Sunday

Datin Wan Azizah calon KEADILAN PRK DUN Kajang


KEPUTUSAN Mahkamah Rayuan yang mengetepikan pembebasan Dato Seri Anwar Ibrahim oleh Mahkamah Tinggi sebelum ini, dalam kes fitnah liwat, telah mengakibatkan kelayakan beliau terbatal untuk bertanding di DUN Kajang. 

‎Berikutan keputusan itu, Pakatan Rakyat dilaporkan telah sebulat suara memilih Datin Dr Wan Azizah sebagai pengganti Anwar Ibrahim. 

Pengumuman itu dibuat sebentar tadi di Bilik Gerakan Utama PRK Kajang‎. Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan Datin Dr Wan Azizah sebagai calon KEADILAN PRK DUN Kajang. 



Siapa pun calon Pakatan Rakyat kita sokong penuh. Apa yang penting mesej jelas perlu dihantar kepada Barang Naik, agar mereka sedar rakyat menolak peningkatan kos hidup yang terlalu membebankan.



23 comments

Pi mai pi mai kajang tetap milik pr. Sebab tu annuar kalah dalam penghakiman meliwat.
Yang salah sdalah rafizi. Dia salah percaturan.




Rafizi berutahu dah tau keputusan tersebut. Tapi tetap teruskan juga dengan "kajang move"nya.
Maknanya dia masih mahu annuar dipenjarakan dan adun kajang beri kat dia.

Wan azizah menteri besar kajang...hehe, laki bini buat hal, kapal terbang hilang jangan salahkan umno pulak...hehe

Tuan...kejayaan perlu pengorbanan...Allah memilih DSAI sebagai orang yg punya kekuatan sebagai jambatan untuk kita melangkah ke Putrajaya...tunggu hikmahnya.

Pale buto ko..

Allahhu akbarrr

puak2 jobo umno tu bnyk dh sakit gila babi dan sbb tu laa mrk ni hr2 nak tabur fitnh dan rkyt dh muak dgn puak2 jobo umno tu

kami pengundi2 atas pagar akan membri sokongn penuh dgn kak wan d kajang dan mengundi kak wan agar kak wan dpt majoriti yg bsr dan kami brjnji agar clon mca tu hilang dposit..hidup kak wan..

Puak penjubur dah panas.. boleh berikan fitnah apa yang ditabur kan jika ianya fitnah..

Kau bukan pengundi atas pagar, tapi kau pengundi yang bertenggek atas pagar borkokok bagaikan jaguh sedang kan ekor dan kaki bergelumang dengan taik.. pengundi atas pagar tidak menyokong mana2 parti dan tidak menonjolkan diri.

Dash takda yg lain dah ke asyik laki, bini, anak je

Bongok anon 2030 ni. Hak tuih. Baik ko buat semayang hajat doakan yg trbaik utk org2 yg terlibat dlm kehilangan MH370 tu. Ada gak pekdahnya. Xhabis habis dgn politik

Fahaman Puak2 keparat tu laki bini anak dan saudara bukannya anak beranak. Itu sbb dia kata bukan parti anak beranak. Kan pengikut2 dia otak dok kat jubur. Yg sedihnya PAS pun stuju. Mula hari ni aku akan sokong BN. Sejahat2 BN , ada juga rakyat merasa. Tapi puak2 pengkhainat ini pengikut dia makan tahi dan fitnah sja . Pemimpin hidup senang. Kahwin 2,3. Mlm ceramah politik dan tazkirah tabur fitnah - buat lawak dan suka2. Pengikut seronok dengar sambil derma. Jika tak ceramah layan nafsu dengan 2 3 bini. Seronoknya jadi pemimpin pas dan pkr. Pengikut bodoh macam babi


t bagi derma.

Anon 1933 ni bebal. Lg bodo dri lembu

Bongok anon 2030 ni. Hak tuih. Baik ko buat semayang hajat doakan yg trbaik utk org2 yg terlibat dlm kehilangan MH370 tu. Ada gak pekdahnya. Xhabis habis dgn politik

Stujuu sangat , ustaz burit kat terengganu tu salah seorg!!!

Betul2..nak kawin byk n main jobo..sokong pkr

Sokong kak wan..calon paling bersih

Agaknya ahli pkr yg dok Ada ni ban gang Dan tak blh di harap sbab turn anuat dock calon anak beranak dia he kesian rafizi dia nie pun baghal jug a rupanya

lbh baik puak2 umno jobo carikn jodoh utk clon mca yg x blum khwin sblum dia klh kat kajang nanti...aku sokong n undi kak wan...g mampuslh puak umno jobo dr kajang sblum pr menyerang...HIDUP PR

Betul blah pkr parti anak beranak

Calon beraih?!!
Sayang laki dia pendubor dan pemuki!!!
2x5 jadinya....
Tak aku lupalah...suami kak wan main dgn chinadoll tu....satu dunia tahu woo!!

Sokong bn rakyat boleh merasa: harga getah tinggi , petrol murah, brg tak naik, brim rm1200, ptptn x kena byr dll. Tahniah


EmoticonEmoticon