Friday

Jemaah masjid berhimpun protes filem lucah anak Datin Rosmah



SATU perhimpunan aman membantah filem lucahterbitan anak Datin Rosmah dilaporkan telah berlangsung di Masjid Jelutong Pulau Pinang selepas solat Jumaat hari ini.

Peserta himpunan mempamerkan 'playcard' bertulis "Rosmah isteri PM biaya filem lucah RM300 juta" dan "Rosmah taja filem lucah".



Protes tersebut dipercayai merujuk kepada sebuah filem terbitan anak Datin Rosmah, berjudul "The Wolf of Wall Street" yang telah diharamkan tayangannya di Malaysia kerana mengandungi babak lucah terlampau.


Filem terbitan Riza Muslim‎, anak Datin Rosmah pada perkahwinan terdahulu itu dilaporkan mengandungi babak pesta seks liar gay, babak onani di tempat awamserta adengan Leonardo de Caprio menghembus dadah ke dalam kemaluan wanita.

Filem itu juga dilaporkan mengandungi lebih 500 bahasa kesat dan tidak sopan yang tidak sesuai untuk tontonan banyak negara di dunia.


22 comments

Mana nak cari cd cerita ni cai :P

Kelentong milo suam , dah tak ada modal politik, tapi kes anwar tu yang nak disebut semula itu saya percaya...

Jom makan satey kajang...he

Macai detected

Halamak.. sori la macai. Aku dah download cite tu n dah tengok. Sila jangan tunjukkan kebodohan anda, sebab mentaliti penyokong kerajaan BN ni mmg rendah dan dungu.

Demo dah jadi budaya. Ini petanda baik. Anak rosmah ikut perangai ibunya juga petanda baik. Biar najib n family banyak buat silap, senang sikit kita buat kerja. Pru14 mmg melingkuplah firaun ni

Anwar nak lingkop dekat kajang, kita tunggu kes liwatnya yang akan dibuka semula, anwar nak bertanding dikajang untok mengalihkan perhatian rakyat terhadap kes liwatnya itu, ada faham..hehe, jangan harap nak jadi mb selangor, nak jadi pm jauh sekali....hehe

ANWAR ITU MEMANG BIJAK BERPOLITIK, TETAPI TAK TAHU BUAT KERJA, TANYA OTAI OTAI UMNO MACAM MANA, SEMASA DALAM UMNO DULU PUN SAHSIAH ANWAR KURANG BAIK, ITU YANG MAMAK BENDAHARA MAHATHIR SEPAK ANWAR DARI UMNO TU, ORANG MACAM ITU NAK DIANGKAT SEBAGAI PEMIMPIN TAK PAYAH LA. DUDOK PERMATANG PAOH DIAM DIAM, CUBA BERI SATU KELEBIHAN JASA ANWAR KEPADA NEGARA, RASA RASA KITA ORANG TAK ADA JASA ANWAR KEPADA NEGARA, MENJAHANAMKAN NEGARA BOLEH LA, KEPADA PENGUNDI KAJANG PASTIKAN ANWAR TEWAS....

Jasa Najib?

Rm500 juta rasuah kapal selam..

Jasa najib banyak , dan jasa bapanya iaitu tun razak lagi banyak, terutamanya dengan wujudnya tanah rancangan felda, kita tak payah fikir ladang rakyat itu buang masa aje...

Bapak banyak senangkan rakyat; anak banyak susahkan rakyat

Hutang negara?
Ketirisan...
Melantik penasihat sedangkan menteri dah ada. Beri jawatan setaraf menteri.

Pembelian yang membazir.
negara hilang duit pasal ketirisan dan pembaziran nak bayar pakai apa?

Bapak dia itu zaman bapak dia bapak dia buat apa itu amanah yang di pukul sebagai pemimpin, kene buat.

Kau bezakan antara benda ni, dia sebagai ketua negara kene buat bukan sebab dia Najib.
Tapi apa dia buat?
Hutang negara makin kronik,
Ekonomi makin teruk.
Beban now rakyat rasa.

Tugas dia bagi rakyat senang bukan membela kroni.

Mana duit lembu negara kenapa tak ada tindakan berapa juta yang kita hilang dan kesan nya negara kene import daging sebab projek tak jalan

Jadi kita ubah najib je...tak yah..ubah. parti..haha...

Sama aja kebanyakan dalam umno.
Tapi apa kata ubah Najib dulu.

Pilihan hari tu takde cabar presiden pun....
Nak tahu tak kenapa?
Depa tahu pimpinan Najib teruk, tapi takde orang cabar..

Simple aja masing2 jaga tembolok sendiri...
Kalau orang macam ni nak jaga negara tak payahlah.

Macam Najib tu pulak bagi rezeki... Lupa ke Allah bagi rezeki sampai takut nak cabar.

Jangan lupa pesan tengku Abdul Rahman...
Orang Melayu kene hapuskan umno

Pemimpin umno cuma mahu nama dan pangkat
12oct 1989

Ini mcm mana pulak

Milosuam ni cerita seolah melayu saja jahat. BANGSA LAIN BAIK SGT KA? CERITA LAH KEBURUKAN MEREKA ATAU KAU NI ANTI MRLAYU

Milo suam itu melayu librel, senang cerita tak berapa sangat melayunya,,,

Tanya sama pokok kenapa anwar goyang, tentu jawab pokok kes mahkamah nak datang, dalam usia 67 kalau disumbatkan dalam penjara katakan la 10 tahon berapa baki umur lagi nak jadi pm, itu la kalau kita mengejar dunia, dunia semakin lari lari dan semakin lari dari kita, kalau kita mengejar akhirat dunia semakin hampir kepada kita, tanya sama pokok kenapa anwar goyang, tentu jawab pokok permatang paoh nak hilang....

BN BELOM KEMPEN LAGI , ANWAR DAH START KEMPEN DEKAT KAJANG, JEMBALANG TANAH BETUL...

film best ka? ada anu-anu tak.mcm aq tengok yg dinapi2 pkr-pas.org melayu x pandai berahsia.tuhan buka aib sebagai ganjaran.tapi yg terlebeh penyakit gila politik.memang payah diubat selain sampai seru! keh keh !
rosmah xda ka sampai dikatakan f kena blok.aq simpati modal dia tak balek.untung x tinggi cam ner nak shoping? najib dan bn xndak tolong ka.kenyit2 mata dan k ah.ramai peminat terutama dapkr tunggu.pas malu2 jah.

Bila najib ngan rosmah je korang balun kaw2.. bila pemimpin tahap dunia a.k.a anuar berahim yg buat salah korang protect habis2.. dah tau lucah.. nak wat apa tengok? Nak bagi alasan mencegah mungkar? Tuh.. anuar berahim yg berlakon dalam video lucah x nak korang macai2 nih buat demo besar besaran? Anak bang non tu pulak.. mengaku ada affair dengan lelaki lain sampai mintak fasak dengan suami dia, tak nak pulak korang pergi tarbiahkan dia.. jangan cakap x serupa bikin lah macai.. nak tegakkan agama, tegakkan betul2 lah.. ni balun orang kow2.. pemimpin sendiri berjobor sana.. memantat disini.. itu yang korang dewa2kan selama ni? Cukuplah.. kalau memang benar dato sri anuar ibrahim tu haknya adalah perdana menteri, dia dah lama jadi PM.. hak tetap hak..

Peh semangat ko download bila tau ada babak lucah ye? Dah biasa tgk lucah ke? Dah lama buat keje camni?


EmoticonEmoticon