Friday

Nombor telefon pimpinan KEADILAN digodam


‎PETANG ini KEADILAN menerima maklumat bahawa handphone YB Azmin Ali, YB Nurul Izzah, YB Tian Chua, YB Shamsuliskandar, YB Nik Nazmi telah digodam (hacked). 

Difahamkan banyak SMS yang menyerang parti komponen Pakatan Rakyat, yang kononnya telah dihantar oleh pimpinan KEADILAN.

Pimpinan parti tidak pernah menghantar sebarang mesej sebegitu, dan KEADILAN menyelar sekeras-kerasnya taktik kotor yang diguna pihak tidak bertanggungjawab yang berniat jahat dan cuba mewujudkan rasa tidak puas hati di kalangan parti-parti Pakatan Rakyat.

Usah lah guna taktik sebegini, mari bertarung di pentas politik yang sah!

Fahmi Fadzil
Pengarah Komunikasi KEADILAN

41 comments

Cakapla Itu semua salah najib dan rosmah. Gay tua, hadi fitnah , dap babi serta pengikut keparatnya takk salah. Tanda2 awal nak kalah..

Kah.kah.kah.kah...
Dah agak dah ni mesti cubaan nak meliwat UMNO ni.. sudah lah..

Taktik lempar batu sembunyi tangan. Takut kantoi. Kah kah kah.
Taktik biasa pkr. Selalu salahkan orang lain.

gunting dlm lipatan alamat nak hancur lah parti ini

Org tahu....kalangan pemimpin seks pkr tak nak khalid jadi mb....
Dah hantar sms fitnah...kata godam pulak!!!
Macai bolehlah ko tipu...kami jangan!!!

Dah mendubor dan memuki....cari pelakon siam jadi kambing hitam!!!
Taktik lama!!!Suruh bersumpah...cuak!!!

SAYA CADANGKAN MRK YG MENDAKWA TELEFON MRK DIGODAM....BUAT SATU MAJLIS BERSUMPAH LAKNAT DEPAN ALQURAN DI MANA2 DGN BERSAKSIKAN RAKYAT!!!
"AKU BERSUMPAH DGN MENYEBUT NAMA ALLAH DAN MENGAKUI TELEFON AKU TELAH DIGODAM...IA ADALAH FITNAH!!JIKA AKU MENIPU...AKU RELA DICABUT NYAWA DLM KEADAAN MENGAIBKAN MCM PI BALA"

ADA BERANI KER??!!

Macam laa pemimpin dia tu hebat sgt.. Godam buntut lg baik

Khas Untuk pengikut pas bodoh dan parti kencing rakyat. Presiden majlis peguam dah sahkan anuar peliwat. Suka sama suka pun peliwat jugalaa. Minta tolong ulamak politik pas bodoh kaki fitnah beri koman.

Sekarang ni nik aziz tak sumpah. Sebab katanya mempermainkan Quran.
La ni depa sendiri takut bersumpah. Walau masa kes pertama dulu nuar beria ria bersumpah. Dan pas setuju pulak tu.

gay tua msk penjara pasti banduan kecut perut takut kena gasak pungkok

Umngok ni tak abis2 mencarut. mesti makbapak dia ajar sejak kecik lg..

Tak sabar hatiku nak tengok anwar dipenjarakan, dan apakah wayang akan dimainkan,kepada anwar selamat maju jaya dipenjara, adil itu meletakkan sesuatu kepada tempatnya..

Anwar punya kote bengkok pon nak salahkan umno, fahaman sosialis pkr tak akan kemana, lama lama orang akan kembali kepada bangsanya sendiri contohnya fahaman nasionalis umno, lupakan anwar, lupakan pkr, kalau nak dikira begitu ramai orang kuat anwar lari meninggalkanya..

Xhabis habis dgn propaganda

4cm lah..

Heran aku, mana perginya pencacai lobang taik ni.. tak da yang nak backup aismin ni ke.. bosan betullah.. penyokong BN ni pun satu, bagi lah can kat pencacai ni. Ini terus korang tembak mati kan isu, mati akal lah pencacai ni.
Kih.kih.kih...

Silap korang memilih manusia maksiat jd pemimpin...beginilah nasib korang...sial memanjang!!!

Milo bukak thread baru..
Kau punya pencacai dah habis lari dah, tak boleh nak defand isu ni.... kasihan kat diaorang..

Masa anwar dlm umno...umno ada 2 team...
Skrg dlm pgayr...tiada perubahan....ada 2 team...
Bila rakyat tahu berlaku perpecahan....tuduh umno....kena godam dsbnya....
Bahana bila pelaku maksiat disembah dan diangkat sbg pemimpin....sejarah empayar islam kecundang bila adanya pemimpin aljuburi n alpemuki spt anwar bin ibrahim...
Ambik ayat2 aku nie sebagai pedoman...jgn nak salahkan org lain jer....

Saja bg can macai umporno melalak... bukan apa kadang2 geli hati dgn gelagat macai dok main isu jubo.. nampak sgt macai dah takda isu cuma nak main isu tu jela... pastu nampak sgt la betapa hapraknya macai umporno ni kah kah..

Kau kena tahu isu jubo ni tak kan ada kesudahan.. selagi nuor tak bertaubat dan masih hidup selagi itulah isu jubo ni relevan.. atau kau ni kaki gian kena jubo, sebab tu kau tersentap bila sebut pasal jubo ni..
Kah..kah..kah..kah...

ya la bro cian plk tgk grup sinuer ni llngsung x mjwab asyik kne blasah je.yg pasti dia orng ni ckp kite dibyr..ti je alasan dia orng ni.cian cian miloais

Semenjak nuor jubo di dapati bersalah kerana meliwat tkda langsung komen dari ustad john jo ,sarip doll dlm blog ini..Mereka ni macai tegar pgayr yg pintu hatinya dibuka serta dh diberi petunjuk oleh Allah agar bertaubat dr menerima peliwat sebagai pemimpin mereka..Alhamdullilah..macai2 pgayr yg lain bila..
Jebat

Ustad john jo dan sarib dol dikatakan telah pergi bertapa di dalam lobang taik. Ini adalah bagi memperkuatkan ilmu berfikir diluar tabie berada pada tahap kebal dan bebal pada tahap yang tertinggi..

Kahkahkahkah4cmX

Satu malaysia orang pangil anwar itu 'ALJUBORI', ..hilang nama sebab dek gelaran, gelaran itu akan terpahat difikiran rakyat malaysia, tu la pasal jangan buat benda yang tak senonoh...

Ni nak cuba2 provoke kn..baik lu jilat lubang jubo sndri

Osama dan lagi seorang pena hitam itu pon dah lama tak nampak, dua orang macai pr...hehe

Sial hidup anwar klu tak pernah menyesal atau bertaubat nasuha!!!

Dalam siasatan dan pendawaan dalam kes liwat I dan II, tiada kejadian jilat jubo yang berlaku diantara aljuburi dan sepol.. dari keterangan saksi 20.32 hanyalah fitnah yang tak masuk akal dan bersifat provoke semata kerana mana mungkin nuor aljuburi boleh menjilat jubo nya sendiri..

Kahkahkahkahkahkah.....4cm

AL JUBORI LAH LU SIAL..

Milo dh basi..haha..

macai pr dh mati langkah lepas kes nuor jobo bersalah meliwat 4CM air mani nuor trkemut di jobo saipool kes mh370 pula di hijack oleh juruterbang yg fanatic dgn nuor oleh pihak media asing..dunia2

Jubor Sepol apa kabar ?

Juboq saifool penyelamat maruah ummmm noooooo

ERA PERUBAHAN :
lambang keris cucuk buntut.
(buntut yg dipuja oleh mereka yg simpati...)

19:24 awat bro lu kki jubor gak ke.dok tye jbur orng lak

Betul tu...jubor seiful dah tak boleh kembali teruna balik..

muahahahaha.. fb kena hack.. twitter kena hack la ni hp pon kena hack.. eh apa punya siallah pakatan haprak ni.. bdk ingusan bole la ko kencing..


EmoticonEmoticon