Thursday

Gara-gara 'Raja Bomoh' Mat Salleh kafir hina kalimah Allah


‎TINDAKAN 'Raja Bomoh' melakukan upacara mencari pesawat #MH307 yang hilang dengan cara khurafat menyebabkan Malaysia jadi bahan ketawa dan ejekan masyarakat antarabangsa. 

Lebih memalukan apabila 'Raja Bomoh' dan orang-orangnya melakukan aksi duduk di atas tikar, ala tikar terbang dalam cerita P Ramlee‎ "Laksamana Do Re Mi" sambil menyebut kalimah 'Allahuakbar'.

Tindakan itu turut mengheret dan memalukan Islam di mata dunia, apabila seolah-olah perbuatan khurafat lagi menjurus ke arah syurik dianggap sebagai ajaran Islam.

Hasilnya, beberapa orang bukan Islam yang dipercayai dari luar negara (Mat Salleh) telah menghasilkan video parody meniru aksi 'Raja Bomoh'.

Apa yang menyedihkan, mereka tidak melaungkan 'Allahuakbar' sebaliknya menghina kalimah Allah dengan sebutan 'Allah Fu***r' berulang kali.

Lihat video di bawah.


Sedih dan memalukan, Islam dan kalimah Allah dihina dan dipandang sinis gara-gara segelintir bomoh mangkuk membuat aksi sesat lagi menyesatkan.

‎"Gara-gara nila setitik, rosak susu sebelanga"

33 comments

Wah.. menghairankan... Sejak bila macai jadi pejuang kalimah Allah ni.. bukan ke ketua2 puak korang dah gadai kan kalimah Allah ni.. amat menghairankan dan menjadi persoalan bagaimana otak macai ni berfungsi..

Macai BN perjuang kalimah Allah untuk politik je, bila Kkalimah Allah diguna dalam upacara khurafat BN sokong penuh siap bagi nametag Jata Negara, digelar bomoh 1 Malaysia

Ada bukti video pemimpin PgayR ni pernah panggil bomoh ni untuk ramalkan siapa yang akan menang pru13.. nak tengok video tu kau cari lah sendiri jangan jadi orang bodoh.. bercakap menggunakan kepala butuh. Nuor anugerah tuhan yang kau bangga kan gunakan kepala butuh dia berjubo lobang taik memuki china dol.. dari pemimpin sampai ke pencacai hapah tarak guna.. pui... Kalu pemuki pelacur penjubo lobang taik dijadikan pemimpin ni lah jadi nya...

Aku rasa mrk nie dh diupah oleh puak pecinta lobang taik utk membantu operasi SAR yg dilakukan oleh malaysia..
Gaya..rupa dan cara sebijik bomoh pgayr semasa pru13...
Klu nak buat dongeng...agak2 lah..
Jgn memalukan diri..keluarga dan bangsa...
Syukurlah majoriti besar pemimpin islam pro bn termasuk umno kecewa dan tidak bersetuju serta mganggap ia adalah khurafat.

Yang na campur kan dengan hal politik nih apesal? Masalah agama. Patutnye kite bendung sama2 bukan dok blame puak ni sala puak tu sala. -,-

Raja bomoh...

R-raksasa
A-atau
J-jin
A-agaknye.?

B-bomoh
O-omnu
M-memang
O-otaknye
H-hampeh....!

Sayang jugak korang dgn kalimah Allah yg telah dihina dan dipolitikkan demi nafsu lobang taik anwar bin ibrahim a.k.a peliwat tua yg tak sedar dh nak mampos....

OK la Kita Tanya pulak pada Dato Harun Din psal bab MH370

Tua2 pun kuat lagi woo.. tu orang muda yang badan tegap si sepol mana berani lawan mana kena liwat... kah kah... macai2 awat la bodoh sangat senang sangat nak di tipu dengan parti umngok

Lebih baik tanya dengan jamil khir... mesti dia suruh guna khidmat raja bomoh... umno dan khurafat berpisah tiada

x heranlh krn ini memang keje2 puak umno yg dh x tau nak d katakn lg oleh kita smua..x payahlh aku tmpah tket kpl trbang nak g ke mana2 krn nak booking tkar trbang nak anta aku g ke dubai...kahkahkah...

Dlm pas...tggl ust haron din alhafiz jer sbg pghalang cita2 pendubor dan pemuki agung pgayr...
Ulama2 pas yg lain...tak mampu berdepan setan nyata pgayr tersebut...semuanya tak ada tulur....
Klu ada pun...akan disingkir spt ust nasha angkara mgkritik usaha pas jadi babi hitam manusia bernama aljuburi alpemuki si tua anwar hin ibrahim...laki kak wan...bapak nurul

aku nak sroh bomoh umnogok ni nak pnggil ikan duyong n dptlh sroh ikan duyong nak crik pswat yg hilang tu...hehehe

http://omakkau.blogspot.com/2014/03/rupa-rupanya-raja-bomoh-sedunia-yang.html?m=1
http://omakkau.blogspot.com/2014/03/mb-perak-pernah-di-anugerahkan.html?m=1

Saudara macai yang suci sila baca...kah kah kah..selendang tuuuuu bodoh punya sb

Bomoh umngok ni sebenarnya nak hiburkn hati kluarga mangsa.. ala2 maharaja lawak

Apa ada hal korg suma ni.. Kita ikat je bomoh ni kat pokok mangga yg ada kerengga kita tanya sapa bayar dia. Dan dia menyebelah parti mana.. Tp aku dpt rasa dia parti mana bila tgk songkok tu.. Kikiki

Sudah terang lg brsuluh..Bomoh 1malaysia..

Org kafir hina islam tu biasa la bro.masalahnya org islam pas dan pkr permainkan islam ikut kepala otak dia tu yg jadi masalahnya.. Bodoh

Apelah punye bengap puak2 umngok berbalah pulak pasal bomoh ni....
bomoh tu sendiri yg kata yg mereka tu datang atas permintaan vvip...
sapa vvip...? nak kasi tahulah wahai umngok yg bengap.. vvip tu very very important person.. ada 2 very tu.. maknanya status menteri @ lebih dari menteri...

Kalau dah bengap.. lantaklah kau nk pergi mampos ke... payah nk habag..

anon 2212 aku sokong kau 1000% biar bomoh tu rasa gigitn kerengga kat kotey dia n dh tntunya bomoh umnogok tu kata yg pswat tu g shoping....kukuku...

Very bodoh pengikut pkr, very very (2 very) bodoh pengikut pas. Siapa kata vvip . Menteri @ lebih. Klu bomoh tu cakap kambing suruh dia dtg pun kau percaya ke?. Dasar puak finah....

Satu kajian harus di lakukan bagi mengetahui bagaimana otak pencacai lobang taik berfungsi. Ini adalah kerana pemikiran pencacai kebanyakannya adalah di luar tabie...

Ini adalah pandangan di luar tabie.. bodoh sangat lah kau ni.. malu betul aku masih ada orang yang bodoh macam ni lagi.. kau ni buat lawak ke.. kalau kau buat lawak memang boleh gelak lah, boleh dapat 4 bintang ni.. kihkihkihkih.. kalau kau serius maknanya IQ kau masih rendah seperti budak umur 10tahun.. kalau kau benar2 serius orang akan ketawa jugak sebab tengok kau sedang memperbodohkan diri.. kalau umur dah lebih 20an aku nasihatkan kau pergi bunuh diri. Kau hidup pun Memalukan mak bapak kau je, yang penat2 beri didikan...
Mmmmwahahahahahaha.....

Very very tongong...
Kahkahkahkahkahkahkah.. pemikiran di luar tabie..

Lu ni dah buang tebiat ke...

Buang tebiat adalah satu penyakit yang selalu di hidapi oleh orang yang umurnya telah lantuh... Tidaklah boleh kita gunakan penyakit buang tabiat ni ke pada nuor aljuburi, kerana penyakit yang dihidapinya adalah diluar tabie...

Ramai org alim dlm pas, ramai org jahil dlm bn. X tau nak teka mana betul. Nak sokong bn, bn x jln undang2 syariat yg sebenar. Kena pi mengaji dulu la bg faham.

Aku sebagai penyokong pakatan membantah budak ini memberi apa apa komen..
Kebodohannya memalukan..

Aorang alim dalam pas.. kaharrhhk..tuih.. siapa mat saburit yang ditangkap memuki bini orang dalam hotel. Ramai saksi ada. siapa cikgu bedul yang ditangkap khalwat pukul 2 pagi bersama isteri orang. Hang pi ngaji dulu ya bagi faham. Dari apa yang kau komen nampak sangat kau ni mat very very tongong. Bangang!!!

budak2 umno ni ramai dh bhlol kelabu asap..memang kau org ni dh kena mkn jobo seipul yg muka kaki jual bontot dgn kau org...mf bro...

Umno dan pengikut bebal umpama lembu Kak jat...

Sebutan tu a lot fcker.. betoi x..

Alaa pandirnya. PM kita ni tak halang ke benda khurafat syirik ni. Buat la kerja tu syaitonn.


EmoticonEmoticon