Monday

Bukti Bomoh 1 Malaysia penyokong kuat Pakatan Rakyat!


‎AKHIRNYA terbukti bahawa bomoh 1 Malaysia yang telah memalukan negara dengan aksi karpet terbang di dalam mencari pesawat #MH307 adalah penyokong tegar Pakatan Rakyat. 

Foto kediaman beliau tersebar di internet sejak beberapa hari lalu selepas namanya mencetuskan kontroversi.

Lihat baik² ‎foto di atas, di rumah beliau terbina sebuah tugu besar nombor 1 berwarna biru dengan lambang 'dacing'.

Jelas bomoh ini adalah penyokong tegar Pakatan Rakyat.


37 comments

Sapa pun dia sokong....klu dh syirik...kita tolak hatta penyokong umno/bn sekalipun!!!!

Mcm pukiR....wlpun sah anwar bin ibrahim seorg pendubor dan pemuki...dia msh disembah dan diangkat sbg pemimpin kote bgkok agung!!!

Klu anwar skrg msh dlm umno/bn...dah lama ditolak...krn dlm Islam...akan hancur sesebuah tamadun jika pelaku maksiat diangkat jadi pemimpin!!!!

UMAT PECINTA LOBANG TAIK!!!KORANG FAHAM TAK...JGN ANGKAT PELAKU MAKSIAT SBG PEMIMPIN....SIAL MEMANJANG TAU!!

Patutla kj nak.ditamparnyer!!!

anon 18:20 kau ni asyik mengata org x betul, kau sndiri pun x betul n jgn2 bnyk lg mksiat yg kau buat kat lr tu, klu kau betul, kau umno jobo x brani nak mengata org sbb kau msti tkut dosa, ini brmkna kau umno jobo ni adalh manusia yg pling sial dlm dunia ni n smbhyg yg kau buat pd stiap hr pun x ade guna klu d dlm ht kau tu brtuhankn setan...baik kau kau g cpt2 buat taubt sblum nyawa kau d ambik okh malaikt maut...pnykong umno ni bnyk kelabu api...mf bro...

So...ko sokong ler peliwat dan pemuki diangkat sebagai pemimpin no1???

Bukannya kata sokong, kalau nuor nak juborkan mamat ni, pun mamat ni akan bagi..
Kahkahkah....

Kahkahkahkahkahkah......

aku nak crik jobor seipul krn ianya mcm mi sdp...hehehe

Masalah mental punya komen.otaklu kat bontot anon 18.20

Coba suruh anwar mintak tolong bomoh tu huraikan mcmana air mani dia bleh ada dlm lobang jubo sepul...??

Stakat gambaq superimpose. Semua org boleh buat. Puiii...

AstagfirullAllah....berhentilah keji mengeji, itu kan sikap yg dgemari syaitan, ada lagi masalah besar (MH370) yg nak dfikirkan, jgn sampai hilang rahmat kasih Allah dsbbkan sikap itu, berdoalah agar negara kita selamat dari apa2 kejahatan luar!!

Otak kat bontot ok lagilah kot.. jangan kotey letak dalam lobang bontot tak dapat syafaat nabi.. nabi tak mengaku umat..

Ni mesti nuor brahi ni.. tak serik2 ko ni nuor.. insaf lah nuor, ingat lah bagaimana kaum nabi luth di binasakan..

aku heranlah puak2 ni....mgata menkeji,mcerca..adakah ini islam namanya...astarafirullah..sdahlah..malu bangsa lain bila baca perkataan km..aku pun penyokong umno...tp hentikanlah brkata begitu..kita skrg brhdpan dngn hukum allah..byk yg bala d turunkan...

Hahahah terbaik stetmen ko anon 2144

Sorry tok.. kita orang tengah cuba menasihati pencacai lobang taik ni supaya kembali kepangkal jalan. Sesekali kata kasar terpaksa di keluarkan. Dia orang ni bebal sangat, tahap pemikiran lebih hebat dari syaitan. Semua akal fikiran nya berada di luar tabie.. payah tok..

Hahahah terbaik stetmen ko anon 2144

Ummmm Noooo
sambutan hari memperingati buntut SayFool...
kerana ramai sangat simpati dgn buntut tersebut

Bomoh penyokong umno. Pilot mh370 penyokong pkr. Sah kedua dua nya sipenyamun dan sipenipu.

Anon 21:44
harap ianya betul ..
sebab pemfitnah pun tak dapat syafaat juge...
& lebih baik anda bertanya terus ke buntot saifol berkenaan perkara ini.

Anon 22.16 boleh beritahu dengan jelad siapa yang aku fitnah. Dan kenapa pula yang kau mengharapkan ianya betul.. adakah anda cuba mengatakan aku pemfitah setelah anda berhubung terus ke bontot saiful sehinggakan anda mengatakan aku pemfitnah...

Maksud ko yang liwatkan jubo toya tu ke??

Jawabnya sebab jubo toya sodap dikongkek... lepas kongkek letupkan c4

Minta maaf jugak tok kami cuma nak nasihatkan puak haram jadah umno yang tolak agama ni tok.. dah la anti hadis pastu khurafat lg... sokong plak pemimpin kaki zina kaki penipu... siap jilat2 jubo toya lg

Bala sebab mengangkat pemimpin kaki rasuah, kaki zina, kaki putaq alam sbgi pemimpin... pastu kaki menipu bangsa sendiri smpi bangsa sndri merempat... kaki mengkayakan kroni dan anak beranak dan kaki songlap duit rakyat... bini pemimpin beli cincin smpi rm 24juta tanpa memikir kesusahan rakyat

Dan memang benarlah akal pemikiran pencacai adalah di luar tabie..

Apabila seorang pemimpin yang dikatakann berjuang menegak kan islam berkata dengan bongkak dan angkuh bahawa boleh berkawan dengan syaitan semata mata bagi menghalalkan segala tindakannya. Ini lah akibatnya apabila syaitan dijadikan kawan. Ingatlah sumpah syaitan akan menyesatkan anak2 dan cucu2 adam supaya akan bersama mereka di neraka..

Pii dah ..ckp mcm islamik..tp kaki fitnah

Dan apabila seorang pemimpin tertinggi yang dikatakan pejuang islam dengan penuh bangga dan bongkak memgkafirkan parti lawan dan terjadinya sembahyang 2 imam, haram sembelihannya, tidak sah akad nikah berimamkannya, dan kafir mengkafir sedangkan lawannya berpegang teguh pada iman dan rukunnya. Menggunakan kalam2 Allah bagi menghalalkan cara semata mata untuk mengejar kepentingan politik yang hanya hidup sementara didunia yang fana ini..

Wah.. beria benor kau ni milo pasal bomoh ni, sampaikan 4 posting dah kau buat untuk bomoh ni.. terdesak sangat nampaknya kau ni.. ni nak tanya apa tindakan JAIS yang dibawah kawalan kerajaan negeri selangor terhadap bomoh ni. Kenapa tidak ada tindakan diambil.

lawannya brpgng teguh dgn iman..? piii dah !!! nak tegur anak bini sednri tutup aurat pun tak mampu.. ada hati ngaku ikut cara islam...ngoknya cai ni

Alahai...bini tutup urat...
Laki pelaku seks video besi...
Itu yg umat pecinta lobang taik agung2kan itu....

C4 tu konspirasi puak lubang taik...
Ntah2 mrk yg rancang spt lanun yg serang lahad datu tu...tak heran wei!!
Sanggup buat apa shj demi nak dptkan putra jaya...
Bala dah mati krn sumpah laknat palsu....najib n rosmah msh hidup sihat walhafiat krn sumpah mrk tu benar....
Pendubor...berani ker???
Hilang telurnya klu berani bersumpah...

Anon 0847 you kalakar lah... nape tak masuk raja lawak...

Anon 19:09 ... ko liwat la bontot mak ayah ko tu..

05:27 kau ttup x aurat kau.x yah cite ank bini.

abis bos besar da highlight kan kat dewan.pak turut kne la ikut


EmoticonEmoticon