Friday

Khianat! Nombor telefon YB Azmin Ali digodam




ADALAH dimaklumkan bahawa telefon bimbit dan nombor talian yang digunakan oleh YB Mohamed Azmin Ali, Timbalan Presiden KEADILAN telah digodam oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.  

Perilaku khianat ini dipercayai bertujuan untuk memecah belahkan perpaduan dalam Pakatan Rakyat. 

Tindakan segera sedang diambil. 

Harap maklum 

PEJABAT TIMBALAN PRESIDEN  
PARTI KEADILAN RAKYAT‎ ‎ 
Petaling Jaya 3.00 petang

36 comments

Di godam?????.. kih.kih.kih...
Ni mesti ada benda yang dah kantoi ni.. tak lebih dari nak menyelamat kan diri je ni yop.. kome tengok je lah nanti..

Pencacai lobang taik boleh lah kau nak temberang min..

Di Minta mat very very tongong beri komen.

Kononnya hebat sangatlaa tu!! Anjing pun tahu parti kencing rakyat dlm proses nak hancur..itu salah PM dan isteri

Klu benar keja org dlm tu....tak kan umno jugak...
Mcm video kulum butuh dlm jamban...asskrim tu!!!

puak haram jadah ni nanti dia buboh atai kpala umno lah

ni keja markah yg ais krim dlm jamban tu lah kot, try tanya dia

Kalau PKR Dan tawan negeri2 lain camna ckp PKR nk ancur. Sekolah takat mana Tu. Tak tau politik sekolah balek ada faham deiii

Pkr mana ada ahli ,,, hanya ehsan undi dari PAS bodoh, DAP babi dan melayu LBGT serta melayu keparat spt anon 1807. Percaya la ia x kekal lama

PgayR dah tawan negeri lain.. negaeri mana tolong tunjukkan.. aku rasa otak kau ni dah sakit tahap kritikal lah.. sekolah mana lah yang mak bapak kau hantar kau sekolah dulu ni..

Aiyooo.. terkedu aku dengar komen anon18.07 suruh orang pergi sekolah balik.. tetiba je rasa sedih dan sayu baca komen dia.. betullah tahap pemikiran macai adalah di luar tabie..

Ini mesti salah umno.

Betul.. berak anwar busuk pun salah umno..
Celako..celako..celako..

oi acam dol pkr dinegeri mana ada kerusi majoriti selangor pun harap ehsan pas je, kau ni bodoh lah macha patut lah anuat tipu kau bulat2

sah dah azmin nak pecah lubang
kita tunggu apa pula dramanya nanti
apalah malang nasib aljuburi ni

Komen atas ni dtg dr sicibai..

Wah.. meroyan pencacai.. rilex der, terimalah kenyataan.. kihkihkihkih..

Ini adalah teknik liwat dan lari... Jangan kau fikir kau ni bijak min.. tapi ko kena ingat min, khalid bukan kecik anak punya orang. UMNO dah lali dan dah biasa dengan permainan murahan macam ni.

Betul tu sicibai..

Umno mana ada kepala lubang jubo sepol ada la

Atau pun parti umngok yang nak hancur

Wah macai umngok sokong khalid ke?? Sokonglah khir toyo si penyamun

Sapa suruh anwar tu cintakan lobang taik!!!!

Tu ler...anwar menyamun korang tak nampak....
Lain kali jgn asyik tengok video besi tu!!

PgayR telah hancur krn anwar suka mendubor dan memuki!!!
Peringatan kpd macai!!
Rakyat yg ada agama tak nak manusia maksiat diangkat jadi pemimpin!!!BALA....

Ex Reformis 98

Memang betul pkr selangor dah berpuak puak , saya dudok dalam pkr dekat bukit antarabangsa, saya pon dah tawar hati dengan pkr ini, macam macam cerita yang saya dengar, kalau saya tulis disini memang panjang betul, saya menyeru ahli pkr selangor jangan turon berkempen dikajang nanti..

Yg tulis kat atas tu kaki spin..jgn percaya

Yang ada agama mcm golongan anti hadis tu ke ? Atau pun yang rembat duit rakyat beli kondo lembu? Atau macam golongan yang kata pertahan melayu tp kot belakang lelong tanah melayu.. haha macai mana nampak umno dah rosak... klu umno ikhlas knapa 57 tahun perintah ekonomi melayu dibelakang org cina dgn india..

21:34 jwapannye snang je.sbb melayu mcm lu yg buat mlayu x lleh kdepan.sbb puak lu suka blakang.mlayu mudah lupa

hai bro klau ahli pkr sdiri lu x caya so ape tgal lgi.wah prah lu ni.klau da smue kki spin lpss ni lu gi main gsinng je la ngn si milo ais

Ekonomi melayu dibelakang cina tu cobtohnya seperti kau, yang tak boleh nak maju kan diri. Asyik harapkan subsidi je, berusaha tak mahu. Macam2 dah kerajaan buat untuk membantu melayu. Bukalah mata tu, bersihkan hati jangan dok cari salah orang je. Tapi kalau jenis macam kau ni malas dan bodoh memang tak boleh maju, setakat jadi macai dan pencacai je tahapnya. Kalau dah malas nak berusaha tak payah lah nak menyalak menyalahkan orang... Rezeki Allah yang bagi, percayalah pada qada dan qadar..

Yang main belakang...ko nak sembah jadi pemimpin...
Sial hidup tu cai!!!

Bangsat korang jenis pedengki...bila ada melayu yg jadi kaya...korang kutuk dan sabotaj....
Sanggup bawak cina india pi kutuk bangsa sendiri....main belakang punya pasal!!!

Tapi...engkorang tahu kbesaran allah mgatasi sgala2nya...drp korang maki hamun atas org lain adakh ini yg trmaktud dlm quraan..
jadi pikir2knlh...

Lu ni bkn je kaki spin..tp jugak kaki fitnah,porno, lucah,carut,kebas duit haram,haramjadah & sewaktu dgnnya

PgayR & PASodom lahir ikut bontot..

20:35 lu ckp pkr ke bro


EmoticonEmoticon