Thursday

Empat polis berjaya elak peluru yang ditembak pada jarak kurang 2 meter


PASTI ramai yang tidak sedar bahawa polis Malaysia memiliki kehebatan yang hanya boleh dilihat di dalam filem-filem Holywood sahaja, iaitu kebolehan mengelak peluru!

Tambah mengagumkan, polis kita boleh mengelak peluru yang dilepaskan pada jarak dekat.

Malah berita terbaru akhbar tempatan melaporkan, empat orang polis berjaya mengelak peluru yang ditembak pada jarak kurang 2 meter.

Rujuk laporan akhbar di bawah.



Hebat tak? Kejadian sebenar, tembakan penjenayah tersasar gagal mengenai polis, tapi bila masuk surat khabar, nak lariskan jualan akhbar punya pasal, keluar laporan polis berjaya elak peluru.

RentaP© "Polis sendiri pun tepuk dahi baca berita macam ni... "

19 comments

biasa ler media nak lariskan berita mereka sama lah mcm kau milosuam bnyk tokok tambah utk nak up rating blog :)

hmm.. kau bangkitkan isu berita polis ni pun aku dpt agak yg kau nak berhasrat nak org komen sama ada kutuk atau pertahankan surat khabar dan juga nak org kutuk atau pertahankan polis kan betul x aku ckp?

ko punya strategi utk up rating blog adalah melalui pergaduhan penyokong BN dan PR

barua sebenar adalah milosuam yg suka jadi batu api! x ape akhirat nanti adalah habuan kau huhuhu :)

cis...aku no 2....

kua.kua.kua....pemimpin bersin,penyokong bertepuk tangan.hebat sungguh pemimpin umno.

suka suka jer ko barua kan orang.bahagian neraka ko disana tak pulak ko pikirkan.ape kebenda ko nie.

abis prk hilang pencacai.

aku berusaha meleraikan pergaduhan penyokong BN dan PR yg boleh kata dua2 belah penyokong yg bergaduh dlm blog ni rasa nya majoriti org islam itu sebab aku serang milosuam si batu api ni kalau kau rasa cara aku salah leh masuk neraka cer ko lak bagi cadangan cara yg x masuk neraka utk leraikan pergaduhan ni cer jawab wahai anon 17:13

Mana pergi pencacai Umno yang ramai masuk blog ni selalu?

Payment dah tak keluar lagi sebab dah habis PRK?

tdo dikandang lembu nfc manakala lembu dok kondo

..Xlh..tengah buzy penuhkan tin milo cover blk pru lepas sebab kalah...

Tngh nyuntut cina doll kt hotel

pistol mercun tuh pasal tulah polis blh elak gaya agent smith matrix hua hua hua

Pihak media nk mlariskn media dorg..pihak yg lain plak merendh2kn pihak polis...2x5....

Kau merendah rendahkan martabat polis.....sedangkan masa mati,kena rompak atau kemalangan kau cari polis.....yg mati kat lahad datu kau kata sandiwara saja dan mati katak sedangkan disana polis kita mati dengan tragis sekali.. ...manusia jenis apa kau ni..tujuan menghalalkan cara....itulah cara kau yg keji

Cakap siang pandang2 cakap malam dengar2....RaR

Aku cukup terasa ada orang yg memperlekehkan polis dan tentera malaysia ini.....dalam sebiji nangka jika satu ulas busuk..tak semesrinya nangka itu busuk.aku tahu tigas mereka sbb aku adalah mereka.aku berkorban nyawa utk kau hidup aman tpi apa yg kau dah buat utk kami....engkau pernah berjuang.....aku jemput kau sama2 kita mengangkat senjata supaya kau tahu apa yg kau tak tahu...... InsyAllah aku doakan kau sedar dari tidur kau akhirnya

Biaq pi depa gaduh . Pi mampus. Boleh jugak laku kain kapan.

Sama2 angkat wang ka?piiirah....itu yg kitorg x tau sbnrnya ke

Keh. .keh...keh....keh....abis tu abg polis ko keje tak dibayar ke....keh..keh..keh....brape kerat je yg jujur.....klu ko rasa nak budi ko perlu di bayar....baik ko jd petani...tu lg byk jasa....takde dia...jgn harap ko mkn nasi....gigit je la sarung pistol ko....keh...keh...keh...keje setakat jln2.....jenayah kat malaysia ni semua org tau....ada duit setel....cuba bg tau brape ramai kat dlm penjara tu yg dari golongan kaya....yg ramai yg merempat tu le yg ko simpan....

Dulu belajar silat peluru....sejak kes seraangan balai ppolis batu pahat ...ramai mati sebab polis tidak lagi tembak ke udara sebagai amaran...tapi tembak kasi mati...mudahkan siasatan kes


EmoticonEmoticon