Friday

Pembebasan Azilah dan Sirul Sudah Dijangka, Beri 'Motivasi' Kepada Polis Untuk Terus Membunuh


Kenyataan Terbuka
23 Ogos 2013

Pembebasan Azilah dan Sirul Sudah Dijangka, Beri 'Motivasi' Kepada Pihak Tertentu Untuk Terus Membunuh

Sememangnya dari awal kes pembunuhan Altantuya menyaksikan perbicaraan melibatkan Azilah dan Sirul ditangguh dan ditangguh sehingga selepas pilihanraya untuk memberi laluan Barisan Nasional menang PRU tersebut. Kemenangan ini membolehkan kedua-dua 'pak sanggup' ini dibebaskan, hari ini. 


Perihal ini sudah disebut dan Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) sudah menjangka keputusan mahkamah Rayuan yang membebaskan anggota Unit Tindakan Khas, Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar, daripada pertuduhan membunuh penterjemah Mongolia, Altantuya Shaariibuu. 

Apabila BN kekal, rakyat bukan sahaja tidak mengetahui apakah motif pembunuhan dan siapa yang arah pembunuhan Altantuya, malah pembunuhnya juga dibebaskan. 

Walaupun dalam kes yang berprofile tinggi, walaupun sudah mengaku melakukan pembunuhan malah menyebut diri sebagai 'kambing hitam' kerana menjadi pembunuh upahan, namun akhirnya dibebaskan. Apakah ia satu keputusan menang-menang demi saling melindungi? Lihatlah bagaimana keadilan tidak berada di tempatnya, tetapi berada di tangan pemerintah.

Keputusan ini juga seharusnya memberikan 'motivasi' besar kepada pihak tertentu untuk terus menjalankan kerja 'black-ops' dengan jaminan dibebas sekiranya tertangkap dan dibicarakan. Pihak tertentu termasuk kemungkinan melibatkan anggota polis yang mengikut telunjuk atasan mampu berbuat apa sahaja kerja jahat, pasti akhirnya terlepas hukuman dan dibebaskan. Maka tidak hairanlah jika selepas ini lebih banyak kes pembunuh upahan. Konspirasi akhirnya berjaya apabila si pembunuh, individu yang mengarah pembunuhan, orang tengah, semuanya selamat. Rekod imigresen Altantuya terus hilang, bersama rekod bahan letupan yang diseludup keluar.

Pendedahan mengenai kematian tragis Altantuya telah di buat oleh SAMM dan banyak pihak lain khususnya apabila melibatkan skandal penyelewengan pembelian kapal selam Scorpene. che'GuBard sebelum ini pernah menulis dan menerbitkan sebuah buku yang bertajuk 'Siapa Arah Bunuh Altantuya'. Buku tersebut telah menyebabkan che'GuBard ditahan sebanyak enam kali dan rumah che'GuBard beberapa kali digeledah, namun tiada dakwaan terhadap che'GuBard. Malah ketika buku ini dilancarkan, rumah che'GuBard dibaling dengan bom botol.

Justeru itu, apakah konklusi paling tepat mengenai pembunuhan altantuya? Negara hari ini menjadi kartun apabila membayangkan 'sebenarnya' Altantuya membunuh dirinya sendiri, kemudian bangun dan meletupkan pula dirinya menggunakan bom C4 demi menghilangkan bukti.

CHE'GUBARD
Pengasas
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

137 comments

Aku mudah jer....kes nie timbul spt dirancang.
Mcm kes lahad datu...
Org2 pakatan yg lebih dulu ketengahkan dlm laman2 blog pro pakatan...sampaikan jln cerita dari A sampai Z mrk boleh keluarkan seolah2 mrk adalah pengarahnya...

Apa2 pun hanya Allah yg lebih mengetahui siapa benar siapa salah...
Semoga pengarah sebenar ditimpa Bala!!!!!

Kan dulu dalam sms najib kepada dua ekor tu , cakap jangan risau saya akan bantu kamu berdua sedaya upaya dan sebab kamu menolong saya. Seksrang dah terbukti dah. Akhirnya nanti kes najib ni terbongkar juga. Najib ke dalam juga akhirnya klu tak caya tengok je lah. Macam mana hebat ko najib sekalipun...takdir Allah tak boleh diingkari.

asyik asyik atantuya , cerita dah basi .

Aik?? Pakatan dah jangka? Aku pun tak jangka, tak salah aku ada masalah teknikal bersabit bukti, sama macam kes bang non dulu, apa kita kita merayu supaya kes ini dibuka semula atau dikaji semula, begitu juga dengan kes bang non yg juga mghadapi masalah teknikal tdahulu, kita buka semula kedua-dua kes.

Hidup mcm tayar.pusing kot mana pon akn kena jgak.heheheeh.
Masa akn tiba.kalo mati pon bkn abis lagi crita.anak cucu msih idup.keh keh keh.blom citer kat lobang kubur n mahsyar lagi.x kiro sapo lah.semua kena.walau sebesar zarrah baik atau buruk akn diperlihatkan.kao alim ka,jahil kaa.lemh lmbt ka ,kasar kaa,sopan santun ka,kaki mencarut maki hamun kaa,kaki fatnah or ckp benar kaaa.summaaa kena berhadapan dgn pemilik segala kekuasaan.mati bila2 pon boley jadi.skjp lagi pon boley.esok pon boley,yg beruntung mereka yg bertaqwa kpdnya.adakah kita sedia untuk dicabut nyawa sekarangg??mudah2 semua mendapat husnul khatimah.janji allah benarr.so pakat pakat ingatlah.

aku din

aku bukan pencacai mana2 parti politik walaupun aku slalu komen seakan spt membela UMNO

isu nya skrg altantuya itu mmg mati dan adalah x logik langsung dia mati kerana kemalangan atau bunuh diri sbb dia mati dgn bom C4!!!

mmg ada yg sgt2 x kena dgn kes ini!!!

pendirian aku kekal yg ahli UMNO dan PAS dua2 islam dan dua2 x bodoh semua ada hujah2 masing2 mengapa menyokong parti pilihan mereka yg BERSALAH adalah sokongan yg membuta tuli

oleh itu sebagaimana aku meminta penyokong PR menolak anwar dan mat sabu begitu juga aku meminta penyokong umno menolak najib

walaupun anwar,najib dan mat sabu "belum" dibuktikan bersalah dan adalah salah dlm islam utk menghukum mereka tetapi x salah utk kita menolak dari memilih pemimpin yg mencurigakan

jadi opsyen yg ada adalah kalahkan najib,anwar dan mat sabu pada PRU14

ia bukan sesuatu yg mustahil utk kalahkan mereka pada PRU14 jika kita membuang sikap sokong membuta tuli

nak sokong UMNO ker PAS terpulang tapi tolak individu yg x elok atau yg mencurigakan

aku din

Jika benar....biar najib mati.
Tapi jika ia fitnah....kita sama2 doakan Bala kpd mrk

Aku setuju...najib tak ada umno masih ada ramai pemimpin yg hebat.
Begitu juga pas...ramai yg hebat dan berketrampilan dijadikan pm.

Hanya melayu pkr jer yg tak ada pemimpin lain selain anwar pendubor tu...mampos anwar...mampos ler pkr...yang ada semua kaki fitnah dan hentam keromo...

Aku tak faham.. org yg tunjuk tmpat letupan berlaku boleh terlepas.. kan pelik.. Cuba tanya org tu mcmna dia tahu kat situ ada berlaku letupan manusia.. tak boleh fikir ke yg arif tuan hakim !

Bodo punya umno bangkai ni anon 16.39. Mana ada basilah bodo sebab si pembunuh belum dapat tangkap lagilah bengap. Sekarang ni si pembunuh rasa lega sebab kedua2 orang upahan bunuh altantuya dah yerlepas dan bebas drp membunuh. Ini bererti altantuya membunuh diri sendiri dgn C4 letupkan. Jadi si pembunuh rasa legalah. Tapi nanti dulu wahai si pembunuh sebab mahkamah perancis tengah siasat. Dan karpal sing tengah ungkit balik ke mahkamah kenapa dan mengapa altantuya dibunuh di mesia.

Nmpaknya sampai ke sudah kita tak kenal wajah sebenar si ninja turtle ni..

Semua rakyat msia tau siapa bunuh altantuya. Tanya je sesiapa je tentu orang cakap si kepala botak uban putih yg bininya tinggi 3 kaki 2 inci rambut macam hantu tu. Tanya pada orang umno bongok pun mereka taulah. Jangan nak larilah jap lagi terbongkarlah tu. Ha ha ha

Pemimpin yg tak elok tu yg perogol dan pembunuh dan letupkan tu semua orang tau..kita tolak dia laki bini. Ok. Ha ha ha

A jadi altantuya bunuh diri dgn letupkan diri sendiri pakai C4 kan gitu tuan hakim haprak?

Klu gitu tuan hakim monyetlah namanya ok tak?

Semua rakyat malaysia tahu juga siapa yang balun jubor saiful bahari dan china doll.Tanya sesiapa aje mesti dorang ckp si gay tua pematang pauh peliwat tersohor dunia..Tanyalah pada peguam pr dan macai pr sendiri terutama kapal sing dia lebih tau..Tp biasalh bos dn macainya alang2 kepala butuh masuk jubur biar kote klr bersalut tahi...mcmtu lh pr nak mngaku malu hendak tknak terus kan juga taqqiyahnya....Jgn lari. tungggguuu....

Setuju sangat..Najib kena tolak ,Peliwat jubor pn kena tolak juga nanti di balunnya anak didik SAMM..Mat sabu pn kena lipat juga nanti bini org pn dia balun juga...Nick Aziz dan Tg Hadi tknk tolak sekali juga ke...

Aku dah tak tau la nak suruh anak2 jd hakim bila mrk besar nnti.. bimbang nnti keturunan aku jd mangsa sumpahan orgramai bila kputusn penghakiman yg dbuat sangat pelik dan amat meragukn

Bakal muncul di layar perak tidak lama lg..'SIAPA BUNUH ALTANTUYA ? ' Ada harapan boxoffice takpun pecah panggung..

Kesian che gu bard...tulis artikel sedih mengenai diri sendiri rupanya...ish..ish...kesiannnnn

X abis2 dgn mahkamah perancis ko tu...nanti dh kantoi muka slumber bodoh je but x tau...

Dh kerajaan perancis pun dh bg statement tidak ada apa2 perbicaraan pasal kes scorpen dn dh terbukti isu scorpen hanya fitnah puak pakatan jer.apalah bangang punyerrr penganut pakatan ni

Cigusi bad..ini satu tuduhan tidak berasas ^motivasi untuk polis terus membunuh^ berat tuduhann ko ni.adakah kah ko ni bercakap menggunakan akal ker atau ko menggunakan kepala lutut.atau ko adalah tergolong dari orang2 yang kecawa.sunggoh bangang ko ni.

Suma org tahu insiden lahad datu dirancang oleh puak puaka pgayr diketuai oleh anjeng2 mrk sivarasam dan tiang chuak....bosnya pendubor yg hebat dgn lagu tema sabah nak hilang...
Ntah2 mrk nie jugak yg rcg pembunuhan altantuya krn suma jln cerita mrk bertiga nie lah yg pakar...

N.ajis dh pencen dah tobat....dulu sokong lacur kalimah Allah demi aljub...skrg dia kutuk sekeras2nya....dia dah tobat..

Pengarah sebenar terlepas....yg jadi kambing hitam jadi mangsa.
Kesian....

Manusia babi bila tak dpt guling kerajaan atas jlnraya...dia balun hebat polis.Bila jadi kerajaan...dia akan pertahan polis.
Biasalah taktik mana2 parti politik pembangkang di dunia ini....lemahkan polis utk lemahkan kerajaan di mata rakyat.
Bila jenayah berleluasa....kutuk.
Bila buat ops cantas dan polis tegas...kutuk.

Harap2lah mrk nie jadi mangsa penjenayah...baru mrk tahu dgn sapa mrk nak mintak pertolongan..

dari dulu aku kempen supaya kita "beli" "asing2" jgn "beli" ikut "pakej/set" aku tgk klu x sokong calon UMNO di cop sbgi pengkhianat negara manakala yg x sokong calon PAS di cop tolak islam

alahai UMNO dgn PAS tu parti jer la bro!!! parti yg masing2 berebut pelanggan iaitu rakyat

sama lah gak BN dan PR dua2 tu gabungan parti2 jer!!! kita pilih la calon yg terbaik

PM tu cuma wakil ulil amri jer ulil amri yg sebenar ialah yg di pertuan Agong

aku din

Anon2 yg kutuk hakim tu. Korang ingat korang lebih bijak ke dari para hakim. YA Hakim2 tu terpelajar dan pakar dlm bidang masing2. Hormatlah keputusan hakim. Baca nnti alasan penghakiman. Time keputusan memihak puak ko hakim ko sanjung pulak. Bila berlaku sebaliknya ko kutuk. Apa jenis spesis manusia ko ni? sbb tulah ko x jadi hakim. Korang tak layak jd hakim. Ikut perasaan je bila bercakap. Emosi lebih. Puak ko ni klu jd hakim buat sejarah dunia.....knp? Sbb gemar guling2 atas jln lepas buat keputusan kes hahaha. ...

Kpd anon yg kata tak benarkn anak dia jd hakim tu....toksah belagak lah...belum tentu anak kau tu layak jadi hakim....ckp besar mcm anak kau tu pandai sgt. Buktikan dulu dia bjaya dpt jawatan tu kemudian ko suruh dia tolak jawatan tu....baru blh ckp. Piiirah.

Aku sanjung semua YA hakim. YA semua adalah profesional, learned dan perlu dihormati....

Kesian najibultuya seram sejuk seluruh badan sebab karpal sing nak ungkit siapa pembunuh sebenar altantuya. Sharibu beri amanah kpd karpal dan sharibu akan bawa hal ini ke PBB. Najibultuya dah tak sedap duduk dah loni..padang muka mu, mu ingat mu pm mu buleh buat sesuka hati. Insyaallah tak lama mu kena juga.

Taklah yg bunuh altantuya ialah Anuar Ibrahim ketua pembangkang di parlemen masia. Yg tukang letupkan azmin ali yg tukang master maind haji haji yg berdoa nik aziz. Tu semuanya adalah PR punya kerja. Najib rosmoh musa hasan semua tu tak ada kena mengena.

Najib tak mau pi mesir ke bersama rosmoh kontot laki bini pi berjihad mudahan2 mati syahid. Ki ki ki.

Anon2 macai ko tak suruh najib dan rosmoh bantot pi mesir berjihad mudahan2 dapat mati syahid syukur alhamdulillah klu najib dan rosmoh mati syahid sebab terus je masuk syurga. Kui kui kui.

Setuju najibultuya kena tolak tapi gantikan ngan rosmoh bantot 3 kaki 3 inci untuk jadi PM mesia. Klu tak aku tak setuju. Satu lagi ambil anak nazri botak jadi timbalan PM. Moiden mat sembab singkirkan hisham darai mulut lebar jadikan menteri tandas2 awam. Klu tak setuju ni aku tak setujulah ok.

TAJUK ENTRI PUN MCM SAMMPAH. MCM PEMILIK BLOG NI. ERTINYA KAU PUN SETUJU LAH DGN TAJUK NI : "PEMBEBASAN PELIWAT SDH DIJANGKA, BERI 'MOTIVASI' KEPADA PELIWAT UNTUK TERUS MELIWAT"???

OTAK KAT LUTUT KE KAT BUKU LALI?

Hakim monyet beb!

Penjenayah terang2 rogol bunuh letupkan semua orang tau...bila yg kecik2 bersungguh2 tapi kena yg besar2 mengecut buah pelir...

Anon 2237 ini konfirm macai sejati hahahaha gila punya meroyan hahahah

Macai detected

Hotak ko kat kepala butuh la beb bro. Kah kah kah

Anon 1849

Kalau annuar kau sapu bersih percya kalau Najib siap kata andai fitnah...

Kan elok kalau kau sikap macam ni pada semua

Semua cerita altantuya sebenarnya PR punya angkara. Yg rogol ialah anuar yg letupkan azmin yg merancang haji hadi. Najib rosmah dll tak ada kena mengena. Musa hasan pun tak kena mengena. Ini semua rancangan Ikhwan muslimin di mesir ketuanya morsi dan ulama2 azhar. Umno baik mana ada jenayah semua baik tak rasuah tak tipu tak songlap duit rakyat yg songlap duit rakyat haji hadi anuar dan PR semua. PR semua jahat. Ok

Kat kepala hotak ko lah bangang bengap.

Macai pr yg bodoh. Tongong dan telengong anon 2252 butuh tutuh juboq. Tajuk entri dia blh tulis suka hati dia tp bila kena batang butuh sendiri terus mencarut.....ketagih juboq ke? Pegi guling2 atas jalan la...

Pr lg baik..lg alim..lg sempurna..
Anuar n Azmin pemimpin tawaduk kehulu hilir pkai keta kancil je..
Nik aziz beli hartanah kat kota baru semua pkai duit sendiri kumpul dr kecik..
Klu takda pejuang2 kemerdekaan seperti kit siang n chin peng masia blum merdeka lg...
Mad sabu n badrolamin sngat alim berdakwa tidak kira masa n tempat..kat hotel..jam awal pg..semunya ikhlas tanpa bayaran..bangga sangat!!!

Klu bab gelarkan org ko no 1 bro..abis semua ko caci kejadian Allah..cuba tengok diri ko kjap agak2 apa gelaran yg ko sendiri nk bg..

Dua berita baik buat puak pakaton haramjadah kt pulau pinang sercaj air naik 100 peratus terina kaseh kerajan pulau pinang kerana menaikkan sercaj air.
Kedua 2 ekoq penjenayah bangsa ............. menemvak secara rambang dan mencederakan 6 orang yang sedang makan di sebah restoran.terima kaseh pada tb pakatan dari oulay pinang yang membela penjenayah yang di twmbak mati polis ari tu.maka penjenayah yang lain telah besar kepala dh jadilah kejadian semalam sbb mereka berani sbb ada yb2 yg bela penjenayah.

Sah2 taubat lahom perkara ini x akan keluar dalam blog2 serrta media elektronik puak2 pakaton haramjadah ni

Puak pgayr ini ada bukti ke najib yg arahkn bunuh altatunya? main belasah aje tnpa fakta...Mari kita brhujah mncari sbrg kemungkinan yg blh brlaku..pada aku ini taktik pihak ketigakn yg merancangknnya demi kelangsungan politik utk mngagalkn Najib jd PM dan cuba mengugat kestabilan negara....sebab apa aku ckp ini sebab kerja2 ini melalui pihak ketiga dn bukan direction order antara najib n sirul..
aku jebat..

Tuan2 hakim monyet @ hakim berok @ hakim siamang kah kah kiih.

Apakah hakim2 itu perlu dihormati jika mereka buat salah atau rasuah atau menerima sogokan sebab sesuatu kes itu untuk melindungi seseorang. Kalu aku lah salah tetap salah. Jika hakim walaupun setinggi mana kelulisan depa tapi rasuah dan terima sogokan aku tetap tak hormat mereka. Dalam kes altantuya ini nampak sangat seolah2 hakim kena rasuah dari orang yg berkepentingan. Aku tetap tak hormat hakim macam ini.

Dah nampak siapa yg benar.........yg nak jadi pm sampai nak monopus dah tak dapat....mcm2 kes semua lepas...memang handal........yg lain tu mcm anjing menyalak bukit leeeee gamaknya

Sape hakim tu??? Lokman hakim aku kenal la..

So skrg solan aku untuk hujah yg pertama tuk ko jebat.

Sape yg bunuh altantuya?

Aku lekiu

Penang kerajaan negeri..tnya la kerajaan pusat awat xsiar kat tb 3 suku

Najib dan rosmoh bantot terkedek2 bergembira sebab semua rancangan berjaya diatur dgn sempurna.inilah sendiwara derama yg hebat. Kedua2 orang upahan membunuh pun dah ditepati janjinya oleh najib dan rosmoh. Akhirnya rakyat msia seluruhnya tak tahu siapa pembunuh altantuya dan kenapa dan mengapa dia dibunuh. Akhirnya juga akan kedengaran drp pihak najib n rosmoh bhw altantuya sebenarnya membunuh diri. Yg anehnya rekod kemasukan altantuya ke msia tidak ada. Sama ada altantuya adalah masuk secara seludup atau orang perlarian itu tak tahulah. Dan yg anehnya pulak semua gambar2 altantuya dgn najib sama ada di hong kong atau perancis dah dihapuskan tapi najib tak dapat hapuskan gambar dia dgn altantuya dlm majalah ' la france begining ' masih ada di perancis. Jadi buat sementara waktu najib terlepas dari tuduhan bunuh altantuya iaitu sementara dia jadi PM. Yg kesiannya seluruh hakim2 diperbodohkan oleh dua laki bini ni. Malah semua rakyat msia diperbodohkan oleh dua laki bini ini. Kah kah kah padan muka rakyat msia terutama umno bongok babi.

dua org polis tu tutup muka kan...mana ada penjenayah dah bertahun kes ni tp muka xnampak langsung tiap kali ke mahkamah.semua lakönan je ni nk sdpkn ati rakyat.yg pastinyj macai umngok bodo2 pcaya bulat2.bodo btl.hahaha

Anon 20.22. Apa cerita? Nak ganti tak najibultuya ngan rosmoh bantot 3 kaki 3 inci jadi PM? Dan hisham darai mulut lebar jadi menteri tandas2 awam? Mat sembab singkirkan ganti anak nazri jadi tpm? Ok tak bro? Klu ok..aku ok je.

Anon 15.12 ok aku jawap soalan ko 1. Sape yg bunuh altantuya. Jawapan yg bunuh altantuya ialah moyet2 yg ada kat puncak alam. Monyet2 tu adalah orang suruhan najibultuya n rosmoh bantot. Selan monyet terdapat juga berok2 ungka dan siamang kat puncak alam. Mereka semua ini telah membunuh altantuya termasuk hakim2 berok dan hakim2 monyet dan peguam2 babi di hutan puncak alam. Hakim2 monyet sangat gembira sebab mendapat habuan yg banyak daripada si penyuruh bunuh. Dikhabarkan beratus juta diperoleh.

Anon 11.28. Kenapa tak siarkan kat utusex meloya. Atau kat berita hairan atau kat tibi lahanat tibi 1 dan tibi lahanat tibi 3 suku gila babi. Ni nampaknya ko saje buat cerita je. Nampak sangat ko bohong. Ko ni kan nak kata bengap, tapi bongok. Ko ni kena diperbodohkan oleh umno je. Tulah aku dah cakap selagi ada umno melayu takkan cerdik selagi ada umno melayu jadi bodo. Melayu jadi haprak. Jadi bongok. Tak maju selama2nya bila orang melayu sokong umno. Umno pengkhianat bangsa negara dan agama. Jadi mari kita bunuh umno dan hapuskan umno biar sampai mampos tak berkubur.

Anon 22.39. Semua rakyat malysia menyuruh najib dan rosmah untuk pergi berjihad di jalan Allah ke Mesir atau Syria dengan masuk ke medan perang. Mudah mudahan najib dan rosmah gugur dan mati syahid. Bukan senang nak dapat mati syahid dan terus je masuk syurga tanpa kira bicara. Oleh itu kami semua dari ahli parti umno terengganu yg dikutuai Yb Dato seri Idris Jusoh mengalu2kan malah menyokong sepenuhnya akan pemergian PM bersama isteri untuk menunaikan seruan jihad di bumi syria atau mesir dan mudah mudahan beliau berdua mati syahid di sana insyaallah. Klu pasal pengganti PM jangan risau saya Idris jusoh boleh dgn sukarela menawar jawatan PM.

1615 sapa yang bohong sapa tipu.itulah kita ni kana baca semua x kira media pakatan ker atau media yang ko kata media kerajaan jangan sampai orang kata ko ni dok bawah tempurong.
Beruta tembak ni 6 orang cedera ko kata tipu.
Mmg sah ko ni bengap tahap gampang.tak sampai 3 hari penjenayah dengan berani nya buat jenayah sbb kalau kena dengan pokis ada pehak yang bela mereka.
Udah2lah ko ni jadi macai bengap..
Kesian aku kt ko ni lebih2 lagi kt mak bapak ko sbb dapar anak bodoh mcm ko

1513 dh siarkan pon tp yang buat tak tau adalah media puak ko jer....

1603 ko dh buat tuduhan pada hakim ni.
Inisatu fitnah tanpa bukti kukuh.ko dh di kira menghina mahkamah ni.
Ko dh baca ker surat misteri yang di edarkan kt kedah tu?????

1615 tv 3 dan media tak lahanat tp yang lahanatnya adalah ko

Apa yg aku jangkakan tlh terbukti.maka jd orang kayo ler.rumah kampong kat bt 8 tepeng tu jual ler kat aku.

dua2 terlepas..

seronok£a polis tu ntah brp juta dia dpt sbg pelakon terbaik drama mahkamah altantuya,tp xpa,kebenaran pasti terserlah juga nt walau cpt atau lmbt

wah.. banyaknya MACAI UMNO BN kt sini.. haha.. perkataan MACAI dh sekian lama digunakan utk penyokong tegar gila babiz umno bn. alih2 skrang ada pulak yg sebut 'macai pr'. memang dasar otak slow klau dh menyokong umno bn. asyik nk pkai meniru n pkai idea org je. lawak2.. macai bodoh bertingkek tingkek..

M mendengar

A apa

C cakap

A anuar

I ibrahim

Dengan membuta tulinya puaka pakatan haeamjadah ko ni.itu makna macai bangang.

MACAI hanya utk umngok saja.

kesian aku tgk macai umno ni.. kene tipu hidup2.. byk2 macai komen kt sini sbenarnya 2-3 org je. komen lain2 tu org sama. yg tinggal dlm umno bn ni hanya yg bodoh2 je..

Anon 1542 Kenapa tak suruh suaranm yang dikatan pergi ke perancis bawa balik sekali majalah la france bigining sebagai bukti baru aku percaya cakap bodoh ko.kalau tiada sama lah ko macam beruk .

1617 x ada sesiapa pun rakyat suruh najib pi mesir yang ada dpa suruh geng2 samm pi kt sana ada faedahnya drpd guling2 kt jalan di malaysia ni.barulah aku tabik kt dpa tu.

Paling bodoh ialah puak yg nak guling berguling2 atas jalan raya...

1551 akuagaklah mungkin bontot mak ko dh kematu kot.cian nyer kt mak ko yerrr..

Mangkok ayun 1615.
Ko dh baca ker berita kes tembakan rawak kt penang tu.semua media dh kuar.yang x kuar media puak ko.
Jangan samapi orang cakap ko ni bangang dok bawah tempurong udalah yerk.....
Dasar macai budus ko ni

Anon oo.51. Ko tak baca buletin rakyat terengganu ke bengap? Ko ni tongong bodo macam lembu sharizat. Ko ni kena lah buka hotak sikit baca utusex je..tengok tibi 3 suku je..orang umno memang taik babilah tak tahu beza baik ngan jahat. Betullah madey paria cakap selagi ada umno melayu sentiasa bengap.

Semalam umno laknatullah meeting nak hantar bantuan kat plestin. Apa punya banganglah umno ni...geram akulah...hantarlah bantuan kat syria lah baghal umno laknatullah. Tapi ke mesir akan dipertimbangkan kata putera umno aziz paria. Dan mungkin akan hantar pejuang untuk mati syahid membantu rakyat mesir. Aku sarankan hang aziz salah seorang pejuang tu. Kemudian KJ. Kemudian najib. Mudah2 mudahan ketiga2 orang ni mati syahid di mesir insyaallah. Klu boleh tambah lagi iaitu hisham, nazri, zahid dan sabery mulut buih ketam. Dan mudahan2 semua mereka mati syahid hendaknya kami doakan. Diharap kpd semua rakyat mesia merestui pemergian mereka. Berita drp portal buletin putera umno.

Anon 17.23. Ko lak dah baca ke surat misteri antara najibultuya ngan altantuya? Klu belum baca, baca dulu..sebijik macam tulisan rosmoh.

lg bodoh yg nganga tadah taik tipu daya najib dan kunco2nya..

Mmg dasar puak kuat buat fitnah ko ni

Macai adalah sibongok anon 2208.banyak sangat mandi ayaq kencing bang non

Yang palung banyak buat taik dan kuat kencing adalah si non

Yg suka makan taik dan hirup air kencing ialah anon 18.58. Ha ha ha

2027 bkn kah mak ko yang tadah

Aku cadangkan pengguling2 atas jln malaysia pun turut serta agar berjuang mggulingkan kerajaan sementara mesir.
Mgkin taktik berguling mrk di sini berkesan di mesir....Bagi aku..klu mampus pun gerenti syahid...gerenti!
Klu berguling di malaysia demi mat jobor tu blm tentu syahidnya krn mmg sah kena laknat punyer!!
Mana tidak...dah sah cium dan liwat jantan dan henjut amoi china...gerenti berdosa mati demi mat jobor tu...

Anwar yg takut bersumpah laknat gerenti takut kena laknat....layak mati di mesir.

Kutuk org bukan main....anwar yg kaki liwat tu ko nak gelar apa pulak?

Gua setuju bebenor...

Ustaz kaunseling 3 pagi nak panggil apa plak and stopa spanda macam mana plak?????

Cer citer cer citer wahai anon 1551 sondol samdol

Enggan bg dna pun lepas gak ada aku kesah

You ulang saya saman....

Terang2 dh buat ada pengadu yang masih hidup x mahu bg keterangan bersumpah pon bebas.pelik ya.....

Bagaimana plak hakim dalam kes sipolan tu ya.nak panggil apa plak.kalau macam ni perangai korang yang bodoh tu

Karaoke dalam jamban pon ok gak ya

Cer citer

Taklah..mak ko yg jilat

lu mmg ngok la umngok...

Dia ada tulis minta para2 pengguling atas jalan supaya berjihad kat mesir drpd guling2 kt jalan di malaysia.dan termasuk anon bangang 1515.kaki penipu

Hahahaha anon 2003 dh marah dh
Jangan marah nnt kena jual.tp dh kena jual dh dengan harga 5 sen belah tujuh hehehe

Aku jilat mak ko

BERITA TERKINI / ANWAR IBRAHIM TELAH MENYERTAI UMNO !

jom kita masok umno ramai ramai !

blog milo suam ini macam tandas awam pulak aku tengok , umpama orang singgah buang tahi saja , carilah isu yang menarik lagi , banyak isu negara tak diketengahkan , tak kan balik balik atantuya saja , cari isu yang mengancam sikit ...

Buang masa dan menghabiskan boreh jor.dengan sesumpah ni

Blog copy paste mmg macam ni lah nak wat cam ner...umpama blog sampah.

Non 09.51. Gua tak setuju sebab kena ada rhim tamby yg kaki tutuh bawah umur. Kena ada juga isa samad bantot 3 kaki 2 inci sebab rhim boleh tutuh nanti isa bantot buleh tipu nanti. Dan anon 22.12 ko agaknya gua tengok macam dah biasa je henjot amoi ngan tutuh jobo. Klu gitu gua cadang lu henjot ang yen yen atau sarizat lembu kan lagi bagus. Heh heh heh. Sorilah umno bangkai sori eh.

Klu blog sampah ko yg menyebok kat sini sape suruh. Pi lah kat blog papagomo lahanat tu atau parpukari haramjadah tu. Selagi nama ameno memang sial.

0040 puak sebelah cni x ada yang kaki bontot.yang ada puak jo yang dh kuar dalam youtube tu.termasuk dengan ko sejali hehehe

0051 ari tu ko cakap kt aku mak ko dh kuarkan anak haram.aku tanya sapa ? Ko pon jawab anon 0051 lah aku pon cakap pada ko cian nyerrr lah kt ko yerk....
Aku pon nasehatkan kt ko pulah kt negaea barat sana x kira anak haram ke halal ke.x dak sapa nak hina ko.hehehehe

10:22 Apa lu komen ni .. nampak sgt lu makin bengong & bangang

Aku cuma nak menyedoukan diri kau yang bangang tu.pilih pemimpin yang moral dan akhlak nya x rusak lol......

Aku agak la mat dua org ni lama2 mati kelemasan sbb tak dpt oksigen.. lain kali bg lubang kat bagian muka tu, baru ada angin

Kesian yg bersumpah laknat kena Bala...

Ramai btol org besedara ngn altantuya..kahkah.. teo beng hock mati? Maniam or else mati? Beriya plak yg nak tuntut bela.. pandai lak korang nak ke depan ..asalkan isu mlibat kerajaan dan polis..bila sosilawati mati? Xda la akal korang nak ke depan... bila bin bin bte bte mati di mesir palestin syria... xde plak yg nak ke depan.. memasing tunggu arahan kerajaan..xda lak iniasatif nak bantu or bela .. tetiba lak mati akal
..kahkah..altantuya?teo beng hock?penjenayah 04?
. Dorang ni nak mati..mati lahh.. dah mati.. mati lar..apa peduli.. yg melayu ni lak lebih sudu dr kuah..

Yang aku pelik bin ajaib tu mana si SAMMpah x dengar pun nak bersolidariti....nak jambori ker...
Nak berkumpul guling2 ker..atau pakat2 ramai2 pi guling2 kt mesir ker...awat ketaq kot....

Kaki bontot tu dalm omno ialah najibulbontottuya sebab altantuya dalm smsnya kpd nabitulbontot kata sampai pedih2 jobo aku kena henjot ngan pelir kontot najibulbontottuya. Jawab macai jawab jangan tak jawab. Termasuk ko juga selain kaki puki, kaki jobo gak he ha ha.

Kesimpulan yg aku bleh buat dr komen kt atas...ternyata...komen puak umno mmg bodoh spt lmbu sharizat...sume komen dr umno/umngok ni mmg xbleh pakai..mcm babi gali ubi.....dh xleh jawab mula la guna bhsa lucah..ikut perangai najib...lpas tutuh bom....apa punya zalim...kawin la 2 najabi oi...xpndai patul babi bleh ajar.....nk awek mana....siam..plipinos...mongol...melayu kontot...haahaha...macai umno xleh dgr nma najib...mst marah..bapak ktakn....

Najib the grand thief auto malaysia..

Aku setuju dgn pdpt u bro....kita ikut cara bapak anwar brahim....pantat puki dan lubang taik sekaligus...kemudian buat video besi tayang satu dunia....
Wa sokong bapak anwar jadi pm biseksual melesia...biar kita sama standard dgn amerika atau mana2 negara barat yg sokong lgbt....

Anwar the grand bisex of malaysia.....:))

Nak berguling demi mat jobor a.k.a mat liwat pgayr tu rase nak muntah aku weii....
Klu mursi...tak kesahlah...gerenti syahid...

Belum ada lagi kedengaran pemimpin sebelah cni ditudoh kaki bontot melainkan si anu tu jer .dan ko juga anon1804.dh terbukti ko ni dh kena bontot dh......

The Mat Jobo of Malaysia

john jo boleh lh lantik jadi penasihat agama mat jobo ini..bible versi b.melayu sebagai panduan hidup....

Lame x dengo kabo aziz mat? Die pe kabo skang.. cite nowar je.. bosan la asyik cita mat jenin punggung tu.. dr dlu tunggu naik p.m ..xnaik naik.. ermm.. semoga keadaan aziz mat diberi kesihatan yg baik... amin..

Dia tengah bertaubat atas segala fatwa2 yang menyesatkan

A'ah baru terbuka minda aku.... Tgk bini najib si rosmah yg pakatan rakyat dok cerca selalu... Zuhud dan wassatiyah.... Maskot permata negara..... Hanya mampu pakai cincin berlian tak sampai 24,000,000 je... Hand bag pun murah jenama barkin setakat 8 bijik.....tu belom rais yatim... Dia sedar muKa tak hensem, rumah kata pergi, kubur kata mari, taste setakat bibik je... Wassatiyah sesangat

Pencacai ramai kat sini... Tak pergi ramaikan panggung wayang tengok tanda pusara ke? Pergilah kesian pertunjukkan pembukaan 12 org je.... Hehehe...
Jgn lupa pakai songkok tinggi ye...... Hahahaha.....

Altantuya mati meletupkan diri sendiri. Altantuya sebenarnya tak wujud kerana rekod imigresen tidak menunjukkan Altantuya pernah masuk ke malaysia...
Tutup kes.... Hahahaha.....

Pemimpim umno tinggi ke akhlaknye???

Tinggi ke idak ke x lah macam pemimpin ko yg suka depan belakang.macam mana nak jadi imam

Rais yatim???....kesian blogger korg yg fitnah tu kalah kena saman 300k..takda sapa nk tolong,pemimpin korg buat bodoh je skrg jobless...merayu2 mtk simpati..kesian..
anon 23:17 taknk tolong ke..

Anon18;04...dasyat lu ni pm punya sms pon ko dpt baca..ke ko ni tongong apa pemimpin ko ckp main terima je, jd pnyokong tu biarlh cerdik skit taklh asyik kena tongong je..

Haiiii dh tiga hari dh sepi jer x dak komen bodoh puak pakatan ni
Dah x dak idea kot nak buat fitnah
Atau menghormati hari merdeka kot
Tp kalu berterusan x buat finah lg bagus kan kan

Macai pr ini dah insaf. skejap lepas tgk filem tanda putera nti bila tgk the new village jadi petualang negara balik.

Emm..milosuam pun dah lama tak posting apa2...dah jadi milosejuk atau milobeku kot!!!

X dapat bayaran lagi kot.....

Mamak milo suam kasi satu...

Deiiii......macha milosuam x dak.
suddah tadak bulih minum..
sudah basi aiyooo macha you taktau kaa..

Mamak sya sudah dekat 10 hari saya takda bolih minom milo suam baaanyakk hauslah.....

Skrg ni dua2 dah didapati bersalah oleh mahkamah persekutuan. Che gu bard yg hebat ni xnak ckp apa2 ke? Dijgka ke tidak chegu bard? SAMM xjgka ke? Skrg nk ckp mcmne pulak? Kerajaan BN manipulate ke?

Aku pelik sb mahkamah tinggi dah jatuhkan hukuman mati kat 2 org ni dulu. Pastu dorg merayu then lepas. Che gu bard cuma komen dekat dorg bebas. Tp mase kene jatuh hukum mati dulu x ckp pulak. Mahkamah lihat pada bukti2 yg ada. Bkn ikut ckp kedai kopi. Pegila belaja undang2 lebih sikit chegu bard sebelum hanya tahu nak mengkritik dan hentam.


EmoticonEmoticon