Tuesday

Ketua Pemuda PAS cabar Zahid Hamidi tangkap beliau


‎KETUA Pemuda Parti Islam, PAS Suhaizan Kayat membuat cabaran terbuka kepada Menteri Dalam Negeri, Zahid Hamidi agar menangkap beliau dahulu jika mahu mengambil tindakan terhadap Unit Amal.

Cabaran terbuka itu dinyatakan melalui laman page beliau di Facebook. Menurutnya lagi, Unit Amal yang ditubuhkan oleh Parti Islam, PAS adalah di bawah tanggung jawab beliau sebagai Ketua Pemuda PAS.

‎Zahid Hamidi sebelum ini dilaporkan menyatakan kemungkinan Unit Amal PAS akan berdepan tindakan sama seperti anggota Pasukan Peronda Pulau Pinang, PPS yang ditahan beramai-ramai selepas perarakan Hari Merdeka di Esplanade Pulau Pinang kerana ia dikatakan tidak mendaftar dengan ROS — Malaysiakini

‎Akhbar rasmi PAS, Harakahdaily pula melaporkan Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub sedia mempertahankan Unit Amal dengan nyawa daripada sebarang tindakan kezaliman berikutan ia dibimbangi akan menerima nasib yang sama seperti PPS. — Harakahdaily

27 comments

Ketua pemuda parti Islam?
Kawan tak tahu pulak yg Islam ada parti, tak ada pun dalam ajaran nabi.
Kawan tak nampak pon kebaikan PAS pada Islam, memang tak ada.
Yang kawan nampak cuma kafir dah naik taraf menjadi harbi atas pertolongan PAS.
Kalimah Allah jadi rebutan oleh kafir malaysia yg kebanyakan cina dan india, kawan tak tau pulak kaum nasrani cina dan india panggil tuhan mereka Allah.
Setahu kawan perkataan Allah adalah hak eksklusif Islam malaysia dan dipersetujui tanpa bantahan.
Tapi macamana PARTI ISLAM boleh pertikaikan hal ini?

bodo jgk ktua pmuda pas ni,meme le pas bdaftar tp yg xbdaftar adalah unit anal pas,klu bpikiran mcm tu baik smua parti ada tntera sndiri,negare kita ade undag2,jd tlong le hormat.

tahaluf siyasi haram jadah kalo parti islam selalu mengalah, parti liberal pulak jadi MB.

Amnu pon ada tentara juga spt pekida, jati, perkasa dll

pakcu gambar lembu, tu bukan umno tapi pejuang bangsa dan agama, xde kene mngene dgn umno, pasal diorang bjuang utk bangsa dn agama jd serte merte disamakan dgn umno, dan lagi 1 mereka semua brdaftar, harap jangan rendahkan taraf pemikiran ye pakcu.

Pakcu lembu elok la otak pun mcm lembu

PAKATAN RAKYAT pon ptut dhramkn sbb x BERDFTAR lg...kehkeh

Nabi tak pernah halang orang kafir guna kalimah Allah, malah dalam perjanjian Hudaibiah nabi minta izin supaya kalimah Allah digunakan dalam perjanjian itu.

Kamu perjuangkan kalimah Allah ikut ajaran siapa? Tentu sekali ajaran Umno...

Jadi nabi kamu adalah Umno bukan Muhammad...

amboih cai uturn dh paneh dh kahkahkah

Anon 2314.

nabi guna bahasa apa? prjanjian hubaidah guna bahasa apa?
kita di malaysia bukan di arab, sape yg jadi target jika bible guna bahasa melayu? orang cina? orang india? sudah smestinya orang melayu.
nasrani ada bnyak pilihan gantinama tuhan mereka tp knapa mereka beriya nk gunakan gantinama Allah utk orang cina, india atau serani yg selama ni tak ada masalah pun?
jangan mudahkan perjuangan nasrani le anon 2314.

gunakan otak, patut la melayu pakatan senang dikelentong trmasuk parti pas.

anda tau maksud evengelis?

puak ini le yg beriya gunakan kalimah Allah dlm bible melayu yg semestinya target mereka adalah orang melayu.

cari le dlm kamus apa maksud evengelis.

jadah punya anon.

2346, bukan 2314, dh nk pagi, mata dah blur.

Anon 2346 tu, aku tau kau jenis malas nak berfikir, jenis angguk 24jam, aku bagitau apa mksud evengelis atau evangalist tu.

'pendakwah kristian'

keje diorang berdakwah kembangkan agama kristian.

pendakwah Islam berbeza, kita tak guna tipudaya dlm kembangkan agama Islam tapi mereka gemar guna tipu daya, sedangkan kitab mereka pn sendiri digodam.

jangan jadi pak angguk 24jam, bukak la kepala otak tu, cairkan, dah lama beku.

Pasnuar pon lg hebatkan ..mendulang paku serpih ..tuduh orang dia.. yang kihkihkih....

Tahaluf sial namanya tuh

Apa2 hal pencacai umnongok mmg... susah nak imarahkan masjid... nak singgah dgr kuliah di masjid jauh sekali... ada duit ramai lah org umnongok.... tepuk dada tanya umnongok... mmg betullah ustaz2 ckp susah nak sekolah kan org umno pasal islam

nk dgr kuliah ka dgr caci maki politik? btol la owang ckp yg kucai2 pakatan dh bnyak sgt minum jus ketum smpai dh ta bole beza bukti jam omega dan bukti besi.

wakakakaka!

pas pn smenjak bkawan dgn komunis dh mula berani lwn sultan.

tahalop sayasi kepala butoh kalo bakal mb pn bg kat owang len.
pas dah ilang peler jd tikus mondok.

mari kita tngok tahap ungkal parti islam ni, betapa kuang ajor, ajaran islam xde ajor pn derhaka pd ketua negara.

sultan selangor mintak 2 nama dri stiap parti, dap dn pkr bg 1 nama(dh derhaka dh), tapi parti islam tak derhaka, dia tetap bg 2 nama..


..tapi nama dri part pkr la pulok, tak ke ungkal tu? tahalop siyasi apekebende ntah?

Cuma sedihnya...ulama2 politik pas tak sependapat ttg kalimah Allah bila digunakan oleh org kafir...
Yg gunakan utk politik demi kerjaya si gay tua paling teruk dihina oleh masyarakat islam malaysia.
Nak selamatkan gay tua sampai sanggup pertahankan qazaf tapi hanya hukum qazaf jer yg Allah swt berikan utk mengadili seseorg???
Hebat sggh agama disongsangkan demi gay tua hingga nik aziz dihina.
Ada pernah gay tua jenguk nik aziz ketika beliau sakit?
Atau sebagai individu paling senior dlm pakatan utk diterima pndpt dlm perlantikan nepotisme wan azizah jadi mb boneka???

Tak berani daftar krn mimpi lain2...kecuali semua ulama dlm pas boleh diliberalisasikan ikut gaya sheikh...
Sheikh liwat....hehehe..

Ustaz2 yg main politik sindir bangsa sendiri bukan ustaz namanya....tu ustaz babi....
Klu nak dgr ceramah...biar betul2 ceramah agama yg membawa ke syurga...bukan ceramah dpd ustaz2 babi yg hina...kutuk...fitnah org dlm ceramah mrk...
Skrg nie ramai ustaz/ostad babi yg sibuk memecahkan ummah krn gila dgn politik....

Pas hidup lebih lama dpd pkr...tapi hanya menikus bila disergah oleh kafir harbi....
Klu dgn bangsa dan agama sendiri...mrk sanggup berada di depan sebagai pendekar dan kafir harbi terbahak2 menonton gelagat mrk....
Tak caya???
Tengok bershit 2.0.....mana ramainya kafir2 harbi???Yang ramai pejuang2 pas yg konon nak jadi syuhadah nak angkat peliwat tua jadi pm....BODO!!!

sultan mtak skurag2 2 nma dri 3 parti mkna ada skurang2 6 nma yg dibagi tp yg dibagi cma 2 nma, bkn warga slgor plk tu.

bodo.

Sepatutnya mrk simpan sikit bodo tu...
Galak sangat mendubor sampai bodo x bertempat...

Kalau mcm nie gelagat anwar....aku haramkan diriku dpd mngundi mrk dlm pru14...termasuk berkempen sukarela kpd waris2 ku menolak mrk....

Ha..ha setuju kita jilat umno pulak. Nanti BN kasi kita senang, kasi rumah, brg murah,minyak murah, ketum murah dll...

I have read a few just right stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting.
I surprise how so much attempt you put to create such a magnificent informative web site.


Here is my web site; extremely hard work

If you are going for finest contents like me, just pay a visit this web page everyday since it gives quality contents, thanks

my website; uk trucks for export


EmoticonEmoticon