Tuesday

Pelancaran Jelajah #BantahTPPA & #AntiObama Malam Ini (Selasa 17Sept) di Taman Melati, Wangsa Maju


Kenyataan Terbuka

17 September 2013

Pelancaran Jelajah #BantahTPPA & #AntiObama Malam Ini di Taman Melati, Wangsa Maju

Selepas berakhirnya siri jelajah #Black505 yang menyaksikan beberapa kemuncak perhimpunan pada pertengahan Jun lalu, suasana perlawanan antara rakyat yang ditindas dan kerajaan zalim dilihat sejuk tidak bermaya. Di atas kesuraman ini juga, kesempatan diambil oleh pemerintah untuk terus menekan rakyat menyedari asakan dari rakyat sudah mulai perlahan.

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) tidak memandang ringan situasi ini lantas membawa perlawanan baru untuk rakyat bersatu melawan penindasan. Suasana ceramah umum yang selama ini menjadi medan penyebaran maklumat akan dihidupkan semula.

Maka bermula hari ini, SAMM bersama rakan sekutu akan menjengah ke seluruh negara dalam satu siri jelajah mobilisasi menentang perjanjian TPPA dan membantah kehadiran Presiden Obama ke Kuala Lumpur pada 10-11 Oktober ini. Siri jelajah juga akan dipanaskan dengan beberapa isu semasa termasuklah isu kesan kenaikkan harga petrol dan pemenjaraan 13 pejuang demokrasi.

Jelajah #BantahTPPA dan #BantahObamaKLCC anjuran SAMM, SMM dengan kerjasama Badan Bertindak Bantah TPPA yang dibarisi Majlis Tindakan Ekonomi Melayu (MTEM) akan merentasi 13 lokasi di seluruh tanahair sebelum kembali semula ke Kuala Lumpur dalam satu pentas kemuncak yang mungkin mempertemukan dua tokoh terbesar tanahair. Jelajah ini juga akan memastikan orang ramai dari seluruh negara akan bergerak dan sampai ke Kuala Lumpur pada 11 Oktober 2013 demi satu perhimpunan di KLCC 'menyambut' Presiden Amerika, Barrack Obama dengan cara tersendiri.

Aksi pelancaran Jelajah #BantahTPPA akan berlangsung malam ini di Taman Melati, Wangsa Maju dianjurkan oleh SAMM Wilayah yang diketuai oleh sdr Azmir Hj Mustaffa dengan kerjasama PKR Wangsa Maju. 

Pentas pelancaran akan digegarkan oleh YB Tian Chua, Dr Hatta Ramli, che'GuBard, Hishamuddin Rais, wakil mahasiswa Safwan Anang dan Adam Adli. Turut hadir di pentas adalah wakil NGO #BantahTPPA antaranya Nizam Mahshar (MTEM), Cikgu Azmi (MAPIM), Syed Ibrahim (IKRAM), Azlan Awang (Blindspot), Sivarajan (JERIT), Anas (Blindspot).

SAMM menjemput seluruh warga kota untuk hadir bersama menghadam maklumat mengenai bahana perjanjian TPPA dan isu semasa yang menghangat. Pesta kesedaran akan terangkan semula biarpun sekadar berbentuk ceramah sebagai pemula, ia cukup menjadikan api kemarahan rakyat dinyalakan sebaiknya. Cukuplah waktu rehat, kini tiba masanya bersama menggerak massa menyelamatkan tanahair.

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

124 comments

KEHKEHKEH! Mana ada bangkai kat situ ada langau, x habis2 bkumpul konon nak pjuangkan negara, PIIIRAH! macam la rakyat malaysia xtau tektik dan teknik puak langau ni, konon bkumpul nk slamatkan negara tp yg sbenar nak menjahanamkan negara, PTUUIH!

KEHKEHKEHKEH! Anti obama konon, suda la SAMM, cari le kerja lain yg berpekdah, potong lalang ka korek longkang ka..

Kelentong 16 september.

16 september - mendapat sokongan panglima tentera dan perkenan Agong utk jadi PM..kikiki.

Jangan lupa tin milo semasa himpunan itu , mintak sedekah sikit sebab pas tak cukop mentedarah , dan lagi satu suroh hisyamudin rais remaja usang itu kahwin cepat kerana dah tua sangat la ...

cing peng dah mati...hahaha

Hehehehe.kesian puak2 nehhh.lagi korang bakar kutuk hina lagi semangat n makin menjadi2.milo oo miloo.syabas laaa kat kau.tanpa mereka neh rasanya dah lama blog milo suam neh arwahh.kah kah kah.teruskan kengkawan dgn kutukan tuhh.asal jgn carut lucah udah la oiiii geng mana2 pon.leceh la kalo time kene cabut nyawa nanti termencarut kaw kaw.dah lama dah izrael tuh dok ikut kita semua.tunggu masa jerr.senarai kat dia dahh.x caya carutlah bnyak2 lagi sampai putus nafas.

BANGANG PUNYA PENGUNDI BN.. NGKO PUNYA PASAL HARGA MINYAK NAIK... PATUT KAU ORG YG KENA BAYAR LEBIH..

Terbaik dari air gunung

Aku John jo

Hhehehehehehe.....kesian dgn langau nak berhimpun nie....
Biasalah langau...pecinta lobang taik....hehehehe

BANGANG PUNYA MACAI MAT JOBO....KORANG BERGULING...MAT JOBO DAH JADI ANJENG DAPIG UTK PENGGAL KEDUA....BANGKAI!!!

Dari dulu mat jobo...mmg kaki kelentong no1 mesia...
Aku klu manusia mcm tu dah aku ludah muka dia...buat penat jer rempuh fru dan berguling2 atas jlnraya..
Ostad jo jobo...msh sayang ker pendubor agung korang tu????hehehehehe.....

Sokongan panglima dan sultan kiram....mmg sial!!!

Hahahahahahaha.....

Ada hati nak bawak bangkai cinabeng tu balik malaysia....dasar syiah pukimak....

umno dah bakar line ni , mana macai pakatan rakyat ni , senyap je ! tak menyengat pon ! ..kehkehkeh

Aik xkn nk mlwan tokey kot..kang george soros tarik balik subsidi kang susah kang hehehe

Ostad jo jobo akan kluarkan hadis sokong pelobi mat jobo tu...korang tengok lah..

BELILAH BARANGAN MAKANAN KELUARAN BUMIPUTERA ! BERSIH DAN SUCI LAGI MURNI !

Ni yg komen kat atas ni org panggil mat bolos.. sebab tu suka sebut jobo..kikiki

betul..betul..betul.. dan yg penting halalan toiyiban

16 SEPTEMBER ADALAH CUTI UMUM UNTUK MERAIKAN :

1. HARI MALAYSIA

2. MATINYA SEORANG KOMUNIS YANG DIANGKAT SEBAGAI HERO OLEH PUAK DERHAKA.

3. HARI RAKYAT MALAYSIA DIKELENTONG BERBAKUL-BAKUL.

anwar tak power lagi , sekarang kita nak fokos dengan agenda bumiputera yang akan dibawa oleh najib, kita tak ada masa nak layan karenah tiga suku anwar ibrahim itu !

Isshh bukan marin ke nuar brhim angkt sumpah jd PM?huhuhu tahniah dato sri..

Ostad jo busy mlm ni pi tahlil chin peng dn bt sembyg ghaib chin peng tk blh blik malaysia.....jo hang punya punasihat idolalh dh terang sokong syiah...hang tknak keluar dr bertaqqiyah ke...





PKR dan pengikutnya semua hipokrit.




Tahu x bahwa anwar ibrahim tidak pernah sesekali memperlekeh TPPA?

Beliau pernah komen, tapi tidak pernah menolak TPPA, sebab apa?


Sebab anwar ibrahim gentar jika us menarik kembali sokongan terhadap beliau.


Buka mata wahai pengikut bendera mata satu.

Ikut kau lah macai dapat duit sanggup gadai bangsa...

Ini mahathir kata tau...

Dasar umno tak pelik...

Dan aku pelik puak umno suka melalut...
Asyik bab jubo aja...
Mai lah kes pd apa cerita tak habis lagi ni...

Hahahaha

Kelakar macai ni...
Wah penuh semangat pejuang lah konon...

Yang pm sokong tu nak lancarkan tu kau kata apa pulak???

Tak lah aku sayang yang ada kuasa dah kantoi kat pd...
Jadi pujaan...
Siap yang tangkap tu kene tukar jadi salah...

Pasal ada kuasa yang mencergah and nak jalankan hukum Allah ditukar...
Yang inkar hukan Allah di puja di bela...

Ini baru aku sayang...

Hahahaha bukan yang polis cari dulu orang kuat umno ke???

Macai macam biasa jalankan propaganda hahahaha...

Aku rasa kau ni macai kecik anak aja ni....
Kawan lah dengan orang besar umno baru kau tahu siapa yang arahkan hahaha.

Kecoh lah lu....
Macai lu nak projek ke habis2 lu usaha ni....
Lu dapat taik aja lah cai tak sedar lagi ke yang besar orang lain sapu cai...

Lu menyalak lah siang malam pun lepas habis ni lu nothing lah.

Meroyan hahahaha

Mca tolak hudud...
Anjing dalam umno semua diam...

Ini baru kata anjing taat tuan...
Yang kalah pun dapat tutup mulut umno...

Diam cina kutuk,hukum,Allah ini lah umno anjing mca...

Agama mana yang kantoi bebas yang menahan amd jalankan tanggungjawab kene tukar...

Ini ajaran siapa ni...
Sila jawab macai umno...

Spin punya lah

Wow agenda bumi putra hahaha...
Betul tu kita lantik melayu bagi jawatan setaraf menteri...

Kayakan anak melayu...
Bagi kuasa pada anak melayu...
Bagi jawatan besar taraf menteri...

Naikkan harga minyak...
Tipu harga kereta turun...
Naikkan cukai dengan gst...
Masukkan perjanjian tppa...

Tipu orang kampung...

Ini baru agenda bumi putra...

Tanda anda ahli umno...
Atau macai sejati

Isu:
1.minyak naik
Manusia waras: kerajaan patut ambik langkah memastikan tak ada kesan kepada rakyat terutama masyarakat desa.
Ahli umno: ini salah annuar, kenapa dia tak angkat sumpah kes saiful, pencinta lubang jubo

2.perlaksanaan cukai gst
Manusia waras: kaji balik kesan kepada rakyat dan ekonomi rakyat agar rakyat tak beban dengan kenaikan harga barang.
Ahli umno:kenapa annuar tak saman eskay, tak tgk ke muka annuar jelas walau video hitam putih.

3.kemasukkan tppa
Manusia waras: jika kemasukan tppa dan gst dilaksanakan ia akan memberi impak besar pada rakyat yang berpendapatn rendah
Ahli umno: takkan kita nak sokong mat jobo dah stopa ali, pas adalah syiah asyik bertaqiyah.

4. Perlaksanaan aes
Manusia waras: kaji balik dan perlu seimbang antara rakyat dan pemimpin. Kaji semula perlaksaaan dan had laju jalan raya.
Ahli umno: pakatan melacurkan kalimah Allah.. Kenapa Anwar tak nak sumpah. Kau dah tgk video stopa ali.

5. Krisis mesir dan syria
Orang waras: kita kene pertahankan islam... Kene pertahankan pemerintahan yang adil zaman kebangkitan islam bermula
Macai umno: ini semua salah annuar, mat jubo, pas itu syiah dan bertaqiyah....

Berbeza pendapat dan cara fikiran...
Persoalan berbeza tapi ucapan tetap sama...
Paling bodoh semua isu akan dilibatkan annuar dan pemimpin pakatan...

Kadang2 walau korang bodoh sekalipun...
Bodoh itu berselang selilah dengan jangan tunjuk bodoh...
Simpan lah bodoh tu...
Kalau nak guna pun guna sampai habis jangan sampai anak pun jadi bodoh ikut sebut mat jobo macam bapaknya jugak...

Tapi nak kata apa...
Aku petik kata ustaz dalam konteks pemahaman aku sendiri...
DAH TAKDIR ALLAH PENYOKONG UMNO NI BODOH
Ps: bagi yang terlibat sahaja.

ORG 3 SUKU WARAS:mmprcyai anuar ibrahim PM 16sept ,40K pengundi hantu bangla,mgira undi dbwah plita mnyak tanah...hahaha...itu adlah MACAI2 hancing PR.

Caya la bro.hehehe

7:13 Jawapan drp mat bolos yg bodoh dan tak ada otak..

Langau2 umno bangkai babi dia memang suka. Hehe. Umno kan memang bangkai. Hehe. Yg najib sokong amerika tu sebenarnya takutkan yahudi sebab dia kan duduk bawah arahan yahudi apco. Itulah dia langau umno...memang suka bangkai terutama bangkai yahudi. Hehe. Klu sebut yahudi mintak ampun terketar2 kepala lutut sanggup buat apa saja. Klu sebut islam carilah jalan macam mana nak hapuskan. Hehe. Umno ni memang lahanatlah kafir.

Umno memang munafik tak the pendirian. Tu hari benci amerika konon tapi sekarang sanjung2 pulak. Yuhudi memang bersikap munafik. Kan umno yahudi tegar kan? Konon berjuang melayu...khak tuui...meranapkan bangsa ade la. Hehehe kui tui.

Memang dari dulu mat jobo najib ni memang selain kaki puki ialah kaki jobo. Abis jobo ziana dipantaknya sampai melecur kat n.9. Hehe.

Najib dan dolah dapat pingat kebesaran sultan kiram...apa nak lagi. Kan umno ni memang suka pangkat2 dan gelaran asalkan dapat tengoklah dia melenting2 macam nak gila suka gembira. Nampak sangat bodo . Hehe

Yeker?

Selama ini pon rakyat malaysia nampak anwar ibrahim lah makhluk boneka amerika.

Tersalah keluar statement pasal yahudi selang seminggu membuat lawatan rasmi ke amerika. Atas kapasiti apa melawat amerika? Bukankah untuk memohon maaf kepada pelobi yahudi di amerika?

Korang memang kantoi la PKR...

Mana statement2 pedas dari ketua umum anwar menempelak TPPA? Mana?

Rasa rasa kita orang pas akan keluar pakatan rakyat, signal pas keluar pakatan rakyak dah pon bermula, dari hasil risikan kami tanda tanda kearah itu semakin jelas, kita tunggu dan lihat sahaja perkembangan selanjutnya nanti, ramai bagi pihak pas akar umbi menyeru supaya pas keluar pakatan rakyat !

Suruh Aziz puetra umno paria bangkai penipu tu dulu kawin cepat jangan nak pi siam je korjo memuki.umno pun tak cukup mentahkedarah sampai abis duit rakyat kena sapu. Rm 52 bilon lesap gitu je tak siasat2 pun tapi yg sonlap tu diberi habuan pulak jadi menteri. Apa punya baghallah umno babi ni.

Dulu mana ada sambutan ari mesia. Dah sibuk PR cakap baru ada hari mesia siap bagi cuti lagi. Bongok punya umno. Hehe

Najib kaki pembohong nak perkasakan ekonomi melayu? Boleh lancap pelir najib pembohong tu lah. Najib dah tarak power dah sebab dah nak jatuh dlm pau nanti. Hehe. Untuk bohongkan ahli umno buatlah macam2 agenda. Peerrrh jangan caya wahai ahli umno. Kamu tak serek2 ke kena bohong. Kali ni kena lagilah nampaknya sebab ahli2 umno memang bodo2 baghal lagi cerdek lembu lagi cerdek. Hehe.

Boleh beli barangan bumiputra tapi jangan yg orang umno buat. Hehehaha

Kesian orang umno nak berhimpun obama datang. Memang jenis langau yahudi. Bila yahudi datang berpusu2lah langau yahudi sambut. Wa rasa wa nak kasi hadiah taik babi kod orng2 umno yg dtng menyambut obama. Umno memang langau hijau urung bangkai babi.hehe

Umno kaki taik babi...sambutlah ching peng yg kamu buat perjanjian damai tu. Cita2 ching peng di mesia sekarang ni dipindahkan kpd perjuangan umno. Sebab umno buat hubungan baik ngan komunis sampai bertukar2 pemuda2 dan putri antara umno ngan komunis di cina. Walhasil umno sekarang ni memang komunis bro.

Amnu memang lahanat tak sedar diri dulu dan selamanya. Sangup gadai ekonomi kpd amerika. Ni obama nak datang..bukan main orang2 umno buat persiapan untuk tauke yahudi. Kan umno juga yahudi laknatullah. Klu tak caya nanti perjanjian tppa yg dibuat tanpa pengetahuan rakyat akan diluluskan sebab takut ngan yahudi. Tppa tu boleh jadikan mesia hamba kod amerika tapi bangsa umno memang bongok tolol tentu akan dipersetujuinya. Umno memang bodo dari dulu lagi sampai ke lani bro.hehehi

Barangan yg orang amnu buat hukumnya haram dibeli. Kui kui kui.

Kenapa tersangat bongok pemikiran orng umnu? Wa tahu jawapannya iaitu sebab hari2 mentahkedarah duit haram dan hari2 cakap bohong dan hari2 menghina islam. Sebab tulah tarak hidayah sampai mampos. Sementelah pulak kaki judi dan kaki taik arak dan kaki pelacur...sama jugak macam pemimpin2 umno kaki arak dan pelacur...mana nak ada berkat. Hihi

Pas nak keluar pakatan? Ke umnu yg nak keluar barisan...? Mac dah nak keluar gerakan dah nak keluar..umnu tunggu apa lagi? Pendeknya umnu dah takde pelampong dah dah nak tenggelam weeeh. Huh huh

Akhir2nya dlm umnu cuma tinggal mat2 banggela ngan mamak2 seprti madey paria tu je. Katanya kj nak kena cabar ngan mat bangela hehe. Aziz paria pula nak kena cabar nga mamak hehe biar sesama mamak berkelahi hehe. Kj pun mamak jugak bro.

Ajaran mana yg pemimpinnya kantoi berkhalwat dgn bini org pukul 3am..di lepaskn bgtu sahaja oleh tuan guru nya ...

Berita terbaru diterima madey nak masuk calon presiden lawan najibultuya...kah kah kah. Aku sokong madey paria darp aku sokong najibultuya sebab medey boleh putarbelit. Najibultuya sibuk nak cari celah kelengkang je. Madey punya barang dah tak naik dah sebab tu tak sibuk nak cari celah kelengkang. Kah kah kah.

Umno tanpa mca dan mic boleh perintah ini malaysia, pm tetap najib , umno bukan macam pas mintak nyawa dengan dap , taholol siasah kepala nik aziz lah..

Betul ke haram bro? Klu gitu wa tak mau belilah barangan yg dibuat oleh orng umno.

Umno tanpa mca dan mic boleh perintah ini malaysia, pm tetap najib , umno bukan macam pas mintak nyawa dengan dap , taholol siasah kepala nik aziz lah..

Orng amno bukan buat barangan tapi jual barang celah kelengkang je beb. Puteri2 umno ada tawar wa cuma 20 henggit je bro. Tengoklah jahatnya puteri amno bro sanggup jual barang celah kelengkang. Kah kah

Betul ke bro? Wa nak juga rasa bro! Tapi orng umnu ni bukan je jual tu tapi depa jual dadah tengok je adik noh gigi palsu tu..pengedar dadah..umnu bukan main kuat hangit macam bau ketiak..tapi pengedar dadah..lepas tu aleh2 buang kes bro.

Kerusi dun dan parlimen umno yang bertambah semasa pru 14 tempoh hari sudah cukop umno perintah malaysia , tak payah bahlol tak serasi pas dalam pakatan rakyat !

Pada umno mana ada halal haram semua depa sebat je bro taik pun depa makan babi pun depa mentahkedarah apa lagi arak tuak. Najibultuya ngan rosma tu hari2 mentahkeradah arak. Siap ada mini bar kat rumah dia beb. Rosma klu tak mentahkedarah arak mengeletar seluruh badan sebab ketagih. Aku yg beritau ni kawan aku yg jadi body guard najibultuya. Heh heh heh

Samalh dgn PR ckp berdegar2 rukun islam lh hududlah tp Qada dan qada dr Allah masih x percaya. .sebabtu ketentuan dr Allah tidak izinkn PR memerintah negara....tahu akn kemudaratan yg bakal menimpa negara sekiranya membenarkan PASSYIAH DAN PKR YAHUDI LAKNATULLAH mentadbir negara....

Ajaran mana lagi klu tak ajaran amnu lahanat bro. Mufti amnu yg beri fatwa bro. Ulama amnu fuckhull barry yg beri fatwa bro. Sebab fuckhull barry kan hentam pelacur sampai kawin lari kat siam bro. Hehehehehe fuck amnu.

PAS KALAU MENANG SEMUA DUN DAN PARLIMEN SEMASA PRU 13 SEKALIPON BUKAN DAPAT PERINTAH MALAYSIA, TAK ADA MAKNANYA , JANGAN HARAP ORANG PAS NAK JADI PM, KESIANNYA LEBAI LEBAI KAMPONG YANG SOKONG PAS UNTOK HARAPKAN ORANG PAS JADI PM..

Suruh aziz paria putra amno tu kawin dululah bro. Jangan nak tutuh celah kelengkang pelacur kat siam je bro. Kami kat kedah tahu sangat siapa pemimpin2 amno pergi ke siam bro. Menjadah apa ke situ klu tak benda celah kelengkang. Huh hu

Amnu HARAMJADAH.

biasala macai pr ni akan hentam kerajaan isu TPPA sebab perjanjian ini akan menyebabkn kekuasaan ekonomi china berkurangan..bangsa mana yg kaya kat malaysia ni.????.macai2 ni terpaksalh jd barua dapig utk mmbalas balik jasa pengundi cina yg mngundi mereka sebab hidup dlm tolol siyasi mereka...sebagai imbuhanan nanti pi lh rumah2 urut yg bercambah kat selangor ini dpt free 1 hour...lpstu melalak nk bt hudud tp pi tibai juga pelacur...apa cer...

yang buat rosak parti pas itu adalah golongan anwarinas, sebab itu pas tak boleh pergi jauh !

melantak jobo pn jobo perempuan bukan jobo jantan mcm idola macai PR tu..patut bodoh sokmo sebab main jobo..

Bukan langau je umno ni tapi ulat taik beb. Dimana ada taik disitulah ada ulat taik beb. Ulat taik takkan makan benda2 lain beb dia cuma mqkan taik je. Haha

Bukan haramjadah je tapi laknatullah.

Tapi dulu masa najib belajr kat uk dia baik ngan gay2 pondan mak nyah. Ko tengoklah gambar najib masa tu kat blog di uk. Terang2lah kaki jobolah tu bro.

Betul tu betul.

Sebab tulah masa dia jadi mb pahang dia selalu setiap 2 minggu sekali ke singapura pergi ke kelab pondan.

Yg tibai pelacur tu menteri2 umnu bro pemimpin2 umnu bro. Ko pun tau kan? Wa malas nak cakap sebab semua rakyat taulah bro. Pemimpin umnu dari atas sampai bawah semua kaki pelacur termasuk fuckhull barry ulam umnu.

Najib yg bini dia 3 kaki 3 inci tu ke bro? Alaahai bagi madeylah pulak bro? Sebab madey nanti boleh putarbelit orang umnu lagi sekali.bila madey jadi pm semula barulah rakyat semua suka bro. Suka apa? Suka kena belit. Hehe

Ye ke bro? Wa ingat pm kasi kpd tu mamak paria kutti lagi baiklah bro sebab itu paria kutti boleh buat menara umnu yg barulah bro. Itu paria kitti best lah bro dia boleh simpan itu duit rakyat banyak dlm dia punya akaun bro.sekarang pun dia sudah kebas duit 44 bilion usd bro. Tapi wa sayang sama dia bro sebab dia punya hidung macam mat nispu bro. Hehehe

Itu umno pun sudah tarak baik sama mca mic dan gerakan. Mca mic dan gerakan mahu keluar bn. Jadi yg tinggal umno je bro. Jadi umno ni macam dah nak terhapus. Syukurlah klu gitu. Tapi yg pelik madey nak masuk tanding lawan najib bro? Tak cukup2 ke duit 44 bilion usd tu ke? Lahanat punya madey.

Tadi bloger umno kata najib sewel. Kah kah kah.

Sembang aje bglh bukti macai..wa pun boleh ckp nik aziz pn ads tibai pelacur siam masa zaman mudanya macai...mana lg keji main pelacur ke main isteri orang macai...hang kata teror hudud...pemimpin mana yg tibai bini org...semua rakyat pn tahu macai...

Golongan anwarinas hahahaha

Aduh siapa lah yang bawak terma tu aduhhhhh macai oh macai banyak baca media umno lah fikiran kau tak berkembang

Wo...muka anwar ibrahim a.k.a aljobor....dah tegang bro...kalah muka ostad jo jobo yg pegang bendera dapig....hehehehe...

Bapak gay korang raja hipokrit.....ada berani ker dia nak sangah tppa tu???
Klu berani...mampos dia kena belasah oleh pelobi zionis nyer

Berani buat fitnah cai...nanti kena Bala...hehehe.
Mat jobo a.k.a pwndubor dan pemuki agung korang si bapak anwar brahem dah sah video besinyer....99.99%..
Takkan ko nak sembah makhluk kaki putar alam korang tu....hish...hina sungguh jadi pengikut mat gay liwat korang tu....
Ostad jo jobo jer yg sayang sangat....hehehehe...

Huhuhuhu umno jaguh kampung...

Bagi duit cash ma nak menang siap janji akan bagi duit lagi asal undi UMNO.

Serious lah kalau nak jadi rendah pun jangan pergi serendah tu.
Dalam dunia ni mana parti politik yang bagi duit???

Ini umno sudah terdesak punya woooo
Tahun ini punya brim apa cerita.

Gila rendah wa cakap lu bagi duit siap janji nak bagi seribu aduhhhh gila low punya parti lah beli undi oh tapi janji politik bukan rasuah hahahaha

Tak sangka umno akan pergi serendah itu. Satu ketika dulu umno agak kuat now umno adalah rendah.

Mca pun tak banyak cina sokong...
Sebab tu bn ni tinggal orang bodoh umno aja.

Tgk aja macai kat sini kau dah tahu betapa bodohnya penyokong umno.
Lain takde...
Orang lain kaya raya korang menang sorak ajalah

Hahaha....klu dah terbongkar....akan terbit novel..'Hari2 terakhir riwayat seorang pendubor a.k.a bapak lanun kiram pgayr'..
Aku gerenti novel itu laris mcm macai2 berguling atas jlnraya....hehehehe

Mat jobo selalu ke siam buat video lucah....kwn aku di overseas kata....hiiiii...mat jobo bakal pm fuckaton buat video besi...uweekk...memalukan fuckaton jer....

Negara komunis dgn pengganas komunis tak sama la mangkuk pgayr oiii...
Ko nak telan abu mayat dia...pegi ler ke bangkok...bawak sekali mat jobo...gerenti ada main dgn minah siam sekali....2 dalam 1....hehehehehe

Eleh...hudud cuma bhn nak kutuk org...
Mani festa korang tak ada hudud pon....korang nak karpal sink mampos baru letak hudud sebagai agenda....ptuihhhh...dasar munafik....
Mat jobo setuju jika hudud tak ada....bebas mendubor dan memuki...hehehe

Hebat lagi fuckaton....org yg sah mendubor dan memuki dgn video besinyer nak lantik jadi pm....
Giler tu cai!!!!hehehehe

Huhuhu...
Umno adalah parti yang merayu pada rakyat.

Hahaha kau tak tgk ke orang merayu.
Beri peluang pada umno.
Beri peluang pada umno.
Hahahahah pelik gila selama berpuluh tahun ni apa yang umno buat.

Beri peluang umno buktikan hahahahaha
Aduh orang bodoh memang tak sedar benda ni hahhahaha.

Aduh gila sedih tgk pemimpin merayu.
Dah tu bongkak...
Tapi well tahniah sebab masih wujud melayu bodoh yang tak sedar.

Maka UMNO kekal berkuasa.

Pelikkan masa pilihan raya dulu macam2 isu perkauman keluar dah habis semua diam aja.

Adehhhh orang umno memang bodoh tak nampak benda ni dah jadi trend pemimpin bodohkan korang.

Selagi ada melayu bodoh selagi ada melayu miskin maka selagi itu lah umno boleh perbodohkan korang.

Well aku belum nampak lagi mca or mic nak junjung bendera umno.
Itulah kegagalan umno.
Barisan adalah parti perkauman.
Well
Aku tak rasa macai sedar sebab terlalu bodoh untuk sedar

Puki bini dah kering...puki chinadoll dicari...
Tak cukup....lubang taik pon dicintai...
Mat jobo...mat jobo
Patut pengikut ko semuanya sewel mcm ko jugak...hehehe

Trima kshlah fuckaton....krn hari malaysia dilancarkan oleh mat jobo...hehehehe

Mat jobo kelentong rakyat selangor...tak nampak ker????hehehehe...blm pegang mesia...

Yang nak mampos berguling2...mat jobo senyum riang angkat sumpah...dasar sesumpah...hehehe..
Bangkai nie patut bagi makan buaya jer...

Hahahaha...

Macai tu dia dapat berita dari mana wahai sedara ku yang mulia.

Macai tu baca utusan baca tgk tv3.
Saudara aku Yang mulia sekalian kita dah tak terpedaya lama dah.

Macai macai kaji balik hubungan tak semestinya nak keluar aduh kesian macai.
Tapi pelik bila orang yang panggil parti ajaran sesat mintak pulak pas bergabung.

Hahahahaha umno oh umno aku doa lah jangan lah melayu kekal bodoh di bwah UMNO sedih aku tgk

Mat jobo mana percaya qada dan qadar....macai dah 3 suku...senang kena kwncing....
Lupa sapa paling berkuasa....

Mat jobo lagi hebat...lubang puki dan lubang taik sekali main...macam dia mainkan otak dungu para macainyer....

Fuckaton harapkan cinabeng dap jer....berdegar bercakap...akhirnya kena kencing mat jobo...

Dari umno yang tolak hukum Allah beria pembela islam hina nabi.

Kata Quran tak sesuai.
Quran kene kaji balik.
Membiarkan mca kata pasal hudud menghina hukum Allah.

Pemimpin kata takkan laksana hukum Allah.

Pemimpin nak pisahkan agama dengan politik konon bahaya.

Ini ajaran siapa pulak???
Nabi ajar macam mana???
Apa umno islam buat???
Mana yang ajaran nabi menjadi amalan umno???

Cuba tunjuk macai umno yang bodoh

Aku setuju benar....nak angkat bangsa melayu bumiputera n india...pas dan pgayr tak akan mampu!!!
Mrk menang pon hasil percaturan bijak dapig...nak harap mat jobo n geng....ptuih...mampos...hehehe

Siri kedua tanda anda macai umno...

Isu...
1. Pakatan menolak dasar gst...
Macai umno : inilah dia melayu sokong dap, pas syiah Anwar main jubo dan China doll
Yang berakal : kebenaran adalah benar walau dari mereka yang fasik... Kerajaan harus kaji dasar gst

2. Syiah dalam negara...
Macai umno : pas ialah syiah semua bertaqiyah.. Dan kenapa Anwar tak nak bersumpah
Yang berakal : syiah adalah kesesatan dari sudut akidah... Tapi menyokong pengikut syiah yang menegur pasal dasar negara dan ekonomi tidak jatuh sesat atau lucut iman.
Kebenaran tetap benar walau datang orang fasik.

3. Masalah rasuah negara...dan ketirisan
Macai umno: nak ke cina takluk Malaysia nanti cina akan pegang Malaysia, pakatan lacur kalimah Allah, korang dah tgk video besi... Kenapa Anwar tak nak bersumpah
Yang berakal : masalah ketirisan membimbangkan, masalah defisit negara yang semakin teruk, hutang negara bertambah kesan dapat dilihat dgn pengurangan subsidi...
Pemimpin pakatan membawa suara kerisauan rakyat.

4. Pencerobohan sulu
Macai umno : 100% kerja annuar mat jobo
Yang berakal: kenapa menteri keselamtan dalam negeri lambat bertindak dan tak menganggap ia ancaman sedangkan mereka membawa senjata...
Bersih dikatakan mengancam negara hanya sebab nak pilihan raya adil... Bawak senjata tak membawa ancaman.

5. Isu minyak dan harga barang...
Macai UMNO: korang memang penyokong lubang taik, lacur kalimah Allah, tak tgk ke video China doll, cina akan gugat bangsa melayu
Yang berakal: kerajaan harus berjimat dah kurngkan perbelanjaan tidak perlu seperti menara warisan rakyat... Yang menelan kos berbillion ringgit yang tidak memberi manfaat kepada negara dan rakyat. Kerajaan harus memberi fokus kepada masalah ekonomi rakyat terutama masyarakat desa.

6 kes khalwat port dick son
Macai umno: nak ke sokong kaki jubo kaki pelacur, dap cina ada agenda pas itu semua syiah dan bertaqiyah. Mana ostaz jo jobo???
Yang berakal : sah korang memang macai hahahaha

Kan dah pesan jangan tunjuk bodoh...
Kenapa berusaha sangat susah nak tunjuk korang ni macai...

Siapa pun termasuk ambiga kalau yang diperjuangkan tu benar tak salah sokong...
Bukan annuar, bukan rafizi bukan pas atau pakatan yang kami sokong...
Kami bukan macai parti macam korang...
Korang mungkin anjing belaan.

Tapi kami menyokong dasar yang memberi manfaat kepada rakyat, mungkin ia disuarakan oleh seorang cina, mungkin seorang India, kebenaran adalah benar walau ia diperjuangkan oleh seorang kafir.

Tak bererti menyokong kekafiran dia...atau mengatakan agama dia adalah benar tetapi perjuangan dia pada ketika itu adalah sama dengan apa yang kita perjuangkan.

Seperti juga dizaman selepas wafat yang junjungan kita... Puak kafir bersatu dengan umat islam mempertahankan tanah dan negara bukan bermaksud umat islam masa tu menyokong agama puak kafir itu... Tapi perjuangan masa itu adalah pada dasar dan matlamat yang sama.

Lepas ni jangan jadi bodoh tau macai...
Kalau tak faham jugak
TAKDIR ALLAH LAH KORANG AKAN KEKAL BODOH PIANG AND JADI MACAI UMNO

Pas dlm fauckaton tak mampu hapus syiah....hadi dan n.ajis tak mampu masukkan hudud dlm lubang taik mani festo fuckaton...ostad jo jobo..kenapa????

Sapa yg paling berkuasa dlm fuckaton....cibai dapig ker atau ostad2 fuckaton???
Eleh...nak kutuk...tengok lobang taik ko dgn cerminlah cai....ajaran nabi konon....cinabeng sial hina islam...korang hilang tulur...suma jadi pondan termasuk bapak jobo dan anak jobo korang...ptuihhh

Gelaran ketua anjeng pembangkang....kena gertak limbabi n kapalwilcer dah hilang maruah....

Ostad jo jobo....hebat penampilan wajah baru mat jobo skrg....fuyoh...tegang kulit dia beb....hehehe...nak pikat isteri ker atau pikat jantan gay??

Hebat ostad jo jobo spin nak bagi mat jobo stim...tak payah la wei...tanpa cina dapig...korang nothing...

Klu mat jobo bersih dan suci tanpa aktiviti mendubor dan memuki...ko bolehlah cakap tinggi...
Sebaliknya mat jobo tetap mat jobo yg buat korang terkilan pru14....MEMANG TELAN KENCING MAT JOBO LER KORANG SEKIAN LAMA....MACAI FUCKATON OII...

TAKDIR ALLAH MELETAKKAN MAT JOBO DISEPAK KLUAR DARI UMNO DAN TAKDIR ALLAH LAH YG JADIKAN KORANG MACAI2 BODO DAN DUNGU SELAMA2NYA...

OSTAD JO JOBO....MANA QURAN DAN HADIS KO?SEKADAR NAK JAGA LOBANG TAIK MAT JOBO KER?HEHEHEHEHEHE

Inilah ulasan dr MAT BOLOS - Tukang karut cai umngok yg diberi sedikit imbuhan utk mnjaga blok milosuam.. well done

MAT BOLOS @ Tukang carut umngok...

hahaha...tahniah babi..nampaknya tanda2 yg menunjukkan anda adalah macai taraf tenuk yg di paparkan diatas terbukti benar..syabas..anda telah membuktikan tanda2 seorang macai tepat sekali..bukan ramalan..tetapi kenyataan..dan anda juga telah membuktikan bahawa kata2 madey bahawa puak omno bodo dan terlalu hina yg nilai hanya 200 adalah benar...dah takdir Allah yg puak omno laknatullah adalah sebodoh2 manusia....hahaha

Itulah pasal aku siap bagi contoh beza orang berakal dengan macai...

Eleh kau tgk,mamat ni komen memang jenis suka mencarut...
Dia masuk just nak tunjuk bodoh hahaha

Kok gian nak,mencarut aduh kalau ni lah wakil pejuang agama dan bangsa habis lah alam melayu...

Dah lah tu simpanlah bodoh korang tu untuk hari lain kesian,lah aku tgk macai umno ni
Hahahha

Takdir Allah puak umno ni bodoh

Mencarut dgalakkan n dbolehkan oleh TUAN GURU NIK AJIS..jd kite sbgai pngikutny yg tegar kene dgor ckp TGNA.

Hahaha....

Macai oh macai...
Apa sajalah lah macai asal kau bahagia

Jom pergi pd tempat bebas maksiat...
Jangan risau kalau kene tangkap...
Pegawai tu semua akan kene tukar...
Yeahooo...

Banyakkan konsert...
Tak payah bagi subsidi pada rakyat langsung semua guna untuk bagi brim..

Kad pengenalan tak payah tulis islam...
Tulis aja umno...
Sebab semua sesat melainkan UMNO yang benar...

Mana boleh kutuk pemimpin dan dasar umno...
Sebab nanti macai beriman akan mencarut....
Sebab semua dosa macai pergi kat nik Aziz...

Islam bawaan umno...
Mudah sederhana...
Berbeza dengan islam yang nabi bawak..
Macai semua nak islam umno bukan islam nabi..

Kelantan tak laksana hudud... So tak payah cakap pasal hudud...
Umno tak apa sebab memang dah sah tolak hudud...
Ini islam,sederhana umno...

Kita perintah guna undang2 terapan sistem Yahudi...
Dapat pujian sebagai negara islam contoh...
Ini kebanggan umno

Kata pemimpin umno agama tak boleh bercampur...

Kita tolong melayu...
Kita tipu harga kereta supaya semua percaya...
Kita kurangkan subsidi demi mereka...
Kita bagi kaum bermusuh ini lah islam bawaan umno...
Naikkan cukai melalui gst

Umno pejuang islam...
Jangan laksana hudud katanya sebab tak sesuai...
Umno nak mengajar tuhan mana lebih sesuai???
Macai pun bagi alasan berbilang kaum...
Macai lupa tuhan yang jadikan berbilang kaum...
Dan undang2 itu Allah punya...

Bila mca ugut keluar habis tengelam telur umno...
Datang merayu macam pengemis beri barisan peluang...
Aiyoooo
Ini macam punya manusia pun ada ke??

Tapi apa pun semua salah annuar...
Nak tahu kenapa kene tgk video besi...
Semua salah annuar hahahaha

Sah macai bodoh...

Inilah LUAHAN HATI sorg MACAI PR yg teramat kecewa selepas peristiwa 16SEPT & PRU 13..dkencing sehancing2ny...sabo je lah macai..huhuhu

Hehehehe tak kisahlah

Korang nak jawab tak pandai jadi mencarut ajalah hahahaha...

Kesian korang bodoh azali

Kesian...angkara mat jobo korang berguling....kemampuan hanya jadi bhn lawak cina dapig...bodoh dan mudah diperbodohkan...
Cakap spin konon berpegang dgn quran dan hadis...tapi taik di buntut msh tak bercuci....kesian...
Mengaku jelah....korang hanya mampu berdengki dan hanya layak jadi anjeng kpd dapig...
Dapig hina islam....quran dan hadis dicampak demi nak sokong....
Biasalah....niat mmg nak sabotaj nasib bangsa demi menaikkan mat jobo a.k.a anu war jadi pm lgbt pertama mesia....teruskan usaha anda..hihihi

Betul tu MAT BOLOS.. kau kena byk2 carut.. baru boleh jd anjing tuan kau yg hulur seketul dua tulang tu..syabas

Yang layak jadi anjing korang akur bila mca hina hudud jangan melawan bersuara pun tak...

Mca dah hilang sokongan pun korang sanggup jadi anjing bila depa hina hukum Allah.

Najib jelas tolak hudud pun korang sokong memang dasar hamba Yahudi.
konon nak bela islam pemimpin sendri pun tolak hukum Allah.

Jangan kan ada niat nak buat tolak terus hukum,Allah.
Macai bodoh tak faham terus sokong.
Jarum Yahudi dalam umno tak sedar.

Anjing dapat 200 bangsa pun nak gadis.

Mencarut memang jaguh lah tapi bodoh memang tiada tandingan

Hahaha sekali lagi berusaha tunjuk bodoh oh macai oh macai

Haah gelaran babi umno...
Mca kutuk hudud gertak keluar pun diam aja...

Sanggup gadai agama nak menang sah memang parti Yahudi.

Umno halal kan syiah...
Dibawah pemerintahan UMNO syiah dibenarkan...

Macai terlalu bodoh nak faham benda ni...

So macai cuma boleh mencarut well pembela melayu chiyytgy.

Lesap lah duit 1azam siapa nak jawab...

ostad jo jobo mana berani nk jawab..style dia tgk umno buka gelanggang kemudian dia hentam lps tu sembunyi bila x blh jawab....kenapa dlm dlm manifesto pakatan tkda nk laksanakn hudud ostad jo..dah masuk 2 hari tk blh jwb....hujah bagai nk rak tp blh sembang aje lah...

Tanya nuar mesti dia boleh jawab..bukan abg dia ke yg songlap.....

kenapa manifesto PR tak tulis pun untuk melaksanakan hudud..terlupa tulis ke @ temberang rakyat aje nk meraih undi..ostad jo jobo blh jawab tak?


EmoticonEmoticon