Saturday

Khairy Jamaluddin kutuk Anwar pakai jersi Selangor


KETUA Pemuda Umno Malaysia, Khairy Jamaluddin hari ini mengutuk Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai terdesak mahu menjadi orang Selangor. 

Melalui akaun twitter miliknya, Khairy menulis 

"Desperate gila nak jadi orang Selangor *facepalm*" 

Sambil merujuk sekeping gambar, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Khalid Ibrahim mengenakan jersi Selangor, ketika meraikan Kelab Penyokong Pasukan Selangor petang tadi.



Kita tak tahu apa relevan Khairy mengaitkan pakai jersi Selangor maknanya terdesak nak jadi orang Selangor, selain ia sekadar usaha terdesak dia sendiri untuk menyerang Anwar Ibrahim. 

Baiklah, jika memakai jersi pasukan Selangor dikira terdesak nak jadi orang Selangor, maka dari logik Khairy ini bolehlah kita katakan, bahawa Perdana Menteri, Najib Razak sebelum PRU13 tempoh hari terdesak nak jadi orang Kelantan. 

Lihat gambar di bawah, siap buat jersi nombor satu dengan nama Najib kononnya nak tunjuk bahawa Najib Razak peminat nombor satu Pasukan Bola Sepak Kelantan, The Red Warrior.


"Alahai Khairy, macam budak-budak..."

14 comments

Ye lah kj. Apa salahnya anwar meniru apa yg pernah najib lakukan. Ini tandanya anwar sedang membontoti najib apa.

Pukimak lu KJ

Kj paria dah berbunyi. Pooraah.

Haha lawak je KJ ni sekali meludah ke langit kahak jatuh tertepek atas muka sendiri.

KJ membodohkan diri

muka nya mcm Bangla kan

ye la kalau muka mcm Bangla pakai jesi apa pun cam bangla jugak

Tak ada isu saja nak cari isu KJ ni

Bodoh punya KJ. Yang Najib pakai baju Kelantan apa hal...

KJ ni mmg tak matang lagi fikiran nya, mcm budak tadika..Anwar pakai apa pun ape la issu nya ?

kj tu cam bangla pakai baju apa pun org tau

Kj dan bangla tidak dapat dipisahkan....

Aku suka pakai jersi MU..ada can ke nak jd org England ?

Kj otak kt pala lutut


EmoticonEmoticon