Thursday

Tidak adil dakwa Alvin-Vivian di bawah akta hasutan


AHLI Parlimen PAS kawasan Sepang, Mohamed Hanipa Maidin meminta kerajaan tidak mendakwa pasangan Alvin Tan, 25, dan Vivian Lee, 24  di bawah Akta Hasutan kerana akta itu telah banyak menzalimi rakyat negara ini.

Jika mereka didakwa di bawah Akta Hasutan kerana menghina Islam tidakkah pasangan remaja ini juga akan merasa bahawa ada diskriminasi dan ketidakadilan ke atas mereka, kata beliau.

"Ini kerana orang Islam yang ingin bakar Bible dan menghina anutan orang Hindu tidak didakwa sehingga kini. Adakah ini keadilan?

"Tidak malukah kita kepada orang bukan Islam apabila kita sendiri gagal bersikap adil? Di mana keadilan yang juga menjadi prinsip utama ajaran Islam hendak kita campakkan?," katanya dalam satu kenyataan.

Kedua-dua pasangan muda itu telah mencetus kontroversi kerana mempersendakan umat Islam dan bulan Ramadan dengan mempamerkan gambar lucah, didakwa di Mahkamah Jalan Duta di sini, hari ini.

Peguam PAS itu sebaliknya meminta umat Islam menerima  maaf dari pasangan itu.

Islam menurutnya, adalah  agama rahmah di mana  Allah telah menulis untuk DiriNya rahmah (belas ikhsan).

`Menerima kemaafan'

"Maka oleh itu saya rasakan tidak salah bagi umat Islam untuk menerima kemaafan kedua pasangan remaja itu dan memberi mereka peluang untuk tidak lagi mengulangi perbuatan biadap mereka itu.

"Saya percaya mereka sudah cukup terseksa dengan luahan kemarahan umat Islam di negara ini. Itu sudah cukup, bagi saya, menjadi hukuman perit ke atas mereka," katanya.

Beliau menambah, bagilah peluang kedua kepada mereka berdua,  remaja yang mudah tergelincir.

Katanya, percayalah Islam tidak akan dilemahkan dengan penghinaan mereka berdua dan Islam juga tidak dikuatkan hanya kerana kita melaung kuat untuk menghukum mereka di bawah kta yang zalim seperti Akta Hasutan.

Sebaliknya, dekatilah mereka dengan lemah lembut dan berhemah supaya segala keraguan mereka atas agama ini dapat dipadamkan dari benak pemikiran mereka.

ReJaM "Pertahan Islam dengan kezaliman? Kamu sebenarnya menghancurkankan Islam"

230 comments

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 230   Newer›   Newest»

Adillah itu , memang patot cina dua ekor itu dikenakan akta hasutan , takkan nak suroh lebai pas makan babi dengan cina itu baru adil ...

Mukadimah pun mcm setan terlepas dh.....macai umno detected....zul nordin hina hindu xkena tindakan pun....mmg x adil la undang2 malaysia ni....mcm sarang labah2...kecik lekat....besar dgn bongkak dn angkuhnya terlepas.....brehim ali bukan dulu hina kristian ke....elok je skrg nk jd taxi driver...siap nk merajuk bagai dgn najib...hahaha...aku bukan nk back up cina tu...marah sebenarnya...tnggu umno mula dulu la...umno kn pembela melayu kn......kita hidup aman sebab adanya umno kn....hahahahaha.....2 org ckgu mati kena tmbak...mmg aman...oh yeah..

NAK NASIHAT CINA ITU DENGAN LEMAH LEMBUT KONON , PUAK PUAK GAMPANG DALAM PAS SUKA CACI MAKI DAN KATA NISTA SAUDARA SEAGAMANYA DALAM UMNO , DOSA PEMIMPIN PAS TERHADAP ORANG UMNO TUJOH PETALA LANGIT DAN TUJOH PETALA BUMI TIDAK AKAN TERHAPUS SEKALI , LAGI SATU NAK TANYA , MANA HUKOM HUDUD ?

umno xnk der....lu macai umno dari negara mana ni smpai xtau....mcm la lu tuhan ckp dosa x ampun...geng umno pun x di ampun gak la dosanya kalau ikut ckp lu....lu msti xbukak posa td....tu yg meragam xtntu hala.....bak ku teh ada lg der...lu nk?

Nasib baik cina itu buat perangai dekat malaysia , kalau buat dekat afghanistan sudah tentu kena pancong dengan taliban ...haha

Tu dia pembela umat islam pas dah bersuara. Nak join mereka berdua buka puasa ke dgn bak ku teh....? @ nak join pesta yg lg satu tu....? Masyaallah ustaz

Ada jugak umat Islam yang backing prbuatan kafirun menghina bulan yang mulia ni dgn ajakan berbuke bak kut teh halal, apa la nak jadi ngan melayu malaysia ni, tlalu pemaaf smpai dipijak kepala, bila tegas tak kena, buat bodo pun xkena, yg aku heran si pelacur kafir tu xde pulak usik agama lain.. hanya Islam yg diusik, dan kini ada umat Islam pulak yg marah bila ada umat Islam yg lain nak ajar kafir tu.

Ape ler bodo kau ni milo suam rumah kau org nak bakar pon kau bole tengok kn je?

Woi anak gampang! Kau nak tau tak knp makin byk kes jenayah tembak2 ni....ko punya pr dan rakan2 le yg desak mansuhkan ordinan darurat. Zalim lah....hak asasi lah...now tunggu lah kau dan anak bini kau punya giliran. Ckp mcm celako....

Ini ke parti yg mperjuangkan Islam? Klu kafir tu jenis xtau dn xkenal dn xbsahabat dgn muslim xpe la jugak nk dpmaafkan, ni jenis kafir yg dh lama bcmpur gaul dgn muslim, apa jadah dn niat mngajak muslim bbuke puasa dgn bak kut teh? Siap pmainkan logo halal? Parti Islam apa jadahnya nk sruh kita maafkn harbi yg nk cetuskn huru hara? Panggil parti sesat kang tau pulak marah.

Tak tau lah bodo ke bangang milo ni

PAS - Pembela Alvin Sundal

Kiri kanan dpan blakang Islam dh dpersenda, lagi kita nk maafkn? Baik buang pkataan Islam dlm nama parti tu, ni bab kesucian Islam dan kesucian bulan Ramadhan le kawan.

Wlupun Islam aku ada yg kurang, solat aku ada yg rongak tp klu bab ni mmg aku naik darah, aku xpham apa yg Pas buat dn pkirkan skrg ni..PUUUIH!

Tak perlu nak tunjuk baik hanya dengan memaafkan seorg takan nak tunggu dia bakar atau kencing al quran baru sibuk2 nak bantah pelik betul org PR ni...mentang2 dua ekor babi ni pro kpd PR takan sanggup gadai agama bila dihina? jgn la sebab nak menang politik agama diletak ke tepi. Sebab tu PAS kalah di Kedah...

Tahaluf Siyasi apakebenda ni yg puak parti Islam amalkan? Mana pegi smangat mpertahankan Islam? Heran aku..bab BERSIH mngamuk tlentang tbalik kereta nk pulak puak ni bkumpul tenaga tp bab Islam dprsenda bole buat xtau pulak? Xde pulak yg nk ajak brhimpun..jadah btol!

Pemimpin pas terkebil kebil matanya macam ayam berak kapor bila ada cina hina agama islam , kenapa tak buat demo , buatlah demo , kalau ada demo saya sanggop berguling guling dijalan raya , nak ingatkan satu perkara lagi , pastikan umno menang dikuala besut , dan lagi satu pekara yang nak disebutkan , kali ini celop jari dekat dakwat , tiada lagi calit !

woi ank gampang jugak! yg kerajaan pg ikut sapa yg suruh....klau bab nk menguntung puak ko...mmg kerajaan laksanakn...hahaha....mau x zalim.....lau kena kt ko...mau xmeroyan kluaga ko.....ni lg satu...madey ckp isa untuk mncegah jenayah.....madey korang masuk raja lawak ke.....setau aku org politik je yg kena....klau untuk mncegah jenayah....mmg aman la malaysia ni....ko syak je ko kurung....pastu seksa smpai mati..opssss....hahaha

mengucap la sapa yg duk bela lagi cina ni..jgn kn krn berlainan fahaman politik smpi sggup agama dipersendakn..

BAB POLITIK KITA BERPOLITIK, TAPI DALAM BAB ISLAM..TOLONG LUPAKAN DULU HAL POLITIK, KITA WAJIB PERTAHANKAN!

cian tgk macai umporngok.asyik tgk utusan je.otak xbkembang sama mcm lembu nfc.hahaha.pastu ulang ayat guling2.cian tgk umporngok dahulu kini selamanya böngok

Mohon maap tapy tak nak megaku salah, bodow le sapa yang ampu 2 ekor bloger porno ni.

Allah itu maha pemurah lagi maha pengampun

Nie lagy sekor makhluk yamg puja lembu,harihari komen pasai lembu,owang dah nek bulan dia sibuk hal susu lembu basi! WAKAKAKA!

Simple jak,kita hormat dia,dia hormat kita,kita beli kedai dia tapi dia ta beli kedai kita pun tapa,dia bagi kita gaji 500 tapi bagi kaum dia 1000 pun tapa,kita masih boleh sabar,tapi bila hal agama dia suda main,itu suda lebey.

Allah memang maha pengampun tp bg org kafir laknatullah telah dijanjikan neraka jahanam bg mereka selg tidak menerima islam. Saya sebgai ahli PAS amat kecewa dgn ahli parlimen PAS mahupun pihak tertinggi PARTI kerana tidak mengutuk sekeras2nya tindakan 2 ekor babi belaan PKR dan DAP ini.

undercover macai umno detected

macai2 pr ni mana x bodoh piang trutama puak pas ni..bendera sndiri jd balutan kepala babi pn dia xkisah... dh trkena badi babi ...bg statement pn dh bodoh mcm babi....ini nk prjuangkn islam...mst hanipa nidh biasa mkn bak ku teh...sedih tgk puak pas ni..nti anak bini sdri kena rogol pn x dambil tindakan...nti dia ckp tkpa ma lu baru skli cucuk mau lasakn.. saya hali 2 sudah cucuk ma sula takla rasa..sula bohsiiaaa...

Anon 18 julai, 22.35pm.

Apa ko borak ni? Org melayu yg ptahankan Islam pn ko nk ptikaikan? Ko ni Islam ke kapir? Bwk2 ngucap la brader.

Pengamal kehidupan lucah melampau@kafir ni memang cari makan dan nama dengan kaedah jijik, niat dua cina ni memang nak dapatkan nama dan lebih dikenali, daripada seks bebas sekarang mereka cuba pula kaedah mengusik agama, peliknya ada Parti Islam yang tak kesah akan perangai dua cina ni yang menggunakan Islam untuk menjadi terkenal, dan lagi pelik bila Parti Islam tu menghalalkan perbuatan mereka dan sudi memaafkan mereka, malahan mempertikaikan hukuman ke atas mereka, lagi bertambah pelik bila ada yang mengaku muslim dalam blog ni yang turut menyokong Parti Islam itu, mereka boleh di'DETECT' berpandukan gaya komen dalam blog celaka ini.

Menerima kemaafan??

Apa yang hanipah merepek tuh?

Kita hanya memaafkan jika pesalah mengaku salah, masalahnya pesalah tak mengaku salah.

Org boleh menuduh aku sebgai macai UMNO, sesungguhnya niat aku sebagai ahli biasa sekadar menegur barisan kepimpinan PAS dan majlis syura mana kah ketetapan mereka terhadap dua ekor kafir laknat ini yg menghina islam semasa bulan Ramadhan ini? Mengapa tuan guru Nik Aziz berdiam diri? Jgn la kerana nak menjaga hati rakan2 dlm PR kita halalkan perbuatan penyokong mereka.Pandangan aku sebagai ahli biasa melihat perjuangan parti telah jauh menyimpang sejak allahyarham fadzil noor meninggal...parti telah diresapi oleh fahaman sekular, wahabi dan terbaru syiah mana perginya pegangan sunnah waljammah tepuk dada tanya la selera..aku sedih melihat partiku ini..

sedangkan nabi ampunkan umat

Mamak maidin ni nak kene sekodeng dgn geng alphard kot. Tak sedar diri... celaka babi haram jadah. Pi makanlah bak kut tea tu, baru adil gaknyer. Pegi mampus lah...

aku penyokong pas tp aku nk ckp statemnt maidin,mahfuz n ketua muslimat memg bangangnk mampus...agak agak la nk jaga undi cina...keras la sikit bahalol...

terok puak pas kena belasah kali ini ! nak lagi ?

Hanifah babi peguam pas ni mmg celako kata nik aziz
Nak cari undi cina lah tu
Agama di persendakan pun x nampak lagi
Mana ustaz john jo? Mengapa kamu diam x bersuara
Adakah kamu pun sama bersengkokol dengan puak yang menghina agama kita???
Atau john jo sedang mencari nas2 alquran untuk mempertahankan puak2 ni?????

TGNA dh pernah brbuka mkn bak ku teh dia ckp sedap tp dia malu nk bgtahu dgn macai2 ..DI Takut kena ludah kat muka dia balik dgn macai2 dia...wakakaka....

cian tgk macai umporngok.asyik tgk utusan je.otak xbkembang sama mcm lembu nfc.hahaha.pastu ulang ayat guling2.cian tgk umporngok dahulu kini selamanya böngok

patut la kdg2 john jo pun diam dlm ni....macai umno ni byk yg bngang2....hahahaha...stendet macai umno totok....hujah pun ttp sama lg...ni nk gtau kt macai yg xreti dan buta....zul nordin hina hindu..ok ja..sami belu ckp al quran bleh bikin jln..ok ja..soi lek pelopor video seks hina islam & hudud..ok ja..madey pm ksygn tamil nelam..ckp nabi xguna gilette..hudud madey ckp rekaan manusia bkn dlm quran...lg ok...nama2 yg aku bg ni manusia yg hina agama....macai tgk apa tndakan yg d ambil...soi lek elok ja hirup bak ku teh...sami belu elok je mkn capati dgn kari....hahahaha....habis knapa baru skrg nk bertegas??dulu malaysia guna islam lain ke?macai plak main hentam....hahahaha....kn aku dh ckp..cina tu geng korang....mmbaca la skit...brapa kali nk ckp...ops lupa..korang jenis bodoh xleh d ajar....melainkn aku hulur duit...baru nk dgr...hahahaha....korang msti xleh trima madey pun hina islam...ni la macai sejati...korang bleh jawab tu pandangan peribadi diorg...dn knpa xmarah karpal sing...aku pun bleh ckp tu pandangan peribadi dia gak....apa nk kisah kn....hahahaha...aku heran la..mana pg pejuang islam dlm umno....asyik pas je yg kena..biasanya laju puak korang berdemotrasi..modal xde ya habis buat pru baru ni??dh nk sgt pejuangkn melayu..turun tnpa duit la cai...klau betul islam..xpayah tuding jari kt pas...ni x..dlm ni smbang lebih...cina bg offer barang time shoping...layu....ceh....panggl la geng alphard tu...estima...wish...ferrari...pakat culik cina pastu pau duit..pastu hisap gam..apa punya macai la....perompak bngang cmtu ckp pejuang islam ke?perompak hisap gam berjihad...hahaha...mmg xmasuk akal la pg culik org lain....jd apa......so i'm done here...taip pnjang2 pun klau jenis bebal xreti baca payah jugak...tau nk komen asal masuk duit...kesmpulannya....undang2 malaysia mmg jenis mengenal lwn...kecik sapu..besar butakan mata...bg lalu mcm angin....hahahaha....ppuuuiii....nk tunjuk melayu dlm ni bleh la cai....kt luar amacam??ada bran??

Mana macai2 pr ni..selalu pg2 dh bakar2 n kutuk2 org.pagi ni dh mati akal ke kena belasah cukup2 mcm x ckup kaki nk lari.Semlm ada macai Pgayr smpai jual juboq xda duit nk byr saman AES..La ni puak pas hal isu agama Islam ckp brdegar2 konon dia islam sgt smpai snggup mgkafirkn org ln..Igt Allah hanya terima amalan puak pas aje ke..Allah bru uji sdikit hntr 3 ekor beruk pn dh tk brani nk mmprtahankn islam..trkelu lidah tullh takbur n riak sgt dgn partinya..Lain x jgn suka suki kafirkn org ln klu diri sdri pn islam x kukuh.Lps ni klu ada org pas tarbiyah aku kn aku ludah muka dia blik sbb cakap tk serupa bikin...
Tullh mana john jo ni buzz kat besut ke..?byk lh masyuk ...klu ko tk jumpa nas2 Al Quran tu aku tlg ko jo..ko baca surah dn tafsirannya..Al Maidah ayat 57 & 82..,Al Nisa 139, Surah Almumtanah ayat 1 & 2..

pencacai harbi gampang umporno delete 19 July 2013 at 10:36

wahai pencacai harbi gampang umporno....cer citer skit ape dosa orang PAS terhadap juak juak harbi umporno.7 dosa PAS diKelantan pun yg cuba difitnahkan najib pun Allah swt balaskan diketika itu dengan ribut melanda, lagi mau sembang.woi pencacai harbi gampang umporno......bukankah madey hantar surat ugutan/ancaman kepada kerajaan negeri Kelantan supaya tidak melaksanakan hukum hudud.wahai pencacai harbi gampang umporno,lu tau ker ini citer.lu mesti tak tau kan.sebab lu gampang bodoh.

pencacai harbi gampang yg paling bangang delete 19 July 2013 at 10:42

wahai pencacai harbi gampang umporno,aper hebat sangat ker geng alphard nie.setakat sembang ugutan tak payah ler.jiwa halusssssss dan hati ader taman mau sembang sangseng.bodoh gampang harbi umporno nie.......jika desak akta darurat je maka jenayah meningkat.bodoh gampang.statement standard pencacai harbi gampang.

bodohnyer pencacai harbi delete 19 July 2013 at 10:45

umporno sedara seagama?mu bodoh aper ker.yg mempersendakan Allah swt dan hukum nyer Islam aper ker benda namer nyer.bodoh.bagidol.bangang.baghal.mangkuk hayun.bingai.kaldai.lembu.unta.

umporno busuk sampai ker usus delete 19 July 2013 at 10:52

ha....haha....ha...nasib baik kat Malaysia.kalu kat Arab saudi tentu bila jalan jalan jumpa orang kudung tangan,mesti semua tau.....tu orang umporno la.....kuat mencuri.jalan jalan jumpa orang kena sebat......tu orang bujang umporno la......kuat berzina.jalan jalan lagi jumpa orang kena rejam......tu orang umporno ler........dah kawin pun masih nak berzina.jalan jalan lagi jumpa orang kena sebat 80 kali......tu orang umporno ler....suka tuduh orang berzina/liwat tanpa saksi.tak tau ler aper lagi yg elok tentang umporno nie.semua busuk sampai ke usus.

pencacai harbi munafikun umporno delete 19 July 2013 at 10:54

betul tu.kita pembela umat Islam PAS sebab umporno belum tentu Islam nyer.

pencacai harbi umporno jahil murakab. delete 19 July 2013 at 11:01

pencacai harbi umporno yg jelas jahil murakab tentang agama.Rasulullah saw sendiri pun menyuap yahudi buta peminta sedekah yg selalu menghina baginda hingga akhir nya si yahudi tu memeluk agama Islam.pencacai harbi mana tau kisah Rasulullah saw.yg depa tau mencarut,memaki,seks dan memfitnah.apara punya bodoh pencacai harbi umporno nie.menghina adap keislaman la tu.lg mau ngaku Islam.cukup ler jika kalian Islam setakat mykad jer.

bodoh nya pencacai harbi umporno nie. delete 19 July 2013 at 11:05

bodoh.bodoh.bodoh.ko pergi ngaji dulu baru mai komen.jangan komen ikut mulut busyuk umporno harbi kerana komen ko tu jelas menghina adab agama Islam.aoer la punya jahil murakab pencacai nie.sampai hak dan tuntutan adab dlm Islam pun tak reti.

pencacai umporno harbi jahil murakab delete 19 July 2013 at 11:07

PAS penegak adab dlm agama Islam tetapi umporno harbi menegakan kebatilan adap Islam.

aik macai reti ke baca quran?kehkeh.kakmah xpakai tudung pun xbrani tegur lg mau ckp pasal quran.kahkahkah

bravo.bravo.bravo tapi silap delete 19 July 2013 at 11:12

disebabkan pengetahuan tentang Islam ko yg terlalu sengkek hingga sembahyang pun main cincai,puasa tah aper lagi maka pertama wajib belajar.kedua faham dulu adab kemaafan yg dituntut dlm Islam baru mai komen.jika jahil murakab jgn komen.silap komen ko sendiri mrnghina Islam walaupun ko rasa ko pembela Islam no 1.last sekali jgn Islam di mykad sahaja.tahniah atas pengakuan jujur anda dan wajib memperbaiki kelemahan anda.syabas.

pencacai harbi umporno bodoh delete 19 July 2013 at 11:19

bole sembang jer lah.

spin jgn tak spin delete 19 July 2013 at 11:21

bodoh.bodoh.bodoh.cine due ekor tu pencacai umporno harbi.cube spin ler pulak..

komen bebudak umporno harbi delete 19 July 2013 at 11:24

ha.ha.ha.ha.hebat ler raser nyer.jika setakat komen benda yg same jer boring ler.berdebat dengan pencacai harbi umporno yg sedia maklum bodoh nyer memang membosankan.mcm bebudak plak ko nie ataupun memang bebudak yg komen utk cari duit raye.

pencacai harbi akidah songsang delete 19 July 2013 at 11:30

ko nie aper hal.memfitnah yg bukan bukan.kekafiran ko tu bukan lesen untu ko menfitnah sesuka hati.aper la malang nasib ko.jadi pencacai upahan hingga sanggup memfitnah sedemikian rupa.at least ko tahu tempat ko dimana diakhirat nanti.syabas kerana awal awal telah menempah tempat ko.

pencacai harbi umporno bodoh betul delete 19 July 2013 at 11:35

bodoh.bodoh.bodoh.bodoh.apakah tergelincir akidah seseorang yg sedia memaafkan kesalahan orang yg bersalah yg memohon maaf waima berlainan agama sekali pun.jika jahil murakab bab agama jgn komen.nampak sangat kebodohan ko tu.pi ngaji dulu ye.pi.pi.ko pi mentelaah dulu kitab Hidayatush-Shibyan Fi Marifatil-Islam Wal Iman.lepas tu dah faham ngaji lagi yer.

Tun.......tolong ler delete 19 July 2013 at 11:38

Tun....takder ker pencacai yg celik agama untuk di tonjolkan.jgn antar yg jahil murakab.komen basic agama pun takder.memalukan jer bila pencacai nie ngaku Islam.

Aku rasa dengan konen2 ko dan nama yg bertukar ganti macam2 dalam blog ni ..maka dapat lah kesimpulannya ko ni adalah sebahagian ramuan dalam bak kut teh tu.....
Patutlahhhhhh.........meraban jer.

tun madey hina nabi kata nabi dulu jgt sbb xda pisau gillete..apa pula komen macai umporngok =lembu nfc

ceh.....macai umno punya hujah ttp sama....boring la nk baca...sapa yg meraban der...mngaku islam...madey hina islam diam la plak....jwb la bngang oi....aku nk dgr hujah dari penjihad umno....yg menegak agama islam....madey hina nabi tu.....xkn la xnk mngamok....

menang d besut..hahahaha....damn la ko ni macai....celop la smpai kt siku pun klau pewarna mkanan tu hilang la gak....apa ko igt pengundi xbasuh tgn...xbasuh berak??dakwat x kekal pun salahkn pr...ni salah spr la ngok...spr yg urus...beli plak dgn kroni sendiri....kna tipu pun xpe asal masuk....

ko nasihat madey dulu baru ko nasibatkan aku.......xpyah nk berlagak alim la sgt klau puak umno pun x ikut islam....masa nasihat madey tu klau jmpa solek dgn sami belu....ko jgn takut...tunjuk yg ko ni melayu...klau dia x cam ko londeh sluar tnjuk ko punya..baru diorg cam sbb dh sunat....jgn lupa pakai tngkolok....

Macai2 pr dakam ni yang cuma ada sekor jer tp tukar2 nick name ini adalah sebahagian dari bahan2 perencah dalam bak kut teh.....
Kesian betul.....

mcm penah rasa je bak ku teh tu der...smpai resepi pun hafal....tgk gaya penulisan la der....bkn macai umno ni suka taip skrip drama cina dgn melayu dlm ni...

kah2 cian macai umporngok teruk kene belasah.pasni mst kuar hujah bodo die lg.ckit2 guling2.kahkahkah

bodo aper ker pencacai harbi nie delete 19 July 2013 at 16:24

aper punyer bodoh pencacai harbi umporno nie.bakar rumah tu citer lain.sabit kesalahan pun lain.nak bg contoh biar ler ader persamaan.orang citer kisah ampunkan kesalahan due cine be end ko citer bakar rumah.bodoh aper ker ko nie.tak tahu citer jgn menyebok.

umporno harbi Islam pd mykad saja delete 19 July 2013 at 16:33

kiri Islam dipersendakan madey dgn mengatakan AlQuran tu ketinggalan zaman,kanan Islam dipersendakan najib dengan mengatakan Malaysia mundur dek hukum Islam,depan Islam dihina oleh masitah dgn mengatakan hukum AlQuran jangan diikut dan belakang Islam dihina khir bila duit zakat digunakan utk bayaran guaman.aper citer der,yg menghina Islam tu dr harbi umporno.tu belum atas bawah lg.lu tak nampak ker der.atau lu sengaja buat buat bodoh tak nampak der.lu Islam aper der.Islam cara harbi umporno.

tu dia usop wilcha berhujah...pakai wilcha sbb kena balun kt pungkoq..siap hina islam lg ckp Allah hntar beruk 3 ekor.....masyaallah....cmni ke macai umno penegak agama....mmg haram jadah...jap lg spin la tu....siap nk ludah org lg....xpatut....islam ke cmni...mmg org zimbabwe kacuk serbia.....kejam nya ko....tobat la...ko ckp Allah hntar beruk...gila la ko...gila babi....tobat weh....tobat....bhasa mcm setan

pencacai@pemfitnah harbi umporno delete 19 July 2013 at 16:42

jelas pencacai harbi umporno 2 ekor nie jahil murakab bab hukum agama Islam.dah tu memfitnah Hanipa Maidin plak.tiada rasa berdosa bila memfitnah.hati bila tlh Allah palingkan dr kebenaran maka itu lah bukti nyer.memfitnah jer keja nyer.hijab telah tertutup.sempat ker tobat bro.setiap saat menghampiri kematian.

pencacai harbi umporno serkap jarang delete 19 July 2013 at 16:48

bodoh jahil.pasangan tu dah minta maaf atas keterlanjuran mereka.cine dari be end tu boleh kami maafkan,tak kan ko orang satu kapal pun tak bole.ko nie buta maklumat ler

aku jantan,ko pencacai harbi umporno yg dayus delete 19 July 2013 at 16:54

dan ko pun ramuan ba kut teh.ko ramuan utama dan selama nyer.tu pasai perangai ko pun samer mcm ramuan utama.der,der.jgn luper ye.ko ramuan utama.aku berani ber nick tapi ko dayus ber anony.lu jiwa halussssssss dan hati ader taman der.tu pasai dayus.pencacai harbi tetap pencacai harbi.harbi umporno.

sangseng harbi umporno. delete 19 July 2013 at 16:59

pencacai harbi umporno bersembang gah.hakikat nyer jiwa halussssssssssssss dan hati ader tamannnnnnnnn.sembang cam sangseng tp kuat rajuk.

spesis abu lahab beraksi delete 19 July 2013 at 17:02

la fitnah lagi.betul la.lu memang celako la bro.taraf lu sama abu lahab la bro.

Ni yang aku ckap hang ngaku jantan pasal tu balun semacam jer tak kira halal haram
Kalau lelaki tak lah jadi macam ko.
Samalah macam pemimpin korang

Semua pecacai pakatan yang ada dalam ni adalah daging bak kut teh

kuar dah stement bapuk berjiwa halus merajuk........nk gelak pun xlalu...ni knpa dgn ko....siap daging2 ni.....ko penah masak ke apa.....tu madey hina nabi apasal x marah....madey dh blnja ko bak ku teh.....memalukn umno la ko ni...nasib baik aku x undi...wekkk...umno totok zalim tnpa was2..

spin dh.....manjanya stement ko...knapa ni sayang....dh xleh jawab ye...semlm kemain lg komen dlm ni......ko pun sama dgn pemimpin ko...putar punya putar.....last xbg beli ayam....hahahaha.....puuiii...jilat...jilat...goodboy.....nice one...

ni petua nk detect macai harbi umno totok.....komen merapu....lucah...suka ayat guling2..ayat gay..lbgt...suka kutuk cina dn amat rasis....bhaya...suka mngigit.....

Hai.. Geli lah wei!!! Bila bercakap asyik suruh contoh Rasulallah..tapi ko sendiri yg munafik tahap gaban bila memaki hamun org lain. Sifat Rasul ke yg ko ikut ni? Ko dan Alvin Vavi boleh share the bak kut teh..

Sama lah macam ko.. Ko perasan ko lah paling alim ilmu agama dan org lain bodoh..org lain tak layak masuk syurga dan ko sorang je yg boleh.. Jgn lah ko lupa.. Silap2 sikap riak takabbur dan ujub diri ko ni lah yg melayakkan ko jadi antara yg pertama dihumban ke neraka. Wallahualam.

Wei Baghal!!! Ko nak pewarna tu kekal sampai ko mampos ke???? Dah kekal sampai petang pun dah cukup baik lah bodoh.. Kalau dah baghal tu baghal lah jugak!

pencacai harbi haprak umporno meraban delete 19 July 2013 at 22:30

geli geleman sampai terawih pun tak pi.ko org maki hamun dan fitnah boleh.tiada masalah.bila kena kat ko orang mula lah meroyan dan meraban.lepas tu mula lah suruh orang share ba kut teh.aper punya tahap pemikiran pencacai upahan yg harbi lagi haprak.sembang gah tapi jiwa halusssssdsssd.dan jgn lupe cina dua ekor tue penyokong tegar be end.malang nyer ko orang yg meraban lebih.aper punya haprak.

bodoh nyer pencacai harbi umporno delete 19 July 2013 at 22:38

kah.kah.kah.kah.tak bole ditegur.bila ditegur mule le meraban dan meroyan.ditegur kata riak dan takbur.tak ditegur makin tertonjol miskin nyer akidah para pencacai harbi umporno.tapi tak menghairankan maklum ler pencacai harbi umporno nie bebudak hingusan.aku yg pertama dihumban ke neraka ?dasyat ko nie..bole tentukan tempat seseorang diakhirat nanti.tapi buat ko yg madih jadi pencacai upahan harbi haprak umporno memang menyakinkan aku tempat ko nanti.sayang seribu kali sayang bodoh blagak pandai.

pencacai harbi umporno telo halussssssss delete 19 July 2013 at 22:44

makna nyer ko dan pemimpin harbi umporno tu jantan ler yer.patut ler banyak skandal seks.makna nyer yg pergi menghadiri PAU kacang tu banyak ler jantan betina nyer.ko kata.aku nyambung jer.

aku penyokong umno tapi haram sebijik komen pun tak keluar.takut pd mca lebih dr takutkan Allah.ketua wsnita lg ler.memang bodohpiang pemimpin umno nie.takut hilang undi cina ker.

hebat pencacai harbi haprak umporno kena belasah hari nie.nak lagi?sampai tak berani nak bersuara.meh.aku tunggu nie.

ko pun sebahagian utama perencah ba kut teh.ko adalah bahagian daging nyer.sikap dan komen ko mengiyakan nyer.jgn malu der nak ngaku.kan ker cina dua ekor tu penyokong be end.

tak gi terawih ker?komen sampai lupa solat nie.hebat ajaran umporno harbi nie.

aik....bangla mkn taik sudah marah la......lntak kt aku la...dh spr jnji 7hari....kn jnji di tepati....klau dh penipu tu penipu la gak.....bangla totok suda marah....lari....nnt kena romen....gila seks ni natang ni....

Semua pecacai pakatan dalam ni adalah bak kut teh

Pecacai haprak.bangkai macam si cikgu bad cakap

tu dia....kebodohan yg jelas dn nyata..ko ni antara makanan dgn manusia mmg xreti beza ke....?dh xde modal nk balas...budak tadika pun cerdik lg la...ko p balik blajar kt tadika kemas....meluat aku jenis pencacai umno haram jadah ni....

prncacai harbi haprak umporno pula adalah ramuan utama nyer.daging nyer.maner pi lari pencacai nie.semalam kena belasah teruk,ari nie terus tak komen.ataupun ari nie sebok ambil elaun ngumpat.

Sy hormati pendapat tuan yg kata tak adil tuduh mereka di bwh Akta Hasutan. Itu pendapat tuan. Sy hormati.

Pendapat sy pulak. Tak adil kita menuding jari pada org lain apabila kita yg melakukan kesalahan. Contohnya tuan memandu melebihi had laju....ditahan oleh polis trafik. Apabila disaman, tuan berkata tu ada ramai lagi org memandu melebihi had laju....kenapa tak saman juga mereka?

Pendapat sy lagi. Yang tidak adil ialah jika kita disaman tetapi tidak diberi peluang merayu utk mengurangkn saman tetapi org lain yg turut disaman atas kesalahan yg sama diberi peluang itu.

Adilkah kita bila kita suka kutuk org tp kita marah bila dikutuk?

Aku orang pkr akan sedia memaafkan pasangan sundal cina ini sepertimana aku memaafkan sheikh anwar bin ibrahim atas kesalahan menghenjut dan menerkam.
Tanpa kemaafan...puak kami akan digelar rasis dan sah tunduk di bawah cinabeng selama-lamanya.
Sekian..harap maklum.

Ahli pkr pendukung lgbt

Sbg tambahan kpd analogi polis trafik tadi. Knp kita disaman pandu melebihi had laju. sdgkn kita tahu mgkn kita nampak ada pmndu lain lebih laju dr kita tp x disaman.

Pernahkah kita terfikir bhw dlm kes ini polis trafik itu telah cukup keterangan mengenai kesalahan kita bg mmbolehkn kita disaman spt rakaman gambar kelajuan. Sedangkn pemandu yg lain itu polis trafik td tidak mmpunyai keterangan yg sama seperti kes kita.

Jd adakah adil kita menuduh pihak yg terlibat itu sbg x adil sedangkn kita tidak tahu apa keterangan yg mereka miliki dlm sesuatu kes?

Dlm isu ini ada kisah dlm Al quran yg blh kita renungkan bersama. Tatkala Allah swt berkehendak mnjadikn manusia sbg khalifah d bumi. Apa kata malaikat. Malaikat seolah ragu dgn kehendak Allah itu dgn bertanya kpd Allah. Lbh kurang bgnlah Maksud nya....mengapa Engkau mahu mnjadikn manusia sbg khalifah d bumi sdgkn mereka itu akn mmbuat kerosakan. Apa jwb Allah.....Aku lebih tahu. Maka diamlah malaikat dan mohon ampun.

Analoginya. Pihak polis trafik yg mengeluarkn saman td itu lebih tahu drpd kita. Kita x tahu apakah keterangan yg ada pd polis itu. Sbb bkn kita yg handle kes itu.

Bukankah satu perbuatan adil utk tidak menyaman org lain yg tidak cukup keterangan?

Fikirkanlah tuan2.

Anak melayu pgayr tak akan mengutuk pasangan babi cina sundal nie...bahkan mengalu2kan perbuatan hina mrk krn bapak gay mrk lebih teruk dari itu...
Rakyat tak heran langsung...mmg sikap mrk yg akan terus menyokong segala aktiviti porno dan lucah...patut parti ini makin dilupakan oleh org melayu dan bumiputra yg percaya dgn tuhan yg satu...

Pasangan sundal cina nie dah terlampau laju...siap dgn bukti bergambar dan kata2...adalah tidak adil mrk dilepaskan...tambahan semua umat islam kecewa dan marah kecuali pkr dan segelintir ahli pas..

Bagaimana ahli SAMM...anda kutuk atau nak bagi pasangan sundal cina nie peluang setelah mghina ramadhan dan umat islam?

Ya betul. Kita tunggu kenyataan SAMM mengutuk sekeras2nya penghinaan ini. Knp SAMM? Takut hilang sponsor ke klu kutuk?

Puak ko lah yang banyak jantan yang x kenal halal haram
Main balun jer depan belakang
Dalam hitel 3 pagi buat kaunseling
Dalam hotel tebar roti spenda
Dalam hotel balun cinadoll
Dalam hitel balun belakang
Sapa sebenarnya ouak lahanat harbi
Wahai anon yang bertukar2 nick.yang serupa bangsat lahanatullah.puak ko lah semua tu

Puak 2 ko lah yang banyak bapok
Puak ko lah yang mempwrjuangkan lgbt
Puak ko lah yang buat semua ni
Mana lagi yang balyn depan belakang
Tp x pa sbb parti angguk saja ada boleh bagi masuk syurga bila pangkah parti tu

Kalau takat komen meraban baik x payah
Sakit ko ni dh x boleh di ubat lagi
Dh tahap kronik dh.
Banyak penyakit ko ni
Dari atas kepala dh rosak sampai lah ke kaki
Ni lah tahap pemikiran pecacai pakatan haprak haranjadah laknattulllahhhhh

Puak2 pakatan ni tidak akan mengutuk sundal 2 ekor tu
Sbb nereka ada konflik kepentingan untuk menjaga sokongan dari puak tersebut.
Samm x akan kutuk punya percayalah....

umporno harbi laknatullah.spesis abu lahab delete 20 July 2013 at 13:04

ko giler aper ker.ko nak tebar roti spender ko tebar ler.giler sawan ko nie.jika ko bertanya pada aku siapa ouak lahanatullah maka tanpa ragu ragu lagi jawapan nye adalah umporno harbi haprak.biar nick bertukar tukar dan aku tidak bacul berselindung disebalik nick anony.nick aku tu menerangkan akan apa itu umporno.

umporno busyuk sampai ke usus delete 20 July 2013 at 13:09

aik.madey kata puak dan ko yg rosak sampai ke usus.ala ngaku jer lah.tak payah nak kenen kat orang lain plak.ko mesti gumbira kan bila madey katakan umporno rosak sampai ke usus.

bukan ke puak ko yg mnyokong segala yg lucah...puak ko kn suka balun pastu bom....lg sadis...balun dpn blakang pastu bom.....fuh....xdpt balun pun koyakkn baju...ketua ko la yg bapuk..bibir merah tu...romen2 bom...senang la....ni raya x main bom ke....?

aik.....laju ke....tu pengedar dakwat kekal ada saman trafik 11.....dpt duit byk xmau bayar saman.....keja jual dakwat je...untung la klau jenis cmtu....aku dh ckp dh...knapa nk heran cina ajak mkn babi....melayu minum arak x bising....arak ibu kejahatan....marah dalam ni xguna satu sen pun.....xsakit pun cina tu...ko kn pembela melayu....p la merusuh.....ko msti teringin nk gulig atas jalan gak kn.....ckp ja la

takut nyer dgn cine kata si bibir merah delete 20 July 2013 at 13:28

aku pun dok menunggu gak piem ngutuk pasangan cine dundal mca nie.aku tunggu gak kak ijat angkat kain marahkan pasangan sundal cina mca nie.malang nyer hanya pencacai diupah supaya kecohkan isu nie.pencacai harbi umporno plak pantang nampak elaun,terus mainkan isu nie.janji masyuk.duit raye.cine sundal dua ekor ni dispin oleh macai mcm ahli PR.last kantoi dok bergambar bogel dgn bendera be end.pencacai harbi punya la terliur.cine nie depa kutuk skit jer sebab kut kut ader peluang tumpang semangkuk.aku teringin sangat nak tengok si bibir merah ngutuk pasangan sundal mca nie.tp tak brani.semua pimpinan umporno harbi senyap.takut dengan cine yg dah tak berapa ader dlm be end.

puak ko lg laknat.....haram jadah xguna...balun kt oversea....pastu bom dlm hutan....bngang....susah2 ja bom kt sini.....kesian kt puak ko akhirnya nk kantoi dh...malu la tanah melayu ni....nk kena tukar bendera la cmni....

oooooo pasangan cine sundal mca nie ditangkap kerana laju ler.ish umporno lagi ler laju.siap korner baring lagi.takder aper aper tindakan pun.oooooo mgkn umporno bole laju kut.umporno nie semua nyer laju.henjut dan C4 pun laju.

baik ko tnya mnteri ayam ko....kot2dia ada jawapan bernas...mnteri kn mmg terkenal dgn jawapan yg baik lg tepat....mesti dia bg jawapan jgn kwn dgn cina...kwn la dgn india...geng ko apasal plak pr nk kena susah payah nk maki diorg...ko la maki sendiri....bngang la ko ni....najib ko ajar ke.....parti ko la patut lnyap....lepas je mgndi barang naik...nmpk sgt la nk cover dana pru baru ni.....

kesian kt ko terpaksa mnyamar.....mmg busuk smpai ke usus sngguh la puak ko ni...puak ko yg tunduk pada cina nk tuduh org apasal....solek pelopor video lucah hina islam pun x kecoh....tang cina model bendera dacing senget sibuk plak nk marah.....kn geng ko tu...sma2 mkn bak ku teh dulu...mudah lupa kwn la ko ni....

ahli umno pengguna c4 tegar

bendera ko membaluti tubuh amoi gebu tu xpe plak....?suka la tu klau bab bogel2 ni....tu yg xmarah.....dh xleh jwb mula la taip skrip drama lucah....ngok la ko ni....bukan ke puak ko yg baling...nk pegang tkt kena samak...tu yg balut....ckp nk siasat...haram hasil smpai skrg xde....macai umpornok ni baghal...kebodohan yg teramat tepat dn jitu

mana pg macai umpornok ni...biasa laju je berhujah dgn hujah yg bodoh.....woi....pakat p mana.....hahaha...p main c4 la ni....ht2 oi...benda tu xkudung tgn...berkecai terus klau kena...hahahaha

Saya tak menyebelahi mana2 . Mungkin sebagai cina yg bukan beragama Islam mereka tidak peka sensitiviti umat islam yg amat bencikan babi dan anjing .Kita andaikan perbuatan mereka seperti meludah muka ibu atau ayah kita . Tindakan spontan kita ialah memarahi atau yang lebih agresif mludh balik mka org tersebut. Tetapi yg lebih disukai Allah ialah memaafkan. Mereka pun hamba Allah. Tak mustahil dengan kehendak Allah mereka mendapat hidayah. Jgn disebabkan taksub kepartian habis nama2 org yg tak berkenaan seperti mahathr, mahfuz dll menjadi bhn cemuhan utk menegakkan hujah. Tak pasal2 dapat dosa kering di bulan puasa yg mulia ini.

Sentap....golongan nabi luth sentap krn majoriti rakyat tolak pasangan sundal cina pengamal lgbt dlm pkr...
Harap pkr akan lebih berdisiplin dan lebih tegas dgn golongan gay..lesbian dan lgbt nie...
Mrk naik kepala krn golongan islam pr menerima perbuatan mrk...
Nurul tahu mrk sundal dan bangga bergambar dgn mrk seolah2 menyanjung pghinaan mrk....

Pm dah kutuk...ko yg boikot tv3 yg tak tengok...
Bukan sundal cina tu pm kutuk tapi duta vatican yg sokong pendubor hal kalimah juga dikutuk...
Pemuda bn kutuk...pemuda pgayr ada???
SAMM ada??
Yang berguling2 tgh jalan ada???

Cikgu Barbi...tolong keluar statement bro..jgn jadi munafik!!!Malu sikit korang biarkan agama kita dipersenda....

Setuju....tiada agama yg ingin org luar persenda agamanya...hanya para munafik yg jelas bersekongkol jer sanggup meludah muka ibu bapa mrk spt SAMM.

La....bengap rupanya macai pr ni...tak paham analogi...kiasan yg anon 7.16 tu ialah psl keterangan. Evidence. Isunya adil atau tidak dakwaan trhdp 2 org tu dgn mgtakan org lain yg melakukn kesalahan sama x didakwa mngikut akta yg sama.

Tim pendakwa raya (TPR) mmpunyai kuasa utk mndakwa mana2 org yg disiasat oleh polis setelah meneliti evidence yg ada. Jika cukup keterangan maka pesalah itu akn didakwa lah. Tp jika x cukup adalah tidak selamat mndakwa mereka....kerana kemungkinan utk kes buang adalah tinggi. Itulah yg dikatakn mereka yg handle kes itu lebih tahu brbnding dgn org yg melihat dr jauh jer....yg pandai ckp je mcm macai pr ni

apa bodo punya statement umporngok nih

klau cmtu madey,solek,sami belu hina islam pun cina bak ku teh tu bleh mmpersoalkan undang2 knpa diorg xkena.....menghina islam pun ada tim 1malaysia gak....hahahaha.......maklum la dulu xde fb..xde blog...tp ada pun comfirm la xkena dakwa.......sama geng....ppuuuiiii.....x adil la woi.....wekk...yg batil ddahulukan...bngang tnpa was2 dn jitu..

umno lg la munafik biar solek dgn sami belu hina islam....apa jadah nya ko nk marahkn org lain...hindu pun marah zul nodin hina tuhan dia....apa jd dgn zul nodin skrg....?elok je main politik.....kena adil la...cina kena...melayu pun kena....

17.18 hang yg boddow piang. Hang pi tengok cermin. Cermin tu timpa kepala hotak hang....itu yg boddow piang tu....

Cerita psl hang hang ni....zaman melaka dulu ada 5 sahabat yg digeruni Hang Tuah dan sahabat2nya. Sblm portugis nak serang melaka jeneral hantar perisik mereka ke melaka. Laporan perisik kata bkn Hang Tuah dan sahabatnya yg paling digeruni pd zaman tu. Ada lg satu hang di negeri kedah yg lebih hebat....jeneral portugis pun tersentak....ada lagi ke hang yg lebih hebat daripada 5 org hang ni....perisik jwb..ada tuan. Jeneral bertanya siapa dia? Perisik jawab pada jam 17.18 BUTUH HANG.....kah kah kah kah

Jeneral jwb balik Kepala hotak hang la 17.18 hahaha

hang macai umporngok mmg semua bodoh.kahkahkah...

Betul tu kepala hotak hang kah kah kah kah

Hahaha...org cina sendiri heran dgn samm...majoriti melayu tapi sekor pon tak berbunyi mengutuk perbuatan manusia yg meludah muka mak bapak korang....patutlah istiadat guling2 atas jalanraya tak ada sambutan...

Pgayr puak paling bodoh....yb2 buat istiadat angkat sumpah..macai2 pulak buat istiadat berguling2 atas jln raya....bodohkan??
Satu lagi.....majoriti umat islam kutuk pasangan sundal cina....mrk majoriti menyokong pulak dgn spin yg bodoh....mmg tak ada hotak...hotak sama standard dgn kepala pelacur agama...memalukan umat islam je...

Buat apa baca mcm2 kitab tapi ajaran lgbt disanjung dan pasangan sundal cina tak mampu nak kutuk...

Betul aku sokong 21.58. Tp kpd 19.53 aku nak ckp bkn hang je boddow tp kepala Bu@#$ hang pun bodoh....hahaha

Dia balut tubuhnya dgn bendera bn dgn harapan bn akan memberi sokongan trhdp golongan lgbt spt yg dilakukan pgayr.
Tengoklah lepas tu...siap ambik gambar berpeluk dgn yb nurul....mcm lesbian...tanda sokongan berapi yb nurul atas segala kelucahan mrk...
Tengok bapak dia bro....

Bn ker pgayr....yg aku pernah nnmpak...yb nurul anak anwar brahem yg mesra bergambar dgn dia...

Hahahahahahaahahha....alvin dqn vivian punya pasal .....tetiba shisha diharamkan.....hahahhhahhahhhhha.......katak ali punya pasal.........tetiba milo suam jadi milo beng........lucu bangat kelkatu sarjan hukum di meleysia ya...ompong...gayak pasir salak ompong nyerrrr.......udah jutawan ...dia senyapppppp.....hahhahhahah

Sama lah dngn ko apa kurang nya

Nilah puak gay ni kuat spin dpa yang banyak buat maksiat kata kt orang nak tutup lah tu x payah kah semua orang dh tahu puak ko mmg suka depan blakang.
Buat mengabiskan boras jer layan puak ko ni

X payah ko nak spin lah semua dh tahu malah dunia pun tahu pemimpin ko macam tu x payah lah lah ko nak backup lagi.

Sbb ko ingat kawan sama2 makan bak kut teh lah ko ni meriyan bela gampang 2 ekor tu

Asyik baca haramkah mana nak tahu macam katak bawah tempurung.puak2 gay ni mmg penyokong tegar mangkok 2 ekor tu.

Dan di jawab lagi kimak hang 17.18

Ni lagi sekor beruk pgayr dh meroyan.
Agak aku lah mereja semua ni mmg darah keturunan bangang kot

Yang terang2 berzina bukan stopa ali ke... jelas sekali tuhan tunjuk

lu pikir la sendiri delete 21 July 2013 at 06:04

apakah ko pasti yg MA itu berzina.ko pasti pasangan MA itu bukan isteri nya.bagaimana jika pasangan itu isteri nya.jika tak tahu dgn pasti jgn menuduh sebarangan kelak teramat buruk padah nyer.tapi aper boleh buat memang itu standard pencacai harbi umporno.komen tanpa ada asas ugama.ingat yer....jika pasangan MA itu isteri nya maka ko tlh berdosa besar kepada 2 pihak.dosa pertuduhan ko tu tergolong dlm 7 dosa besar atau 7 pembinasa amalan masa hidup ko.dan INGAT LER BAHAWA JIKA ITU ISTERI MA MAKA JIKA TIDAK KO MEMINTA MAAF DARI MA,MAKA ADALAH HARAM KO MENJADI WALI PADA PERNIKAHAN ANAK KO.DAN HARAM KO MENJADI SAKSI PADA PERNIKAHAN PIHAK LAIN.ITU PUN JIKA KO LELAKI.KOMEN MUDAH TETAPI IMPLIKASI NYER YANG PERLU KO PIKIRKAN.JANGAN JADIKAN DIRI KO MANGSA PADA KOMEN KO SENDIRI.JGN AMBIL MUDAH HUKUM ALLAH SWT.

pencacai harbi umporno berwajah dua delete 21 July 2013 at 06:09

ko mampu ker ngutuk cine mca due ekor tu.tentu tak brani kan maner brani ngutuk terang terangan sekutu be end.takut tak masyuk.masyuk lebih utama dr menyatakan yg benar.

haprak nyer pencacai upahan umporno harbi delete 21 July 2013 at 06:15

dah.dia connect plak yb nurul.malu ler tu nak ngaku bahawa umporno pelopor utama lgbt.penyebab utama gejala murtad.penyokong utama dgn membenarkan kalimah Allah diunakan agama lain.lagi mau pusing citer.apara punya haprak pencacai nie

itu yg ko nampak.yg ko tak nampak.aper pun yg penting cine 2 ekor tu sebahagian dari tentera pencacai harbi totok be end.

dari atas sampai bawah semua nya busuk delete 21 July 2013 at 06:25

tak payah banyak nama.aku minta ko namakan SATU nama pemimpin ko yg berbudi pekerti mulia.SATU nama cukup ler.ader brani.tobat lahom ler takder.kan gitu pencacai harbi umporo.

Bamyak lah ko punya bangang..terang2 dia dalam vedeo tu ki x percaya
Najib terang2 fitnah ko pwrcaya
Mmg jiwa kacau ko ni

Banyaklah ko punya islam....

1042 lagi pecacai harbi lahanatullah gampang hanyut

Pecacai 2230 lagi lahanattullah gampang sundal

Bodoh lagi 1105 kena kencing harbi lahanatullah gay

1107 lagi bangang penegak kote bengkok

1632 pecacai harbi bak kut teh terlekat kat dahi

2238 adalah spesis babi gak sbb suka menyondol jer komennya

Baru gambar dengan bendera ko dh spin aper citer bagus posing dengan nurul izah.
Apa mata ko buta ke.
1121 ni mmg jenis babi lahanatullah gampang

0043 aku rasa mak ko pun bangla juga samadengan hhantu bangla yang puak ko hebohkan tu tp habuk pun x dak

0609 lagi teruk ko adalah pecacai harbi laganatullah 7 kerurunan gampang

0605 aku rasa ko ni jenis anjing kurap sbb puak ko lah yang buat semua tu lpas tu ki spin kt umno.
Mmg dasar bangsat 7 keturunan ko ni

Sama lag dengan ko 1814 jenis gampang juga ko ni

Banyaklah ko minta maaf senang jer.
Buat lagi pas tu minta maaf sampai bila??????

Ko lagi kafirun1130

Kita negara islam la bro.... biaq mampos p la org islam hina agama lain.... klu kat arab mau kena tembak da mangkok 2 ekoq nie.... pas makin menyimpang sejak bersekongkol dng dap dan pkr... semua benda dihalalkan... ok. byangkan klu setan 2 ekoq tu kena tembak.. permusuhan antara kaum pasti akan parah... dan.. lembu2 pkr pasti akan salakan umno/bn...sebab tu kerajaan nk letak dlm penjara lembu2 tu... yg ustat pkr x bg kenapa... nk layan video seks lembu2 tu ka.. hahahaha.......
-black cock-

Mana perginya pemimpin pas dan pgayr lagi snyap dh bisu
Awat takut hilang undi dpa kot?????
Gampang hanyut lol

Apa fitnahnya haramjadah badigol anon1702
Lahanatullah

1659 samseng kg dusun bangang
Puak ko lah yang banyak jiwa kacau
X kenak depan belakang

susah betul la klau jenis islam dlm ic je.....klau akal dgn ht dh buta...kelam....cmni la jd....islam x anjur cmtu la...klau ko brani..ko hina la india dgn cina.....aku harap terbukak la ht ko...kesian kt ko....nma pun cock...

macai umporngok xreti pahala dosa ni,dok mcaci je kejenye hatta malaikat sedang mencabut nyawanya pun mesti dia masih dok ingat nk mencaci je,akhirnya dkumpu£kan dalam neraka jahanam semuanya.mati dalam kekafiran

Ni lagi sekor beruk pakatan mcm hanjing menyalak x tntu hala.

Ni lg sekor beruang gay dh terang2 dia bergambar dengan nurul izah ko sembang apa.lahanatullah lol ko ni

0625 aku rasa puak ko lagi x ada yang punyai pekwrti mulia hampeh semua kaki sek

1738 piak ko lagi lahanatullah haramjadah gampang.main sondol jer depan belakang

Macam ko punya bos bengkok cock

1142 ko adalah salah sekor penunggu neraka jahanam.sbb ko pelindung kemungkaran bos ko
Ko ni mmg gampang lahanatullah

setakat tu je standard boleh ko komen.tak kisah janji masyuk.dapat ler elaun raya lebih skit.

benak nyer pencacai harbi umporno nie. delete 21 July 2013 at 13:23

andai nyer video tu benar,aku mempersoalkan status depa berdua.ko faham tak.aper la punya tahap pemikiran ko.aku raser jiwa ko yg terlebih kacau.aku tanya andai nya hubungan depa berdua tu suami isteri.aku bukan memperdoalkan benda lain.jika depa berdua tu suami isteri,adakah ia dinamakan zina.itu maksud sku.yg ko pi meraban meroya aper hal.atau pun ini membuktikan yg kata kata madey terhadap ko orang benar.jika dilihat apa yg ko faham,memang benar kata kata madey tu.

Islam kita keseluruhan nyer,islam ko orang pada mykad ajer.

gampang aku bererti mudah.gampang ko aku maksudkan hamsat,haprak.komen jgn tak komen.janji uncang ko masyuk.cukupkan kouta 2500.00

hak alah..dh xleh balas...xleh spin xpayah nk mencarut bagai...buat nmpk kebodohan sendiri...baik dok diam....nk nmpk bijak...bajet ganas komen cmtu....susah lah klau spesis bodohh cmni....wat malu je....ppuuuiiiii

mat rempit ruper nyer delete 21 July 2013 at 13:34

cetek akal.komen utk cukupkan kouta 2500.00.gaya bahasa sahih ko nie mat rempit yg diupah sebagai pencacai harbi haprak umporno.komen banyak banyak yer.elaun nanti bole buat moto kasi up dia punyer pickup.

ko kaki tadah jubuq delete 21 July 2013 at 13:38

la mat rempit nie lg.aik.....ko tau jer kote bengkok.aha,mesti dah raser kan.ha.ha.ha.ha. mat rempit kaki tadah jubuq ruper nyer.

la mat rempit kaki tadah jubuq nie lagi.

la mat rempit pencacai harbi umpornp yg tadah jubuq.

la mat rempit penadah jubuq lg.komen cari elaun sebab duit servis susut bln posa nie.

la,penadah jubuq @ pencacai harbi umporno komen komen tambah elaun.

la penadah jubuq nie lagi.sutun,kote bengkok to jolok jubuq hang mesti hang suka kan.

wo.wo.wo.penadah jubuq nie laaaaaaagiiiii.la keja dia maki ja.mesti semalam bisnis tak baguih.tak pun mai bulan kat jubuq.

la.penadah jubuq nie lagi.awat dia duk meraban meroyan pagi nie.semalam tak dapat kote bengkok la tu.

sahih semalam tak dapat kote bengkok.meroyan jerrrrrr.

Bini datng bilik hotel main seround amik duit dlam envelop pastu blah pakai seluar sendat... digital tu

Elaun yang bapak ki bagi

Kepala bapak ko sial

Uncang kepala bapak ko .kalau orang semuauncang ko apa pula goncang tu yg sampai dalam hotel tu

Kuota kpala bapak ko kalau orang semua uncang ko apa pylak uncang goncang dalam hotel mcm yang bis ko buat tu

..Dosa sakau duit tabung memali je tak tersetle smpai skrg..

Tengoj dalam you tube bangang betul dengan mak ko tu

1339 itu bukan ke pungkok mak hang

Tp aku nmpak mak ko dalam tu yg tengah tadah

Drama apa plak lh yg korg buat ni pembangang!!! Anwar kata bg hukuman berat pas ckp kasi ampun itu cina, guan eng setuju dgn anwar..balaci pr serabut mana satu nk ikut so terpaksalh meroyannnn!!!

1602 mak sempit ko mln td kot

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 230   Newer›   Newest»


EmoticonEmoticon