Thursday

Program Anwar Ibrahim — Jumaat, 14 Febuari 2014 #Anwar4Kajang


‎PROGRAM Datuk Seri Anwar Ibrahim di Kajang

"Majlis Penerangan Merakyatkan Ekonomi Selangor"


Hari: Jumaat
Masa: 9:00 malam
Tarikh: 14 Febuari 2014
Tempat: Padang Permainan, Taman Impian Murni, Kajang.

Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. 

Semua orang dijemput hadir!

Jom sertai kempen hashtag #Anwar4Kajang

24 comments

Majlis menjuborkan ekomi selangor

Retorik politik anwar, jangan percaya lagi, bn dah buat semuanya, time undi dekat kajang pangkah bn aje, selesai masaalah...

Orang sakit jiwa macam anwar ibrahim nak mengurus ekonomi selangor jahanam la jadinya, seekor ikan yang mati akan busok bermula dari kepala dulu kemudian ia turon keekornya, begitu la pkr dengan kerajaannya diselangor...

Macai oh macai
Ekonomi macam ni punya teruk pun tak nampak jugak.

Korang melayu kan?
Apa UMNO bagi korang?
Apa beza melayu dan bangsa lain?
Makan bayar sama...
Beli hartanah sama...
Isi minyak harg sama
Yuran sekolah anak sama.

Apa istimewa yg umno bagi korang

X sekolah tu x tau beza mana betul. Sekolah takat PMR la tu.

Yang dah dan tengah menjahanamkan ekonomi negara skg kau sanjung apakah kebodohan yang kau nak tunjuk kat sini?

Cari kerja dekat bangladesh la bro, sana kerja banyak ekonomi pon okey ...

Melayu malas nak usaha, macam lebai pas dikelantan, bininya kerja suaminya dudok kedai kopi main dam dari pagi sampai petang, jangan salahkan orang lain kalau hidup susah, dekat malaysia ini hanya sedikit usaha saja kejayaan akan datang, usaha sedikit la, jangan asyik main politik aje..

USAHA SEDIKIT DEMI SEDIKIT JANJI BERTERUSAN, JANGAN ASYIK NAK SALAHKAN UMNO SAHAJA, ANAK TAK DAPAT BELI DADAH PON NAK SALAHKAN UMNO..

jangan fikir barang naik , nak hidup goyang kaki jadi orang kaya, nak jadi orang kaya tak boleh hidup goyang kaki, kepada pengundi kajang pastikan BARISAN NASIONAL menang disana...

Selangor ekon makin maju, malaysia hutang makin naik.. mana lebih bijak

Masaalah sampah pun tak boleh nak urus nak merakyatkan ekonomi selangor lah konon..

Ekonomi selangor kalau naik pon hasil usaha kerajaan bn juga , hasil kebijaksanaan najib menarik pelabor asing datang melabor, jangan asyik membaca harakah sahaja nanti fikiran kita jadi jumud dan kolot, katak bawah tempurong betul, tolong rasional sikit la jangan emosinal, ada faham...

TIADA KEJAYAAN TANPA USAHA, JOM TENGOK BULETIN UTAMA TV3..

Bodoh..tau tak brp rezab slgor masa bn jaga brbnding pr uruskn..tu la kecik2 tak mau mati dah besar bodoh nak mampus..

Cuba kau kira pulak berape banyak pulak sampah yang tak dipungut kat selagor ni.. Bodoh buta macam kayu kau ni.. Rezab naik konon.. Berape banyak duit peruntukan dari kerajaan persekutuan tak digunakan untuk baiki jalan raya yang dijadikan rezab selangor.. Jalan berlubang lubang macam bekas jarawat kat muka kau.. Buta kayu lah kau ni..

Aku sokong.....rezeki tak dtg bergolek...bangun pagi mencari rezeki...halal beb.

KALAU ADA PELUANG KERJA KITA KENA REBUT, SEBAB NAJIB DAH TARIK PELABOR BERPULOH BILION UNTOK DATANG MELABOR, KALAU DUDOK KEDAI KOPI ANTAM KERAJAAN TAK DAPAT APA PON, KENA USAHA CARI KERJA, NAK ATAU TAK NAK AJE, MEMANG BODOH LA PUAK PUAK PR NI..

Melabor ke melebur duit rakyat..hutang dah beratus2 bilion pun masih tak sedar2 diri..akai tak ada ka?

Firasat aku menyatakn PR perintah Malaysia lebih baik drp BN.. Tak percaya cubalah dulu...

Wooi bodo..tak da keja ke nak kira sampah! lu suruh macai umngok buat la.. dia org tak kesah, buat apa saja tak kira halal haram..janji masyuk, termasuk penulis siberook upahan kat sini..

Tak payah pr perintah malaysia buang masa sahaja, kau dudok la dekat kopi hanya secawan kopi sampai kepagi...

Tak payah pr perintah malaysia buang masa sahaja, kau dudok la dekat kopi hanya secawan kopi sampai kepagi...

Bodo lg, ape kene mngene dgn kopi...


EmoticonEmoticon