#PRKKajang: Malaysiakini didesak siarkan isu seks Anwar Ibrahim

JENTERA Barisan Nasional dijangka akan menggandakan usaha untuk memainkan isu seks pada Pilihanraya Kecil, PRK DUN Kajang dalam kempen meraih sokongan pengundi kepada Barisan Nasional. 

Dalam tulisan di twitter miliknya, Fathi Aris, seorang editor kanan portal berita Malaysiakini mendedahkan desakan seorang 'datuk' yang mahu portal berita berpengaruh itu menyiarkan berita seks tentang Anwar Ibrahim.


Walaupun tidak menyebut nama 'datuk' tersebut secara spesifik, Fathi dipercayai merujuk kepada desakan yang dibuat oleh Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan yang mahu Malaysiakini melaporkan isu seks Anwar sempena PRK Kajang. 

Ini dapat dilihat berdasarkan laporan di portal berita Malaysiakini yang memetik kenyataan Ahmad Maslan sebagai berkata: 

"Jadi, dia (Anwar) tak boleh menghalang siapa-siapa untuk bercerita bahawa dia adalah seorang yang masih lagi mempunyai kes di mahkamah. 

"Kes liwat dengan Saiful dan kes video itu. Jadi pengundi Kajang kena diberitahu tentang perkara ini dan tidak ada menyalahi apa-apa untuk kita bercerita tentang Anwar Ibrahim ini supaya pengundi Kajang memilih orang yang benar-benar sesuai menjadi ADUN mereka. 

"Itu satu perkara yang saya sebut tadi dalam penjelasan untuk bercerita siapa sebenar Anwar Ibrahim,

"Rakyat Kajang, bersiap sedialah untuk terima tsunami lucah dari Barisan Nasional..."

11 Comments

  1. Kalau pkr boleh siarkan kisah puak2 lain kenapa puak2 lain xboleh siarkan alkisah kunyit nih. Salah kaa. PAS wajib bertindak tegas!!

    ReplyDelete
  2. Nuor berahi kaki Jubo nak jadi PM..!! Kohkohkoh...

    ReplyDelete
  3. Awas rakyat kajang.. Nuor datang nak berjubo.. Hohohoho..

    ReplyDelete
  4. Jubo tuya lagi banyak knyit tak caya tanya pm kangkong.kohkohkoh

    ReplyDelete
  5. Drpd pada pemimpin yg penuh kontravisi ni nak jadi MB. Lebih baik Pas Selangor kemuka calon dan isi jawatan MB tu. Sampai bila Pas nak jadi macai PR.Pas boleh.

    ReplyDelete
  6. Macai banjingan umno hahahaha

    ReplyDelete
  7. Anwarrr terbaik.. saiful yg terkantoi diliwati oleh 9 org yg dna mereka didapati berada di dubur saiful.. dia sangka dpt kaitkn anwar tapi kuasa Allah, kelakuan dia bersams 9 org tersebut yg selama ini tidak diketahui ramai kini telah terbongkar jua.!!!!

    ReplyDelete
  8. Anwar datang kajang nak liwat, kepada remaja lelaki kajang yang jambu itu bersiap sedialah jangan sampai anda diliwat..hehe,

    ReplyDelete
  9. "Anwar have created enough trouble to the country".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah..now he create more troubles for umngok

      Delete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan