Thursday

JEMPUTAN SIDANG MEDIA: Laporan Polis Menteri Salahguna Kuasa | 11pg | 21Mac | IPD Kajang


MEDIA ADVISORY

Kepada tuan editor dan pengamal media,

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) akan mengadakan satu sidang media mengenai kes salahguna kuasa seorang menteri. Salah seorang komrad SAMM juga telah dipanggil polis untuk ambil keterangan.

Berikut adalah maklumat venue sidang media;

Tarikh: 21 Mac 2014 (Jumaat)
Masa: 11 pagi
Venue: Depan IPD Kajang
Pertanyaan: 012-6794704 (Yaser), 016-6858558 (Azif)

Orang ramai dijemput hadir memberikan sokongan khususnya pihak wartawan untuk membuat liputan sidang media ini.

Sekian,

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

66 comments

Sidang media untuk penyalah guna lobang bontot tak ade ke... Hikhikhik...

Tak de...sebab smua tu hanya fitnah...memamg kalau dah selalu dihidang dngan yg haram..hati jadi keras..yg disuka hanya membuat fitnah..mengadu domba dan segala mcm khazanah dosa..

Sodomy Anak Muda Malaysia?

Tak ada ker sidang akhbar utk penyalahgunaan lubang taik???

Seronoknya ko anwar...dah puas mendubor dan memuki...ada yg msh kata ia fitnah....
Betullah kata kapai sink....peliwat tua tu perlu bertobat...

ape lgi dia orng ni.x ckup ke masaalah yg ada.cube puak kau orng slagi si nuer ni x d8jdikan pm slgi tu le kau orng buat kje mcmni.si edy n miloais ni ptut dicekup je bwaj sosma.tiap hari ada je fitnah atau masalah.udah udah le tu.cri le rezki cra lain

Sodomi Anus Macai Malaysia(SAMM)...

Sidang media salah guna kuasa lah konon.. bila tanya ada bukti tak, jawapan nya suruh wartawan cari sendiri... Pencacai boleh lah korang temberang..

Dulu ko kata tak salah fitnah sebab hakim dah bebaskan, la ni hakim dah kata dah bersalah, kau kata fitnah jugak lagi.. apa lagi yang kau nak ni.. heran betul lah.. memang patutlah kau hanya boleh jadi pencacai lobang taik..

Ada bukti tapi kat lobang pantat Losimah. Hahaha

Ada ...selagi najis tak dihukum sebab sodok lobang puki altantoyo maka selagi itu malaysia tak aman. Kiu kiu kiu.

Ada juga tapi sidang akhbar untuk taik palat Losimah. Koh koh koh.

Apa!! lobang pantat mak ko..

Sidang media untuk lobang puki dan jobo mak semak akan dibuat di parlemen sila juak2 umno laknatullah datang untuk semak apakah terdapat taik palat dan lendir mak semoh dalam lobang puki dan jobonya. Hore hore borek.

Lobang jobo Losimah ada nanah sebab main ngan toy ari2. Keh keh keh.

Itu hooo balang najib manyak kontot hooo tapi itu manyak bosok hooo tapi sebab itu balang manyak taik palat hooo.

Umno = united melayu no otak. Koh kih keh.

Itu puki Losimah hoo itu buley masok tangan hoo itu banyak besau hoo.itu kaki jugak itu boley masok hooo.

Losimah punya puki bulu manyak kulang satu batu satu hoooooo.

Tak betul rupa nya mat ni.. patut lah dia kata ada kat lobang pantat mak dia.. kesian mak dia, apa boleh buat inilah balasan yang dia dapat sebab jual pantat dulu maka dapatlah anak macam ni..

Sidang akhbar akan diadakan dibilek najibultoya esok jam 10 pagi sila datang beramai2 sebab najibultuya akan tunjukkan butoh kontotnya yg menjadi saksi sebab totoh jobo dan puki altantoya. Muuuuaahhh kih kih kih.

Itu Losimah punya mak konkek sama keling itu belanak losimah haha. Itu najis juha beranak itu ikut jobo dia punya mak hahaa iru pasat najis manyak bau bosok looo.

Mcm ni punya bahasa la kena ajar si Barisan Neraka..

Bukan barisan neraka bro tapi barisan nonok. Muuaahhhh kah kah kah

Salah tu...bn= babi negara. Ho ho hohohoho.

Salah tu...bn= babi negara. Ho ho hohohoho.

Taklah semuanya salah yg betol bn= bongok negara. He he

Pencacai dah naik gila, akibat tak dapat terima kenyataan... Ini lah akibatnya apabila mengangkat peliwat jadi pemimpin....

Ni bukan salah mak dia, salah kotey bapak dia menyontot lobang taik.. atau pun lobang jubo dia dah kena sontot...

klau kau orng grup kt atas ni kki bontot jgn ketara sgt bro.nmpak sgt kau orng ni anti depan nk blakang.nma tu wayang je.club gay kau orng kt mne

kesian kau ni 21:25 n 21:15 x dpat kesekolah sbb tu jdi bebal ckp main mrapu je.tu x ksh le aku pun x rugi ape.nk ckp psl sisape ke itu hak kau.tpi pling jgn tlibat ngn main blkang tau mcm idola kau.ingt tu.tpi aku rsa kau ni bdk bdk lgi ni.jgn je brapi tpi hmpes.entah entah tgk pempuan je da tketar ketar

21.26 n 21.16 oo ni jendul yg post same kt bwh ni.bdk x ckup akal ni.cian.ckp brapi tpi hampeh.apah x gune.jwb dik ooi.

aku ingt kau orng ni lgi hina pda khinzir sbb da lmbab bebal lak tu sbb jdi kldai dlm pkr .byk nk dickp tpi klau da bebal mcm lu orng ni mnghabiskan borey yo

mne mne blog similo ni bile komen dri puak pkr n pr smue hncur.smuenye mcm bdk tadika n drjah 1.lmbab lmbab kldai pun x mcm dia orng.x cays tgk sape reply post ni

sidang media slah guna dubur atau pungkok akan diadakan diblakang ipd.sila dtng bramai2.beri tnda sokongan moral bgi mng insaf kan mreka@jebon

Kasian si sepul kena liwat tapi tak melawan. Sedap sampai x melawan. Patut sepul kena 5 thn juga sbb buat keja rosak agama. Ini tidak sluruh penyokong bn sokong sepul. Apa pentingnya budak sepul tu prosak agama ja. Gua x sokong mana2 spatutnya si nuar & sepul sama2 kena 5 thn baru adil.

Boleh kau beri bukti yang penyokong BN sokong sepol..ada tak perhimpunan untuk menyokong sepol.. ada ke majlis meraikan kemenangan untuk sepol... Ini bukan masaalah kesalahan liwat secara suka sama suka atau paksa. Ini adalah masaalah seorang yang mempunyai masaalah moral yang jijik mahu diangkat menjadi pemimpin.

Betul...nak kiamat agaknya..

Di negara kita nie ada 2 golongan...
1.Yang percaya pada agama
2.Yang percaya dengan lobang taik...

Yang ke2 nie adalah umat yg sayang..sembah dan menabal pendubor dan pemuki sundal sbg pemimpin agung mrk.....

Yang ke 3 lu x sebut.. puak penjilat jubo tuya

Macai umno blk2 main ayat yg sama, Dh terang2 menteri salahguna kuasa, xde kena mengena psl kes mahkamah dsai pon tetap nk membacking dan membodek umno yg desperado ni. Kesian macai dok harap isu tu la jadi sumber pendapatan.

Anon 1003, jd kau rela angkat pemimpin yg terlibat dlm pembunuhan altantuya? Hny disebabkan kuasa dia yg buat segala bukti x diterima dek mahkamah. Semudah itu kamu boleh percaya wlupon kamu xtau cerita sbnr. Mcmne kamu boleh yakin Sgt dsai bersalah adekah kamu saksi ataupon hanya kerana pegangan politik kamu.

Apa bukti najib bunuh altantuya... Gambar najib sama altantuya, akuan sumpah pi bala.. boleh kau berikan apa bukti najib bunuh altantuya... Segala bukti yang mengatakan nuor meliwat tidak boleh disangkal.. peguam nuor kapal sing pun mengakui kejadian liwat memang berlaku dengan sukarela...

Tiada bukti yang dikemukakan nuor yang dia bukan pelakun bideo cinadol. Mana jamtangan omega jika dalam simpanan bukannya hilang diambil cinadol.. kenapa tak saman dato askay yang secara terbuka membuat tuduhan yang nuor adalah orang dalam video tu. Bagaimana air mani nuor boleh ada dalam jubo sepol..

Anon 1511 boleb datang jumpa nuor dengan kata laluan MOKHTAR..
KAHKAHKAHKAHKAH...

Ada yang keempat, pencium ketiak..

adoi 15:11 ape ke lmbb kau ni.kau tye orng jdi saksi tpi yg kau ckp najib tu kau jdi saksi ke

Ko lagi bodo bengap sebab ko suka ketua ko totoh altantoya depan belakang. Jadi penjenayah seluruh dunia tahu tak malu ke?

Betul tu...sebab PM penjenayah lah dah nak kiamat beb.

Abis tu ko jadi saksi tengok nuar tutuh jubo saipol? Bila ko tengok?

Abis tu ko jadi saksi tengok nuar tutuh jubo saipol? Bila ko tengok?

Ada yg ke5 penjilat puki mak semoh.

01:20 pnat la kau.mmng sah kau ni kldai yg tramat la lmbab n bebal.aku tye cite psal najib tu kau ke jdi saksi.jwab tu da le.yg dok pusing tye aku jdi saksi kt sinuer tu wat ape.da tentu le tak.sbb aku bukan kki jubur.jendul btul kau ni.

Puak umnobn ni serupa je dgn puak basyar disyiria. Al ssi di mesir. Puak Yahudi di palestin.. yg bezanys cuma nama dan bangsa saja....Inilah kumpulan iakhit zaman yg mendokong gerakan dajal..percayalah puak ni akan dilaknat allah..nyata
kemunafikanya..hukum allah dipersendakan.. watak alim hanyalah topeng semata2. .. tengok sdrlahgelagat umnobn dikampung dan jiran tetangga anda bezakan adakah itu kehendak islam yg dibawa rasulullah...jauhhhh...tgok mama badak dan bini mamak kuty.. spai dkrhpun tak gheti nak tutup kepala...

09.35 hbis lu plk ape.pdokong pjuang islam la knonnye.lu ckp gua islam yg mcmne lu nk.lu jwb komen ni lpas guaa bgi lak pjelasan kt lu.

Apa yg penting..jgn anggap harta negara mcm harta mak bapak dia..bila jd wakil rakyat tetiba jd ahmad albab..habis rakyat pikul hutg neg..tak pikir dosa pahala..dari kepala sampai ekor sibuk kira projek..bkn nak buat keje pun..cuma nak komisen je

Fuuh..dasat lu punya caras..wa respek

15:19 gua jwb blk.gua tye islam cmne lu nk kan so tu lu jwb.knape lu tye puak lu yg printah ngri lain.penang parah.ape jdi orng mlayu.lu orng x kcoh.slangor jgn ckp x masaalah bro.tu pun lu orng x kcoh.bos lu si nuer slama ni mne dia hasil.ingt snang nk buat parti sdiri klau x ckup kwangan.mne mari tu smue.sejak dlm krajaan.x usah le nk wayang rakyat tgungung hutang.lu sdiri pun x byr cukai.duit brim pun sapu.so jgn anggap jubur 1mlaysia mcm jubur sdiri blh ditale ssuka hati

mule bca nmpk mcm lu ni ok la mcm insan yg mulia pjuang islam tpi bila hbs bca rupenye lu ni dajjal...eek

Lu ni bodoh lah.. cuba tgok hasil neg penang & selangor, makin turun ke? cuba banding dgn hutang negara, makin naik kan ? kalau bodoh tak pandai jg hasil negara, bgi pr perintah..

Bodoh 21:39.. Gua tak mknlah duit brim ciput tu..gaji gua pun lepas 8k..klau lu nak tau upah lu tulis kat sini pun gua yg byrkn sbb gua byr incometax..lu faham tak?

gua ank jati slangor bro.gua tau n nmpk ape blaku kt slngor.cume mlas nk ckp sbb nnty lu orng ckp fitnah.lu gi penang plk lu gi tye orng mlayu kt sane.mmng pr pndai printah tu psal jga puak puak dia orng je.tgk gji mb n cm + exco da tau brape.hbs kontrak lgi lain lgi.x usah ckp x ada.jgn hipokrit.da naik dia pnye.sape pun sama.tu dia orng tgung sdiri.jnji blh cri rezki blh buat amal ibadat syukur bro.sifat mnusia mcm lu orng ni da ada x ckup nk besar lgi.smpi bile pun x ckup.x ape la lu ckp gua bodo x halnye sbb x rugi apepun cume gua kesian lu pnye bebal n lmbab lbh dri kldai.

08:55 lu lgi satu.klau da bos lu n parti lu kki kncing lu same mngikut.jgn sombong n bongkak sok mkn diri sdiri.lancau lu duit lu byr gua post.rezki Allah yg beri bkn lu.sbb gua komen pun x dibyar sbb gua cian tgk lu ni dikldaikan oleh sinuer tu.okle klau lu x amik brim tpi sdaramara lu x ada.abis klau amik pun haramke.inilah dia mnusia setan bin iblis .jgn angin bro itu knyataan.

Semua kat sini orang gila... dalam kepala semua ada gambar lucah dan gila sex..
Kerana apa. Sebab pemimpin kau pun gila sex....

Najib gila sex contoh ziana ditutuh depan belakang. Altantoya ditutuh depan belakang. Kesimpulan: umno memang kaki sex haram.

habis kau dijubur anwar ke


EmoticonEmoticon