Sunday

AKHIRNYA DRAMA MH370 DISUDAHI DENGAN TANDATANGANI TPPA


AKHIRNYA DRAMA MH370 DISUDAHI DENGAN TANDATANGANI TPPA.

Kalau saya katakan begini bagaimana pendapat anda :

Malaysia pada mulanya agak liat untuk menandatangani perjanjian TPPA. Bukan sahaja ia mendapat tentangan daripada rakyat Malaysia, malah kerajaan yang ada pun tahu akan akibat buruk dengan menandatangani perjanjian ini. Ia disedari sebagai penjajahan cara baru Amerika. 

Lalu Amerika mencipta drama MH370. Mereka seolah olah datang membantu lantas mahukan balasannya melalui TPPA. Selain TPPA, Malaysia dilihat tempat yang paling strategik untuk menyekat China menjadi kuasa besar baharu. 

Selepas kem tentera di Filippina tiada, Amerika memerlukan base camp baru di laut China Selatan. Semua ini diselesaikan dengan satu drama MH370. Ada yang beranggapan, bila China marah kepada Malaysia kerana rakyatnya yang ramai terkorban, Malaysia akan memerlukan bantuan Amerika untuk menyeimbangkan keadaan negaranya yang ditekan oleh China.

Selain semua perkara di atas, Amerika juga sedar tentang lemahnya Najib dengan pelbagai isu yang melibatkan dirinya sendiri seperti kes Altantuya. Najib juga dilihat tidak mendapat sokongan politik oleh rakyat negaranya sendiri tidak sepertimana zaman Mahathir dahulu.

Maka, tanpa rela Malaysia menandatangani TPPA...

Dan ada yang kata MH370 akan ditemui selepas pulangnya Barrack Obama, ini kerana drama penemuan MH370 akan menghilangnya curiga tentang TPPA. 

Ahhh sungguh licik mereka dan sungguh mudah kita ditipu!!

Hj Osama
Penyelaras SAMM Kelantan

160 comments

peminat milo suam delete 27 April 2014 at 12:23

Majoriti Rakyat Malaysia tetap bersama Najib,Puak Pembangkang hanya buat Provokasi dan andaian semata2,kalau AnuWar jadi PM dah lama Korap Kerajaan Malaysia..sbb tu Pembangkang di malaysia tak berkualiti,tak seperti di negara lain,Rakyat mereka sayangkan Negara Mereka tapi Puak2 Pembangkang di Malaysia nak Runtuhkan Nagara...ingat kemajuan/keamanan yg kita nikmati skg bukan hasil usaha Pembangkang....

Rakyat tahu kes altantuya ada kaitan dgn konspirasi gay tua tu....
Gay tua dgn geng lanun kiramnya cuba ambik kesempatan kemelut hbgan sulit altantuya dgn pganalisis politik malaysia dgn mencipta jln cerita dgn mengaitkan pembunuhan altantuya dgn najib.
Gay tua baru kluar penjara dan sokongan dr vvip dlm tentera dan polis msh hebat...dan mgkin berlaku tgn ghaib utk mencipta peristiwa tersebut..
Sama spt lanun kiram mll nyanyian sabah akan hilang sblm pru13....nyaris najib tidak umumkan pembubaran tersebut awal dan tiada yg tahu....silap gay tua dgn geng iblisnya ialah meramal tarikh yg tidak tepat maka lanun kiram dtg tidak tepat pada waktunya.....
Najib terlalu naif dgn permainan gay tua tetapi beliau tidak sebodoh yg disangka oleh gay tua....
Rakyat percaya...Allah lbh hebat menentukan apa yg dirancang oleh gay tua....moga di kena BALA mcm pi bala...

Malang sekali....pihak risikan malaysia gagal mengemukakan bukti kukuh atau ada tangan ghaib yg cintakan lobng taik berkonspirasi dlm peristiwa tersebut???

Kenyataan yg tidak dpt disangkal sama sekali...
Kualiti pihak pembangkang sama standard dgn nuar brahim...mgkin segelintir jer yg bijak....yg lain hanya tukang lancap dan hisap kote bengkok pelakon video.besi jer....

Yg ok spt mb kelantan yg baru....yg lama terlalu berdendam dgn org lain sampai.sanggup jadi pelacur agama demi melayan nafsu peliwat tua...
Diharapkan kepimpinan mb kelantan yg baru tidak terikut2 dgn kehendak golongan lgbt pkr nie...biar mati nanti anda dihormati oleh kawan dan lawan....teruskan hudud jika mampu melaksanakanya....

Seronok betul tgok drama lakonan puak caingok...good job obama

Msia boleh srmua nya. Rasuah dan salah guna harus di shukuri oleh kita semua. Hidup melayu yg berkiblat pada bn umno ?

Majoriti rakyat malaysia PR 52% ye. Kerajaan sekarang minoriti.

Pok nuar berputih mata nak jumpa obama.xpe, kat ict shah alam pun ada obama lilin.agak2 teringin takut kempunan leh la jumpa obama kat sanas.nak peluk cium pun blh.
#AdikObama

Syukur DS Anwar bukan tali barut AS @ yahudi.. kebenaran sudah terbukti

Yg aku tahu talibarut George soros...

Negara kita sistem parlimen... bukannya republik...ada undi popular... dah kalah tu kalah ler...

Macam lar penyokong pr semuanya bijak.... pilihanraya dalam DAP dgn PKR pun penuh dgn penipuan... hancur... piirah

Siapa anuar ibrahim ??? Hanya ahli parlimen @ penasihat auta parti kencing rakyat. Perasan nak jumpa ketua ng. Tipu ahli parti bodoh mcm kambing bolehlaaa.

Inilah produk united malay national organisation. Baik yg masih memimpin dan pernah memimpin dan yg di pihak pembangkang.
asal produk umno , meneruskan legasi british di tanah malayu....musuh ummah malayu ialah umno n pkr

Aii sudah tukar kah ??

Jangan dengar temberang anwar lagi, kalau mahu dengar tak apa la, tapi jangan pakai...

Klu tidak melayu umno dan pkr - awak nak kata melayu pas @ melayu tiada parti. Apakah sumbangan manusia ini pd bangsa melayu hanya semangat dan retorik islam sja spt parti bodoh PAS. Kerjanya slahkan krajaan, printah klantan 22 th lebih hanya berjaya tukarkan papan iklan pakai tudung dan gantung kain rentang selamat pulang perantau pada hari perayaan dan ucapan kalimah2 suci islam ditepi2 jalan. Pemimpin senang lenang, baki kerja danbantuan pada anak beranak saja. Rakyat klantan bodoh macam lembu.

Inilah jadinya apabila pemimpin negara telah dipilih oleh minoriti pengundi kampung yg mudah ditipu....macai2 umngok bergumbira apabila negara tergadai hasil dari kebodohan mereka...

Tambahan 10:09 tiada usaha memajukan ekonomi, peluang pekerjaan, masalah sosial dan kekeluargaan meningkat macam zaman jahiliah - dadah, pil kuda, cerai berai, judi, zina, jahil, prasangka buruk pd org2 melayu yg berjaya. Ceramah politik siang malam berselindung atas nama agama suci islam. Rakyat kelantan bidoh macam kambing. Nik aziz lepas tangan dan salahkan krajaan BN sja.cuba anda semua perhatikan penceramah agama politik ala PAS mengutuk dan menghina kerajaan sambil sengeh2, gelak2 dan diisambut ketawa mengilai2 oleh penyokong tegarnya didalm masjid dan surau2 . Persisi kaum munafik zaman jahiliah.

Lepas melihat hujah2 hebat macai umngok....ramailah nanti join parti umno tu ye...hahahaha...kelakar...hahaaah

Ada borang ke bro...aku pun nak join gak..hehehh

Best gak join umno...pemimpin2 nya semuanya hebat agamanya....hahahahah...

Dlm umno dulu....apa sumbangan mat liwat????
Dlm pr....apa sumbangan besar mat liwat????

Yang rakyat tahu...nik aziz dimalukan...agama dilacurkan...lgbt disokong...pluralisme diagungkan....
Dan dia...jadi pelakon video besi yg disanjung2kan...belum lagi bab mendubor jubor jantan.....hissssh..sial!!!

Anwar muka tak malu, obama tak nak jumpa, muka tak mancong pipi tersorong sorong...

Hebat tak hebat....umno tak pernah sokong pluralisme agama...lacur agama dan yg lebih baiknya menyokong penuh hudud pas kelantan....
Anwar ada???!!!

Ngok 19.45. lu tak pyah isi borg umno sbb lu sndri umngok yg paling bongok skali

Alhamdulillah..mmg sahih anwar bkn barua AS spt yg dicanang umbgok..harap anwar terus istiqamah dlm mngakkn keadilan dibumi m'sia yg bertuah ini

Hihihi....tak dpt jumpa obama...mcm2 tuduhan pecinta lobang taik nie....

Dia nak tegakkan keadilan utk rakyat...syukur bebenor...
Jgn dia tegakkan kote bengkoknya...naya rakyat nanti....hehehe...

Kau ni sebelah mana,umno ke pkr atau atas pagar atau atas pokok??? Kalau nak jadi Beruk jadilah..

Setuju!!!!
Tengok apa jadi dgn pas...sejak bersahabat baik dgn anwar....jatuh hina mantan mursyidul am pas...berpecah belah pas dgn golongan anwar dan golongan ulama....
Semuanya kerana politik dendam dan kebencian anwar....yang merana...umat berpecah...
Klu nak berpecah krn politik...dah lumrah...
Berpecah krn agama dipolitikkan amat menyedihkan angkara sheikh liwat nie...

Woi....aku nak isi borang pkr...
Ingin juga aku jadi pecinta lobang taik mcm abg non....

Betul tu bang,aku sokong kata parti islam dah lebih 20 thn berapa buah masjid dibuat hanya guna masjid yg dibina olih bn jugak,kata nak buat lebuh raya rakyat mana ada,penipu je..hanya nak berkuasa je...tapi bang aku org kelantan kami sekampung tak bodohlah,yg bodoh pengundi pas...

Akhirnya satu dunia tahu siapa itu pemimpin malaysia....manusia yg giler glamer dan sanggup berurusan dgn manusia yg memusuhi islam...syabas pengundi bn semua....andalah punca kehancuran malaysia...

Tppa ditanda tangani....ini semua salah anwar...hahahahah...

Macai umngok xkan faham sampai bila2 kerana perutnya telah dimasuki oleh byk sumber haram....

Woi...satu malaysia tahu yg ustaz mamak kutty hina nabi dan tolak hadis....puak umngok x malu ke woiii....hahahha

Pru 14 nanti aku pangkah umno woiii....macai2 nya hebat2 belaka....haaahhah

Umno dah lebih 50 thn memerintah...x pernah pun nak bentangkan hudud...hampehhhh...

Tipu..lu bkn org klntan..org klntan semua sokng PAS kcuali 2 3 kerat yg bodoh sokng Bn

Bakal PM M'sia

Anwar prtahankn wang neg drp dirembat kroni cet det

PAS pernah menawan kedah dgn sokongn PKR

Caingok 20:22 bapak lu konek bengkok.. tu sbb mak lu tak dpt tido setiap mlm

Aku bangga sbb bangsa melayu bersama dgn pemimpin dunia.
#AnakPekan

yezzz mlaysia diiktiraf dimata dunia

anwar tu mmng barua yahudi amerika dri dulu tpi taring da x ada ckp je lbh tpi habuk pun tarak.sape nk lyn n obama plk afroamerican lgi le myampah tgk sinwer.reda je la nwar...@jebon

21.08 woi satu dunia tau anwer liwat....puak kldai pkr x malu ke woiii...puiii

Pemilihan parti haru biru....ada hati nak jadi pm....
Obama pon jijik nak salam gay tua woiii....

Anwar kena terima hakikat....tak semua pemimpin dunia dari negara bukan islam nak terima pendubor dan pemuki sbg sahabat....
Mgkin dia ingat amerika tak kesah dgn lgbt...tapi obama ada agama...dan dlm agama dia pon tolak lgbt....
Anwar....ko sapa???!!!!

Cai....anwar tu bersih sgt ker????
Bapal saiful yg hebat pertahankan saiful boleh leleh kena rasuah anwar.....

Cai....org pas dan org dap sebenarnya bengong tengok gelagat gay tua tu....
Pkr pon berterabur pemilihan partinya sampaikan pengundian di swk telah ditanda oleh puak2 tertentu dlm bilik hotel....nyaris puok khalid dpt terjah.....kutuk spr....sendiri lagi teruk!!!!

Iye ker????
Kuat mana pkr di kedah????
Klu benar2 sokong....mana pemimpin korang yg setuju sokong hudud????
Sapa????Anwar!!!???
Cilaka lah korang.....mgkin anwar khuatir dia jadi pesalah yg pertama direjam sampai mati!!!!!

Takbir!!!

Sampai sekarang.....berkotak2 peti yang penuh dgn rahsia rasuah tak nampak pon...
Yang aku tahu...jam omegay tak jumpa2 dan nuor takut nak bersumpah laknat....

Anwar....anwar!!!
Meroyan tak dpt jumpa obama....para macai lagi meroyan nyer....
Pi shah alam lah.....sana ada obama yg sedia menunggu sesapa termasuk ko anwar!!

Hahahah....macai umngok x sedar diri diperbodohkan oleh pemimpin rasuah...kah..kah..kah...macai umngok bodo melantun lantun....hahahah

Kat korea pm letak jawatan pasal feri karam...kat msia pm masih boleh senyum kapal terbang berakhir di lautan hindi....hahhhhha...macai umngok percaya buta buta...hahahah....dasar macai. ...macam hampehhh....

Dulu kata najib dan barua2 umno ...masa pru13...klu undi pr maka undi amerika...jadi sekarang ni umno dgn sendiri dah jadi munafik bertengkek tengkek...sekarang kita dah tau lah yg jadi tali barut amerika dan yahudi ialah umno bangkai babi. Memang sejak dulu lagi umno jadi tali barut yahudi. Sehingga najib pun dijadikan alat yahudi selepas berjaya rampas mh370. Najib didalam surat kabar yahudi dipuji2 dan disanjung tinggi. Lihat yahudi press today muka depan. Pujian2 yahudi kpd najib melambung tinggi sebab 1. Jadikan apco yahudi penasihat negara. 2. Eksport sawait setiap 3 bulan sekali ke tal aviv. 3. Hubungan ekonomi sejak mahataik jadi pm sehingga lani secara senyap2. Calaka bangkai babi punya umno laknatullah.

Woiii...macai umngok...korang suka bebenor ke kat obama tu...dia nak rembat negara koranglah bodo...akai korang kat lutut ke woii...dulu suh belajar korang duk panjat pokok...dah besor bodohnya melantun lantun...buat semak negara jela woiii...korang duk kat somalia lah sesuai....hahahhhhhah...

Tapi yg hairanya kenapa dokumen perjalanan altantoyo dihapuskan atas arahan si Najis mughalazah tu? Haha..obama ugut najib jika ko tak tanda tangan tppa aku akan dedahkan kes rogol n bunuh n letupkan altantoyo kata obama. Jadi si Najis mughalazah terketar2 takut beb. Tapi orng umno lebih percaya si Najis mughalazah tu tak tutuh puki altantuya. Tapi razak baginda kata si Najis tu tutoh puki dan main jobo sekali ngan altantoyo. Kata razak si Najis totoh jobo altantoyo sampai keluar taik kuning. Koh koh koh...

Setelah diteliti hujah2 diatas...ternyata hujah2 yg diberi oleh macai umngok tidak memberi kesan....hujah2 mereka hanya sesuai untuk lembu2 yg tinggal di kondo sahaja....hahahahaaa....

Pilihanraya umno penuh ngan rasuah, upah puki pelacur, bayar hotel free. Aku ajk perhimpunan aku taulah bro. Akupun dapat selain duit aku dapat puki pelacur. Berjuang..berjuang juga tapi duit rasuah mesti ambik...puki mesti tekan sebab free beb. Hotel 5 bintang free siap aku oder 3 puki yg satu cina dua lagi filipin. Bestlah umno ni...

Abis cai umno amacam? Aku antara cai umno bro...aku diberi upah pantat amoi untuk kacau fb atau blog2 pr... selain dapat rm 2 ribu sebulan. Tapi umno bagus tepat janji. Duit tiap2 bulan masuk. Pantat tiap seminggu dapat...apa lagi bro...ko tinggalkan jelah pr tu...masuk umno. Sebab masuk umno dapat duit dapat pantat ngan jubo sekali setiap seminggu. Ko nak pantat apa je cakap pada datuk.....mohd....???? Bila2 masa dia saport ko.

Aku tak kira tu semua yg penting aku sokong umno sebab dapat duit seminggu rm 350 dan aku juga dapat puki sebagai upah...cakap je nak puki apa...semua datuk sediakan.

Hihihi ...umno sejak dulu lagi talibarot amerika yahudi. Sekarang dah terang2 bukan talibarot lagi tapi tali sokong amerika yahudi. Dulu si najis cakap masa pru13 siap undi pr maka dia undi amerika. Sekarang dah nyata najis tulah yahudi amerika. Umno bangkai babi.

Anuar bakal PM ganti si Najis mughalazah. Sebab dengar2 berita drp datuk mo....???? Najib nak letak jawatan selepas obama balik. Hahaha habislah macai2 umno tak dapat cari makan lah kome. Hahaha

Aiik jangan marah bro macai 0005. Orang pertama yg akan direjam bila hudud dijalankan ialah NAJIB RAZAK. Kesnya semua orang tau malah satu dunia tau. Orang kedua hanya dipotong tangan ialah MAHATAIK (nama timbangan) nama betul MADEY A/L KUTTY PARIA.

Najib dah lah kaki burit pembohong penipu rakyat sampai depan obama pun nak membohong jugak...apa nak jadi ko najib22.

Orang johor sekarang tak sokong umno sebab baru2 ni umno jual danga bay kpd singapura. Aku takkan sokong umno pengkhianat negara.

Yg aku tau najib ada simpan barang kemas altantoya dan kadang2 najib pakai iaitu rantai emas diukir tulisan Amina sharibu.

Aku dulu pas tapi lani masuk umno. Sebab aku dapat duit sebagai pencacai. Selain duit umno bagi aku burit tak kira apa jenis burit cakap je pada datuk...dia akan sediakan burit. Biasanya aku pesan burit amoilah bro yg kencing bunyi bersiul2 bro...sebab ketat lagi bro. Inilah dia umno yg aku sangat suka. Main burit free duit dapat.

Oi najib semua satu dunia tau totoh puki altantoya ngan jobo sekaligus.

Obama tolak najib sebab kes puki altantoya. Sebab tu obama ugut najib klu tak sain tppa kata obama aku akan pecahkan rahsia ko totoh puki altantoya. Sebab tu najib sain bro.

Bangsa melayu totoh puki aktantoyo nak bangga buat apa?

Yezz msia diiktiraf dimata dunia sebab pm kaki totoh puki altsntoyo.

Najib...najib buat apalah ko totoh puki pantat jobo altantuyu. Apa nak jadi ko nih.

peminat milo suam delete 28 April 2014 at 07:53

Kalau Hukum Hudud dilaksanakan di kelantan,orang pertama dikenakan hukuman ialah AnuWar Ibrahim,Hukuman potong kepala butuh...sbb tu AnuWar dan Puak DAP tak berani sokong....

peminat milo suam delete 28 April 2014 at 07:56

Inilah kepala otak taik puak2 pembangkang.

peminat milo suam delete 28 April 2014 at 08:45

AnuWar main Bontot : Betul..Nik Ajis kata Allah juga mencarut : Betul...Mat Sabu menggelar AnuWar Al Juburi : Betul....AnuWar kata Nik Ajis Ulamak Terompah : Betul...Pemimpin Pas Songlap Duit Tabung Mamali : Betul..Mat Sabu berkhalwat dgn Bini org dulu di kota bahru : Betul..Nik Ajis potong kek dirumah Karpal Singh semasa sambutan Maal Hijrah : Betul..Azmin Ali makan Ais Krim dlm Jamban : Betul...

Ramai pemimpin Pembangkang yg rosak akhlak,dulu dalam umno pun ada ramai gak dah kena tendang termasuk AnuWar sial tu.

Kapalterbang dah hilang, bila pulak jwtn pm nak hilang?

Otaik otaik umngok

SSIAPA yg ada gambo NUAR selfie ng OBAMA tolg POSKN ke aku bole ke?nk smpan wt kngan kuakua njib mnyak ONG maaa,kata geng2 DAP...nuar ni nk kena MNDI BUNGA laaa,kata geng2 PAS

Cakap apa pun nuar didapati bersalah memasukan kote dalam dubur seseorang lelaki @ meliwat. Kau faham ke?? Anjing2 dan babi2 PKR dan PAS.

Kalau kapal terbang hilang,kenapa pulak jawatan PM nak hiang,apa kena mengena...kalau mcmtu AnuWar didapati bersalah kerana meliwat kenapa tak potong Konet AnuWar...Konet AnuWar dgn Liwat kan dekat kalau nk bandingkan jawatan PM dgn kapal terbang...

Tak baik bang maki2 macamtu,walau pun kita semua tau yg AnuWar tu kaki main Bontot,kaki Penipu,kaki rasuah.....kesiahlah kat dia,bagilah peluang untuk dia teruskan menipu pecacai2 dia...

Kehadiran obama ke m'sia tlh membersihkn ds anwar dr tuduhn anjing AS..kita hrp slps ni tiada lg gelaran sedemikian..sebaliknya kita perlu sedar bhw krjaan sgt2 terdesak utk menerima AS..jgnlah nnti kita terpaksa tunduk kpd kuasa asing sehingga sanggup mnjual maruah & neg kita..

ANUUWWAR ni mmg suwei kalo mndi bunga pon xbole jln dia kena MANDI 7 AIR EMPANGAN br bole buang suwei KEHKEH

Kalau Anuar jadi PM,bukan Kapal Terbang je hilang,separuh Malaysia termasuk sabah sarawak terus tenggelam sbb tak tak terima PM mcm tu pengikut nabi lut.

Rakyat Malaysia semua dah tau siapa Anwar ibrahim,Bapa segala Pembohongan...

Apa laa lu bro bkan njib yg ajak obama dtg mlysia, obama sndri yg nk dtg mlysia...ptutny anwar yg sambut obama tp tkdir ilahi yg tentukan smue ni..lain kali jgn suka mlwan n belot pd tokey..dok diam2 tnggu gliran jd PM..kalu niat baik insyaallah jd PM tp hati sntiasa hitam n busuk..ko tgk nik ajis 20 taun xd org mlwan dia at last dia sndri ltak jwtn MB..

smkin hr smkin ramai macai2 berok bn amno dh sial, miskin merempt, ambik n jual dadah, buat mksiat, tipu sane n tipu c ni, fitnh sane n fitnh c ni, mtk sdkh, jhnam sane n jhnam c ni, bnyk bhong, ambik b ni org, trkene sakit misteri n bnyk lg mucbah yg mrk trima pd setiap hr, kaye dgn dose n akhir skli pukimak babi setan sial…

Perangai guling2 macam babi kurang air dlm pemilihan parti kencing rakyat dah bermula dr sabah. Sila anjing PKR nyanyi sama2--'' tanya sama angin mengapa penipuan berlaku-- corus sampai mampus

Anon 16:41 itu semua perangai anjing2 PKR dan pengikut tegar parti bodoh PAS. Termasuk diri kamu .. Bahlull

Anon 16:41 demam panas kot, kesian kat dia...

Macai umno dok bising pa. Mca dh buat agenda nak ajak mp melayu tolak hudud. Mai sama2 pertahan hukum allah. Dok bergaduh sama sendiri buat pa. Org kafir hina hukum hudud . Mca, dap dok cari jln supaya hudud tak jadi. Mana org2 yg mengaku islam. Bangun @ kamu akan dihina allah selamanya2

Mari ummat islam semua, Pas, umno, pkr yg beragama islam pertahankan agama islam. Jgn jd gila kuasa dunia sehingga lupa akidah nak tergadai. Jgn tulis komen2 yg merosakkan akhlak seorg muslim. Hukum allah wajib didaulatkan. Malulah kamu menghirup udara dan berebut2 memerintah bumi ini. Sedangkan ia milik allah.

16:41 kau tu bangkai yg btopengkan mnusia dgn diresapi setan dan iblis...puii

telur dlm sluar pun blh hilang bhai

jika hukum hudud dilaksana kan di mlysia apa kah hukum dibwah hudud bgi mreka yg mliwat..? sama sama la kite tnggu dan lihat samada perjuangan mnegak kan hukum hudud oleh mreka ni ikhlas atau tidak..@jebon

0101 hebat lu bro.dosa pahala lu sanggup tolak tepi.lu brani timbulkan fitnah.lu brani mgaku buat mksiat..arini lu mkin x ada ape ape tpi ingt ari akn dtng.ank bini kluarga smpi ke cucu cicit.agak agak bro klau nk berpolitik pun.jgn over sgt mgikut smpi diri tgadai.dia orng x ada ape yg bawah ni over over sgt..tpi apa pun slagi anwar x jdi pm alhamdulillah..@jebon

Lawan tetap lawan..jgn biarkn kroni anak branak sapu duit negara

Lps tu kepala butuh najis pulak?biar depa semua lingkup!

Betul tu...jika hukum hudud dlaksanakn, perbicaraan mnjd lebih adil..takda yg teraniaya..aku rasa sepol yg kena hukum sbb buat fitnah..

awat la hang ni.baik benor ke si anwer tu ke.cube habar.asyik dok salah kan orng je.yg anwar dok ckp psal orng lain tnpa ada bukti bkn fitnah plk.adoi hapa la hampa ni..tpi nk tegak kan hudud

bila plk ada tandatangan pjanjian tppa plk.najib depan obama ckp supaya memahami pndapat rkyat tntng tppa.blm sain lgj..adoi

Kenapa anwar n geng lbh dulu tahu ttg rekod imigresen altantuya???
Kenapa blog2 pembangkang lbh tahu ttg kedtgan lanun kiram???

Tentu ada mainan konspirasi anwar n geng!!!????

Jeles ler tu tak dpt selfie dgn obama..

1731 kau ni bragama n brtuhankn setan, iblis n dajal, bile kau mati nanti, kau akn d humban kn ke nerake jhnam yg pling bwh skli…kau ni macai sial babi

Hahahah...ramai jugak macai umngok dalam ni...hujah macam biasalah semua ke laut...upah budak2 hingusan dalam politik....hahahahhh...

Cerita pun biasalah bro...bontot sepol jadi anutan...modal lain xde...bodoh macam lembu kondo punya manusia...

YA ALLAH YA TUHAN KAMI, tumbangkn lh pati bn amno n macai2 nya skli dlm PRU akn dtg n gantiknlh dgn pati PR yg baik n adil demi ksjteraan ngra n rkyt m'sia amnya…amiinn…

Konon2. .macai umngok tu nak pengaruh org suk sokong pemimpin dia yg bahalul waliwul tu...

Aku rasa macai umngok ni sumer kaki gam lah...cerita semua x boleh blah punya...akai kemetot....

Sepol tadah bontot pun kena sula klau ikut hukum hudud..

Ada akal ke doa utk kaum lut @ meliwat..

Cepatlah tukar pm baru...x kisahlah dari bn ke pr ke...jibby ni dah jadi liabiliti buat negara dah...

Macam biasa...macai dengan cerita bontotnya...lain idea x dak...akai macam hampehhhh....hahahaaah...

Biasalah...macai lembu kondo...otak kemetot..

21.15 dan yg reply.pertama kau orng yg sama sbb nye nmpak benor punye bangang n bebal.kdua da pasti kau le kldai bingai yg ditunggang oleh anwercinedoli.sebb cite psal aljuburi bkn fitnah tpi ada bukti.ape yg susah sgt smpi tlalu bangang utk mnerima hakikat.mnusia yg btalam dua muka tu jgk yg kau orng percaya.ckp majoriti myokong tpi setiap kli pru kalah jgk.lain kli ckp kami segelintir kldai bebal yg myokong anwer bkn majoroti rakyat.tu bru betul...puiii

berdoa la supaya dsai cpt insaf kan lbh baik

2210 ok jika tu hukuman nye.jdi skarang kau mnerima hakikat yg anwer terlibat sama mliwat seipul betul.....orng pkr yg lain sila jwab...puiii

2114 x kan da mlenting setannn.iblis dan setan klau dia btopengkan mnusia mcm kau ni la cntohnye.kau ngn ustaz kau smue sama tak ikut cra kau maki hamun orng slamba tpi bila kne kt diri sdiri taj pulak mlenting.x usah le cite syurga neraka tu bkn hak kau utk mnetukan nye.diri kau sdiri kau x knal cmne plk kau nk knal Allah n minta ganjaran drinye.dajjsl kcil ada dimana mna contoh nye kau ngn idola kau anwer..aku tgu komen kau jendul...puiii

HaHaHa....kldai bebal pkr x sedar diri dibangangkan oleh pemimpin liwat...kah...kah...kah..kldai bebal bangang melantun lantun...hahahah

01.32 kau ke orng nye..aku sokong..puii

yezzz mlysia dikutuk diseluruh dunia kerana mlaysia pernah ada pemimpin seorang peliwat

0131 salah tu bro.aboma tkut jmpe anwer sbb anwer pndai mgoda.aboma takut nnty jubur dia pun tgadai.tu yg dia ugut najib.klau najib paksa dia jmpe anwer..puiii

knape la puak puak dlm pkr n pr ni payah benar nk merima hakikat tntang mnusia yg bernama anwer ibhim ni..sehingga dlm parti sdiri pun huruhara.ape bukti lgi yg nk....@jebon

Kenapalah si sepol tu tak terajang je si nuar tu ya...budak form 1 pun boleh terajang lelaki yg cabul dia....aku bukan sokong si nuar pun...tapi jgnlah kencing org idup2....ingat semua org bodoh sgt ke....

Ko cube TENDANG bos ko,ko brani ker? Mmg sengal ler lu ni bro

Ini maruah bro..setau aku anwar tak byr pun gaji si epol tu

Anwar tu ada sakit tulang belakang.. takkn si epol tu diam je tadah jubo masa kena liwat...sedap ke?

1210 semue x bodo tpi kau sorang je..sory bro jgn marah

macai bn amno smua nye ramai yg dh sakit gile babi n miskin n kaye dgn dose, macai2 bn amno smua nye pukimak

0045 x payah laa kau pukimak babi setan anak haram nak brkhutbah pasal syurga nerake n sptut nye kau tu brkhutbh laa dgn klrga n macai2 yg same spesis dgn kau krn mrk2 tu smuanye dh nak nazak n menunggu hr saje lg nak mampusss, dh pndai pulak kau setan ni melenting bile sengatn kale berbise menyengt kau babi pukimak…hrp2 kau setan cpt2 brtaubt agar roh kau setan sejuk bile d cabut olh mlaikat izrael

Caingok sgt fobia dgr nama anwar..ada yg terus meroyan2 tak tentu pasal, ada yg terus jd gilababi & gilaanjing..ngok ngok

Dengor sini semua....kalau bos korang nak liwat ke rogol ke jangan lakukan apa2 ya...nasihat dari macai umngok yg bongok....hahhhahah...

Cai 1450...agak2 lah kalau nak tunjuk bodoh pun...aku rasa ko ni kalau bos ko makan taik pun ko sanggup agaknya....kau dibayar gaji bukan untuk diliwatlah bodo....

Hahahah...beria ria benor cai umngok memfitnah si nuar...sorilah cai..kalau nak kelentong puak umngok bolehlah lu orang kelentong.....

stakat lu bhai buat pnat je klentong sbb lu bhai da smemang je bingai n bebal so same je bhai x ada beza

Mmg lu kuat jubo..

Tp kenapa skrg sepol lepas.. dia kena rogol ke? @ onani pisang kat jubo?

Biasalah cai umngok ni mana ada hujah...semua ke laut...kalau part menjubo terer lah...hahahaha..

lu dua orng ni ape ke bebal sgt.yg kki jubo bos lu anwer tu...adoi bingai btul kau orng ni

1934 lu gi tnye anwer tu dulu dia yg sontot jubur jantan..da settle bru tnye yng kne..ada brani

Lu ni mesti penah jubo..byk pengalaman

0216 lu jwab lgi.kan wa da ckp klau da bebal sgt x yah blas komen gua ludduk diam diam jee

jubo..jubo

0104 tahniah bro salah satu neraka da tercatit nnma lu.tu pasti krna dgn sgaja lu da mlakukan fitnah.x usah le main wayang.stakat bdk pkr mcmlu sayor je da blh bca lu pnye komen.ingt bro nma da tcatit tu..puii

0108 kau plk babi hidup

0126 mmng sah lu ni jambu anwer

0048 kau la satu contoh nye puii

2034 kpla hanguk kau.jambu anwer yee.simpan kau pnye khutbah.klau ngaji sekolah rendah je dduk diam diam.klau jubur kau da kne tale olh cik nuar n jntan lain cpt cpt btaubat.nabi x mgaku umat bro

1210 orng da mati kncing wat ape.lu idupkan sbb tu anwer kncing lu

hai samdol mjawb jgk.klaiu ye pun lu kki jubo x yah le mnunjuk sgt..

lu ni skolah ke idak.bhsa cmne lu ckp ni.ye btul byk pngalaman anwer part jubo menjubo.entah lu jambu dia x

Gua nak jubo lu boleh ?


EmoticonEmoticon