Wednesday

SEBUTAN SEMULA Pendakwaan PAA Berkaitan Himpunan Blackout Amcorp Mall


MEDIA ADVISORY

Kepada tuan editor dan pengamal media,

1. Dimaklumkan bahawa esok akan berlangsung SEBUTAN SEMULA kes PAA pendakwaan terhadap che'GuBard berkaitan Himpunan Blackout 505 di Padang Timur Amcorp Mall, Petaling Jaya.

Berikut adalah maklumat tarikh, masa dan lokasi;

Tarikh: 5 Jun 2014
Masa: 9.30 pagi
Venue: Mahkamah Seksyen Petaling Jaya
Pertanyaan: 012-6794704 (Yaser), 016-6858558 (Azif)

Dijemput semua pihak media hadir membuat liputan, dan orang ramai hadir memberi sokongan.

Sekian

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)


83 comments

Sia2 ko buat kerja gila nuor gay tu chegu bard oi...
Nuor cuma mastermind...korang yg sengsara menjawab di mahkamah..
Alih2..bila ko nak tegakkan kebenaran...ko kena gantung tak bertali lah pulak....ADIL KER????

Cai...semoga korang berfikir balik perjuangan sia2 utk nuor tu cai...
Baik ko tlg rakyat dgn ketengahkan masalah rakyat mcm tv3 buat tu dpd buat propaganda demi menegak kote bengkok nuor gay tu.....

UMNO BABI CELAKA





UMNO BABI CELAKA





UMNO BABI CELAKA






UMNO BABI CELAKA





UMNO BABI CELAKA





UMNO BABI CELAKA




UMNO BABI CELAKA

UNO BABI CELAKA






UMNO BABI CELAKA




UMNO BABI CELAKA

Relaks la cai...
Tak kan meroyan pulak dgn sumpah seranah mcm tu....ajaran gay tua tu ker??!!
Hehehe....umno akan celaka klu ada manusia mcm anwar ibrahim jadi pemimpinnya.....hehehe

A'ah jemput ramai2 datang ye..

bila dh bkumpul ramai2 cukup korum kite brarak kat jln raya ukur jalan smbil tendang tong sampah, tumbang tiang dn tbalikkan kete polis..

baru brutal beb.

lg bagus kita bkemah kat padang smbil bguling2.

Celakenya

Celakenya

Memg macai umngok ni dilahirkn makbapak dia utk maki hamun& ckp lucah je..jenis keturunan tak sedar diri..tuihhhh

Oraitttt..
Aku pun nak join jugak!!!
Aku akan bawak atuk n opah sekali...
Mrk akan berguling2 sekali dgn samm'pah...

Setahu aku yg pernah jadi otai reformasi....anwar gay tua tu yg kuat menyumpah dan maki hamun!!!
Belum lagi bab kelentong dan fitnah memanjang dan aktiviti persundalannya!!!
Terima jer hakikat cai...anwar gay tua tu yg memulakanya...

Nie lah dia ajaran rba anutan cina babi dap dan anwar gay tua....
Tak habis2 sumpah seranah org...
Tak ada modal lain ker cai sejak gagal pru13....hehehe

Dgr cerita...chegu bard meroyan tahap gaban dlm media sosial bila asskrimin tak kena gantung sama??!!!
Cai...udah2 la....
Ko tak mampu nak lawan mrk tu cai....
Mrk tu kira kebal dan ranking mrk dlm pkr tahap dewa...
Ko bukan kroni abadi...ko cuma anjeng kurap yg layak berguling2 atas jln raya jer...
Standard ko sama mcm chinadoll dlm video besi....byr duit slps main dan terus blah...
Jadi tak ada perjuangan jujur yg ko inginkan dlm pukiR nie...hanya utk anwar gay tua tu...

Aku serulah macai2 dlm samm...
Nak dihormati oleh rakyat...berjuang utk rakyat....bukan utk kote bengkok anwar gay tua tu...

Ketengahkan masalah rakyat tanpa peduli org pr ker atau org bn...tu baru rakyat respect!!

Jgn jadi barua anwar gay tua tu!!!

Ok wa datang!
Tapi wa ta tau mau pakai apa baju, itam blekout ka atau kuning cuci bersih, kasi wa idea itet.

cekgu bard mesti dibela! bliau adalah pejuang sejati yang iklas mebela nasib bangsa dan agama dan jugak negara!

korang kutuk anwar nih korang apehal? blom cuba blom tau,kita cuba dulu biar anwar jd PM,mana tau dia boley jadi lagi bagus dari najip,5 tahun je kalo tak ngam kita undi semula najip,lagi pon aq tak nampak pon apa keburukan anwar,dia terbaik dalam dunia,ilmu agama dia tinggi tak macam najip!

Anwar jugak kebal sebab tak mati walau dah dibagi ngan racun arsenik,tu adalah bukti anwar ada keramat! anugerah tuhan!

Anwar memang anugerah tuhan! masih hidup sihat mnari atas pentas walau dh kena suntik HIV,mmang ada keramat!

Duk umah main dgn bini lg bagus...pembela konon yg dpt untung cina lahanat tu...melayu jugak guling2 atas jalan...bodo

TULISAN NI MENARIK JD SAYA KONGSIKAN...

woi melayu!
rumahmu semua dibina indonesia,
ekonomi pula dikuasai cina,
golongan profesional semuanya india,
warung makan pun, mamak dan siam yang berkuasa,
warga bangla pula menjadi JaGa,
orang Nepal yang menabur baja,
orang pakistan usung karpet jaja merata,
lalu melayu ada apa?

harapkan ustaz, saling menyesat,
harapkan hiburan, lagi best filem barat,
harapkan raja, dok asyik kira daulat,
harapkan bahasa, banyak telah bertukar kesat,
harapkan tulisan, jawi pun mereka hambat,
harapkan tanah, banyak digadai kepada korporat!

woi melayu!
masih mendabik menjadi tuan?
sibuk mahu menjadi tuan,
rupanya kerja kelas bawahan,
ditipu mentah menteri atasan,
konon perjuangan ini untuk kalian!

kerja sikit, sembang kencang,
banyak rungut, sikit rancang,
siapa tegur, dituduh lancang
duduk warung, gigit kacang!

woi melayu!
konon kau pantang dicabar,
konon kau tangkas menyambar,
tapi cuma indah khabar,
rentakmu makin lama makin hambar

kau melayu aku pun melayu,
aku menulis bukan cemburu,
aku mahu engkau tahu,
kenapa melayu tak macam dulu.....

MILO SUAM!!ko nak KESIANKN chegu bad lg wtpe? da xde gune dah? chegu bad da berada d AWNGAN n terawg2..

Bab Maki Hamun,Sumpah Seranah,serah pada Puak2 Pas dgn Pkr sbb Pemimpin dia org mcmtu.

Celake nya..

m,sia.dunia.melayu mendambakan islam.eh..keras pd musuh lembut pd saudara2nya.
aq kenal gitu melayu.x mcm nko.x ngaku melayu@x.melayu yg sengaja x mahu saling mengenal.sebab kamu sombong kan kan....

parah betul sakit kau ni bhai...puii

mamat 2340 tu kldai bebal.da x blh diajor.bengap nye smpi ke tua tu.yg lain sabor je la...puii

mamat 2342 tu kldai bebal.da x blh diajor.bengap nye smpi ke tua tu.yg lain sabor je la...puii

UMno BABI CELAKA




UMNO BABI CELAKA




UMNO BABI CELAKA




UMNO BABI CWLAKA





UMNO CWLAKA BABI





UMNO BABI CELAKA



UMNO BABI CELAKA





UMNO BABI CELAKA




UMNO BABI CELAKA

UMNO BEBI CELAKA




UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI

UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI

UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI



UMNO CELAKA BABI

UMNO CELAKA BABI



UMNO CELAKA BABI



UMNO CELAKA BABI

UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI

UMNO CELAKA BABI



UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI

UMNO CELAKA BABI



UMNO CELAKA BABI





UMNO CELAKA BABI

UMNO CELAKA BABI



UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI

UMNO CELAKA BABI





UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI

UMNO CELAKA BABI





UMNO CELAKA BABI




UMNO CELAKA BABI

Hehehe.....anwar lagi babi
Sama dgn pengikutnya yg msh dungu....

Lain kali jangan 'sentuh' azmin ali....
Ko tak layak nak tegur azmin ali....
Dia dgn anwar mcm belangkas...sedarah sedaging....
Standard ko hanya anjeng kurap jer....
Azmin ali kebal dpd segala kemungkaran...
Betul salah...anwar akan berdiri di hadapannya...
Bukan di belalang mcm ko chegu bard...oiii!!!

Harap ko faham dan ubah misi perjuangan ko!!!

Chegu bard tak salah apa pun! Jangan aniaya dia k!

Chegu bard itu dekat negeri sembilan tak laku, aku orang pkr nogori aku tahu lah, rumah dia dekat bukit cedang tak jauh dari rumah aku, cakap tak serupa bikin, tinggalkan aje dia...

Yang nuar ni aku tak tahu la, sebab dudok tak sama tempat, yang dia menutoh jubor dak epul tu kebarangkaliannya ada rasa aku la, sebab budak epul itu aku respek kerana berani bersumpah laknat, anwar ada berani ke ...

0039 budk bengap eh
0039 bdk bebal eh
0039 bdk bingai eh
..puii

0046 bdk bebal smpi ketua kesian kau ni..puii

cekgu bard da byk jasa dalm pkr dan pakatan. Takan semudah itu nak buli dye.

Jubo..jubo..bangsat

Tk krn prihatin dgn prjuangan pkr

Tk krn mmpertahankn chegu bard slps puas kau maki hamun dia..

Terima kasih bang..

Dlm pkr...sapa pandai main urut kote bengkok nuor....dia kebal dr segala dosa dan kemungkaran...
Tak yah lah nak perjuangkan si nuor tu...dia mmg pelaku maksiat dan penipu besar...
Chegu bard...ko tukar la perjuangan ko...tak yah bersusah payah berguling2 lagi demi bangkai busuk tu...

Ni sumer poyo...haktuihhh

Ni sumer poyo...haktuihhh

Ni sumer poyo...haktuihhh

Assalamualaikum dan hai =')
My sayang got married !! ;D Januari
yang lepas dahhh. Tapi sekarang
baru nak updatee. Heee. Dah lama
terkepam entry ni. Tapi baru
sekarang nak update. Takpelahh.
Nak cite jugak :p
Alhamdulillah selamat sudah
seorang lagi kesayangan menjadi
isteri orang. Dah takdek kembor dah
sekarang ni. Tunggu baby bumb
bump junior pulak jadi kemborrr.
hehehehe ;D Congrates again my
dear ! jaga diri and baby elok-elok ye
=)))
Gambor banyak sangat nihhh.
Biorlah gambor berbicara. Okeh ? =))
Kejadian berlaku pada 26 January
lepas. (betul ke eh tarikh ni ? haha
lupa ! rasanya betul ;p)


פִיצַה
עַמוֹק
מַצַה
פַעַר
קַצֵה
צֵלסִיוּס
מַעַן
בֵיצַה


ﻋﺒﺮ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﻘﺎﻣﻮﺱ ﻳﻤﻜﻨﻚ ﺗﺮﺟﻤﺔ ﺍﻟﻨﺺ
ﺍﻟﺬﻱ ﺗﺮﻳﺪﻩ ﻣﻦ ﺃﻱ ﻟﻐﺔ ﺇﻟﻰ ﺃﻱ ﻟﻐﺔ
.ﻯﺮﺧﺃ ﺇﺿﻐﻂ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﺴﻬﻢ ﻟﻜﻲ ﺗﻐﻴﺮ ﺇﺗﺠﺎﻩ
.ﺔﻤﺟﺮﺘﻟﺍ
ﺍﻟﻘﺎﻣﻮﺱ ﻳﺴﻤﺢ ﺑﺘﺮﺟﻤﺔ ﺍﻟﻜﻠﻤﺎﺕ ﻛﺬﻟﻚ
ﺍﻟﻨﺼﻮﺹ ﻭﻳﻌﻄﻲ ﻧﺘﻴﺠﺔ .ﺓﺪﻴﺟ ﻳﻌﺘﻤﺪ
ﺍﻟﻤﻮﻗﻊ ﻋﻠﻰ ﻣﺘﺮﺟﻢ ﻟﺠﻠﺐ ﺍﻟﺘﺮﺟﻤﺔ

jika berlalu pergeseran dan kesalahfahaman, pertelingkahan atau kecelaruan sesama muslim kita hendaklah kembali pada Al-Quran dan Sunnah.

Kita tak kekal lama dalam dunia ini, tiada apa yang hendak direbutkan dalam dunia fana ini.


ﺇِﻧَّﺎ ﻟِﻠّﻪِ ﻭَﺇِﻧَّـﺎ ﺇِﻟَﻴْﻪِ ﺭَﺍﺟِﻌﻮﻥ

Ni sumer poyo...haktuihhh delete 7 June 2014 at 23:41

Ni sumer poyo...haktuihhh


Daripada Abu Hurairah r.a.
Beliau berkata, Rasulullah
SAW bersabda "Akan keluar
pada akhir zaman orang-
orang yang mencari
keuntungan dunia dengan
menjual agama. Mereka
berpakaian di hadapan orang
lain dengan pakaian yang
dibuat daripada kulit
kambing (berpura-pura
zuhud dari dunia) untuk
mendapat simpati orang
ramai, dan perkataan mereka
lebih manis daripada gula.
Padahal hati mereka adalah
hati serigala. Allah SWT
berfirman kepada mereka
"Apakah kamu tertipu dengan
kelembutanKu? Ataukah
kamu terlalu berani
berbohong kepadaKu? Demi
kebesaranKu, Aku bersumpah
akan menurunkan suatu
fitnah yang akan terjadi di
kalangan mereka sendiri,
sehingga orang yang alim
(cendekiawan) pun akan
menjadi bingung" (HR
Tirmizi)


Daripada Abi Nijih 'Irbadh bin
Sariyah r.a. berkata, "Telah
menasihati kami oleh Rasulullah
. akan satu nasihat yang
menggetarkan hati kami dan
menitiskan air mata kami ketika
mendengarnya, lalu kami berkata, Ya
Rasulullah, Seolah-olah ini adalah
nasihat yang terakhir sekali maka
berilah pesanan kepada kami." Lalu
baginda pun bersabda, "Aku
berwasiat akan kamu supaya
sentiasa bertakwa kepada Allah dan
mendengar serta taat (kepada
pemimpin) sekalipun yang meminpin
kamu itu hanya seorang hamba.
Sesungguhnya sesiapa yang panjang
umurnya daripada kamu pasti ia
akan melihat perselisihan yang
banyak. Maka hendaklah kamu
berpegang teguh dengan sunnahku
dan sunnah para khulafa Ar Rasyidin
Al Mahdiyin (Khalifah-khalifah yang
mengetahui kebenaran dan
mendapat pimpinan ke jalan yang
benar) dan gigitlah sunah-sunah itu
dengan gigi geraham dan jauhilah
perkara-perkara yang baru (bid'ah)
yang diada-adakan, kerana
sesungguhnya tiap-tiap bid'ah itu
adalah sesat." ( H.R. Abu Daud dan
Tirmizi )

ABC pun ade makna pain ingat Air Batu Campur. Bahaya Tu kalau budak tadika tau

Daripada Abu Sa’id Al-Khudri ra.
berkata, Bahawasanya Rasulullah
saw. bersabda, "Kamu akan
mengikuti jejak langkah umat-umat
sebelum kamu, sejengkal demi
sejengkal, sehasta demi sehasta,
sehingga jikalau mereka masuk ke
lubang biawak pun kamu akan
mengikuti mereka." Sahabat
bertanya, "Ya Rasulullah! Apakah
Yahudi dan Nashrani yang kau
maksudkan?" Nabi saw. menjawab,
"Siapa lagi kalau bukan mereka".
(H.R. Muslim)


Dan pada Abu Hurairah r.a.
katanya: Aku mendengar
RasuIullah saw. bersabda, "Umat
ku akan ditimpa penyakit-penyakit
yang pernah menimpa umat-umat
dahulu". Sahabat bertanya,
"Apakah penyakit-penyakit umat-
umat terdahulu itu?" Nabi saw.
menjawab, "Penyakit-penyakit itu
ialah (1) terlalu banyak seronok, (2)
terlalu mewah, (3) menghimpun
harta sebanyak mungkin, (4) tipu
menipu dalam merebut harta
benda dunia, (5) saling memarahi,
(6) hasut menghasut sehingga jadi
zalim menzalim".
(H.R. Hakim)

Daripada Anas r.a. berkata,
bersabda Rasulullah saw., "Selagi
akan ada di akhir zaman ahli
ibadat yang jahil dan ulama yang
fasiq".
(H.R. Ibnu Ady)

Daripada Abu Hurairah r.a.
bahawasanya Rasulullah saw.
bersabda; "Bersegeralah kamu
beramal sebelum menemui fitnah
(ujian berat terhadap iman)
seumpama malam yang sangat
gelap. Seseorang yang masih
beriman di waktu pagi, kemudian
pada waktu petang dia sudah
menjadi kafir, atau (Syak Perawi
Hadis) seseorang yang masih
beriman di waktu petang,
kemudian pada esok harinya, dia
sudah menjadi kafir. Ia telah
menjual agamanya dengan sedikit
dari mata benda dunia.
(H.R.Muslim)

Daripada Ali bin Abi Thalib r.a.
berkata: Telah bersabda Rasulullah
saw.; "Sudah hampir sampai suatu
masa di mana tidak tinggal lagi
daripada Islam ini kecuali hanya
namanya, dan tidak tinggal
daripada Al-Quran itu kecuali
hanya tulisannya. Masjid-masjid
mereka tersergam indah, tetapi ia
kosong daripada hidayah. Ulama
mereka adalah sejahat-jahat
makhluk yang ada di bawah kolong
(naungan) langit. Dari mereka
berpunca fitnah, dan kepada
mereka fitnah ini akan kembali".
(H.R al-Baihaqi)

Daripada Ali bin Abi Thalib r.a.
Rasulullah saw. Bersabda: "
Apabila umat ku telah membuat
lima belas perkara, maka bala pasti
akan turun kepada mereka iaitu:
1. Apabila harta negara hanya
beredar pada orang-orang
tertentu.
2. Apabila amanah dijadikan
suatu sumber keuntungan.
3. Zakat dijadikan hutang.
4. Suami memperturutkan
kehendak isteri.
5. Anak derhaka terhadap ibunya,
6. Sedangkan ia berbaik-baik
dengan kawannya.
7. Ia suka menjauhkan diri
daripada ayahnya.
8. Suara sudah ditinggikan di
dalam masjid.
9. Yang menjadi ketua satu kaum
adalah orang yang terhina di
antara mereka.
10. Seseorang dimuliakan kerana
ditakuti kejahatannya.
11. Khamar (arak) sudah diminum
di merata tempat.
12. Kain sutera banyak dipakai
(oleh kaum lelaki).
13. Para artis-artis disanjung-
sanjung.
14. Muzik banyak dimainkan.
15. Generasi akhir umat ini
melaknat (menyalahkan)
generasi pertama (sahabat).
Maka pada ketika itu hendaklah
mereka menanti angin merah atau
gempa bumi atau pun mereka akan
dirobah menjadi makhluk lain".
(H.R Termizi)


Daripada Ibnu Omar r.a. berkata:
Berhadap Rasulullah saw. kepada
kami (pada suatu hari) kemudian
beliau bersabda; "Wahai kaum
Muhajirin, lima perkara kalau kamu
telah dibalakan dengannya (kalau
kamu telah mengerjakannya), maka
tiada kebaikan lagi bagi kamu. Dan
aku berlindung dengan Allah swt.,
semoga kamu tidak menemui masa
itu. Perkara-perkara itu ialah:
1. Tiada terzahir (nampak)
perzinaan pada suatu kaum
sehingga mereka berani
berterus terang melakukannya,
kecuali mereka akan ditimpa
penyakit Tha'un yang cepat
merebak di kalangan mereka,
dan mereka akan ditimpa
penyakit-penyakit yang belum
pernah menimpa umat-umat
yang telah lalu.
2. Dan tiada mereka
mengurangkan sukatan dan
timbangan, kecuali mereka
akan dibalakan dengan
kemarau dan susah mencari
rezeki dan kezaliman daripada
kalangan pepimpin mereka.
3. Dan tiada menahan mereka
akan zakat harta benda kecuali
ditahan untuk mereka air hujan
dari langit. Jikalau tiada ada
binatang (yang juga hidup
diatas permukaan bumi ini)
tentunya mereka tidak akan
diberi hujan oleh Allah swt.
4. Dan tiada mereka mungkir akan
janji Allah dan Rasulnya
kecuali Allah akan
menguasakan ke atas mereka
musuh mereka, maka musuh
itu merampas sebahagian
daripada apa yang ada di
tangan mereka.
5. Dan apabila pemimpin-
pemimpin mereka tidak
melaksanakan hukum Allah
yang terkandung dalam al-
Quran dan tidak mahu
menjadikannya sebagai pilihan,
maka (di saat ini) Allah akan
menjadikan peperangan di
kalangan mereka sendiri ".
(H.R Ibnu Majah)

Allahu'alam


ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﻴﻜﻢ ﻭﺭﺣﻤﻪ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺑﺮﻛﺎﺗﻪ

AKU CADANG SAMM JADI NGO BEBAS...
BOLEH KRITIK PIHAK KERAJAAN DAN PEMBANGKANG...
BARU PERJUANGAN KORANG HEBAT DI MATA RAKYAT...
ASYIK KRITIK KERAJAAN TANPA PEDULIKAN KEBURUKAN PEMBANGKANG...NAMPAK SGT PILIH KASIH...

SAMM adalah singkatan kepada Solidariti Anak Muda Malaysia,diasaskan olih CguBard..CguBard adalah bekas guru yg berkhidmat dgn kerajaan BN..tetapi disebabkan terlalu taksub dgn Anwar Ibrahim,beliau menghasud ramai guru2 supaya membenci dan menentang kerajaan,beliau juga seorang yg lupa daratan dan tidak berterima setelah kepada kerajaan BN yg banyak membantu beliau sehingga menjadi seorg Guru...

Neg m'sia ni hak semua org, jgn bangsatkn neg ini kpunyaan org politik semata2, sdgkn kbykn mrk yg mnjd pgkhianat.. tidak amanah dgn tanggungjwb yg dberikn..

Riwyat drp macai umno ngok drp papagomo drp menteri cap ayam drp rosmoh drp naji ultuya berkata; aku halalkan cudbury untuk seluruh umat melayu islam di malaysia. Dalam hadis lain drp menteri jamil lopong drp menteri nazri botok drp bisyah mulit lebar drp mak semoh drp najibutoh berkata: tiada apa2 nika makan cadbury kemudia makan pula lemak babi untuk orang2 islam malaysia sahaja.


Dua hadis ini tidak bertentangan sama sekali. Malah hadis ini adalah sahih.



Koh koh koh.

Nak sokong mana2 parti politik itu hak masing2. Kakitangan k' jaan hanya bekerja dgn kerajaan bukan dgn parti umno @ BN. Kena faham berpolitik jgn jadi insan2 bengong ttp berlagak pandai.


EmoticonEmoticon