Monday

SIDANG MEDIA: JELAJAH #BantahTPPA DAN UNDANGAN RASMI PENTAS BERSAMA DS ANWAR & TUN MAHATHIR


MEDIA ADVISORY

Kepada tuan editor dan pengamal media,

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Solidariti Mahasiswa (SMM) dan Badan Bertindak Bantah TPPA (bantahTPPA) yang dibarisi Majlis Tindakan Ekonomi Melayu (MTEM) akan mengadakan sebuah sidang media pada tarikh dan masa berikut;

Tarikh: 10 September 2013 (Selasa)
Masa: 12.00 tengahari
Venue: Dewan Perhimpunan Cina KL&Selangor (KLSCAH)

Sidang media adalah bertujuan mengumumkan jadual Jelajah #bantahTPPA ke seluruh negara bagi mengganda mobilisasi untuk demonstrasi besar di KLCC pada 11 Oktober 2013. 

Surat undangan rasmi DS Anwar Ibrahim dan Tun Dr Mahathir untuk sepentas membantah perjanjian TPPA juga akan turut menjadi agenda utama.

Mohon pihak editor / pengamal media menghantar wakil media untuk membuat liputan dan orang ramai dijemput memberi sokongan.

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

8 comments

Pengarah Propaganda....lanciau la lu....kaninei....
Lu nak campur madey n sundal tua tu....lanciau la lu.!!!

Madey juga yang terbaik ! best of the best !

Madey paria keling tua lahanat tentu gembira nak berdebat ngan Anuar. Tapi wa rasa Madey paria tua lahanat ni mesti terkencing2 dan tercerit2 bila nak menjawab soalan Nuar. Alangkan sabri chik sampai mulut berbuih ketam entah2 madey paria tua tu berbuih kat jubo tercerit2 klu tak caya tengoklah nanti. Tapi wa rasa madey mesti takkan berani berdepan ngan Nuar sebab paria tua tu tak the modallah bro. Semua penipuan paria tua tu semua Nuar tau lah bro. Wa kompom punya sekarang nipun paria tua tu dah terketar2 takut dan seram sejuk satu badan bila dengar Nuar cabar nak debat. Hihoho

Baguslah madey paria tua tu lawan Nuar. Kita nak tengok setara mana paria tua tu berhujah. Jangan sedap mulut je tulis dalam blog kata macam2. Leni nuar cabar..sambutlah wahai paria karela tua bangka pundek. Hihi

Anon 15.37. Lu jangan cakap lancau2 sebab lu belum tengok madey paria tua karela tu punya lancau lagi. Wa rasa lu punya lancau pun kalah nak banding ngan lancau paria tua tu. Hahaha hihi

Tun m tk perlu nk brdebat dgn nuor joboq cai..Tun M memimpin negara 22 tahun dh ckup terbukti kepimpinan dan pembangunan negara..Tun M brckp sedikit tp kerja berhasil dr nuor juboq brdebat nya hebat tp hasil habuq pn xda yg ada pn video chinadoll dn kes liwat aje jd tersohor.....

A true beleiver is neither vulgar nor immoral when he speak..
Prophet Muhammad

John jo

Anon 23.48.madey paria sial lahanat tu klu tak nak debat ngan nuar kasi najibultuya debat. Wa rasa najibultuya mesti termasuk punya batang dia sampai jadi setengah inci. Hihihi. Tapi klu najibultuya kita kasi betina tengoklah betapa cerianya dia. Tapi bro ko kena jaga2 takut lepas dia jubo betina tu takut2 dia bunuh dan lepas tu letupkan. Jaga2 bro aku tak gerenti. Klu nak cuba terailah bro kut2 jubo ko pulak dia balon bukan boleh caya bro. Hihi


EmoticonEmoticon