Monday

Punca sebenar video Teresa Kok cetus kemarahan terbongkar!


SEBENTAR tadi Buletin Utama TV3 melaporkan tentang kontroversi video klip Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok yang dimuat naik di YouTube. 

Sekumpulan orang termasuk Ali Tinju, ketua 'penari punggung' dilaporkan membuat laporan polis terhadap YB Teresa Kok, kerana didakwa telah menghina dan memperli pemimpin negara melalui videonya.



Aku agak terkejut dengan berita ini. Kebodohan apa pula yang dimainkan oleh geng kangkong, penyokong Barang Naik kali ini? Takkanlah perli pemimpin dalam video pun sampai nak buat laporan polis bagai? 

Pemimpin mana yang kena perli tu sampai geng kangkong ni marah sangat? 

Kepelikan dalam benak aku telah memnyebabkan aku membuka laptop, dan cuba mencari video "onederful Malaysia" yang telah menaikkan darah geng Kangkong itu. 

Selepas aku menonton video tersebut, akhirnya aku faham, apa sebenarnya yang membuatkan mereka marah sangat pada video Teresa Kok itu.


Rupa-rupanya video tersebut ada menyiarkan lakonan perempuan rambut besar, dengan cincin berlian besar di jari serta 'handbag' mewah di sisinya. 

Patutlah mereka marah sangat. Perempuan rambut besar tu pemimpin paling dihormati oleh geng kangkung. Pada hemat geng kangkong, perempuan ini sudah sama level dengan pemimpin negara atau negarawan.

"Nasib kaulah Teresa, siapa suruh kacau Big Mama... "


13 comments

Beruk. Fitnah makin menjadi. Kan Rosmah dah nafi dan cocin itu sebenarnya untuk besan dia tengok dan dah dibeli olehborang lain

pengidap +aids dikatakan daya
lawan sbrg patogen dah tadak! mcm2 penyakit yg bahaya dan x biasa org sihat leh diidap.kasihan gak bila tuhan tarik keistimewaan gitu.kdg2 trsalah teknik bila brgelumang atas dunia.
hilang rasa ksih pada saudara seugama , beralih ke org yg brperangai cam ew ratu pr..menandakan hilang erti bersaudara.kot la.ew cantik ooii

Sentimen sedara seagama bukan bererti kita kena benarkan jika ada orang Islam buat munkar tetapi kita kena perangi semua org bukan Islam walaupun ada yg berkata benar...

Berenti la menghasut ko ni milosuam. Cina2 kapir ni yg ko sanjung. Bodoh xsudah smpai ke mati. Menghasut dgn fakta. Adoiii. Mana punya fatwa ko bwk ni bengap

Ehh lupa lak. Follower kunyit. No wonder

entah.tapi x berapa setuju sikap2 meletak org bukan islam dijadikan penampan segelintir sikap saudara islam yg lain.untuk politik semua boleh.ini yg kita jadi kurang menyahut seruan dakwah dan tiadak menjaga aib orang.
hal rosmah.x leh ke terima penjelasan ia menghargai hadiah2 org dgn memakainya.x terima ke ia merupa wanita mengasehi suami dan sprt. dlm sjrh islam dlm perang diharus memakai dan berkelaku sewajar untuk timbulkan rasa takut/kagum kpd seteru sebalik menaikan sngt sesama saudara seperjuang?
mengelememtasikanya tidak semua org layk begitu.
Jelasnya ibarat penyapu lidi lama,berguna lagi kuat bila diikat sebegitu rupa!org islam harapan kejayaan dimana jua dgn bersyarat.'perpaduan sebenar sesama antara mereka'.aq tumpang gak.
bukan setan yg jelas perjanjian untuk menyesatkan org beriman.bukan kafir yg kita kena keras pada majmumahnya.bukan juga bilah2 penyapu yg sengaja mau merlerai.

Macai masih ada hahahaha macai umno kebodohan tanpa kesudahan

Selagimana jabatan audit x diberi kuasa mendakwa memang pemimpin2 korup akan berterusan merompak wang negara...rakyat yg menyokong umpama ayam lagaknya...SPRM juga hanya pada nama...x ada kuasa mendakwa...jadilah mereka umpama badut...sekadar menghukum rakyat , tapi bukan pemimpin keparattt...

inilah dunia dah memasuki fasa akhir. bertaubatlah sebelum terlambat. Kembalikanlah pemerintahan ISLAM dibumi Melayu ini.

Ko pun SPINning jugak milo? Hati ko da aswad bro. Istighfar bebanyak bro.

Bukan spin divert2 kah3

Ada orang anggap big mama perempuan suci ka ?

Umno bela melayu ke bela orang tertentu hahahahhaha


EmoticonEmoticon