Monday

Kisah seorang 'macai' yang malang


SEORANG 'macai' dimasukkan ke hospital kerana tiba-tiba tidak sedarkan diri selepas menulis perkataan "Anwar Aljuburi" berulang kali di akaun facebook miliknya sepanjang malam.

Hasil pemeriksaan doktor mendapati 'macai' tersebut memiliki simptom (tanda-tanda) seorang pesakit barah otak.

Selepas pemeriksaan lebih teliti dijalankan ke atas 'macai' tersebut, pihak hospital yang terdiri daripada pakar otak dari dalam dan luar negara berputus asa untuk mengubatinya.

Ikuti perbualan ayah 'macai' tersebut dengan salah seorang doktor yang merawat anaknya.

Ayah Macai: Bagaimana keadaan anak saya doktor?

Doktor: Pemeriksaan awal kami mendapati anak pakcik ada simptom sakit barah otak. Namun selepas pemeriksaan lanjut kami tak tahu anak pakcik ni sakit apa sebenarnya.

Ayah Macai: Kalau simptom sama macam barah otak, sakit barah otaklah tu doktor, takkan itu pun taktau! Bodoh punya doktor!

Doktor: Masaalahnya kami dah buat imbasan X-Ray dan kami dapati dalam kepala anak pakcik tiada 'otak'

27 comments

Macai tu ialah nuar brhim yg smpai skrg xl jd PM lg sbb xd otok hehehe..psstt aritu janji nk jd lecturer ek..bile lg nk tunaikn janji ni?ckp x srupe bikin..

LAWAK!
MACAI TAKDE OTAK!
NAK WAT CAM NE DAH...
KETENTUAN TUHAN!!!!
Hehehe...
JOKE OF THE DAY!!!

SOKONGAN PENGUNDI 53% LER CAI!
MELEBIHI SOKONGAN GOLONGAN TAK ADA OTAK YAKNI HANYA 46%... TAKKAN NAK BERHENTI!
APALAH BODOH PUNYE MACAI....! TAULAH OTAK TAKDE!!!!! BUDUHHHHHHH

cerita dogeng pengubat hati sbb Anwar x dpt jd PM hehehe apa pun lawak gak la crite ni x tau lak
pencacai PKR ni lucu

aritu crite pasal durian skrg crite pasal otak bagus lah sekurang nyer puak pakatan ni tahu melepaskan tekanan dgn buat lawak bukan ape takut giler lak sbb lmbt lagi PRU14 hehehe

takut Anwar anugerah tuhan tu x dpt jadi PM skrg ni pun dah 66 thn alo alo alo kecian lak aku dgn puak pakatan nie huhuhu

Keeesiiiiiaaaaaannnnnn

xdpt jd pm xpa jgn jd pm 47% udahla.malu 1 dunia tau.hahaha

lagi 7 hari lagi 16 september , lagi seminggu lagi anwar akan jadi pm malaysia ..hehe , mana banglanya...kihkihkih

Macai tegar Pr mmg bodoh dh tak blh di ajar....dh ckp byk kali PRU 13 kn kiraan undi bukan undi populariti lol.....kalau bangga dgn dpt undi cinadoll,cina singapork nk hairan apa..faktor PR majoriti popular pn disebabkn aura nuor juboq yg terkenal dgn kes meliwat dn video cinadoll..Kepada macai PR yang sememangnya bangang aku cadangankn hang cari 100 org cina lpstu panggil najib dan nuor juboq buat demontrasi aksi panas masing2..najib hang duk fitnah dgn c4nya..nuor dgn liwatnya dn cinadollnya..yg mana mereka lebih teruja n ghairah nk tengok..Jauh disudut hati mereka akan pilih demo najib pnya sebab benda baru lain dari yg lain dn ekstreme..tapi dgn terpaksa mereka pilih utk tgk demo nuor juboq walaupn aksinya sama aje dgn apa yg mereka biasa bt sebab TAKUT MAMPUS SEKALI KENA BOM C4 masa demo tu.bangang macai pr ni..benda mcmtu pn xblh faham!!!

ok la daripada Anwar tu dah heboh 1 dunia nak jadi PM 7 siap dah standby mlm pengumuman PRU13 kat hotel nak umum diri sendiri jadi PM huhuhu sekali kalah pergh.... ala kassim malu giler siot hehehe

nasib baik ada pencacai anwar yg guling2 atas jln nak anwar jadi PM utk cover malu hehehe mesti anwar ckp kat pemimpin luar negara

" You tgk ramai org guling2 nak aku jadi PM tapi SPR tipu klu x aku dah jadi PM"hehehe

X dapat jadi pm.
Jadi pm bayangan pon jadilah
Jiwa kacau betuiiiii

Mana hantu nya????? Hehehe

Mana mana mana

Oh mama aku mahu jadi pm

Oh papa tolonglah aku tolong lah tolong jadi akan aku pm

Lagi seminggu aku kan jadi pm.....

Budak kecik pon dah pandai cakap perkataan al jubori , habis nak buat macam mana , 1malaysia dah tahu perkataan itu , bila sebut nama anwar ibrahim , dalam otak masing masing dah terbayang perkataan al jubori ...maknanya anwar ibrahim sinonim dengan istilah aljubori , dah tak boleh nak buang lagi istilah itu lagi , anwar kalau mati pon orang akan kata al jubori juga , tak dapek den nak nolong laie doh !

SEBAB SALAH LAKU ANWAR IBRAHIM MENYEBABKAN TUN MAHATHIR TERPAKSA MENYEPAK ANWAR DARIPADA UMNO , KALAU ANWAR TAK ADA SALAH LAKU SAYA YAKIN ANWAR AKAN MENJADI PM HARI INI , PKR PON TAK WUJUD HARI INI ...

Bagus lah tu tgk lah anak siapa...

Kalau bapak mendidik pandai lah anak tu...

Lepas ni mesti kau bangga hahaha

Heran...dah majoriti tapi tak juga mat jobo jadi pm...
Sampai terguling2 para macai yg tak berotak tapi lawaknya mat jobo buat tak kesah....
Bodohnya macai...

Betul....dpd seorg pak sheikh menjadi seorg mat seks..Bukan saje lubang puki....lubang taik pon bantai jugak..

Aduhaiii.seronoknyer mencarut yerrr.wiridlahh.bangga laa wirid tuhh jd ikutan.x kira la geng mana pon.mungkin rasa dgn wirid lucah tuh kebal dr hukuman allah swt.rasa kebal teruskan.yg pasti lubang kubur semakin hampir dgn berlalunya usia.teepulang.aku hanya nasihat jer.x terima x per.nak maki pun x per.apa2 saje lah.

Anjing umno ulang benda sama...anjing kn...apa yg dia tau.......kesian....sapa yg marah komen ni....mmg ada anjing la dlm umno....em....cmner rupa xtau la...tp anjing ni mnyak naik pun diam ja.....anjing yg sgt2 patuh....tuan dia bg apa pun mkn..telan...hadam...walaupun tau dri sndr akn sakit.....nma pun anjing.....men best friend....jgn ada yg terasa...ni cita pasal anjing umno....jgn terasa........haha..

Geng2 PR da panas ooiii kita bako kita bako dorg lg bro hahaha. .nuar brhim dlntik mnjd PM BANGLA 40k brsama krjaan yg xd api...mane cite bngla n blackout ni ek diam jer skang ni huhuhu mmg PATI KNCING RAKYAT looo wooffffff kehkeh

Anjing2 pr dh panas bontot pasal 20sen pn dh ada nk cerai berai..manalh imannya ni..dh ketentuan Allah akan kejadian yg brlaku dlm dunia skrg..Allah bg uji sedikit pn mcm esok dh nk kiamat ,pulak tu ada yg taksub dgn fahaman mat sabu sampai bg selipar jepun bt hantaran nikah mutaah.Manalh harga diri puak pas ni mngaibkn diri sendiri bg selipar pd isterinya..kalau bg kondom adalh juga faedahnya..
Ni nk tnya mana yg kaki main bola kat padang..Bintang apa yg suka berkumpul atas padang?Tahi binatang apa yg paling banyak kat atas padang?puak mana yg suka berdemo kat atas padang....Mereka ini sama DNAnya...

KITA BARU BAKAR LINE SIKIT SAHAJA , PUAK PUAK PR DAH TERASA BAHANGNYA , KITA BANTAI PUAK PUAK INI CUKOP CUKOP , LINE TAK PANAS LAGI NI ..

Nak cerita tak dongeng..
tanya sama najiban

Bakar jer lahh setakat yg kamu semua boley.yg pasti di akhirat ada bakaran yg lebih dahsyat hingga x dpt dibyang disediakan allah swt bg mereka yg melampaui batasannya.x kira la anwar ker,najib ker,kaki baca blog ker,blogger ker,pencarut ker,haper ker,mati bila bila shj.mu.gkin kejap lg jer.senang jer bg allah nak cabut nyawa neh kan?rasa hebat or lambat lg mati?ikut suka lah.wa dah pesan.moga sama2 dpt manafaatnyer

itu belum cerita pasal pm sewel @ltantuya....bagus lah pemandunye...lg bijak dr upen..patutlah gaji besau2,pangkat besau2.tahniahlah bt dia yer..x lama lg kita akan mencapai wwasan 20sen 20sen.berkat doa semua pencacai ,pendapatan rakyat msia akn mwncecah USD20k setaraf Singapura,nilai ringgit rasanye sama kot dgn spura.tengoklah sapa perintah...HIDUP UMNOK.

Hehehe jeles n frust nmpk bile x dpt jd PM...sabo sabo, allah maha brkuasa.stiap kjdian tu ada hikmah yg trsmbnyi..manelah tau nnti MB slangor khalid jd PM plak..hehe cuba lg d pru 14..muhasabah dri n parti..PR mmg x bes ler..


EmoticonEmoticon