Thursday

Panggilan Media | Hujah Penggulungan Pendakwaan Terhadap Chegubard


Panggilan Media

Kepada tuan/puan editor,

Menjemput semua pengamal media untuk membuat liputan sambungan perbicaraan dan 'Hujah Penggulungan Pendakwaan' terhadap che'GuBard dalam kes himpunan aman di Padang Timur (Amcorp Mall). Berikut adalah maklumat masa dan lokasi mahkamah;

Tarikh: 11 April 2014 (Jumaat)
Masa: 9 pagi
Lokasi: Mahkamah Seksyen Petaling Jaya

Dimaklumkan juga, esok Datuk Johari Abdul turut disapina oleh DPP sebagai saksi pendakwa. Orang ramai juga dijemput hadir untuk memberi sokongan.

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda SAMM

21 comments

nama pun propaganda.so pikir pikirkan harus kah kite mberi sokongan terhadap kes tersebut yg kononnye perhimpunan aman.

Yang untung tetap depa. Gaji tinggi tetap depa. Depa makan daging. Kita makan kuah.
cukuplah. Engko buat engko tanggonglah sendiri.

Biasa bila bawa ke mahkamah, geng PR akan menang..Takbir

jangan pergi, buang masa saja, untok apa nak pergi ? Satu soalan cepu gangsa untok pengikut buntot chegu bad..

aku sokong 1000% utk chegubad krn kau adalh pjuang tulen n pjuang demokrasi n aku doakn agar chegubad d panjangkn umur, d murahkn rezeki olh ALLAH swt...amiin...

Selagi tak jumpa jam omega jangan cerita pasal kehilangan kapal terbang, apa kaki puak pkr ni, buat malu aje..

Mh370 pun take jumpa nk Tanya jam baghal punya mamat ni

Duduk dirumah dgn keluarga lagi baik, aman, bahagia dan buat amal ibadat serta bersukan bersama2 keluarga drp ikut barua pengkhainat agama dan bangsa melayu. Msia aman maju jaya. Hapuskan LGBT dan puak2 gay tua

yg kau ni bebal bebenor ape ke halnye.mmng betul jam yg kcil pun blh dispin kan.tu yg kcoh ckp kerjaan x btul psl mh370.kapalterbang ngn jam same ke.bebal bebal

Tuhan bersamamu chegu Bard..

tiada tuhan mlainkan Allah.paham x.sebut tk btul tu bro.so chegu bard anwer akan bsama mu

22:06 lbh baik bro jual kangkong brsame najibo n dpt lh pulak rosmah belikn kangkong tu utk d brikn dgn klrga bro n klrga pswat mas yg hilang entah ke mane....kuhkuhkuh...

Allah bersamamu chegu Bard..

Kami penoreh getah hanya mampu makan kangkong berulam jering. Hidup umno ..
Kami redho makan kangkong walau menteri seronok main golf.

Jangan pergi aje, cukop la aku ikut reformasi anwar tahon 99 dulu, zaman remaja dulu boleh la aku ikut sebab kepala gila gila masa itu, sekarang aku dah ada empat anak, lebih baik dudok rumah bergurau dengan anak anak, pergi nak tengok chegu bard untok apa ? tak ada maknanya !

awat hang hina penoreh getah plk.jnji rezki halal.yg lain lantak le.x kne kat dunia sok kne akhirat.lu jgn nk provokasi bro.jendul pkr

mmng le Allah bsama smue orng tpi tau ke orng tu bsyukur ngn nikmat yg Dia beri

yezz bro.gua pun ikut refmasi98 tpi nsb cpt sdar.jendul jendul pkr ckp ape pun x guna.x sdar dia orng di kudakan si nuar.sok bila sinuar kne than entah ape pulak nk buat@jebon

BLACKOUT ni penipu pling besar dlm dnia..nysal aku pegiiii

Bekas Cikgu Malaya Sarawak 83 delete 12 April 2014 at 21:09

Hello Cikgu....Berani Buat Berani Tanggung, Silap Tonggeng Nuar Bedal Punggung, Dulu Bolih Tipu Sekampung, Sekarang Cikgu Sendiri Melolong!!! Padan muka Cikgu. Tak lama lagi makan kangkung yg korang kutuk2 tu.

Cikgi malaya sarawak 83.. Aku rasa kepala hotak kau dh sasau la,terang2 la skrg ni rakyat malaysia di bodoh-bodoh kn je oleh kerajaan rejim najib n rosmah..dh mcm binatang rejim rosmahjib layan rakyat marhaen,lu xde otak ke pikir!! Dh kira seribu rahmat la ade warga mcm chegubard ni nk berjuang utk pihak rakyat...jd kalo lu xde keberanian dan smngt nk jd pejuang keadilan rakyat,lu duduk je snyap2 dan xpayah la lu nk jilat jubor najib n rosmah,dh la jubor rosmah besar gedebak,xlarat lu nk jilat nnt!!!


EmoticonEmoticon