Monday

Pemilihan PKR 2014: Desakkan Itu Atas Kapasiti Anggota Parti


Kenyataan Media
28 April 2014

Pemilihan PKR 2014: Desakkan Itu Atas Kapasiti Anggota Parti

Seperti yang diketahui umum, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) adalah sebuah kumpulan pergerakkan anak muda yang bergerak di atas platform sebuah NGO. Komrad SAMM juga terdiri dari pelbagai latar belakang dan fahaman kepartian.

Mutakhir ini, SAMM telah dituduh oleh sebuah akhbar tempatan kononnya SAMM mendesak pencalonan Azmin Ali bagi jawatan Timbalan Presiden PKR dibatalkan di atas sebab penipuan. Tajuk laporan berita tersebut adalah tersasar sama sekali. SAMM tidak terlibat secara organisasi, tetapi dalam masa yang sama SAMM melihat PKR sebagai sebuah parti masa depan yang mampu menjadi pengemudi utama pentadbiran tanahair ini.

SAMM tidak menafikan telah mengikuti perkembangan Pemilihan PKR 2014 secara dekat. Namun desakkan yang berlaku ketika ini termasuklah protes besar di depan Ibu Pejabat Keadilan di Petaling Jaya pada 30 April ini adalah hadir dari ahli parti yang melihat kepincangan yang berlaku. Chegubard selaku pengasas SAMM juga antara pendesak yang mendesak di atas kapasiti ahli parti.

Malah, kesabaran ahli parti sudah tidak mampu dibatasi. Difahamkan kumpulan penyokong dari semua kem akan berada di depan ibu pejabat parti pada jam 3 petang hari yang sama.

SAMM menggesa pihak media yang tersalah lapor khususnya Berita Harian yang memaparkan di dada akhbar supaya membetulkan semula, atau berdepan tindakan undang-undang di atas laporan yang salah dan tidak cermat.

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda SAMM

28 comments

ya la eddy ape ape saje la.....puiii

PKR same DAP pon same..bile parti anak branak ni lah jdny..MACAI2 hnya bguling d atas jlnraya..hmmm ntah ler

Sikap gelojoh bernafsu tinggi yg turut diikuti oleh macai2 anwar ibrahim telah mghancurkan nilai keadilan dlm parti...
Aku salahkan sepenuhnya masalah ini kpd anwar ibrahim kerana tak mampu mentadbir parti apalagi negara....
Anwar hanya bijak bertutur....tapi hampeh dlm apa shj bentuk pentadbiran....hancuss!!!

Terbukti Anwar BUKAN talibarut, barua, anjing kpd AS.... Sudah jelas siapa sebenarnya suka menabur fitnah di neg kita

Anwar tak tahu berpolitik, politik lurus bendol, yang bijak main politik tetap mahathir, mahathir selamba aje tak gelojoh macam anwar...

Dulu aku dah bagi komen, politik anwar itu dalam kocek aku aje, anwar belom taraf otai lagi dalam politik ...

Pergaduhan antara lembu2 berebut rumput. Itulah taraf parti kencing rakyat

Setuju benar!!!!Saudara anwar ibrahim bukan talibarut AS...
Dia cuma pendubor dan pemuki hebat malaysia......hehehehehehe

Betul tu..dia telah difitnah oleh anak haram jadah@luar nikah

Salah tu.. lembu2 berebut kondo laki kak ijat

fa tak ada modal nk spin hal krajaan,spin plk parti sdiri.x nk da sokong anwar segan nk ckp jdi buat le cite lain knon ada unsur x baik dlm parti.barah yg dibwa anwar da mrebak dlm pkr.nsib tun mhthir mgambil tindakan cepat smasa anwar dlm umno n krajaan.klau x ape la tjdi kpda mlysia ari ni..@jebon

2308 ape hukumnye pemfitnah.kau tau kan.kau pun blh dimasukan dlm golongan tu sbb kau baca blk ape yg kau komen tu.baik kau myesal skrng dan insaf bro....

boring cite pasal parti aku kte nuar.aku skit hati tgk najib jmpe obama kta nuar.ala takut bebenor dia aku nk jubur.tpi klau dia nk ok jgk kata nuar....msa aku ngn al gore dulu satu line la ni smue da x ada kta nuar...jgn marah kata nuar....

Macai pee arr sangap.banyak minum air lombong.puiii.....dari atas sampai bawah sume kaki penipu.kaki belit.
Kaki songsang.
#AnakWakLeman

Dalam parti pkr ada jawatan pengarah propaganda...patutlah propaganda untuk menipu rakyat..Anwar penipu,kaki liwat dikatakan tidak,pemimpin dia rosak akhlak dikatakan tidak...haru hara punya parti.

peminat milo suam delete 29 April 2014 at 08:16

Anwar bukan difitnah atau dituduh,tapi dia benar2 melakukan perbuatan yang terkutuk itu dengan pasangannya seorang jantan tanpa kerelaan dan untk menguatkan fakta itu,pasangannya telah bersumpah dlm masjid dgn nama allah...apa kamu sebagai seorg islam tidak percaya...untuk menguatkan lagi dakwaan ini,Anwar tak berani nak bersumpah...

Mmm..lembu? Kondo? Blh pakai lg ke isu ni.. Bebalnye kamu..

Sudah jelas tuduhan anwar pgkhianat negara krn berkwn dgn AS adalah fitnah semata2.. pjuang bangsa tak akn khianati negaranya sendiri

Hahaha....yg bawa lanun kiram dan bunuh pewira negara adalah anwar bin ibrahim.....
Dia dah rancang dgn nyanyian bodo dia tu....syukur kerajaan tidak bodo ikut telunjuk kiram yg telah diupah masuk dgn kerjasama sahabat baiknya nur misuari bangsat tu...

mh 370 entah kje sape.tpi anwer ckp klau dia jdi pm 5saat je da blh jmpe...heran gak tu

Mh 370 hilang pun salah anwar, agaknya kote anon 19:26 mati pucuk pun salah anwar..

Lu tak tau cite lebih baik diam...mmg betul kaki fitnah patut dihukum mati je

Betul la lu otaiiik..puih

Kasihan sdr anwar.. selalu difitnah .. tp percayalah beliau adalah anugerah Tuhan utk mnjd pm

21.03 x adala aku bkn kki jubur so aku pun x salah kan dia.dia kki depan blkang.mne sama.ank da lima bro.sory la

2109 bro jgn mareh klau tye lu ni jambu dia ke

Tak, jambu anak dia..hihi

Lu anak lima patut bg mkn rezeki yg halal..jgn tau main jubo je


EmoticonEmoticon