Monday

HIMPUNAN RAKYAT 1 MEI DITERUSKAN DAN MOBILISASI BESAR SEDANG BERJALAN.


Kenyataan Umum
21 April 2014

HIMPUNAN RAKYAT 1 MEI DITERUSKAN DAN MOBILISASI BESAR SEDANG BERJALAN.
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dengan ini menyatakan sokongan dan dokongan kepada Himpunan 1 Mei 2014 yang dijadualkan akan berlangsung dengan perjalanan dari beberapa lokasi dan 'menuju Dataran Merdeka'. Perjalanan utamanya ialah dari KLCC ke Dataran Merdeka.

Acara 1 Mei akan bermula dari tengahari di KLCC dan akan berakhir sekitar jam 2 petang. Acara di KLCC dibuat oleh sekumpulan organisasi yang bergabung dan membentuk Jawatankuasa Mei 1, 2014. Perbagai acara ucapan pimpinan , persembahan dan ikrar hari pekerja. Sekitar jam 2 petang akan bergerak dari dari 5 titik mula berkumpul menuju Dataran termasuk dari KLCC sendiri. Seperti biasa 4 tempat yang lain ialah Brickfeilds, Sogo dan Masjid Negara.

SAMM percaya semua yang terlibat sedang memainkan peranan yang terbaik untuk memastikan himpunan tersebut berlangsung baik demi menyampaikan masej dan mencapai objektif himpunan yang cukup besar.

Himpunan hari pekerja 2014 membawa tema membantah GST, ini sesuai dengan seruan Perdana Menteri sendiri ketika membentangkan buget dan ketika menyebut fasal GST beliau sendiri ingin melihat respon rakyat. Jika jumlah yang turun besar SAMM percaya Najib akan membatalkan GST tersebut.

Selain itu SAMM menyeru seluruh rakyat menjadikan himpunan ini sebagai manifestasi luahan rasa rakyat yang tidak didengar suaranya termasukkan rakyat harus turun bersama membantah penyalah gunaan mahkamah dalam menafikan suara juga memenjara pimpinan Pakatan Rakyat seperti Anwar Ibrahim.

Jika mengikut skrip regim ini mungkin himpunan besar terakhir Anwar dan beberapa pimpinan utama bersama rakyat.

Kepada penguasa diharapkan jangan panik tak tentu hala. Ini proses demokrasi iaitu rakyat berkumpul menyatakan hak dan pandangan. Ini sudah dijamin dalam perlembagaan Malaysia.

Ambil contoh himpunan malam tahun baru, peserta berjaya memasuki Dataran Merdeka dan tiada sebarang kejadian tidak diingini berlaku. Semua berjalan baik. Kerjasama baik antara penguasa dan demonstran. Amat yakin sekali lagi kerjasama erat ini mampu dilakukan dalam Himpunan 1 Mei ini.

SAMM telah mengkerahkan semua komrad SAMM dari seluruh negara untuk bersama disamping sudah mempersiapkan 100 marshal berpengalaman untuk membantu menyelia himpunan tersebut.
surat arahan rasmi Pemuda Pas
SAMM mengucapkan tahniah kepada semua organisasi yang berani dan bertanggungjawab dalam mengerahkan anggota mereka menjayakan Himpunan ini. Contohnya Dewan Pemuda PAS yang sudahpun secara rasminya menggerakkan anggota Pemudanya.

Ayuh bersama 1 Mei himpunan terbesar rakyat di Kuala Lumpur.

sekian

che'GuBard
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

41 comments

LAWAN TETAP LAWAN

Lawan pertahankan kote bengkok Anwar

Hahaha
Anjing sial gampang
X sudah2 nak huru harakan negara
Inilah akibat bila mak pak hampa romen, x baca doa. Main taruk dpn blkg mcm Anwar Pelaq
Dapat anak2 mcm hampa la
Sial gampang. Susahkan org saja
Salah mak pak hampa la ni

Pelaq menatang2 ni

Ketok kepala anjing2 kurap yg berhimpun, jgn bagi muka. Dia bkn kuat pun hanya mat2 gian, pondan, kaum gay, lesbian, LGBT, gay tua yg tak laku jual buntut luar negara balik msia buat sabotaj, anak muda melayu yg tiada pegangan islam, penyokong tegar parti bodoh PAS.

Tambahan hamba2 abdi dap babi. Jgn sekali2 pasukan keselamatan cedera. Biar anjing2 itu cedera dan mampus ditembak.

jgn buat cara yahudi

buang duit buang masa cara tak elok. penaja asuk

Macam budak budak samm ini, cari kerja la, budak budak samm jadi bahan jenaka orang indon, kalau diindonesia sana lain kerja susah nak dapat, itu yang aku beri komen dulu orang dari indonesia jual apam balik dekat malaysia boleh dapat rm7,000 satu bulan...

Akal lemah macam itu la, peluang ekonomi orang luar ambil, asyik terpekik terlolong mana taraf hidup nak meningkat, bingai tak habis habis samm...

Bodoh betul sundal anwar brahi nie!!!!
Korang hanya lantang tak bertempat....
Jika rasa gst tu tak baik utk rakyat....jelaskan dgn seterperenci yg boleh...bukan melalak mcm kena liwat dan terminum kencing sialan aljuburi kote bengkok ko tu...
Nie langsung tak membantu....yg pengikut bodo lgbt pulak mentah2 menerima segala yg kluar dari tekak bangsat korang...
Woi...cuba bagi penerangan jelas macai oi...
Jika merugikan rakyat sepenuhnya...mahulah jugak aku join...
Tapi tak naklah berguling2 mcm anjeng2 dapig atas jlnraya tu....

SELAMAT HARI PEKERJA PADA 1 MEI INI, REHATKAN MINDA BERSAMA AHLI KELUARGA, JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN HARAM, BALIK KAMPONG ATAU PERGI BERCUTI ITU YANG TERBAIK...

Bosan....klu utk meluruskan kote anwar yg bengkok tu....baik aku nonton jer kera2 pr bertebaran disembur dgn pancutan air dari fru di tv.....hehehehhehe

Mrk nie kononnya berjuang utk rakyat...
Air tak ada nie tlg perjuangkan dulu!!!!!
Mmg bangsat nak mampus la korang nie....mmg sial nak mampusss!!!!!!

Anon 18:38 @ contohAnakGampang.com

besaR pangkat kau bai ..suka2suruh org ketuk !!!
pergi la ketuk sendiri '

tembak konon ....setakat lu la bai nak suruh2 org lain buat keje bangsat lu... baik lu duk diam main telur oo

DACINGLAMAGANTIBARU delete 22 April 2014 at 00:28

Luu buang tebiat la bai

Anda Menghadapi Masaalah
TEKANAN
dapatkan rawatan dari Bomoh taraf Olimpik .
pengalaman bertingkek2

alo bhai...esok petang lu dongak ke langit dan.. nganga ..nanti akan ada diberi ...free je bhai

Dongak????
Mcm korang dongak tadah kecing hancing anwar bin ibrahim jer..
Konon 1 saat blh jumpa mh370....mmg dasar psiko punyer mamat!!!

Samm ada sikit masalah....
Kenapa tak jelaskan pada rakyat keburukan dlm media sosial....
Seolah2 mcm perhimpunan menipu semasa blackout yg lepas....
Sibok2 berguling2....bangsat n bangkai peliwat tua pi angkat sumpah di parlimen!!!!
Sapa yg kena tipu di sini????
Samm n anjeng2 dapig atau rakyat biasa????

Mari ramai2 kita pakat halau anjing2 yg berhimpun ini dengan hinanya.

Umno.. Seronok baca komen diorg. Aku dh tgk timeline komen2 korang, selang minit yg lebih kurang. Susunan ayat sama. Eloknya buangkan komen anonymous ni. Buat macam Amenoworld. Xde komen pun. Saya nak nasihatkan admin, buat selective comment. Bukan apa, kalau carutan yang dikeluarkan, admin juga terkena tempias nanti. Allah maha pengampun.

PERHIMPUNAN HARAM ADALAH DIBUAT OLIH ANAK ANAK HARAM..

Penyokong membabi buta,gila babi sungguh..Babi gila pun tak buat macam tu..

Lawan la. Yang untung tetap pemimpin. Ahli dan rakyat biasa tetap kerja macam biasa. Aku tak mau jadi hamba. Yang susah aku. Yang senang tetap pemimpin jugak. Kalau pr atau bn perintah tetap sama. Barang tetap naik. Sebab peniaga banyak cina.
cina kuasai 70% ekonomi . Melayu cuma 18% je.

Alaaa ape sgt ler SAMM ni..kene water canon fru brtmpiaran lari cm anjig slmat kn diri..BAIK DOK RUMAH RELAX2 LG BGUS..xd faedah lnsung ikut piker ni..bos2 smue sdp2 dok bjubo kt rmah kahkah

Kena gigit nyamuk pun demam, ni nak demo.

1 Mei hari kenduri untuk orang ada telur,yang tarak telur tak payah nak menyibuk

Puak umngok keturunan bahluli walyahud. Tak pyh sibuk masuk mengacau blog milo ni. Masuk la blog umngok tu. Wat blog umngok dh tak popular ka.

Aku klu sekadar berhimpun utk peliwat tua tu lbh baik aku tido.....

wat ape msuk blog umno.kat sini lgi best belasah pngikut kldai yg tramat bebal yng mngikut sinwar...kau orng sdar x..puiiii

telur ayam ke telur itik bro

pandai pun bcakap..hbs puak kau, kau x sdar plk ye.asyik spin je fakta lain kje x ada.lpas tu x ada respon ajk orng buat kecoh..tu la kje korang...puiiiii

00:25 ok gak tu main telur ayam.lu plk gi main telur sinwar oooo....puiiiii

tu le pasal bangang bangang ni smua x sdar.slah krajaan pasal hrga brang naik la gst la.tpi yng mniaga sape majoriti cina.yg terang terang myokong pr.yng mbeli orng mlayu.lpas tu orng bantai n salah kan orng mlayu.sruh cine cine tu yng trunkan harga.soalan yg cukup senang knape pniaga cine naik hrga.cukai tetap sama malah ada yg trun.alasan kos tinggi.tu slah krajaan je.aku bkerja ngn cine da bpuluh tahun cmne mainan dia orng.x apela da cra cmntu dia orng nk kya.tpi jgn kite plk mrapu x tntu hala....puiiiii

Bukan ke kau ni barua upahan yg diupah jg blog ni..bkn belasah free kan?

Aku takkn halalkn klau duit rakyat digunakn bg upahan barua ni..tak pun buat byr gaji dia

Jgn hina che det tau..auw

ape ada hal bkn kau yg bgi rezki kat aku.x byarpun x ada hal.slgi daya blasah puak kau supaya sdar....puiii

Ye ke..chedet kn muda lg..


EmoticonEmoticon