Wednesday

Ceramah Umum | YB RafiziRamli | YB HattaRamli | che'GuBard | Rabu 12Mac | STADIUM KAJANG



Ayuh bersama YB Rafizi Ramli, YB Hatta Ramli dan che'GuBard dalam ceramah penerangan isu semasa dan kempen pilihanraya kecil N25 Kajang malam ini di STADIUM KAJANG

Mohon disebarkan maklumat ini dan semua dijemput hadir.

31 comments

Ceramah ceramah ceramah... Ape dah tak ada kerja lain ke hari2 nak dengar ceramah..

Ok der..nanti gua suruh diorang buat konsert plak yer..lu jgn tak dtg plak.. kalo nk pesta buih sila request kat puak belah sana..

Pengkhainat2 ini akan menyalak2 macam anjing kurap mengatakan dia yg betul. Org lain semua salah walhal dia tak buat apa2 pun utk kebaikan rakyat. Pengikut2nya seronok mendengar sambil bersorak dan bertakbir menyebut nama yg maha esa. Kasihan dia .... Yg tersenyum gembira si gay tua. Padan muka

Anon 11:46
ok la drpd lyan
R-radio
T-tv
M-membodek

T-tv
3/4-suku

utusex....!

Ceramah politik PgayR hanya tuduh menuduh dan penuh caci maki.. anon1200 otaknya lebih kecil dari matanya mcm burung unta.. virus penyontottan telah menyerang otaknya..

Saudara2 sekalian...
Jgn salahkan aku bertukar arah...
SALAHKAN ANWAR BIN IBRAHIM YG MSH CINTAKAN LOBANG TAIK DAN PUKI CINADOLL...
JGN JUGA SALAHKAN SAIFUL ATAU ORG LAIN JIKA KITA GAGAL!!!

SALAHKAN ANWAR BIN IBRAHIM YG TAK MAMPU MENJAGA KEMALUANNYA WLPUN UMURNYA DAH SENJA!!!!!!

Setiap ceramah hanya ada tuduhan dan penafian saja. Tanpa bukti yang sahih.
maknanya Fitnah lah.

Adakah anon1257 adalah MAT KALAU... Kalau ye, aku ucapkan tahniah kerana telah nampak kebenaran..

P.R.K-kajang

K-kehilangan #MH370
A-akan
J-jadikn
A-aras tanda
N-nagib n
G-gerombolan...

Kak wan akan mng besar di kajang...
Sejarah rakyat yg mudah simpati akan dijadikan modal hebat pr...

wahai bro anon 12:57 kau ni memang x de keje lain ke? mengumpt, memfitnh, x de guna kau ni smbhyg pd stiap hr, tp lps smbhyg kau ni trus buat amaln syaitn..kau ni memang dh bjr dgn puak2 umno yg dh sesat n sbb tu la kau ni sklh x tggi n mgkin sklh atas pokok..sptutnya kau ni jd bomoh utk crik kat mana pswat tu dh kena ngap..komen mcm taik jobo seipul..jgn mrh bro...

Waktu org kajang mndpt habuan sudah dtg... apa saja yg dtg sapu je..undi masing2

BERDASARKN REKOD KERAJAAN SELANGOR..MMG JELAS PKR AKAN TETAP MENANG..

Sebabnya hutang tak menambah..bonus lebih byk

Kak wan cuma pelakon air mata utk memenangi prk kajang....
Wlpun dia tahu suaminya seorg peliwat tegar...demi sangap dgn kuasa politik...dia hanya rela dichinadoll oleh suaminya....
Kpd bn...biarkan mrk berkokok sepuas2nya di kajang....tiada apa yg nak dikejar si kajang tu...
Biarlah kak wan...si isteri 'dayus' jadi pemenang agar dia dpt menjenguk suami peliwatnya di penjara kajang setiap hari...
Hehehe...

Kekawan meh kita bonoh umno dikajang biar mereka dapat bawak balik 2 biji teloq jah. Dua biji teloq najis jeh. Ho ho ho.

Si najis tu lagi tak boleh jaga batang butoh dia asyik nak sondol je. Sondol burit altatoya ngan korek lobang taik altantoya sekaligus.

Aku ahli umno sejak kecik lagi bro tapi aku tak pernah undi umno bn. Bior mampos umno sebab najib pembohong penipu.

Itu Losimah lagi bosok punya pantat ho. Itu losimah kasi jobo dia punya pada itu india ho. Itu losimah lobang jubo dia manyak busat lo itu kita punya tangan bole masuk ho. Itu laki dia hali2 hantam sama di punya jubo ho. Itu botak punya olang juga ada main sama losimah.

Bodohnya nak kaitkan mh370 dgn prk kajang....

Patutnya ko bunuh mat jobo ko tu...
Angkara butuhnya yg mendubor dan memuki tak tentu pasal menghancurkan impian korang nak bertakhta di putra jaya...
Betul tak??!!

Cai...video besi sah 99.99% anwar ibrahim....
Mani dlm dubor saiful 100% sama dna anwar ibrahim...
Video ke apartment dgn signal 'mokhtar' sah muka saiful n anwar....
Fitnah apa nyer cai??!!!!
Layaknya anwar tu ko bagi kaunseling krn mmg sah dia pendubor dan pemuki tegar!!!

Apasal tak pilih salah seorang dari
3 badut ni bertanding dikajang........tak leg pakai ye

Umur belum cukup mana layak lagi kau mengundi.. kau yang menipu tuduh orang pulak..

Apasal tak bawa asamdol hishamudin rais sekali.....he..he...he...hem

Berdasarkan rekod kedalaman air mani nuor yang berada dalam lobang jubo saipol, sukar untuk PgayR menang.. jika hendak menang jijah si sepat kering hendak lah meningkatkan lakonan air matanya sambil meraung apabila berkempen di kajang..

Sekurang2nya najib bersumpah laknat tak kenal altantuya...begitu juga isterinya....
Anwar sipeliwat tua tu tak mampu dan kecut nak bersumpah laknat memuki chinadoll dan mendubor saiful buhairi...
KAUM PECINTA LOBANG TAIK HANYA MAMPU BUAT FITNAH UTK MENANG!!!

Lawak sggh bro!!!
Nasib malang mrk dpt bakal ex ketua pembgkang yg suka mendubor dan memuki....

Najib adalah talibarut yahudi israel angpa dok caya.lgi ke

Aku pun takut kat bini tau. Camna nak bust haa/ gaya nasir bilal

Bro....pergilah ceramah tu, ambik berkat dari kelas2 ilmiah, insyaAllah dpt jiwa yg tenang tanpa sikap keji mengeji


EmoticonEmoticon