Sunday

Akhirnya daging babi itu dimakan oleh mereka


‎SEORANG lelaki tolol pergi ke sebuah kedai menjual daging babi.

Dilihatnya penjaga kedai sedang leka bermain facebook, maka dia pun mencuri segenggam daging babi.

Daging babi itu kemudian dibaling ke sebuah masjid. Daging itu jatuh betul-betul depan pintu masjid.

Maka riuh rendah satu Malaysia kononnya daging babi itu petanda agama Islam dihina.

Maka marahlah kumpulan mengaku pejuang Islam yang sedang khayal memeluk wanita jalang sambil meneguk arak cap 'Kepala Babi'.

Mereka pun membawa keris pergi menikam semua orang cina, dan India yang mereka temui kerana marah terhadap isu daging babi tadi.

Oleh kerana bangsa bukan Islam dibunuh, mereka pun turut menjadi marah dan membalas serangan.

Maka terjadilah pertumpahan darah besar-besaran. Oleh kerana keadaan darurat maka makanan semakin hari semakin berkurangan.

Akhirnya kumpulan yang mengaku Islam tadi terpaksalah makan daging babi untuk mengalas perut.

Satu hari salah seorang ahli kumpulan mereka bernama Abu bertanya:

Abu: Eh, babi yang diorang baling di masjid dulu dah dibersihkan ke belum?

Ali: Aku rasa belum, kenapa tanya?

Abu: Aku bukan apa, aku lapar lagi ni, kalau daging tu masih ada aku nak makan.

Akhirnya sisa daging babi yang dilontar di depan masjid itu dimakan oleh mereka. Tamat.

(cerita rekaan, tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia)

16 comments

Pukimak babi kau ni.. Ape sebenarnye yang cuba kau sampai kan ni.. Kau sedar tak kau sedang menghina umat islam.. Ape agama kau ni barua.. Anjing kurap kau ni milo.. Dasar keturunan anak haram.. Memang celaka lah kedua ibu bapa kau kaerana melahirkan kau.. Memang celaka lah seluruh keturunan kau..

Mereka makan bersama2 MILOSUAM....HAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAAHAHAHAAHAHAHA

Ho ho dalam maksudnya cerita ni. - Macai kat atas tu x paham bngk.

Nyata macai 19.58 & 21.58 tak faham bila darurat kita (orang Islam) boleh makan apa saje yg ada hatta daging babi dengan syarat tak boleh masak & untuk keselamatan aje tak boleh sampai kekenyangan.

Rileks sudah...
Kalau tak puas hati sembelih ayam apa kau cite lagi.

Jangan kata celaka benda tu berbalik and terpalit pada kau dan keluarga kau sendiri jugak.

Bila sendiri berkata-kata, tak pernah rasa diri celaka kan bro?
Bila orang lain cakap mula nak melenting.

Ini bukan masaalah makan babi. Tapi cerita ni direka untuk menghina umat islam.

Mat sabu timbalan presiden pas yang pernah ditangkap khalwat sama isteri orang je sanggup makan babi.

Nik ajiz cakap orang celaka ok pulak. Ini ajaran tok guru pas kan.

Org islam rasa terhina?...sapa yg hina islam...milo suam ke....isk.isk.isk...kesian kan...maka meraunglah segala pekatak dan handai taulannye..pakatbpi bincang dgn tantintun...bertitah lah tantintun..ini semua angkara si anuag punya pasai...dia nk pi kajang sampai terlupa kunci pintu pagag masjid kariah dye...jom pakatpakat salahkan anuag lg....maka berkatalah sang mamakda penaung sang katak......nk jaga kariah pon x pandai ..nibkan pulak nk jaga negeri selangor....so baik hangpa pakat pangkah raja katak..sekurangkurangnya.dia boleh juga panggil ujan..sekarang ni kemarau....maka semua rakyat jelata terpegun lah dgn titah mamakda tu..tp. .......rakyat jelata menyembah..dgn tiga huruf sahaja...ABU....kehkehkeh...

Dia ajar and ajak buat hudud and ikut hukum Allah tak pulak kau nak ikut

Banyakkan zikir dah selawat

Mcm xda otak ja puak2 pas ni komen mcm dia ja btol jgn nk poyo sgt la...

Tulis jubo tu tanda berotak?

Aiiii baik banyakkan zikir dan selawat

YANG SAYA TAHU MAT SABU SAHAJA SANGGOP MAKAN DAGING BABI DARI KERJASAMA DENGAN UMNO, APA KOMEN ANDA..

Cari dia. Dan sekolahkan dia

This comment has been removed by the author.


EmoticonEmoticon