Friday

SAMM Tidak Terlibat Dalam Pergelutan di Dataran Merdeka


Kenyataan Media 
SAMM Kelantan
1 Mei 2014

SAMM Tidak Terlibat Dalam Pergelutan di Dataran Merdeka

Memetik beberapa kenyataan akhbar online tentang pergaduhan antara SAMM dan unit Amal Pas pada hari ini saya dengan ini menegaskan bahawa bukan NGO SAMM yang bergaduh dengan UNIT AMAL PAS.

Mungkin SAMM yang kebetulannya berada di tempat dan keadaan yang hampir sama dengan group yang juga berbaju hitam.

SAMM bermula dengan baik dari KLCC dan berarak masuk dan kami hanya meletakkan kenderaan di kawasan yang dibenarkan.

Kami juga sedar dan menyanjung tinggi tugas unit amal yang banyak membantu melancarkan perjalanan bantahan pada hari ini.

Saya menyeru pihak yang memainkan sentimen ini menghentikan dengan segera kerana SAMM dengan PAS dan unit Amal sering bekerjasama  dalam hampir kesemua program untuk menumbangkan kerajaan yang zalim pada hari ini.

Selaku NGO yang bukan bersifat kepartian, SAMM juga mempunyai ramai ahlinya di kalangan anggota parti PAS.

Untuk rujukan:

Watch "Himpunan Bantah GST : Pergaduhan Antara Unit Amal…" on YouTube - Himpunan Bantah GST : Pergaduhan Antara Unit Amal…:http://youtu.be/S8PIYvbN118

Sekian Terima Kasih.

Hj Osama
Penyelaras SAMM Kelantan.
DPPAS Bachok

25 comments

HAHAHA x trlibat ker?mau TIPU lg ker..sila lhat video MIK BLOG..mnyak tipu pnya olang looo..kena hantam smpai dahi pecah kehkeh..talak gune pnye olang

Watak2 utama dlm drama ini adalah... BARUA UMNO

Betul tu..pelakon2 ini muncul bila org dah balik...takut kena pukul

Hairan sungguh.. bila ada perhimpunan aman, mesti ada barua2 yg dibayar..buat provoke

Inilah akibatnya kalau hati disuap dgn rasuah & benda2 haram..dah tak kenal dosa

Sudah terang lg bersuluh lah.....mencarut pulak tu...apa dah woii. Ini ke komrad korang...geli lah tengok....

ini bukan komrad....ini koparat....

Bdak2 SAMM mmaki" KEPALA BUTUH "utk UNIT AMAL PAS..kehkeh gni ke nk lwan umno?butuh tu simpan bg anjing mkn ler

Babi2 upahan.dah tau dah motif mrk ms nak blk tunjuk hero.lancau pukimak lu!lain kali lu tgkla nasib babi2 ni.

Itu bukan oranf pkr. Tapi mat bangla. Kah kah kah.

Itu semua pas ajarlah. Sebab pas kata tuhan pun mencarut.

Kalau tak betul saman la. U ulang i saman.

Dah la berlakon.. siap pakai baju lg

Inikah pkr dapat selama berkawan dgn pas?. Pas buat jahat. Sebab dan ada tiket maduk syurga. Ha ha ha.

Dulu pas kata lelaki dan wanita tak boleh berkumpul ditempat yang sama. Haramm.
Tapi la ni fatwa pas dah tukar ka. Semua lelaki dan wanita dah boleh kumpul sekali. Dah halal kut. Sebab matlamat menghalalkan cara.

Kalu gua la, lg gua hantam itu bdk SAMM truk2 msuk spital atau trus pegi kubo jupe itu kapal sin...

Betul tu..kasi mati itu budak jelmaan umngok

Kimak lu....aku tak pernah masuk umno....klu nak handle majlis....sopan sikit....nak lagak konon....
Lu ingat lu sapa?Alim sgt ker?Bagus sgt ker nak arah2 org!!!!

aku jgk yg salah. ... haha

Mana MCAI2 PR ni ? Da kena halau dgn unit amal Pas ke?diam mmbisu.

Ada militan ke masa himpunan itu...hehe

ngok..ngok

Lu ada join ka?

Tak..cuma ada setan2

Korang tak tau lg ka. 30 thn dulu puak2 ni kalau ada perhimpunan @ ceramah ni lah kerja mereka. Di upah buat provokasi agar org keliru. Bukan setan ja yg ada, kuncu2 firaun byk.

Hahaha... bongokkk


EmoticonEmoticon