Wednesday

Penganalisis penerbangan kata Perdana Menteri Malaysia tidak boleh dipercayai


‎SEMALAM Kedutaan Malaysia di Beijing diserang oleh demonstrasi yang dianjur oleh ahli keluarga penumpang pesawat #MH370 yang kelmarin diistiharkan Najib sebagai terhempas di Lautan Hindi.

‎Mereka difahamkan tidak dapat menerima pengumuman Najib mengatakan pesawat MH370 terhempas di Lautan Hindi tanpa bukti fizikal melainkan sumber analisis data daripada Satelit Inmarsat semata-mata.

Ahli keluarga penumpang pesawat MH370 itu turut menggelar Malaysia sebagai pembunuh.

‎Kali ini, Najib Razak diserang pula oleh penganalisis penerbangan yang ditemubual oleh sumber berita berpengaruh FoxNews. 

Penganalisis tersebut menyifatkan Najib sebagai tidak boleh dipercayai berhubung kenyataan beliau tentang MH370.

‎Sila rujuk link ini untuk mendengar sendiri ulasan penganalisis tersebut ~ Fox News

Malang bagi sumber berita antarabangsa apabila menjadikan isu Najib bohong, Najib tipu, Najib tak boleh dipercayai sebagai bahan berita.

Jika di Malaysia, isu Najib bohong, Najib tipu itu sudah tidak ada nilai berita. 

"Harap masyarakat antarabangsa bersabar, kami di Malaysia hari-hari kena tipu dengan Najib"



95 comments

Bila parti bodoh munafik PAS dan parti kencing rakyat percaya pada PM dan rakyat msia. Mereka ini kan pengkhainat .

knape plk kau plk x ckp kau ngn bos kau dok kje mnipu.ape bro mda da tiba bladah ckup ckup miloais ni.dia orng ni bkn orng mlaysia.entah mne dtngnye.bangsa luar dibangakan bngsa sdiri dihina.milo kau jwab sdiri jgn hntr macai kldai kau.aku da ckp bos dia da bgi skrip@jebon

Selepas baca artical diatas dpt disimpulkan memang kamu ni specis anjing. Titik

Bangganye milobasi bile yahudi kutuk najib..sekapal ke?

Blog ni xde moral baik yg boleh diikut.memecah belahkan masyarakat.

Demi allah sya tak akan ikuti dan beri komen lg dlm blok ni. Sbb tiada kebaikan langsung hanya kemusnahan. Terima kasih semua dan sya minta maaf.

Pm bangang. Serpihan pun belum jumpa dan belum analisis sikit pun dah buat pengumuman. Apa punya bodo bengap si najis mughallazah ni. Klu kita tengok semua org umno dari atas sampai kpd pencacai cibai semuanya sama bodo bahlol. Umno tak layak mmrintah sebab memaluka msia. Aku rasa si najis tu tak dapat tutuh depan belakang kot puki mak semoh n jobo. Tu pasal meroyan mengiau cakap merapu. Umno = umat melayu no otak.

Ade pn ko.. Aku mmg tgu komen ko yg membahalol kan diri sendiri.. Aku nk tergelak.. Haha..

Takbirrr...

Takbir kerana Allah.jgn takbir kerana nak menyakiti hati sesiapa.

Kesian milo same pencacai, hari hari kena tipu sama najib.. kihkihkih...

kerja kan si milo ni smpi dia ttup blog ni.pkar mmfitnah n mghasut si mamat ni.ckp majoriti sokong knonnye.msk la kite orng skolahkan blk kau orng hampeh x gune

Ello milsuam kau ni citer mcm la pm ni xde ugama...kau elok byk mengucap la sblum Izrael jemput kau...dia kalau dtg dia x comment kat sini dulu atau wassap kat kau. Kang tgh malam kau duduk atas sejadah n pohon kat Allah swt samaada apa yg kau buat ni betul atau kau menempah ticket 1st class ke neraka jahanam...Allah pasti jawap...tapi kalau kau jauh dgn Allah SYAITAN yg tolong jawapkan...ada bran.

Jgn marah sgt anon 09.53...depa tu sijil paling tggi dia ada cuma sijil tadika jadi kita dah boleh baca mentaliti dia tinggi mana...karloz

MILOSUAM NI ANAK KUCING BELAAN BABI...SENANG CITER ORANG MELAYU DIBELA DAPig...karloz

Refer kat anon 13.00@karloz

09:49 ape ke bngap kau ni.klau da bebal n ditambah plk bngap jgn le mrapu x tntu psal.gi le skolah dulu lpas bru komen yg bernas skit.kesian tgk kau ni..@jebon

Milo..msti byk income ko kan..masyuk aa..

11.21 cite pa pasal izrael, korang la kena fikir izrael kalau dicabut nyawa dlm keadaan x mau syariat islam. Dok ikut syariat yahudi.

Sori bro..aku umno bukit gantang, semalam aku dapat 2 ekoq wanita umno yg manja katanya dia dah berkahwin 5 taun tapi tarak anak. Laki kedua2nya kata kedua2 wanita itu mati pucuk. Mereka ajak aku main tapi aku cakap tak mau berdosa. Dalam kereta yg sorang tu sempat raba butoh aku dia bukak zip aku dan nyoyot batang aku. Aku cakap tak baik ni berdosa tapi dia terus nyonyot sampai aku terpancut. Aku nak tanya apakah aku berdosa? Kpd ostad fotoh bari mohan beri jawapan. Sebab aku tengak memandu tak boleh buat apa2 dia terus nyonyot. Wanita umno tu bukit gantang. Apakah aku kena report polis?

Omno taik palat mak semoh ( losimah).

Awat hang bodo sangat umno celaka?

Najis tu yg totoh depang belakang altantoyo mesti bertobat beb.

Tak lah sikit jeh ada le sebesar taik puki rosmoh. Haha

Najib bukan tipu lagi bro tapi bahan altantoyo depan belakang.

Najib lagi pecah belah masyarakat sebab kaki bohong tipu.

Specis anjing takpe bro tapi specis babi ni lagi terok sebab altantoya kena tutuh depan belakang macam babi menutuh.

Najib ingat dia bokey idup lama tah2 tinggal 3 hari lagi.

Najib ingat dia bokey idup lama tah2 tinggal 3 hari lagi.

Betul tu bro jangan jadi macam najib setiap kali bercakap semua nyakitkan hati rakyat.

Betul tu bro jangan jadi macam najib setiap kali bercakap semua nyakitkan hati rakyat.

Lagi baik yahudi drp si najis mughalazah tu...kaki puki altantuya tutuh depan belakang cakap tipu bohong. Khhaaak tuiii.

Baca blog Kedahkini skg HOT

Dari atas sampai bawh macai pr yg sama bg komen.kesian...dr cara penulisan macai ni, nampak hatinya penuh dgn caca merba.fikiran x berfungsi dgn sempurna.pesanan aku, baliklah pada fitrah fikiran manusia yg normal.

c pncacai umno smua nya dh d rasuk setan bhlol, bodo, bengap n gila sawan babi hutan krn pm mrk tu hr2 media asing hentam pm tu n mrk pun ketawe apabile pm mrk kena tukul n x nak bg support...ini laa umno name nye.. U utk M menipu N number O one...

Anon 09:49, setuju 500%...ajib memang pantas dikritik, tindakannya sgt melulu tanpa bukti yg kukuh...PM Australia pun ckp perkara ni x dpt disahkan selagi serpihan x ditemui....So, x kisahlah kalau org luar kecam ajib!!!!!

jgn mare bdk bdk pr ni.dia orng ni kldai bkn orng.klau orng x ada prngsi mvm ni bebal n bngap@jebon

kau ni ni lgi parah kne rasuk anwer ke.

15:36 x yah repot polis trus repot kt anwer je sbb dia pkar dlm hal tu.eemm

Anon 15.36 nampaknya iman kau ni senipis helaian kertas...xyah la repot polis malaikat dah amik kes. Wanita2 umno tu Allah swt anta nak uji iman kau...jadi lu pikiaq la sendiri.hihihi...karloz

sbb kau kldai bebal bhai

Elo 15.42 masih tadika ye..org tu citer dgn milosuam yg kau citer altantuya pehal. Kalau nak nyibuk hal org bior la topik yg sama.

14.03 dah kenal Allah belum...kalau stakat sebut nama Allah je cina dan orang india pun tau. Baik pegi blajar dan kenal Allah dulu lepas baru boleh kata syariat sesaorang tu betul ke tidak....karloz

ya ke atau hati kau je yg sakit

nuar lgi pcah belah jubur sbb kki main blkang

Tiada kenyataan dari najib yang mh370 dah terhempas.. najib cuma umumkan penerbangan mh370 berakhir di lautan hindi.. kepada puak bodoh lagikan bebal ni tak usah lah menunjukkan diri tu pandai. Lagi di cuba untuk menunjukkan pandai lagi terserlah kebodohan dan kebebalan yang amat sangat..

Lagi yahudi umat pecinta lobang taik..
Dah sah anwar tu pendubor dan pemuki sundal...nak juga diangkat sbg pm...
Tak ada org ker dlm pr lbh baik dpd pelaku maksiat!
Kesian yek!!!

Pecinta lobang taik mmg tak dpt tengok muka najib...
Klu dibagi muka pendubor dan pemuki sundal tu...tonggeng sanggup!!!hahahahaha....jijik3

Hahaha....
Dongeng pendubor dan pemuki sundal yg sah dan tulen tu ko boleh caya...mmg sah juga ko ni bhn anwar bin ibrahim....jijik cai!!!tobat cai!!!

Jijik2...
Mendubor dan memuki jer keja...
Anwar Ibrahim....tobatlah!!!
Bila nak bersumpah laknat woi??!!!

Hehehe....
4cm dlm lobang taik....hehehe..
Jijik3....

Najib klu dah tiada...umno/bn msh kukuh....
Peliwat tua tu klu dah mampos...ada ker pengganti???
Hahaaahhhahaaaa....jika ada sekunyit memuki dan mendubor...bole la ganti nuar tu!!!

Betul ker???!!!
Anwar bin Ibrahim sah mendubor dan memuki bkn main lantang korang nak menonggeng!!!
Klu dlm umno....minta maaf la nak layan dah pemimpin lucah mcm tu...
Lagi bnyk selain najib wei!!!
Cai...korang jgn cemburu ok...mmg korang dh tak ada org lain selain pendubor dan pemuki iaitu laki kak wan dan bapak sik nurul ijah tu!!!

UMNO.TAIK PUKI LOSIMAH

adk 00:04 klau trencat akal bkn komen kt sini.gi jbatan kebajikan ok atau gi jmpe nuar bgi dia tale ok.msti x mrapu mcm tu

Yg tale tunya bg can tale lu pulak..mesti rabak punya

sory bro gua bkn kki main blkang.lu gua x tau la plk

Aku klu tak ada bukti video besi atau air mani sdlm 4cm....mitak maaflah aku nak percaya!!!
Menerimanya seolah2 bersubahat memfitnah....mcm mendiang Bala...percuma jer mati krn sumpah tipu!!

Kalau hilang dan nak sahkan kematian kena tunggu 7 tahun, baru sijil kematian dikeluarkan
Nanti kena marah jugak sebab lambat sangat.
Kalau PM australia yang umumkan kehilangan ni tentu tiada siapa yang bising.

Lu ni bodoh..main blkg bkn pakai kaki

Dua tiga kucing berlari
Mana nak sama si kucing belang
Dua tiga bolehku cari
Umno memang bangang

Sorong papan tarik papan
Buah keranji dlm perahu
Suruh makan dia makan
Umno memang bangang

Dagang pak malau dagang btempat
Umno memang bangang

Kalau tuan ke tanah sebrang
Umno memang bangang

Umno sial... macai umno bodoh2

15:47 lu mgaku lu spesis anjing bro.kcian

15:47 lu mgaku lu spesis anjing bro.kcian

puak pkr ni kesian btul yg kt atas mgaku anjing ug ni plk yahudi.adoi pnat kau orng ni dri bos smpi ke mcai.smue ada problem.

21:17 lu yg bebal sbb lu da biasa buat sbb tu lu komen x pkai kki.abis pkai ape.jubur gua x penah orng sntuh tpi lu gua ingt da kne jubor kot.tu psal lu tau.btul x bro yg pndai.ngaku je la bro.mne tau anwer blh jdikan lu pnyedap dia.jwb bro.lu pndai kan cume lu ada bebal skit je.no hal tu

pndai kldai bebal ni brpantun.

pkr ok tpi syang kki jubur dah tu nk jntan pnye plk.sape minat jubor jantan ayoh rmai rmai msk pkr.umno jgn msk ok

Cuba teka, Sape kaki jubo tunya..?

Salah..pak lu

16:33 klau pun lu kki jubur jantan tu lu pnye psal.tpi x yah lah smpi ke pak gi nye.agak agak bro.klau lu da jdi bebal mcm kldai pun kne agak agak.jgn mlmpau sgt.mak bapak x srh lu jdi mcmni

Pak lu ada suruh main jubo?

01.55 x ada bro.anwar je yg ngojo.cina ckp sifu

1025..apa maksud berakhir di lautan hindi tu???!!!nk kata ada lapangan nk landing mah370 bkn pesawat amfibia..!!

Abis tu kalo bkn terempas nk sebut apa???!!!

Mohon pencerahan...

Pak lu...

Haha.... semua sengal......Suka ati lh.


.

16:22 ape bro.pak lu kne tle jubur.adoi sory bro.jgn marah

Pak lu..cuba check jubo pak lu..dah brkarat..

Suke..suke

20:28kesian lu ni kki jubo rupenye.post lu smue asyik jubo je kesian lu kldai bebal.tpi x apela da naluri lu nk wat cmne cume pndai kt sane.kite orng dl umno n bn x kki jubo bro.sory bro yg lmbab mcm kldai.jgn mare

klau da kaki mngyontot blkang ni ckp ape pun x guna.sinwar jgk yg btul.

Boring aku baca statemen Macai upahan umngok smuany bodoh2 belaka diulang perkataan yg sama mencarut Macai otak udang knplh jib Kau ambil org gila buat kerja murah sgtke ishish kau ni jib kedekut betul

Betul tu...syoknya dpt jubo pak lu..

Anon 15.36 aku aqil aman bin mohd yazid dari bukit gantang. Cerita ko tu cm best. Meh sini kenalkan nama penuh. Aku nak pastikan cerita ko betol.

11:08 salah bro tu jubur nwar yg lu tale.main blkang mne nmpk muke.tu lah gi skolah lu da tlbih bebal.x kan angin bro.

Org umno join milosuam?

Analisis di kesan sehingga lautan hindi sahaja. X kan tu susah nk faham? Terhempas ke, hilang ke tu lain cerita. Skrg citer pasal hasil dapatan tu jer. Knape macai pr semakin menghampiri kebodohan macai bn?

milosuam join org umno

Tak boley..nnti jd umngok

Kalau tak terhempas kenapa kerah kapal apa bagai pegi cari serpihan??

boly umno good maa.pkr@dungu n bebal maa.jubur lgi kne tale maaa.

Tngok..bongok punya olang..


EmoticonEmoticon