Thursday

Mahkamah arah kaki fitnah Anwar Ibrahim ke Tanjung Rambutan


SEDIKIT masa dulu, nama Yuktes Vijay agak popular di media arus perdana, dia dijadikan modal untuk menyerang dan memfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim oleh TV3 dan Utusan Malaysia. 

Baru-baru ini difahamkan, Yuktes telah membuat satu kenyataan fitnah menuduh Pengerusi MyWatch, R Sri Sanjeevan sengaja menembak dirinya sendiri ‎untuk menjadi popular. 

Susulan fitnah tersebut, Sanjeevan telah membuat laporan polis membawa kepada penangkapan Yuktes. 

Ketika pendakwaan di mahkamah Kajang, di bawah seksyen 500 Kanun Keseksaan, Yuktes mengaku tidak bersalah dan mohon dibicarakan, bagaimanapun tiada jaminan ditawarkan kerana dia tidak mempunyai penjamin.‎

Kelmarin aku baru borak dengan seorang kawan tentang dia ni. Aku kata Yuktes ni orang gila, suka hati tuduh orang tembak diri sendiri. Kita nak cubit diri sendiri pun tak mahu, apa lagi nak tembak diri sendiri.‎

‎Rupa-rupanya dia ni memang gila. Menurut Sanjeevan di laman twitter, semalam Yuktes buat kecoh di mahkamah, oleh itu mahkamah telah memerintahkan agar Yuktes dihantar ke Hospital Bahagia Tanjung Rambutan serta diberi pengawasan selama sebulan.


Rupa-rupanya orang yang jadi modal TV3 dan Utusan Malaysia untuk memfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim ini adalah orang kurang siuman.

Kejadian ini membuatkan aku teringat satu masa dulu Tun Mahathir pernah tuduh Anwar Ibrahim tumbuk mata sendiri supaya lebam untuk meraih simpati rakyat.

"Elok Tun Mahathir pun dihantar ke Tanjung Rambutan"‎


35 comments

mcmana pulak kalo orang tu dah mnggemparkn 1 dunia yg dia dh kene suntik dgn racun arsenik dan virus hiv tp kekal sihat kluar masuk negara?
dan bpuluh kali tunda kes?

apa tahap kewarasan dia?

Orang pr suka buat keja gila tapi tk mengaku...sekejap kata ya...lps tu...u turn..kata ya...tk sampai sejam...u turn balik...gila la tuu....

Macai detected.

Macai dan ahli2 Amngok tak tahu yang Nabi Mohammad S.A.W TAK MENGAKU mereka yang berjuang untuk asyobiyah(kebangsaan) sebagai umat baginda. Habis tu kita doakan agar mereka mahu kembali kepada ISLAM.... Cian kat depa ni, ada yang dah anti hadis, ada yang ngaku MURTAD dan ramai yang ngaku Islam tapi tak Solat. ALLAHUAKBAR!!! (DR.G)

Macai dan ahli2 Amngok tak tahu yang Nabi Mohammad S.A.W TAK MENGAKU mereka yang berjuang untuk asyobiyah(kebangsaan) sebagai umat baginda. Habis tu kita doakan agar mereka mahu kembali kepada ISLAM.... Cian kat depa ni, ada yang dah anti hadis, ada yang ngaku MURTAD dan ramai yang ngaku Islam tapi tak Solat. ALLAHUAKBAR!!! (DR.G)

Mcm mad said buat u-turn lps cium tgn najib ka? Sama ka?

Kita hanya mampu merancang, ketentuan Allah yang tetapkan. Hina atau mulia seseorang Allah yang beri. Hari-hari difitnah dalam tv, surat khabar dan segala bentuk media massa, kalau nak hina dah lama hina. Di Malaysia sia anwar mungkin cuba dihitam sehitamnya, realitinya di luar Malaysia suaranya masih ramai yang mahu mendengar dan dibayar untuk ucapannya. Pemimpin Malaysia yang lain mungkin ada, tapi saya tiada pengetahuan mengenainya. Arsenik memang dia pernah kena, tapi yang mematikan kita bukannya racun. Seumpama anak anon 07:27 kena patuk ular. Pastinya anda akan berusaha berubat dan berdoa, dengan izin Allah bisa ular itu berjaya diubati walaupun telah mengalir dalam tubuh. Anda pastinya lega dan bersyukur. Tapi penerimaan orang pasti tak sama, kalau anda banyak terlibat dalam masyarakat dan mempunyai musuh yang tak diketahui, inilah masanya untuk bertindak. Mereka boleh katakan 'betul ke kena patuk', 'ada ke ular kat sini','saja buat cerita je, nak publisiti', dan bermacam jenis ayat-ayat jarum serta ayat-ayat memperlecehkan anda. Apa yang lebih teruk fifnah mengatakan anda sanggup beli ular berbisa bagi mematuk anak anda semata-mata untuk memberi keuntungan pada nama anda. Anda telah membuat tindakan yang betul untuk anak anda tanpa memperdulikan pengkritik umum. Sudah menjadi lumrah, tak buat kita akan dikata, dah buat kita akan dikritik, dah berhenti kita akan diperleceh, sampai tahap dah mati kita akan diperkatakan. Moga Anwar senantiasa dalam lindungan dan redha Allah. Wallahu a'lam.

Pecacai angguk pr xtau ker rasullullah xmengaku umat peliwat, kat malaysia ada pulak yg sanggup junjung peliwat tahap dewa.

Pecacai angguk pr xtau ker rasullullah xmengaku umat si peliwat, kat malaysia ada pulak yg sanggup junjung peliwat tahap dewa.

Kalau berani junjuglah rosmah .....

Junjung ler ni, sbb tu nak lantik jd mb...

Tuduhan tanpa 4 saksi dan bukti berdosa.....Undang2 yang Allah sediakan tak nak pakai, (Qazaf).Mengaku negara Islam walhal sekular...dan kerana kebodohan, macai terus percayakan Umno. Ciannnyer....(DR.G)

kesian...penuduh2 di atas tu tengok sendiri ker? sampai bertegak jari menaip tuduhan2 tohmahan...ingatlah jari tu yg akan jadi saksi di mahkamah Allah nanti..bagi pendapat saya..sayangilah diri kita dari api neraka...

Orang yg mengatakan orang lain gila sebenarnya dia lah yg gila. Kalau dia tak gila, dia tak kan kata orang lain gila. Harap tuan bangun disepertiga malam untuk muasabah diri, lebih baik dari mengata orang lain gila.

Pemimpin jaman skang banyak masalah.baik bagi kat bn dari PASngok.

Pun ada saksi altantuya kena c4? Sumpah laknat djijikkan, akuan bersumpah rm10 di junjung...

Pening palo mikir

Hanya org 'islam" tak siuman yg mendubur/menyintai lobang taik dan memuki sundal sambil beraksi dlm video besi jer tak waras.
Siapa?
Anwar bin Ibrahim....Ketum bala pakatan.....:)

Pemimpin BN dah pun menjahanamkan negara....sepatutnya kita dah jauh lebih baik dari Singapura, Korea & Thailand, apa jadi? HANCUSSS. Bela Melayu? Jadi bangsa paling miskin...malah selesa jadi PENGEMIS BRIM. Kejayaan Parti Melayu yang juga pendengar nasihat YAHUDI.( DR.G.)

Yg sanggup junjung peliwat sebagai pemimpin nyata kurang siuman...
Dulu tuduh org kronisme n nepotisme.....dia sendiri sbnrnya belum cukup waras a.k.a tak siuman lantik bini jadi mb...:)

Hukum Allah hanya diguna utk menyelamatkan diri...
Klu betul2 nak 'selamat"....sumpah laknat pun salah satu cara jika tiada saksi....zaman nabi pun pernah berlaku....
Ingat hanya 'sedikit' jer kekuasaan Allah swt ker?

Pening kepala pas n dap angkara peliwat tua tu...

Parti dan negeri dh hancussss oleh peliwat tua....
Syukur dia bukan pm kita....biar disumbat dlm penjara....

kawan paling kelakor ktawa bahak2 mngenangkan keheroan 4 adun pas yg mnyokong khalid, dgn muka slamber diorang bdiri teguh diblakang khalid krana pecaya parti pas ada dbelakang mnyokong.

lagi klakar bila pas juga ada buat "kenduri" knonnya mnyokong khalid.


TUPTAP!

rupanya sesia ja pbuatan diorang, pas buat u- turn korner maut mnongkah arus!


kahkahkah!

tak ke bengang muka adun2 tu?

dasar munafik!

Tak pernah terkait dgn rasuah....tak kaya macam pemimpin pilihan hangpa, belanja dan harta lebih dari total gaji sepanjang hayat bekerja, namun para pengemis BRIM yang menyokong mereka sanggup terus bodoh....sanggup ke neraka demi menyokong mereka yang terus lantang menolak hudud.. TOLAK HUDUD=TOLAK ISLAM=??? (Dr.G.)

Hahaha bila pas/pr nak hudud? Tau "buku jingga"? Baca ler.....

Ini lah yg dnamakan ....sokong bawak rebah!!! Dah la buta, tuli pulak tu...setakat mata & telinga ok lagi, ni dah sampai ke otak pun buta tuli. Bila nak taubat?

Pas dah ok sekarsng....dsh boleh terima membontot. Cuma golongan ulamak jer belum lagi...umno dah boleh kawan dgn pas dari puak anwar.....

Jgn dilayan je pencacai umnongok ni. Sia2. Ikutan yahudi. Degil sangat2.

Pencacai umno ke, pencacai pr ke...sila berhujah dgn baik..nmpk gaya pencacai pr x leh jwab sgt hujah pencacai umno.hahaha.

Yey yey sultan dah balik.... Esok bini aku jadi mb... Yey yey!!!

Org x siuman mna nk trima fakta bhwa anwar ibrahim d dpati x bsalah oleh mhkmah rayua dlm kes nya (sodomi 1) pd 1998 dlu!!
Org x siuman mnna nk trima fkta dlm lapuran 3 pakar perubatan kes (sodomi 2) dsai tu bhwa dubur saiful xde tusukan sbrng objek yg nk sabitkan dsai meliwat saipool!!
Org x siuman mna nk nmpak bhwa apa yg brlaku pd kes sodomi 1 dlu dsai belum lagi disabitkan kesalahan tpi dh dipenjarakan selama 6 thn seolah2 dsai tu bersalah!!
Org x siuman mmng jnis tebal muka!! mna nk rasa malu jka dia & kuarganya difitnah & diaibkan berbelas2 tahun sma spt apa yg trjdi pd dsai tu!!
Org x siuman mna nk kisah duit dia kena kebas berbilion2 oleh pemimpin2nya sndri!!
Org siuman mna amik port bhwa ketua2 mreka mkn rasuah & kayakan ank branak sndri!!
Org x siuman tuuu.... "dosa pahla sndri tngung arr... yg pnting masyukk... soru x miss!!
Ape aku kesah..??"

Pengikut UMNO bukan pengikut Nabi Mohammad S.A.W. tak yah lah nak layan fahaman mereka.....buang masa, mudah2an ALLAH sedarkan mereka dan mereka mahu jadi insan yang takwa. (Dr.G)

2x5....dh ada peluang buat hudud...
Sekali nuar n dap menjeling...terketak2....hehehe..

Laki lantik bini jadi mb....diraikan
Tak siuman ker???

Mani anwar boleh terbang masuk dlm dubor saiful....tak siuman ker atau anwar yg tak siuman memancut dlm lobang taik....

Video besi dgn chinadoll 99.99% muka anwar....tak siuman kalau tak dipercayai....


EmoticonEmoticon