Monday

Undi Anwar bermakna undi Amerika kata Tun Mahathir


‎BERIKUT adalah kenyataan Tun Mahathir seperti yang dilaporkan oleh Malaysiakini. Beliau mendakwa undi Anwar di Kajang bermakna undi Amerika.

‎Mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata rakyat Malaysia boleh mengundi Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim sekiranya mereka mahu sebuah "kerajaan pro-Amerika".

"Jika kamu mahu sebuah kerajaan pro-Amerika, sila undi Anwar Ibrahim (dalam pilihan raya kecil DUN Kajang)," katanya.

Mahathir berkata demikian selepas menyampaikan ucap utama satu majlis di Institut Diplomasi dan Hubungan Laur di ibu negara hari ini.

Sebelum itu, beliau membidas kuasa Barat kerana "mengenakan syarat terhadap demokrasi" termasuk hak komuniti lesbian, gay, transgender dan biseksual (LGBT).

Di bawah ini gambar pertemuan Anwar Ibrahim bersalaman mesra dengan Presiden Amerika yang paling suka berperang iaitu Bush.

13 comments

Milosuamkuku buat citer tadika PASTI hihi

Apalah korang ni, jambu dgn sepahtu bukan sindir anuar lah hari tu..perasaan korang jek

Tema kat atas pun da terang2 tulis mengHASUT..paham sudah

Tema kat atas pun da terang2 tulis mengHASUT..paham sudah

Undi peliwat....

Undi la Anwat Sulalongcorn tu. Pasti Selangor paip selalu kering!.

Yang aku tahu mahathir guna pelobi israel nak jumpa dgn bush.. byk jugak duit yg dibyr

Yang aku tahu noar kaki jubo..

Masa anwar dalam umno dulu pas pernah berkata siapa yang undi anwar menempah tiket keneraka, siapa nak ulas silakan...

Ada aku kesah mahathir nak guna pelobi mana pon.. Yang aku kesah sekarang kaki jubo nak jadi MB selangor ni apa hal..

Lebih baik kaki jubo drp kaki fitnah bodoh

Bodo ke nak masuk neraka pakai tiket.. tak ada otak punya org

kopom mamat atas ni kki stock kunyit.jgn jdi kki fitnah apatah lgi kki stock kunyit


EmoticonEmoticon