Wednesday

PELANCARAN JELAJAH #RAKYATBANGKIT REFORMASI 2.0 "KEMBALIKAN KEADILAN - HENTIKAN KEZALIMAN" | JUMAAT 21MAC | STADIUM KAJANG


Kenyataan Media
19 Mac 2014

PELANCARAN JELAJAH #RAKYATBANGKIT REFORMASI 2.0 "KEMBALIKAN KEADILAN - HENTIKAN KEZALIMAN"

Waktu rehat dari keletihan yang diharungi dalam usaha menyelamatkan negara ini melalui pilihanraya umum ke13 pada tanggal 5 Mei tahun lalu telah sampai ke penghujungnya. Kini sudah tiba masanya Rakyat Malaysia bersedia untuk aksi lebih besar. 

Belum pun masuk setahun kemenangan Barisan Nasional dengan penuh penipuan pada PRU13, mereka telah menunjukkan taring dengan menghukum bukan sahaja pemimpin politik lawannya, malah rakyat jelata turut menjadi mangsa kezaliman. Satu persatu pemimpin dan pejuang rakyat dalam rangka disumbat ke penjara, dalam masa sama juga satu persatu janji 'rakyat didahulukan' dicemari tanpa ehsan. 

Justeru itu, ayuh kita tamatkan segera onar penderitaan rakyat dengan bersama melancarkan satu fasa gagasan perjuangan yang diperbaharui - #RakyatBangkit REFORMASI 2.0 "Kembalikan Keadilan - Hentikan Kezaliman".

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) sebagai tuan rumah aksi kali ini menyeru kehadiran orang ramai pada 21 Mac 2014 jam 8.30 malam di Stadium Kajang dalam aksi Pelancaran Jelajah #RakyatBangkit REFORMASI 2.0. Ia sebuah himpunan permulaan, hadirlah dengan tema hitam sebagai lambang perlawanan, ini masanya rakyat menunjuk kekuatan.

SAMM menggesa semua pihak bersatu, kerana rakyat yang bersatu tidak dapat dikalahkan oleh mana-mana regim sekalipun. SAMM menjemput semua pihak bersama menjayakan hari besar titik mula perlawanan baru ini.

Siri himpunan #RakyatBangkit REFORMASI 2.0 akan menjelajah ke seluruh negara sebelum hari kemuncaknya - bersama himpunan gergasi 1 May di medan jalanraya.

che'GuBard
Pengasas
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

Kehadiran awal di sebelah petang amatlah digalakkan bagi memeriahkan program sebelumnya iaitu "Bersama Srikandi Masa Depan Negara" yang bermula jam 5 petang. turut bersama dalam prog 5 petang ialah YB Nurul Izzah | YB Rodziah Ismail | YB Kashturi Pato | YB Elizabeth Wong | Aishah | Aiman Athirah | Cikgu Mala | YB Fuziah Salleh | YB Dr Siti Mariah | YB Hannah Yeoh | 

41 comments

Sudahlah.. masa reformasi98 dulu aku masih cetek akal bolehlah.. aku dah tak nak kena tipu lagi dah.. malu lah wei... Dengan kehadiran 10 pejuang refomasi98 memberi sokongan mungkin aku akan datang menyokong.. cuba kau beri 10 nama pejuang reformasi98 yang ada datang..

Klu alhafiz ust haron din yg datang...mgkin aku akan datang....
Klu nak mati atau.nak angkat pelaku maksiat sebagai pemimpin....aku rasa aku lbh kejam dgn bangsa...agama dan negaraku sendiri...

Gambar org yg pertama menuduh anwar seorg pendubor...berdiri disebelah pendubor dan pemuki dan sebelahnya pulak yg menggelarkan anwar aljuburi...lol

Hehehe...muka perusuh bershit si tian babi yg 'parah' mengetahui macai2 melayu merempuh polis pun ada!!!
Lucu bebenor korang tu cai!!!
Sebagai tanda sokongan...aku akan dtg dgn jantan2 gay sbg sokongan kpd anwar bin ibrahim...
HIDUP PENDUBOR!!!
HIDUP PEMUKI!!!

Bagus lh saya sokong reformasi 2 ni, wartawan media seluruh dunia dpt tgok , siapa jujur dn ikhlas mmbantu dn mmpertahankn hak rakyat, hdop PR

Betul....kn skrang media n wartawan seluruh dunia ada d negara kita, allah maha kaya

Cai...anwar tu dah jadi bhn lawak dah di luar negara cai...
Integriti dah tak.ada...yg ada muka sesumpah yg suka menipu...

Kangkung murah dn ayam $1 ,bomoh teropong dn tikar terbang (zam2 alkazam) baru lawak saudara hihi...

Sedarlah, ini hanya nak mempertahan kan kotey nuor yang berjubo je.. cuba kes jubo ni tak ada..ada ke dia nak buat reformasi.. ini tak lebih nak memburukkan negara je..

Saudara ni memang sekolah tk tinggi, tk bulh fkir, budak2 lgi bulh fkir, logik kh dsai buat perkara terkutuk ilmu agama fasih, dn dunia pun tahu dsai mmpunyai ilmu agama yg tinggi.cuba suruh najib altantuya baca satu baris hadis n ayat quran bulh tk

Klu haron din atau klon2 mcm beliau yg mengepalai pr....gerenti bn tumbang!!!
Klu anwar aljobor....hissh...malaikat pun tutup mata...terus terang dan ikhlas aku cakap....selagi aljobor tu msh dlm pr...bungkus cai!!!

Kalau kau cukup tinggi ilmu cuba kau terangkan bagai mana air mani nuar boleh ada dalam jubo sepol..

Mentang2 pendubor pandai berkhutbah dgn fasih ayat2 qurannya....tetapi sayang cuma seorg munafik dan fasik krn GAGAL mendakwah kote bengkoknya...

Tengok keempat2 wajah tu...rasa nak tergelak aku!!!
Nampak muka2 munafik mrk hendak menyelamatkan pendubor dan pemuki anwar ibrahim tu!!!!

Kesian macai pgayr ni sepatutnya diwar2kan Malam Selawat Perdana. Cintai ALLAH dan Rasul di perkarangan Masjid Putrajaya pd 21 Mac ni..tp nk bt mcmna dh pemimpinnya peliwat mana nk igt punya ALLAH dan Rasulnya..Hati dah hitam kelam..samalh dgn macai2 nya skli..

19:18 sekolah x tinggi x ape.tpi snantiasa bsyukur ngn nikmat Allah.kau bgitau tngi mne ilmu si nuar tu.stakat luaran je cntik x yah.orng mcmtu lgi kuat digoda syaitan.kdua klau stakat bca je ngn tajwid tpi satu apah pun x paham pun x gune bro.da bca kne paham da paham kne amalkan.bru betul.tpi tgk gaya si nuar ni eemm paham je le.

pendekan cita x ada rakyat yg derita.yg derita anwar je sbb x dpt jdi pm.tu je.tpi jgn la smpi nk gadaikan agama dan maruah bangsa sdiri utk kpentingan sdiri

Ye ke?? Haron din tu dari pas.. cai umngok bila nak sokong pas ni haha

Ye aku setuju... agama dan maruah bangsa biar umno yg gadai dah la yg nuar kalut2 buat apa..

Kami pemuda umno lebih berminat ke konsert yg ada dadah anjuran krajaan bn... apa barang ke program nuar ni

Paling lawak ayam rm1... macam ni punya pemimpin pun adaaa.. Mai dari parti mana tu

Setuju tu..biar cepat mati

Biar umngok yg gadai sampai negara jd bangkrap..

Mani anuar dlm jubor sepol guna khidmat bomoh satu malaysiala bodoh!!

Nak dkt bangkrap dah ni!

da bzaman ckp bnkrap.tpi alhamdullillah smpi skrng ok je.bljar la bsyukur.x ckup lgi ke nikmat yg Allah bgi.tmpat lain nk mkn ssah.x yah bgi alasan ckp je nk sinuar jdi pm supaya btul btul jdi bnkrap n orng mlayu kmbali mrempat.kongsi ngn dap.bru jdi singapore.tu yg korang nk.tpi x heran gak tgk kt tv bila buat kecoh muka muka grup korang ni jambu jambu belaka.ya le ikut slera idola sinuer.jgn marah bro bro dlm pkr ni smue knyataan

kepada semua ingin mnghadiri perhimpunan tersebut sila pkai cawat besi dan berkunci depan belkng supaya tidak dicabul oleh mne mne pihak.harapmklum dri pnganjur

rkyat yg bsatu ddk rmh buat amal ibadat rkyat yg bdua je dok gi brarak kt jln.satu sen haram pun x gune

00:20 lu bebal n lmbab ke

Toya mai mesia pun bapak dia bubuh cawat... kena kongkek jubo jugak...

Pandi pun ko ni... tu la dulu sapa suruh PR bg singapore kat cina.... mmg pun mana penah bankrup tiap2 tahun barang turun harga...

Yup berarak tayang punggung ngn semelih ayam...

Hehehe....nampak hina sgt anwar tu dibanding ulama tersohor pas...

Kesiannn.. siapa yg kongkek tu?

Dlm umno majoriti org jahil agama. Heran aku..
Allah dh takdir mcm tu dh. Itu petanda fahaman umno tak brapa betul dgn islam. Sama 2 fikir betul ka tidak

Jangan kena kelentong anwar, anwar itu tidak punyai maruah lagi, aku dulu masa reformasi 98 lagi dah join, masa itu remaja lagi, sekarang anak nak masok empat orang dah, tak ada faedahnya manusia anwar ibrahim itu, lupakan la ia...

Bukti apa lg yg lu org nak psl c nuar tu? Lu ni milosuam pun wa x paham yg masih nak pro pr pehal...lu nak kena sontot gak ke baru percaya ataw lu pernah kena gak...sedap punya psl(agaknya)lu pun ikut merapu. Udah2 la tu milosuam byk2 le mengucap.

Jahil tapi x sampai penggemar bont*t...lu pikir la sorang sorang betul ka tidak. Lu ni mesti suka baca harakahkahkah punya orang

02:03 pndai pun ckp.so mne bnkrupnye.psal singopore bca sjarah btul btul jendul

01:58 kot sbb sebut jubo tu

jendul jendul pkr ni ckp le ape pun x jln nye.yg ape yg dia orng ni nmpk kt sinuer tu


EmoticonEmoticon