Tuesday

Setiausaha Agung KEADILAN disekat masuk Sarawak


KEADILAN pagi ini dikejutkan dengan berita bahawa Datuk Saifuddin Nasution, Setiausaha Agung KEADILAN telah disekat dari memasuki negeri Sarawak. Beliau telah tiba di Sibu dengan penerbangan MH2712 pada jam 11 pagi tadi untuk membantu calon KEADILAN dalam kempen PRK Balingian. 

Namun sejurus tiba di Sibu pagi ini, beliau telah dimaklumkan pegawai yang bertugas bahawa satu arahan telah dikeluarkan oleh Pejabat Ketua Menteri Sarawak pada 22hb Mac 2014 untuk menyekat beliau dari memasuki negeri Sarawak.

Datuk Saifuddin kini sedang menunggu penerbangan balik ke Kuala Lumpur.

KEADILAN mengecam sekeras-kerasnya tindakan tidak demokratik ini. Cukup jelas pengaruh politik kuku besi Taib Mahmud masih berleluasa walaupun Ketua Menteri sudah bertukar ganti, dan pengaruh ini terus merencatkan perkembangan demokrasi di bumi Sarawak.

Fahmi Fadzil
Pengarah Komunikasi KEADILAN

41 comments

da ckp da.milo ais ni da ada topik bru.awat kajang x ada cite lgi.sbb mnang jdi smue btulla ek.mcm mcm kau ni.aku taib mhmud kuku dia biasa je x ada besi pun.awat la hang ni.klau aku pun x bgi msk klau dtng rmh aku......cian@jebon

skrip tbaru dri cik nuer kite.x heran da.ni kje smue da susun baik pnye.jendul jendul ni hnya mjalankan arahan.x leh nk slahkan kldai da kne ingt hidung.ingt kldai dadah je ada kldai anwer pun ada.......

Salute to sarawakian

Klu tgh mkn kt kdai tetibe anjing kurap dtg memang kene halau la..haha..

Jangan biar specis pengkhainat dan barua merebak di sarawak Org sarawak hidup aman dan maju jaya.

Specis barua ini sedang membiak di selangor- negeri maksiat

Anjing kurap tu buntut berkudis

mari kite rmai rmai blasah je similo ais dlm smue blog.apah x gune bos sianwer n dap n pas pun nk amik ksmpatan psal mh370 .ape pnye mnusia la dia orng ni.bkn mmpertahankan ngara sdiri tpi mburukan lgi.oi anwar ape punye mnusia kau ni.demi Allah aku bdoa agar kau diberi pntunjuk.masaAllah.ckup la.wahai kldai kldai dlm pkr sdarla

berpolitik ada hadnye.jgn smpi mlampau.hncur smue.cpatla anwar disumbatkan kdalam.tgk muka kt srtkhbar cine tdi muka pun da mcm setan.nmpk ketara.nur tu da x ada.

Walaupun Sarawak mundur dan miskin kami tetap akan menyokong BN, pergi jahanam parti semenanjung!

Kami akan terus sokong BN di Sarawak! Biar kami mundur, biar kami miskin, namun mempertahankan BN beerti mempertahankan maruah kami!

Orang2 sarawak bodoh lg bangang.maruah ape yg ko pertahankan hah.

01:02 ooi ape pnye orng kau ni.kau ni kldai bebal ke.main sdap mulut kau ckp orng.00:58 kami orng di smnanjung snantiasa bdoa yg terbaik utk orng srwak.jendul kt atas ni bebal n lmbab maafkan dia.bdk x pegi skolah

tnggu sok plk ape skrip tbaru dri jendul bebal pkr ni.ooi msk la ckp majoriti sokong kau orng.milo kau sdiri jawab.ape hntr macai je.

Ko ni org kelantan ke?

Pakai cawat maju ke?

Apa kurang johor kubu kuat omno...lagi ada tarian tiger show pulak kat danga bay bro.

Jangan berkudis jeh tapi bernanah macam big boss umno siap ke usa cari obat beb.

Jangan berkudis jeh tapi bernanah macam big boss umno siap ke usa cari obat beb.

Mari kita ramai2 berdoa kpd allah agar najib mahataik dll tu cepat mampos. Aman se malaysia bro.

Yg ada nur tu cuma utusan sex meloya jeh. Tapi nur berwarna taik buih putih2 macam taik palat Losimah..oooo bosok beb.

Itulah betapa bengapnya umno ni takpe ko macam anjing kurap asalkan pemimpin ko kaya raya macam najib mat taeb dan mahataik. Bolo punya umno.

Taklah aku orang mongolia sepupu altantoya yg kena tutoh dan jobo depan belakang oleh ketua ko umno. Celaka punya najibultoya.

Klu najib datang ke balingan pasti aku ludah dia punya muka.

Keldai umno senang ja bro tu haa orang pakai cawat makan babi dalam utan balingan.

Najib dah seba salah kena palu ngan china sebab cakap tarak pakai hotak cuma pakai kepala butoh kan dah termalu seluruh masia.

Sarawak bukan milik umno.

Sonang ja jawab sobab takdo kojo bagi duit free den dopet kek umno 50 hengget sekali kacau milo suam.

Sonang ja jawab sobab takdo kojo bagi duit free den dopet kek umno 50 hengget sekali kacau milo suam.

ooo den inget ekau dapet brmalam gan dak nuer.

Ni modal ni...
Bangsat pr kata org swk pakai cawat..
Anwar berbogel...pemimpin pkr korang kan!!!!

Org swk tolak lgbt...
Anwar boleh pegi meliwat tempat lain...di swk..jangan!!!

Mendubor dan memuki.sundal kira kedepan lah kemajuannya??!!

Mendubor dan memuki....jam omegay tak tahu di mana....hilang ingatan dah!!!

Aku berdoa anwar bin ibrahim...suami kak wan. ..bapak nurul ijah tu mati ketika sedang mendubor babi...
Hahahahahaha....

Muka anwar dh serupa lobang taik mangsa duburannya....setan abis!!

Bodo umno tak seteruk bodohnya melayu pkr dan pas....
Anwar lehernya diikat mcm anjing dapig...disuruh menyalak...menyalak...disuruh mendubor...mendubor...disuruh memuki...memuki...Mmg sial!!

Tak la, dgn tunya je..

08:47 hebat kau ni jang.nuar tale ekau n ekau lak tale tunya yo

hai tak ingat ke? Gua tale lu punya...

20:32 wat taubat bro.jhat jhat pun jgn wat smpi nbi x mgaku umat.kesian lu ingt Allah bro.ni gua cume nsihat tpi klau lu da golongan anwar x leh nk wat ape lgi


EmoticonEmoticon