Sebelum Bubar DUN, baca ini dulu

Pengamatan seorang rakan;

Bulan yang lalu saya telah bertukar kepada menjadi pengguna TuneTalk (Telco anak syarikat Celcom dan Tune Group) dengan pakej kad prabayar ToneExcelWow. Apa yang menariknya, saya pakej ini menawarkan saya untuk menjadi pengguna BIJAK kerana saya kini mempunyai pilihan untuk menentukan apakah penghargaan yang patut saya terima setelah menjadi pengguna hampir 10 tahun.

Tahukah rakan-rakan semua, (saya pun baru tahu heheh) Melalui pakej ini, saya ditawarkan:

1. Mengekalkan No asal saya secara percuma

2. Saya mendapat Rebat TUNAI sebanyak 3% dari nilai penggunaan saya. kalau saya bayar 200 maknya saya akan dapat rebat tunai sebanyak RM6 dibayar semula ke akaun saya.

3. Saya juga menerima Rebat TUNAI 6%-13%melalui Kesemua nombor yang mendaftar sebagai CUG/Friend&Family saya. Maksudnya setiap kali Isteri, adik2 serta keluarga saya yang merupakan subline saya menggunakan HP, maka saya akan menerima rebat secara TUNAI mengikut peratusan tadi. Wah ini sesuatu yang saya tidak pernah jumpa selama saya menggunakan HP. Alhamdulillah memang saya dah terima REBAT tersebut dibayar terus kepada akaun saya. Macam best je bila tau bill dia orang tinggi. Hahaha.

4. Saya serta kesemua CUG saya menerima pelan Insuran bernilai RM100,000 secara PERCUMA.

5. Setiap ringgit yang saya belanjakan akan ditukarkan kepada Mataganjaran yang saya boleh guna untuk tukar kepada tiket penerbangan, wayang, hotel dan beberapa benda lain yang saya pun tak ingat. tapi apa yang pasti tiada tarikh luput.

6. Rupanya Rate plannya adalah SUPER RENDAH sebab setiap RM30 saya dapat FREE RM10 dan Setiap RM50 saya dapat FREE RM20 airtime. Maksudnya jika penggunaan saya RM200 maka saya akan dapat FREE RM80. Jadi keseluruhan airtime saya menjadi RM280. Ini bermakna saya ada lebih banyak masa berbual atau saya boleh kurangkan perbelanjaan saya.

Jadi sebagai kesimpulan.

TuneTalk dapat 4 Bintang. Sebabkan ia Telco terbaru adalah beberapa perkhidmatan yang tiada. (cth tak banyak ringtone, atau content /download services) Tetapi dari segi  ia sama dengan Celcom. kepantasan internet juga terbaik. 3G/3.5G. Network reliability juga pada nilai 92%. Melebihi Maxis, Digi dan Umobile.

Saya galakkan rakan-rakan untuk bertukar kepada Syarikat TuneTalk dengan mengambil pakej Prabayar ToneExcelWow. Hubungi saya bila2 masa, PM, call 0102675872, whatsapp 01118685019

3 Comments

  1. Cuba try redone mobile. Free call unlimited, internet unlimited.
    Pm saya 01119204758

    ReplyDelete
  2. Ini sumer poyo....haktuihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala otak ko...tak habis2 nak mengkahak..bodoh betul

      Delete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan