Tuesday

PRK Kajang: SMS provokasi pecahkan jentera Pakatan Rakyat tersebar


‎SMS provokasi tersebar di kalangan penduduk Kajang dilihat sebagai taktik kotor pihak tertentu untuk memecah belahkan jentera Pakatan Rakyat.

Mesej itu dihantar menggunakan nombor yang sama kepada ramai orang. Ini menunjukkan pihak tertentu menggunakan sistem 'SMS Blasting' bagi menjayakan taktik jahat tersebut.

‎Berikut SMS yang dihantar dalam bahasa Melayu menggambarkan kononnya jentera Parti Islam, PAS enggan bekerjasama untuk membantu kempen Calon KEADILAN, Datin Seri Dr Wan Azizah.
Berikut pula SMS yang dihantar dalam bahasa cina. 

Menurut salah seorang sahabat berbangsa cina, terjemahan SMS tersebut lebih kurang begini: 

"Jangan benarkan jentera PAS masuk kawasan ini kerana orang cina di sini tak suka dengan PAS, takut undi cina lari. Sebarkan secara senyap kepada orang lain".

Apa yang melucukan, sahabat yang menerima SMS provokasi ini berbangsa India. Tapi dia dapat kedua-dua SMS provokasi berbahasa Melayu dan Cina tersebut.

"Tak pasal-pasal kantoi hantar mesej bodoh"

44 comments

Mana ada ahli politik bersih. Presiden parti islam pun kena saman kerana fitnah. Inikan pulak orang bawahan.

Dh nama pun fitnah confirm la bersih bai....lain org yg buat fitnah Baru la Kotor...kalau setakat nk komen mcm ni Baik xpayah buat kotoq ruang komen blog org sja.

Pkr namanya pun parti kencing rakyat. Wujud dan hidup dia pun dengan fitnah, dr pemimpin spai pengikut kerja dia fitnah saja. Dr bangkit tidur spai nak tidur semula .. Kerja dia fitnah. Dengan kata lain dr jadi ahli spai nak mampus atau berhenti jadi ahli kerja dia fitnah saja. Tolong bagi satu contoh perkara yg baik atau tidak fitnah yg pkr lakukan semenjak kewujudannya.

Hanya parti PAS bodoh sja percaya kat PKR

Hanya parti umno sje bodoh! Pcye kt mca...macai!

Yang paling BODOH IALAH UMAT PECINTA LOBANG TAIK....PELAKU MAKSIAT DIANGKAT JADI PEMIMPIN!!!!
MCM TAK ADA MANUSIA LAIN...GILA AGAKNYER!!!!

Yang bodoh piang!
Umno+ mcm

U-umno
M-memperjudikn
N-nasib
O-orang
+
M-memang
C-cakapnye
A-auta....

Hehehe...yg bnyk auta adalah pendubor pujaan korang lah macai oi!!!
Klu anak bini dia boleh auta ttg jam omegay nya...apatah lagi korang sipecinta lobang taik!!

Parti kencing rakyat + parti ajaran sesat + parti babi = fitnah + sesat + Haram = LGBT + bodoh + jahat = rakyat ditipu

BN bahana neraka

kenapa si Babi ni marah sangat ?...

engkau ni apa keje...?

Bahana peliwat dan pemuki...
Sial memanjang!!!

PAS = Pasti Akan Sesat. / PKR= Pasti Kena Rompak.

Nama pun babi..myondol lh slalu..

Brother Anu ar Bin Ibrahim(BABI) ni marah sebab tak lama lagi kena masuk rumah pasung. Tak dapat lah dia nak menenggek jubo jantan lagi.. kahkahkahkah.. mau nya tak marah...

Betul.. huhuhuhu... menyondol dan menyontot lubang taik jantan..

Aljuburi sipukimak gay tua tu mana tau apa2...
Mendubor..memuki..buat fitnah dh darah daging....
Rakyat kwsn dia melopong ditibai cina babi dap...ada pukimak tu tolong???

BN ni parti babi negara gamaknya.. sbb babi banyak sangat kat negara kita smpi boleh dieksport ke luar negara.... binatang yg halal dimakan tak cukup pulak smpi kena import.... ingat bn ingat babi.... sekian

ingt komen kau ingt kau dri glongn lmbab n bebal.jgn mrah bro.lu gu tgal kt luar ngeri je.bru lu tau bsyukur.

skurangnya pas brkait ngan islam dan brgabung nga parti smua kaum..xdalh nk brpecah..bgtau aku manifesto bn sblm undi ada turuti janji dia?aku pun sdih jgk sb aku org bn dulu tp kini mls lg..

giler bg pndpt tuan hamba begitu...klau benar brlaku biarlh allah hukum dia..tp x pyh susah nk maki hamun n mencarut x sudah...aku org bn tp xdlah plk smpai nk mencarut camtu..sb aku takut azab allah..anyway kita tunggu hukuman dr allah apakh kita ni benar atau tak...x mau aku dsumbat api kt mulut dek malaikat asyik nk mncarut camni..subhanallah...

mader pun dh kata, org yg sokong umno adalh org yg bodoh n skrg sape2 kau org yg kuat sgt nak sokong umno, brmkna kau org trgolong d dlm kalangn ape yg d kata olh mader...

bodoh blh blajar bro lma lma usaha blh pndai gak tpi klau lmbab n bebal mcm lu ikut pkr ssh skit nk diajor.tpi rsa blh kot.jgn marah bro

kesian 20:39 ni sah bengap bila plk babi ada parti

Org yg sokong pukiR sama standard dgn lobang taik cai...teruk lagi dari bodoh....statement mader tu merujuk kpd bekas ahli umno yg cintakan lobang taik mcm kwn2 ko tu cai...

Aku org tak berparti....tak yah ngaku ahli mana2 parti klu sifat ko sama dgn kote anwar tu....klu ko berani...ajar anwar tu bertobat...itu pun setelah dia bersumpah laknat...FAHAM!!

Keje aku...mendubor dan memuki...
Lantik aku jadi ketua engko...

Hahahaha...

Berkait ngan islam???. nama Allah pun dah dilacurkan.. tolonglah jangan kait kan islam.. pas ni bapak kepada segala bapak ayam.. melacurkan agama islam untuk kepentingan politik..
Aku pun sedih jugak sampaikan kau terpaksa jualkan diri kau pada PgayR.. tak apalah, asalkan kau tak jual bontot sudahhhh!!!

Pooorah.. orang BN lah konon.. dari gaya tulisan, dah boleh tahu siapa anon22.07... Wahahahaha.... Wei jendol terdesak sangat ke sampai terpaksa menyamar.. fuhh..dah macam setan jendol ni..

Brother Anuar Bin Ibrahim(BABI)

Ko telah memfitnah mahathir.. tunggu lah datangnya bala dari Allah.. mudahan Allah memberikan azab di dunia ini lagi pada kau...

Jangan Fitnah Mahathir! Fitnah terhadap oeang beriman dan bertaqwa seperti beliau akan dikenakan azab pedih!!! Kamu tidak mampu menanggung azab itu!

Semua negara arab yang majoriti islam benarkan kristian guna nama allah kira melacurkan agama jugak ke??? Ok2 faham

Mungkin marah sebab tak diajak kongkek toya... sebelum toya diletup

Tak payah taip panjang2 pun takpa org memang tau umno kaki fitnah

Bn - babi negara

Nak kata bodoh nanti cai umngok marah pulak tp dah memang bodoh... masa bila pulak kata benda betul dianggap fitnah... yang kata dalam umno banyak org2 bodoh tu memang dtg dari mulut mader sendiri... masa dia berkempen utk anaknya mukhriz merebut jawatan naib presiden umno dulu....

Nak haqtap umngok tolong masa cina remct tanah melayu lagi takda la... klu dekat penang umngok la tolong cina rembat tanah melayu... dua2 dapat hasil...

Tapi peminat lubang taik toya masih menjadi misteri

Bodohnyer....pendubor dan pemuki korang sembah dan angkat jadi pemimpin!!!

Perkataan antara menggunakan dan melacurkan adalah berbeza.. berhati2 bila bercakap takut nanti jatuh kufur...

puaslh anwar dpt toron pungkor banduan ln tkpn banduan2 ln blhlh toron jubo ranwar..mesti dorang bangga dpt toron jubor bakal pm malaysia..blh bt selfie lg..


EmoticonEmoticon