Sunday

Ribuan Hadir ke Stadium Kajang Tanda Solidariti Terhadap Anwar


Kenyataan Umum
9 Mac 2014

Ribuan Hadir ke Stadium Kajang Tanda Solidariti Terhadap Anwar

Walaupun dengan notis hanya dua jam, ribuan penyokong dan pendokong keadilan sempat berhimpun di Stadium Kajang sebagai tanda solidariti terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim. 

Umum mengetahui dengan hukuman bersalah yang diumumkan mahkamah, sekali gus menghalang Anwar dari bertanding di DUN Kajang. Maka rakyat celik pasti membaca situasi ini sebagai satu penganiayaan. Aparat pemerintah sekali lagi digunakan untuk tujuan kotor.

Jelaslah walaupun sosok Anwar yang berumur 67 tahun itu masih berbisa dan ditakuti oleh regim, maka kezaliman diteruskan dan kebahagiaan keluarganya dirampas. Rakyat marah akan bangkit melawan.

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) mengucapkan tahniah kepada rakyat yang hadir dan menggesa lebih ramai turun ke Kajang bagi menyatakan sokongan dan membuktikan penolakkan terhadap apa jua bentuk kezaliman.

Ketika ini, SAMM dengan kerjasama Pejabat Exco Pengguna dan Pelanconangan Negeri Selangor sedang menganjurkan Karnival Rakyat Selangorku di Stadium Kajang dari 7-22 Mac, menampilkan ceramah umum hampir setiap hari dan pelbagai acara keramaian. Jadikan stadium Kajang ini sebagai lokasi semua ahli Pakatan Rakyat dan aktivis berkumpul.

Api kebangkitan rakyat akan terus menyala, dan terus membara. Anak muda akan terus lawan penindasan!

Sekian,

che'GuBard
Pengasas
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

36 comments

Nak nafi apa lagi?. Karpal pun setuju ada mani annuar dalam dubur saiful.
Takkan air mani tu terbang kot.?

Kihkihkihkihkih.. Kalau nuor mengaku dia melancap dimerata tempat boleh lah jugak aku percaya yang dia telah di fitnah kerana air mani dia mudah di dapati..

Hey kayu otok mu dok mana?sepoi tak berak ko dlm masa 3 hr..bodoo!! Padan la jadi macai umnopun otak kayu jenis dok bkube dlm tong taik puak gilababi...umno jenis menate tadok otak..munafik.bukan stakat pemimpi penyokong pun kalu srbut t kta umnobn sah hati gelapgelemat..munafik gilababi

Ribuan yang hadir tu terdiri dari gay, lesbian, anak muda melayu yg tiada pegangan hidup ( kebabyakan pengikut PKR) pengikut parti bodoh PAS dan pengkhianat tegar. Ratusan ribu @ jutaan yg tak hadir itu adalah hamba allah yang diutuskan kedunia untuk mengabdikan diri kepada penciptanya dan bukannya utk kerosakan. Ingatlah jangan kita mengejar neraka,, kita tak mampu saudara2 ku semua utk menghadapi.

Jika mahu aku bersama buat reformasi seperti 15 tahun dulu boleh tak beritahu aku dari mana datangnya sumber air mani anwar sampai kan boleh berada dalam lubang dubursaipul.... Serius aku cakap. Aku dah tak nak kena tipu lagi. Maluuuu.. ooo..

Hai..jwb komen sendri nampak...

Lu ni bodo lah, dna bkn semestinya dr air mani.. dr air burit lu pun ada dna bangang..

Hey tongong, otok mu dok kat kepala takuk ko?? Menate boddo mu ni, bodoh supo menate beruk.. air mani nuor ni sene ko nak dapat.. jadi ko setuju ko yang nuor ni suko melancap merato tempat sampaikan air mani dio sesapo pun buleh dapat.. boddoh supo kero tak dok akal tak buleh pikir mu ni.. manusia dalm sesuatu keadaan buleh tahe berak sampai 4 hari.. menate boddoh mu nih.. boddoh mu nih sapai senang kena tipu.. boddohh sungguh.. kalau tak suko keno bodoh jangan boddoh kan orang, sebab mu ni memang boddoh.. sian kat mokpok mu dapat anok boddoh supo mu nih..

Kau lah bodoh.. sampel dna tu datangnya dari sumber air mani yang ada dalam jubo saipul lah bangang.. bukannya dari air burit mak kau.. kasihan kat kau nak tunjuk pandai tapi bangang nak mampus..

Anon 23.19 tak usah nak stim kononnya orang yang sama komen kat sini sampaikan kau nak ber onani kat sini.. syoh.syoh....

Sodomi Anak Muda Malaysia(SAMM)

Sodomi Anak Macai Malaysia(SAMM)
KEHKEHKEH....

puak umno jobo tu bnyk yg buang air mani kat thailand n sbb tu laa bnyk puak2 umno jobo ni dh gila gay..kahkahkah...

entah le ape jendul pr ni nk lgi.ckp ape pun or bgi le ape pun bukti ttap si anwar tu ttap idola.mmng power anwar ni.da acdc(depan blh blkang blh

kau ckp umno buang airmani kat thailand ye tpi puak kau buang airmni kat bontot betul.adoi jendul jendul awat le kau orng ni lmbab n bebal sgt

klau ckp umno rasuah ke ape ke buat report.buktikan.klau nk bcakap je smue blh.tpi si anwar ni da kopom ckup bukti pun ckp kne fitnah.nape le yg mgikut ni.ckp pndai n islam konon tpi hancur.slagi anwar x jdi pm ni le akn blaku.dia orng smue tahu tpi amik kesempatan oleh pas n dap.x yah le bgi alasan lain.yg sedih nye pas sngup ikut psal politik je.telur pun gadai.dap x yah ckp le cebuk pkai kertas.pkr lak paham paham sdiri ahlinye smuenye jambu jambu beb

Depan kurang rasa, belakang kemut keliling semua dapat rasa.

Nuar ni kalau dah mati, diberi peluang hidup blk, tetap juga akan cari lubang jubo bagi melepaskan air. Dato nalla kawan karib dia yang cakap ni....

utk mkluman puak umno jobo yg sllu sgt buat fitnh yg x henti2 ni, baik kau org doakn agar pesawat n pnumpang yg hilang entah ke mana spya d jmpai drpd kau org sibuk2 nak buat dosa nak fitnh dsai n pr

Ko pun bodo.jubo ko sendiri blh tahan berak sampai 4 hari ke?Dahla bodoh mcm lembu main sondol mcm babi!!

Kau lagi bodoh sondol lubang taik.. babi pun tak menyondol lobang. Lagi bodoh dari babi kau ni. Tak kesah lah 3 ke 4 ke yang dikesah kan macam mana air mani nuor boleh ada dalam lubang jubo nuar.. air mani dia boleh senang dapat ke.. kalau nuar mengaku dia selalu melancap merata tempat air mani dia bersepah ada ok lah jugak.. kapal sing pun tak boleh jawab persoalan ni..

Daripada kau pertahan kan kote bengkok nuor yang suka main lubang jubo baik kau berdoa supaya pesawat dan penumpang dijumpai.. dan lagi satu kau doakan hadi juga. Hadi ni ulamak tapi buat fitnah pada kaum kerabat kau jugak.

Guna kepala butuh ko utk fikir.

Sepatutnya sepul juga kena 5 thn, baru adil sape suruh tonggeng. Sepul tak melawan kena sondol. Hebat..hebat. skali tendang je si nuar boleh terlentang. Lubang buntot ni pyh nak sondol. Kalau sama2 suka, sama2 la masuk penjara. Sama2 kita fikirkan

pesawat mas dh hilang n jgn2 nanti mca hilang dposit d kajang

Peliwat tua tu klu tak cinta lobang taik jantan jambu...mmg bukan mat jobo namanya!!!
Dah termaktub sbg jantan gay!!!
YB yg mula2 dpt tahu anwar pendubor di malaysia nie ialah karpal sink dan bagi gelaran aljuburi kat dia ialah mat sabun...
Jadi nak.kata apa lagi...
4 cm dlm dubor saiful ada mani mat jobo tu...
Sapa.yg letak???Tak kan ia masuk sendiri kecuali kote bengkok dia yg taruh dlm tu...
Bodoh bahlul golongan pecinta lobang taik nie....

Tersentap aku membaca nasihat ko tu bro!!!!

Bawak lah hujah ko tu ke mahkamah!!!
Lain kali ko jadilah loyar mat jobo tu!!!!
Bodoh!!!

Tak kesah!!Tiada apa yg nak dikejar...mat jobo dh 4cm di penjara kajang...ada jugak usaha dia di kajang tu...hehehe
Yang penting sama2 mendoakan mh370.ditemui...

Cai umno dua tiga hari ni asyik bcgi komen jubo je... hakikatnya isu liwat x boleh buatkan sokongan rakyat berubah kat bn... majoriti tetap bersama pr

anon 23:19 buat ape kau pncacai umno yg trllu sgt nak bencikn dgn dsai, jgn2 satu hr kau sndiri yg akan ke penjara kajang d atas prbuatn yg kau lakukn slma ini...mf bro..

03:38 lu ni mimpi same ngn lu idola si anwer j tu.klau majoriti lu pnye idola da jdi pm bro.so lu ni glongan minoriti yg mjerit tk tntu arah.tntu ada hikmah allah tntu kan yg lu orng nya x smpi ke putrajaya.jgn le nk bgi alasan lgi

Tanpa rela aljuburi sukar dimasuki. X caya cuba try kat bini korang, mau kena penendang. Apa ilmu anuar pakai sampai si sepul menahan juburnya sehingga tiada tentangan diberi.

Orang yg duk kutuk2 PR mesti dah dibayar oleh puak UMNO...keje dia hnya ini shja..kita tak payah la layan org mcm ni..akhirat adalah hari pengadilan..kita tunggu nanti

Setiap post dia akan comment..nmpak sgt dah dibayar..xde keje lain selain comment yg bukan2..

klau dibyr pun ape ada hal.nape kau orng bjuang ikhlas le knon nye ye.peeerah.ckp le pnat nk mjawab.tu le puak kau orng ni bila sape je tk ikut cra kau orng mcm mcm kau orng ckp.dpat duit la,sesat la,dibyr la.x kan yg chow smue nye dri pkr ke pas ke atau dap tu smue nye dibyr.pndek kan cite yg dok mgikut ni kne disekolah kan.bru nmpk btul ke tdak


EmoticonEmoticon