rasa hina. Apa jenis manusia lah Husam dan Milosuam ni.. Beristighfar lah byk2..buka mata luas2..Allah dah tunjuk yg apa korang buat ni Allah tak redha. Jgn bila benda buruk berlaku pd BN korang kata bala, tapi bila benda yg sama Allah bagi korang, korang kata ujian bagi orang2 yg sabar!!!! Meluat aku sikap hipokrit gilababi korang ni. Di padang Masyhar nanti, masa matahari sejengkal di atas kepala, cuba korang buat demonstrasi pulak kata Allah tak adil ye.. Takde nilai punya manusia!!! Yg angkat jadi pemeimpin pun bodoh piang..jenis tak beriman dan tak takut pada Allah.. SEDARLAH OIIIIIII!!!

CAKAP RATUSAN RIBU YANG HIMPON , MANA DIA RATUSAN RIBU ITU , AKU SENDIRI PERGI DEKAT PADANG MERBOK SEMALAM , TAK SEHEBAT MANA PON , ORANG DAH MUAK DENGAN ANWAR , JANGAN BUAT HIMPUNAN LAGI , BUAT MALU SAHAJA , MASA AKU NIKAH DULU LAGI RAMAI ORANG DATANG RUMAH AKU !

Kesalahan tu tak serius??? Oh.. Patutlah.. Pada diaorang ni, meliwat bkn kesalahan serius (aku tahu ustaz jo nak highlight lagi yg kita takde saksi nak tuduh),kata Allah mencarut tak pe, kata Rasulallah pun tak mampu tangani zina pun tak kisah.. Korang ni memang memalukan Islam.. Ya Allah... Ko yg maha kuasa, ko lenyapkanlah manusia begini dari bumi Malaysia yg masih memerlukan redhamu dalam perjalanan menemuimu di akhirat nanti. Kasihanilah kami, dan jauhi kami dari golongan2 yang nyata mahu menghancurkan agamamu..

Jangan jadi orang fasik

Aman ke bang? Ko kawin 4 pun belum tentu aman. Inikan pulak nak kawal manusia yg beribu tu. Adake org suka perhimpunan macam tu? Perhimpunan yg membazir masa dan tenaga, perhimpunan yg memudharatkan kesihatan, dan perhimpinan yg mengajar anak2 ko bahawa menghancurkan adalah lebih baik dari memperbaiki. Org gila je yg suka! Kesian anak2 ko! Kalau dia besar dan jd manusia, mesti dia malu terlibat benda macam ni masa kecil2 dulu.. Perasaan takbur dan ujub diri yg korang je betul lah menjadikan mereka agresif dan bertindak ganas pada pegawai penguatkuasa.. DAN BUAT PENGETAHUAN KO, PUAK GILA NI MMG MAHU LAKUKAN PROVOKASI SUPAYA KEGANASAN BERLAKU KERANA MENGHARAOKAN KEMATIAN SYAHID YG DIJANJIKAN HUSAM!!! Aku ulang! Org bodoh je percaya..

Aku x ckp semua bro... smbhyg jenazah tu wajib buat bro... x kesah la kau tu pas ke apa... yg aku thu yg sembahyang tu agama islam.. x kesah la dia tu pkr ke, umno ke, pas ke... diulangi... pas bukan agama ok....

Salah tu, sbnrnya himpunan sejuta rakyat baru betul,

Tak meriahlah blog ni.. Mana puak macai PR ni? Senyap je? Sibuk pergi Blackout ke? Adoiyai.. Bosanlah.. Ke ustaz Jo tgah berusaha supaya di bunuh di padang merbuk agar dapat mati syahid? Sabar ustaz.. Selesaikan tanggungjawab ko di dunia ni dulu. Kalau kat dunia ni ko asyik menyesatkan org dgn ilmu ko yg sedikit dan ego ko yg besar dan ujub diri ko yg melampau.. Aku tak berapa yakin janji Husam.. Ko tgok CN AlAfghani... Hutang dia insyaAllah sudah selesai di dunia.. Sebab dia merendahkan diri mengakui kesilapn diri kepada manusia.. Dan yg lebih penting, dia sedar bahawa kesilapannya kepada Allah telah memudharatkan manusia yg lain di dunia ini.wallahualam..

Agaknya berapa orang yang bersedia berjuang di Gaza dan Syria....???? Pemimpin PR patut tunjukkan tauladan dengan mengerahkan macai mereka ke sana. Setakat Padang Merbok dah keluarkan fatwa sesat, elok ko orang gi ziarah saudara mara.... ada juga pahala.

Kau cakap lah isu yang main dalam utusan

Ye lah ikut kau lah, kau nak ikut kata Anwar meliwat ke apa terpulang lah ikut kau lah,
Video sumpah laknat kat kaabah pun orang sangai,
Masih kau nak pegang sumpah mamat tu???

Ikut kau lah kau yang yakin pada sumpah pun tak berani yakin pada video saiful, lagi kau kau percaya dia jugak ke???

Ada akai ke???

Apa bagi kau dia sumpah dulu ok lah yang ni tipu tak apa???
Kredibility saksi yang mendakwa pun diragui.

Tgk aja majlis kahwin dia siapa hadir???
Agak2 lah bro
Kelakar gila kalau itu lah sumber kepercayaan kau serious itu adalah lucu.


Pasal mencarut tu kau apa yang nik Aziz ucap tu kau faham ke???
Konteks lah bro.
Dah agak dah puak umno memang benak susah nak faham ikut kau lah.

Benda dah dijelaskan kau still akan tanya.

Tak payah poyo nak tulis doa berbagai lah,
Doa untuk kau dan diri kau aja, orang tak tulis doa dalam blog.

Sebab tu orang kata iklas tu seperti semut hitam berjalan diatas batu hitam di malam gelap gelita.

Dan kau over sangat kenapa nabi diutuskan???

Faham ajalah jangan kau anggap kata utusan semua betul,

Aku kalau kau pandai syok jugak hujah,
Tapi kau nyata bodoh gila and kebodohan kau ni berulang setiap hari,
Kau ulangi.

Aku kalau 1000 orang bijak aku berani berdebat tapi kerana kau benak sorang pun aku tak sanggup nak debat.

Bodoh macai benak

Ustad jo ada kat rumah tgh jaga baby..bini suruh jaga anak lg bagus selesaikn tnggjwb kat dunia dulu..dh ada rumah elok2 nk tidur bwh khemah bt apa...ustad jo kat dlm blog aje nmpk mcm berani kat luar.........adoiyai...

DAH JADI BOLA DAH SI HUSAM NI ... DAH LAH KENA TENDANG DARI PUTRAJAYA ... LEPAS TU KELANTAN PULAK TENDANG ... SEMALAM DARI KL KENA TENDANG KE KELANTAN BALIK PULAK ...

Puak omno ni ni komen bodo la..satu pun x leh pkai..lawak ada la..ada hati nak ckp brjuang di syria n palastin..kah kah..macai2..kan aku dah psan.komen biar bernas.ada fakta..bkn komen jubo ja x abis2..x kan bila taip komeb x nampak kebodohan..ckp psal pahala..kah kah kah..macai omno ni bangang..org p demo untuk msa dpn negara yg makin hancur..dah brapa kali ditrangkan bkn psal anwar pun..ada x de anwar sama ja bnda yg diprjuangkan..yg macai n puak omnu demo guan eng mkn babi apa cita..rujuk blog omak kau..siap da banner lg..hahaha..nak tnya maca apa faedah puak omno demo guan eng mkn babi..tlong cita sat..lg satu puak omno setan ni demo psal kalimah Allah..lelaki pompuan couple..pkai pula x ttup aurat..tu pun da ati nak tegakkan islam..Allah suruh jaga hukum dia bkn nama dia..kahkahkah..puak omno tolak islam dlm msa sma prjuang nama Allah..hukum Allah langgat..tu pun nak ckp psal pahala..biar mca hina islam mcm mna..lpas tu kata kat cina babi..x sdar hampa kedarah pun keja jd kuli cina..pm minoriti hampa dok laung satu mlayasia n dok ckp polirasasi kaum.nak kwn ngan cina tp macai duk perkauman..tlong cita sat..jgn la jd bodo..macai2...

Macai omno asyik jubur lg..boring btul..bangang..

STAR WARS..

star war u jgn cita jubo2 tak baik banggg...

D sebabkn husam ler PAS round 21 da tumbang..mcm pompuan bile btinju da KNOCKOUT.hehehe biar ler dia brtafakur kt DALAM tu,kehkeh

RELEKS LA MACAI....DAH TAK SAMBUTAN HEBAT MCM 98 99 DULU DAH....ORG2 MELAYU DAH MELUAT DGN PENDUBOR DAN PEMUKI AGUNG KORANG TU.....

CINA BABI DAP TAK SEBODOH DAN SANGGUP DIPERBODOHKAN MCM MACAI2 MELAYU MCM KORANG TU....MRK TAK SANGGUP CAI....

DAH KALAH...KALAHLAH...
KLU INGIN NAK MENAWAN PUTRA JAYA....UBAH DULU KEPIMPINAN KORANG...BUANG PENDUBOR DAN PEMUKI KORANG TU DAN CARI PEMIMPIN YG LEBIH LAYAK DPD DIA DAN HUSAM ANWARINAS KAMBING TU...BUANG MEREKA DAN PILIH YG LBH BERINTEGRITI....

KLU IKUTKAN HATI....RASA NAK TERGELAK AKU DGN TIPU DAN DONGENG KORANG SBLM DAN SLPS PRU13....KLU KORANG BIJAK...JADIKAN TAULADAN UTK PRU14 NANTI....

SELAGI BEWAK GAY TU KORANG PIKUL...SELAGI ITULAH HIDUP KORANG SIAL...SIAL MEMANJANG...CUKUPLAH SIAL YG DAH ADA...JGN DIPANJANGKAN LAGI SIAL KORANG TU....

KLU KORANG ADA INISIATIF...BAWAKLAH PEMIMPIN GAY AGUNG KORANG TU BERTAUBAT...
FAHAM TAK....BODOH!!!!

MACAI...DAH KALAH..KALAH LAH!!!!
TIME BEKERJA UTK RAKYAT...BUAT APA SYAHID DEMI GAY DAN KAMBING...BODOH!!!!!

PROPOGANDA MEMANG HEBAT , HIMPUNAN SEJUTA RAKYAT , TAPI KENYATAANNYA HIMPUNAN ITU MACAM HAMPEH , TAK DAPAT CAPAI MATLAMAT YANG DIINGINKAN , JADI BAHAN JENAKA ORANG ORANG TUA YANG TUNGGU PENCEN DIKEDAI KOPI ITU , PERHIMPUNAN ITU TAK NAMPAK LANGSONG IMPAKNYA , HANYA BUANG MASA , MOMENTOM YANG DULU TAK DAPAT DIKEKALKAN , ISI BORANG UMNO HABIS CERITA , MATLAMAT KITA NAK CAPAI WAWASAN 2020 ITU SASARAN KITA , SEKARANG KITA NAK JIHAD EKONOMI , KITA NAK NAIKKAN EKONOMI BUMIPUTERA , LUPAKAN ANWAR ITU , BIAR DIA BINGAI SEORANG DIRI !

DULU N.AJIS....SKRG SI KAMBING HAPAK NIE NAK JADI MACAI PENDUBOR....
APA NAK JADI DGN PEMIMPIN PAS NIE....MUDAH BENOR DIHINJAK..DIPIJAK...DITENYEH OLEH PENDUBOR....

SYAHID KONON???SYAHID NAK ANGKAT GAY JADI PM....GILER PUNYA FATWA!!!!!BODOH....

KESIAN AKU TENGOK KORANG...TAK SABAR NAK MAMPOS!!!

BAIK KORANG NASIHATKAN PENDUBOR TU...BELA RAKYAT ELOK2 DI PARLIMEN DPD BERDEMO TENGAH PADANG TU....

AKU NAIK JIJIK DGN GELAGAT PENDUBOR DGN BABI2 HITAMNYA....TUNGGULAH PRU14....
BEKERJALAH DGN BAIK...TUNJUKKAN KEBOLEHAN DAN INTEGRITI...JGN LAGI TUNJUK VIDEO MGHENJUT...MENYALAM BUTUH GAY...MELANCAP...

KLU KITA BERFUNGSI DI MATA RAKYAT....ADA LER TEMPAT DI HATI RAKYAT...NIE NAK MELIWAT OTAK BLACKOUT YG SEDIA BLACKOUT...BODOH!!!!!

PEMIMPIN BODOH MCM TU BERANI KLUARKAN FATWA....CIS!!!!TAK SEDAR DAH DITOLAK DI KELANTAN NAK DITERIMA DI PADANG RAGUT PULAK...

KLU MCM NIE LER RUPANYER PEMIMIPIN2 MELAYU...MINTAK MAAFLAH......BUDAK SEKOLAH BLM TENTU NAK HORMAT!!!NIAT DIA DAH CUKUP BUSUK..SEBUSUK BAU NAJIS KAMBING....

pemuki dan pendubur.itu aje yg mampu dikomen.kemudian berdoa seolah olah mereka lah insan yg diredhai.alahai.yop jika ko masih bersama sama dengan mereka yg mempersendakan kitab Allah,menghina hukum Allah dan mempersendakan hukum Allah maka kepada siapa engko berdoa dan sudah terbuka ker hijab sampai nye doa ko tu,yop.usaha lah berlakun seolah olah puak ko membela apa yg patut dibela.dan walaupun sudah dijelaskan hukum nya menuduh gay itu amat besar implikasi nya disisi Allah swt tp malang nya itu lah mainan puak puak yg tlh Allah swt tutupkan hati pd kebenaran.dan masih mencari rezeki dengan ipad 1malaysia dengan menyundalkan maruah demi sesuap rezeki.malang sungguh .




biar aku ceritakan satu kisah di sebuah mesjid di bandar yg aman,utara Perak.maka dihalang kuliah maghrib oleh ketua kampung merangkap pengerusi jkkk.maka nak Allah tunjukan kekuasaan nya atas 2 perkara.satu bila tiba saat sembahyang raya tiada imam.mujur lah ada Imam dr PAS yg sanggup mengimami sembahyang raya tu.Imam tu dah bersiap siap utk sembahyang ditempat lain.mujur imam ni jenis beragama.dan yg kedua nya Allah turunkan ribut hingga runtuh kubah masjid sedangkan masjid ini terlindung oleh bangunan tinggi disekitar nya.jd takperlu berbangga dengan alim nyer orang umno.la ni masjid daerah tu saperti telah mati akan roh nyer.tu dia penangan irang umno.sanggup mansuhkan kuliah atas alasan nak aturkan semula jadual.sampai la ni tiada kuliah.memalukan aje.

yop.tolong la.tiada mana mana ahli PAS menyatakan PAS itu agama.aper ko merapek ni.tunjukan kematangan ko.satu perkara hebat betul ko ni hingga tahu orang yg tak sembahyang/berpuasa tu orang PAS.tinggi sungguh ilmu.makrifat ko tu.hebat.hebat.jgn hebat dimulut je.

ha.ha.ha.ha geli nyer hati.baru aku tau maksud nyer four wire.kawin empat rupa nya.ha.ha.ha.ha.ha.ha.ha.sengal ape ker budak ni.dan mungkin budak ni sengal dlm membuat penelitian.budak.budak.cuba ko agak plak brape banyak para demonstran belanjakan untuk ke Pdg Merbuk.tidak kah mereka mereka ini menjana ekonomi.pada pengusaha bas express,KTM,LRT,MAS,AirAsia,tandas berbayar,restoran mamak(restoran melayu dipaksa tutup)dan pelbagai bayaran lg.bukak minda budak oi.cuma yg rugi makcik yg keluar kat tb3/4.katanya rugi rm4000.00satu hari niaga karipap.karipap apa dijual tak tau ler plak aku.ye lah.bebudak mane reti semua ni.hal ekonomi

Mik puak no ayat depa standard sama aja.

Kalau macai tetap macai,

Ayat last2 gi kat jubur and puki.

Tak payah layan lah depa ni bila cakap sebut nama Allah berdoa berbagai macam kau cakap. Tapi bahasa langsung out.

Sorry lah kalau depa fikir kata2 depa tu akan ubah pendirian gelombang yang berlaku.

Depa tak faham kita benci korupsi, benci umno sebab UMNO dok makan duit negara.

Apa punya bodoh tak faham lagi,
Kita bukan sokong Anwar kita sokong pakatan yang memperjuangkan hak rakyat agar tak habis ditangan menteri.

Bila jerebu salahkan konon bala pada pakatan, ini kata bodoh bala tu satu Malaysia.

Pm pun dah kurang sebut bantuan juta2 lagi kalau dulu pergi sini juta sana juta....
Sebab apa sebab dah tak ada kepntingan nak mintak pada rakyat tunggu 3 tahun lagi korang tgk depa datang mengemis semula.

Now semua yang kau tgk sebelum,pilihan raya jalan kaki jumpa masyarakat masak bersama mana ada lagi semua kene tipu

John jo
Same shit different day

melayu diperkuda tu ko nampak.cuber ko pikir plak pemimpin ko diperkuda plak hingga hilang 65% tanah rezab melayu.melayu mana yg sangat kaya atas hilang nyer tanah rizeb melayu.yg kaya diperkudakan ade le.dan ko pikir plak mcm mana pemimpin melayu diperbodohkan oleh skandalPKFZ dan PERWAJA STEEL.ko tak rase malu ker.dan ko tak rasa malu ker bila mantan presiden MIC mengatakan apa AL Quran bole buat.bole buat jalan ke.aper ko tak rasa malu ker.DAN AKHIR NYE KO TAK RASA MALU KER BILA MANTAN PIEM KO KATA ALQURAN KETINGGALAN ZAMAN.PERLU DIUBAH ISI/AYAT IKUT PEREDARAN ZAMAN.

Kau ni over and bodoh pada waktu yang sama, umno pun tak disebut dalam Quran apa punya bangang lah macai.

Kau ulang sejarah yang kau tak faham,
Pas ditubuhkan untuk kita negara islam buat hukum islam, sebab umno tak ada cita2 buat begitu.

Kenapa perlu wujud parti sebab hanya dengan kuasa pemerintahan aja undang2 dapat digubal.

Tapi sekarang UMNO perlu ditimbangkan supaya tak wujud lagi manusia benak macam kau.

Bab solat urusan parti ke bro???
Kau jangan jadi bodoh.
Kalau kau tak solat takkan parti kau berdosa.

Tapi andai kata pemimpin dalam parti tu curi harta negara maka kau berdoasa sebab kau yang lantik dia, ada faham Ka???

Serious kau ni darjah berapa sebenarnya adik aku sekolah menengah jauh lagi bijak dari kau ni

John jo

masyallah.ko kata buat demonstrasi pada Allah kerana Allah tidak adil.yop.yop.ko suruh kita buat demo tu.ko ni ngaji setakat mane yop.mcm ni la yop.ko letak tepi dan lupakan seketika ipad 1malaysia ko tu.dan lupakan seketika ganjaran mengomen ni ko pi ngaji betul betul dulu.lepas tu ko mari ngomen balik ye.pasti ko nangis nyesal kerana suka suka komen hubungan manusia dengan Allah swt di pdg masyhar nanti.ko akan nangis nyesal kerana ko melemparkan fitnah tentang demonstrasi antara Allah dengan kami.ingat bro.aper yg ko komen ni tertulis untuk perhitungan hari akhirat.

Ye lah lepas ni aku sokong umno lah hahahaha

Lawan membantah apa salah luar dan dalam.

Apa kaitan menerima dan menolak spr????

Kita kritik isu berkaitan pilihan raya yang mencalar imej spr sebagai badan bertanggungjawab uruskan pilihan raya.

Isu2 yang berkaitan pilihan raya contoh dakwat kekal, kertas undi bercampur antara kawasan, bilangan undi hilang dan sebagainya

Kita kritikal depa punya kerja yang teruk ini pun jadi salah ke???
Apa lah cara pemikiran korang yang rigid.

Keputusan yang dicabar adalah berdasarkan bukti, ada berlaku sebarang penipuan sama ada dari spr atau parti lawan yakini bn.
Contoh rasuah, kehilangan undi dan sebagainya.

Korang kalau benda ni pun bn bodoh kan korang sampai korang tak nampak.

Sama ada bn bodoh kan,korang atau korang sedia bodoh dari awal.

Bantahan luar oleh rakyat tekan spr dalam oleh mp persoalkan kredibiliti wah itu pun salah.

Kalau pakatan nak buat pilihan raya semula dengan penggunaan dakwat kekal secara Telus kau ingat umno berani ke???

Pru12 masih takde tangkapan berapa tahun dah ni pasal mereka yang didakwa memiliki dakwat kekal tu. Semua kencing umno sudah minum

Dah agak dah dalam kepala kau itu aja ada,

Takde benda lain ke???
Sumpah laknatlah bro benda tu asli dan sahih yang Anwar berzina..

Ex reformis aku John jo cabar lu sumpah laknat video itu sahih Anwar berzina dengan wanita dikatakan chinadoll oleh lau tu.

Seperti mana kau cabar Anwar lawak jugak kau dicabar, buktikan yang sumber kau sahih.
Sebab kau sendiri menuduh dan setuju itu Anwar.

Dan kau tampil lah bawak ke mahkamah yang kau kecoh sini dapat apa???
Nak dapat sokongan ke hahahaha
Yang sokong sama aja macai jugak

Jihad ekonomi celahana bro kau dok poyo pemimpin UMNO dok curi harta negara. Jihad ekonomi apa lu sembang ni???

Melayu mana yang kau nak naikkan now jerebu sila turun bantu rakyat bagi bantuan kalau di perlukan nelayan kalau tak dapat ke laut bagi bantuan aku janji umno tu.

Jangan buat stadium runtuh pemaju kaya, runtuh lagi kayakan lagi pemaju itu bukan jihad ekonomi.

Dah tu jangan jadi bodoh kirangkan harga kereta dengan buang essesories dia, tak lah nama dia turun harga kereta apa punya bangang lah kau ni.

Cakap pasal jubo kau boleh lah cai nak cakap pasal ekonomi dengan pakatan baik tak payah.

Duit rugi 3 billion tak pulak kau bising, mana dia semua tu???

Umno memang korup tak payah bising

Untuk pertahanan negara pun nak buat duit ke apa punya bangsat lah pemimpin yang ada.

Langsung kau tak setuh sebab dalam benak lu yang ada cuma jubo saiful pasal tu lu ayat macam gempak last2 pasal jubo aja.
Sebab jubo dah dalam kepala.
Maka hilang tempat untuk akal.

5 patisyen ni dari mana kau dapat bro???

Pindaan Seksyen 9A yang dibuat selepas pilihan raya kecil Likas pada 1999 berkemungkinan disalahgunakan untuk melindungi pengundi hantu memandangkan kerajaan telah menetapkan daftar undi tidak boleh dicabar di mahkamah walaupun terdapat bukti

Difailkan oleh PKR

1. P014 Merbok

2. P018 Kulim Bandar Baru

3. P026 Ketereh

4. P029 Machang

5. P053 Balik Pulau

6. P072 Tapah

7. P075 Bagan Datok

8. P075 Bagan Datok (petisyen perbelanjaan melebihi RM200,000)

9. P092 Sabak Bernam

10. P118 Setiawangsa

11. P140 Segamat

12. P144 Ledang

13. P146 Muar

14. P158 Tebrau

15. P159 Pasir Gudang

16. P168 Kota Marudu

17. P177 Beaufort

18. P182 Pensiangan

19. P220 Baram







Difailkan oleh PAS

1. P093 Sungai Besar

2. P096 Kuala Selangor

3. P119 Titiwangsa

4. P161 Pulai




Difailkan oleh DAP

1. P078 Cameron Highlands

2. P142 Labis

jihad ekonomi d bawah pimpinan umno??sori la....aku xberminat.....harga keta pun tipu....byk skndal...seleweng....selagi umno ada selagi tu x kan berubah....we should send umno back to hell...

Macam utusan gak....

Daripada caci mencaci maki memaki meh sama sama angkat tangan kita berdoa
"wahai Allah yg menciptakan kami semua berilah petunjuk kepada kami agar berkasih sayang sesama kami yg beragama Islam ini. Jadikanlah kami makhluk yg tau bersyukur dan berterima kasih atas segala pemberian mu terutamannya keamanan kesejahteraan kesihatan kekayaan dan.kelapangan yang engkau limpahkan kepada kami hambahamba mu yangtinggal di bumimalaysia kepunyaan Mu ini. Jauhilah kami daripada malapetaka bala bencana pertumpahan darah sebagaimana ygberlaku di kebanyakan negara Islam lain atassebab engkau sahaja yang maha mengetahui nya . Amiiiiiiiiiiin .

Ai john....aku penah sembang dgn nelayan kt klntan...aku ckp kt dia..kaya la pak cik..ke laut turun..duit elaun dapat..pak cik tu habaq jgn salah fhm...yg elaun tu..tekong ja dapat..awak2 xdpt......aku pun heran...aku tnya dia balik..apa pun xdpt ka?dia ckp x....aku baru tau yg gov tipu dlm tv ckp nelayan dapat elaun..xtau la kot pak cik tu tipu...tp...kt bachok pas menang...walaupun awg adek bagus....hahahaha......

hah.19 + 4 + 2 =5.betulkan bebudak umno.

Amin.................

aduh.siapa le yg malang yg ader anak mcm nie.menuduh orang pendubur,gay,pemuki dan babi hitam.dosa tolak tepi demi nafsu.dah dinasihati.generasi acuan umno.apa yg pasti tercatit lah dosa besar yg Allah swt letakan dlm 7 dosa pembinasa.maka janji Allah swt neraka lah tempat nya.sekarang mgkn ego menguasai diri tetapi tak kala disaat kematian menghampiri baru diketahui betapa mudah malakukan dosa besar dan amat payah untuk membersihkan nyer.ingat yop yop umno 1 hari akhirat bersamaan 1000 tahun dunia.satu kisah yg selalu aku jdkan pedoman.seorang hamba Allah menghadapi kesukaran untuk kematian.diwaktu hidup dia adalah manusia yg mensabotaj ADUN PAS Kelantan.Ditahan dibawah ISA akan antara ADUN tersebut hingga ada yg jadi kurang siuman.hingga ada fitnah isteri beliau menduakan nya.maka terjadi lah satu insiden kematian.itu lah kesan kejahatan hamba Allah tersebut.disaat menghadapi kematian jasad tidak mampu terpisah dgn roh.hingga lah diminta kawan kawan bawahan nya mencari dan memohon ampun atas keterlanjuran dia.baru boleh mati.ini kisah benar keluar dr mulut salahsatu mangsa perbuatan rakus dan jahat hamba Allah tadi.itu baru di dunia Allah tunjukan.dan banyak lagi kisah dan teladan hasil kezaliman mereka.ingat.ingat.ingat mati.

YOP...RELEKS LA YOP....AKU ORG LAMA REFORMIS...DAN BUKAN ORG UMNO/BN....OK..

AKU YOP....BILA DAH BERKORBAN JIWA DAN RAGA DEMI PERJUANGAN MEMBELA SESEORG....AKU BERSUNGGUH2

TAPI BILA DI MMG NYATA SEORG PENDUBOR DAN PEMUKI SERTA PAKAR MEMUTAR BELIT....AKU CUKUP BENCI DAN MELUAT...OK...MUDAH!!!!

DAN KLU YOP INGIN NAK MATI SYAHID DEMI NAK ANGKAT PENDUBOR TU JADI PM....HAK KO YOP...AKU TAK KESAH...

KLU KO TAKSUB DGN PERJUANGAN KO...AKU PUN TAKSUB MENOLAK GAY JADI PM...MUDAH YOP!!!

JADI...KLU YOP RASA NAK MENANG PRU14....TUNJUKKAN KEBOLEHAN DEPAN RAKYAT DAN TOLONG....JANGAN ANGKAT GAY JADI PM!!!

AZHAR SULAIMAN DAH MEWAKILKAN DIRINYA BERSUMPAH LAKNAT YG ANWAR IBRAHIM SEORG PWNDUBOR DAN PEMUKI...CUKUP!!!

KORANG...KLU NAK ANGKAT DIA JADI PM...AKU TAK BOLEH NAK HALANG....LANTAK KORANG!!!

TAPI KORANG KENA TERIMA KENYATAAN YG MAJORITI RAKYAT YG PERCAYA DGN TUHAN YG SATU MENOLAK GAY JADI PM MESIA....

SELAGI KORANG SIBOK NAK ANGKAT DIA JADI PM...SELAGI ITU PERJUANGAN MAJORITI KAMI RAKYAT MESIA MENOLAK GAY SEBAGAI PM!!!!

TERIMA KENYATAAN....YG DATANG KE PADANG MERBUK TAK SERAMAI YG KORANG SANGKA...BERMAKNA PENDUBOR TU SAH DITOLAK!!!

KALAULAH DIA SEORG SHEIKH....BUKAN SHJ DI KL...RASA2NYA SELURUH NEGARA AKAN KLUAR MENENTANG 'PENIPUAN' SPR ATAU 'KEKEJAMAN' KERAJAAN BN.....KO FAHAM TAK...BODOH!!!!!

ITU SEBAB AKU HERAN YB2 GAY NIE TAK NAK ANGKAT SUMPAH....SEKEJAP BERSUMPAH SEKEJAP NAK BOIKOT....

AKU INGIN JUGAK AGAR MRK YG TELAH DIPILIH OLEH RAKYAT AGAR BERANI MENYALAK DI PARLIMEN....BIAR MANIFESTO BN DITUNAIKAN....
DAH TUGAS YB2 PR SBG PEMBANGKANG DAN MEMBONGKAR PENIPUAN....

JANGANLAH SIBUK BERDEMO DAN BERHIMPUN SANA SINI....RAKYAT DAH CUKUP MUAK DAN MUAL...
BEKERJA UTK RAKYAT DI PARLIMEN...BUKAN JADI ANJENG PENYALAK DI JALAN RAYA....

WOI JO JOBO....SURUH YB2 KORANG ANGKAT SUMPAH DI PARLIMEN...BUKAN DI PADANG!!!!

DAH BERSUMPAH....MENYALAKLAH MEMBONGKAR SEGALA PENIPUAN KERAJAAN BN...TERMASUK JANJI2 MRK!!!LANTAK KORANG...AKU TAK KESAH...SALAH TETAP SALAH!!!!

TAPI KO KENA INGAT...UBAH PEMIMPIN KORANG....JGN LAGI PIKUL BEWAK GAY!!!!AKU CUKUP JIJIK...

TAK HEBOH...TAK SESAK JALAN...

SUSAH SGT KER NAK HANTAR PETISYEN SAMPAI PERLU BERJIHAD....BODOH!!!!
DAHLAH JIHAD UTK MENGANGKAT GAY JADI PM??!!!HINA DAN BODOH.....

Depa ni math lemah bro aku dah kata kalau bab math ni depa lemah.

Depa tunjuk bodoh depa sangat hahahaha.

Itu diantaranya

Ahahahaha aik pakai wakil aja dosa azhar dia tanggung.

Lu lah sumpah pakai wakil ke macam mana nak jadi saksi ni.

Hahahaha lu kelakar lah main wakil2 kelakar gila, mana hilangnya telur lu bro ex reformis.

Cakap lebih lu tuduh lu tunding jari kesaksian lu base on apa???
On kata orang ke???
Jangan jadi melayu umno maksud nya melayu bodoh.

Lu lah sumpah laknat apahal bacul sangat, lu tak sumpah pun lu dah menuduh.

Spin lah lu,
Yang mengundi kerajaan bn pun bukan majoriti rakyat lah bro terbukti rakyat majoriti tolak bn apa punya bodoh lah macai.

Lu menuduh cakap tolak pendubur macam lu yakin, comeon lah
Gua John jo cabar lu yang poyo ni sumpah laknat yang annuar berzina dengan cina tu dengan isteri orang macam korang cakap, and dia meliwat saiful.

Kau berani kata kau sumpah laknat lah.
Aku nak tgk adakah kau berani bagai dikata.

Habis....apa masalah ko..ko pandikar amin mulia ke?nk sgt org masuk parlimen...dok diam sudah la bodoh...semnggu ulang benda sama.....ko jadi je wakil rakyat pru nnt....dah la lucah....gay hotak ko..kmbing hotak ko...ko ni sakit ke apa...xpayah ekstrim sgt la..xde guna dah...

MACAI....KO CABAR PENDUBOR TU BERSUMPAH LAKNAT DULU....DAH RAMAI DAH INDIVIDU YG CABAR DIA TERMASUK RAKYAT MCM AKU....

SKRG TERBUKTI DI PADANG MERBUK HANYA MACAI2 MELAYU YG RAMAI DTG...TAPI TAK SAMPAI ANGKA YG KORANG HARAPKAN...MUJUR TAK ADA YG MAMPOS!!!!

DGN NYATA JUGA....GAY DITOLAK OLEH RAKYAT MESIA....PUTAR BELITNYA HANYA MEMBELIT LEHERNYA SENDIRI HINGGA MENIMBUL RASA MUAK DI KALANGAN RAKYAT...KO FAHAM???

JIKA MRK RASA HEBAT....BERDEBAT DI PARLIMEN DAN BEKERJA UTK RAKYAT...BUAT APA JADI ANJENG DI TEPI JALAN...BODOH!!!!!!

APA2 PON....SELAGI GAY TU KORANG ANGKAT JADI PM....KEMPUNAN LAGILAH UTK PRU14....

SELAMAT BERSUMPAH DI PARLIMEN....SELAMAT BERJUANG DI PARLIMEN....

JANGAN JADI BODOH DAN DIPERBODOHKAN OLEH MANUSIA BODOH DAN BANGANG!!!!!

La....ang ke yg pikui?awat ang kalut...mana bukti ang yg anuar tu gay....wei...gay xmain chinadoll....ang xboh fakta tu.....nk bongkar?ang igt senang ke.......klau dapat pun...media nk dedah ke....xkn ang nk bca harakah kot...xpercaya aku.....aku jijik dgn penipuan demi penipuan.....len kali nk hujah..xpyah ckp gay..apa2 yg lucah....

KO TU KENA BUKAK MINDA JUGA....KLU AMAN JADI HURU HARA....APA JADI???KO NAK SALAHKAN PEMIMPIN KO YG ARAHKAN KO KE SANA...TAK NAK BUAT KAT TEMPAT YG DISYORKAN DBKL DAN POLIS???

DAHLAH....MALU TENGOK BANGSA SENDIRI SANGGUP DIKENCING OLEH PEMIMPIN YG HANYA INGIN BERKUASA IKUT PINTU BELAKANG!!!DAH DASAR KOT????

SYUKUR....TAK ADA YG MAMPOS!!!!

KLU MRK CURI HARTA NEGARA....AKU TAK SOKONG...TAPI ADAKAH BERHIMPUN TENGAH PADANG TEPI JALAN CARA YG KORANG INGINKAN????

TAK ADA KER CARA LAIN...????
ANGKAT SUMPAH JADI MP.....BONGKARKAN DI PARLIMEN...AKU SOKONG!!!!

TAPI AKU TETAP TAK SOKONG GAY JADI PM....
KO FAHAM TAK....BODOH!!!!!!

Macai untuk melayu no otak komen kita jangan marah.depa dapat duit bli beer samvil komen dengan Ipad 1malaysia.kita tak tau.Allah tau.orang macam depa mana tau ada orang ada sampai tahap khasyaf.biaq depa melalut.blok ni untuk PR.komen untuk Untuk Melayu No Otak.hahaha...sorang2 pengkhianat agama yg xmau bertaubat akan terima masalah kat dunia nanti.dah tak lama.jatuh syria di pihak sunni.Islam akan kembali gemilang.Bagi yg memahami&masih mempelajari agama untuk cari redha Allah.bersama kita berdo'a.

AKU SOKONG JIKA ADA KEMUNGKARAN DAN PENIPUAN YG PATUT DIDEDAH....
TAPI JANGAN BERDEGAR2 DI DLM STADIUM DAN TEPI JALAN TAPI BILA DIMINTA....HABUK PUN TARAK!!!!

MUAK SGT DGN PERMAINAN PENDUBOR MEMAINKAN ISU2 PENIPUAN SPR SAMPAI BERFATWA SYAHID....SYAHID AMENDER????

PERNAH TAK DIA CERMINKAN MUKA KENAPA DIA DITOLAK???PERNAH TAK DIA CUBA MENUTUP MULUT PENCABAR2NYA YG INGIN MELIHAT DIA BERSUMPAH LAKNAT???PERNAH TAK DIA BERTANGGUNGJWB MELACURKAN KALIMAH ALLAH DAN MENYAMARATAKAN AGAMA ISLAM DGN AGAMA LAIN?????

TU BARU SEDIKIT....BLM LAGI MENIPU RAKYAT....
JIJIK LAH....

BODOH MCM KETUANYA JUGA....
BODOH DAN SENANG DIPERBODOHKAN.....

SAPA YG EKSTRIM....?????
RILEKS LER....DAH MRK PATUT JADI MP DI PARLIMEN....BUAT APA NAK HERET RAKYAT DI JALAN RAYA....AZMIN ALI PON SURUH MUHASABAHKAN DIRI TU....JGN HERET RAKYAT DI JALAN RAYA....
KLU TIMB PRSIDEN DAH CAKAP....DENGARLAH!!!!

BUAT APA JADI BODOH!!!!?BODOH....

MAAF....KLU BUKAN GAY...BISEKSUAL SPT KATA DATUK NALLA KOT.....XSAHABAT!!!

TAK MAINLAH IPAD 1MALAYSIA....KLU DAH KALAH...KALAHLAH....
MASA UTK BEKERJA KERANA RAKYAT DAH UNDI DAN PILIH....JGN MENYALAK DI TEPI JALAN...BERHENTILAH HERET RAKYAT...RAKYAT DAH MUAK...

SEJAK 98 SAMPAI SKRG....PUTAR BELIT JER...
TAK PERNAH CERMIN DIRI SENDIRI KOT???
TAK PERNAH TERFIKIR KENAPA AKU DITOLAK KOT???
ASYIK SALAHKAN ORG JER MCM DIA TU BAGUS SANGAT....BODOH!!!!

Masalahnya kau cuma tahu cakap bab jubur, bab lain kau tak pernah sentuh,
Bila suruh kau sumpah yakin kau tunding kat orang lain.

Kau sendiri takut kenapa???
Takut nak sumpah tapi tak takut nak cakap.... Takde telur baling batu sorok tangan.... Bodoh kalau yakin kau sumpah laknat lah

Selain berhimpun buat bantahan, apa lagi cara nak tunjuk kat kerejaan pasal spr....

Tv dapat masuk???
Paper jauh sekali, setakat media sendiri.
Kita nak bagi tahu negara...

Kalau kau bijak sangat kau bagi tahu jalan untuk bantah aku nak tgk bijak mana kau ni...

John jo

Huru hara kejadahnya dulu nak buat kat sana korang bising bila pindah lokasi bising.

Memang himpun tujuan aman, bukan nak gaduh.

Kalau tak nak bagi tempat tak perlu menipu ini menipu yang jadi masalah.

Dah buat pun apa lagi umno mau
Hahahaha

Bagi jalan bro kau cakap macam,kau bijak cuba utarakan pandangan macam mana rakyat nak tunjuk bantahan.

Kalau bantah dalam parlimen negara akan tahu ke benda tu semua yang bincang dalam parlimen kau tahu ke???

Bagi jalan jangan asyik nak kata cara orang salah kau bagi cadangan..

Setakat kau kata paper yang dikeluarkan berapa minggu sekli???

Internet yang tak dapat diekses oleh semua...

Media tv yang disekat

Apa lagi jalan yang ada...

Aku tanta kau lah brapa ramai orang yang kau inform tentang kerejaan tipu harga kereta turun dalam paper???

Ada ke kerajaan mohon,maaf perkara tu tak benar???

Orang kampung yang baca utusan semua kene kencing..

Ini baru jijik bro...
Lu tak sentuh pun bab ni aku tgk..

Yup depa takkan komen depa last2 spin kat pendubur...

Memang pernah pemimpin ucap Quran perlu diubah...

Zaman berubah mengikut landasan agama bukan agama ikut landasan zaman.

Umno sila komen

John jo

Bro jelas nyata ke sumpah laknat lah bro apa lagi...

Last last hujah kau mesti sentuh bab jubur.

Dia main jubur ke harta negara tak kurang bro...

Baik kau fokus pada ketirisan UMNO buat.
Takat sumpah laknat pun kau harap orang lain,
Lagi kau lebih pulak

MIK ni lagi bodoh dari budak sekolah... Manusia yg bg alasan bodoh utk tutup kebodohan sendiri..

Bro dulu bila kata jangkaan pelaburan ke dalam negara dekat 150 juta,

Last2 berapa juta aja tak sampai 6% pun dari jumlah sasaran.

Itu bab ekonomi negara...
Mana boleh main sebut aja buat kajian pasaran dulu.

Sejuta memang tak sampai tapi msing2 menyokong itu penting.

Yang datang anak muda...
Aku happy sangat semua pejuang realistik bukan main telan cakap UMNO.

Yang telan cakap umno cuma macai

Kau bukan ex reformis kau ni macai UMNO ni bro sampai nik Aziz kau kutuk.

Kau ni taik umno ni confirm punya.

Kalau kau tolak Anwar apa kaitan kau nak hina nik Aziz???

Kau confirm,macai...

Woi macai bubuh nama lah tak payah sorok

John jo

Ustaz Jo, itulah kelebihan ko. Menghina dan memperbodohkan org lain bagi menutup kedangkalan diri sendiri. Org pandai tak akan kata org lain bodoh sbb lg banyak ilmu yg ko tahu, maka makin byk perkara yg ko tahu bahawa ko tak tahu.. Sebijik macam Anwar, tunjuk konon pandai baca buku itu ini, tapi kepandaian yg ada hanya utk memperbodohkan org lain. Tak payah ckap byk lah ustaz Jo, guna akal ko kaji apa yg Allah dah tunjuk pd PR didunia ni. Tak pyah asyik sgt kaji buruk org, sampai buruk diri sendiri tak nampak..

Macai lu tuduh lu berani lu pegang pada tuduhan lu lah macai.

Aku suruh lu sumpah lu kata orang lain dah sumpah wakil tapi lu lagi lebih macai lu sumpah lah cai....

Apa lu pusing now lu tak sumpah pun lu dah tuduh dia apa lagi lu nak takut...

Just sumpah laknat pada apa yang lu percaya pun lu lagi nak tunjuk bacul ke macai...

Com on cai lu can do it cai

Kasi sumpah laknat satu kali baru lu boleh cakap kalau lu pun bacul baik diam lah dari terus cakap.


Ini baru bodoh... Main ikut sendiri takut
Lu sumpah lah bro

John jo

Ikut kata bala pulak pembunuh,

Ikut kata bekas menteri besar dan anak ghafar baba macam2 dengar..
Ikut ku li dan raja Kelantan perlu bagi wang royalti....

Jom UMNO yang taat raja kita perjuangankan royalti Kelantan bersama2... Ada bran ke???

Lu still nak sentuh bab jubo, itu aja le kau ada tadi poyo jihad ekonomi hahahaha

Kecoh lah lu tulisan besar otak kecik...

Asyik2 gay aja...
Aduhhhh susah betul layan macai hahahah benak tak hilang2

Mmg betul.. Aku pun perasan ustaz Jo ni psycho org supaya merasakan kononnya dia bagus sgt sampai org lain nampak bangsat kat mata dia.. Tahniahlah.. Semuga hanya Allah yg melihat siapa sebenarnya kamu.. Minta maaflah aku berdoa kat sini. Sebabnya aku bukan berdoa utk diri aku.. Tapi utk ko Ustaz Jo..

OKLAH.....AKU KLU PR NAK BERKUASA...AKU TAK KESAH....ADA CHECK N BALANCE UTK RAKYAT MCM AKU....ADA ALTERNATIF PILIHAN....

CUMA SATU JER RESOLUSI MUDAH AKU....AKU DAN MAJORITI RAKYAT TETAP TOLAK GAY ATAU BISEKSUAL JADI PM....KLU DIA TAK MAMPU JUJUR DGN ANAK BINI....APATAH LAGI DGN RAKYAT SEPERTI AKU....KO FAHAM....!!!

SKRG...KORANG CARI DAN PILIH BAKAL PM KORANG DAN DI SINI AKU USULKAN UST NASHA ATAU UST NIK ABDUH....TU JER...MUDAH!!!!

TAK PERLU KO BERBELIT2 NAK SPIN BALIK...

Bro aku nak tanya ni kira sekarang ni kau kta apa sebenarnya ni kira semua kene sokong UMNO lah ye???

Kenapa ye???
Kenapa kene sokong umno??

John jo
Saja nak dengar jawapan macai

BODOH...SPIN MACAM BAPAK GAY DIA JUGAK!!!
SAMPAI BILA PON...DIA TETAP PENDUBOR DAN PEMUKI KLU BACUL BERSUMPAH LAKNAT....

KESIAN...BILA KALAH...SALAHKAN ORG...
PUNCA KALAH DAN DITOLAK...SALAH SENDIRI...!!!!

KLU BETUL...PARLIMEN KAN ADA...NAK SPIN MCM PENDUBOR TU...MAMPOS TERTELAN AIR KENCING...

Aku suruh ko 'cuba' buat demonstrasi kalau ko boleh laa.. Kat dunia ni, bila Allah bg petunjuk ko tak terima.. Qada' dan qadar Allah ko main2 kan.. Itu ko tak takut pulak!! Sikit2 demonstrasi, sikit2 demonstrasi!! Bila kena komen pandai pulak ko cakap perhitungan akhirat ye? Masa ko buat, ko rasa Allah redha? Memang puak2 korang ni sentiasa ujub diri.. Nak buat camne? Dah bertuankan manusia anugerah.. Mmg camtu lah tabiatnya..

JO....KLU UMNO/BN BUAT HAL...AKU BELASAH...DAN UTK MKLUMAN...AKU BUKAN ORG UMNO ATAU AHLI UMNO ATAU BN....TANPA PARTI DAN MENGATA DAN MENGUTUK DEMI RAKYAT...
SENANG CERITA...XPKR...N XREFORMIS 9899....

SAMA JUGAK AKU MUAK DGN PENDUBOR KORANG YG TAK HABIS2 NAK HERET RAKYAT DGN PUTAR BELITNYA....ASYIK NAK SALAHKAN ORG...

PERNAH TAK DIA TANYA DIRINYA SENDIRI KENAPA DULU ORG SUKA DAN SKRG RAMAI YG TOLAK....

KLU ANAK BINI DIA BOLEH TIPU....APA HEBATNYA KO SBG RAKYAT BIASA????AKU TAK NAK PEMIMPIN MCM TU...MUDAH!!!...

Ada org tu kata doa tak boleh tulis doa dalam blog.. Biasalah.. Puak2 ni, kalau dia berdoa keburukan utk org lain kalau boleh minta semua org tahu..KO! KO! Sampai lupa diri tgah menghadap Allah. Bila kita doakan kebaikan dia, tak bagi pulak.. Suruh doa utk diri sendiri je... Munafik..

Khasyaf??? Haa.. Kan aku dah kata, puak ni mmg ujub diri tahap tak sedar diri..

Soalan rendah diri dari ustaz Jo.. Soalan buat2 bodoh.. Ustaz oi..jadi pembangkang jadilah pembangkang yg hebat! Yg memperbetulkan bukan menghancurkan. Yg sedar diri mereka bukannya 100% betul..org lain pun tahu makna sayangkan bangsa dan agama. Pembangkang yg sedia akui kesilapan diri sendiri dan menerima kelebihan org lain.. Negara amat perlukan pembangkang.. Tapi bukan pembangkang macam korang. Kami perlukan pembangkang macam PAS yg dulu!!

Haha...Untuk Melayu No Otak.kasyaf tau?aku ada kawan pemabuk..Allah dah bagi dia hidayah lepas dapat musibah.bukan nak cerita apa2.masa manusia ni zaman jahil&kegelapan.macam ni lah komen dia.cerita Apa pun tak masuknya.macam jumpa puak syiahla.cuma puak umno bacul.dah bacul..sanggup jadi binatang.haha..dalam al quran ada.kita tengok binatang2 ni nak komen apa bila di kata binatang..haha..Na'uzubillah tergolok puak2 ni...haha..jahanam la korang klau tak taubat..tunggang air setan banyak2 lagi..

Apa bezanya niki aziz ngn husam
Raja fatwa

Aku suka ayat kau kau tgk buruk orang sampai buruk sendiri tak nampak

Aku nak tanya kau mengaku tak kerajaan menipu pasal harga kereta kau sanggup mengaku tak???
Mengaku tak ia satu penipuan tanpa diperbetukkan semula.

John jo

Aku memang pandai bro
Syukur tapi aku bukan sempurna
Tapi secara jujur aku orang yang pandai.. Semua anugerah Allah aku bersyukur pada qada dan qadarnya aku menentang umno sampai kau hilang kata2 dan akhirnya kau cuma kritik aku pulak.

Aku guna perkataan bodoh sebab ayat kebiasaan di sinilah macai, macam kau panggil aku ustaz semata2 aku bawak ayat Quran sebagai peringatan itu itu pulak kedangkalan kau.

Kalau cuma seorang ustaz boleh berpesan maka akan kuranglah orang brrpesan dalam,dunia ini.

Panggilan kau pada aku boleh jadi hormat atau perli mana pun aku terima ia sebagai doa yang baik.

Aku sebut bodoh supaya korang sedar,
Jangan jadi macai.

Demi rezeki yang kau beri pada anak2 kau or keluarga kau, kau ni menulis dengan di bayar atau atas kehendak sendiri???

Soalan khas untuk kau

Bismillahhirrahmannirrahim...aku bersumpah dengan nama Allah sekiranya Anuwar bin Ibrahim menunaikan rukun islam yg ke 5 sebelum pru14 nanti aku berjanji akan menyokong beliau menjadi perdana menteri malaysia sekiranya beliau masih pnjg usia...inilah sumpahku yg benar sebagai rakyat malaysia yg inginkn keharmonian dan kedamaian..
Blh tk sumpah macam ni ustaz jo..

Jebat.

Ha aku psyco orang hahahaha
Oh now dah tak hentam pakatan kau hentam aku pulak...

Aku sedar kau banyak curi gaya bahasa aku hahaha..

Syukur,kau berdoa untuk aku, kalau kau doa baik untuk aku tanpa aku tahu maka malaikat akan doa yang sama untuk kau.

Kalau aku biarkan orang menuduh zina liwat kan tak elok macam aku kata kalau kau yakin pun simpan aja as pegangan kau sendiri jangan kau sebut...

Rileks lah bro kau berani cakap tapi tak berani tanggung sebenarnya tanpa aku suruh sumpah pun bila kau dengan yakin tuduh orang zina or liwat maka kemukan bukti.

Jadi bukti apa kau nak bawak kalau kau takut untuk yakin pada bukti tu.
Takkan nak bawak azhar sulaiman as bukti kot agak2 lah....
Kan kelakar namanya tu.

Bila kau kata aku dapat buat orang lain jadi bangsat maksudnya kata2 aku membawa kesan bila dah rasa bangsat tu fikir2kan lah ye....

John jo
Berfikir sejenak itu lebih baik daripada beribadat seribu tahun.

Hidup dengan berfikir, kata aku memang makan dalam sebab kalau kepala korang tak dihentak dengan fakta korang tak akan sedar...
Tapi sayang korang dok spin benda sama aja

Kau pesan umno Penang dulu jangan berdemo...
Tak masuk paper aja bro buat tu dah selalu pun..


Aku pelik sangat lepas pilihan raya mana hilang demo2 kat Selangor ye???

Yang dulu tiap minggu ada bantahan kat mb Selangor...

Beza nik Aziz dengan kau ialah ilmu agama...

Dan kau macai umno

Aik kau tuduh kau berani kau bersaksi pakai apa nak tuduh mamat tu zina and liwat???

Apa kata kau sumpah laknat azhar sulaiman berkata benar hahahaha

Dok kecoh pasal orang zina and liwat kau sendiri tak yakin nak sumpah ke bro????

Habis kalau kau tak yakin sumber mana kau pegang ni???

Kau ni bodoh ke or sangat bodoh ni bro???

Macam aku kata huruf aja besar...
Otak tak ada pun tak guna bro

John jo
Siapa yang sumpah laknat tuduh Anwar zina???
Eskay tak kata pun, so Anwar nak sumpah atas dasar apa bro???

cer citer mana satu alasan bodoh dr aku.sedih gak ko kata aku bodoh.sedih sebab ko menampakan kejahilan ko dlm menterjemahkan four wire kepada kawin 4.jika aku yg faham maksud four wire ko kata aku bodoh.maka terjemahan ko four wire kepada maksud beristeri 4,makna nyer ko lagi bodoh ler dari aku.ni dia istilah yg amat sesuai untuk ko.bodoh piang.baghal.bengong.mangkaq.tengin.bahlol.samdol.unta.kaldai.bagidol dan limau purut 3 serangkai.buta perut takde akai.

Hahahha ini aja kau ulang hahahaha konfirm lu sakit jiwa..

Berapa upah lu bro just tanya aja.

Bro bila doa kau nak tulis mana pun tulis lah aku pesan sebab kalau kau nak poyo baik tak payah.

Doa untuk aku tak payah tulis dalam blog tetap sampai insyallah..

Mamat tu doa untuk aku,
Tapi berdoa ni akan buat rasa cinta rasa kehambaan rasa kehinaan pada diri kita.
Apa yang kau nak tulis dalam blog..
Takut hilang iklas datang riak dan poyo.


Tapi jika kau berdakwah dimana pun tak kisah..

Kau aku pesan pasal iklas dia mamat tadi pun kau nak hentam aku apa punya benak lah macai ni.

Yang budak umno tu dok jubur sini sana apa kau buta ke apa pesan pun tak aduh dasar macai UMNO betul lah kau ni....

Wei jangan hina diri tu sangat macam dah takde harga dah aku tgk kau ni... Nak backup umno sangat sampai jadi sampah dah kau pun....isk

Melayu melayu apa nak jadi

Aku John jo

Anon..2343

Bila masa kau belasah umno???
Kau gentle bubuh nama.
Bantai lah macai UMNO tak payah poyo lah.

Aku nak tgk kau komen pasal Najib sikit lai lai aku nak tgk.

John jo
Ps jangan kau melalut masuk jubur.

Anon
0003
Kami langsung tak perlukan umno.
Aku sokong pas dari kecik bro.
Korang hina pas berapa lama??

Tak payah lah bro.
Pas lagi kuat sekarang no thank.

yop reformis.sekali lg nak ditanye dan jawab utk diri sendiri.yop.adakah yop reformis nampak sendiri kemaluan DSAI menojah lubang bontot sesiapa saja.tentu tidak kan.mana mungkin peliwat nak tonjolkan aksi nyer.kita bersangka baik la yop.dan bila yop reformis war war kan disini,siapa kah saksi yg cukup syarat yg yop wajib tampilkan.bukan sorang yop.yop,menuduh begitu mudah.implikasi dr tuduhan tu yang yop kena pikirkan.yop nasihat teman satu jer.bukan kita yg nak melabelkan seseorang itu pendubur,pemuki dan gay atas kelemahan kita pada nampak insiden tu berlaku.jgn bersenda dengan hukum yop.

boleh ker sumpah laknat berwakil wakil plak.jika azhar sulaiman nak bersumpah laknat mana dia saksi saksi yg azhar perlu tampilkan.tiada saksi hanya lah sumpah biasa.dan berat juga bg azhar.sebab bila jer dia menuduh DSAI pendubur/gay wajib bagi nyer sertakan saksi.dan faham ler dlm Islam DSAI tak semesti bersumpah.macai macai ni dok sumpah sumpah ni,faham ker cara/rukun sumpah laknat ni.raser aku depa ni tak tau.dlm Islam ni yg suka brsumpah ni kaum munafik jer.

Hei hebat lama tak nampak nama ni,
Din pun sama...

Alasan kau untuk sokong pakatan adalah ibadah haji???

Dia buat haji aja hilang semua masalah ke???

Aduh bro... Oklah kau dia buat kau jangan lupa tinggalkan umno.

Dan lagi bro rukun islam 5 semua sekali.
Rukun iman ada 6.
(mana salah betulkan)

Semua tu individu bro kau solat dan tidak dosa kau dengan Allah. Solat dulu jangan cerita haji bro...
Tanya semua pemimpin...
Tgk isteri pemimpin sekali kalau agama depa kau nak nilailah kan???

Jadi kau menyokong umno kerana haji yang ditunaikan???

Kau tak habis2 bab haji aku faham permintaan kau tu,

Berani kau sumpah laknat yang kau sokong sekarang ikut semua rukun islam yang kau kehendaki ada pada pemimpin???

Solat semua sempurna ke???
Aku sangka baik semua sempurna.

Jawapan aku amalan kita pada Allah tanggungjawab kita ya kita mampu berpesan sekadar itu aja.
Tapi mengatakan seseorang yang tidak solat itu lebih teruk dari yang solat sebenarnya tak boleh pun.

Banyak aspek yang kene dikaji, yang Maha tahu hanya Dia.

Tapi bila berkaitan negara dosanya adalah pada Allah, rakyat,bangsa dan negara.

Tentang amanah:

Nabi saw pernah bersabda dalm sebuah hadis sahih yang diriwayatkan oleh Imam al-Bukhari yang bermaksud: ”Sekiranya amanah itu disia-siakan, maka tunggulah kehancuran”. Lalu para sahabat baginda bertanya tentang bagaimanakah yang dikatakan bahawa amanah itu disia-siakan? Lalu nabi saw menjawab: ”(Amanah itu disia-siakan) apabila kamu menyerahkan sesuatu urusan kepada mereka yang tidak layak memikulnya, maka tunggulah akan kehancuran!”. Dalam hadis nabi saw yang lain yang diriwayatkan oleh Imam Bukhari dan Muslim, baginda bersabda yang bermaksud: ”Setiap kamu adalah pemimpin, dan kamu bertanggungjawab kepada setiap perkara yang berada di bawah kepimpinan kamu, seorang imam (pemerintah) merupakan pemimpin, maka dia bertanggungjawab kepada sesiapa pun yang berada di bawah kepimpinannya...”.

Ini tanggungjawab pemimpin, tak kira ketua keluarga ke kampung ke or negara.

John jo...
Aku tak faham matlamat sumpah kau??
Untuk apa ye???
Kau yakin dengan annuar ke tapi menunggu haji???
Atas alasan???
Haji tanda iman seseorang ke???

KO UMNO..KO PAS...KO SEMBAH SAPA???
NABI KORANG SAPA???
BODOH...

KO...TAK HABIS DGN CERITA TAULADAN KO...
TAPI SAYANG...PENDUBOR JUGAK KO NAK ANGKAT JADI PEMIMPIN DAN KETUA KO....
SANA SINI PUTAR BELIT...BOSAN DAN MUAK DAH AKU TENGOK!!!

Macibai ngok detected...

Salam..bro jo..

Matlamat sumpah aku adalah untuk srg insan bernama anwar bin ibrahim yg brcita2 ingin mnjd pm malaysia agar menunai haji rukun islam yg ke 5 agar dipermudahkn cita2nya...rukun islam 1-5 aku tk sentuh kerana bukan aku nk menilainya krn aku tk nmpk hanya Allah Maha mengetahui..tp klu ko tgk track record beliau sjk dr ABIM lg stp ceramah beliau byk di selitkn dgn hadith dn potongan ayat Al Quran hingga rakyat pn trpesona dgn keperibadiannya...inilh sbb utama rakyat mnolaknya brtutur penuh nilai agama tp akhlaq tk sama apa yg ditutur...isu moralnya..iman bkn trletak pd haji bro tk sekurang2nya ada keyakinan pd rakyat utk mmemilih pemimpin yg pnyai ilmu agama...aku nk tnya ko jujur antara. TGNA dgn anwar ibrahim mana yg ko pilih jadi pemimpin..?n atas sebab apa...

Jebat..

awat jadi lagu tu delete 25 June 2013 at 01:14

pelik.komen depa ni takdak benda lain.jubuq,jubuq,jubuq.dpa ni takdaq benda lain ka yg lebih elok utk habaq.awat depa jd lagu tu.depa ni mcm satu pasukan la.sorang jubuq habis yg lain pun jubuq.kut kut depa ni yg kaki jubuq.

Ye bro spa kaitan haji dengan kepimpinan.

Bukan aku backup Anwar tapi pendirian kau macam sangat pelik.

Aku tanya kau satu aja rukun islam kan ialah menunaikan solat.
Aku tanya kau solat kau diterima atau tak???

Kau tahu tak dalam 13 rukun solat yang dibawa imam Al ghazali sebenarnya ada satu lagi iaitu kusyuk, tapi benda tu sukar sebab tu ulamak buang.

Tapi memang itu lah syaratnya yang terkandung juga dalam Quran.

Aku nak tanya kau adakah kau sendiri melalui solat kusyuk tiap kali kau solat macam mana pemimpin lain jangan cerita kusyuk cerita solat pun cukup lah.

Inikan kau pulak nak nilai orang melalui haji.

Maaf bukan kata kau salah tapi permintaan kau ni macam pelik aja

John jo

Apa kau merepek ni bro,,

Kau rasa kau islam sangat pun tak payah persoal orang lain.

Mengaku islam bahasa and cara cakap tak cerminkan islam tak cermin kau kau ikut sunnah nabi.

Lagi kau nak persoalkan orang

Kecoh lagi poyo lah lu mat

Salam bro jo..

Tentang isu solat sesrg insan itu hak Allah untuk menilai dn menerimanya..kita perlu berdoa dn bertawakal agar solat kita diterima Allah..
Seperti yg kita prnh bincangkn sblm ini dn aku prnh ckp anwar dh trlalu lama mncuba mmbersihkn namanya dr mata masyarakat tntg isu moralnya x msh x brjaya..knp x dkaji dr sudut yg ln pd dirinya mgkin ada kkurangan..mgkin slps tunaikn Haji manalh tahu dpt hidayah dr Allah di di Kaabah akn trbuka hijab org2 yg mmfitnahnya..mcmnilh bro ko dh bkhawin lama tp masih x dkurniakn anak lg..chek doc kdua2 subur..adakh ko redha aje tkda ank @ ko brusaha mcuba dahulu bt kaedah sains yg blh membantu smbil brdoa dn brtawakal pd Allah @ ko khawin ln...aku ckp ni atas dasar sifat2 warak yg ada pd anwar ketika beliau brhujah mgunakn ayat Al Quran dn hadith.mgkin nk brsumpah laknat beliau tk mampu..tkda yg pelik bro klu dh brkemampuan wajib pg menunaikn haji walaupn sekali seumur hidup bro..ko msh tk jwb persoalan aku antara Tun Guru Hj Nik Aziz dgn Anwar sapa yg lbh layak mjadi pemimpin..

Jebat

Bro soalan tentang buat haji tu langsung tak releven bro

Jangan nilai orang melalui ibadah dia, dan jangan kritik kerana ibadah dia

Kau jawab macam mana pun benda bukan untuk dipersoalkan.

Nik Aziz dan Anwar jawapan aku dua2 layak.
Cuma umur,nik Aziz dah meningkat.
Anwar bukan one man show,
Kepimpinan adalah berkumpulan.

Jadi aku jawab secara group yang mana pakatan mempunyai pemimpin TINGGI YANG JAUH LEBIH BERKALIBER BERBANDING DI DALAM UMNO.

Isu ibadat orang tak payah kau persoalkan.

Umpama jika kau adalah pemimpin,
Takkan sebab kau belum,buat haji kau tak layak diikuti???

Pernah kau dengar kisah pasal haji yang tak diterima langsung pada tahun tu tapi Allah terima kerana sebab lain???

http://m.kolom.abatasa.co.id/kolom/detail/hikmah/1123/pahala-membantu-anak-yatim.html

Dont play god bro.
Kita tak tahu apa dont judge ok bro.

Bab amalan ni dont judge

Bro jgn salah sangka...aku tk menilai ssrg dgn ibadahnys..yg aku maksudkn beliau prlu post mortem dlm dr dia bro...muhasabah diri...klu dlm pru13 pr pn bt post mortem dn hantar petisyen..tkda silapnya pg mnunaikn haji malah di tuntut dlm rukun islam..pd aku pemimpin yg mcmna nk di pimpin klu stakat jd ketua kelab sukan tk prlu bro tapi ni nk memimpin rakyat bro.soal hj dterima atau tidak itu hak Allah..spt mcm ko prnh kata sblm ni bn byk korupsi tp pr xtau lg sbb x dberi peluang mmerintah..samalh juga sekiranya Anwar pg menunaikn haji dn diberi peluang oleh Allah jd pm..x cuba x tahu bro...isunya di sini post mortem dirinya dulu bro..klu ko rasa Tgna x menunaikn haji tp memimpin pas ko rasa rakyat akn sokong pas juga ke?.
Bro nk tanya sikit apa pndpt ko tntg mazhab syiah ini yg tlh menular dlm malaysia dn juga dlm pas....blh ko huraikn

Bagi aku soal ibadat orang jangan sentuh bro...
Kalau kau tgk pemimpin seorang dengan korupsi dengan pecah amanah denagn penyelewengan dengan,masalah kroni...

Amalan depa,macam mana???
Tgk aja anak bini, tgk pakaian tudung jangan cakap lah.

Ini pun berlaku kira aku permintaan kau masih tak logik.

Agaknya kau lupa isu moral pemimpin yang tgh berkuasa sekarang ni kot.

Bro pas selama ni berjuang sendiri aja bawak islam orang melayu umno still tak support, now bila kuat sikit dalam pakatan nak dipersoalkan pulak dengan siapa dia berkerjasama.
Macam aku kata lah asal umno semua betul.

Isu syiah adalah isu umat islam sedunia...
Kau pun tahu isu pasal syria dan lain2 baru2 ni di lebnon pulak.

Kalau amik konteks di Malaysia bro pendapat aku kita punya pendedahan pada syiah ni terlalu kurang..

Aku cerita kat member aku baru depa faham apa itu syiah..
Syiah bukan didalam pas...
Aku faham kau punya tujuan...
Percayalah syiah ada kat mana pun ada.

Itu tugas semua untuk basmi syiah ini bukan kerja pas mahu pun UMNO.
Gerakan syiah perlu di pantau.

Kalau kau tanya aku semua jadi mudah kerana undang2, aku masih tak faham kenapa kerajaan takut pada undang2 islam sendiri...

Mengatakan ia tak sesuai, negara kita tak perlukan and jugak islam perlu diubah...
Kau pun tahu siapa punya cakap.

Sekolah kita, tgk aja sekolah pondok sekolah agama rakyat macam mana perkembangannya???

Tapi projek yang membazir penuh dalam negara...

Sebagai yang berkuasa sekarang kau patut tahu apa tugas pemimpin yang beragama islam ini???

Apa jadi pada umat islam sepanjang UMNO memerintah.
Mana islam,hadhari???

Kalau pemimpin sibuk cari harta dunia manakan dia mampu nak nampak semua isu akidah ni.

Dah tgk debat syiah Malaysia dengan jabatan agama???

Sebagai pemimpin negara berapa banyak isu agama yang ketua negara utarakan???

Sibuk hal parti lawan and kuasa.
Sekurang nya nik Aziz politik tapi dalam menyampaikan agama dia still buat jugak jauh berbeza dengan umno.

Aku orang pas aku sokong keputusan ketua aku cukup disitu kau faham.

Ketua negara ni nak jadi imam pun susah nak nampak.
Jadilah imam sekali di solat Jumaat tapi benda ni langsung tak pernah umat islam Malaysia nampak.

Sebab apa dia tak mengimamkan solat Jumaat???

Syiah isu negara bukan isu pas.
Dalam,umno pasti ada syiah.

http://omakkau.blogspot.com/2012/07/najib-restu-dan-sokong-ajaran.html?m=1

http://www.pencacai-semalaysia.com/2012/11/bongkar-menteri-umno-yang-jaga-agama.html?m=1

Ini berlaku kenapa


EmoticonEmoticon